چرا نباید شلوار را ایستاده پوشید

پوشیدن شلوار در حالت ایستاده را دوست ندارد

سلام و عرض ادب

میگن از پوشیدن شلوار در حالت ایستاده بدت میاد.
میخواستم بدونم میشه در حالت نشسته شلوار پوشید؟

و نشستن به چه معناست؟

بابت سوال اولیه ام عذرخواهی می کنم.

برچسب:

بازدید: 37,544

مطالعات اخیر نشان می دهد که تعداد، شکل و حرکت اسپرم مردان در مقایسه با سی سال گذشته به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. زندگی مدرن امروزی اثرات مخرب بسیاری بر سیستم تولید مثل مردان و زنان دارد.

زندگی هر عضو بدن به گردش خون خوب و اکسیژن رسانی بستگی دارد. به همین دلیل وقتی جریان خون به قلب مختل می شود دچار حمله قلبی می شویم.

لباس نامناسب و نشستن طولانی مدت به خصوص در موقعیت های خاص نیز باعث اختلال در گردش خون در ناحیه تناسلی می شود و گاهی آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. علاوه بر این، فشار بر اعصاب این ناحیه نیز باعث تشدید علت و دو برابر شدن آسیب می شود. پس بهتر است در مورد شلواری که می پوشید بیشتر فکر کنید. اما چرا و چگونه؟

برای حفظ سلامت بدن، آناتومی و فیزیولوژی بخشی از بدن که لباس برای آن طراحی شده است باید در طراحی لباس در نظر گرفته شود. این امر معمولا در کارخانه هایی که لباس های استاندارد تهیه می کنند دیده می شود، اما بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک فقط به فکر سود خود هستند و سلامت و بهداشت اعضای بدن مصرف کننده برایشان مهم نیست.

امروزه بسیاری از شلوارها بسیار تنگ هستند و از پارچه های سفت ساخته می شوند. مقدار پارچه این شلوار تقریباً یک سوم شلوارهای معمولی و استاندارد است. از طرفی چون از مواد بی کیفیت ساخته شده اند به سرعت فرسوده می شوند و مصرف کننده مجبور به خرید شلوار نو می شود.

شلوار تنگ و فاق کوتاه به طور جدی گردش خون دستگاه تناسلی را مختل می کند. این وضعیت هنگام نشستن بدتر می شود

متأسفانه پوشیدن لباس های نامناسب در ناحیه تناسلی علائم خاصی را ایجاد نمی کند که فرد متوجه آن شود، اما در دراز مدت ممکن است این آسیب جبران ناپذیر باشد.

دلیل اینکه بیضه ها خارج از بدن هستند این است که برای عملکرد طبیعی دمای آنها باید نیم درجه کمتر از دمای بدن باشد، بنابراین هر عاملی که دمای آنها را افزایش دهد به فرآیند تولید بیضه آسیب می رساند.اسپرماتوزوا. به عنوان مثال، در بیماری شایع واریکوسل، سیاهرگ های اطراف بیضه ها گشاد می شوند. این انبساط وریدها باعث افزایش دمای بیضه ها و آسیب به تولید اسپرم و ناباروری مردان می شود.

لباس زیر فاق کوتاه و تنگ و شلوار پارچه ای سفت با سه مکانیسم باعث آسیب به بیضه می شود: اختلال در گردش خون ناحیه تناسلی، اختلال در تهویه آن و افزایش دمای بیضه. نزدیکی و چسبندگی بیضه ها به بدن و همچنین ادغام دمای آنها با بدن در طولانی مدت به تولید اسپرم آسیب می زند. لازم به ذکر است که دمای ایده آل برای تولید طبیعی اسپرم حدود 33 درجه سانتیگراد است.

در دستگاه تناسلی مردان بخشی به نام «قاعدگی» یا «پرینه» در اصطلاح پزشکی وجود دارد. مزانتر در ناحیه بین مقعد و قاعده کیسه بیضه قرار دارد و اعصاب مهم دستگاه تناسلی از این ناحیه عبور می کنند. هر عاملی که باعث آسیب یا اختلال در این قسمت شود بر اعصاب آن اثر می گذارد که باعث اختلال نعوظ می شود.

