چرا نرگس محمدی راهی بیمارستان شد

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. نرگس محمدی اکنون با بازی در نقش پروین اعتصامی به شهرت رسیده است. نرگس محمدی همسر علی اوجی است. نرگس محمدی قبل از شروع بازیگری پرستار بود. نرگس محمدی با سریال ستایش به شهرت رسید.

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد 18 فروردین 1362 در تهران بازیگر است. او لیسانس پرستاری گرفت. او کار خود را با شرکت در کلاس های بازیگری آغاز کرد و با بازی در سریال ستایش به شهرت رسید.

خانواده و خاستگاه نرگس محمدی

خانم محمدی اهل سراب آذربایجان و بزرگ ترین خانواده است. او یک خواهر به نام سارا و یک برادر کوچکتر به نام محسن دارد.

نرگس محمدی از تئاتر تا ستایش + شهرت

او فعالیت حرفه ای خود را با تئاتر آغاز کرد و در سال 1392 در سن 19 سالگی برای اولین بار با فیلم «باد تنهاست» جلوی دوربین رفت و با پنجمین تجربه خود با فیلم «آناهیتا» می درخشد. در سال 1386 در سن 25 سالگی با سریال ستایش وارد دنیای تلویزیون شد و شهرتش با این سریال آغاز شد و اکنون اغلب با همین نام شناخته می شود.

نرگس محمدی از پرستاری تا صدا و سیما

از ابتدا می خواستم در رشته هنر ادامه تحصیل بدهم، اما روزی که باید در کنکور فرهنگستان صدا و سیما شرکت می کردم، اتفاقی برایم افتاد و در امتحان مردود شدم. به همین دلیل در دبیرستان در کلاس های علوم تجربی شرکت کردم و سپس در دانشکده پرستاری پذیرفته شدم.

ازدواج و همسر نرگس محمدی

نرگس محمدی که شهریور 95 مهمان مهران مدیری بود در این برنامه صادقانه گفت خیلی وقت است که نامزد نکرده ام.

چند ماه بعد در اردیبهشت 96 نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد. خبر این ازدواج با انتشار چند عکس از تالار عروسی در منطقه سعادت آباد تهران عمومی شد.

مراسم نامزدی آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

نرگس محمدی قصد دارد بازیگری را ادامه دهد

من دوست دارم این فرصت را داشته باشم که با برخی از کارگردانان مورد علاقه ام کار کنم، در فیلم فعال تر شوم و در نقش های مختلف بازی کنم.

نرگس محمدی زبان مادری

نرگس مادر محمدی: نرگس تنها دوست من بود و همیشه در کنارم بود. چند سالی است که به دلیل مشغله کاری، کمی در کارهای خانه تنبلی کرده است که این را هم به مشغله کاری او نسبت می دهیم، البته باید بگویم ستایش بهترین دوست من است.

ماجرای اعدام نرگس محمدی!

چندین بار عکس او به اشتباه به جای سکینه محمدی آشتیانی (متهم به قتل) در بیلبوردهای عفو بین الملل منتشر شد که بعداً تصحیح شد.

نرگس محمدی غیر از بازیگری

من همیشه عاشق مطالعه بوده ام و همه چیز مربوط به این رشته را دوست دارم، کار دیگری نمی توانم انجام دهم.

بزرگترین مشکل نرگس محمدی

من خیلی سریع به مردم اعتماد می کنم و فکر می کنم همه کسانی که به من نزدیک هستند دوست من هستند و به خاطر این موضوع خیلی صدمه دیده ام اما نمی توانم خودم را کنترل کنم.

یکی دیگر از عادت های بد من این است که وقتی خیلی خسته و گرسنه هستم، هر چه باشد جیغ می زنم.

آثار تبلیغاتی نرگس محمدی

نرگس محمدی به عنوان مدل عکاسی نیز فعالیت می کرد، مدتی برای یک برند لباس عکس مدلینگ گرفت و سپس با یک برند طلا و جواهرات همکاری کرد.

فیلم دیدن و کتاب خواندن نرگس محمدی

تنها چیزی که حالم را خوب می کند تماشای فیلم و کتاب خواندن است.

این روزها به دلیل مشغله زیاد وقت کمتری برای دیدن فیلم دارم اما کتاب همیشه همراهم است. من همیشه یک کتاب در ماشین دارم و عاشق خواندن رمان هستم

خانواده نرگس محمدی

از خدا می خواهم که روزی آنقدر پول داشته باشم که بتوانم یک خانه بزرگ بخرم تا بتوانیم همیشه با خانواده ام زندگی کنیم.

محس، سارا و مادرم را از صمیم قلب دوست دارم و حاضر نیستم حتی یک روز از آنها جدا شوم، خانواده تنها هدیه خداوند به انسان است که نمی توان دوباره گفت.

بیوگرافی همسر نرگس محمدی

علی اوجی متولد 26 اسفند 1362 در تهران بازیگر، کارگردان و تهیه کننده است

او لیسانس کارگردانی گرفت، کار خود را با کارگردانی فیلم‌های کوتاه آغاز کرد، سپس به سمت تولید موسیقی رفت و اکنون بازیگر نیز هست.

علی اوجی اهل شیراز و فرزند مرحوم حسن اوجی خوشنویس مشهور است که پدرش به دلیل ارادت به حضرت علی (ع) نام علی را برای فرزندش انتخاب کرد.

او در 14 سالگی شروع به ساخت فیلم کوتاه کرد و یکی از فیلم هایش را به مسعود کیمیایی تقدیم کرد که با تشویق این کارگردان تصمیم گرفت به فعالیت هنری خود ادامه دهد.

چرا نرگس محمدی به بیمارستان رفت؟ حال نرگس محمدی در بیمارستان و بیماری نرگس محمدی و بیماری نرگس محمدی و وضعیت نرگس محمدی در ادامه مطلب.

نرگس محمدی بازیگر مطرح و زیبای کشورمان متاسفانه چند روزی به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود.

خبر فوت نرگس محمدی توسط یک رسانه غیر موثق منتشر شد که خوشبختانه کذب اعلام شد.

تصویر منتشر شده از تئاتر جدید نرگس محمدی در حالی که روی تخت بیمارستان دراز کشیده است.

برخی رسانه ها ادعا می کنند که خبر بستری شدن نرگس محمدی در بیمارستان شایعه است.

امتیاز دهید

مایک پمپئو می گوید آمریکا به مردم ایران گوش می دهد و از آنها حمایت می کند

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، آنچه را ظلم دولت به مردم ایران خواند، محکوم کرد و گفت که آمریکا به صدای مردم ایران گوش می دهد و از آنها حمایت می کند.

پمپئو که با گروهی از ایرانیان آمریکایی در کتابخانه رونالد ریگان در کالیفرنیا صحبت کرد، افزود که مردم ایران در نهایت مسیر آینده ایران را تعیین خواهند کرد.

پمپئو که با گروهی از ایرانیان آمریکایی در کتابخانه رونالد ریگان در کالیفرنیا صحبت کرد، افزود که مردم ایران در نهایت مسیر آینده ایران را تعیین خواهند کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا با تاکید بر ادامه فشارها بر دولت ایران به ویژه در حوزه انرژی، بانکی و نفتی، گفت: این فشارها زمانی کاهش می‌یابد که تغییر مستمر و ملموس در رفتار ایران مشاهده شود.

پمپئو اعلام کرد که رهبران حکومت ایران از جمله فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند قاسم سلیمانی باید با عواقب دردناکی برای اقدامات خود مواجه شوند و از سایر کشورها خواست تا با این سیاست همسو شوند.

با این وجود، آقای پمپئو با اعلام تمایل آمریکا به گفتگو، ابراز امیدواری کرد که رژیم ایران رفتار خود را در داخل و خارج از کشور تغییر دهد.

وزیر امور خارجه آمریکا همچنین رهبران حکومت ایران را فاسد خواند که به گفته وی به دنبال حمایت از تروریسم و ​​صدور اجباری انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر هستند.

آقای پمپئو با اشاره به اینکه یک سوم مردم ایران زیر خط فقر زندگی می کنند، از برخی مقامات ارشد نظام از جمله رئیس قوه قضائیه حضرت آیت الله خامنه ای و همچنین برخی از فرماندهان و مقامات ارشد سپاه به همراه آنها یاد کرد. ثروت فراوان و فساد درون حکومتی، حکومت ایران آن را شبیه به مافیا می دانست.

پمپئو در این سخنرانی همچنین موارد متعددی از نقض حقوق بشر در ایران از جمله نقض حقوق اقلیت های مذهبی، جوانان، زنان و دراویش را برشمرد و گفت که دولت آمریکا برای آزادی آمریکایی های بازداشت شده در ایران تلاش خواهد کرد.

مقامات ایرانی در رد حمایت از تروریسم و ​​انتقاد از سیاست دولت ترامپ در قبال ایران و خروج ایالات متحده از توافق هسته ای، معترضان داخلی را به عوامل خارجی مرتبط دانسته و از آن به عنوان تحریک خارجی انتقاد کرده اند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا