چرا نباید زولا بازی کرد

بازی زولا را باید یکی از معروف ترین بازی های آنلاین دانست که در طول تقریبا دو سال حضور خود در بازار ایران به لطف تبلیغات و سرورهای متعدد در داخل کشور توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند.

چند وقت پیش در مورد مزیت های زولا صحبت می کردیم و حال قصد داریم در این مقاله به بررسی این بازی آنلاین بپردازیم و معایب آن را برای شما بیان کنیم تا بدانید این بازی ترکی چه ایرادی دارد!

1- برای برنده شدن هزینه کنید!

بزرگترین ایراد این بازی باید پرداخت آن برای برنده شدن باشد که به شکلی بسیار رنگارنگ به عنوان یک نقطه سیاه دیده می شود. البته باید به سازندگان حق داد که به دنبال کسب درآمد باشند، اما نگاهی به بازی های بزرگ این سبک مانند Counter یا حتی Fortnite نشان می دهد که پرداخت پول آنچنان تفاوت عجیبی بین بازیکنان ایجاد نمی کند.

فرض کنید شما یک بازیکن حرفه ای هستید، اما با همان اسلحه های استاندارد و مشخصات پایه وارد یک نبرد می شوید. قبل از شما یک بازیکن تازه کار (به نام noob) است، اما با پرداخت پول زیاد یک سلاح کاملاً ارتقا یافته با 50 درصد سرعت بیشتر، یک ارتقاء قدرتمند کلت گلک 18 مکس و یک چاقوی +6 با جلیقه ضد گلوله دریافت می کند. بودن! هر چقدر هم از نظر توانایی های فنی با هم فاصله داشته باشید، پول بازیکن جدید با توانایی های شما فربه می شود و کشته می شوید.

البته وقتی چنین روندی چندین بار در طول بازی تکرار شود، اعصاب بازیکن خرد می شود و شاید بازی را به او هدیه دهد، مگر اینکه دستش در جیب باشد و بخواهد پول زیادی خرج کند. . به دنبال قتل عام در واقع این محدودیت تفاوت باعث عدم تعادل در بازی می شود و همه چیز را در حیطه مسائل مالی قرار می دهد.

2- گران و موقت!

نکته بعدی که ممکن است در طول بازی شما را متوجه خود کند، هزینه بالای خرید سلاح و به روز رسانی آنها است. در واقع بسیاری از مردم انتظار دارند که با توجه به عرضه زولاهای محلی در ایران، قیمت ها نیز متناسب با سطح درآمد جمعیت کشورمان باشد که اینطور نیست و ارقامی به صد هزار تومان می رسد. ، ما واقعاً نمی توانیم به فکر دستیابی به چنین سلاح هایی و بهبود آنها باشیم! در واقع، برای داشتن یک مجموعه کامل از مبارزات با ارتقای جامع، ممکن است مجبور شوید میلیون‌ها دلار هزینه کنید که بسیار زیاد است.

نکته بسیار بد دیگر در این میان، موقتی بودن خرید اسلحه است! یعنی حتی اگر برای داشتن یک اسلحه خوب و به دست آوردن اکسپنشن های مناسب بانک را بشکنید، بعد از چند روز همه چیز به حالت اول برمی گردد و مانند غذایی که خورده اید و چند ساعت سیر شده اید، همیشه به آن نیاز دارید تا گرسنگی خود را برطرف کنید باید پول خرج کنید که در این نوع بازی ها و حتی نسخه های دیگر زولا در کشورهای دیگر اصلا رایج نیست! صرف نظر از اینکه چقدر می خواهید هزینه کنید، یک اسلحه برای یک روز، یک هفته یا احتمالاً یک ماه خواهید داشت و سپس باید آن را به مغازه اسلحه فروشی برگردانید. در زولا باید مدام مثل مستاجر پول پرداخت کنید و خبری از مالک شدن نخواهید داشت.

3- رابط پیچیده و گیج کننده

وقتی برای اولین بار وارد بازی می شوید، احتمالاً برای چند دقیقه نمی دانید چه کاری انجام دهید! جالب است که همه چیز فارسی است، اما نحوه چیدمان منوها آنقدر بد و ضعیف است که تسلط بر همه چیز زمان زیادی می برد. این وضعیت در زمینه هایی مانند نوسازی تسلیحات حتی بدتر است. با وجود اینکه این بازی خیلی وقت پیش معرفی شده است، اما همچنان در برخی عناصر شاهد فونت های نامرتب فارسی هستیم که جای تاسف دارد.

از سوی دیگر جزئیات بیش از حد که هدف اصلی آن درآمدزایی برای تولیدکننده است، این سردرگمی را بیشتر می کند. وقتی وارد فروشگاه می شوید، اقلام زیادی وجود دارد که نمی دانید از کجا شروع کنید و به خوبی توضیح داده نشده اند. هنگامی که وارد بخش منابع می شوید، 9 چمدان فلزی را خواهید دید که هر کدام حاوی فلزاتی برای ارتقاء سلاح ها هستند. جعبه ها که در واقع گاوصندوق هستند و هر کدام قیمت بالایی دارند، حاوی اقلام مختلفی هستند که احتمالاً اصلا متوجه محتویات آنها نخواهید شد! قسمت بعدی حتی بدتر است، تعداد زیادی عرشه، که هر کدام حاوی کارت‌های افسانه‌ای، طلا، نقره و برنز هستند، بدون اینکه دقیقاً بدانید هر کدام چیست و چگونه به شما کمک می‌کند! در واقع فلسفه استفاده از همه این موارد به یکباره تاثیر خاصی جز خالی کردن جیب بازیکن و سردرگمی آنها ندارد.

در بخش ارتقاء سلاح وضعیت خیلی بهتر نیست. فرض کنید می خواهید یک اسلحه جدید را که فقط 7 روز در اختیار دارید ارتقا دهید. انواع تجهیزات اعم از پوسته، ضمیمه های بالا، جلو، پایین، لوازم جانبی و فیگور وجود دارد که برای هر کدام باید هزینه زیادی صرف کنید و البته به اندازه کافی تیتانیوم، کروم و آهن جمع آوری کنید تا سلاح خود را ارتقا دهید. ! با تمام این موارد ممکن است ارتقای سلاح شما با شکست مواجه شود و این مواد را هم از دست بدهید!

4- هماهنگی ضعیف تیمی

با توجه به ساختار بازی، شما با سایر بازیکنان یک تیم احساس صمیمیت و هماهنگی نمی کنید، مگر اینکه با دوستان خود تیم خاصی ایجاد کرده باشید که درصد کمی از بازیکنان دارای چنین شرایطی باشند.

یکی از ضعف های اصلی بازی عدم وجود چت صوتی و تنها یک سری مکالمات پیش فرض بسیار آماتوری با گویش خواب آلود و غیر جالب است که بدون هدف خاصی می توان از آن به عنوان یک عروسک سخنگو استفاده کرد. از آنجایی که اکثر مودهای زولا مبتنی بر همکاری تیمی هستند، چنین شکاف بزرگی کاملا احساس می شود و از وفاداری افراد به تیم می کاهد.

5- تنها کامپیوتر

با وجود اینکه زولا مدت هاست وارد بازار شده، اما فقط نسخه های کامپیوتری و ویندوزی آن منتشر شده است و اگر بخواهید آن را روی لپ تاپ، تبلت یا موبایل پیشرفته مک بوک بازی کنید، چنین امکانی وجود ندارد.

زولا به دلیل گرافیک نسبتا ضعیف نیاز به سخت افزار قدرتمندی ندارد که در وهله اول می توان آن را یک مزیت دانست، اما در دورانی که قدرت گوشی های هوشمند از کامپیوترهای چند نسل قبل فراتر رفته و رم و حافظه بیشتری دارند. وجود زولا در دستگاه های دیگر به گسترش آن کمک می کند. چند درصد از کاربران جلوی لپ‌تاپ یا سیستم ویندوز می‌نشینند و ساعت‌ها را صرف بازی با محتوای کمتر پیشرفته می‌کنند؟

آخرین کلمه

در دورانی که بازی‌هایی مانند Fortnite یا Counter و Call of Duty به لطف حضور در پلتفرم‌های مختلف و گیم‌پلی مثال زدنی به موفقیت جهانی دست یافته‌اند، Zola در مقایسه با لامبورگینی‌ها و پورشه‌های موجود مانند یک خودروی قدیمی در خیابان‌های پر دست‌انداز است. در بازار، شانس موفقیت چندانی ندارد و تنها افرادی که گواهینامه یا دانش رانندگی خودروهای پیشرفته را ندارند، باید پشت فرمان این خودروی قدیمی با امکانات کم و مطمئناً چندین برابر بیشتر از یک خودرو بنشینند. ماشین جدید و پیشرفته! به نظر شما این منطقی است؟

زمانی بود که با ورود به اینستاگرام به زبان فارسی، شاهد دو تبلیغ دائمی از بسیاری از اینفلوئنسرها بودیم: Extension و Zola! برای من جالب به نظر می رسید که سازندگان ویدیوهای به اصطلاح کمدی در اینستاگرام در حال تبلیغ یک بازی ویدیویی به نام زولا هستند و جالبتر اینکه این تبلیغات هیچ ربطی به یک بازی ویدیویی نداشته و تصویر واضحی از آن ندیده ایم. این تبلیغات به سایت های معتبر فارسی نیز رسید و در آن زمان تعدادی از فعالان رسانه ای مرتبط با بازی های ویدیویی کمپین تبلیغاتی مرتبط با بازی زولا را قدرتمند توصیف کردند. جالب اینجاست که از آن زمان پیش بینی می شد که زمان شروع تبلیغات زولا در شهر نیز فرا برسد!

امروز و در زمان نگارش این مقاله، کمپین تبلیغات صوتی زولا را می‌توان در برخی از شلوغ‌ترین مکان‌های تهران، در مترو و برخی از بزرگترین وب‌سایت‌های فارسی مشاهده کرد. من در تمام این مدت، از زمانی که تبلیغات اینستاگرام شروع شد، در مورد زولا کنجکاو بودم، اما هرگز این فرصت را نداشتم که آن را امتحان کنم. جالبتر اینکه بسیاری از رسانه های فعال در زمینه بازی هرگز سراغ این بازی نرفتند و در مورد آن مطلبی ننوشتند، اما از طرفی در تمام این مدت شاهد بنرهای تبلیغاتی این بازی در این سایت ها هستیم. زولا در تمام این مدت جدی گرفته نشده است و حالا با مطرح شدن صدای دددد و کلک به عنوان صدای دلنشین در شهر، بهتر است نگاهی بیندازید تا ببینید زولا ارزش نواختن دارد یا نه؟ آیا باید برای هر بازی که به نام رایگان منتشر می شود وقت بگذارید؟ آیا زولا ارزش این همه تبلیغات را دارد؟ اگرچه عنوان این یادداشت پاسخ همه این سوالات را نشان می دهد، اما بهتر است کمی بیشتر درباره زولا صحبت کنیم.

آیا می‌خواهید به خواندن این یادداشت ادامه دهید؟ لا / نعم فعلا

استودیویی که حتی نمی‌توانست زبان پیام‌های مربوط به بازی را از عربی به فارسی ترجمه کند، چگونه می‌تواند نقشی در تحقق بقیه داشته باشد؟

تصویر بالا اولین پیغامی است که بعد از نصب بازی روی صفحه مشاهده می کنید.از همان ابتدا بگوییم که زولا یک بازی ترکی است. به گزارش سورنا گیم، این استودیو در ساخت بازی مشارکت داشته و نسخه ای ویژه برای ایران توسط سورنا در داخل کشور منتشر می شود. اما سوال اینجاست که استودیویی که حتی نتوانسته زبان پیام های مربوط به بازی را از عربی به فارسی تغییر دهد چگونه در ساخت بقیه نقش داشته است؟ اگرچه قصد نگارنده از اشاره به این موضوع انتقاد از بازی نیست و نمی توان از کیفیت گیم پلی بازی انتقاد کرد و با پرداختن به کشور سازنده به بررسی آن پرداخت، اما سوالات زیادی مطرح می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چرا نباید زولا بازی کنیم؟

“Zola یک بازی برای برنده شدن است”

شاید فقط یک دلیل برای یک گیمر واقعی کافی باشد که هرگز امتحان نکند: “Zola یک بازی برای برنده شدن است”. حرفی که بدون هیچ مقاومتی توسط سورنا گیم تایید شد. بازی Pay to Win به گونه ای طراحی شده است که فقط با خریدهای درون برنامه ای بتوانید برنده شوید و موفق شوید. به عنوان مثال، اگر بازی را نصب کنید و بدون صرف هزینه شروع به بازی کنید، بازیکنانی که سلاح های قدرتمندتری خریداری کرده اند به سادگی شما را کنار می زنند و هیچ شانسی در مقابل آنها نخواهید داشت. جالب است بدانید که این نسخه زولا که در ایران منتشر می شود با نسخه واقعی خود متفاوت است و خبری از Pay to Win در آن نیست! چرا این بازی برای بازیکنان ایرانی رایگان شد و چرا با خریدهای درون برنامه ای چنین ضربه ای به آن وارد شد؟ حتی اگر این سوال را در نظر نگیریم، با یک بازی خوب و با کیفیت که ارزش وقت گذاشتن را داشته باشد، طرف نیستیم. سوال اصلی اینجاست: زولا چند بازیکن دارد که با پرداخت پول به این برنامه درآمد هنگفتی را برای سورنا گیم به ارمغان آورده اند تا بعد از خروج ارز از کشور، بخشی از آن را به این تبلیغات گسترده اختصاص دهند؟

یک جستجوی ساده کافی است تا متوجه شوید که این بازی حتی در کشورهای دیگر آنچنان محبوب نیست.

سورنا گیم ادعا می کند که زولا بالغ بر 20 میلیون بیننده دارد و حتی آنها فراموش کرده اند که این آمار اگر درست باشد برای همه کشورهای منتشر کننده زولا صدق می کند نه فقط ایران! یک جستجوی ساده کافی است تا متوجه شوید که این بازی حتی در کشورهای دیگر آنچنان محبوب نیست. از تعداد دقیق بازیکنان ایرانی زولا که بگذریم، بد نیست اشاره کنیم که تبلیغات همبستگی منفی در کوتاه مدت توجه زیادی را به خود جلب می کند، اما تاثیر مثبتی برای یک برند ایجاد نمی کند. حتی صدای اسلحه در Call of Duty برای تاکید جذاب نیست و هرگز نمی تواند دلپذیر باشد. حال سوال این است که آیا این تبلیغات مضحک می تواند به صعود بازیکنان زولا کمک کند؟ البته جوابی نخواهیم یافت و سورنا گیم حاضر به انتشار چنین اطلاعاتی نیست. مشکل دیگر دفاع و افتخار سورنا گیم در تبلیغ یک بازی در خیابان های شهر است. در حالی که واضح است که این اولین بار نیست که یک تبلیغ بازی در شهر منتشر می شود، اما باید از خود پرسید که این موضوع دقیقاً چگونه به نفع بازی های ویدیویی در ایران است؟ این بازی نه تنها بازی خوبی نیست بلکه ایرانی هم نیست! چرا باید به جای بازی هایی مثل Children of Morta که اخیرا به یک تیم بازی سازی ایرانی تبدیل شده، شاهد تبلیغ یک بازی بی کیفیت در شهر باشیم؟ آیا قرار است بازی های ویدیویی به این صورت به مردم ارائه شود؟ این دقیقاً ضربه ای به تخیل اعضای جامعه است که چیز زیادی در مورد بازی نمی دانند و از آن اجتناب می کنند. در نهایت وقتی زولا را نماینده همه بازی های شهر می بینند، اعتقادشان به بد بودن بازی های ویدیویی فقط تقویت می شود!

همه چیز بازی Zula شما را به‌یاد Counter-Strike می‌اندازد

تبلیغات زولا تنها به صورت تصویر در سطح شهر یا اینترنت دیده نمی شود و برنامه های دیگری نیز برای انتشار نام زولا و برانگیختن کنجکاوی بازیکنان دارد. اگر استریم تماشا می کنید، حتما با تعداد قابل توجهی از استریمرهای ایرانی مواجه شده اید که مشغول پخش زولا در دستگاه ها و توییچ هستند. زولا با استخدام و پرداخت پول استریمر از آنها می خواهد که زولا را استریم کنند. این اصلا اشتباه نیست و مثلا نینجا بازی Apex Legends را با عقد قرارداد یک میلیون دلاری با Electronic Arts شروع کرد. اما چیزی که در مورد زولا جلب توجه می کند این است که خبری از این گونه قراردادها نیست، به طوری که بسیاری از بینندگان استریم های فارسی فکر می کنند این بازی ارزش تجربه دارد و به همین دلیل استریمرها توجه ویژه ای به آن دارند. با توجه به این موضوع، اصلا بعید نیست که تیم های به اصطلاح خودجوش که برای حضور در لیگ زولا تشکیل شده اند، ماهیتی خودجوش نداشته باشند و همه اینها صرفاً تماشایی است تا با فریب آن، افکار عمومی را بیشتر جلب کند. به هر حال این هم یک روش تبلیغاتی است و اگر حدس نویسنده درست باشد قابل نقد نیست.

اصلا بعید نیست تیم های به اصطلاح خودجوش که برای حضور در لیگ زولا تشکیل شده اند، ماهیتی خودجوش نداشته باشند و همه اینها فقط نمایشی برای جذب مخاطب بیشتر از طریق فریب آن باشد.

«زولا یک بازی Pay to Win است»

در نگاه اول همه چیز یادآور کانتر استرایک است.

در مورد تمام اتفاقات پیرامون زولا و تبلیغات آن صحبت کردیم و بهتر است کمی در مورد خود بازی صحبت کنیم. از آنجایی که این مقاله فقط یک یادداشت است و قصد نداریم به طور کامل زولا را بررسی کنیم، تنها به مهم ترین ایرادات او اشاره می کنیم. در نگاه اول همه چیز یادآور کانتر استرایک است. با فرض اینکه این بازی Pay to Win نیست، حتی شاهد گرافیک قابل توجهی در مقایسه با سایر بازی های مشابه نیستیم. با توجه به ادعای فرمی از سورنا گیم در اینجا می توان عنوان کرد که به فکر گیمرهای ایرانی هستند تا بتوانند به راحتی آن را با یک کامپیوتر معمولی تجربه کنند. در نگاه بعدی شاهد گیم پلی بسیار ساده و ابتدایی زولا هستیم که قطعا نمی تواند یک بازیکن حرفه ای را راضی کند چه برسد به اینکه چند بازیکن حرفه ای به صورت خودجوش تصمیم به تشکیل تیم و شرکت در مسابقات آن بگیرند! اشکالات بازی به قدری قابل توجه است که به راحتی می توان آنها را متوجه شد. جای تعجب است که مکان‌های تخم‌گذاری بازیکنان در دسترس هستند و دشمن به راحتی می‌تواند آنها را پیدا کند و به شما کمین کند! جالب این است که ما می توانیم همین کار را انجام دهیم. فقط منتظر بمانید تا دشمنان بمیرند و آنها را تماشا کنید که تخم ریزی می کنند و بلافاصله پس از شروع مجدد آنها را بکشید! از این جا مشخص می شود که ساده ترین اصول ساخت یک بازی چندنفره در بازی رعایت نشده و نمی توان تجربه لذت بخشی از آن به دست آورد. تم Pay to Win، طراحی بسیار ضعیف و غیر استاندارد کارت های بازی، صدای بسیار ضعیف و بسیاری از مشکلات دیگر را کنار هم قرار دهید و متوجه می شوید که چرا این بازی ارزش تجربه کردن را ندارد. این بازی حتی به عنوان یک بازی فارسی ضعیف است و به بهانه فارسی بودن نمی توانید مخاطب جذب کنید، اما سورنا گیم حتی در گذشته با ذکر نکردن نام ترکیه در تبلیغاتش این کار را انجام داده بود. پس از تمام سوالات مطرح شده در این یادداشت، چرا یک بازیکن باید با وجود این همه بازی رایگان عالی که حتی Pay to Win هم نیستند، به Zola روی بیاورد؟ Counter-Strike چه اشکالی دارد؟ آیا Fortnite یا Apex Legends گزینه های خوبی نیستند؟ چرا باید به بازی ای برویم که برای برد باید هزینه کنیم؟ اگر با یک بازی تماما ایرانی طرف بودیم، دلایلی تا حدودی موجه بود. اما این همه هزینه برای یک بازی ترکی بی کیفیت غیر منطقی است. با تمام این اوصاف، انتخاب نهایی با بازیکن است و سورنا گیم بازیکنان را مجبور به نصب و تجربه زولا نمی کند، اما نویسنده پیشنهاد می کند که هرگز سراغ زولا نروید و این هشدار را جدی بگیرید!

سلام به همه همراهان همیشگی بازی.در ادامه مقاله های کاربردی و آموزشی چه خبر؟

برای رفع مشکلات بازی Zola وارد ویندوز شوید

عیب یابی شبکه از راه دور می تواند یک کار بسیار وقت گیر باشد. اگرچه گاهی اوقات امکان تغییر سریع پیکربندی سیستم وجود دارد، اما گاهی اوقات این امر می تواند منجر به ساعت ها عیب یابی خسته کننده شود.

سیستم عامل ویندوز دارای ابزارهایی برای کمک به کاربران در این فرآیند است. Windows Network Diagnostics یک ابزار داخلی است که برای شناسایی و تعمیر مشکلات مختلف مرتبط با شبکه طراحی شده است، به عنوان مثال.

اگرچه این سیستم‌ها روی سیستم‌های خانگی به خوبی کار می‌کنند، اما عموماً هنگام برخورد با شبکه‌های بزرگ‌تر مؤثر نیستند.

اینجاست که ابزارهای شخص ثالث وارد عمل می شوند.

ZOLA Connection Troubleshooter یک برنامه رایگان برای سیستم عامل ویندوز است که به شما امکان می دهد اتصالات از راه دور و دسترسی به هاست شبکه را بررسی کنید. علاوه بر این، می‌تواند دسترسی از راه دور را تحت شرایط خاص یا حداقل در یک نقطه خاص از زمان از طرف مدیر شبکه یا مالک سیستم برطرف کند.

پس از نصب باید برنامه را با حقوق بالاتر راه اندازی کنید زیرا بعداً دیگر شروع نمی شود. رابط کاربری گزینه های پیکربندی را در بالا نمایش می دهد.

در اینجا می‌توانید نام میزبانی را که می‌خواهید عیب‌یابی کنید و اینکه آیا می‌خواهید اتصال را از راه دور آزمایش یا تعمیر کنید، انتخاب کنید.

در صورت انتخاب گزینه، تست های زیر به صورت پیش فرض اجرا می شوند:

پینگ – نام میزبان انتخاب شده را پینگ می کند.

Resolve Names – نام هاست را حل می کند.

دسترسی به فایل – دسترسی به فایل را آزمایش می کند.

دسترسی به رجیستری – بررسی می کند که آیا رجیستری در دسترس است یا خیر.

دسترسی مدیر سرویس – در دسترس بودن سرویس را آزمایش می کند.

می توانید زمان پاسخ پینگ را بر حسب ثانیه تغییر دهید و گزینه alternate credentials را فعال کنید تا با استفاده از اعتبار حساب های مختلف وارد شوید. تست‌ها می‌توانند از چند ثانیه تا چند دقیقه طول بکشند، و برنامه وظیفه فعلی را در نوار آمار نمایش می‌دهد تا بدانید چه خبر است.

مطلب پیشنهادی: آموزش کاهش پینگ

خود تست شبکه می تواند در هر زمان قطع شود، که ممکن است بخواهید پس از بیش از دو دقیقه منتظر ماندن برای نمایش نتایج یا اگر آزمایش در مرحله اتصال قطع شد، این کار را انجام دهید.

پس از آن، ممکن است بخواهید Fixed Remote Connection را برای عیب یابی مشکلات شبکه ای که با آن مواجه هستید انتخاب کنید.

صفحه پیکربندی گزینه های زیادی را برای انجام نمایش می دهد که همه آنها نیاز به ورود به سیستم از راه دور دارند.

پورت های «به اشتراک گذاری فایل و چاپگر» را در فایروال ویندوز فعال کنید.

پورت های «Network Discovery» را در فایروال ویندوز فعال کنید.

فایروال ویندوز (سرویس MpsSvc) را غیرفعال کنید.

سیاست فیلتر کردن رمز حساب محلی (امنیت گروه کاری) را فعال کنید.

لیست کنترل دسترسی کاربر (UAC) را غیرفعال کنید.

سرویس Remote Registry را فعال کنید.

«مرورگر رایانه» را فعال کنید.

سرویس “Windows Management Instrumentation” را فعال کنید.

پیکربندی حالت سرویس خودکار یا دستی.

علاوه بر این، اعتبار حساب سفارشی می تواند دوباره برای این عملیات استفاده شود.

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها برای تست و بررسی اجزای مختلف اتصال بازی زولا در ویندوز به حساب می آید

اگر باز هم مشکل شما حل نشد با من همراه باشید تا بقیه روش ها را بررسی کنیم.

انواع دیگر خطاها در زولا

مشکل اتصال بازی زولا.

خطای بازی زولا 200-2502

خطای نخواندن درایور در بازی زولا

رفع مشکل دریافت URL XML در بازی Zula

خطای فریز در حالت آپدیت فایل در بازی زولا

نحوه رفع مشکل اتصال در بازی زولا

اینترنت خود را یکبار خاموش و روشن کنید

برای تغییر IP خود از VPN استفاده کنید

فایلی به نام zula_files را پاک کنید و بازی را مجددا راه اندازی کنید

به محل نصب بازی رفته و پوشه Game را باز کنید و فایل zula_BE و فایل zula را اجرا کنید و بعد از 10 دقیقه فایل را ببندید و بازی را اجرا کنید.

فایل های فایروال را از سیستم خود حذف کنید

نحوه رفع خطای بازی Zula 200-2502

در این خطا شما فقط یک راه حل دارید، زمان و تاریخ ویندوز خود را تنظیم کنید و سیستم را ریست کنید، همین.

نکته: برای مشاهده تاریخ دقیق می توانید از سایت های تاریخ و ساعت در اینترنت استفاده کنید.

رفع مشکل دریافت URL XML در بازی Zula

وارد پوشه نصب بازی شوید سپس فایل (zula_files) را پیدا و حذف کنید. دفعه بعد که بازی را اجرا می کنید ممکن است 2 دقیقه طول بکشد اما مشکل کاملا برطرف می شود و این بهترین راه حل برای این خطا است.

وارد پوشه نصب بازی شوید سپس وارد پوشه Game شوید فایل zula.exe را یکبار اجرا کنید. سپس به پوشه نصب بازی برگردید و بازی را از فایل zula_launcher اجرا کنید. این نکته اغلب مفید است، اما نه همیشه.

خطای نخواندن درایور در بازی زولا

این موضوع یکی از رایج ترین مسائل در بازی زولا است!

اما راه حل رفع این مشکل این است که بازی را در درایور دیگری نصب کنید یا فایل zula_files2 را حذف کنید یا با استفاده از curl بازی را ریست کنید یا یک بار آخرین راه حل بازی را برطرف کنید، اگر حل نشد ویندوز خود را ریستارت کنید. از آغاز.

مشکلات ارور فایل ها در آپدیت زولا(zula)

ابتدا مراحل قسمت اول را انجام دهید. اگر مشکل حل نشد، اگر اینترنت شما وصل است و مطمئن هستید مشکلی وجود ندارد، باید یک بار سیستم خود را ریست کنید. در واقع با تغییر آی پی و باز کردن مجدد بازی ممکن است مشکل شما حل شود. راه دیگر این است که فایل بازی زولا را از پوشه نصب (پوشه بازی داخل پوشه زولا) باز کنید. اگر مشکل ادامه داشت، بعد از چند دقیقه امتحان کنید. احتمالا مشکل شما حل خواهد شد.

همچنین اگر پاسخ سوال خود را در این مقاله نیافتید، می توانید با تیم زولا تماس بگیرید و موضوع را با آنها در میان بگذارید.

امیدوارم در این مقاله پاسخ مشکل عیب یابی بازی Zola خود را دریافت کرده باشید، اگر سؤال دیگری دارید، لطفاً نظر خود را بنویسید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا