چرا من به خواسته هام نمیرسم

خواسته های ما و برآورده شدن آنها یکی از مهمترین چیزهایی است که هر فردی در زندگی خود می خواهد. هر فردی برای خودش آرزویی دارد. امتحان بدید، درآمد خود را افزایش دهید، شغل بهتری پیدا کنید، بچه دار شوید، در یک رستوران خوب غذا بخورید و…

من نمی توانم حد دقیقی برای خواسته ها تعیین کنم. ساده ترین موضوعات از دیدگاه ما می تواند یک تقاضای بزرگ برای شخص دیگری باشد. مهم نیست در این زندگی چه آرزویی دارید، اما مواقعی وجود دارد که ناامید می شوید و تعجب می کنید که چرا من به آنچه می خواهم نمی رسم؟

در این مقاله می خواهم دلایل برآورده نشدن برخی از خواسته ها را با شما در میان بگذارم و همچنین از شما دعوت می کنم تا در مورد این موضوع فکر کنید و در مورد دلایل برآورده نشدن خواسته ها برای من بنویسید.

دوست عزیز دلایل مختلفی وجود دارد که از شما می خواهم نظر خود را بنویسید:

ذهن شما درگیر این مشکل می شود و می توانید راه حلی برای تحقق خواسته های خود بیابید

نوشتن آگاهی جدیدی را برای شما ایجاد می کند که فکر به تنهایی قادر به ایجاد آن نیست.

من و سایر دوستان نیز تجربیات و نظرات شما را خواندیم و با هم به بهبود کیفیت کار و زندگی همه کمک می کنیم.

خواسته های ما چیست؟

همه ما از زمانی که به دنیا آمده ایم آرزوهایی داریم. وقتی کودک گریه می کند، میل دارد: شاید می خواهد سیر شود، شاید نیاز به تعویض پوشک دارد یا شاید بخواهد بخوابد.

بنابراین همانطور که می دانید خواسته های ما از اوایل کودکی با ما همراه است و با افزایش سن خواسته های ما نیز بیشتر می شود. بنابراین خیلی خوب است که ما در زندگی خود خواسته هایی داشته باشیم و اگر آرزو نداشتیم زندگی معنا و مفهوم خود را از دست می داد.

تلاش برای رسیدن به خواسته ها و اهدافمان یکی از زیباترین و بهترین حس های دنیاست.

خوب، مشکل کجاست؟

مشکل این است که هر چقدر هم که تلاش کنیم، به آنچه می خواهیم نمی رسیم و اغلب ناامید می شویم. ما خود یا دیگران را سرزنش می کنیم و احساس قوی ناامیدی را تجربه می کنیم. ما دیگر دوست نداریم برای چیزی در زندگی مبارزه کنیم زیرا احساس می کنیم تلاش بی فایده است. خیلی وقت ها احساس می کنیم بی لیاقت و بی ارزش هستیم. در چنین شرایطی اکثر مردم:

خودش را دست کم می گیرد

هر روز نگرانی های روحی او بیشتر می شود

تمرکز او کمتر می شود

تلاش کمتری می خواهد

بیشتر تعلل می کند

به تعویق انداختن

او لحظه حال را از دست می دهد زیرا عمدتاً در گذشته یا آینده زندگی می کند.

و ناگهان کمتر و کمتر به خواسته هایش می رسد

چرا ما خواسته های یمن را برآورده نمی کنیم؟

من روزانه ایمیل‌های زیادی از افرادی دریافت می‌کنم که شکایت دارند به آنچه می‌خواهند نمی‌رسند. این سوال را از من می پرسند:

چرا من به آنچه می خواهم نمی رسم؟

راستش من نمی دانم

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا کسی آنچه را که می‌خواهد دریافت نمی‌کند، و من نمی‌توانم به آنها بگویم که چرا با ایمیل چیزی را که می‌خواستند دریافت نکردند، زیرا:

مقادیر آن باید مشخص شود

اعتقادات او باید روشن شود

جایگاه درخواست او و اینکه چرا این درخواست برایش مهم است باید مشخص شود

تلاش او برای رسیدن به خواسته اش مهم است

زمان صرف شده و همچنین کیفیت زمان اختصاص داده شده باید مشخص شود.

شکست ها و ترس های او نقش مهمی در شناسایی دارند

و…

اما یک چیز را می دانم

دلایل کلی عدم پاسخگویی به نیازهای خودم و بسیاری از مشتریانی که با آنها جلسات کوچینگ داشته ام.

برای من مواقعی پیش می آمد که هر چه تلاش می کردم به آنچه می خواستم نمی رسیدم و بعد متوجه می شدم که موانع و باورهای پنهانی در درونم وجود دارد که مرا نگه می دارد و مانع از تحقق خواسته هایم می شود.

در حال حاضر خواسته هایی دارم که هنوز به آنها نرسیده ام و فکر می کنم دلیل آن ترس های من است. من همچنین می دانم که برآوردن برخی از آرزوهای من ممکن است بیشتر طول بکشد. گاهی متوجه می شدم آنچه می خواهم هدف و خواسته واقعی من نیست و آنها را برای فرار از موقعیت های خاص انتخاب می کردم.

تجربیات برخی از جلسات کوچینگ

من مشتریانی داشته ام که اهدافی را تعیین کرده اند اما واقعاً نمی دانند که چرا باید به آنها دست یابند. طی جلساتی که با هم داشتیم و بعد از اینکه از درخواستشان مطلع شدند در کمتر از یک ماه به خواسته خود رسیدند.

برخی دیگر از مشتریان من می خواستند درآمد خود را افزایش دهند و در طول جلسات متوجه شدند که ترس از دستیابی به درآمد مطلوب آنها را متوقف می کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مشتری داشتم که می خواست درآمدش را افزایش دهد. در جلسات ما متوجه شد که یک باور پنهانی در ذهنش وجود دارد. او معتقد بود که هیچ وظیفه ای برای کسب درآمد ندارد و از کودکی به او می گفتند که فقط درس بخوان و به فکر پول نباشی. امروز پس از 30 سال و در بزرگسالی به دلیل همین باور پنهان نتوانست به درآمد مورد نظر دست یابد.

من می توانم چیزهای زیادی در مورد آن به شما بگویم، اما ما اینجا وقت نداریم. من فقط می خواهم بگویم که حتی اگر به آنچه می خواهید نرسید:

شما نباید ناامید شوید، بلکه باید خود را بهتر بشناسید، خواسته های خود را بهتر بشناسید و به خود فرصت دهید.

برای رسیدن به اهدافمان باید چه کار کنیم؟

اگر می خواهید به اهداف خود برسید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

ارزش های خود را پیدا کنید

چه چیزهایی برای شما ارزش دارند؟ ثروت، احترام، رقابت، دوستی، خانواده، پیشرفت، آزادی، نظم، رشد، لذت، معنویت و…

به عنوان مثال، فردی که لذت برای او یک ارزش است، احتمالاً کارهایی را انجام می دهد که از آنها لذت می برد و اگر هدفی او را خشنود نمی کند، رسیدن به آن برای او دشوار خواهد بود. بنابراین، این فرد نباید خواسته خود را نادیده بگیرد، بلکه می تواند با لذت بخشیدن به روند رسیدن به خواسته خود، سریعتر به سمت اهداف خود حرکت کند.

باورهای محدود کننده خود را شناسایی کنید

چه می خواهید و به چه چیزی رسیده اید؟

آیا می خواهید پس انداز کنید اما پس از 5 سال کار هنوز پس انداز ندارید؟ میخوای درس بخونی ولی بعد از 3 سال هنوز کنکور ندادی؟

اگر چنین است، یک باور مانعی در ذهن شما وجود دارد که مخصوص شماست و می توانید آن را خودتان پیدا کنید یا از یک مربی یا مربی کمک بگیرید.

به خودت فرصت بده

روند تغییر یک شبه اتفاق نمی افتد. وقتی باورها و ارزش‌های خود را تعریف می‌کنید، هنوز برای اعمال تغییرات و اجرای آن‌ها در زندگی‌تان به زمان نیاز دارید، پس به خودتان سخت نگیرید.

کتاب بخوانید یا در دوره های آموزشی شرکت کنید

هر چه انسان بیشتر به افکار خود و خود آگاه شود، سریعتر می تواند راه تحقق خواسته های خود را بیابد، خواسته های خود را جذب کند، زمان برآورده شدن خواسته های خود را کوتاه کند و به آرزوهای خود برسد. بنابراین، روی خود سرمایه گذاری کنید و حتی اگر نمی توانید در آموزش های گران قیمت شرکت کنید، چندین کتاب در طول سال بخوانید یا در دوره های رایگان و ارزان تر شرکت کنید.

مربی داشته باشید

داشتن مربی، همراه و حامی که به شما کمک می‌کند باورهایتان را سریع‌تر شناسایی کنید، ارزش‌هایتان را مشخص کنید، شما را در کارتان دنبال کند و شما را در مسیر درست نگه دارد، یکی از اصول مهم است.

ممکن است تعجب کنید، اما همه افراد موفق یک مربی در کنار خود دارند. من خودم با یک مربی کار می کنم و هفته ای یک بار با او تماس می گیرم.

دوستان عزیز تجربیات خود را در قسمت نظرات برای من بنویسید. باور کنید که نوشتن و به اشتراک گذاشتن افکار خود با دیگران به شما کمک زیادی می کند و آگاهی جدیدی ایجاد می کند. من به شما علاقه دارم…

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند 9 دقیقه است.

چرا به آرزوهایم نمی رسم؟

Rêve (به انگلیسی: Dream) در لغت به معنای آرزو، خیال و میل است. شاید آرزوها و آرزوهای ما و تحقق رویاهایمان هدف اصلی زندگی هر فردی باشد. بزرگترین سوالی که همیشه ما را آزار می دهد این است که “چرا به آرزوهایم نمی رسم؟” رویاها و آرزوهای ما می توانند بزرگ یا کوچک باشند، اما نکته مهم این است که رسیدن به رویاهای شما برای هر فردی بسیار مهم است.

معمولاً در کارگاه آموزشی قانون جذب از من می‌پرسید:

من همه کارها را درست انجام می دهم، اما چرا به آنچه می خواهم نمی رسم؟

من قانون جذب را قبول دارم. میبینم کار میکنه! اما چرا برای من کار نمی کند؟ چرا نمی توانم به آنچه می خواهم برسم؟

من به جهان هستی اعتقاد دارم، اما چرا هرگز به نتایجی که می خواهم نمی رسم؟ چگونه می توانم به آرزوهایم برسم؟

من خیلی وقته از قانون جذب استفاده می کنم ولی چرا جواب نمی ده؟ من می خواهم به آرزوهایم برسم.

چگونه دیگران به آرزوهایشان می رسند، اما چرا من نمی توانم به آرزوهایم برسم؟

آیا من کار اشتباهی انجام می دهم یا واقعا این دنیا و قانون جذب وجود ندارد؟

دوست خوبم من این سوال ها را از خیلی ها شنیده ام. اگر سوالات بالا برای شما آشنا هستند. پس شما در مسیر درستی می روید، دو راه شک در مقابل شما کاملاً درست است. اما در این درس، شما یاد خواهید گرفت که مسیر درست را در یک دوراهی تشخیص دهید (آیا قانون جذب کار می کند؟).

با تغییر هر یک از باورهای محدود کننده و منفی، زندگی شما اساساً تغییر خواهد کرد.

آرزو کردن کافی نیست

اگر تا امروز بزرگترین سوالی که شما را درگیر کرده و همیشه آن را با حسرت به یاد می آورید این است که چرا به آرزوهایم نمی رسم، شاید وقت آن رسیده که این راز بزرگ را با شما در میان بگذارم که فقط داشتن یک رویا و آرزو کافی نیست.

خواب دیدن بدون شک برای همه ما راحت ترین و لذت بخش ترین کار است و همیشه رویاهای زیادی در سر داریم. دلایل زیادی وجود دارد که چرا ما به آنچه می خواهیم نمی رسیم.

در هر صورت بدترین اتفاق زمانی می افتد که گاهی وقتی به آرزوهایمان نمی رسیم، زندگی برایمان تلخ می شود و دیگر انگیزه و امیدی برای ادامه دادن مثل قبل نداریم. شاید شما همیشه در این شرایط هستید و خیلی ناراحت با خودتان تکرار می کنید خدایا چرا نمی توانم آرزوی خود را برآورده کنم؟ پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید تا به شما بگوییم اگر هنوز به آرزوی خود نرسیده اید چگونه به رویاها و اهداف خود برسید.

بهترین راه برای رسیدن به رویای من چیست؟

نه تنها شما، بلکه هرکسی که عمر خود را صرف رسیدن به رویاهای خود می کند، همیشه ممکن است وارد این حالت شود و سوالات مشکوک زیادی در ذهن داشته باشد. مردم اگر این تردیدها را کنار بگذارند موفق خواهند شد. پاسخ به سوال عنوان این بخش راز بزرگی است که پس از سال ها مطالعه و تحقیق به آن پی نبرده ام اما بسیار تصادفی و از طریق آزمون و خطا و تجربی به آن رسیدم. دوستان خوب سایت، راز موفقیت، راز بزرگ رسیدن به 100% رویاهای شما فقط در ایمان و اعتقاد شما به امکان جذب نهفته است.

زیرا راز بزرگ برنده شدن در ماراتن در باور شماست که برنده هستید! اگر فکر می کنید به اندازه کافی تمرین کرده اید؟ اگر فکر می کنید در طول تمرین به اندازه کافی خوب دویده اید؟ اگر فکر می کنید از همه حریفان آمادگی بیشتری دارید؟ اگر فکر می کنید شایسته مدال طلای این مسابقات هستید؟ بعد از آن فقط برای مدتی خلاقانه تجسم کنید و رویای خود را محقق کنید، ببینید همه تماشاگران شما را تشویق می کنند و ببینید چقدر مراسم مدال طلای شما زیبا می شود؟

این وضعیت به ویژه زمانی رخ می دهد که شما در تلاش برای رسیدن به یک رویای بسیار بزرگ هستید. این رویا می تواند شغل، تغییر شرکت، ازدواج با فرد ایده آل، داشتن فرزند، دستیابی به سلامت کامل، درمان معجزه آسا برای یک بیماری جدی یا صرفاً داشتن یک زندگی شاد و بدون استرس باشد.

بازی های فکری در اینجا چگونه کار می کنند؟

دوستان سایت راز موفقیت مواظب باشید! مهم نیست که با قانون جذب به دنبال چه چیزی هستید، وقتی رویای بزرگی برای خود دارید، آن مسائل ذهنی یا بهتر بگوییم بازی های ذهنی به عنوان مقاومت های ذهنی در راه جذب موفقیت بزرگ شما ظاهر می شوند. همه شما اطلاعات قانون جذب را از فیلم راز یا منابع معتبر دیگر دارید و اعمال می کنید و در برخی موارد نتیجه می گیرید. حتی اکثر دوستانم را بعد از جلسه سوم “کارگاه آنلاین راز ناگفته قانون جذب” دیده ام که به اهداف کوچکی دست یافته اند.

خیلی ها حتی بعد از خواندن کتاب «رازها و الزامات موفقیت ایرانیان» می گویند که من به راحتی اهداف کوچک را تعیین می کنم. اما وقتی صحبت از رویاهای بزرگ می شود، به آنچه می خواهید نمی رسید و معمولاً هر چه به خط پایان نزدیکتر می شوید سخت تر به نظر می رسد.

اما آیا همه اینها ناشی از بازی های ذهنی محدود ما بود؟ قبلاً گفتم که قانون «قانون» است. قانون بزرگ یا کوچک وجود ندارد. حتی وقتی پلیس راهنمایی و رانندگی آنها را به دلیل سرعت 121 کیلومتر در ساعت جریمه می کند، این افراد اعتراض می کنند که من فقط یک فرد دیگر هستم، آیا این کاملاً بی انصافی است؟ قانون قانون است، آن را به درستی اعمال کنید، همیشه به نفع شما خواهد بود و مزایای آن را خواهید دید. در مورد تخطی از سرعت غیرمجاز، سایز و تنگ بودن خودروی شما تغییری در اعمال قانون ایجاد نمی کند.

شما این را در ذهن دارید و دیدگاه شما محدود و منفی است. قانون داره کار خودش رو میکنه قانون جذب رویاها حد و مرزی نمی شناسد. مراقب باشید قانون جذب از کیفش بیرون نمی آید. این چیزی است که در جهان هستی وجود دارد و باید به طور مساوی بین مردم توزیع شود. عدالت عالم قوانینی دارد. قانون او قانون جذب است. قانون جذب به این معناست که هر کسی که واقعاً و از صمیم قلب خواسته است و خود را شایسته ساخته است، شایسته دریافت آن است.

در این میان، کم و زیاد، بزرگ و کوچک در ذهن مردم شکل می گیرد و ترس از محقق نشدن تنها عامل کم و کاستی افراد است و ربطی به قدرت هستی ندارد.

بررسی قانون جذب کیهان اشتباهات مکرر!!!

اول از همه می خواهم به شما بگویم که جهان هستی وجود دارد. کائنات همیشه وظایفی را که خداوند رحمان تعیین کرده است انجام می دهد. قانون جذب همیشه کار می کند، آن را باور کنید و هرگز در آن شک نکنید. یعنی تا کی باید تردید کرد؟ اگر موافق نیستید بحثی نیست. این افکار را رها کنید و به زندگی خود ادامه دهید. می خواهم لحظه ای فکر کنید که پذیرش یا عدم پذیرش این سوال برای شما چه دارد یا خواهد داشت؟

قبول یا رد قانون جذب؟ کدامیک صحیح می باشد؟ چه چیزی به نفع شماست؟

بیایید این سوال بسیار مهم را با هم تحلیل کنیم: ما دو نفر را در نظر می گیریم. «خانم فریبا پیر» که به هیچ وجه این قانون و تبعات آن را قبول ندارد. “نو خانم فریبا” که به شدت به این قانون اعتقاد دارد. زندگی و شرایط «فریبا بانوی پیر» را در نظر بگیرید که همان شرایط و شرایط گذشته و حال شماست که سال ها بدون استفاده از این قانون در مسیری (خوب یا بد) بوده اید. دوست من اگه خوشحال بودی اونجا نبودی اگر خوب بودی به تغییر فکر نمی کردی.

اگر بی نقص بودید، به دنبال چیز دیگری نمی گشتید. بنابراین این دوره به طور کلی یا حداقل رضایت بخش نبوده است و امروز شما به دنبال تغییر، تفاوت و بهبود در زندگی خود هستید.

آنچه موقعیت شما را تعیین می کند رفتار و نگرش شماست نه استعداد و توانایی ذاتی شما. “زیگ زاگر”

اما شرایط «خانم فریبا» جدید بر اساس آموزه های قانون جذب کاملاً خاص و متفاوت است:

1- او فوق العاده خوشبین است:

برخی مزایا و ویژگی های خوشبینی در خانم فریبا جدید:

خوش بینی باعث ایجاد آرامش و رضایت شخصی می شود.

یک فرد خوش بین نترس است و ریسک های معقول می کند و ذهنش پذیرای ایده های جدید است.

او متفاوت فکر می کند و شرایط هر دو طرف را در هر انتخابی درک می کند و به سرعت بهترین را انتخاب می کند.

او انعطاف پذیر و آماده مقابله با هر موقعیت خاص است و هرگز احساس بدشانسی یا بدشانس نمی کند.

او همیشه نیمه پر لیوان را می بیند، بنابراین او یک شکارچی فرصت است.

او نتیجه را شکست یا موفقیت نمی داند، بلکه آن را موفقیت یا تا حدودی نزدیک به موفقیت می داند.

خوش بینی احساس امکان تغییر موقعیت را در ذهن فرد تقویت می کند.

جالبتر اینکه افراد خوش بین نسبت به بیماری های عفونی و مسری مقاومت بیشتری دارند و بهتر می توانند از بیماری های مزمن پیشگیری کنند. در یک مطالعه علمی، محققان 96 مردی را که یک بار دچار حمله قلبی شده بودند، پس از هشت سال بررسی کردند، از هر 16 مرد بدبین، 15 نفر مردند و از هر 16 مرد خوش بین، تنها 5 نفر مردند.)

2- مثبت است:

برخی مزایای ویژگی مثبت اندیشی در خانم فریبا جدید:

یک فرد مثبت اندیش به دنبال استفاده از هر فرصتی است، همه چیز را خوب و سودمند می داند.

مثبت اندیشی ساده ترین تکنیک برای کاهش استرس و تنش عصبی است.

یک فرد مثبت بر راه حل تمرکز می کند نه مشکل.

او همیشه می داند که یا راهی هست یا باید راهی پیدا کند.

او در برقراری ارتباط بسیار خوب است و روابط عمیق تری با دوستانش دارد.

او برنامه را دنبال می کند و برای اتفاقات احتمالی آماده است.

او معتقد است که چیزهای زیادی وجود دارد که باید از آنها خوشحال بود و از آنها لذت برد.

ثابت شده است که افراد مثبت اندیش بیشتر عمر می کنند.

در کارهای گروهی و مدیریتی بسیار بهتر عمل می کند.

مثبت اندیشی او کلید دروازه های شهر موفقیت است.

یک فرد مثبت مورد توجه دیگران قرار می گیرد و همه این رابطه را دوست دارند.

3- همیشه امیدوار و با انگیزه

برخی مزایای ویژگی امید و انگیزه در خانم فریبا جدید:

امید قدرت رویارویی با موانع و مشکلات را در انسان افزایش می دهد.

یک امید هرگز شکست را نمی پذیرد و دوباره و حتی صد بار شروع می شود.

امید حرکت ایجاد می کند و انسان امیدوار آغازگر خوبی است.

او می داند که امید به این معناست که احتمال رسیدن من به آرزوی من در آینده بسیار زیاد است. بنابراین همیشه تلاش خوبی است.

امید یک رویا است. ارسطو همین را گفت. بنابراین، امید رویاهای خود را قبل از تحقق آنها زندگی می کند.

وقتی انگیزه و امید داشته باشد، هرگز دست از تلاش بر نمی دارد.

او با انگیزه تبدیل به یک جنگجوی توانا می شود که هیچ مانعی بر سر راه خود ندارد.

امید او بیشتر است. همه ما امید داریم. مگر می شود یک لحظه بدون امید زندگی کرد؟ (زندانی که امیدی به آینده خود نداشت محکوم به فنا بود).

امید، ایمان می‌آفریند، و ایمان داشتن، اطمینان از چیزهایی است که به آنها امید داریم، به ویژه چیزهایی که نمی‌توانیم ببینیم. (نسخه کینگ جیمز کتاب مقدس)

آیا تا به حال فردی با انگیزه و امیدوار را دیده اید که از زندگی خود ناراضی باشد یا ناراضی باشد یا فکر کند که شکست خورده است؟

4- عمدی است:

چقدر طول می کشد من به آرزویم برسم؟

برخی مزایای ویژگی هدفدار بودن در خانم فریبا جدید:

لنز یک مسیر مشخص را در مقابل فرد قرار می دهد، بنابراین آنها دقیقا می دانند که در کدام جهت حرکت کنند.

یک فرد مصمم همیشه خود را یک قدم جلوتر می بیند.

یک فرد مصمم خود را مقدر موفقیت می داند.

این شامل هدف از رویاها و آرزوهای فرد می شود، به طوری که او تصور می کند که زندگی بسیار ارزشمند است و در او عزت نفس و اعتماد به نفس بالا ایجاد می کند.

او زیبا و با شکوه زندگی می کند، زیرا هدفی دارد.

او دقیقاً می داند که چه می خواهد، به وضوح. پس قطعاً به آن می رسیم.

او قدم های بزرگی برمی دارد زیرا اهداف بزرگی را انتخاب کرده است.

او مردی عمل گرا است زیرا تا زمانی که هدف مشخص نشود، انگیزه حرکت پیدا می شود.

یک فرد مصمم احساس سردرگمی یا ناامیدی نمی کند.

انسان هدفمند هر لحظه مسیر خود را اصلاح می کند و کوتاه ترین راه ها را انتخاب می کند. در نتیجه زودتر به مقصد می رسد.

زمانی که فرد کار خود را کامل می کند و به هدف خود می رسد، در این مسیر به نتایج ثانویه دیگری نیز دست خواهد یافت. در واقع مهم ترین اصل، رسیدن به اهداف نیست، بلکه میزان یادگیری و رشدی است که در این مسیر داریم. باکمینستر فولر

مصمم و راضی است. او دارای حس رضایت و کمال گرایی است.

5- عملگرا:

چرا به آنچه می خواهم نمی رسم و چگونه رویاهایم را سریعتر جذب کنم؟

برخی مزایای ویژگی عمل گرا بودن در خانم فریبا جدید:

بلافاصله پس از هر تعریف عینی و هر تصمیمی عمل می کند.

از آنجا که او عمل گرا است، همیشه فعال و پرانرژی خواهد بود.

پراگماتیسم باعث می شود که عملکرد بهتری نسبت به دیگران داشته باشد.

عملگرا همیشه ایده های کوچک را به نتایج بزرگ تبدیل می کند.

او رضایت نسبتاً بالایی از زندگی دارد. زیرا او هر روز نتایج درخشانی را می بیند. هر عملی نتیجه ای دارد.

او به خاطر اعمالش خود را بیشتر از هرکسی راضی و امیدوار می داند.

و شاهد تغییرات زیاد دیگری در “فریبا خانم جدید” خواهیم بود. از جمله می توان به اشتیاق وی برای موفقیت، توجه به سلامت جسمی و روانی، انتظار اتفاقات خوب و سازنده، عزت نفس و رضایت از گذشته، توجه بیشتر به علایق و تلاش برای رسیدن به آرزوهایش اشاره کرد. بالا.

حال سوال بسیار مهم این است:

آیا این تغییرات خوب است یا بد؟

آیا این شخص بهتر از قبل است یا نه؟

حتی اگر برخی از این تغییرات برای شما اتفاق بیفتد، آیا رعایت جدی قانون جذب کافی نیست؟

آیا شایسته است قبول کنیم که این قانون خوب، مفید و حیات آفرین است تا بخشی از این تغییرات باشیم؟

اگر حتی یک تغییر کوچک در این مسیر در زندگی شما اتفاق می افتاد، بهتر از قبل نمی شد؟

لطفا به همه این سوالات پاسخ دهید. من معتقدم که این باعث ایجاد اشتیاق و اشتیاق بیشتری برای ادامه درس ها در شما می شود.

یادت نره که ما نیومده بودیم اینجوری زندگی کنیم. ما آمده ایم تا بهترین زندگی را برای خود بسازیم.

آیا اعمال قانون جذب تضمینی برای داشتن زندگی خوب نیست؟

از طرفی گذشته ما با کمی بدبینی و کمی منفی گرایی و کمی ناامیدی و کمی… بوده است. هرگز ما را به چیز خوبی نمی رساند. آنها هرگز حال ما را بهتر نمی کنند. اینها هرگز نمی توانند نوید یک زندگی بهتر را بدهند.

این سرنوشت ها ما را به سرزمینی سرد و تاریک می برد که «فریبا بانوی پیر» در آن احساس تنهایی، ناامیدی، بدشانس و بی انگیزگی می کرد. دوستان من انصاف داشته باشید

آیا الان نسبت به قبل از این دوره تغییری احساس می کنید؟ من می خواهم پاسخ این سوال را در قسمت نظرات سایت زیر این درس ببینم. این مهمترین تمرین این درس است. اگر هنوز فکر می کنید روند تغییر کند است. ربطی به قانون نداره مشکل، کندی شما در باور کردن است. مشکل اینه که هنوز قانون جذب رو تست میکنی و اصلا به عنوان قانون قبول نمیکنی!!!!

شما باید مقاومت های درون خود را بشکنید:

باید تغییرات خوب درونتان را بزرگ کنید، ببینید و احساس کنید و با فرکانس خواسته هایتان قدم بردارید. شما باید دائماً گفتگوهای داخلی خود را ارزیابی و تغییر جهت دهید. کار دیگه ای نمیتونی بکنی آهسته و پیوسته این باورها در درون شما شکل می گیرد، نگران نباشید. وقت گذاشتن خوبه

شما سال ها با این باورها زندگی کرده اید. طبیعی است که این کار زمان بر باشد. این طبیعی است که ذهن شما انعطاف پذیر باشد. طبیعی است، هر لحظه که تحت فشار هستید، دیو شک در درون شما بیدار می شود. شما باید تصمیم قاطعانه ای برای موفقیت در هر شرایطی و با هر مشکلی که پیش بیاید گرفته اید. شما جنگجوی درون را به نبرد با دیو تاریک شک فرستاده اید، عقب نشینی فایده ای ندارد. قاطعانه از اراده جنگجوی خود حمایت کنید. سخت است، می دانم. میدونم درد داره عزیزم راه دیگه ای نیست 12 سال است که به دنبال راه آسان تری هستم، اما وجود ندارد. پیدا نکردم

اگر از خواندن این مقاله خوشتان آمد، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

چرا به خواسته ام نمیرسم

خب رفقا می تونیم از چند روش استفاده کنیم تا بفهمیم در درون ما چه می گذرد. در اینجا روشی را یاد می گیریم که ساده ترین است و نیازی به هیپنوتیزم یا درمانگر ندارد و خودمان می توانیم آن را انجام دهیم. (یکی از تکنیک های روانکاوی است)

خیلی ها می پرسند چرا به خواسته هایم نمی رسم!؟ پاسخ این است که موانع ذهنی را بشناسید!

چندین سوال وجود دارد که باید به طور واضح و کامل روی کاغذ به آنها پاسخ دهیم.

هنگام پاسخ دادن به سوالات حتما این نکات را رعایت کنید:

✅ 1- با خودمان روراست باشیم و حقایق را بنویسیم
2- تا جایی که امکان دارد، قدرت تخیل را در خود جای دهیم و خود را محدود نکنیم. به دیگران نسبت دادیم یا از دیگران زیاد شنیدیم، خوب دقت کنید.

سوالات حیاتی

اولین قدم این است که آنچه را که می خواهیم روی کاغذ بنویسیم.

حالا سوال اول: چه افکار منفی در مورد این درخواست دارم؟ (به آنچه در مورد کسی که این خواسته را برآورده کرده است توجه کنید؟ آیا حسادت می کردید؟ آیا آن را فاش کردید؟ یا …) فهرست بلندبالایی از تمام افکار منفی که در مورد این موضوع دارید را بنویسید.

حالا سوال دوم را در یک پست دیگر بنویسید که اگر به این آرزو برسم در عوض چه چیزی را از دست خواهم داد؟!

مثلا اگه میخوای ازدواج کنی شاید یکی از گزینه های این سوال این باشه که دلم برای لذت مجردی و دوستام تنگ میشه! یک لیست طولانی برای آن بنویسید.

سوال سوم: چه افکار مثبتی در مورد خواسته ام دارم؟ مثلا اگر پول می خواهید، یکی از جواب ها می تواند این باشد که اگر پول دارم، می توانم تابستان برای رابطه جنسی به جزایر مالدیو بروم.

و سوال آخر اینکه در صورت موفقیت چه کار مفیدی برای دیگران می توانم انجام دهم؟ مثلا اگه ماشین میخوای یکی از جوابا میتونه این باشه که تو زمستون اونایی که ماشین ندارن برمیدارم و به مقصد میبرم! یا خانواده ام را به دل طبیعت می برم تا حالشان بهتر شود. و…

اخرین حرف

خب، این بحث طولانی و ادامه دارد، پس بیایید آن را مرحله به مرحله پیش ببریم. پس لطفا این 4 سوال را امروز روی 4 تکه کاغذ بنویسید و به آنها پاسخ دهید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود، لطفا آن را با دوستان خوب خود به اشتراک بگذارید!

منبع

اگر می خواهید بیشتر بدانید و می خواهید از زمان ثبت نام دوره ها و دوره ها مطلع شوید، فرم زیر را پر کنید:

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا