چرا موهام با اتو فر نمیشه

در این قسمت از زیبامون، تمام نکات و ترفندهایی که برای فر کردن موها با اتو مو باید بدانید و به راحتی در خانه انجام دهید را بیاموزید.

لیست موضوعات

داشتن موهای موج دار و مجعد یکی از مواردی است که همه خانم ها به آن علاقه دارند و هر از چند گاهی تمایل دارند مدل موهای خود را تغییر دهند و در نتیجه زیبایی و جذابیت بیشتری برای مو و صورت خود ایجاد کنند.

با نکات و ترفندهایی که برای شما آماده کرده ایم، می توانید به راحتی موهای خود را با اتومو فر کنید و از نتیجه شگفت زده شوید.

اتو مو نه تنها یکی از ابزارهای فوق العاده برای صاف و ابریشمی کردن موهای شماست، بلکه می تواند به فر کردن موهایتان و ایجاد ظاهری مجعد و جذاب برای موهایتان کمک کند.

در ادامه، در زیبامون دات کام بمانید و تمام نکات و تکنیک هایی را که باید در مورد فر کردن خودکار مو بدانید را بیاموزید و آن را به راحتی در خانه انجام دهید.

ابتدا در مورد نوع موهای مجعد تصمیم بگیرید

اولین قدم برای فر کردن موهایتان این است که تصمیم بگیرید چه نوع فری را دوست دارید. آیا فرهای نازک را دوست دارید یا می خواهید موهایتان مجعد و نرم باشد یا موج های ساحلی روی موهایتان را دوست دارید؟ بنابراین، مدل موی مورد نظر خود را جستجو کنید و چند تصویر مرجع از آن مدل داشته باشید.

حتما بخوانید: آموزش فر کردن مو بدون وسایل گرم

انتخاب اتو مو مناسب برای فر کردن مو

در مرحله بعد باید ابزار مناسب یعنی اتو مو را انتخاب کنید. مواردی که در این انتخاب باید در نظر بگیرید نوع صفحه اتو مو است که معمولا در دو نوع تیتانیومی و سرامیکی عرضه می شود.

اتو مو تیتانیومی معمولاً خیلی سریع و یکنواخت گرم می شود و قیمت آن نیز مناسب است. صاف کننده های سرامیکی کیفیت بالاتری دارند و برای انواع موها عالی هستند و قیمت بالاتری نیز دارند.

در مرحله بعد باید به عرض و فرم اتو مو دقت کنید. هرچه اتو مو باریکتر باشد و لبه های آن گردتر باشد، فر کردن مو با اتو آسان تر خواهد بود و نتیجه عالی خواهد بود.

دمای قابل کنترل اتو مو از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید. زیرا انواع و سبک های مختلف بیگودی معمولاً به دمای متفاوتی نیاز دارند.

آخرین قبض مربوط به قیمت آهن است. اگرچه محصولات ارزان قیمت وسوسه انگیز هستند، اما اگر برای خرید یک اتو مو باکیفیت سرمایه گذاری کنید، نه تنها برای مدت طولانی از یک دستگاه عالی استفاده می کنید، بلکه نتیجه راضی کننده خواهد بود و موهای شما آسیب نمی بیند.

سایر ابزارهای لازم برای فر کردن مو با اتو مو

قبل از اینکه شروع به فر کردن موهای خود با اتو مو کنید، بهتر است تمام ابزار و وسایل مورد نیاز خود را آماده کنید. اسپری محافظ در برابر حرارت، گیره یا کش مو، برس مو، شانه و اسپری مو از جمله ابزارها و تجهیزاتی هستند که برای این کار به آنها نیاز خواهید داشت. علاوه بر این بهتر است شانه ای با دندانه های پهن و پهن داشته باشید. با استفاده از این شانه نتیجه نهایی عالی خواهد بود.

حتما بخوانید: با فر مو به صورت حرفه ای با عکس

برای شروع بهتر است موهای تمیز و خشک داشته باشید

پس از تهیه تمام ابزار و وسایل لازم، باید از تمیز و خشک بودن موهایتان مطمئن شوید. اگر موهایتان کمی مرطوب است، بهتر است قبل از انجام هر کاری موهایتان را با سشوار خشک کنید، سپس با تفنگ اسپری موهایتان را فر کنید. زیرا اتو روی موهای خیس موها را وز می کند و احتمال سوختن و آسیب رساندن به مو را افزایش می دهد.

حتما بخوانید: فر کردن مو به سبک سنتی

استفاده از محافظ مو را فراموش نکنید

استفاده از محصولات محافظ حرارت مو یکی از مهم ترین اقداماتی است که هرگز نباید فراموش کنید. معمولاً دمای اتو مو به حدود 250 تا 400 درجه فارنهایت می رسد و این مقدار حرارت مستقیماً به موها وارد می شود و اگر از محصول محافظ حرارت مو استفاده کرده باشید، این محصول مانعی بین حرارت ایجاد می کند و باعث می شود مو کمتر آسیب دیده

علاوه بر این محصولات محافظ حرارت، حاوی موادی هستند که باعث تقویت و نرم شدن فولیکول های مو و حفظ رطوبت در فولیکول های مو می شوند و در نهایت موهایی با حلقه های نرمتر و بدون موخوره خواهید داشت.

حتما بخوانید: فر کردن مو بدون حرارت با روش های مختلف

موهایت را جدا کن

جدا کردن موها به بهتر و آسان تر شدن فرآیند فر کردن مو کمک می کند. قرار است فر کردن موها را از ته مو شروع کنید و اگر موها را شکافتید به هم ریخته و فر کردن موها بسیار خسته کننده و زمان بر است.

قسمتی از مو را که قرار است فر کنید با اتو مو جدا کنید و قسمت های دیگر مو را با گیره یا انبر بالای سر جمع کنید و این کار را به تدریج انجام دهید. علاوه بر این، می توانید موهای خود را به چپ و راست جدا کنید و سپس شروع به فر کردن موهای خود کنید.

وقتی چندین بار این کار را انجام دهید، متوجه می شوید که کدام روش برای شما راحت تر است. اما همچنان باید مراقب فر کردن موها از پایین به بالا باشید.

حتما بخوانید: آموزش فر کردن مو + معرفی الگوهای رایج

شروع به فر کردن موهای خود کنید!

نکته مهم در مورد فر کردن مو با استفاده از اتو مو این است که در اولین تلاش باید بهترین نتیجه را برای هر قسمت از مو بگیرید.

برای شروع، باید یک قسمت باریک و نازک از مو را حدود یک تا سه سانتی متر جدا کنید، سپس موها را در اتوی مو نزدیک ریشه قرار دهید. اتو مو را به سمت پایین بکشید و از جایی که می خواهید موها فر و فر باشد اتو مو را 180 درجه بچرخانید. در این صورت موها از قبل دور اتو مو چیده می شوند. اتو را به همان حالت پایین بکشید. پس از بازکردن اتو مو و رها شدن مو حالتی مجعد و جذاب برای موها ایجاد می شود.

اگر می‌خواهید فرها کوچک‌تر و نزدیک‌تر به هم باشند، باید تارهای بسیار ظریف مو را جدا کنید و سپس اتو را 360 درجه بچرخانید. همچنین، هرچه دست شما افقی تر باشد، موهای شما نزدیک تر می شود.

هر چه سریعتر اتو را به سمت پایین بکشید، امواج نرمتر و فرهای شلتری خواهید داشت. بنابراین توصیه می شود برای نتیجه بهتر و جذاب تر اتو مو را به آرامی به سمت پایین حرکت دهید.

تکنیک مورد نظر را در تمام قسمت های مو اعمال کنید تا نتیجه فوق العاده زیبا و خاص باشد.

حتما بخوانید: ویدیوی شگفت انگیز فر کردن با اتو مو

با اسپری مو تمام کنید

پس از فر کردن تمام قسمت های مو با اتو، بهتر است موهای خود را با انگشتان خود مرتب کنید تا موهای مجعد و مجعد طبیعی و زیباتر به نظر برسند. علاوه بر این، می توانید موهای خود را به آرامی با استفاده از یک شانه دندانه درشت شانه کنید.

در نهایت برای اینکه فر موها بیشتر دوام بیاورید و فر مو را حفظ کنید، باید از اسپری مو (تافت مو) استفاده کنید. اسپری مو را در فاصله 30 سانتی متری از موها بردارید و روی تمام قسمت های مو اسپری کنید. مواظب باشید بعد از استفاده از اسپری به موهایتان دست نزنید!

حتما بخوانید: دوام فر را با تکنیک های عالی و کاربردی افزایش دهید

آخرین کلمه

فر کردن مو در خانه یکی از کارهایی است که علاوه بر نیاز به استفاده از ابزار و وسایل مناسب، مهارت و تجربه در این زمینه را نیز می طلبد، قسمتی ندارد، از تکرار این روش ناامید نشوید. زیرا هرچه تجربه بیشتری در این زمینه داشته باشید، بهتر و راحت تر می توانید موهای خود را با اتو مو فر کنید و ظاهری جذاب و زیبا برای موهای خود ایجاد کنید.

مطالب مرتبط و پیشنهادی:

4 روش ساده برای فر کردن مو در خانه – ویدئو

قبل از فر کردن موهایتان بخوانید!

فر کردن مو با بافت مو و اتو مو

سوال این است که چگونه موهای خود را فر کنید؟ در این مقاله قصد داریم 5 روش راحت و آسان برای فر کردن موها را به شما آموزش دهیم. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به موهای مجعد علاقه مند هستید، حتما با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله با این 5 روش کاربردی و آسان برای فر کردن موهای خود همراه باشید.

موهای مجعد یکی از مظاهر و جلوه های زیبایی در افراد است که طرفداران بی شماری دارد. تاثیر این مدل مو در جذابیت و جذابیت شما فوق العاده بالاست. موهای مجعد به دو صورت در افراد دیده می شود. افراد به طور طبیعی موهای مجعد دارند. یا به مرور زمان و با استفاده از روش های زیبایی به آن دست یافتند. این مدل مو در دنیای مد و زیبایی جایگاه ویژه ای دارد. یکی از دلایل این است که آموزش آن آسان است. و رفع آن به تلاش و زمان زیادی نیاز ندارد.

فواید فر کردن مو

یکی از بزرگترین مزایای موهای فر این است که به راحتی می توان آن را به هر مدلی که دوست دارید حالت داد. در حالی که موهای برهنه و موج دار این ویژگی را ندارند. و برای تثبیت یا شکل دادن به آنها باید به انواع ژل، کرم، روغن، سشوار، شانه و غیره متوسل شوید. به هر حال، نتیجه ای که می بینیم ممکن است ما را خوشحال نکند. همچنین باید دوستانی داشته باشید که از خواب بیدار می شوند و موهایشان این امکان را دارد که همزمان با آنها در یک مهمانی یا مراسم رسمی شرکت کنند. این ویژگی که شما را از دردسر شانه کردن و شانه کردن موهایتان خلاص می کند، معمولا در موهای مجعد دیده می شود.

محصول: کرم موی پانتن فروشگاه

فر کردن موها فضایی متخلخل و پنجره مانند بین آنها ایجاد می کند. هوا در این فضا به خوبی گردش می کند و جریان آن باعث خنک شدن پوست سر می شود. این ویژگی در هوای گرم تابستان به شما کمک می کند و از تعریق و گرم شدن بیش از حد پوست سرتان جلوگیری می کند. موهای مجعد یکی از عوامل مهم در از بین بردن شوره سر است. زیرا باعث تنفس سلول هایش می شود. در عین حال باید دانست که چنین افرادی حتی زمانی که موهایشان خیس یا نمناک است می توانند بر انعطاف پذیری آن گواهی دهند.

جذابیت موهای مجعد

حجیم باش!

داشتن حجم زیاد مو همیشه مورد علاقه و توجه خانم ها و آقایان شیک پوش و شیک پوش بوده است. علاوه بر این موهای حجیم و پف دار هرگز از مد نمی افتند و همیشه طرفداران خاص خود را دارند. چنین افرادی از موهای پرپشت و پرپشت خود قدردانی می کنند و زیبایی آنها اعتماد به نفس آنها را بسیار افزایش می دهد. طبیعی است که موهای مجعد با افزایش حجم آن رابطه مستقیم دارد. و افراد مجعد از حجیم ترین افراد جهان هستند. البته از نظر حجم مو! این شماره در نوع خود بسیار جالب و زیباست.

بخوانید: اسکراب چیست؟

طبیعی بمان!

شاید فکر کرده باشید اگر موهایم را فر کنم آنقدر مصنوعی به نظر می رسم که همه به من می خندند و سرزنش می کنند. اصلا درست نیست. با استفاده از روش های صحیح فر کردن مو که با هم در مورد آنها صحبت خواهیم کرد، نه تنها ظاهر طبیعی خود را حفظ خواهید کرد. برعکس، انگار به طور طبیعی فرفری بودی! موهایی که فوراً یا تدریجی تسلیم فر شدن می شوند، می توانند حالت طبیعی خود را حفظ کنند و خود را معادل فرهای ارثی بدانند.

موهای مجعد از زندگی شما محافظت می کند!

بسیاری از اثرات مضر پرتوهای مضر فرابنفش به ویژه بر روی پوست و مو شناخته شده است. بخشی از حفظ سلامت این اندام حساس دوری از این تشعشعات طبیعی در نور خورشید است. موج در موهای مجعد ویژگی قابل توجه و جالبی دارد. با به دام انداختن اشعه خورشید از نفوذ و رسیدن آن به پوست سر جلوگیری می کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که فر کردن فوری مو جنبه محافظتی نیز دارد.

حجم طبیعی موهای مجعد

دو حلقه و روح

نتایج بررسی های متعدد نشان می دهد که پیچاندن موها می تواند تاثیر مثبت و قابل توجهی بر اعتماد به نفس داشته باشد و سطح آن را بالا ببرد. بسیاری از افرادی که موهای خود را به این روش انجام می دهند یا به طور طبیعی مجعد هستند، اعتراف کرده اند که احساس شادابی و انگیزه زیادی دارند و همچنین امید به زندگی آنها بسیار بالا است.

افراد فرفری افرادی مصمم و قاطع هستند و سطح روابط اجتماعی آنها بالاست. خلق و خوی چنین افرادی سطح ایده آلی را نشان می دهد و افرادی مهربان و صبور هستند. آن ها بسیاری از مزاج شیرین و مطلوب خود را به وضعیت موهایشان وابسته می دانند و از آن احساس رضایت می کنند.

مدل موی محبوب و شیک

یکی از مهمترین فواید موهای مجعد این است که هرگز از مد نمی افتند! فرها همیشه در قلب مد هستند و در بین مردم بسیار محبوب هستند. دختر و پسر هر دو از این مدل استقبال می کنند. اگر نگاه دقیق تری به داستان بیندازیم متوجه می شویم که جنبه های زیبایی شناختی خاص و خاصی در رابطه با این افراد وجود دارد. موهای مجعد به طور طبیعی شما را بلندتر نشان می دهند. پیچ و تاب های مو به خوبی لک های صورت یا اندازه قسمت های آن از جمله بینی را می پوشاند و جذابیت شما را بیشتر از قبل می کند.

اگر فرفری هستید، حتما بارها این جمله را شنیده اید که می گوید موهای زیبایی دارید. کجا می توانم موهای شما را لمس کنم؟ یا حتی چگونه می توانم موهایم را مانند تو فر کنم؟ و سوالات دیگری که شما را از مدل موهایتان راضی می کند. این مشکل بسیاری را تشویق می کند تا موهای صاف یا موج دار خود را لمس کنند و شکل آن را تغییر دهند.

محصول: روغن مو با پنتان آرگان

فرهای بیگانه با نرم کننده

از موهای مجعد خود لذت ببرید. به حمام بروید و موهای خود را خشک کنید. جالب است بدانید حتی اگر آنها را خشک نکنید، حالت زیبای آنها به هم نمی خورد. بیگودی ها برای استایلرها واقعا غریبه هستند. شاید از ژل مو، واکس مو، روغن، شانه و غیره استفاده کنند. تا حالت بهتری در موهایشان ایجاد کنند. اما آنها واقعاً به هیچ یک از این چیزها نیاز ندارند و موهایشان به بهترین و با ثبات ترین حالت ممکن حالت می گیرد.

موهای مجعد زیبا

چگونه موهای خود را فر کنیم؟

چگونه موهای مجعد و عالی داشته باشیم؟ روش های فر کردن مو بسیار گسترده و متعدد است. آنقدر که گاهی فکر می کنید کدام را انتخاب کنم؟ مطمئنا یکی از اهداف هر فردی که این کار را می کند طبیعی جلوه دادن آن است. به علاوه بهترین روش روشی است که کمترین آسیب را به موهای شما وارد کند. اگر از مدل موهایتان خسته شده اید. یا به بستن آنها فکر کردید. ادامه این مقاله را حتما بخوانید.

در مطلب زیر شما را با روش های مختلف فر کردن مو آشنا می کنیم. در نهایت بهترین روش ها را توصیه می کنیم و به طور واقع بینانه آن هایی را که منجر به آسیب به مو، پوست و غیره می شود، ممنوع می کنیم. توجه داشته باشید که به همان اندازه که فر کردن مو می تواند زیبا، لذت بخش و رویایی باشد، اگر بدون اصول انجام شود، می تواند اثرات مخرب و جبران ناپذیری داشته باشد. و سلامت پوست و موی خود را به خطر بیندازند. پس با دانش و بر اساس روش های اصولی این کار را ادامه دهید.

1. برای فر کردن موها از بیگودی استفاده کنید

فر کردن مو یکی از روش های قدیمی فر کردن مو است. روشی که امروزه نیز در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل است که می توانید انواع مختلفی از آنها را در بازار مشاهده کنید. پرفروش ترین فر کننده مو برقی است که از لوله های پلاستیکی سخت در اندازه های مختلف ساخته شده است. این مدل فر مو در جعبه های 20 تا 24 عددی موجود می باشد. سطح آن دندانه دار یا صاف است. البته انواع نرم آنها این کار را بهتر انجام می دهند. چون وقتی آنها را از موهایتان بیرون می آورید گره نمی خورند و اذیتتان نمی کنند.

بیگودی برقی دارای دکمه روشن/خاموش است. و وقتی به دمای مشخصی رسید خودش خاموش می شود. زیرا دمای بیش از حد موها را می سوزاند و بافت آن را از بین می برد. البته حتما توجه داشته باشید که برای فر کردن موهای خشک از چه نقطه ای استفاده کنید. و هرگز وقتی موهایتان خیس و مرطوب است از آن استفاده نکنید.

انواع دیگر بیگودی

مدل دیگری به نام بیگودی چسبی است. یک رویکرد سریع و کم خطر که تأثیر مثبتی دارد. در این روش حرارتی وجود ندارد که به موهای شما آسیب برساند. اما با این حال، فرهایی را که انتظار دارید بدست می آورید. اگر به دنبال ایجاد فرهای حجیم هستید، از فرهای کوچک استفاده کنید. اگر هدف شما ایجاد موهای حجیم است، نوع پهن آن را بخرید و استفاده کنید.

انواع دیگری از بیگودی برای فر کردن فوری مو وجود دارد. شامل غلطک های پلاستیکی برای موهای مرطوب، غلتک های اسفنجی برای موهای خیلی خشک، غلتک هایی برای موهای پرپشت خشک یا مرطوب، آهنربا برای موهای مرطوب و میله ای برای موهای بلند که فرهای ظریف ایجاد می کند. اگر موهای پرپشتی دارید پیشنهاد می کنیم یک بیگودی سایز بزرگ بخرید. مدل حرارتی کوچک آن برای موهای نازک مناسب است. و در نهایت، بیگودی های پلاستیکی بزرگ نیز موهای بلند را فر می کنند.

فر کردن مو با استفاده از بیگودی به عنوان یک روش محبوب

2. فر کردن مو با بابلیس و موج

بابلیس مدل جدید و پیشرفته بیگودی برقی است که از یک میله بلند و انعطاف پذیر تشکیل شده است. موهای شما دور این میله قرار می گیرد و با چرخاندن آن فر می شود. تاثیر این روش نسبت به مدل های قدیمی دوام بیشتری دارد. و البته فرهای موهای شما بعد از استفاده از بابلیس شیک تر و فانتزی تر به نظر می رسند. شکل و لوله فر کردن مو در همه دستگاه ها یکسان نیست و هر کدام مدل و اندازه خاصی برای مو ایجاد می کنند.

نمونه کلاسیک این دستگاه ها به صورت لوله باریک صافی است که به پریز برق متصل می شود و پس از گرم شدن موها به دور میله پیچیده می شود و پس از چند دقیقه موج شکل زیبایی بر روی مو ایجاد می کند. نمونه دیگری از این دستگاه دارای لوله ای به شکل مخروط است و در نزدیکی ریشه موها فر و موج ایجاد می کند و به تدریج امواج بزرگتر و بزرگتر می شوند. معمولا این وسایل حالت و ظاهر طبیعی تری برای موها ایجاد می کنند.

مدل موی جلوی مجعد با بابلیس

چه بابلیسی برای فر کردن مو بخریم؟

ده ها مدل مختلف بابلیس در بازار وجود دارد که انتخاب را تا حدودی پیچیده می کند. حبابی که انتخاب می کنید باید ویژگی های مهمی داشته باشد. مثلا برای ایجاد فرهای دائمی کوچک و بزرگ. باید محدوده دمایی بالایی داشته باشد و جنس بدنه آن طوری باشد که به راحتی شکسته نشود و در برابر حرارت مقاوم باشد. بابل های حرفه ای دارای نوک و بدنه عایق هستند که دست شما را نمی سوزاند. دمای آنها قابل تنظیم است و یک گیره تعبیه شده است که امکان حفظ بابلی روی مو را فراهم می کند.

گالری بانه مدت هاست که به فکر ارائه یک مدل حرفه ای و ایده آل بابلی بوده که تمامی ویژگی های فوق را دارا باشد. فر مو PROMAXGOLD محصولی پرفروش و درجه یک در زمینه نرم کننده مو می باشد که گالری بانه آن را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت عرضه می کند. شما می توانید این محصول زیبا و کاربردی را از صفحه محصول این سایت خریداری کرده و با ضمانت سلامت فیزیکی محصول درب منزل تحویل بگیرید.

بابل بیگودی

ویو WAVE چیست؟

موهای مجعد را با موج های جذاب تصور کنید! همین جمله به تنهایی کافی است تا بسیاری از افراد بخواهند بدانند چگونه موهای موج دار جذابی داشته باشند. بافتن مو به معنای حجیم و موج دار کردن مو است. روشی که باعث رشد ساقه مو می شود. به همین دلیل دستگاهی با همین عنوان ساخته شد که این روند را تسهیل کرد. Wave Hair دارای صفحاتی با شیارهایی با اندازه های مختلف است که موها را حالت می دهد. این دستگاه عملکرد سریع و مفیدی دارد و انتظارات شما از یک دستگاه تهویه مطبوع را برآورده می کند.

3 مدل مختلف در بازار موجود است. موجی ظریف که فرهای ظریف و طولانی مدت ایجاد می کند. این محصول برای ساخت موی حرفه ای و نازک مناسب است و موهای نازک را پرپشت تر نشان می دهد. موج متوسط ​​برای موهای نازک و لخت مناسب است. و در نهایت یک موج بزرگ که در موهای بلند و صاف فرهای بزرگ و جذاب ایجاد می کند.

بهترین ویو کدام است؟

ما محصولی را معرفی می کنیم که شما را شگفت زده خواهد کرد. محصولی که مصداق بارز یک تیر و دو نشان است. دستگاهی حرفه ای به نام صاف کننده موی دو موج پرومکس. این محصول برای کسانی که به دنبال صاف کردن و صاف کردن مو هستند نیز مفید است. و افرادی که موهای موج دار و فرهای ریز و درشت را ترجیح می دهند. پس از اتصال به منبع تغذیه، دستگاه تنها به 30 ثانیه زمان نیاز دارد تا به حداکثر دمای 230 درجه برسد. البته صفحات آن از تیتانیوم و نانو سرامیک ساخته شده است و به طور خودکار یک لایه محافظ روی موهای شما ایجاد می کند و از سوختن و آسیب دیدن آن جلوگیری می کند.

این مدل از دستگاه Wave مجهز به سیستم منحصر به فرد و گرمایش مادون قرمز است و رنگ قرمز روشن آن نظر هر خریدار را به خود جلب می کند. هم اکنون می توانید این محصول را با ضمانت سلامت فیزیکی محصول از سایت فروشگاه بزرگ لوازم آرایشی بانه گالری خریداری کرده و مادام العمر از آن استفاده کنید.

صاف کننده و موج دوتایی پرومکس

3. فر کردن موهای خود را با اتو مو آزمایش کنید!

همانطور که می دانید اتو مو وسیله ای برای صاف کردن مو است. کاملا برعکس عملکردی که ما به دنبال آن هستیم. اما آیا چنین وسیله ای می تواند روشی برای فر کردن مو باشد؟ پاسخ بله است! همیشه لازم نیست از روش های تخصصی برای فر کردن سریع موهای خود استفاده کنید.

می توانید این کار را با صاف کننده نیز انجام دهید. موها را دور اتو بپیچید. تا نصیحت آنها در دستان شما باشد. مطمئن شوید که مدل موی شما دقیقاً همانطور که می خواهید تنظیم شده است. اگرچه این روش تخصصی نیست. اما در مدت زمان کوتاهی در فر کردن موها تاثیر بسزایی دارد.

4. فر 6 ماهه با مواد شیمیایی!