شلوار اسکینی با درز کوتاه دارای درز وسط تنگ است که فشار زیادی به ناحیه فاق وارد می کند.

برای داشتن یک رابطه زناشویی موفق، جریان خون و تامین اعصاب ناحیه تناسلی مرد باید طبیعی باشد، اما برخی بیماری ها مانند دیابت، فشار خون، چربی خون، آسیب نخاعی به هر دلیلی و …. با مختل کردن جریان خون و اعصاب دستگاه تناسلی منجر به ناتوانی جنسی یا اختلال نعوظ می شوند. به همین دلیل تقریباً 15 درصد از افرادی که دوچرخه سواری حرفه ای انجام می دهند به دلیل فشار مداوم به ناحیه مزانتریک دچار ناتوانی جنسی می شوند که باعث اختلال در اعصاب و اختلال در خون رسانی به ناحیه می شود.تناسلی که اثری مشابه سفت و کوتاه بودن دارد. شلوار فاق بلند مدت روی بدن دارند

افرادی که در تمام روز شلوار تنگ می پوشند ممکن است متوجه لکه های قهوه ای روی کشاله ران خود شوند که به آن کرم حلقوی می گویند.

عرق انسان خود بویی ندارد، اما سطح پوست ما با هزاران میکروب پوشیده شده است. اگر راه مناسبی برای تبخیر عرق وجود نداشته باشد، روی سطح پوست جمع شده و توسط باکتری ها تجزیه می شود. هنگامی که عرق توسط باکتری ها تجزیه می شود، مواد شیمیایی که بوی بدی از خود می دهند آزاد می شوند.

بوی عرق در دو قسمت بدن بسیار آزاردهنده است، این دو ناحیه زیر بغل و ناحیه تناسلی هستند. علت این بوی نامطبوع تولید پروتئین و مواد چرب توسط غدد عرق این نواحی است که باکتری ها از آنها تغذیه می کنند. از آنجایی که عرق سایر قسمت های بدن حاوی مقادیر زیادی نمک است، باکتری ها نمی توانند به راحتی از محتویات عرق استفاده کنند.

اگر تهویه ناحیه تناسلی به دلیل پوشیدن لباس های تنگ به خوبی برقرار نشود، به تدریج بوی نامطبوع ناحیه تناسلی متصاعد می شود که حتی در هنگام شستشو نیز از بین نمی رود و از آنجایی که این ناحیه همیشه به دلیل وجود عرق مرطوب است، این احتمال وجود دارد. عفونت های قارچی نیز افزایش می یابد.

افرادی که تمام روز را با شلوارهای تنگ و درز کوتاه کار می کنند، اگر به کشاله ران خود دقت کنند، لکه های قهوه ای را می بینند که قارچ پوستی است.

حالا راننده ای را تصور کنید که در فصل تابستان 10 ساعت در روز با شلوار نامناسب سفر می کند. حدس بزنید که این فرد در دراز مدت به دلیل گرمای بیش از حد در ناحیه تناسلی، اختلال در گردش خون، اختلال در گردش عصبی و تعریق زیاد که نمی تواند به درستی تبخیر شود، چه مشکلاتی خواهد داشت.

اداره بهداشت تبیان

منبع: هفته نامه سلامت – دکتر محمدرضا صفری نژاد، اورولوژیست

لباس پوشیدن کاری است که همه ما هر روز انجام می دهیم. بنابراین طبیعی است که هر یک از ما یک یا دو نکته پانسمان را بدانیم. نکات مختلف، از نحوه ست کردن لباس تا نحوه برخورد با شلوار جین تنگ و کفش های ناراحت. نکات زیادی در زمینه پوشاک وجود دارد. هر بار که یکی از این نکات لباس را می شنویم، به خود می گوییم: “چطور می توانستم به آن فکر نکرده باشم؟” پس چرا سعی نکنیم تمام نکاتی را که می دانیم به اشتراک بگذاریم. در این مقاله سعی کرده ایم 26 نکته و ترفند برای لباس پوشیدن خانم ها را به شما ارائه دهیم که بسته به فصول و موقعیت ها مفید خواهد بود.

1. کشش پاهای جین

حتماً دوست دارید در زمستان شلوار جین یا کتانی خود را در چکمه های خود قرار دهید، اما متوجه شده اید که پاهای شما را ضخیم تر می کند. این مشکل زمانی رخ می دهد که چکمه های بلند تا ران را روی پاهای گشاد یا شلوار صاف می پوشید و اصلاً جذاب به نظر نمی رسد. این حتی راه اندازی Zebboot را دشوار می کند یا حتی از کار می افتد. برای حل این مشکل، طبق این دستورالعمل می توانید ابتدا پاچه های شلوار خود را در دو جهت تا کنید، سپس جوراب های بلند را روی آن بپوشید، سپس کفش ها را روی پاهای خود قرار دهید.

2. زیپ شلوار را بالا نگه دارید

احتمالاً شما هم در کمد خود شلواری دارید که زیپ آن مدام به سمت پایین می‌چرخد و باز می‌شود. علت این مشکل ممکن است تنگی شلوار یا پیری زیپ باشد، اما در هر صورت راه حل ساده است. یک حلقه یا کلید گیره پیدا کنید و دسته زیپ را مانند یک کلید داخل آن بکشید. وقتی شلوار خود را پوشیدید، حلقه را روی دکمه شلوار خود قرار دهید سپس دکمه را ببندید. به این ترتیب حلقه زیر شلوار شما پنهان می شود.

3. لباس خیس شده را به حالت قبلی برگردانید

همه لباس‌ها را نمی‌توان با ماشین شستشو داد، اما گاهی اوقات، حتی اگر مراقب باشیم که آن‌ها را با ماشین لباسشویی نشوییم، باز هم ممکن است این اتفاق بیفتد. اما خوشبختانه ترفندی برای بازگرداندن این لباس ها به حالت اولیه وجود دارد. برای این کار به یک سینی یا سینک خالی آب، شامپو بچه و 2 حوله بزرگ تمیز نیاز دارید. یک فنجان شامپو بچه را در یک قابلمه یا سینک پر از آب گرم بریزید، هم بزنید و لباس هایتان را در آن خیس کنید، سپس به آرامی با دستانتان آن را بگیرید. سپس لباس ها را از آب بیرون بیاورید و خیلی آرام آب را فشار دهید. بدون فشار زیاد و بدون آبکشی، لباس را روی یک حوله خشک بزرگ پهن کنید سپس شروع به چرخاندن حوله با لباس کنید. حالا حوله را به آرامی فشار دهید تا رطوبت اضافی لباس گرفته شود. در مرحله بعد لباس خیس را روی حوله خشک دوم قرار دهید و آن را پهن کنید. کشش را تکرار کنید تا لباس به اندازه واقعی خود برسد، سپس بگذارید خشک شود. برای سرعت بخشیدن به فرآیند خشک شدن، می توانید یک پنکه در جلوی لباس قرار دهید.

4. یک لایه به لباس خود اضافه کنید تا باریک و صیقلی به نظر برسید

نکته ای برای لاغرتر به نظر رسیدن! در هوای سرد، وقتی لباس دیگری را زیر پلیور خود می پوشید، لباس شما معمولاً بادکنک می کند و خیلی خوب به نظر نمی رسد. برای حل این مشکل می توانید یک تاپ جاذب بین لباس زیر و ژاکت خود بپوشید. با این کار بهم ریختگی و برآمدگی زیر پلیور از بین می رود و لباس بهتر روی بدن شما می خوابد.

بیشتر بخوانید: ۷ نکته برای پنهان کردن شکم با لباس

5. شلوار جین گشاد تنگ

برای کسانی که اضافه وزن دارند، دست کشیدن از شلوار جین مورد علاقه خود دشوار است. از طرفی گاهی آن شلوارها آنقدر تنگ نیستند که بخواهید یک جین سایز جدید بخرید. برای این وضعیت، ترفندی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید تا شلوار جین تنگ خود را کمی گشادتر کنید. برای این کار شلوار جین را به خوبی مرطوب کنید، به خصوص در تنگ ترین نقاط. سپس آن را بپوشید و به مدت 30 دقیقه در خانه قدم بزنید، بنشینید و کشش دهید. سپس آن را بردارید و بگذارید خشک شود و بعد از خشک شدن دوباره شروع کنید.

6. انتخاب یقه مناسب برای شکل یقه

ست شدن گردنبند با فرم گردنبند برای ظاهر شما بسیار موثر است. شکل تی شرت یا یقه پیراهن مهم ترین قسمتی است که باید به آن توجه کنید. نقش گردنبند تکمیل ظاهر شماست. پیشنهاد ما برای یقه های مختلف همان چیزی است که در تصویر بالا می بینید.

7. اثر دئودورانت را از روی پیراهن پاک کنید

یکی از رایج ترین پدیده های پوشیدن لباس این است که لباس با پوست زیر بغل تماس پیدا می کند و آن را با دئودورانت لکه دار می کند. پوشیدن صحیح لباس بعد از استفاده از دئودورانت یا ضد تعریق یک هنر است. اما برای از بین بردن این لکه می توانید از دستمال مرطوب استفاده کنید. در کل بد نیست همیشه یک بسته دستمال مرطوب در دست داشته باشید تا در این لحظات شما را نجات دهد.

8. تاشو تی شرت

تا کردن و مرتب کردن تی‌شرت‌ها باعث می‌شود که پیدا کردن آن‌ها بسیار راحت‌تر و کمتر چروک شوند. به علاوه، لباس ها فضای کمتری را در کشوی شما اشغال می کنند. برای این کار باید به این نکته توجه کنید که قسمت چاپ شده تی شرت همیشه رو به بالا باشد تا به راحتی بتوان آن را از سایر تی شرت ها تشخیص داد. به عکس های بالا دقت کنید.

9. کفش های کشدار

بسیاری از خانم ها کفش های زیبایی در کمد خود دارند که نمی توانند آن ها را بپوشند زیرا تنگ هستند و به پاهایشان آسیب می زند. به یاد داشته باشید که هر کسی شکل پای خود را دارد. برخی پاهای باریک و برخی پهن تر، برخی انگشتان کشیده و ناهموار و برخی دیگر انگشتان کوتاه و صاف دارند. این نباید باعث شود که پای شما به کفش مورد علاقه شما برخورد کند یا باعث ناراحتی در پا شود. برای رفع این مشکل می توانید خیلی راحت چند کیسه زیپلاک یا کیسه زیپلاک با کیفیت تهیه کنید و آنها را تا نیمه از هوای اضافی خالی کنید. سپس کیف را داخل کفش خود قرار دهید و کفش را در یک کیسه تمیز داخل فریزر خود قرار دهید. بگذارید کفش ها یک شب در فریزر بمانند و صبح روز بعد آن ها را امتحان کنید. در صورت لزوم می توانید این عمل را تکرار کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۱ نکته برای طولانی‌تر پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند

ده یافتن کاربرد جدیدی برای ژاکت های قدیمی

استفاده از ساق پشمی در زمستان بسیار شیک، کاربردی و گرم است. اما اگر امسال شلوار لی بافتنی یا پشمی مورد نظر خود را پیدا نکردید، می‌توانید با بریدن آستین‌های یک پلیور قدیمی که دیگر نمی‌پوشید، یک جفت ساق بافتنی جدید تهیه کنید. به سادگی.

11. لکه های عرق را پاک کنید

لکه های زرد عرق روی لباس قطعا یکی از زشت ترین اتفاقاتی است که ممکن است برای لباس های ما بیفتد. برای از بین بردن لکه های عرق از روی لباس، یک بطری اسپری را با آب و آب لیمو طبیعی پر کنید و آن را مستقیماً روی قسمت های لکه دار لباس خشک اسپری کنید. سپس لباس ها را داخل ماشین لباسشویی بیندازید.

12. ایده ای جدید برای کمربندهای شیک

دوستداران مد و سبک های مختلف از چنین ایده هایی استقبال می کنند. با بازی با طرح‌های مختلف، می‌توانید طرح‌های جدید متناسب با استایل خود را بیابید و ظاهر خود را شخصی‌تر کنید.

13. تی شرت ها را با نمک نرم کنید

برخی از تی شرت های نخی خیلی خشک هستند و پوشیدن آنها راحت نیست. برای حل این مشکل تکنیکی وجود دارد که البته نیاز به زمان و حوصله زیادی دارد. برای این کار، تی شرت نخی خود را به مدت 3 روز در آب نمک قرار دهید سپس آن را در آب بشویید.

14. به کفش های خود استایل جدیدی بدهید

یکی از مدل های جدید کفش جذاب مدل Cap Toe است که ارزان نیست. اما می توانید با یک تکنیک ساده استایل کفش خود را تغییر دهید و یک کفش Cap Toe داشته باشید. برای این کار می توانید یک نوار چسب نه چندان محکم روی کفش خود قرار دهید و سپس رنگ را روی نوک کفش اسپری کنید.

15. کفش ضد آب با موم زنبور عسل

کفش های پارچه ای در بهار و تابستان بسیار محبوب می شوند. این کفش ها سبک و خنک هستند اما از طرفی خیلی زود خیس می شوند و لک می شوند. یک نکته ساده برای جلوگیری از این اتفاق این است که از موم زنبور عسل برای ضد آب کردن کفش ها مانند بالا استفاده کنید.

16. دو شیفت

برای این نکته، تنها چیزی که نیاز دارید یک درب قوطی نوشابه است! با این نکته می توانید لباس ها را به هم آویزان کنید و لباس های بیشتری را در کمد نگه دارید. به سادگی هر چوب لباسی را از یک حلقه عبور دهید و یکی از آن ها را مطابق تصویر روی میله کمد آویزان کنید.

17. جلوگیری از در آمدن جوراب شلواری

حتما شنیده اید که می توانید با استفاده از لاک بی رنگ از گسترش دررفتگی جوراب شلواری نازک جلوگیری کنید. اما آیا می‌دانستید که با استفاده از اسپری مو می‌توانید در وهله اول از پارگی و سوراخ شدن جوراب شلواری شیشه‌ای و نازک جلوگیری کنید. به سادگی جوراب خود را بپوشید و سپس یک دسته مو را روی پاهای خود اسپری کنید.

18. تکه تکه خلاقانه

با این نکته می توانید شلوار جین پاره خود را جذاب تر و منحصر به فرد کنید. برای شروع، یک تکه پارچه رنگی انتخاب کنید، شلوار را از داخل برگردانید و با استفاده از یک لایه چسب، پارچه را به پشت قسمت پاره شده بچسبانید. حالا شلوار را به حالت اول برگردانید و دور قسمت وصله شده را با نخ های رنگی بدوزید. با این کار شلوار شما جلوه بهتری پیدا کرده و پارچه وصله شده را بادوام تر کرده اید.

19. پرزهای لباس را بردارید

پرز زدن روی لباس های بافتنی اغلب باعث می شود این لباس ها را دور بریزیم و در گوشه کمد بگذاریم. اما یک راه حل مفید برای از بین بردن آن پرز وجود دارد که باعث می شود لباس بافتنی شما دوباره جدید به نظر برسد. برای این کار کافی است یک سنگ ریز بافت را روی پرزهای روی لباس خشک کنید و سپس با استفاده از کاغذ پرزگیر آن ها را جمع کنید. برای بافتنی های ضخیم تر، می توانید از تیغ یکبار مصرف نیز استفاده کنید.

20. تعمیر چکمه چرمی

اگر لکه های سفیدی روی چکمه های چرمی و نیم چکمه هایتان ظاهر شد، نگران نباشید، این لکه ها اثر نمکی است که در زمستان در خیابان ها و پیاده روها ریخته می شود تا راه ها را باز کنند. برای تعمیر کفش ابتدا کفش را با برس تمیز کنید سپس با محلول آب و صابون تمیز کنید. سرکه سفید را با آب مخلوط کرده و روی آن اسپری کنید. سپس کفش ها را با یک حوله مرطوب پاک کنید و کمی نرم کننده روی سطح آن بمالید تا رطوبت چرم از بین نرود. در نهایت یک کت اسپری کفش ضد آب روی کفش اسپری کنید.

21. مدلی زیبا برای بستن روسری

روش های زیادی برای بستن روسری وجود دارد اما مدلی که به شما معرفی می کنیم هم شیک است و هم با انواع لباس ها ست می شود. این مدل را می توان با شال بافتنی و پارچه ای امتحان کرد. با استفاده از این الگو، شال گردن شما همیشه محکم و مرتب روی گردن شما خواهد ماند.

22. روشی هوشمندانه برای آویزان کردن لباس

کسانی که زمان زیادی را صرف آویزان کردن لباس های خود به رخت آویز می کنند، از این نکته بسیار قدردانی خواهند کرد. بعد از استفاده از این روش احساس خواهید کرد که در تمام عمر خود لباس های خود را به اشتباه در کمد آویزان کرده اید. برای این کار دست خود را از یقه لباس به سمت داخل و از انتها به سمت بیرون بردارید. سپس یک چرخ خیاطی را در همان دست بگیرید و لباس را به چرخ خیاطی منتقل کنید.

23. راهی برای کشش آستین لباس

برای خانم ها و آقایانی که دوست دارند آستین های لباس هایشان را بالا بزنند اما نمی خواهند خیلی رسمی و فشرده به نظر برسند. بسیاری از طراحان مد از این روش برای ایجاد استایل روزمره با لباس های غیررسمی استفاده می کنند. این شامل پنج مرحله ساده است. می توانید به ترتیب عکس ها را ادامه دهید.

24. بند هودی و گرمکن را عوض کنید

هنگام شستن یا استفاده طولانی مدت، بند های برخی از لباس ها مانند هودی و سویشرت آسیب می بینند یا جدا می شوند و گم می شوند. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است در انتهای هر یک از این نوارها یک گره بزنید. اما وقتی برای بستن خیلی دیر شده است و کراوات را از دست داده اید، می توانید یک سنجاق قفلی را به انتهای یکی از کراوات ها که باید داخل لباس برود وصل کنید، سپس از انگشت خود برای هدایت کراوات به داخل لباس استفاده کنید. دیگری. با این کار یک جسم سخت به بند اضافه کرده اید که می توانید آن را در دست بگیرید تا حرکت دهید.

25. هوشمندانه ترین راه برای آویزان کردن شلوار

این روش بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند شلوار خود را تمیز و مرتب نگه دارند. با استفاده از این ترفند زیبا، شلوار شما چروک نمی شود و از روی لباس نمی لغزد. شلوار را روی درز نگه دارید و ابتدا یک پا را روی آن تا کنید، سپس ساق شلوار دیگر را روی آن قرار دهید. در نهایت شلوار را با دست تنظیم کنید.

26. بند لباس زیر را پنهان کنید

این نکته نه تنها لباس‌های زیرتان را نشان نمی‌دهد، بلکه باعث می‌شود لباس‌های یقه باز از روی شانه‌هایتان نیفتند. کافی است یک نوار نازک از پارچه نازک برش دهید و دو سر آن را یک جفت دکمه گلدانی بدوزید. سپس یک انتهای این نوار را به قسمت داخلی لباس خود بدوزید، جایی که بند لباس زیر می گذرد. حالا به سادگی بند سوتین را بین آن قرار دهید و دکمه را ببندید.

منبع: Listotique

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا