چرا من در اینستا نمیتونم فالو کنم

اگر نمی توانید افراد را در اینستاگرام دنبال کنید و نمی دانید که چرا چنین مشکلی رخ داده است، این مقاله برای شما مناسب است! در این مقاله می توانید دلیل آنفالو شدن افراد در اینستاگرام، رفع مشکل پیج های بدون فالو شده در اینستاگرام و جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی را بدانید، با ما همراه باشید!

عدم فالو کردن صفحات در اینستاگرام یکی از مشکلات اینستاگرام است که برای بسیاری از کاربران پیش می آید. از آنجایی که این اتفاق برای کاربران اینستاگرام یک تجربه ناخوشایند محسوب می شود، بسیاری از افراد به دنبال راه حلی برای مشکل ردیابی نشدن افراد اینستاگرام هستند. اما قبل از ارائه راه حلی برای این مشکل، بیایید نگاهی به دلایل فالو نکردن افراد از اینستاگرام بیندازیم.

از آنجایی که اینستاگرام برای یک سری از فعالیت های کاربران محدودیت هایی در نظر گرفته است، نمی توانید بیش از تعداد مشخصی افراد را فالو کنید و اگر این کار را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید، اینستاگرام فعالیت های شما را به صورت اسپم و برای چندین ساعت تشخیص می دهد. چند روز، عملکردهایی مانند دنبال کردن، لغو فالو، لایک کردن، نظر دادن و غیره را محدود می کند. برای شما.

بنابراین، اگر در اینستاگرام فعال هستید، مراقب باشید ساعت ها و تعداد فالوورها را از دست ندهید، این فعالیت های فراتر از حد مجاز گاهی بسیار آزاردهنده هستند و در صورت تکرار، حساب شما را به خطر می اندازند.

شاید بسیاری از مردم از این واقعیت آگاه نباشند که حداکثر تعداد افرادی که یک صفحه می تواند صفحات دیگر را دنبال کند 7500 نفر باشد. اگر تعداد فالوورهای شما به این تعداد رسیده باشد دیگر نمی توانید افراد جدید را فالو کنید و برای اینکه بتوانید دوباره افراد جدید را فالو کنید باید تعدادی از فالوورهای موجود را آنفالو کنید تا فضا برای صفحات جدید باز شود.

بسیاری از ما صفحه اینستاگرام خود را هم در گوشی و هم در لپ تاپ خود داریم و طبیعی است که در برخی موارد بخواهیم از نسخه وب اینستا استفاده کنیم و یا یک صفحه فعال داشته باشیم و حساب کاربری ما در دست مدیران مختلف باشد. اما این مشکل در مقطعی مشکل ساز می شود و آن زمانی است که می خواهید از مکان ها و مکان های مختلف وارد حساب کاربری خود شوید. یک بار از تهران و بار دیگر از بوشهر، یک بار از ایران و همزمان از یک کشور دیگر!

اینستاگرام روی این نقطه بسیار حساس است و در صورت دریافت چنین سیگنال هایی از صفحه شما، حساب کاربری شما مسدود می شود و نمی توانید مانند قبل در اینستاگرام کار کنید.

گاهی اوقات به دلیل استفاده بیش از حد از یک برنامه، حجم زیادی از داده های کش در گوشی ما جمع می شود و روند استفاده از آن برنامه را مختل می کند. در این شرایط کافی است حافظه کش اینستاگرام را پاک کنید تا بهترین عملکرد اپلیکیشن را مشاهده کنید.

اگر حساب شما به دلیل فعالیت های نامعتبر محدود شده است و نمی توانید صفحات جدید را دنبال کنید، نگران نباشید! در اینجا چند راه حل سریع ارائه می دهیم که می توانید برای رفع مشکل صفحات فالو نشده در اینستاگرام امتحان کنید.

گاهی اوقات اینستا به آدرس IP اینترنتی شما حساس است. در این صورت اگر از اینترنت وای فای استفاده می کنید اینترنت تلفنی و اگر از اینترنت تلفنی استفاده می کنید از وای فای استفاده کنید.

اگر اکانت شما به دلیل فعالیت های نامعتبر توسط اینستا شناسایی نشد و مشکل فالو نشدن اکانت های دیگران بی دلیل برای شما پیش آمده است، کافیست دستگاهی که از طریق آن وارد اکانت خود شده اید را تغییر دهید تا مشکل شما حل شود.

اگر از اینستا پیامی مبنی بر مسدود شدن اکشن دریافت کردید، می توانید از طریق همین پیام کمک بخواهید تا مشکل شما بررسی شود. البته راه دیگری هم برای گزارش مشکل وجود دارد و آن این است که به قسمت Help تنظیمات اینستاگرام بروید و گزینه Report a problem را انتخاب کنید و مشکل خود را به زبان انگلیسی تایپ کرده و ارسال کنید.

در روز چند نفر را می توانید در اینستاگرام فالو کنید؟

پاسخ: کاملاً بستگی به این دارد که اکانت شما چند ساله باشد. اگر به تازگی به اینستاگرام پیوسته اید، توصیه می کنیم در 24 ساعت بیش از 50 نفر را دنبال نکنید. بازتر است. اگرچه تعداد مشخصی برای محدودیت فالو وجود ندارد، کاربران فعال و سابق روزانه تا 200 فالوور دارند و هیچ مشکلی نداشته اند.

چه مدت طول می کشد تا از بلوک اکشن خارج شوید؟

پاسخ: مدت زمان بلاک شدن و ماندن در این حالت کاملاً به میزان تخلف شما بستگی دارد، به طور کلی زمان در دسترس برای مسدودسازی از 20 دقیقه تا 24 ساعت و حتی چند روز متغیر است. البته در صورت تخلف جدی، حساب کاربری را می توان به مدت یک ماه یا برای همیشه مسدود کرد.

چگونه از بلاک و آنفالو شدن افراد در اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از چنین مسائلی، حتما فعالیت های خود را برنامه ریزی و محاسبه کنید، فعالیت های مشکوکی مانند فالو کردن و آنفالو کردن تعداد زیادی اکانت در مدت یک ساعت به هیچ وجه توصیه نمی شود! سعی کنید حساب خود را به حساب های دیگر خود مانند فیس بوک و توییتر پیوند دهید تا اینستاگرام متوجه شود که شما یک فرد واقعی هستید.

تعادل را در فعالیت های خود رعایت کنید و بعد از مدت ها هیچ کاری به فعالیت ها فکر کنید و روزی 10 پست ارسال کنید و 500 نفر را فالو و آنفالو کنید!

در این مقاله سعی کرده ایم به یکی از تکراری ترین نظراتی که در سایت اینبو گذاشته اید پاسخ دهیم. امیدواریم مشکل دنبال نکردن افراد برای شما پیش نیاید و در صورت بروز مشکل بتوانید با راهنمای این مقاله مشکل خود را حل کنید. صفحه کاما ما را دنبال کنید تا از آموزش های اینستا و اخبار محصولات جدید مطلع شوید!

فالو کردن افراد با استفاده از دکمه فالو یکی از مهم ترین گزینه ها در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و … است، اما یکی از مشکلاتی که می تواند برای کاربران ایجاد شود عدم فالو کردن اکانت یا صفحات دیگران در آن بلاک است. پیام و محدودیت استفاده از این تابع نمایش داده می شود. در این صورت نمی توانید فرد مورد نظر خود را فالو کنید، امروز در آنل وب قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه مشکل فالو نشدن در اینستاگرام را حل کنید.

نحوه رفع مشکل مسدود کردن و رها کردن صفحات افراد در اینستاگرام

نحوه رفع مشکل عدم فالو کردن اینستاگرام

اینستاگرام که یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی عکس و فیلم در بین کاربران ایرانی است به شما این امکان را می دهد که عکس ها و فیلم های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند، مشکل فالو نشدن برخی از کاربران یا حتی مشکل بزرگتر این است که نمی توانید یک کاربر یا یک صفحه را فالو کنید. امروز در انزل وب قصد داریم نحوه رفع مشکل فالو نشدن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. اگر اینستاگرام شما باز نمی شود، پیشنهاد می کنیم پست قبلی انزل وب را مطالعه کنید که حاوی حدود 14 روش برای رفع مشکل باز نشدن لاگین اینستاگرام است.

مشکل فالو نکردن شخص خاصی در اینستاگرام را حل کنید

گاهی اوقات پیش می‌آید که نمی‌توانید شخص خاصی را دنبال کنید. این مشکل به این دلیل رخ می دهد که تصاویر استفاده شده توسط این شخص دارای مشکل هستند و Smart Filtering صفحه این شخص را فیلتر کرده است. برای حل این مشکل می توانید از VPN استفاده کنید. اگر با آپلود و دانلود عکس و فیلم در اینستاگرام مشکلی دارید، پیشنهاد می کنیم پست ۱۶ راه حل مشکل آپلود و آپلود نکردن فیلم، عکس و فیلم در اینستاگرام را مطالعه کنید.

رفع مشکل ردیابی بلاک در اینستاگرام

اگر نمی توانید هیچ حساب کاربری را ردیابی کنید و همچنین با یک صفحه سفید روبرو هستید، احتمالاً با مشکل کد امنیتی روبرو هستید. این بدان معناست که شما شماره موبایل خود را در حساب خود وارد نکرده اید یا شماره موبایل شما باید تایید شود. در این صورت باید درخواست کد کنید، این کد به شماره پیامک شما ارسال می شود و در نهایت کد را در قسمت مربوطه وارد کنید تا مشکل شما حل شود.

دلیل فالو نشدن پیج در اینستاگرام

ممکن است سرعت اینترنت شما کند باشد، بنابراین باید منتظر باشید تا صفحه به طور کامل بارگذاری شود. اگر در اینستاگرام با خطای Unable to refresh feed مواجه شدید، پست 6 روش برای رفع خطای Unable to Refresh Feed اینستاگرام را مطالعه کنید.

چرا در اینستاگرام بلاک شده ایم؟

اگر توسط حساب شخص خاصی بلاک شده اید، نمی توانید حساب او را دنبال کنید. در این صورت حتی اگر تعداد پست های صفحه مورد نظر بیشتر از صفر باشد، هیچ پستی در این صفحه مشاهده نخواهید کرد.

اگر پیام‌های هشدار اینستاگرام را نمی‌بینید، لطفاً پست 3 راه برای رفع عدم نمایش پیام هشدار جدید در تلگرام، اینستاگرام، واتس‌اپ و غیره را مطالعه کنید.

دلیل محدود کردن فالوورها و حذف بلاک اینستاگرام

اگر وارد صفحه ای شوید و دکمه فالو را لمس کنید و دکمه سبز و متن آن فالو شود اما بعد از چند ثانیه همه چیز به حالت اول برگردد نشان دهنده مسدود شدن شما توسط اینستاگرام است. یکی از قوانین اینستاگرام این است که اگر کاربر در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی صفحه را فالو کند، حساب کاربری او برای چند ساعت آنفالو می شود. به عنوان مثال، اگر در عرض 5 دقیقه 200 اکانت را فالو کنید، بلاک می شوید و باید چند ساعت منتظر بمانید تا اینستاگرام به طور خودکار این مشکل را برطرف کند. توجه داشته باشید که اگر این نوع بلوک را بیش از یک بار دریافت کنید، جریمه های سنگین تری در انتظار حساب شما خواهد بود.

اگر می خواهید موقعیت مکانی خود را به اینستاگرام اضافه کنید، پست را مطالعه کنید تا مشکل افزودن موقعیت مکانی مورد نظر خود به اینستاگرام در نسخه های جدید برطرف شود.

به حداکثر تعداد فالوور در اینستاگرام برسید

حساب شما به حداکثر تعداد مشترکین مجاز رسیده است. در اینستاگرام هر کاربر بر اساس تعداد فالوورها قابل فالو است. به عنوان مثال، اگر کسی شما را فالو نکند، فقط می توانید 600 نفر را دنبال کنید. این عدد بسته به تعداد فالوورهای شما متفاوت خواهد بود. پس در صورت مشاهده چنین مشکلی فالوورهای خود را افزایش دهید (10-12 نفر) و سپس صفحات مورد نظر را فالو کنید.

در نهایت اگر می خواهید لینک تلگرام و اسنپ چت را به اینستاگرام خود اضافه کنید، پست را مطالعه کنید تا مشکل اضافه شدن لینک تلگرام و اسنپ چت به پروفایل اینستاگرام شما حل شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش وب انزل امروز سعی کردیم دلیل ردیابی نشدن پیج افراد و پیج های شرکتی و تمامی روش هایی که به رفع مشکل ردیابی نشدن کمک می کند را به شما معرفی کنیم. اگر روش دیگری وجود دارد که در بالا ذکر نشده است، آن را در بخش نظرات این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

دلایل محدود کردن فالوور در اینستاگرام را می توانید بیشتر بخوانید

دلایل محدود کردن فالوور در اینستاگرام را می توانید بیشتر بخوانید

موضوعات اصلی این مقاله:

معرفی

یکی از بزرگترین سوالات کاربران اینستاگرام این است که چرا امکان فالو کردن وجود ندارد. برای بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی پرطرفدار پیش آمده است که وقتی برای فالو کردن شخصی روی گزینه Follow ضربه می زنند، بلافاصله این گزینه غیرفعال می شود و یا اینستاگرام با نمایش پیغام خطا مانع از فالو کردن افراد می شود. در مطالب قبلی گروه مشاوره هیواتک توضیحاتی در مورد مشکلات مختلف این شبکه اجتماعی ارائه کرده ایم، به عنوان مثال گفته ایم که برای خارج شدن از ریپورت اینستاگرام چه باید کرد و دلیل خطای لاگین اینستاگرام چیست. اگر شما نیز با مشکل فالو نکردن افراد در اینستاگرام مواجه هستید، با ما همراه باشید زیرا در ادامه دلایل محدودیت فالو را بررسی کرده و نحوه رفع آن را به شما آموزش خواهیم داد.

همچنین مطالعه مقاله حذف اکانت اینستاگرام Hiwatech را به شما توصیه می کنیم.

محدودیت فالو اینستاگرام چه اشکالی دارد؟

ویدیو فیلم آموزشی دلایل محدودیت فالو در اینستاگرام

همانطور که گفتیم بسیاری از کاربران اینستاگرام با مشکل محدودیت فالو مواجه هستند و زمانی که افراد را فالو می کنند با پیغام خطایی مانند تصویر زیر مواجه می شوند. این معمولا برای افرادی که تازه وارد اینستاگرام شده اند اتفاق می افتد. پس از ایجاد اکانت در اینستاگرام تا چند ساعت نمی توانید افراد زیادی را فالو کنید و اینستاگرام بلافاصله این عمل را برای شما مسدود می کند. لازم به ذکر است که الگوریتم های اینستاگرام برای تمامی کاربران این شبکه اجتماعی محدودیت هایی ایجاد کرده است و اجازه نمی دهد افراد زیادی را در یک روز فالو کنند. این کار برای جلوگیری از گرفتن فالوور اینستاگرام توسط ربات ها انجام می شود که قوانین این شبکه اجتماعی را نقض می کنند.
این محدودیت ها برای صفحات مختلف متفاوت است. به طور معمول شما می توانید روزانه حدود 200 نفر را بدون هیچ مشکلی فالو کنید، اما اگر کسی صفحه شما را فالو نکند یا افراد زیادی را آنفالو کنید، این تعداد تغییر می کند. اگر در طول روز به صورت پراکنده درخواست های فالو را برای افراد دیگر ارسال کنید، احتمالاً مشکلی نخواهید داشت. اگر در مدت زمان کوتاهی افراد زیادی را فالو کنید، اینستاگرام شما را یک ربات می‌پندارد و سعی می‌کند با اعمال محدودیت‌ها، فعالیت شما را محدود کند. در ادامه به بررسی روش هایی برای حل این مشکل می پردازیم.

دلایل محدود کردن فالوور در اینستاگرام و نحوه رفع آن

اشکال نرم افزاری

اگر نمی توانید افراد را در اینستاگرام فالو کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا بررسی کنید که آیا شخص مورد نظر شما را بلاک کرده است یا خیر. اگر در دنبال کردن یک شخص خاص مشکل دارید، اما می توانید افراد دیگر را دنبال کنید، آن شخص شما را بلاک کرده است. اگر نمی‌توانید هیچ صفحه‌ای را دنبال کنید، پیشنهاد می‌کنیم گوشی خود را مجددا راه‌اندازی کنید یا برنامه را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید، زیرا در برخی موارد اشکال نرم‌افزاری می‌تواند چنین مشکلاتی را ایجاد کند. اگر با این کار مشکل برطرف نشد، به این معنی است که اینستاگرام به صفحه شما واکنش گرا شده است و بنابراین چنین محدودیت هایی را برای حساب شما اعمال کرده است.

محدودیت در حساب های جدید

همانطور که در قسمت های قبلی گفتیم، اگر تازه حساب کاربری خود را ایجاد کرده باشید، نمی توانید افراد زیادی را در صبح زود فالو کنید. برای اینکه اینستاگرام به صفحه شما پاسخگو نباشد، پیشنهاد می کنیم در عرض 1 ساعت بیش از 100 نفر را فالو کنید. اگر خطای محدودیت ردیابی دریافت کردید، کمی صبر کنید و برای خارج شدن از حالت مسدود کردن، برای چند ساعت درخواست فالو به صفحه ارسال نکنید.

را نیز دنبال کنید

یکی از مهم ترین دلایل این محدودیت ها این است که کاربران در مدت زمان کوتاهی صدها نفر را دنبال می کنند. پیشنهاد می کنیم بیش از 160 نفر را همزمان فالو نکنید تا این شبکه اجتماعی شما را بلاک نکند. اما اگر بلاک شدید، نباید تا چند ساعت کسی را فالو کنید، به همین دلیل با اعمال محدودیت‌های فالو سعی در جلوگیری از آن دارد. در این شرایط نباید به مدت دو ساعت یک نفر را دنبال کنید. در عوض، پیشنهاد می کنیم اینستاگرام خود را بررسی کنید، پست ها را لایک کنید و کامنت بگذارید تا فعالیت های صفحه شما به حالت عادی بازگردد. لطفاً توجه داشته باشید که پس از رفع محدودیت‌ها، اگر دنبال کردن و لغو فالو کردن را از سر بگیرید، ممکن است اینستاگرام همچنان شما را مسدود کند. برای جلوگیری از این مشکل، افرادی را که می خواهید پراکنده کنید در طول روز دنبال کنید و به فعالیت های دیگری مانند لایک و کامنت بپردازید.

راه های دیگر برای حذف محدودیت ردیابی

همانطور که گفتیم، بهترین و موثرترین راه برای حذف محدودیت ها این است که یک نفر را آنفالو کنید و چند ساعت یا چند روز صبر کنید تا از حالت مسدود خارج شوید. اما اگر عجله دارید و می خواهید مشکل محدودیت ردیابی را در اسرع وقت برطرف کنید، می توانید به جای استفاده از وای فای، دیتای تلفن همراه خود را روشن کنید، همچنین یکی دیگر از مواردی که می توانید برای رفع این مشکل تلاش کنید، تغییر IP است. آدرس تلفن برای آموزش نحوه تغییر آی پی موبایل ۷۵۷۵۷۵۹۹۸۸۸ را مطالعه کنید راه دیگر این است که مشکل خود را به اینستاگرام گزارش دهید. برای این کار باید وارد تنظیمات اینستاگرام شوید و در قسمت Help گزینه Report a problem را انتخاب کنید تا با صفحه ای مانند تصویر زیر مواجه شوید. اکنون می توانید مشکل خود را به زبان انگلیسی در اینستاگرام توضیح دهید و در صورت تمایل یک اسکرین شات از خطای نمایش داده شده به گزارش اضافه کنید. در نهایت با انتخاب گزینه Submit درخواست شما ذخیره می شود.

دلایل محدود کردن فالوور در اینستاگرام را می توانید بیشتر بخوانید

دلایل محدود کردن فالوور در اینستاگرام را می توانید بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نازنين

این مقاله عالی بود، منم دقیقا همین مشکل رو داشتم! با خوندن این مقاله متوجه شدم که مشکل از چیه و چطوری میشه حلش کرد. ممنون بابت این مقاله مفید و کاربردی.

دکمه بازگشت به بالا