تا آنجا که می توانید از فر 6 ماهه ای که در آن از مواد شیمیایی استفاده می شود اجتناب کنید. این روش ریسک نسبتا بالایی دارد. و می تواند باعث ریزش موهای شما شود. معمولاً متخصصان این الگوی فر کردن را توصیه نمی کنند. اگرچه تاثیر و ماندگاری آن بسیار بالاست. اما اگر می خواهید امتحان کنید. حتما در نظر داشته باشید که اگر یک ماه قبل از فر کردن ۶ ماهه موهایتان را رنگ کردید یا از نرم کننده برای آن استفاده کردید، فر کردن را به زمان دیگری موکول کنید.

5. با استفاده از سشوار موها را فر کنید

اگر هیچ یک از وسایل و امکانات مورد نیاز برای فر کردن موهای خود را در بالا ندارید، می توانید این کار را با استفاده از یک سشوار معمولی که در هر خانه ای یافت می شود، انجام دهید. روش انجام آن بسیار ساده است و از دو طریق می توانید به نتیجه دلخواه برسید.

روش اول

به این ترتیب می توانید از سری دیسپنسرهای عرضه شده به همراه سشوار استفاده کنید و بخشی از محصولات آن را تشکیل می دهد. برای فر کردن موها با استفاده از سشوار، پس از شستن سر، از سشوار استفاده کنید که یک دستگاه پخش کننده مخصوص به آن وصل شده است که در تصویر زیر مشاهده می کنید، موها را در داخل قرار داده و دستگاه را روشن کنید. در مرحله بعد، در جهت خاصی حرکت کنید (معمولاً به سمت پایین) و موهای خود را کاملا فر کنید. در این روش با قرار دادن موها در کناره های دیسپنسر و سپس خشک کردن آن با باد گرم سشوار، موها به همان حالت مجعد خشک می شوند و در نتیجه ثابت می مانند.

فر کردن مو با استفاده از سری پخش کننده های سشوار

روش دوم

در روش دوم فر کردن مو با سشوار از هیچ ست و دیسپانسری استفاده نمی شود و فقط با کمک برس گرد و سشوار فر می کنید. هرچه اندازه برس بزرگتر باشد، فر بزرگتر خواهد بود. بنابراین با توجه به سلیقه خود یک نوع برس گرد را انتخاب کنید، مثلا برای ایجاد فرهای ظریف باید از برس های گرد کوچک استفاده کنید.

فقط موهایتان را دور برس بچرخانید و در همان حالت خشک کنید، شاید نتیجه با روش های قبلی که معرفی شد، نباشد، البته نوع و مدل موهایتان قطعا تاثیرگذار است، اما به هر حال حالا اگر این کار را نکنید. برای دسترسی به موارد قبلی و اجرای 4 روش توضیح داده شده در پاراگراف های قبل، فر کردن موها با استفاده از سشوار معمولی بهترین روش خواهد بود.

برای فر کردن موها از برس گرد و سشوار استفاده کنید

6. بافتنی

بافتن مو روشی زیبا، ساده، ایمن و دخترانه است. در واقع شما با طبیعی ترین و دستی ترین روش فر کردن موها مواجه هستید. در این روش می توانید با دو عدد کش مو، کمی اسپری حالت دهنده و کمی خلاقیت و دقت موهای خود را فر کنید. روش‌های ساده‌تر و غیرحرفه‌ای دیگری مانند فر کردن با چنگال، دستمال کاغذی، چشم‌بند و غیره وجود دارد که موقتی و ناپایدار هستند و تأثیر زیادی بر وضعیت موهای شما ندارند.

چگونه موهای خود را فر کنیم؟

7- موها را با برس حرارتی فر کنید

روش دیگری که می توانید برای فر کردن موهای خود استفاده کنید خرید برس حرارتی و استفاده از آن است که به طور کلی این محصولات نسبت به دو محصول حرارتی دیگر یعنی سشوار و اتو مو آسیب کمتری به موهای شما وارد می کنند و بنابراین عملکرد بهتری دارند. خرید محصولی مانند برس حرارتی Sokani SK-1008 می تواند به فر کردن موهایتان کمک کند.

روش های مراقبت از موهای مجعد

شاید فر کردن موها برای شما در اولویت باشد. اما همچنین، شما باید بتوانید از موهای مجعد مراقبت کنید که بسیار حساس هستند. ما شما را با چند روش مراقبت از این مدل مو آشنا می کنیم. همان طور که گفتیم استفاده از مواد شیمیایی برای فر کردن موها بر روی بافت و ساقه آن اثر مخربی دارد. و این می تواند آن را پایین بیاورد. البته هیچ تغییری بدون عارضه نیست. اما می توان با مراقبت از مو از شدت عوارض آن کاسته شد.

موهای مجعد به رطوبت بیشتری نیاز دارند و معمولا برای شستن آن از شامپو و نرم کننده استفاده می شود که برای موهای حساس و آسیب دیده مناسب است. موهای مجعد نسبت به سایر مدل‌ها خشک‌تر هستند. در نتیجه حساسیت آنها نیز بیشتر است. کارشناسان همچنین می گویند که آنها را بیش از دو بار در هفته نشویید. زیرا آن را بیشتر از همیشه خشک می کند و ظاهری مات به آن می بخشد. البته این مشکل به نوع و چربی طبیعی موهای شما نیز بستگی دارد.

بعد از حمام با موهای مجعدش چه کنیم؟

علاوه بر شستن موها، نحوه خشک کردن آن نیز مهم است. سشوار باعث ایجاد موخوره و افزایش حجم موهای مجعد می شود. حوله های معمولی نیز آنها را نامرتب، نامرتب و درهم می کنند. موهای مجعد اگر به طور طبیعی خشک شوند بهتر است. اما اگر عجله دارید یا به هر دلیل دیگری نمی توانید صبر کنید تا به تدریج خشک شوند، از یک تی شرت نخی استفاده کنید تا موهایتان مانند یال شیر پف نکند.

بهترین راه برای شانه کردن موهای مجعد استفاده از انگشتان دست است. دستان خود را از میان جنگل موهای خود بگذرانید و آن را به دلخواه حالت دهید. به همین دلیل استفاده از شانه که می تواند باعث وز شود را توصیه نمی کنیم. مسواک زدن آنها را نیز فرفری تر می کند. با این حال، بهترین نوع شانه برای موهای مجعد و مجعد، شانه های پهن و دانه درشتی است که دندانه های آن خمیده و از هم فاصله دارند.

اتو می کنیم یا نه؟

اگر می خواهید موهای مجعد خود را اتو کنید، حتما از دمای پایین استفاده کنید. در این مورد فراموش نکنید که محافظ حرارت روی موهای خود اسپری کنید. زیرا دمای بالا باعث سوختن موهای خشک می شود. استفاده از ژل ها و کرم های حالت دهنده نیز می تواند در ظاهری براق و درخشان و فرم دهی بهتر به این مدل مو موثر باشد. هر چند بدون آن مشکلی از این نظر برای شما پیش نخواهد آمد.

لوازم مورد نیاز برای فر کردن مو

شاد باشید 🙂

داشتن موهای صاف و برهنه از گذشته های دور به عنوان یکی از مدل های رایج مو در نظر گرفته شده است. اما چند سالی است که فر کردن مو تبدیل به یک سبک جدید شده و طرفداران زیادی دارد. موهای مجعد و موج دار یکی از مدل های موی محبوب خانم ها است. فرقی نمی کند که می خواهید موهای خود را کمی موج دار کنید یا سر خود را کاملا با فرهای ریز بپوشانید. آنچه مهم است این است که این نوع مدل مو می تواند زیبایی شما را چند برابر کند! موهای فر برای تمامی مراسم ها و مناسبت ها مناسب است و بسته به نظر خود می توانید آن را کاملا فر کنید یا فقط کمی حالت دهید. در این مقاله نحوه فر کردن مو با اتو با روش های ساده برای مبتدیان توضیح داده شده است.

چگونه با اتو موها را فر کنیم؟

آموزش فر کردن موهای صاف با اتو مو برای مبتدیان

خیلی خوب! باید بگوییم که موهای مجعد واقعاً یکی از موهبت های بزرگ است و احتمالاً آرزو می کردید که ای کاش با موهای مجعد به دنیا می آمدید. اما چیزی برای ترس وجود ندارد! اگرچه همه ما آنقدر خوش شانس نبودیم که با موهای مجعد طبیعی متولد شویم، اما هنوز تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که این میل را برآورده می کند و در عین حال مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی کند. تنها چیزی که نیاز دارید اتو مو است تا به موهایتان حالت دلخواه بدهد. اگر بیگودی خاصی ندارید نگران نباشید. می توانید این کار را با یک اتو موی ساده انجام دهید.

در واقع، شما نیازی به صرف ساعت ها و هزینه برای فر کردن موهای خود در سالن های زیبایی ندارید. شما به راحتی می توانید این کار را خودتان در خانه انجام دهید.

موها را با اتو فر کنید

خیلی خوب!

اگر می خواهید موهای مجعد زیبایی داشته باشید این مطلب را تا انتها بخوانید.

ما دو روش مختلف برای فر کردن موهای خود با استفاده از اتو مو به شما پیشنهاد می کنیم.

وقت آن است که موهای خود را فر کنید!

حالت دادن به موهای فر با اتو

اولین روش فر کردن مو با اتو: بافتن مو

آیا فکر کردید بافتن موهایتان هم می تواند به حالت دادن آن کمک کند؟ برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

موها را به دو بخش تقسیم کنید.

موها را با شانه یا انتهای برس به دو قسمت تقسیم کنید.

هر قسمت را با دقت و تمیزی جدا کنید.

حالت دادن به موها با اتو

    حالا موها را به هم ببافید.

    یکی از دو قسمت مو را در دست بگیرید.

    قسمت دوم را از زیر برش دهید و قسمت اول را برگردانید تا بافته شوند.

    در نهایت انتهای موهای بافته شده را با کش ببندید.

    نکته مهم :

    برای جلوگیری از شکستن و چروک شدن آنها، سعی کنید آنها را خیلی محکم نبندید.

    خراشیدن موها تاثیر مضری بر فر شدن موها دارد و موها را ناخوشایند نشان می دهد.

    چگونه با اتو موها را فر کنیم

      روی موهای بافته شده اتوی مو بکشید.

      اتو را به دمای مناسب موهایتان برسانید.

      حالا اتو را روی موهای بافته شده خود بکشید و به طور یکنواخت روی تمام قسمت های مو فشار دهید.

      یک یا دو دقیقه موها را از بالا به پایین به همین ترتیب اتو کنید.

      چگونه با اتو موها را فر کنیم

        موها را از هم باز کنید.

        اجازه دهید موها بعد از اتو خنک شوند.

        حالا هدبند را بردارید و موها را جدا کنید.

        خیلی آهسته و با انگشتان، موها را کم کم جدا کنید.

        همین مراحل را برای سایر قسمت های مو نیز تکرار کنید تا همه موها یکسان به نظر برسند.

        فر کردن موها را با اتو بیاموزید

        نکته مهم:

        برای سرعت بخشیدن به این روند می توانید ابتدا تمام موهای خود را جدا کنید.

        هر قسمت را ببافید و در آخر یک بار اتو کنید.

        این مدل مو تقریباً بین همه طرفدار دارد و چهره شما را متفاوت تر و زیباتر نشان می دهد.

        روش دوم فر کردن مو با اتو: پیچاندن موها (مشابه فرهای بابلی)

        یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای حالت دادن به موهایتان این است که آن‌ها را بخش به بخش با اتو فر کنید.

        موهایتان را به دو بخش تقسیم کنید.

        موها را با شانه یا انتهای برس به دو قسمت تقسیم کنید.

        هر قسمت را با دقت و تمیزی جدا کنید.

        چگونه با اتو موها را فر کنیم؟

          با اتوی مو موها را پیچ بدهید.

          اتو مو را با توجه به نوع موی خود گرم کنید.

          یک قسمت از مو را دور اتوی مو بپیچید.

          حالا اتو را به آرامی از لای موها بکشید تا موها به شکل حرف U در بیایند.

          صاف کننده را به این صورت چند ثانیه نگه دارید تا موها کاملا حالت دهند.

          این کار را در تمام قسمت های سر انجام دهید تا تمام موها کاملا موج دار و حالت دار شوند.

          این مدل مو بسیار ساده و سریع است و جلوه زیبایی به موهای شما می دهد. اگر به مهمانی می روید و زمان کمی برای آماده شدن دارید، می توانید خیلی سریع موهای خود را به این روش درست کنید و مطمئناً توجه بسیاری از افراد را به خود جلب خواهد کرد! اندازه امواج و حجم آنها به شما بستگی دارد و می توانید فرها را کوچکتر یا بزرگتر کنید.

          حالا موهایتان را دور شانه هایتان بگذارید و از زیبایی آن لذت ببرید. فر کردن مو هرگز به این آسانی نبوده است!

          اگر تا به حال فکر می کردید که حالت دادن و فر کردن موهایتان به ابزار خاصی نیاز دارد، حالا متوجه شده اید که می توانید در خانه و تنها با استفاده از یک اتو موی ساده، موهای صاف خود را به شکل و فرم دلخواه خود درآورید. انجام دادن! شما می توانید در هر زمان و هر مکان موهای خود را به همین روش حالت دهید و از آن لذت ببرید.

          چگونه موها را با اتو حالت دهیم

          نکات مهم در مورد فر کردن مو با اتو

          همیشه هنگام استفاده از صاف کننده برای جلوگیری از آسیب حرارتی از محصولات محافظ مو استفاده کنید.

          این محصولات باعث براق شدن موها نیز می شوند.

          حتما قبل از حالت دادن به موها، تمام گره ها و پیچش ها را از روی موها بردارید.

          همیشه موها را در جهت عقربه های ساعت حالت دهید و فر کنید.

          وسایل و وسایل گرم شده می توانند به مو آسیب برسانند.

          برای جلوگیری از این آسیب حتما قبل از فر کردن موها از سرم مو استفاده کنید.

          استفاده از سرم مو به محافظت و تقویت مو کمک می کند.

          اتو را برای مدت طولانی روی موهایتان نگه ندارید زیرا باعث سوختن موهایتان می شود.

          به جای اینکه اتو را یک بار و برای مدت طولانی روی مو نگه دارید، این کار را چندین بار و در فواصل زمانی معین انجام دهید.

          برای به دست آوردن نتیجه مطلوب، این روند را تا رسیدن به حالت مطلوب ادامه دهید.

          اندازه و طول موج های مو به نظر و سلیقه شما بستگی دارد.

          می توانید امواج ریز یا درشت را امتحان کنید.

          روش های زیادی برای حالت دادن به موها وجود دارد.

          بیاموزید که چگونه موهای خود را بدون گرما حالت دهید.

          می توانید با استفاده از اتو مو به موهای خود مدل های مختلفی بدهید.

          سعی کنید الگوهای مختلف و جالبی را بیاموزید و امتحان کنید که بیشتر برای شما مناسب است.

          چگونه موها را با اتو حالت دهیم

          منبع فابو / ترجمه اختصاصی سایت دلبرانه

          بیشتر بدانید:

          لیفت مو برای داشتن موهای بلند و زیبا چه کنیم؟

          افزایش رشد مو برای رشد سریع مو چه باید کرد (4 روش رشد طبیعی مو)

          درمان موهای آسیب دیده چگونه به موهای خشک و آسیب دیده کمک کنیم

          رشد سریع مو برای رشد سریع موهایمان چه کنیم؟ (15 روش موثر)

          درمان شوره سر از بین بردن شوره های چرب و خشک با مواد شیمیایی و طبیعی

          موها را با اتو فر کنید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا