چرا من به فکر خودم نیستم

من همیشه به مردم فکر می کنم. خدایا من به خودم فکر نمی کنم (حتی) به خدا گفتم: خدایا به تو سوگند! راستش را می گویم اما می خواهم با تو صحبت کنم. سوگند به تمام پیشگویی ها، اگر مرا به جهنم ببری و بسوزانی، یا به بهشت ​​ببری، من تو را یک راه می خواهم! اگر می خواهم مرا به بهشت ​​ببری، پس من بهشت ​​را می خواهم. اما خالق من بهشت ​​نیست. من خالقم را میخواهم اگر این را بگویم به خدا سوگند به من مربوط نیست که خودخواه باشم و خدای ناکرده از شما بخواهم که به من احترام بگذارید یا به من احترام بگذارید، بلکه می خواهم برای شما دلیل بیاورم و حرف من دلیل بر این است که منظور شما این کلمات است.

چرا خوشحال نیستم؟

در دنیای متنوع ما، جایی که همه می‌خواهند برجسته باشند و در مورد همه چیز نظر داشته باشند، یک ایده جهانی وجود دارد که همه ما به آن اعتقاد داریم – صرف نظر از سن، نژاد، مکان، جنسیت.

“همه ما می خواهیم شاد باشیم.”

ما می خواهیم احساس کنیم که برایمان مهم است، ما را دوست دارند، از ما قدردانی می کنند، از مشکلات رها شده ایم و از نظر مالی خوب هستیم. و یکی از تلاش های جامعه ما شد که به هر قیمتی شاد باشیم.

شادی فواید انکارناپذیر زیادی دارد. بسیاری از مطالعات این ادعا را تایید می کنند. شادی و رضایت از زندگی تقریباً بر همه چیز در زندگی تأثیر بسزایی دارد، از وضعیت جسمی و روحی گرفته تا روابط، کار و وضعیت مالی.

اگرچه ابتکار خودیاری با توصیه های خود در مورد چگونگی دستیابی به این وضعیت مطلوب هنوز لحظه ای را در آفتاب می گذراند، اما معجون جادویی واحدی وجود ندارد.

البته، همه ما آنقدر باهوش هستیم که تشخیص دهیم هیچ راه حلی برای همه وجود ندارد، و این اغلب ترکیبی از کارهایی است که هر یک از ما باید هر روز انجام دهیم تا به آن مکان جادویی برسیم که همه چیز عالی است. روشن و شاد، بیا بریم

دلیل وجود پادزهرهای زیادی برای احساس افسردگی این است که می تواند میلیون ها توضیح مختلف برای اینکه چرا یک نفر ناراحت است وجود داشته باشد. این یک دلیل، مسیر و تجربه برای هر کسی متفاوت است.

گاهی ممکن است با پدیده «تردمیل شادی» مواجه شوید، طبق این نظریه سطح شادی فرد پس از این اتفاق به سطح اولیه باز می گردد. در نتیجه، با یک تعقیب و گریز مداوم (و نسبتاً خسته کننده) مواجه می شوید.

دومین مشکل شادی این است که همه ما یک مدینه فاضله در مورد شادی در ذهن خود داریم و همیشه منتظر آن «یک روز» هستیم. البته می توانید تمام زندگی خود را در انتظار بگذرانید تا روزی شادی در خانه شما را بزند، در این صورت همیشه در نارضایتی دائمی خواهید بود و آن لحظه ممکن است هرگز فرا نرسد. و سپس، با نگاهی به گذشته و مرور گذشته، ممکن است از خود بپرسید: آیا من واقعاً آنقدر بدبخت بودم یا قربانی خوشبختی بودم؟

با این تفاسیر چگونه می توان فهمید که اگر واقعاً غمگین هستیم، این وضعیت موقتی است و شادی برای هرکس معنای متفاوتی دارد؟ پس بیایید از ابتدا شروع کنیم و علت ناراحتی، علائم و درمان شما را بررسی کنیم.

همچنین بخوانید: شادی واقعی چیست؟

نشانه های ناراحتی

به گزارش Mind Body Green، برخی از علائم رایج که نشان می دهد شما ناراضی هستید عبارتند از:

احساس اینکه شما به خوبی دیگران نیستید

احساس قربانی شدن در شرایط خارج از کنترل شما

احساس اینکه زندگی روزمره شما بی معنی و بی اثر است

احساس درماندگی، ناامیدی یا بدبینی

از قلب خود با دیوارهای فولادی محافظت کنید

تلاش برای شایسته بودن و تعلق داشتن، اما به ندرت این احساس را دارید

احساس غرق شدن در برابر چالش هایی که در زندگی با آن روبرو هستید

احساس افسردگی، اضطراب یا نگرانی مزمن

احساس می کنید از شما به اندازه کافی قدردانی نمی شود

اگر در یک روز عادی این احساسات را دارید، باید بگویم که شما آدم خوشحالی نیستید دوست من!

دلیل نارضایتی ما چیست؟

به این فکر کنید که خوشبختی برای شما چه معنایی دارد.

خوشبختی اشکال مختلفی دارد، لذت، رضایت از زندگی، برآورده شدن آرزو و …. همه این موارد با هم یا به طور جداگانه می توانند شادی را به زندگی ما تزریق کنند.

از آنجایی که زندگی ما بسیار متنوع است، هر یک از موارد فوق به اشکال مختلفی تبدیل می شوند.

به عنوان مثال، شادی آخر هفته من به معنای خواندن یا نوشتن یک کتاب است، در حالی که شادی شخص دیگری ممکن است رفتن به پیاده روی یا خرید باشد.

یا، رضایت من از زندگی ممکن است داشتن یک خانواده بزرگ باشد در حالی که دیگران ممکن است به دنبال شهرت و ثروت باشند. بنابراین وقتی می دانید دیدگاه شما از خوشبختی در زندگی چگونه است، تصور بهتری از آنچه در زندگی خود از دست داده اید خواهید داشت.

انتظارات خود را مرور کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردم، انتظارات غیرمنطقی که شما یا دیگران برای خود در نظر گرفته‌اید می‌توانند شما را از احساس خوشحالی باز دارند.

گاهی اوقات، با گذشت زمان، آرزوها اغلب می توانند منسوخ شوند. آنچه 10 یا 5 سال پیش (یا حتی شش ماه پیش) می خواستید، ممکن است امروز در لیست آرزوهای شما نباشد.

بنابراین، اگر هر از چند گاهی انتظارات خود را مرور کنید، اعتبار و اهمیت جایگاه آنها در لیست شادی شما کلید توقف گسترش افسردگی در زندگی شما است.

تفکر خود را بررسی کنید

در قلب نظریه رفتار منطقی (REBT) که توسط روانشناس آمریکایی آلبرت الیس در سال 1956 تأسیس شد، این ایده وجود دارد که این رویداد واقعی نیست که ما را غمگین می کند، بلکه تفسیر و افکار ما از آن است. موضوعی که ما را غمگین می کند.

در نتیجه، تغییر افکار ما باعث کاهش (و امیدواریم از بین بردن) اضطراب ما خواهد شد.

برو جلوتر وقتی صحبت از سلامت روان به میان می آید، تفکر مثبت (نه هذیانی) برنده اعلام شده است. اگر خود را در پیچ و خم خودگویی منفی می بینید، باید فوراً آن را متوقف کنید. دام بدبختی و بدبختی است.

درست است که آسان نیست، اما روانشناسان به ما می گویند که می تواند به یک عادت تبدیل شود. ما می توانیم سرکوب افکار منفی را تمرین کنیم. و شکرگزاری را فراموش نکنید. این بهترین خوشبختی است.

همچنین بخوانید: فواید دروغ گفتن به خود

نکات مثبت و منفی گذشته را بسنجید

اگرچه ممکن است شگفت‌انگیزترین راه برای تشخیص ناراحتی‌تان نباشد، فهرستی از مزایا و معایب گذشته هنوز هم ابزاری عالی برای سنجش مسائل، ارزیابی گزینه‌های جایگزین و دریافت پاسخ‌های رضایت‌بخش است.

به طرز شگفت انگیزی، همانطور که تاریخ به ما می گوید، این اختراع به بنجامین فرانکلین در قرن 18 نسبت داده شده است. او که به بهره وری خود معروف است، فهرستی از جوانب مثبت و منفی را برای تقریباً همه چیز در زندگی خود به کار برد.

زیبایی این روش در سادگی آن است. پس شروع به نوشتن کنید و چیزهایی را که دوست داشتید، چیزهایی را که دوست نداشتید (که شما را ناراحت کردند) و چیزهایی که مطمئناً می دانید امروز شما را خوشحال کرده اند، بنویسید.

در زیرمجموعه “آنچه در زندگی من مرا آزار می دهد”، به این فکر کنید که برای بهبود آن چیزها چه کاری می توانید انجام دهید تا دیگر شما را آزار ندهند.

ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که بیشتر از شانس، شرایط یا هر چیز دیگری با این رویدادها ارتباط دارید.

پاک کننده ذهن

این روزها سلامت روان اغلب مورد توجه عموم قرار گرفته است. نحوه مراقبت از بدن و ذهن خود به طور مستقیم با بسیاری از نتایج زندگی ما در ارتباط است. به هم ریختگی ذهنی می تواند به یک بلوک کشویی خوب تبدیل شود.

کینه های قدیمی، رویدادهای گذشته، هر کسی می تواند آن را به چالش بکشد تا احساس نشاط و رضایت کند.

انجام یک پاکسازی ذهنی بعد از یک ماه می تواند راه حلی برای قرار دادن خود در مسیر خوشبختی جدید باشد.

در زمان سفر کنید تا با ترس های خود روبرو شوید، از شر افرادی که شما را غمگین می کنند خلاص شوید، خود را از هرگونه بار احساسی رها کنید.

ذخیره سازی متناوب همه چیزهایی که شما را نگران و نگران می کند در نظر بگیرید. چرا به چیزهایی فکر می کنید که می دانید غمگینتان می کند؟ اگر شما یکی از افرادی هستید که در بالا به آنها اشاره کردم (معتادان بدبخت)، حمل بار عاطفی بدون انجام کاری برای تسکین آن، رفتار ناراحت کننده است.

دانلود آهنگ به من فکر نمیکنم از سالار سپه روم

آهنگ فکر می کنم با صدای سالار سپه رام را می توانید از پاپ ملودی دانلود کنید.

در این ساعت آهنگ فکر زمیم نیستم از سالار سپه رام را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم که می توانید آن را با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ از ملودی پاپ دانلود کنید. قابلیت پخش آنلاین نیز برای این آهنگ در نظر گرفته شده است. امیدوارم از شنیدن آهنگ “به من فکر نمیکنم” لذت ببرید. ما بسیار خوشحالیم که با پاپ ملودی هستیم

نام خواننده:
سالار سپه روم

نام آهنگ:
فکر خودم نیستم

متن کامل آهنگ به من فکر نمیکنم از سالار سپه روم

چی شد که رفتم چی شد میگی بی تو نمیمیرم
من مثل اون روزهام اما تو نیستی عشقم راحت اومده و باید با نقشه هات از هم جدا بشیم به من فکر نکن، تو دست من نیستی
تو بدون من میمیری، یادت نمیاد چی گفتی؟ رو خدا نرو فکر خودم عاشق نیستم فکر شبایی که شدم نیستم
الان نم
میری نمیدون
نه این نمیتونه تقدیر تو باشه گرد بدیه let your hands be in your hands m I don’t think about me, I don’t think about the in love
حالا نمیفهمی حرف بزن نمیتونی اونقدر بد باشی

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا