چرا قثابت بسته شد

عنوان
توضیحات

نام شرکت
شرکت قند ثابت خراسان

نماد
قثابت

سال تاسیس
1336

سال عرضه اولیه
1354

سهامداران عمده
شركت سرمايه گذاري سليم 20 درصد

موضوع فعالیت
قند و شکر

محصول شرکت
قند ، شکر ، تفاله خشک ، تفاله تر ، تفاله پرسی و ملاس، شکر آفینه

عوامل موثر بر نرخ فروش
تامین مواد اولیه با قیمت و کیفیت مناسب

تاثیر دلار بر نرخ فروش شرکت
نوسانات ارز میتواند در بهای تمام شده محصولات تولیدی این شرکت تاثیر گذار باشد

مهم ترین هزینه های شرکت
هزینه‌های عمومی و اداری، کاهش تولید محصول زراعی چغندر قند

کارخانجات تولیدی و صنعتی پایدار خراسان (قصابات) در سال 1336 تأسیس شد و پس از تبدیل شرکت به سهامی عام در سال 1354 به عضویت سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و نام آن در هیئت مدیره درج شد. مدیران سازمان مذکور

عوامل موثر بر درآمد سهم قصابت

عوامل تأثیرگذار بر شرکت های تولیدکننده شکر و شکر یکسان است: شرکت هایی که می توانند مواد اولیه را با قیمت مناسب و با کیفیت مناسب خریداری کنند، می توانند محصولات با کیفیت و با حاشیه سود مناسب تولید کنند و درآمد خود را افزایش دهند.

مشتریان اصلی محصولات این شرکت کارخانجات مواد غذایی و عموم مردم، رستوران ها، مشاغل و … هستند. همچنین از محصولات این شرکت استفاده کنید.

با توجه به شرایط کنونی جهانی و وجود همه‌گیری بیماری کرونا، این شرکت نیز مانند سایر شرکت‌ها در بازاریابی محصولات خود با چالش‌هایی مواجه شده است.

محصولات و فعالیت های نماد خصبات

عمده فعالیت کارخانه های تولیدی و صنعتی اصطبل در خراسان (قصابات) شامل: تولید شکر، شکر، تفاله خشک، تفاله تر، تفاله و ملاس فشرده، قند تندی می باشد.

عوامل موثر بر هزینه های قصابات

هزینه های نماد قطابات شامل: هزینه های تولید شکر، شکر، تفاله خشک، تفاله تر، تفاله فشرده و ملاس، شکر تندی می باشد.

هزینه های عمومی و اداری هزینه هایی است که در هر فعالیت اقتصادی صرف نظر از زمینه فعالیت در نظر گرفته می شود که عبارتند از: هزینه حمل و نقل، حقوق کارکنان، هزینه های دفتر، هزینه های تهیه مواد مواد اولیه، تعمیر تجهیزات مستهلک شده، بازپرداخت تسهیلات دریافتی. از بانک ها و در نهایت هزینه های تبلیغات و بازاریابی.

یکی از چالش های عمده پیش روی صنعت قند کشور در سال های اخیر کاهش تولید چغندرقند است و این احتمال وجود دارد که روند نزولی مذکور در آینده نیز ادامه یابد. برای کاهش این تهدید، شرکت ها اقدام به واردات شکر خام و جایگزینی آن با چغندرقند کرده اند که عمدتا از طریق هند تامین می شود.

تاثیر افزایش نرخ دلار بر نماد باروری

نرخ دلار رابطه بسیار مستقیمی با شرکت هایی دارد که محصولات تولیدی خود را صادر می کنند، زیرا این شرکت ها مواد اولیه خود را در داخل کشور به ریال خریداری کرده و به دلار به فروش می رسانند که تاثیر بسزایی در درآمد کسب و کار دارد.

همچنین شایان ذکر است که این شرکت ها برای تعمیر و نگهداری ماشین آلات و تجهیزات خود نیاز به تامین قطعات یدکی از بازارهای خارجی دارند. بنابراین، نوسانات نرخ ارز می تواند منجر به افزایش هزینه برای کسب و کار شود.

نکته قابل توجه حذف ارز مرجع (4200 تومان) از سوی دولت برای شرکت های تولیدکننده شکر و شکر است که باعث افزایش قیمت تمام شده تولید شرکت ها می شود.

سایر عوامل موثر بر سودآوری سهام قصابات

نحوه تسویه حساب پس از فروش محصولات بسیار حائز اهمیت است زیرا در صورت عدم فروش نقدی محصولات باید به وجه آن در نظر گرفته شود.

از آنجایی که کارخانه های تولیدی و صنعتی پایدار در خراسان (قصابات) محصولات مشابهی را با شرکت های رقیب تولید می کنند، ممکن است فروش این شرکت در بازارهای داخلی و خارجی دشوار باشد.

پیش بینی می شود در سال 1400 به منظور ایجاد جریان نقدی و امکان تسویه بخشی از تسهیلات دریافتی، امکان فروش دارایی های راکد و مازاد شرکت در دستور کار قرار گیرد.

با این حال، هنوز یک راه حل ممکن برای این مشکل وجود دارد. ابتدا به آرامی اطراف پیکسل معیوب را با یک پارچه نرم با حرکت دایره ای بمالید. این ترفند معمولاً باعث می شود که پیکسل به درستی فعال شود. هنگامی که نقطه مناسب را پیدا کردید، به آرامی روی پیکسل ضربه بزنید تا روشن شود و انگشت خود را به مدت دو دقیقه روی آن نگه دارید تا هیچ پیکسل بدی دیده نشود.

9- سیستم را خراب کنید

علائم: لپ تاپ بوت نمی شود

راه حل: هارد دیسک را بردارید و آن را در یک محفظه خارجی قرار دهید و دستور Checkdisk را اجرا کنید

اکثر کاربران وقتی کامپیوترشان از راه اندازی مجدد یا راه اندازی مجدد امتناع می کند وحشت می کنند. با این حال، بیشتر اوقات مشکل فقط یک خطای سیستم فایل یا یک بخش بد در هارد دیسک است. به منظور شناسایی چنین خطاهایی، می توانید هارد دیسک خود را طبق دستورالعمل سازنده از لپ تاپ خارج کرده و آن را در یک محفظه خارجی مجهز به پورت USB قرار دهید. این محفظه ها برای قرار دادن داخلی تجهیزات در نظر گرفته شده اند. شما می توانید این قطعه را با کمتر از 40 دلار در فروشگاه های مختلفی مانند Best Buy، Staples، Newegg تهیه کنید.

در مرحله بعد، باید محفظه USB را در یکی از درگاه های USB رایانه دیگر قرار دهید. اگر سیستم فایل سالم است، هارد دیسک باید به عنوان یک درایو خارجی در قسمت Devices and Drives مرورگر فایل ویندوز 10 ظاهر شود و به کاربر امکان انتقال فایل ها را بدهد. در مرحله بعد باید دستور Checkdisk را برای هارد دیسک مورد نظر اجرا کنید. برای این کار ابتدا command prompt را در کادر جستجوی کورتانا تایپ کنید و پس از کلیک راست روی آن، Run as administrator را انتخاب کنید. حالا باید “:X” را در خط فرمان تایپ کنید (نام درایو مورد نظر را به جای X وارد کنید) و وارد کنید. اکنون باید “chkdsk /f” را تایپ کنید و دوباره کلید Enter را فشار دهید. پس از آن، سیستم از کاربر اجازه می‌خواهد اتصال درایو را قطع کند و تمام فرآیندهای مرتبط را لغو کند. در این مرحله اگر بخواهید می توانید حرف Y را تایپ کنید تا فرمان سیستم را تایید کرده و وارد کنید.

کامپیوتری که برای تست هارد دیسک لپ تاپ خود استفاده کرده اید ابتدا اطلاعاتی مانند نوع سیستم فایل و شماره سریال درایو مورد نظر را نمایش می دهد، سپس شروع به اسکن درایو برای ذخیره سازی و تصحیح خطاهای پیش آمده می کند. پس از تکمیل فرآیند، گزارشی از خطاهای موجود ظاهر می شود که در آن کاربر می تواند تمام تغییرات اعمال شده در درایو را مشاهده کند. اگر گزارش ارائه شده بدون خطا است، می توانید هارد دیسک خود را به لپ تاپ خراب متصل کرده و آن را روشن کنید.

10- حمله ویروس و جاسوس افزار

علائم: نمایش بیش از حد پاپ آپ ها و تبلیغات، سرعت پایین دانلود از اینترنت

راه حل: نرم افزار ضد جاسوس افزار را نصب کنید و از آنتی ویروس رایگان استفاده کنید

هیچ چیز مانند بدافزار نمی تواند یک سیستم کامپیوتری را فلج کند. اولین خط دفاع همیشه پیشگیری است. بنابراین بهتر است از نسخه تک کاربره نرم افزارهای امنیتی مانند بیت دیفندر توتال سکیوریتی با اشتراک دو ساله 170 هزار تومان و کسپرسکی توتال سکیوریتی با اشتراک دو ساله 264 هزار تومانی استفاده کنید. در حال حاضر بر اساس گزارشات وب سایت های معتبری مانند AV Test و AV Comparatives، دو نرم افزار ذکر شده جزو بهترین و جامع ترین نرم افزارهای امنیتی دنیا هستند. کسپرسکی و به خصوص نرم افزارهای امنیتی Bitdefender دارای رابط کاربری ساده و دارای ابزارهای مختلفی مانند آنتی ویروس، آنتی جاسوس افزار، فایروال، مسدود کننده خطرناک وب سایت، پشتیبان گیری از فایل، تقویت کننده عملکرد کامپیوتر، سیستم و … می باشند.

یکی از بدترین و ناخوشایندترین تجربیاتی که می توانید با گوشی هوشمند خود داشته باشید، بستن مداوم و ناگهانی برنامه های خود است. بسیاری از کاربران اندروید با این مشکل مواجه هستند، اما دلیل بسته شدن اپلیکیشن ها همیشه یکسان نیست و ممکن است دلایل مختلفی دخیل باشد. برای آشنایی بیشتر با این مشکل و راه حل های آن، با اروتک همراه باشید.

چرا برنامه‌های اندروید دائماً بسته می‌شوند؟

کمبود فضای ذخیره سازی رایج ترین دلیل بسته شدن، مسدود شدن یا باز نشدن برنامه های اندروید است. اگر فضای کافی در دستگاه Android خود برای اجرای برنامه ها ندارید، برنامه های شما به احتمال زیاد دائماً خراب می شوند.

یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث از کار افتادن یا بسته شدن برنامه شما شود داغ شدن بیش از حد آن است. در این حالت اندروید برای مدیریت دمای گوشی شما مجبور می شود اپلیکیشن ها را ببندد یا فریز کند و ثابت نگه دارد تا گوشی فرصت خنک شدن داشته باشد.

در انتها لازم به ذکر است که قدیمی بودن نسخه اندروید گوشی و یا ناسازگاری برنامه ها با نسخه اندرویدی مورد استفاده شما به عنوان یکی دیگر از دلایل اصلی بستن برنامه ها می باشد. برخی از برنامه ها ممکن است به دلیل عدم اتصال به اینترنت یا سیگنال ضعیف و سرعت پایین اینترنت بسته شوند.

اکنون که دلایل اصلی فریز و بسته شدن اپلیکیشن اندروید خود را می دانید، روش ها و راه حل های زیر را در نظر بگیرید و با کمک آن ها مشکل بسته شدن مداوم اپلیکیشن های خود را برطرف کنید. در این متن از ساده ترین روش شروع می کنیم و به تدریج به سراغ روش های پیچیده تر می رویم.

برنامه را مجبور به بستن کنید

گاهی اوقات برنامه شما نیاز به استراحت دارد! تنها کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات گوشی اندرویدی خود را باز کرده و به تب Applications بروید. در این قسمت باید نام برنامه ای که مدام خراب می شود را انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید. در صفحه اطلاعات آن برنامه که با ضربه زدن روی نام آن باز می شود، روی «توقف اجباری» ضربه بزنید تا آن برنامه متوقف شود.

چند ثانیه صبر کنید و دوباره وصل شوید. اگر مشکل شما جدی نیست، با این کار برنامه مورد نظر باید به راحتی و روان باز شود و هیچ نوع تاخیری را تجربه نکنید.

داده‌های برنامه و حافظه‌ی کش (Cache) را پاک کنید

اگر بستن اجباری برنامه کمکی نکرد، می توانید به حذف داده های برنامه ادامه دهید. با گذشت زمان، برنامه‌ها داده‌های مربوط به تنظیمات، تنظیمات برگزیده و اطلاعات ورود به سیستم را در حین اجرا ذخیره می‌کنند و به فرآیندها سرعت می‌بخشند. با انباشته شدن داده های مختلف، این امکان وجود دارد که برنامه شما با مشکل مواجه شود و نتواند به درستی کار کند. در این مورد، پاک کردن داده های برنامه و کش راه حل خواهد بود.

اول از همه، پیشنهاد می کنیم ابتدا کش برنامه را پاک کنید و در صورت رفع مشکل، اقدام به پاک کردن اطلاعات کنید. به یاد داشته باشید که با پاک کردن داده های برنامه، تمام تنظیمات و اطلاعات ورودی حساب های کاربری خود (مانند نام کاربری و رمز عبور) را از دست خواهید داد. با این کار برنامه شما به حالت پیش فرض خود برمی گردد و به این صورت خواهد بود که برای اولین بار برنامه را نصب کرده اید.

برای پاک کردن داده های برنامه و حافظه پنهان، به تنظیمات بروید و تب Apps را انتخاب کنید. در این صفحه نام برنامه مورد نظر را پیدا کنید و سپس به بخش “Storage” رفته و “Clear Cache” را فشار دهید.

اگر حتی پس از پاک کردن حافظه نهان، برنامه شما همچنان بسته می‌شود، از دکمه «Clear Data» برای پاک کردن داده‌های برنامه استفاده کنید.

برنامه را به‌روزرسانی کنید

هنگامی که از نسخه قدیمی برنامه ها استفاده می کنید، ممکن است برنامه های شما با مشکل مواجه شوند، از کار بیفتند و به درستی کار نکنند. به‌روزرسانی برنامه‌ها باگ‌ها را برطرف می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد به درستی روی دستگاه شما کار کنند.

برای به‌روزرسانی برنامه‌های خود، برنامه فروشگاه Google Play را باز کنید و برنامه‌ای را پیدا کنید که اخیراً در حال خراب شدن و بسته شدن است. در صورتی که آپدیت جدیدی برای این برنامه منتشر شده باشد، دکمه “Update” بر روی صفحه ظاهر می شود و با فشردن آن می توانید فرآیند به روز رسانی برنامه خود را آغاز کنید.

هنگامی که برنامه شما به روز شد، وارد سیستم شوید تا ببینید آیا مشکل دائمی خرابی حل شده است یا خیر.

برنامه را پاک کرده و مجدداً نصب کنید

حذف نصب و نصب مجدد برنامه ها می تواند فایل های مخرب ذخیره شده را پاک کند و به برنامه شما یک شروع تازه بدهد.

برای حذف یک برنامه در Android خود، آن را در صفحه اصلی Android یا منوی کشویی پیدا کنید، سپس نماد برنامه را طولانی فشار دهید. حالا دکمه «حذف» را فشار دهید. پس از آن، به فروشگاه Google Play بروید و برنامه ای را که به تازگی حذف کرده اید، دوباره دانلود کنید. در صورت تمایل می توانید برنامه مورد نظر را مستقیماً از طریق پلی استور حذف کنید.

اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

اگر سیگنال اینترنت شما ضعیف باشد، برنامه هایی که به اتصال اینترنت شما متکی هستند آسیب خواهند دید. در این صورت، یا باید به اتصال اینترنت سیم کارت (داده) گوشی خود توجه کنید یا دستگاه را با سیگنال خوب به شبکه وای فای پرسرعت متصل کنید. اگر مشکل برنامه شما به چنین مشکلی مربوط می شود، این مشکل بسته شدن مداوم برنامه را به طور کامل حل می کند. علاوه بر این، بهتر است مطمئن شوید که وای فای یا سیم کارت گوشی شما متصل است.

دستگاه خود را ریستارت کنید

راه اندازی مجدد دستگاه یکی از رایج ترین راه ها برای رفع مشکلات اندروید است. با این کار برنامه‌های در حال اجرا در پس‌زمینه بسته می‌شوند، حافظه پاک می‌شود و به تلفن و برنامه‌ها شروعی تازه می‌دهد. شاید دلیل بسته شدن و از کار افتادن برنامه اندروید شما به دلیل وجود باگی باشد که با راه اندازی مجدد گوشی به راحتی برطرف می شود. بنابراین راه اندازی مجدد دستگاه اندرویدی راهی مناسب برای رفع مشکلات مربوط به بسته شدن اپلیکیشن ها در نظر گرفته می شود.

رایج‌ترین راه برای راه‌اندازی مجدد گوشی اندروید، فشار کوتاه دکمه پاور است تا منوی مربوط به راه‌اندازی مجدد گوشی ظاهر شود. دکمه راه اندازی مجدد را فشار دهید و منتظر بمانید تا گوشی شما خاموش شود و سپس دوباره روشن شود.

فضای ذخیره‌سازی گوشی خود را آزاد کنید

اگر فضای ذخیره‌سازی کافی در تلفن Android خود ندارید، برنامه‌های شما نمی‌توانند به درستی کار کنند. این برنامه ها همچنین نیاز به ذخیره داده ها در حین اجرا دارند و برخی از این فایل ها می توانند بسیار بزرگتر از آن چیزی باشند که فکر می کنید! می توانید با حذف فایل های حجیم و سنگین یا انتقال آنها به کارت حافظه SD فضای ذخیره سازی گوشی را آزاد کنید.

گوگل پلی سرویس را آپدیت کنید

برنامه Google Play Services در پس‌زمینه گوشی اندرویدی شما اجرا می‌شود و از اجرای روان و روان برنامه‌های شما اطمینان می‌دهد.

برای به‌روزرسانی برنامه Google Play Service، تنظیمات گوشی خود را باز کنید و به بخش «برنامه‌ها و اعلان‌ها» بروید. «خدمات Google Play» را در این بخش جستجو کنید. روی «پیشرفته» ضربه بزنید و «جزئیات برنامه» را در پایین صفحه انتخاب کنید. با این کار صفحه مربوط به این برنامه در پلی استور باز می شود و در صورت وجود آپدیت جدید برای این برنامه می توانید از همان صفحه آن را آپدیت کنید.

دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید

تنظیم مجدد کارخانه باید آخرین راه حل شما باشد. با این کار تمام داده های شما برای همیشه بازنشانی می شود و گوشی هوشمند شما به طور کامل پاک می شود. پس از بازنشانی دستگاه خود به تنظیمات کارخانه، باید آن را مجددا راه اندازی کنید. فقط زمانی از این روش استفاده کنید که هیچ یک از روش های ذکر شده در این متن موفق به حل مشکل بسته شدن برنامه های شما نشده باشد و از قبل از تمام فایل های مهم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید.

برای بازنشانی به تنظیمات کارخانه، برنامه تنظیمات را باز کنید و به مسیر زیر بروید:

مدیریت عمومی/سیستم > بازنشانی > بازنشانی داده های کارخانه

لازم به ذکر است که این مسیر بسته به نوع دستگاه اندرویدی و مدلی که استفاده می کنید ممکن است با موارد فوق متفاوت باشد.

منبع: Howtogeek

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا