چرا فوتبال ۲۰۲۳ نمیاد

سال 2023 هیجان فوتبالی واقعی را به طرفداران این ورزش جهانی ارائه خواهد کرد. فوتبال زن و مرد و پیر و جوان را نمی شناسد. این بازی زیبا بخش مهمی از خاطرات شاد دوران کودکی همه ما است. رویای داشتن تیمی متشکل از ستارگان جهان + یک استادیوم ورزشی مدرن، دلپذیر و لذت بخش برای همه دوستداران فوتبال. اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه به دنبال قهرمانی ها و جام ها هستید، این بازی برای شما مناسب است.

Dream League (dls 2023) را از بازار آنلاین با نیم بها دانلود کنید

ویژگی های به روز رسانی جدید 2023:

بهترین تیم ها را در حالت به روز با بازیکنان جدید و حرفه ای داشته باشید.

از گیم پلی پیشرفته تر و توانایی انجام تکنیک های مختلف در هسته بازی لذت ببرید.

در حین بازی به راحتی استراتژی خود را تغییر دهید.

از منوهای جدید با ظاهری جذاب تر لذت ببرید.

با طراحی واقعی‌تر چهره بازیکن، طراحی جزئیات میدان بهبودیافته و تجربه حرفه‌ای‌تر شگفت‌زده شوید.

بازی Dream League 2023

این بازی جذاب دارای ویژگی های بسیاری است که برای همه طرفداران بازی های نوستالژیک مانند فیفا بسیار آشنا و لذت بخش است. در به روز رسانی 2023، می توانید طراحی بهتر چهره بازیکن، توجه بیشتر به جزئیات در زمین بازی و ویژگی های بیشتر را مشاهده کنید.

حرفه ای ترین تیم ممکن را بسازید

با dls 2023 می توانید تیم مورد علاقه خود را ایجاد کنید و آن را به بالاترین مراحل جام قهرمانی ارتقا دهید. در واقع، مثل این است که شما مسئول کل نقش مدیریت تیم هستید. بنابراین لازم است جو تیم خود را داشته باشید تا بتواند به مراحل پایانی رقبا برسد و خوش بدرخشد. در واقع علاوه بر بازیکنانی که برای شرکت در بازی انتخاب می کنید، می توانید یک مربی عالی نیز برای آنها استخدام کنید و در طول بازی بازیکنان جدیدی را جایگزین آنها کنید.

بهترین لباس را انتخاب کنید

با Dream League 2023 می توانید لباس تیم خود را طراحی کنید و از جلوه های بصری زیبا و واقعی لذت ببرید. دوست داری لباس تیمت قرمز باشه یا آبی؟ چه مدل هایی روی این لباس دوست دارید؟ شما به راحتی می توانید هر تغییری را که می خواهید در لباس تیم ایجاد کنید و تیم خود را آن طور که می خواهید به جام جهانی ببرید.

شیک ترین باشگاه و استادیوم را خودتان بسازید

ساخت یک باشگاه فوتبال اختصاصی یکی از جذاب ترین چیزهای دنیاست! به سادگی با دانلود dls 2023 و پس از گذراندن مراحل اول بازی و کسب امتیاز کافی، می توانید باشگاه خود را ایجاد کنید و از ارتقاء استادیوم ورزشی به بالاترین سطح لذت ببرید.

تبلیغات را بپذیرید، پاداش بگیرید

با نصب بازی Dream League به یک اصل مهم پی خواهید برد: سکه های طلا! بله، واحد پول این بازی سکه های طلا می باشد که با هر بار برد یا گلزنی مقابل حریف می توانید آن را بدست آورید. با این سکه ها می توانید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. برای مثال ترکیب تیمی حرفه ای تری را برای تیم خود انتخاب کنید یا بهترین فوتبالیست های جهان را به تیم خود دعوت کنید.

حال جالب است بدانید که پس از ساخت باشگاه خود و ارتقاء استادیوم خود به سطوح بالاتر، می توانید استادیوم خود را تبلیغ کنید و سکه های طلا بگیرید. البته تعداد سکه ها در هر تبلیغ تا سطح استادیوم شما نیز افزایش می یابد. پس فراموش نکنید که از این ترفند جالب برای جمع آوری سکه های بیشتر در بازی استفاده کنید و شانس موفقیت خود را در مسابقات آنلاین افزایش دهید.

بهترین بازیکنان جهان را به تیم خود دعوت کنید

یکی از جذاب ترین ویژگی های بازی Dream League 2023 این است که می توانید بهترین فوتبالیست های جهان را با همان چهره های آشنا به تیم خود دعوت کنید. به این ترتیب می توانید شانس خود را برای برنده شدن در بازی ها به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

خوشبختانه در نسخه 2023 شاهد اضافه شدن بازیکنان بیشتری به این بازی محبوب هستیم. آیا دوست دارید کریستیانو رونالدو را به تیم خود دعوت کنید یا ترجیح می دهید با لیونل مسی بازی کنید؟ هر کس را که می خواهید، سکه های طلا جمع آوری کنید و آنها را به تیم خود دعوت کنید.

از گزارش بازی جذاب لذت ببرید

به نظر می رسد یک مسابقه فوتبال بدون خبرنگار پرشور چیزی کم دارد! خوشبختانه پس از دانلود بازی Dream League 2023 متوجه خواهید شد که این برنامه حرفه ای به فکر همه چیز بوده است. با راه اندازی بازی می توانید صدای خبرنگار را بشنوید و خود را در یک زمین بازی واقعی تصور کنید، چه چیزی بهتر از این؟

یک لوگوی منحصر به فرد برای باشگاه خود ایجاد کنید

لوگوی هر باشگاه، آن باشگاه را به بازیکنان دیگر معرفی می کند. حتما متوجه لوگوی باشگاه های معروفی مانند رئال مادرید، بارسلونا یا آ اس رم شده اید. جالب است بدانید که با Dream League 2023 شما این فرصت را دارید که یک لوگوی منحصر به فرد برای باشگاه خود طراحی کنید و بر اساس ویژگی های این بازی یک نشان خاص برای خود داشته باشید.

با تجربه ترین مربیان جهان را برای آموزش تیم خود استخدام کنید

بر کسی پوشیده نیست که یکی از مهمترین عناصری که موفقیت یک تیم را تضمین می کند، مربی درجه یک آن است. همین رویه در dls 2023 نیز حفظ شده است. اگر موفق به جمع آوری سکه های طلای بیشتری شوید، می توانید مربیان بهتری را برای تیم خود استخدام کنید. به عنوان مدیر اصلی باشگاه، هر چه مربیان با تجربه تری انتخاب کنید، شانس تیم شما برای درخشش در مسابقات دوستانه، هفتگی و جهانی بیشتر است.

ترکیب تیم بازیکن را به صورت حرفه ای تعیین کنید

یکی از بهترین چیزهایی که شانس شما را برای برنده شدن در بازی افزایش می دهد، تعیین ترکیب تیم در شروع بازی است. ترکیب تیم بر اساس درک شما از نقاط قوت و ضعف تیم و حریف تعیین می شود. در این بازی عالی می توانید به راحتی ترکیب تیمی بازیکنان فوتبال را مشخص کنید.

توجه داشته باشید که برخی از ترکیبات تیم قفل شده است. برای باز کردن قفل آنها، باید چندین مرحله از بازی را طی کنید یا سکه های طلا جمع آوری کنید و با کمک آنها قفل سایر ترکیب های تیم را باز کنید.

برنده مسابقات جهانی هفتگی و کسب جوایز

یکی از ویژگی های هیجان انگیزی که پس از دانلود بازی Dream League 2023 توجه شما را به خود جلب می کند، قسمت Live League این برنامه است. اگر به بازی های جهانی علاقه دارید و می خواهید مهارت های خود را با سایر شرکت کنندگان از سراسر جهان مقایسه کنید، این فرصت خوبی برای شرکت در لیگ زنده است. در این قسمت باید در مسابقات هفتگی شرکت کنید و امتیاز کسب کنید.

هر چه تعداد گل ها و امتیازهای بیشتری کسب کنید، رتبه بالاتری در جدول امتیازات هفتگی کسب می کنید و جوایز بیشتری دریافت می کنید. بنابراین خوب است که در مسابقات ابتدای هفته شرکت کنید تا در پایان هفته بتوانید امتیاز کل بالاتری نسبت به رقبای خود داشته باشید. به یاد داشته باشید، هفته جهانی دوشنبه شروع می شود، نه شنبه!

بازی Dream League 2023 (آخرین نسخه) را از بازار دانلود کنید

اگر عاشق هیجان یک مسابقه تماشایی فوتبال هستید، با دوستان خود به رقابت می پردازید و مهارت های خود را در مسابقات قهرمانی جهان محک می زنید، این بازی هیجان انگیز را از دست ندهید. با نصب رایگان Dream League 2023 در هر شرایطی، از اوقات فراغت بین کلاس های دانشگاه تا وسایل حمل و نقل عمومی، می توانید هیجان فوتبال را تجربه کنید و لحظات شادی را برای خود رقم بزنید.

/ انتهای گزارش

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و Enzelweb هیچ مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

اگر فکر می کنید فوتبال فقط یک بازی با توپ و پا است، بدانید که هواداران واقعی با قلب خود فوتبال بازی می کنند. Dream League Soccer 2022 جدیدترین نسخه از سری بازی های محبوب موبایلی است که هر طرفدار فوتبال را به وجد خواهد آورد.

این بازی حماسی توسط First Touch Game Studio در 9 دسامبر 2021 منتشر شد. با تشکیل یک لیگ رویایی می توانید تیم رویایی خود را بسازید و ماجراجویی حرفه ای خود را در دنیای فوتبال آغاز کنید. اگر عاشق بلند کردن جام هستید، به دنیای نکات لیگ رویایی خوش آمدید.

بازی Dream League 2022; فوتبال رویایی جذاب برای اندروید

محتوا:

چگونه بازی Dream League را نصب کنیم؟

اولین مرحله از آموزش Dream League این است که نحوه نصب و اجرای این بازی را بررسی کنید، برای این کار برای دانلود بازی به 500 مگابایت فضای خالی در گوشی همراه خود نیاز دارید (برای دانلود در حال حرکت فقط 250 مگابایت پرداخت می کنید). علاوه بر این، برای اینکه تنظیمات گرافیکی بازی تا حد امکان خوب باشد، گوشی شما باید موارد زیر را داشته باشد:

اندروید 7 و بالاتر

اسنپدراگون 845 یا کرین 810

پردازنده گرافیکی Adreno 618 یا بالاتر

رم 6

نکته مهم: همراه داشتن موارد فوق الزامی نیست. اگر گوشی شما ضعیف تر است، می توانید تنظیمات گرافیکی بازی را تغییر دهید تا بازی به خوبی اجرا شود. برای دسترسی به تنظیمات گرافیکی این مسیر را دنبال کنید:

دکمه چرخ دنده > دکمه پیشرفته > نماد مانیتور و آچار > پیکان تغییر کیفیت

پیش نمایش Dream League 2022

نقش ما در بازی Dream League چیست؟

بدون تلاش نمی توانید یک تیم رویایی بسازید و در دنیای فوتبال بدرخشید. به همین دلیل شما دو نقش مهم در این بازی دارید: مدیریت تیم و کنترل بازیکنان در زمین فوتبال. برای اینکه بهترین مدیر تیم خود باشید، باید استادیوم خود را تجهیز کنید، بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرید و یک مربی باهوش استخدام کنید تا به شما در رسیدن به قهرمانی کمک کند. آیا این برای شما سخت به نظر می رسد؟ نگران نباشید با آموزش Dream League نکات مهم را به شما آموزش می دهیم.

از طرفی مسئولیت بازی بر عهده شماست، زمانی که مسابقه شروع می شود شما کنترل همه بازیکنان را در اختیار دارید و باید هنر و تکنیک خود را در زمین فوتبال به نمایش بگذارید. برای گرفتن بهترین نتیجه، نباید اجازه دهید بازیکنان خسته تا پایان بازی در زمین بمانند. معمولا از دقیقه 60 بازی باید به فکر جایگزینی فوتبالیست های خسته بود. برای این کار کافیست دکمه توقف را فشار داده و نماد مدیریت تیم را انتخاب کنید.

تیم را در مسابقه فوتبال رویایی نشان دهید

در شروع بازی چه کاری باید انجام دهید؟

نکات مهم تمرین لیگ رویایی از اولین لحظه ورود به این بازی شروع می شود که با ورود به بازی با پیامی مواجه می شوید که از شما می خواهد برای باشگاه خود نام انتخاب کنید. در مرحله بعد باید یکی از سه شخصیتی که به عنوان مدیر به شما معرفی می شود را انتخاب کنید و همچنین نامی برای او انتخاب کنید.

نگران انتخاب مدیر نباشید. از آنجایی که یکی از سه شخصیت را انتخاب می کنید، می توانید بعداً ظاهر آنها را تغییر دهید. بالاخره نوبت به انتخاب کاپیتان تیم می رسد و سپس اولین مسابقه آغاز می شود. هدف بازی اول یادگیری دکمه های پاس، شوت، تکل و حرکت در اطراف زمین است، پس نگران باخت نباشید.

بازیکنان مشهور Dream League 2022

حالت های مختلف بازی

Dream League Game یک بازی فوتبال حرفه ای است که به شما امکان می دهد دنیای فوتبال را در حالت های مختلف تجربه کنید. می توانید یک بازی دوستانه را به صورت آفلاین شروع کنید یا به صورت آنلاین با بازیکنان دیگر در سراسر جهان به رقابت بپردازید.

بازی دوستانه (نمایشگاه)

در یک بازی دوستانه (نمایشگاه) نیازی به اینترنت ندارید. یک نکته رویایی برای مبتدیان این است که یک بازی دوستانه انجام دهید تا به تدریج بر دکمه های مختلف بازی مسلط شوید، به این ترتیب حتی اگر همه بازی ها را ببازید، هیچ امتیازی را از دست نخواهید داد. .

آیا به ترکیبی که قرار است انتخاب کنید فکر کرده اید؟ 4-4-2 بهتره یا 4-3-3؟ اکنون زمان یک نکته دیگر در لیگ رویایی است: هر زمان که می خواهید یک ترکیب جدید را امتحان کنید به بازی های دوستانه بیایید. این بهترین مکان برای یافتن ترکیب رویایی شماست. نگران امتیاز و رتبه نباشید چون باخت در بازی دوستانه امتیاز منفی ندارد.

روش انجام بازی آنلاین با دوستان

ساده ترین راه برای تمرین Dream League بازی با دوستان است. مهم نیست دوست شما در کجای دنیا باشد، همیشه می توانید در این بازی با او فوتبال بازی کنید. کافیست مراحل زیر را دنبال کنید تا با دوست خود ارتباط برقرار کرده و شرکت کنید:

از منوی اصلی بازی بر روی گزینه Exhibition کلیک کنید.

در پنجره جدید باز شده بر روی Friend Match کلیک کنید.

بین دوستان در کادر پایین سمت راست تصویر بازی مطابقت دهید

سپس کد مورد نظر را در کادر وارد کنید.

کد بازی با دوستان را وارد کنید

به دوستتان بگویید که همان مراحل را دنبال کند و همان کد را وارد کند.

سپس دکمه ok را فشار دهید و از بازی دو نفره لذت ببرید. توجه: مهم نیست چه کسی ابتدا روی دکمه OK کلیک می کند و نیازی به انجام همزمان نیست.

مد حرفه ای

در این قسمت از بازی لیگ رویایی بهترین تیم های جهان در هشت دسته به رقابت می پردازند. پیشرفت واقعی شما زمانی شروع می شود که در مقابل تیم های دیگر در آن بخش بازی می کنید. در این بخش می توانید با برنده شدن در هر مسابقه سکه و امتیاز کسب کنید.

با پیشرفت در بخش شغلی، پاداش هایی که دریافت می کنید دو برابر می شود. آیا سکه های بیشتری می خواهید؟ پس از این نکته لیگ رویایی استفاده کنید: یک ویدیوی 30 ثانیه ای در پایان هر مسابقه تماشا کنید تا سکه های خود را دو برابر کنید!

رویای لیگ زنده

یکی از مهم ترین مراحل آموزش Dream League، یادگیری Live Dream League است. در اینجا می توانید با بازیکنان آنلاین این بازی به رقابت بپردازید و بر اساس عملکرد خود پاداش های هفتگی دریافت کنید. عملکرد کلی شما همیشه در تابلوی امتیازات هفتگی نمایش داده می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نتایج هفتگی، این نکته Dream League را در نظر بگیرید:

اگر می خواهید باهوش باشید و از این قسمت جوایز بیشتری دریافت کنید، بهتر است مسابقات خود را در ابتدای هر هفته انجام دهید تا بتوانید پس از پایان هفته، بیشترین امتیاز را کسب کنید. زیرا در پایان هر هفته دوباره امتیازها صفر می شود و کسانی که از روز اول مسابقه خود را شروع کرده اند امتیاز بیشتری کسب می کنند.

چگونه بازیکن بخریم؟

نقش های مختلف بازی را پیشنهاد دهید

در ادامه با هم خواهیم دید که چگونه بازیکن بخریم، نقش مربی و پزشک چیست و به طور خلاصه با چه شخصیت هایی در این بازی روبرو هستیم.

چگونه بازیکن بخریم؟

آموزش Dream League برای خرید بازیکنان مورد نظر یکی از مهم ترین قسمت های آموزشی این بازی است که برای خرید بازیکنان جدید و ارتقای تیم خود باید به پنجره نقل و انتقالات مراجعه کنید. برای دسترسی به این پنجره از صفحه اصلی بازی به قسمت pro رفته سپس روی پنجره انتقال کلیک کنید تا به صفحه انتقال زنده دسترسی پیدا کنید. در این پنجره می توانید تمام بازیکنان موجود برای خرید را مشاهده کنید. لیست این بازیکنان پس از هر بازی به روز می شود.

اگر قصد خرید بازیکنان حرفه ای را دارید، باید کمی صبور باشید. زیرا سطح بازیکنانی که در شروع بازی به شما پیشنهاد می شود با قدرت تیم شما متناسب است. خرید بازیکنان افسانه ای نیز بسیار سخت است. زیرا آنها فقط چند بار در هر فصل ظاهر می شوند و فقط برای مدت محدودی قابل خریداری هستند. اما نگران نباشید چون وارد آموزش لیگ رویا شده اید و در مرحله بعد ترفند خرید آنها را به شما آموزش می دهیم.

ادامه مطلب را در مجله بازار بخوانید: راهنمای خرید بازیکن در لیگ رویایی

۲ فوت کوزه‌گری برای خرید بازیکنان افسانه‌ای

در پنجره “انتقالات”، شخصیت “عامل” را با الماس های به دست آمده در طول بازی خریداری کنید. تخصص این شخصیت یافتن بازیکنان افسانه ای است. پس استخدامش کن

شما می توانید شخصیت “پیشاهی” را با سکه های معمولی استخدام کنید. این شخصیت همیشه به دنبال بازیکنان حرفه ای است و آنها را با تخفیف های خوبی به شما ارائه می دهد.

با Scout بازیکنان بهتری را جذب کنید!

مربی در تیم چه می کند؟

مربیان نقش بسیار مهمی در بازی قهرمانی رویایی دارند. می توان گفت مهمترین تمرین در لیگ رویایی پرسنلی است. این افراد بازیکنان تیم شما را آموزش می دهند و آنها را از نظر بدنی و تاکتیکی تقویت می کنند. آنها حتی دروازه بان ها را از نظر فنی تربیت می کنند و از آنها بازیکنان بهتری می کنند.

برای جذب مربی در تیم خود، باید با ارزش ترین امتیازات خود یعنی الماس را خرج کنید. مراقب باشید قیمت کفش کتانی روز به روز در حال افزایش است و باید در اجاره دقت کنید. تیمی با مربی خوب می تواند قهرمان شود.

دکتر تیم کیست؟

یکی از عواملی که باعث می شود در همه مسابقات قوی به نظر برسید، حضور پزشک در باشگاه شماست. پس از هر مسابقه، پزشک بازیکنان را ریکاوری می کند تا آنها انرژی خود را بازیابند و انرژی کافی برای مسابقات بعدی داشته باشند. اگر خوش شانس باشید و یک پزشک افسانه ای پیدا کنید، او حتی مجروحان را شفا می دهد!

امکانات باشگاه چیست؟

آموزش Dream League زمانی کامل می شود که تمام اطلاعات لازم در مورد باشگاه را یاد گرفته باشید. یک سالن بدنسازی مجهز برای موفقیت هر تیمی ضروری است. بنابراین اگر می خواهید در بازی Dream League سریعتر پیشرفت کنید، باید باشگاه خود را گسترش دهید. ایجاد مراکز مختلف در داخل باشگاه با تمایل لیگ برای رشد سریع مطابقت دارد. به عنوان مثال، مرکز پزشکی باشگاه آسیب دیدگی بازیکنان تیم را کاهش می دهد و آنها پس از آسیب دیدگی سریعتر بهبود می یابند. همچنین ایجاد مرکز کارگزینی امکان خرید کاراکترهای «افسر» و «پیشاهی» را با قیمتی کمتر فراهم می‌کند.

برای ارتقاء تمامی مراکز باشگاه باید به قسمت حرفه ای صفحه اصلی بازی رفته و در پنجره های موجود گزینه my club را انتخاب کرده و سپس گزینه استادیوم و امکانات را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید تمامی مراکز را باز کرده و به تدریج در بازی تقویت کنید.

قسمت های مختلف بازی Android Dream Soccer

نکات بازی Dream League 2022

در بازی Dream League شما برای خرید مربی، فوتبالیست های افسانه ای، پزشک و همه شخصیت های دیگر به سکه نیاز دارید. در اینجا نکات بازی Dream League 2022 برای بدست آوردن سکه های بیشتر آورده شده است:

1- ورزشگاه را اعلام کنید

هوشمندانه ترین ترفندی که لیگ برای بدست آوردن سکه های بیشتر رویای آن را دارد، تبلیغات استادیوم است. در این صورت سطح مرحله شما باید حداقل دو باشد. برای این کار می توانید 75 الماس ارائه شده توسط بازی را صرف راه اندازی تبلیغات خود کنید. به این ترتیب پس از اتمام هر مسابقه، بازی سکه های بیشتری به شما می دهد.

می توانید در قسمت بازرگانی تبلیغ کنید.

2- پاداش های روزانه را فراموش نکنید

یکی از بهترین نکات Dream League 2022 برای به دست آوردن سکه های بیشتر این است که حداقل یک بار در روز وارد بازی شوید. سکه هایی در بازی وجود دارد که روزانه بین همه توزیع می شود. حتی اگر قصد بازی ندارید، وارد بازی شوید و سکه جمع کنید، سپس از بازی خارج شوید.

جوایز روزانه هر 20 روز یکبار تکمیل می شود و اگر برای یک روز وارد سیستم نشده و آنها را جمع آوری نکنید، چرخه به هم می خورد و باید دوباره شروع کنید. بعد از 20 روز تعداد زیادی سکه دریافت خواهید کرد و ارزش جمع آوری آنها را دارد.

3- چالش های روزانه را بپذیرید

جالب ترین ترفند Dream League برای جذب سکه های بیشتر، تکمیل چالش های روزانه است. برای دسترسی به این بخش، روی نماد تقویم در صفحه اصلی بازی کلیک کنید، در پنجره باز شده هر روز چالش های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که در صورت تکمیل آنها سکه های زیادی به دست خواهید آورد. به عنوان مثال یکی از چالش ها این است که از دروازه بان پشتیبان خود در مسابقه استفاده کنید و گل نزنید!

چالش های روزانه Dream League 2022

4- در رویدادهای ماهانه شرکت کنید

یکی از تقلب های Dream League که به شما کمک می کند سکه های بیشتری جمع آوری کنید شرکت در رویدادهای درون بازی است.این رویدادها کاپ های خاصی هستند که در فصول مختلف اتفاق می افتند. اگرچه شرکت در این رویدادها می تواند کمی سخت باشد. اما سکه هایی که پس از تکمیل آنها به عنوان پاداش دریافت می کنید بسیار زیاد هستند و این یکی از بهترین راه ها برای گرفتن سکه است.

البته قبل از شرکت در این رویدادها باید تمرین کنید. زیرا شرکت رایگان نیست و باید بخشی از سکه های خود را برای شرکت در این جام ها بدهید و شانس خود را برای بردن امتحان کنید. پس از اتمام جام، تیم های اول، دوم و سوم سکه های زیادی دریافت می کنند.

رویدادهای بازی ماهانه Dream League 2022

5- تبلیغات ویدیویی بازی را تماشا کنید

مهیج ترین ترفند در Dream League تماشای تبلیغات است. در این بازی شما هر 24 ساعت فرصت دارید تا با تماشای تبلیغات سکه بگیرید. این روش ساده ترین راه برای جمع آوری سکه های بازی است که روزانه 30 سکه به شما می دهد.

در بخش رایگان نشان داده شده در عکس می توانید تبلیغات را تماشا کنید و امتیاز کسب کنید.

بازی Dream League را از کجا دانلود کنیم؟

در بازار، همه بازی‌ها تحت یک سپر امنیتی قدرتمند و تست سلامت قرار می‌گیرند تا مطمئن شوید که به گوشی شما آسیبی نمی‌رسانند. علاوه بر این، دانلود از بازار سودمند است زیرا نیمی از قیمت محاسبه می شود. یعنی برای دانلود این بازی به جای 500 مگابایت فقط 250 مگابایت پرداخت می کنید، اگر برای ساخت بهترین تیم دنیا لحظه شماری می کنید بهتر است هر چه زودتر این بازی فوق العاده را دانلود کنید.

چگونه در بازی Dream League بازیکن بفروشیم؟

از منوی اصلی وارد قسمت job شوید سپس روی پنجره انتقال کلیک کنید. روی دکمه Publish Player در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید، سپس پخش کننده ای را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید.

چگونه در Dream League 2022 ثروتمند شویم؟

تبلیغات بازی را تماشا کنید – تبلیغات استادیوم ایجاد کنید – روزانه سکه جمع کنید – شرکت کنید و جوایز مختلف را ببرید

دانلود بازی Dream League Soccer 2023 با لینک مستقیم

آخرین نسخه Dream League 2023 برای اندروید

Dream League 2023 یک بازی ورزشی برای اندروید است که در آن می توانید مانند یک مربی واقعی فعالیت های مرتبط را انجام دهید، فعالیت هایی مانند: خرید و فروش بازیکن، تغییر سیستم، تعویض بازیکن در نیمه وقت و بسیاری موارد دیگر. فعالیت های بسیار جالب دیگر. آیتم ها تنها بخشی از آیتم های جذاب آن هستند و انجام مسابقات در قالب بازیکن یکی دیگر از جذابیت هایی است که هر کاربری را ملزم می کند یک بار آن را امتحان کند.

این بازی که امروز به درخواست شما کاربران گرامی در سایت Apk Moody قصد تست آن را داریم به تازگی توسط استودیو First Touch Games Ltd طراحی و به صورت رایگان در پلی استور منتشر شده است که می توانید آن را از سایت Apk Moody نصب کنید. . .

ویژگی های Dream League Soccer 2023

گرافیک خیره کننده و صدای هیجان انگیز برای یک تجربه فوق العاده

دارای کنترل های بسیار ساده ای است که هر کلید مخصوص یک حرکت است

گیم پلی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور

توانایی استفاده از بهترین بازیکنان جهان که می توانید آنها را جذب کنید

تغییرات به روز رسانی Dream League 2023

نسخه 10.010:

تیم ها به روز شده اند و تمام نقل و انتقالات جدید انجام شده است

ترکیب های جدیدی برای انتخاب اضافه شده است

هوش مصنوعی بهبود یافته که در آن موقعیت بازیکن بهبود یافته است

امکان تغییر استراتژی در طول مسابقه

زبان اندونزیایی اکنون برای انتخاب در دسترس است

کیت ها و منوهای جدید

3.1/5 – (211 امتیاز)

سال 2023 هیجان فوتبالی واقعی را به طرفداران این ورزش جهانی ارائه خواهد کرد. فوتبال زن و مرد و پیر و جوان را نمی شناسد. این بازی زیبا بخش مهمی از خاطرات شاد دوران کودکی همه ما است. رویای داشتن تیمی متشکل از ستارگان جهان + استادیوم ورزشی مدرن، دلپذیر و جذاب برای همه دوستداران فوتبال. اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه به دنبال قهرمانی ها و جام ها هستید، این بازی برای شما مناسب است.

دانلود Dream League (dls 2023) در بازار با اینترنت نیم بها

ویژگی های به روز رسانی جدید 2023:

بهترین تیم ها را در حالت به روز با بازیکنان جدید و حرفه ای داشته باشید.

از گیم پلی عمیق تر بازی و توانایی پیاده سازی تکنیک های مختلف در هسته بازی لذت ببرید.

در حین بازی به راحتی استراتژی خود را تغییر دهید.

از منوهای جدید با ظاهری جذاب تر لذت ببرید.

از طراحی واقعی تر چهره بازیکنان، طراحی بهبود یافته جزئیات زمین و تجربه حرفه ای تر شگفت زده شوید.

بازی Dream League 2023

این بازی جذاب ویژگی های بسیار آشنای زیادی دارد و برای همه طرفداران بازی های نوستالژیک مانند فیفا جذاب خواهد بود. در آپدیت 2023 می توانید طراحی بهتر چهره بازیکنان، توجه بیشتر به جزئیات زمین بازی و ویژگی های بیشتر را مشاهده کنید.

حرفه ای ترین تیم ممکن را بسازید

با dls 2023 می توانید تیم مورد علاقه خود را ایجاد کنید و آن را به بالاترین مراحل جام قهرمانی ارتقا دهید. در واقع، مثل این است که شما مسئول کل نقش مدیریت تیم هستید. بنابراین لازم است جو تیم خود را داشته باشید تا بتواند به مراحل پایانی رقبا برسد و خوش بدرخشد. در واقع علاوه بر بازیکنانی که برای شرکت در بازی انتخاب می کنید، می توانید یک مربی عالی نیز برای آنها استخدام کنید و در طول مسابقه بازیکنان جدیدی را جایگزین آنها کنید.

بهترین لباس را انتخاب کنید

با Dream League 2023 می توانید لباس تیم خود را طراحی کنید و از جلوه های بصری زیبا و واقعی لذت ببرید. دوست داری لباس تیمت قرمز باشه یا آبی؟ چه طرح هایی روی این لباس می پسندید؟ شما به راحتی می توانید هر تغییری که می خواهید در لباس تیم ایجاد کنید و تیم خود را آن طور که می خواهید به جام جهانی ببرید.

شیک ترین باشگاه و استادیوم را خودتان بسازید

ساخت یک باشگاه فوتبال اختصاصی یکی از جذاب ترین چیزهای دنیاست! به سادگی با دانلود dls 2023 و پس از گذراندن مراحل اولیه بازی و کسب امتیاز کافی، می توانید باشگاه خود را بسازید و از ارتقای استادیوم ورزشی به بالاترین سطح لذت ببرید.

تبلیغات را بپذیرید، جایزه بگیرید

با نصب بازی Dream League به یک اصل مهم پی خواهید برد: سکه های طلا! آره واحد پول این بازی سکه های طلا است که هر بار که برنده شوید یا به حریف گل بزنید می توانید آن را بدست آورید. با این سکه ها می توانید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، تیم حرفه ای تری را برای تیم خود انتخاب کنید یا بهترین فوتبالیست های جهان را به تیم خود دعوت کنید.

حال جالب است بدانید که پس از ساخت باشگاه خود و ارتقای استادیوم خود به سطوح بالاتر، می توانید در ورزشگاه خود تبلیغ کنید و سکه های طلا بگیرید. البته تعداد سکه در هر پخش آگهی به سطح استادیوم شما نیز بستگی دارد. پس فراموش نکنید که از این ترفند جالب برای جمع آوری سکه های بیشتر در بازی استفاده کنید و شانس موفقیت خود را در مسابقات آنلاین افزایش دهید.

بهترین بازیکنان جهان را به تیم خود دعوت کنید

یکی از جذاب ترین ویژگی های بازی Dream League 2023 این است که می توانید بهترین فوتبالیست های جهان را با همان چهره های آشنا به تیم خود دعوت کنید. به این ترتیب می توانید شانس خود را برای برنده شدن در بازی ها به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

خوشبختانه در نسخه 2023 شاهد اضافه شدن بازیکنان بیشتری به این بازی محبوب هستیم. آیا می خواهید کریستیانو رونالدو را به تیم خود دعوت کنید یا لیونل مسی را ترجیح می دهید؟ هر کس را که می خواهید، سکه های طلا جمع آوری کنید و او را به تیم خود دعوت کنید.

از گزارش بازی جذاب لذت ببرید

به نظر می رسد یک مسابقه فوتبال بدون خبرنگار پرشور چیزی کم دارد! خوشبختانه پس از دانلود بازی Dream League 2023 متوجه خواهید شد که این برنامه حرفه ای به فکر همه چیز بوده است. وقتی بازی را شروع می کنید می توانید صدای خبرنگار را بشنوید و خود را در یک زمین بازی واقعی تصور کنید، چه چیزی بهتر از این؟

یک لوگوی منحصر به فرد برای باشگاه خود طراحی کنید

لوگوی هر باشگاه، آن باشگاه را به بازیکنان دیگر معرفی می کند. حتما متوجه لوگوی باشگاه های معروفی مانند رئال مادرید، بارسلونا یا آ اس رم شده اید. جالب است بدانید که با Dream League 2023 شما این فرصت را دارید که یک لوگوی منحصر به فرد برای باشگاه خود طراحی کنید و بر اساس ویژگی های این بازی یک نشان خاص برای خود داشته باشید.

با تجربه ترین مربیان جهان را برای آموزش تیم خود استخدام کنید

بر کسی پوشیده نیست که یکی از مهمترین چیزهایی که موفقیت یک تیم را تضمین می کند، داشتن یک مربی درجه یک برای آن تیم است. همین رویه در dls 2023 نیز حفظ شده است. اگر موفق به جمع آوری سکه های طلای بیشتری شوید، می توانید مربیان بهتری را برای تیم خود استخدام کنید. به عنوان مدیر اصلی باشگاه، هر چه مربیان با تجربه تری انتخاب کنید، شانس تیم شما برای درخشش در مسابقات دوستانه، هفتگی و جهانی بیشتر است.

ترکیب تیم بازیکن را به صورت حرفه ای تعیین کنید

یکی از بهترین چیزهایی که شانس شما را برای برنده شدن در بازی افزایش می دهد، تعیین ترکیب تیم در شروع بازی است. تعیین ترکیب تیم به درک شما از نقاط قوت و ضعف تیم و حریف بستگی دارد. در این بازی عالی می توانید به راحتی ترکیب تیمی بازیکنان فوتبال را مشخص کنید.

لطفا توجه داشته باشید که برخی از ترکیبات تیم قفل شده است. برای باز کردن قفل آنها، باید چندین مرحله از بازی را طی کنید یا سکه های طلا جمع آوری کنید و با کمک آنها قفل سایر ترکیبات تیم را باز کنید.

برنده مسابقات جهانی هفتگی و کسب جوایز

یکی از ویژگی های هیجان انگیزی که پس از دانلود بازی Dream League 2023 توجه شما را به خود جلب می کند، قسمت Live League این برنامه است. اگر به بازی های جهانی علاقه دارید و می خواهید مهارت های خود را با سایر شرکت کنندگان از سراسر جهان مقایسه کنید، این فرصت خوبی برای شرکت در لیگ زنده است. در این قسمت باید در مسابقات هفتگی شرکت کنید و امتیاز کسب کنید.

هر چه تعداد گل ها و امتیازهای بیشتری کسب کنید، رتبه بالاتری در جدول امتیازات هفتگی کسب می کنید و جوایز بیشتری دریافت می کنید. بنابراین خوب است که در مسابقات ابتدای هفته شرکت کنید تا در پایان هفته بتوانید امتیاز کل بالاتری نسبت به رقبای خود داشته باشید. به یاد داشته باشید که هفته جهانی از دوشنبه شروع می شود، نه شنبه!

بازی Dream League 2023 (آخرین نسخه) را از بازار دانلود کنید

اگر دوست دارید از هیجان یک مسابقه فوتبال دیدنی لذت ببرید، با دوستان خود به رقابت بپردازید و مهارت های خود را در مسابقات قهرمانی جهان محک بزنید، این بازی جذاب را از دست ندهید. با نصب رایگان Dream League 2023 در هر شرایطی، از اوقات فراغت بین کلاس های دانشگاه تا وسایل حمل و نقل عمومی، می توانید هیجان فوتبال را تجربه کنید و لحظات شادی را برای خود رقم بزنید.

/ انتهای گزارش

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و Enzelweb هیچ مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

سال ۲۰۲۳ با اتفاقات فوتبالی عجیب، متفاوت، تلخ و شیرین خود به انتهای خط رسید و این مطلب به مهم‌ترین رخدادهای فوتبالی این سال می‌پردازد.

سال 2023 پس از طوفان زمستانی جام جهانی قطر و انتقال تکان دهنده کریستیانو رونالدو به تیم النصر عربستان سعودی در آخرین لحظات سال 2022 آغاز شد. در سال 2023 هواداران شاهد اتفاقات مختلفی بودند که برخی از آنها در تاریخ بی نظیر و برخی دیگر تلخ و غم انگیز بودند. و برخی مانند همیشه غیر قابل پیش بینی بودند. در هر صورت سالی که برای هواداران برخی تیم ها رویایی و برای هواداران برخی تیم ها کابوس بود، سال اول و آخر را رقم زد. تورنمنت های بزرگ برگزار شد، باشگاه های بزرگ به سراشیبی رفتند، نقل و انتقالات بزرگ انجام شد و برای همیشه خداحافظی شد.

23- درخشش خیرونا، استون ویلا و بایرلورکوزن در مسابقات قهرمانی کشور

با وجود همه فراز و نشیب ها، سال 2023 با پایان خوش (یا شاید بهترین پایان با توجه به شرایط فعلی تیم ها) برای هر سه تیم خیرونا، استون ویلا و بایر لورکوزن به پایان رسید. خیرونا در لالیگا مقابل رئال مادرید کارلو آنچلوتی به مشکل خورد و عملکرد مطلوبی را پشت سر گذاشت. سبک بازی مالکانه و هجومی خیرونا باعث شد تا این تیم مانند رئال مادرید 45 امتیاز کسب کند. آنها با 42 گل بیشتر از هر تیم دیگری در لالیگا گلزنی کرده اند اما از نظر دفاعی مشکل دارند. در آن سوی و در لیگ برتر انگلیس، استون ویلا با هدایت سرمربی اونای امری عملکردی باورنکردنی از خود به نمایش گذاشت. ویا از نظر هجومی در شرایط مساعدی قرار دارد و 43 گل در زمره هجومی ترین تیم های لیگ برتر انگلیس قرار دارد. از نظر دفاعی، تله های آفساید خط دفاعی بیرمنگام اکثراً موفق بودند. آنها در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارند و نزدیکترین تعقیب کنندگان لیورپول، قهرمان نیم فصل هستند. البته با شکست مقابل منچستریونایتد کام آنها در پایان سال کمی تلخ شد. اما در آلمان و بوندسلیگا، بایرلورکوزن با هدایت ژابی آلونسو عملکرد درخشانی داشت. شاگردان ژابی آلونسو نتایج درخشانی کسب کردند و در رده اول جدول رده بندی بوندس لیگا قرار گرفتند. لورکوزن نیز با بایرن مونیخ بهترین تفاضل گل را در بین تیم های بوندسلیگا دارد. شاگردان ژابی آلونسو همچنین موفق به ثبت رکوردی منحصر به فرد در 25 بازی ابتدایی در تمامی رقابت ها شدند. پیش از این هیچ تیمی در فوتبال آلمان موفق به ثبت چنین رکوردی نشده بود. آنها همچنین شانس بسیار خوبی برای بردن DFB-Pokal دارند. در نهایت باید دید که آیا معجزه گران به نتایج درخشان خود ادامه خواهند داد یا خیر.


ژابی آلونسو، مردی که در طی دو سال بایر لورکوزن را متحول کرد.

22- برگزاری مسابقات جام جهانی و یورو در رده های پایه

جام جهانی همیشه یک رویداد بسیار حساس و مهم در تاریخ فوتبال بوده است. این حساسیت حتی در دسته بندی های اولیه نیز وجود دارد. اگرچه جام جهانی پایه هیچ ستاره بزرگی ندارد، اما بسیاری از ستاره های آینده دنیای فوتبال و بازیکنان جوان با استعداد از این مسابقات بیرون می آیند. اول از همه جام جهانی زیر 20 سال در آرژانتین برگزار شد. این مسابقات با قهرمانی تیم ملی اروگوئه و نایب قهرمانی تیم ملی ایتالیا همراه بود. ستاره ای که بیش از همه در این تورنمنت درخشید چزاره کاسادی بود. هافبک فعلی چلسی که به صورت قرضی در لسترسیتی بازی می کند بهترین گلزن و بهترین بازیکن این تورنمنت شده است. چندین ستاره دیگر از جمله مارکوس لئاندرو و آلخو ولز نیز در این تورنمنت درخشیدند.ولز به تاتنهام پیوست و مارکوس لئاندرو نیز مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفت. مدت کوتاهی پس از این رقابت ها، رقابت های یورو زیر 21 سال در رومانی و گرجستان برگزار شد. با توجه به ماهیت مسابقات، ستاره های مشهور بیشتری در این مسابقات ظاهر شدند. در پایان تیم ملی انگلیس با برتری مقابل اسپانیا قهرمان این رقابت ها شد. سرجیو گومز و آبل رویز از اسپانیا و سوداکوف از اوکراین بهترین گلزنان، آنتونی گوردون از انگلیس (بازیکن نیوکاسل) بهترین بازیکن و جیمز ترافورد از انگلیس نیز بهترین گلزنان شدند. در نهایت جام جهانی زیر 17 سال با پیروزی آلمان در ضربات پنالتی مقابل فرانسه در دیدار پایانی همراه شد. آگوستین روبرتو از آرژانتین به عنوان بهترین گلزن، پاریس برونر از آلمان به عنوان بهترین بازیکن و پل ارگانی به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شدند. کلودیو آسوری (برنده کفش برنز) نیز قرار است با درخشش در این رقابت ها به منچسترسیتی بپیوندد.


تیم آلمان برای اولین بار فاتح جام جهانی زیر ۱۷ سال شد.

21- قهرمانی وستهام در لیگ کنفرانس اروپا

در دور دوم لیگ کنفرانس اروپا که سومین رده رقابت های اروپایی یوفا محسوب می شود، تیم های وستهم یونایتد و فیورنتینا به فینال این رقابت ها راه یافتند. فیورنتینا قبل از راهیابی به مرحله حذفی موفق شد براگا، سیواسپور، لخ پوزنان و بازل را حذف کند. به نوبه خود، وستهام AAC لارناکا، خنت و آلکمار را شکست داد. در مسابقه فینال؛ پیترو تراسیانو، دودو، نیکولا میلنکوویچ، لوکا رانیری، کریستین بیراگی (کاپیتان)، سوفیان امرابات، رولاندو ماندراگورا، جاکومو بوناونتورا، نیکلاس گونزالس، کریستین کوامه و لوکا یوویچ در ترکیب اصلی فیورنتینا زیر نظر وینچنزو ایتالیانو بازی کردند. از سوی دیگر آلفونس آرئولا، ولادیمیر کوفال، کورت زوما، نایف آکرد، امرسون پالمیری، توماس سوچک، دکلان رایس (کاپیتان)، لوکاس پاکتا، جرد بوون، سعید بن رحما و میشل آنتونیو برای وستهام یونایتد به سرپرستی بازی کردند. مویس دیوید. . در نیمه اول با وجود حملات دو تیم هیچ گلی به ثمر نرسید. فیورنتینا بیشتر مالکیت و تهاجمی بازی کرد و حتی یک گل هم زد که مردود اعلام شد. در حاشیه نیمه اول این دیدار هواداران وستهام به سمت کریستین بیراقی اشیایی پرتاب کردند و این بازیکن پس از مداوا به کار خود ادامه داد. در نیمه دوم پس از برخورد توپ به دست بیراگی، یک پنالتی به سود وستهام اعلام شد و بن رحما این پنالتی را به ثمر رساند. به سختی 5 دقیقه بعد، پس از پیروزی در یک دوئل هوایی، نیکلاس گونزالس توپ را گرفت و توپ را به جاکومو بوناونتورا داد که آرئولا را به ثمر رساند. پس از ایجاد موقعیت های متعدد، سرانجام در دقیقه 90 لوکاس پاستا در فاصله بین مدافعان حریف پاسی عمیق را برای جرد بوون ارسال کرد و این بازیکن در یک بازی تک به تک موفق شد دروازه تراسیانو را باز کند. در نهایت این وستهام بود که قهرمان این رقابت ها شد. دیوید مویس، سرمربی وستهام پس از کسب عنوان قهرمانی و خلق صحنه ای زیبا، شادی خود را با پدر 87 ساله خود تقسیم کرد. البته مویس با ثبت بیشترین شکست در لیگ برتر به عنوان سرمربی به اتفاق بزرگ دیگری نیز دست یافت.

سقوط سانتوس پس از 111 سال

خارج از فوتبال اروپا، فصل 2023 قهرمانی برزیل طبق زمان خود به پایان رسید. لیگ برزیل در این فصل دوباره هیجان انگیز بود و تیم های حاضر در این لیگ تلاش کردند تا ستاره های مختلف را جذب کنند و همچنین استعدادهای جدیدی را معرفی کنند. در میان ستاره های جوان، آندریک، ویتور روکه و مارکوس لئاندرو نمایش خوبی به نمایش گذاشتند. اما برخلاف آندریک که با پالمیراس قهرمان شد و تابستان آینده آماده پیوستن به رئال مادرید خواهد بود و ویتور روکه که به بارسلونا خواهد پیوست، مارکوس لئاندرو فصل را با شکست به پایان رساند. تیم مارکوس سانتوس برای اولین بار پس از 111 سال سقوط کرد. سانتوس میزبان اسطوره هایی چون پله، گیلمار و کارلوس آلبرتو بوده و ستاره هایی چون نیمار و رودریگو می رود را به فوتبال اروپا معرفی کرده است. امروز این تیم به دلیل ضعف مدیریتی در یک مارپیچ نزولی قرار گرفته و برای اولین بار سقوط کرده است. هواداران سانتوس از سقوط این تیم به شدت عصبانی بودند و به اموال عمومی اطراف ورزشگاه آسیب رساندند. باشگاه سانتوس اکنون باید اهداف خود را تغییر دهد و با سیاست های جدید پیش برود. هواداران انتظار دارند این تیم هر چه زودتر به سری آ برزیل بازگردد و همچنین امیدوارند که تیم محبوبشان دوباره در بالاترین سطح فوتبال برزیل قهرمان شود. حال باید دید آینده سانتوس چگونه خواهد بود و آیا این تیم به عظمت سابق خود باز خواهد گشت یا خیر.


بازیکنان سانتوس نتوانستند که مانع از سقوط این تیم شوند!

19- اولین حضور پیاز برلین در لیگ قهرمانان اروپا

در فصل 2022-2023 بوندسلیگا، تیم آنیون برلین شروعی عالی داشت و نتایج درخشانی کسب کرد. آنها در نیم فصل دوم نیز به نتایج خوب خود ادامه دادند. در نهایت، تیم اورس فیشر با کسب سهمیه لیگ قهرمانان، برای اولین بار در تاریخ خود به مسابقات UCL راه یافت. اورس فیشر سرمربی آنها نیز جایزه بهترین مربی سال فوتبال آلمان را از آن خود کرد. در نهایت در این تورنمنت با رئال مادرید، ناپولی و براگا هم گروه شدند. قرعه کشی که اصلا آسان به نظر نمی رسد. آنیون برلین (ملقب به پیاز آهنین) که با جذب بازیکنانی چون داترو فوفانا (قرضی از چلسی)، رابین گوزنس (از اینترمیلان) و لئوناردو بونوچی خود را برای حضور در این مسابقات آماده می کرد، سرگرمی بسیار خوبی داشت و نتایج غیر قابل قبولی کسب کرد. آنها در شروع کار با یک چالش بسیار جدی مواجه شدند. اولین بازی پیاز در لیگ قهرمانان اروپا باید برابر رئال مادرید برگزار شود که نتایج درخشانی در تاریخ این رقابت ها کسب کرده است. نتیجه این دیدار با عملکرد ضعیف آیرونیون باخت یک بر صفر بود. با این وجود، شکست 3-2 مقابل براگا با توجه به برتری براگا در بیشتر زمینه ها ناامید کننده بود. به جز دو تساوی مقابل ناپل (بازی اول) و براگا (بازی برگشت)، پیاز برلین در تمام بازی های خود شکست خورد و تنها با 2 امتیاز در رده چهارم گروه C قرار گرفت. رکورد منفی 12 شکست متوالی در تمامی رقابت ها را به ثبت رساندند. مشکلات تاکتیکی فراوان پیاز باعث شد تا بهترین مربی فصل گذشته بوندسلیگا خیلی زودتر از حد انتظار برلین را ترک کند. در نهایت اولین ماجراجویی پیاز برلین در لیگ قهرمانان اروپا طبق برنامه پیش نرفت. باشگاه احتمالاً باید مانند گذشته سیاست خریدهای ناشناس را در پیش می گرفت. حال باید دید که آیا برلینی ها می توانند دوباره در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کنند یا خیر.


اولین حضور اونیون برلین در لیگ قهرمانان با هدایت اورس فیشر که موفقیت آمیز نبود!

18- سویا، پادشاه لیگ اروپا

در لیگ اروپا دو تیم سویا و آ اس رم به فینال این رقابت ها راه یافتند. ارزش قهرمانی در این مسابقات برای هر دو تیم بسیار بالا بود. شاگردان ژوزه مورینیو با ریسک کردن، برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا روی قهرمانی در این تورنمنت تمرکز کردند و موفق شدند بایرلورکوزن را در نیمه نهایی حذف کنند. سویا نیز به نوبه خود در سویا که با ماندلیبار از رتبه چهارم لالیگا فاصله داشت، تنها راه خود را برای کسب سهمیه برای تاج گذاری مجدد در این رقابت ها دید. سویا موفق شده بود منچستریونایتد و یوونتوس را حذف کند تا هفتمین قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کند. در بازی گذشته عملکرد نسبتا تدافعی دو تیم تنها به نتیجه 1-1 منجر شد. پائولو دیبالا برای رم گلزنی کرد و مانچینی با یک گل به خودی بازی را به تساوی کشاند. بعد از وقت های اضافه بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. اوکامپوس، لاملا، راکیتیچ و مونتییل در ضربات پنالتی برای سویا گلزنی کردند و در سوی دیگر تنها برایان کریستانته برای آ اس رم گل زد و مانچینی و ایبانز در ضربات پنالتی موفق به گلزنی نشدند.گل سویا برای قهرمانی. یکی از پرونده های بحث برانگیز قضاوت آنتونی تیلور بود که موضوع بحث و حتی انتقادات زیادی بود. ژوزه مورینیو و هواداران رم از قضاوت آنتونی تیلور انتقاد کردند و یکی از دلایل ناکامی رم در این دیدار را تصمیمات تیلور در نقاط خاصی از مسابقه دانستند. البته رفتار سرمربی جالورسی و هواداران این باشگاه باعث جریمه ژوزه مورینیو و آ اس رم از سوی یوفا شد. در نهایت سویا قهرمان لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا شد. آنها در نقل و انتقالات تابستانی توجه خود را به تقویت تیم ماندلیبار معطوف کردند. آنها در بازی سوپرجام اروپا مقابل منچسترسیتی عملکرد قابل قبولی داشتند. اما شکست خوردند. سویا در لیگ قهرمانان اروپا به مقام چهارم گروه B این رقابت ها دست یافت و خیلی سریع از رقابت های اروپایی کنار رفت.


ایوان راکیتیچ پس از بازگشت به سویا جام لیگ اروپا را بالای سر می‌برد.

17- کسر امتیاز تیم اورتون

یکی از تکان دهنده ترین اخبار لیگ برتر انگلیس در فصل 2023-2024 قطعا کسر 10 امتیاز از باشگاه اورتون بود. آنها در طول سه سال 304 میلیون پوند ضرر مالی کردند که بیش از حد مجاز لیگ برتر (105 میلیون پوند) بود. این ضررهای مالی ناشی از هزینه های گزافی بود که فرهاد مشیری مالک باشگاه برای تقویت تیم در نظر گرفته بود. فصل 2020-21 یکی از فصول مرتبط با هجوم تافی ها بوده است. مویز کین، الکس ایووبی، فیلیپ گبامین، فابیان دلف و آندره گومز حدود 110 میلیون پوند برای اورتون هزینه کردند. شاگردان شان دایچ به منطقه سقوط رسیدند و پس از این کسر در رده نوزدهم قرار گرفتند و شوکه شدند. هواداران این باشگاه به شدت به این تصمیم اعتراض کردند و لیگ برتر انگلیس را فاسد خواندند. با این وجود، تیم دایچه بهبود یافت و ابتدا نیوکاسل را 3-0 شکست داد و سپس چلسی را شکست داد. برنلی یکی دیگر از قربانیان خشم تافی ها بود، اما در نهایت به تاتنهام، منچسترسیتی و ولورهمپتون باخت. در حال حاضر شایعات زیادی مبنی بر فروش این باشگاه توسط فرهاد مشیری به گوش می رسد. اورتون نیز به این حکم اعتراض کرد. اما در هر صورت اورتون تمام تلاش خود را می کند تا در قسمت دوم فصل نتایج خوبی کسب کند. احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی (دی) و شاید حتی تابستانی فعالیت چشمگیر و چشمگیری نخواهند داشت و این مانع بزرگی بر سر راه این تیم خواهد بود.


کسر ۱۰ امتیاز از اورتون شانس سقوط آنها را به میزان ۳۰ درصد افزایش داده است!

16- آنفیلد، جهنمی که شیاطین را بلعید!

اما سال 2023 با مسابقه ای عجیب و خاطره انگیز همراه بود. دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند. در نیم فصل اول، منچستریونایتد موفق شد لیورپول را در خانه شکست دهد، اما لیورپول می خواست در آنفیلد انتقام بگیرد. تیم لیورپول متشکل از آلیسون، ترنت الکساندر-آرنولد، ابراهیما کوناته، ویرجیل فن دایک، اندرو رابرتسون، فابینیو، هاروی الیوت، جردن هندرسون، محمد صلاح، کودی خاکپو و داروین نونس و تیم منچستریونایتد متشکل از دیوید دخیا، دیگو دالو، رافائل واران، لیساندرو مارتینز، لوک شاو، کازمیرو، فرد، برونو فرناندز، آنتونی، مارکوس راشفورد و وات وکهورست بودند. لیورپول در دقیقه 43 با برتری مقابل حریف به گل رسید. کودی خاکپو با پاس اندرو رابرتسون دروازه دخیا را باز کرد. نیمه اول تنها با یک گل به پایان رسید و تیم ده هاچ قصد داشت در نیمه دوم نتیجه را جبران کند. تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که هاروی الیوت با اشتباه بازیکنان حریف توپ را به نونیز رساند و او گل دوم تیمش را به ثمر رساند. خاکپو فقط سه دقیقه طول کشید تا داوید دخیا را تک به تک شکست دهد و دوباره گلزنی کند. پس از فشار زیاد، گل چهارم لیورپول توسط محمد صلاح به ثمر رسید. در دقیقه 75 داروین نونز روی ضربه سر جردن هندرسون دبل کرد. محمد صلاح که دو گل خاکپو و نونز را دیده بود، با دفع اشتباه و ناقص لوک شاو صاحب توپ شد و گل ششم لیورپول را به ثمر رساند. بابی فیرمینو پاس محمد صلاح را با فرار دریافت کرد و به سمت منچستریونایتد شوت کرد. نتیجه نهایی طرفداران منچستریونایتد را شگفت زده خواهد کرد. جهنم آنفیلد با 7 گل به استقبال آنها رفت.


آنفیلد با ۷ گل از منچستریونایتد پذیرایی کرد!

15- کسر امتیاز باشگاه یوونتوس

پس از شنیده شدن زمزمه ها، سرانجام رای دادگاه صادر شد. کسر 15 امتیاز یوونتوس طی این تصمیم، مقامات ارشد یوونتوس از جمله پاول ندوده، آندره آنیلی، مائوریتزیو آریوابنه، فابیو پاراتیچی و فدریکو کاروبینی نیز برای مدتی از فعالیت فوتبالی محروم شدند. این تصمیم به دلیل ایجاد حساب های دروغین توسط یوونتوس و افزایش سود سرمایه در جریان حسابرسی ها گرفته شده است. یوونتوس به دلیل ضررهای مالی قابل توجه ناشی از چندین دلیل از جمله شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته است مبالغ غیر واقعی مربوط به فروش بازیکنان خود را ثبت کند تا تراز مالی باشگاه را بهبود بخشد. این اتفاق از چشم مسئولان مربوطه دور نماند و باشگاه یوونتوس را مقصر دانست. یوونتوس درخواست تجدید نظر کرد. در این بین شاگردان ماسیمیلیانو آلگری کمی تحت تاثیر این کسر امتیاز قرار گرفتند و احتمالاً شکست هایی هم داشت اما در نهایت حکم نهایی دادگاه کسر 10 امتیاز از این باشگاه بود تا رتبه نهایی یوونتوس در جدول رده بندی در پایان فصل 2022-2023 هفتم خواهد بود. یوونتوس با قرار گرفتن در این رتبه به لیگ کنفرانس اروپا راه یافت اما یوفا رسما اعلام کرد که این باشگاه قوانین یوفا را زیر پا گذاشته و همچنین اعلام کرد که یوونتوس به جریمه 10 میلیون یورویی محکوم شده است. با این حال، فصل یوونتوس ساختار عجیبی دارد، به طوری که آنها این فصل (2023-2024) را بدون حضور در رقابت های اروپایی سپری می کنند.


مدیران یوونتوس که پس از حساب‌سازی جعلی مورد بازخواست قرار گرفتند.

14- بارسلونا و قهرمانی جذاب در لالیگا

در فصل 2022-2023، خوان لاپورتا در فصل دوم با هدایت ژاوی هرناندز تصمیم گرفت تا بارسلونا را با وجود قوانین سخت گیرانه لالیگا تقویت کند. رافینیا، روبرت لواندوفسکی و ژول کوند با مبلغی در حدود 150 میلیون یورو به خدمت گرفتند و بازیکنانی مانند هکتور بیرین، مارکوس آلونسو، آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه نیز به صورت رایگان به بارسلونا پیوستند. علاوه بر این بارسلونا با فعال سازی چندین اهرم موفق به ثبت قرارداد این بازیکنان شد تا برای استفاده از آنها مشکلی نداشته باشد. تنها 7 هفته طول کشید تا بارسلونا ژاوی به صدر جدول برسد. آنها دو هفته در اوج ماندند اما به رئال مادرید باختند و رتبه اول را از دست دادند. با این وجود، تیم ژاوی صبور بود و با لغزش زودهنگام کهکشانی ها مقابل خیرونا، جایگاه اول جدول رده بندی را به دست آورد. آبی اناری ها سر خود را از دست ندادند و هفته ها در این موقعیت باقی ماندند. گل های روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی آنها از بایرن مونیخ و همچنین خط دفاعی قوی که شامل سه مدافع این تیم به نام های رونالد آرائوخو، آندریاس کریستنسن و ژول کوند و همچنین مارک آندره دروازه بان آلمانی آنها بود. ترشتگن بارسلونا را به لالیگا برد، او راه را هموار کرد و باعث پیروزی های زیادی این تیم شد. شاگردان ژاوی در هفته های اخیر متحمل شکست های غیرمنتظره ای شده اند. اما با توجه به صرفه جویی در دیدارهای قبلی و همچنین پیروزی مقابل رئال مادرید در بازی برگشت، در نهایت با اختلاف 10 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول رده بندی (رئال مادرید) به عنوان قهرمانی دست یافتند. بارسلونا در این فصل به ستاره خوش آتیه ای به نام الخاندرو بالده توجه داشت و این بازیکن در پست دفاع چپ نیز با نمایش های خوبی بر رقبای خود غلبه کرد. به علاوه، آبی اناری ها رکوردی باورنکردنی را به ثبت رساندند. آنها رکورد بیشترین کلین شیت در یک فصل را در پنج لیگ معتبر اروپایی به دست آوردند و اگر موفق می شدند مقابل سلتاویگو یک کلین شیت به ثبت برسانند، به تنهایی با 27 کلین شیت این رکورد را می شکستند.


فران تورس، اریک گارسیا، گاوی و پدری که برای اولین بار فاتح لالیگا شدند.

13- خداحافظی با ستاره های دنیای فوتبال

در سال 2023، مانند سال های دیگر، برخی از فوتبالیست های بزرگ کفش های خود را آویختند. جورجیو کیه لینی و جانلوئیجی بوفون دو اسطوره باشگاه یوونتوس از جمله بازیکنانی بودند که امسال خداحافظی کردند. اگرچه این دو بازیکن افتخارات زیادی کسب کرده اند و حتی جی جی بوفون جام جهانی را نیز به دست آورده است، اما خلأ جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه آنها احساس می شود. شاید زمانی دیگر در مقامی دیگر موفق شوند. زلاتان ابراهیموویچ که در سال 2023 کفش های خود را آویخت نیز در چنین رویایی است. زلاتان اما در نقشی متفاوت به میلان بازگشت تا هواداران این باشگاه به دوری از مرد خاص فوتبال عادت نکنند. ادن هازارد نیز امسال تصمیم گرفت فوتبال حرفه ای را ترک کند. ادن علیرغم استعداد فوق العاده اش به آن چیزی که باید به صورت انفرادی به دست نیاورده و جایگزین خوبی برای کریستیانو رونالدو در رئال مادرید نبوده است. حتی اگر عملکرد او در چلسی قابل تحسین باشد. مسوت اوزیل آلمانی نیز از دیگر بازیکنانی بود که امسال از فوتبال خداحافظی کرد. اوزیل به عنوان یکی از بهترین گلزنان قرن بیست و یکم شناخته می شود. مسعود احتمالاً می توانست پایان باشکوه تری داشته باشد. اوزیل که از آرسنال رد شد، یک سال در فنرباغچه و یک سال در باشاکشهیر، سرانجام تصمیم گرفت خداحافظی کند. داوید سیلوا نیز از دیگر بازیکنانی بود که از فوتبال خداحافظی کرد. او یک بازیکن کوچک تاثیرگذار بود. سیلوا، قهرمان جهان (جام جهانی 2010)، اگر تا سال 2023 می ماند، بخشی از تیم تاریخی پپ گواردیولا بود. با این حال، شرایط به گونه ای شد که سیلوا نفوذ خود را از دست داد و سه سال را در رئال سوسیداد سپری کرد. البته شکستن قرارداد سیلوا با لاتزیو و انتقال ناگهانی او به سوسیداد در افتخار چنین بازیکنی نبود. همچنین می توان به بیل و سسک فابرگاس اشاره کرد. گرت بیل در طول قهرمانی های متعدد رئال مادرید در UCL بسیار موثر بود، اما پس از آن دچار مصدومیت های متعدد شد. سسک فابرگاس نیز مانند داوید سیلوا در جام جهانی 2010 در تیم اسپانیا عضویت داشت و چندین جام را به دست آورد. حتی اگر در قهرمانی در لیگ قهرمانان شکست بخورد. او در سری B در کومو از فوتبال خداحافظی کرد و مدتی سرمربی آن تیم بود و نتایج خوبی هم کسب کرد، اما انتخاب طولانی مدت سران کومو نبود.


سسک فابرگاس در اولین تجربه‌ی سرمربیگری خود نتایج خوبی را کسب کرد.

12- قهرمانی اسپانیا در لیگ ملت های اروپا

سومین دوره لیگ ملت های اروپا نیز در سال 2023 برگزار شد. در گروه اول لیگ A (بالاترین سطح مسابقات)، کرواسی صعود کرد، دانمارک و فرانسه به ترتیب دوم و سوم شدند و اتریش سقوط کرد. در گروه دوم اسپانیا به نیمه نهایی رسید، پرتغال دوم شد، سوئیس سوم شد و جمهوری چک به لیگ B سقوط کرد. در گروه 3 ایتالیا صعود کرد، مجارستان دوم شد، آلمان سوم و انگلیس آخر شدند. آخرین تیم مرحله نیمه نهایی هلند بود که در گروه چهارم اول شد. در این گروه بلژیک دوم، لهستان سوم و ولز چهارم شدند. در مرحله نیمه نهایی، دیدارهای کرواسی – هلند و اسپانیا – ایتالیا برگزار شد. کرواسی مقابل هلند 2-1 پیش افتاد اما گل دقیقه 96 نوا لانگ به تساوی رسید. لوکا مودریچ و پتکوویچ در وقت های اضافه برای کرواسی گلزنی کردند تا هلندی ها از حضور در فینال خانگی محروم شوند. در طرف مقابل اسپانیا ابتدا با گل یرمی پینو پیش افتاد، سپس ایتالیا با پنالتی ایموبیله بازی را به تساوی کشاند و در نهایت نامی دیگر نتیجه مسابقه را رقم زد. خوسلو مهاجم اسپانیول به صورت قرضی در رئال مادرید در دقیقه 88 گل پیروزی اسپانیا را به ثمر رساند. البته ایتالیایی ها در رده بندی به مقام سوم رسیدند تا ناکامی هلند در این رقابت ها را هم ترکیب کنند. در آخرین دیدار دو تیم در 90 دقیقه گلی به ثمر نرساندند. در وقت اضافه گلی به ثمر نرسید و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. کرواسی در بسیاری از بازی های مهم خود در ضربات پنالتی پیروز شده است. خوسلو، رودری، مرینو و آسنسیو برای اسپانیا گلزنی کردند و ولاسیچ، بروزوویچ و مودریچ برای کرواسی گلزنی کردند اما مایر نتوانست این کار را انجام دهد. اسپانیا می توانست با زدن پنالتی پنجم بازی را به پایان برساند اما آیمریک لاپورته به تیر دروازه برخورد کرد. در نهایت پتکوویچ ششمین پنالتی کرواسی را مهار کرد و دنی کارواخال با یک ضربه چیپ قهرمان اسپانیا شد.


دنی کارواخال با به ثمر رساندن آخرین پنالتی اسپانیا موجب قهرمانی این تیم شد.

11- لیگ قهرمانان با غیبت بزرگ

لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2023-2024 با تعداد زیادی غایب روبرو شد. به دلیل تخلفات مالی، تیم یوونتوس 10 امتیاز کسر شد و از حضور در لیگ کنفرانس اروپا نیز محروم شد. آنها اگر امتیاز نمی گرفتند به لیگ قهرمانان اروپا راه می یافتند، اما این اتفاق نیفتاد. با این وجود یوونتوس در حال حاضر در موقعیت خوبی قرار دارد و برای قهرمانی در سری آ می جنگد.اما یکی از مهم ترین غایبان این دوره بدون شک لیورپول بود. به جز چند پیروزی، از جمله برد 9-0 مقابل بورنموث و پیروزی تاریخی 7-0 مقابل منچستریونایتد، شاگردان یورگن کلوپ مدعیان بی رحم همیشگی نبودند و در مسابقات قهرمانی داخلی کشور پنجم شدند تا جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کنند. آنها در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب رئال مادرید شدند. این نتایج عزم قرمزها را بسیار جدی کرده است و آنها در نیم فصل اول فصل 2023-2024 برای قهرمانی در رقابت هستند. اما یکی از عجیب ترین نتایج ممکن در چلسی رخ داد. تاد بولی، رئیس جدید باشگاه، پس از اختلاف نظر با توماس توخل، او را برکنار کرد و گراهام پاتر (سرمربی در آن زمان برایتون) را جایگزین او کرد. آنها همچنین با پرداخت های طولانی مدت نقل و انتقالات گران قیمتی انجام دادند، اما فصل چلسی فاجعه بود. علیرغم نتایج خوب اولیه، گراهام پاتر خود را در تنگنا قرار داد و سایر مدیران موقت، حتی با نقل و انتقالات بزرگ ژانویه (انزو فرناندز و میهایلو مودریچ)، مانع از ثبت یک فصل شرم آور چلسی نشدند که باعث شد آنها در نیمه دوم به پایان برسند. جدول. . مقدماتی آنها در این فصل تحت نظر مائوریسیو پوچتینو در فرم خوبی نیستند و در حال حاضر در رده دهم قرار دارند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، احتمالاً شاهد عدم حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا خواهیم بود.


تیم چلسی در شرایط نامطلوبی قرار دارد و به جز تیاگو سیلوا، اکثر بازیکنان دوره‌ی آبراموویچ از تیم رفته‌اند.

10- لیونل مسی در آمریکا، در اینترمیامی

در سال 2022، از قبل مشخص بود که لیونل مسی قصد ندارد قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کند. در سال 2023، آینده لیونل مسی به یکی از مهم ترین سوالات فوتبال تبدیل شده است. شایعه بازگشت مسی به بارسلونا قوت گرفت و کاتالان ها امیدوار بودند که شاهد بازگشت این فوق ستاره به بارسلونا باشند. از طرفی پیشنهاد باورنکردنی الهلال هم روی میز گذاشته شد. پیشنهاد الهلال اسطوره آرژانتینی را به پردرآمدترین بازیکن فوتبال و سایر ورزش ها تبدیل می کند. اما ناگهان پیشنهاد باشگاه اینترمیامی در آمریکا بسیار جدی شد و این باشگاه آمریکایی روز به روز به جذب مسی نزدیک می شد تا اینکه این انتقال به صورت رسمی انجام شد. البته بعدها مشخص شد که دیوید بکهام (مالک اینترمیامی) از مدت ها قبل قصد جذب مسی را داشته است. اما پیراهن صورتی لیونل مسی به سرعت مورد استقبال هواداران قرار گرفت و به فروش باورنکردنی دست یافت. اما این پایان ماجرا نبود. جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، دو بازیکن سابق بارسلونا نیز به هم تیمی های سابق خود پیوستند و دوباره همان پیراهن را پوشیدند. لیونل مسی اولین حضور درخشانی در این تیم داشت و آمارهای باورنکردنی را به ثبت رساند.
اما کمی بعد لوئیس سوارز که یکی از اعضای تیم رویایی بارسلونا و سه بار قهرمان سال 2015 بود به اینترمیامی پیوست. شایعه پیوستن سوارز به اینترمیامی مدت هاست که مطرح شده و این ستاره اروگوئه ای پس از پایان فصل در مسابقات قهرمانی برزیل و پایان قراردادش با هواداران این تیم خداحافظی کرد و به هم تیمی هایش در بارسلونا پیوست. با گرمیو در حال حاضر چهار بازیکن سابق بارسلونا در اینترمیامی بازی می کنند و این باشگاه امیدوار است با حضور ستارگان بزرگ قهرمانی های زیادی را کسب کند.


جوردی آلبا، لیونل مسی و سرخیو بوسکتس در اینترمیامی دوباره در کنار هم قرار گرفتند.

9- دوئل قهرمانی در بوندسلیگا

دو رقیب قدیمی این بار خود را برای نبردی بزرگ در بوندس لیگا آماده می کردند. بوروسیا دورتموند با ادین ترزیچ و بایرن مونیخ با توماس توخل برای قهرمانی در نیم فصل دوم رقابت داشتند. بایرن مونیخ در بیشتر هفته ها صدرنشین جدول بود و دورتموند تنها دو بار قبل از هفته 33 در صدر جدول قرار داشت. سقوط بایرن مونیخ نزدیک به صدر، ناشی از شکست مقابل لایپزیگ، به زنبورها اجازه داد تا در هفته سی و سوم به صدر جدول برگردند. بوروسیا دورتموند می توانست با پیروزی در خانه و مقابل ماینتس پست قهرمانی را به دست بیاورد که این امر آنها را امیدوار کرد و حتی مسئولان این باشگاه نیز خود را برای جشن قهرمانی آماده می کردند. تیم بایرن مونیخ نیز به مصاف کلن رفت و هواداران هر دو دیدار را از نزدیک دنبال کردند. نتایج دو مسابقه در تعیین رهبر بسیار تعیین کننده بود. دورتموند در دقیقه 15 گل اول را به ثمر رساند. آنها در دقیقه 19 صاحب یک پنالتی شدند و سباستین هالر مهاجم جدید آنها که به تازگی به دلیل سرطان به این تیم پیوسته بود، این فرصت را از دست داد. 9 دقیقه بعد، ماینتس گل دوم خود را به ثمر رساند تا سیگنال ایدونا پارک را شوکه کند. در طرف مقابل بایرن مونیخ با گل کینگزلی کومان پیش افتاد. پیش از پایان بازی دورتموند – ماینتس، گوئررو یک گل برای دورتموند به ثمر رساند تا دورتموندی ها را امیدوار کند. در نیمه دوم خبری از قهرمانی دورتموند نبود تا اینکه کلن بازی با بایرن مونیخ را با پنالتی به تساوی کشاند و بایرن مونیخ با یک امتیاز کمتر به مقام دوم رسید. هواداران دورتموند که به اصطلاح نمی توانستند وارد پوست خود شوند، تنها 8 دقیقه بعد با شوک مواجه شدند. جمال موسیالا، هافبک هجومی جوان آینده دار، با یک ضربه دیدنی رویای آنها را در هم می شکند. اما دورتموندی ها در دقیقه 96 توسط نیکلاس زوله به گل رسیدند که کافی نبود. بایرن مونیخ به لطف تفاضل گل بهتر قهرمان بوندسلیگا شد تا روند قهرمانی های پیاپی این تیم قطع نشود. بله دیوار زرد دورتموند فرو ریخت!


دوئل قهرمانی در بوندسلیگا که با پیروزی تیم قرمزپوش همراه بود.

8- رونالدو آماده رکوردشکنی در عربستان

پس از جدایی قریب الوقوع کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد، این بازیکن به پیشنهاد مالی نصر عربستانی پاسخ مثبت داد. اگرچه فصل اول کریستیانو در نصر عالی نبود و او در 19 بازی فقط 14 گل به ثمر رساند، فصل دوم بسیار متفاوت بود. النصر با هدایت موقت دینکو ایلیچیچ پس از اخراج رودی گارسیا، به توصیه رونالدو با لوئیس کاسترو مذاکره کرد و نظر این مربی پرتغالی را جلب کرد. کریستیانو رونالدو در دومین فصل حضورش در نصر عملکرد درخشانی داشت و تاثیر مثبتی بر نتایج نصر داشت. النصر برای تقویت خود بازیکنانی مانند آیمریک لاپورته، مارسلو بروزوویچ و سکو فوفانا را به خدمت گرفته بود. فوق ستاره پرتغالی آنها نیز بهترین عملکرد را در سبک بازی لوئیز کاسترو داشت و در 18 بازی لیگ حرفه ای عربستان 20 گل به ثمر رساند. او فصل گذشته نیز مقابل الاتحاد، قهرمان لیگ عربستان، یک گل به ثمر رساند و مقابل سایر تیم های لیگ نیز عملکرد درخشانی داشت. او با 20 گل بهترین گلزن لیگ عربستان (تا اینجای فصل) است. نکته قابل توجه اینجاست که او با 9 پاس گل به طور همزمان بهترین گلزن لیگ عربستان است. سال فوق العاده رونالدو امسال با آقای گلی به خوبی به پایان رسید. کریستیانو با 54 گل بهترین گلزن سال 2023 شد و رقبایی مانند هری کین، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را شکست داد. کریستیانو و اندرسون تالیسکا تهاجمی ترین و خطرناک ترین زوج سال 2023 معرفی شدند و 30 گل در مسابقات قهرمانی کشور به ثمر رسانده اند. حال باید دید در ادامه فصل چه سرنوشتی در انتظار کریستیانو رونالدو خواهد بود و آیا او با النصر قهرمان کشور و لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد؟ و همچنین آیا او می تواند در یورو 2024 موفق شود؟ باید صبر کنی.


کریستیانو رونالدو مورد استقبال ویژه‌ی النصری‌ها قرار گرفت و پاسخ این میهمان نوازی را با عملکرد درخشان ارائه کرد.

7- نقل و انتقالات بزرگ; هری کین به بایرن مونیخ پیوست و جود بلینگهام به رئال مادرید!

اما در نقل و انتقالات تابستانی دو انتقال بزرگ و پرهزینه انجام شد. از یک سو، مونیخ که بیش از هر زمان دیگری نیاز مبرم خود را به یک مهاجم کامل و همه کاره احساس می کرد، برای جذب هری کین شتافت. دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام نیز از مواضع خود کوتاه نیامد و برای فروش این بازیکن مبلغ بالایی درخواست کرد. سرانجام پس از مذاکرات فراوان بایرن مونیخ با تاتنهام به توافق رسید و هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس راهی این تیم آلمانی شد. باواریایی ها در اولین بازی کین در سوپرکاپ آلمان ناموفق بودند اما کین به سرعت توانایی های خود را نشان داد. هری کین تاکنون دو گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است و ثابت می کند که چرا بایرن مونیخ حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای جذب او بوده است. اما در مادرید کهکشانی ها نیز خرید بزرگی انجام دادند. رئال مادرید برای جذب بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا 5 میلیون یورو به دورتموند پرداخت کرد. کارلو آنچلوتی که در آن تابستان توسط کریم بنزما جدا شده بود، تصمیم گرفت جود را به سمت دیگری بفرستد و او را مسئول گلزنی تیم کند. جود بلینگام به هیچ وجه آنچلوتی و هواداران رئال را ناامید نکرد و با ثبت رکوردهای مختلف و زدن گل های حیاتی در پیروزی های کارلتو نقش آفرینی کرد. او در پنج بازی اول خود دو گل به ثمر رسانده است که به همین تعداد بهتر از کریستیانو رونالدو و آلفردو دی استفانو است. او همچنین با یک گل در ال کلاسیکو به رئال مادرید کامبوج در برابر بارسلونا کمک کرد. جودی بلنگام در دو بازی این فصل 2 گل و 2 پاس گل به ثبت رساند که بسیار درخشان است.


انگلیسی‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید شانس ویژه‌ای برای کسب توپ طلا دارند.

1- قهرمانی ناپل در سری آ بعد از 5 سال!

ناپل از خریدهای جدید در فصل دوم لوکانو اسپالتی استقبال کرد. خرید فرانک زامبو آنگیسا فعال شد و خویچا کوراتسکلیا از دینا باتومی گرجستان به ترکیب اضافه شد. کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی ناپولی تصمیم گرفت کیم مین جائه بازیکن فنرباغچه را به جای کالیدو کولیبالی به خدمت بگیرد. ناپل در نیمه اول فصل 1-8 بسیار درخشان بود. در نیم فصل دوم، ناپولی به پیروزی ادامه داد. ستاره های ناپولی بسیار درخشان بودند و نقش مهمی در پیروزی های ناپولی داشتند. البته تحلیلگران معتقد بودند شاگردان لوکانو اسپالتی در نیم فصل اندکی افت خواهند کرد و نتایج درخشان نیم فصل اول را تکرار نخواهند کرد. با این حال ناپولی در نیم فصل اول اختلاف قابل توجهی با تیم دوم داشت و تنها چند تساوی غیرمنتظره و سه شکست در نیمه دوم داشت. خویچا کوارتخلیا در نیمه دوم شرایط عالی خود را حفظ نکرد و ناپل چنین بازیکنی را برای این پست در اختیار نداشت. اما ویکتور اومن فرم خوب خود را حفظ کرد و در نهایت آقای گل سری آ ناپل نیز با 2 امتیاز و 2 امتیاز با تیم دوم (لاتزیو) در نهایت در رده 5 قرار گرفت. ناپل آخرین بار با ستارگانی چون گولیانو گولیانی، جانفرانکو زولا، چیرو فرارا، فرناندو دناپولی، لوکا فوسی، ماسیمو مائورو و… در کنار دیگو مارادونا، قهرمان سری آ بود.


عمر مارادونا اجازه نداد که باری دیگر شاهد قهرمانی ناپولی باشد!

باز هم زمزمه های سوپرلیگ!

کمتر از دو هفته پس از پایان سال، دادگاه عملیاتی Sub-Ligo علیه فیفا و یوفا تشکیل شد. به گفته دادگاه، یوفا حق انحصار مسابقات فوتبال را ندارد و اقدامات علیه لیگ برتر مغایر با قوانین رقابت در اروپا است. باشگاه های فوتبال حق دارند به یک سوپرلیگا یا رقابت های دیگر تبدیل شوند. تصمیم دادگاه باعث شد A22 (بنیانگذار سوپرلیگ) مسابقات را تشکیل دهد. قالب جدید نیز اعلام شد. این مسابقات در سه سطح ستاره، طلایی و آبی برگزار می‌شود و 2 باشگاه حضور دارند و مسابقات رایگان خواهد بود. همچنین اعلام شد که برنامه های سوپرلیگ تداخلی با برنامه لیگ های مختلف نخواهد داشت. همچنین اعلام شد که بودجه ای بالغ بر 5 میلیارد یورو به این تورنمنت اختصاص داده شده است که 5 میلیارد یورو آن به رئال مادرید و بارسلونا اختصاص یافته است که برای حفظ این رقابت ها تلاش کردند که با استقبال چندانی از سوی هواداران فوتبال مواجه نشد. اما پس از رای دادگاه باشگاه های مختلف بیانیه ای دادند و مخالفت یا موافقت خود را اعلام کردند. در میان باشگاه هایی که به طور علنی با بیگ سیکس انگلیس مخالفت کرده اند (منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام، آرسنال، چلسی و لیورپول)، اتلتیکو مادرید، سویا، والنسیا، اینترمیلان، آس رم، آتالانتا، بایرن مونیخ، بایرن مونیخ، دورت. … .. آنها بودند. هواداران به رئال مادرید، بارسلونا و ناپل محدود می شوند.


سرنوشت پروژه‌ی سوپرلیگ بر آینده‌ی فوتبال تاثیرگذار خواهد بود.

وداع با ستاره های گذشته!

هواداران فوتبال مجبور شدند با ستارگان بزرگ خداحافظی کنند: جانلوکا ویالی مهاجم ایتالیایی در 6 ژانویه درگذشت. جانلوکا که با ایتالیا به سومین جام جهانی نیز رسید، با روبرتو مانچینی زوج خطرناکی در خط حمله سامپادرویا و همچنین آخرین کاپیتان یوونتوس که قهرمان لیگ قهرمانان شده است، تشکیل داد. ویالی پس از بازنشستگی روبرتو مانچینی به عنوان تیم ملی ایتالیا نیز خدمت کرد و با این تیم قهرمان یورو 2 شد. لوئیس سوارز میرامونتز ستاره دیگری است که در سفری باطل بوده است. سوارز اولین و تنها بازیکن اسپانیایی است که با نام مستعار لوئیزیتو و معمار برنده توپ طلا شده است. سوارز نقش مهمی در قهرمانی اسپانیا در یورو 2 ایفا کرد و همچنین بازیکن موثری در اینترمیلان هلنو هررا بود. این بازیکن در 9 جولای هواداران فوتبال را تنها گذاشت. مهاجم مورخ مرده است. تروور فرانسیس، بازیکن انگلیسی که او را با چیزهای زیادی به یاد می آورد. تورور به دلیل عملکرد خوب در بیرمنگام سیتی با 5 میلیون پوند به ناتینگهام فارست پیوست و اولین فوتبالیست میلیون دلاری شد. این بازیکن در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز تک گل مقابل مالمو به ثمر رساند. اما یک برنده دیگر توپ طلا نیز سال گذشته ما را ترک کرد. بابی چارلتون، اسطوره منچستریونایتد. چارلتون یکی از بازماندگان حادثه تلخ مونیخ بود و به بازسازی منچستریونایتد کمک کرد. او با تیم ملی انگلیس قهرمان جام جهانی شد و در آن سال برنده توپ طلا شد. سر بابی نیز دو بار برنده دومین توپ طلا شد. سر بابی چارلتون در 5 اکتبر درگذشت.


سر بابی چارلتون پس از حادثه‌ی هوایی مونیخ، این بار به مرگ پاسخ آری داد.

2- ستاره های فوتبال اروپا در لیگ عربستان

جذب کریستیانو رونالدو در بین مسئولان فوتبال عربستان این فرصت را برای جذب ستاره های فوتبال اروپا با بال های بیشتر ایجاد کرده است. در نقل و انتقالات تابستانی سال، تیم های عربستانی ستاره های مختلفی را با دستمزدهای نجومی جذب کردند. عربستان سعودی توانست میهار دمیرال، فرانک کاسیه، راجر ابنیس، گابری ویگا، آلن سنت ماکسمین، روبرتو فیرمینو و ریاض را به خدمت بگیرد. النصر پس از خرید کریستیانو رونالدو، مارسلو روسوویچ، سئو فوفانا، اتاویو، سادیو مانه، الکس تلسکاوس و الکسیک لاپورت در ژانویه برای تقویت این تیم با عربستان سعودی قرارداد امضا کرد. الهلال کالیدو کولیبالی، روبن نوس، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، یاسین بونو و مالکوم را جذب کرد. آنها در اقدامی غیرمنتظره نیمار جونیور را با نزدیک به 5 میلیون دلار به عربستان آوردند که در این فصل رباط صلیبی خود را از دست داد. الاتحاد همچنین فابینو را از لیورپول، لوئیس فیلیپه از رئال بتیس، جوتا از سلتیک، آنگولو کانته را از چلسی (آزادانه) و کریم بنزما را به خدمت گرفت. نقل و انتقالات دیگری نیز انجام شد. الفتاح جیسون دنیر را به شرق عربستان سعودی منتقل کرد. مربیان جدیدی هم وارد لیگ عربستان شده اند. استیون جرارد راهی عربستان شد و مارسلو گاردو جایگزین نونو اسپریتو سانتو در الاتحاد شد. نقل و انتقالات لیگ عربستان که با مبلغ قابل توجهی انجام شد تابستان امسال خبرساز شد. عربستان نیز برای تقویت تیم ملی خود، روبرتو مانچینی بازیکن تیم ملی ایتالیا را به خاورمیانه آورد. آنها همچنین به طور رسمی میزبان جام جهانی بودند. باید دید آینده لیگ حرفه ای عربستان و همچنین تیم ملی چگونه خواهد بود.


لیگ عربستان ستارگان بزرگ فوتبال اروپا را جذب کرد.

لیونل مسی، غیرقابل دسترس تر از همیشه

ستاره آرژانتینی پس از درخشش در جام جهانی و ادامه فصل اکنون نامزد دریافت توپ طلا است. لیونل قهرمان جام جهانی در جام جهانی فرانسه، قهرمانی در جام جهانی، قهرمانی پاریسن ژرمن در لیگ فرانسه، قهرمانی Intermomatic در جام لیگس و زدن 2 گل و دو پاس گل شد. لئو همچنین پنج بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. اما اندکی قبل از اعلام رسمی، خبرنگاران و رسانه ها اعلام کردند که لیونل مسی برنده این جایزه شده است. در نهایت طی مراسمی که در Theatre des Deux Chameaux برگزار شد، برنده توپ طلای سال معرفی شد. لیونل مسی. مسی با کسب این جایزه هشتمین توپ طلای خود را به دست آورد و اکنون بیش از هر زمان دیگری غیرقابل دسترس است. ارلینگ هالند که قهرمان سه گانه منچستر سیتی و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد، دوم شد. ارلینگ نیز در سال دوم 2 گل در لیگ برتر به ثمر رساند تا این رکورد را بشکند. نفر سوم کیلیان امبابا بود. ستاره فرانسوی که در فینال جام جهانی قهرمان شد و کفش طلا را از آن خود کرد، رای کمتری نسبت به ERLING HOLLAND کسب کرد. ستاره منچسترسیتی، کوین دی بروین که در طول این سال ها همواره نقش موثری در تیم PEP محسوب می شود، همواره در رده چهارم قرار داشته است. و در نهایت رودری که قهرمانی منچسترسیتی در فینال UCL را رقم زد و بهترین بازیکن فینال لیگ اروپا شد، پنجم شد.


لیونل مسی با غلبه بر ارلینگ هالند هشتمین جایزه‌ی توپ طلای خود را از دیوید بکام دریافت کرد.

2. تریپل تریپل منچستر سیتی

منچسترسیتی که بیش از هر زمان دیگری نیاز به یک مهاجم را احساس کرده بود، ارلینگ هالند، مهاجم جوان و دروازه بان دورتموند را جذب کرد تا پپ گواردیولا را تکمیل کند. شروع ارلینگ هلند طوفانی بود. مهاجم نروژی در تیم های لیگ برتری تکامل یافته و مقابل منچستریونایتد هت تریک کرده است. با این حال سیتی در لیگ برتر رقیب جدی به نام آرسنال داشت. آنها تا هفته سی و چهارم لیگ برتر تنها دو بار بر رده بندی برتری داشتند، اما درست زمانی که تیم رقیب در مهمترین هفته ها رو به افول بود، پیش افتاد و با 2 امتیاز اول شد. در جریان فشن کاپ نیز شکست نهایی حریفان خود را مقابل منچستریونایتد به دست آوردند. منچسترسیتی با دو ایلکا گوندوگان، قطعه دوم پازل سه گانه خود را به دست آورد. منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا نیز پس از صعود در گروه یک بار مقابل لایپزیگ به تساوی رسید و به رده هشتم رسید و با دو گل به ثمر رساند. آنها در مرحله یک چهارم نهایی ابتدا 3 بر صفر مقابل بایرن مونیخ پیروز شدند و سپس به بازی برگشت رضایت دادند. آنها در نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید رفتند، اما در خانه، فصل گذشته کهکشانی های آشکار را به دست آوردند و 2-1 پیروز شدند. امروز آنها باید به مصاف استانبول مقابل اینترمیلان بروند. اینترمیلان که تیمی غافلگیرکننده تشکیل شده بود، در پیروزی منچسترسیتی ناکام ماند و با گل روداری قهرمان شد. منچسترسیتی اکنون برای اولین بار در تاریخ خود به لیگ قهرمانان اروپا می رسد و پپ گواردیولا بار دیگر هت تریک می کند.


منچسترسیتی از سه گانه‌ی خود رونمایی می‌کند.

نکات دیگر

اولین قهرمانی فلومیک در کوپا لیبرتادورز

اولین کوپا به جود بلتینگهام برای بازیکنان رئال مادرید اهدا شد

انتخاب زمان به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان

ارلینگ هلند با 2 گل رکورد بالاترین گل در یک فصل لیگ برتر را شکست

قانون ضد نژادپرستی وینی جونیور در برزیل

آقای گلی لواندوفسکی در لیگ، نیکلاس فولکوگروگ و آنکونکو در بوندسلیگا، ارلینگ هلند در لیگ برتر، کیلیان امبابا در لیگ 2 فرانسه و ویکتور اویمن در سری آ.

سال فاجعه منچستریونایتد با احتمال 2 شکست در سال 2

بازگشت نیوکاسل به لیگ قهرمانان اروپا

حضور سه نماینده ایتالیا در فینال قهرمانی اروپا و همچنین حضور دو تیم ایتالیایی در مرحله نیمه نهایی UCL

یورو 2 محلی

از دستش ندید 👇🏻👇🏻👇🏻

2023 احساسات واقعی فوتبال را به طرفداران این ورزش جهانی ارائه می دهد. فوتبال زن و مرد و پیر و جوان را نمی شناسد. این بازی زیبا بخش مهمی از خاطرات شاد دوران کودکی همه ما است. رویای یک تیم جهانی + یک استادیوم ورزشی مدرن، مدرن، دلپذیر و دلنشین برای همه دوستداران فوتبال. اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه به دنبال قهرمانی ها و جام ها هستید، این بازی برای شما مناسب است.

Dream League (DLS 2023) را از مارکت با اینترنت Half Care دانلود کنید

ویژگی های به روز رسانی جدید 2023:

بهترین تیم ها را در حالت به روز با بازیکنان جدید و حرفه ای داشته باشید.

از گیم پلی پیشرفته تر و امکان پیاده سازی تکنیک های مختلف در دل بازی استفاده کنید.

در حین بازی به راحتی استراتژی خود را تغییر دهید.

از منوهای جدید با ظاهری جذاب تر لذت ببرید.

با طراحی واقعی‌تر چهره بازیکن، طراحی جزئیات زمین بهبود یافته و تجربه حرفه‌ای‌تر شگفت‌زده شوید.

بازی Dream League 2023

این بازی جذاب دارای ویژگی های بسیاری است که برای همه طرفداران بازی های نوستالژیک مانند فیفا بسیار آشنا و لذت بخش است. در به روز رسانی 2023، می توانید طراحی بهتر چهره بازیکن، توجه بیشتر به جزئیات در زمین بازی و ویژگی های بیشتر را مشاهده کنید.

حرفه ای ترین تیم ممکن را بسازید

با dls 2023 می توانید تیم مورد علاقه خود را ایجاد کنید و آن را به بالاترین مراحل جام قهرمانی ارتقا دهید. در واقع، مثل این است که شما مسئول کل نقش مدیریت تیم هستید. بنابراین لازم است جو تیم خود را داشته باشید تا بتواند به مراحل پایانی رقبا برسد و خوش بدرخشد. در واقع علاوه بر بازیکنانی که برای شرکت در بازی انتخاب می کنید، می توانید یک مربی عالی نیز برای آنها استخدام کنید و در طول بازی بازیکنان جدیدی را جایگزین آنها کنید.

بهترین لباس را انتخاب کنید

با Dream League 2023 می توانید لباس تیم خود را طراحی کنید و از جلوه های بصری زیبا و واقعی لذت ببرید. دوست داری لباس تیمت قرمز باشه یا آبی؟ چه طرح هایی روی این لباس می پسندید؟ شما به راحتی می توانید هر تغییری که می خواهید در لباس تیم ایجاد کنید و تیم خود را آن طور که می خواهید به جام جهانی ببرید.

شیک ترین باشگاه و استادیوم را خودتان بسازید

ساخت یک باشگاه فوتبال اختصاصی یکی از جذاب ترین چیزهای دنیاست! به سادگی با دانلود dls 2023 و پس از گذراندن مراحل اول بازی و کسب امتیاز کافی، می توانید باشگاه خود را ایجاد کنید و از ارتقاء استادیوم ورزشی به بالاترین سطح لذت ببرید.

تبلیغات را بپذیرید، جایزه بگیرید

با نصب بازی Dream League به یک اصل مهم پی خواهید برد: سکه های طلا! آره واحد پول این بازی سکه های طلا است که هر بار که برنده شوید یا به حریف گل بزنید می توانید آن را بدست آورید. با این قطعات می توانید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. برای مثال ترکیب تیمی حرفه ای تری را برای تیم خود انتخاب کنید یا بهترین فوتبالیست های جهان را به تیم خود دعوت کنید.

حال جالب است بدانید که پس از ساخت باشگاه خود و ارتقاء استادیوم خود به سطوح بالاتر، می توانید استادیوم خود را تبلیغ کنید و سکه های طلا بگیرید. البته تعداد سکه ها در هر نمایش تبلیغاتی تا سطح استادیوم شما نیز افزایش می یابد. پس فراموش نکنید که از این ترفند جالب برای جمع آوری سکه های بیشتر در بازی استفاده کنید و شانس موفقیت خود را در مسابقات آنلاین افزایش دهید.

بهترین بازیکنان جهان را به تیم خود دعوت کنید

یکی از جذاب ترین ویژگی های بازی Dream League 2023 این است که می توانید بهترین فوتبالیست های جهان را با همان چهره های آشنا به تیم خود دعوت کنید. به این ترتیب می توانید شانس خود را برای برنده شدن در بازی ها به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

خوشبختانه در نسخه 2023 شاهد اضافه شدن بازیکنان بیشتری به این بازی محبوب هستیم. آیا می خواهید کریستیانو رونالدو را به تیم خود دعوت کنید یا ترجیح می دهید با لیونل مسی بازی کنید؟ هر کس را که می خواهید، سکه های طلا جمع آوری کنید و آنها را به تیم خود دعوت کنید.

از گزارش بازی جذاب لذت ببرید

به نظر می رسد یک مسابقه فوتبال بدون خبرنگار پرشور چیزی کم دارد! خوشبختانه پس از دانلود بازی Dream League 2023 متوجه خواهید شد که این برنامه حرفه ای به فکر همه چیز بوده است. با راه اندازی بازی می توانید صدای خبرنگار را بشنوید و خود را در یک زمین بازی واقعی تصور کنید، چه چیزی بهتر از این؟

یک لوگوی منحصر به فرد برای باشگاه خود ایجاد کنید

لوگوی هر باشگاه، آن باشگاه را به بازیکنان دیگر معرفی می کند. حتما متوجه لوگوی باشگاه های معروفی مانند رئال مادرید، بارسلونا یا آ اس رم شده اید. جالب است بدانید که با Dream League 2023 این امکان را دارید که با توجه به ویژگی های این بازی، یک لوگوی منحصر به فرد برای باشگاه خود طراحی کنید و یک نشان خاص برای خود داشته باشید.

با تجربه ترین مربیان جهان را برای آموزش تیم خود استخدام کنید

بر کسی پوشیده نیست که یکی از مهمترین عناصری که موفقیت یک تیم را تضمین می کند، مربی درجه یک آن است. همین رویه در dls 2023 نیز حفظ شده است. اگر موفق به جمع آوری سکه های طلای بیشتری شوید، می توانید مربیان بهتری را برای تیم خود استخدام کنید. به عنوان مدیر اصلی باشگاه، هر چه مربیان با تجربه تری انتخاب کنید، شانس تیم شما برای درخشش در مسابقات دوستانه، هفتگی و جهانی بیشتر است.

ترکیب تیم بازیکن را به صورت حرفه ای تعیین کنید

یکی از بهترین چیزهایی که شانس شما را برای برنده شدن در بازی افزایش می دهد، تعیین ترکیب تیم در شروع بازی است. ترکیب تیم بر اساس درک شما از نقاط قوت و ضعف تیم و حریف تعیین می شود. در این بازی عالی می توانید به راحتی ترکیب تیمی بازیکنان فوتبال را مشخص کنید.

توجه داشته باشید که برخی از ترکیبات تیم قفل شده است. برای باز کردن قفل آنها، باید چندین مرحله از بازی را طی کنید یا سکه های طلا جمع آوری کنید و با کمک آنها قفل سایر ترکیبات تیم را باز کنید.

برنده مسابقات جهانی هفتگی و کسب جوایز

یکی از ویژگی های هیجان انگیزی که پس از دانلود بازی Dream League 2023 توجه شما را به خود جلب می کند، قسمت Live League این برنامه است. اگر به بازی های جهانی علاقه دارید و می خواهید مهارت های خود را با سایر شرکت کنندگان از سراسر جهان مقایسه کنید، این فرصت خوبی برای شرکت در لیگ زنده است. در این قسمت باید در مسابقات هفتگی شرکت کنید و امتیاز کسب کنید.

هر چه تعداد گل ها و امتیازهای بیشتری کسب کنید، رتبه بالاتری در جدول امتیازات هفتگی کسب می کنید و جوایز بیشتری دریافت می کنید. بنابراین خوب است که در ابتدای هفته در مسابقات شرکت کنید تا در پایان هفته بتوانید امتیاز کل بالاتری نسبت به رقبای خود داشته باشید. به یاد داشته باشید، هفته جهانی دوشنبه شروع می شود، نه شنبه!

بازی Dream League 2023 (آخرین نسخه) را از بازار دانلود کنید

اگر عاشق هیجان یک مسابقه تماشایی فوتبال هستید، با دوستان خود به رقابت می پردازید و مهارت های خود را در مسابقات قهرمانی جهان محک می زنید، این بازی هیجان انگیز را از دست ندهید. با نصب رایگان Dream League 2023 در هر شرایطی، از اوقات فراغت بین کلاس های دانشگاه تا وسایل حمل و نقل عمومی، می توانید هیجان فوتبال را تجربه کنید و لحظات شادی را برای خود رقم بزنید.

/ انتهای گزارش

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و Enzelweb هیچ مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

اگر فکر می کنید فوتبال فقط بازی با توپ و پا است، بدانید که هواداران واقعی با قلب خود فوتبال بازی می کنند. Dream League Soccer 2022 جدیدترین نسخه از سری بازی های محبوب موبایلی است که هر طرفدار فوتبال را به وجد خواهد آورد.

این بازی حماسی توسط First Touch Game Studio در 9 دسامبر 2021 منتشر شد. با تشکیل لیگ رویایی می توانید تیم رویایی خود را بسازید و ماجراجویی حرفه ای خود را در دنیای فوتبال آغاز کنید. اگر عاشق بلند کردن جام هستید، به دنیای نکات لیگ رویایی خوش آمدید.

بازی Dream League 2022; فوتبال رویایی جذاب برای اندروید

محتوا:

چگونه بازی Dream League را نصب کنیم؟

اولین مرحله از آموزش Dream League بررسی نحوه نصب و اجرای این بازی می باشد، برای این منظور برای دانلود بازی به 500 مگابایت فضای خالی در گوشی همراه خود نیاز دارید (فقط 250 مگابایت برای دانلود در پیاده روی پرداخت می کنید). همچنین برای انجام هر چه بهتر تنظیمات گرافیکی بازی، گوشی شما باید موارد زیر را داشته باشد:

اندروید 7 و بالاتر

اسنپدراگون 845 یا کرین 810

پردازنده گرافیکی Adreno 618 یا بالاتر

رم 6

نکته مهم: همراه داشتن موارد فوق الزامی نیست. اگر گوشی شما ضعیف تر است، می توانید تنظیمات گرافیکی بازی را تغییر دهید تا بازی به خوبی اجرا شود. برای دسترسی به تنظیمات گرافیکی این مسیر را دنبال کنید:

دکمه چرخ دنده > دکمه پیشرفته > نماد مانیتور و آچار > پیکان تغییر کیفیت

پیش نمایشی از Dream League 2022

نقش ما در بازی Dream League چیست؟

بدون تلاش نمی توانید یک تیم رویایی بسازید و در دنیای فوتبال بدرخشید. به همین دلیل شما دو نقش مهم در این بازی دارید: مدیریت تیم و کنترل بازیکنان در زمین فوتبال. برای اینکه بهترین مدیر تیم خود باشید، باید استادیوم خود را تجهیز کنید، بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرید و یک مربی باهوش استخدام کنید تا به شما در رسیدن به قهرمانی کمک کند. آیا این برای شما سخت به نظر می رسد؟ نگران نباشید با آموزش Dream League نکات مهم را به شما آموزش می دهیم.

از طرفی مسئولیت انجام بازی بر عهده شماست، زمانی که مسابقه شروع می شود شما کنترل همه بازیکنان را در اختیار دارید و باید هنر و تکنیک خود را در زمین فوتبال نشان دهید. برای بهترین نتیجه، نباید اجازه دهید بازیکنان خسته تا پایان بازی در زمین بمانند. معمولا از دقیقه 60 بازی باید به فکر جایگزینی فوتبالیست های خسته بود. برای این کار کافیست دکمه توقف را فشار داده و نماد مدیریت تیم را انتخاب کنید.

تیم را در مسابقه فوتبال رویایی نشان دهید

در شروع بازی چه باید کرد؟

نکات مهم تمرین لیگ رویا از اولین لحظه ورود به این بازی شروع می شود، زمانی که وارد بازی می شوید با پیامی مواجه می شوید که از شما می خواهد برای باشگاه خود نام انتخاب کنید. در مرحله بعد باید یکی از سه شخصیتی که به عنوان مدیر به شما معرفی می شود را انتخاب کنید و همچنین نامی برای او انتخاب کنید.

نگران انتخاب مدیر نباشید. چون یکی از سه شخصیت را انتخاب کنید، می توانید بعداً ظاهر آنها را تغییر دهید. بالاخره نوبت به انتخاب کاپیتان تیم می رسد و سپس اولین مسابقه آغاز می شود. هدف بازی اول یادگیری دکمه های پاس، شوت، تکل و حرکت در اطراف زمین است، پس نگران باخت نباشید.

بازیکنان مشهور Dream League 2022

حالت های مختلف بازی

Dream League Game یک بازی فوتبال حرفه ای است که به شما امکان می دهد دنیای فوتبال را در حالت های مختلف تجربه کنید. می توانید یک بازی دوستانه را به صورت آفلاین شروع کنید یا به صورت آنلاین با بازیکنان دیگر در سراسر جهان به رقابت بپردازید.

بازی دوستانه (نمایشگاه)

در یک بازی دوستانه (نمایشگاه) نیازی به اینترنت ندارید. یک نکته رویایی برای کسانی که تازه وارد بازی شده اند این است که یک بازی دوستانه انجام دهند تا به تدریج بر دکمه های مختلف بازی مسلط شوند، به این ترتیب حتی اگر همه بازی ها را ببازید، هیچ امتیازی را از دست نخواهید داد. .

آیا به ترکیبی که قرار است با آن بروید فکر کرده اید؟ 4-4-2 بهتره یا 4-3-3؟ اکنون زمان یک نکته دیگر در لیگ رویایی است: هر زمان که می خواهید یک ترکیب جدید را امتحان کنید به بازی های دوستانه بیایید. این بهترین مکان برای یافتن ترکیب رویایی شماست. نگران امتیاز و رتبه نباشید چون باخت در بازی دوستانه امتیاز منفی ندارد.

روش انجام بازی آنلاین با دوستان

ساده ترین راه برای تمرین Dream League بازی با دوستان است. مهم نیست دوست شما در کجای دنیا باشد، همیشه می توانید در این بازی با او فوتبال بازی کنید. کافیست مراحل زیر را دنبال کنید تا با دوست خود ارتباط برقرار کرده و شرکت کنید:

از منوی اصلی بازی بر روی گزینه Exhibition کلیک کنید.

در پنجره جدید باز شده بر روی Friend Match کلیک کنید.

Friend Match در کادر سمت راست پایین تصویر بازی

سپس کد مورد نظر را در کادر وارد کنید.

کد بازی با دوستان را وارد کنید

به دوستتان بگویید که مراحل مشابه شما را انجام دهد و همان کد را وارد کند.

سپس دکمه ok را فشار دهید و از بازی دو نفره لذت ببرید. توجه: مهم نیست چه کسی ابتدا روی دکمه OK کلیک می کند و نیازی به انجام همزمان نیست.

مد حرفه ای

در این قسمت از بازی لیگ رویایی بهترین تیم های جهان در هشت دسته به رقابت می پردازند. پیشرفت واقعی شما زمانی شروع می شود که در مقابل تیم های دیگر در آن بخش بازی می کنید. در این بخش می توانید با برنده شدن در هر مسابقه سکه و امتیاز کسب کنید.

با بالا رفتن سطح در بخش شغلی، جوایزی که دریافت می کنید دو برابر می شود. آیا سکه های بیشتری می خواهید؟ پس از این نکته Dream League استفاده کنید: در پایان هر مسابقه یک ویدیوی 30 ثانیه ای تماشا کنید تا سکه های خود را دو برابر کنید!

رویای لیگ زنده

یکی از مهم ترین مراحل آموزش Dream League، یادگیری Live Dream League است. در اینجا می توانید با بازیکنان آنلاین این بازی به رقابت بپردازید و بر اساس عملکرد خود پاداش های هفتگی دریافت کنید. عملکرد کلی شما همیشه در تابلوی امتیازات هفتگی نمایش داده می شود. برای امتیازهای بیشتر در این نتایج هفتگی، این نکته Dream League را در نظر بگیرید:

اگر می خواهید باهوش باشید و از این قسمت جوایز بیشتری دریافت کنید، بهتر است مسابقات خود را در ابتدای هر هفته انجام دهید تا بتوانید پس از پایان هفته، بیشترین امتیاز را کسب کنید. زیرا در پایان هر هفته دوباره امتیازها صفر می شود و کسانی که از روز اول مسابقه خود را شروع کرده اند امتیاز بیشتری کسب می کنند.

چگونه بازیکن بخریم؟

نقش های مختلف بازی را ارائه دهید

در ادامه با هم خواهیم دید که چگونه بازیکن بخریم، نقش مربی و پزشک چیست و به طور خلاصه با چه شخصیت هایی در این بازی روبرو هستیم.

چگونه بازیکن بخریم؟

آموزش Dream League برای خرید بازیکنان مورد نظر یکی از مهم ترین قسمت های آموزشی این بازی است که برای خرید بازیکنان جدید و ارتقای تیم خود باید به پنجره نقل و انتقالات مراجعه کنید. برای دسترسی به این پنجره از صفحه اصلی بازی به قسمت pro رفته سپس بر روی پنجره انتقالات کلیک کنید تا به صفحه انتقال زنده دسترسی پیدا کنید. در این پنجره می توانید تمام بازیکنان موجود برای خرید را مشاهده کنید. لیست این بازیکنان پس از هر بازی به روز می شود.

اگر قصد خرید بازیکنان حرفه ای را دارید، باید کمی صبور باشید. زیرا سطح بازیکنانی که در شروع بازی به شما پیشنهاد می شود با قدرت تیم شما متناسب است. خرید بازیکنان افسانه ای نیز بسیار سخت است. زیرا آنها فقط چند بار در هر فصل ظاهر می شوند و فقط برای مدت محدودی قابل خریداری هستند. اما نگران نباشید چون وارد آموزش لیگ رویا شده اید و در مرحله بعد ترفند خرید آنها را به شما آموزش می دهیم.

ادامه مطلب را در مجله بازار بخوانید: راهنمای خرید بازیکن در لیگ رویایی

۲ فوت کوزه‌گری برای خرید بازیکنان افسانه‌ای

در پنجره «انتقالات»، شخصیت «عامل» را با الماس هایی که در طول بازی به دست آورده اید، خریداری کنید. تخصص این شخصیت یافتن بازیکنان افسانه ای است. پس استخدامش کن

شما می توانید شخصیت “پیشاهی” را با سکه های معمولی استخدام کنید. این شخصیت همیشه به دنبال بازیکنان حرفه ای است و آنها را با تخفیف های خوبی به شما ارائه می دهد.

با Scout بازیکنان بهتری را جذب کنید!

مربی در تیم چه می کند؟

مربیان نقش بسیار مهمی در بازی قهرمانی رویایی دارند. می توان گفت مهمترین تمرین در لیگ رویایی، کادرفنی است. این افراد بازیکنان تیم شما را آموزش می دهند و آنها را از نظر بدنی و تاکتیکی تقویت می کنند. آنها حتی دروازه بان ها را از نظر فنی تربیت می کنند و از آنها بازیکنان بهتری می کنند.

برای جذب مربی در تیم، باید با ارزش ترین امتیازات خود یعنی الماس را خرج کنید. مراقب باشید قیمت کفش کتانی روز به روز در حال افزایش است و باید در اجاره دقت کنید. تیمی با مربی خوب می تواند قهرمان شود.

دکتر تیم کیست؟

یکی از عواملی که باعث می شود در همه مسابقات قوی به نظر برسید، حضور پزشک در باشگاه شماست. پس از هر مسابقه، پزشک بازیکنان را بازیابی می کند تا آنها انرژی خود را بازیابند و انرژی کافی برای مسابقات بعدی داشته باشند. اگر خوش شانس باشید و یک پزشک افسانه ای پیدا کنید، او حتی مجروحان را شفا می دهد!

امکانات باشگاه چیست؟

آموزش Dream League زمانی کامل می شود که تمام اطلاعات لازم در مورد باشگاه را یاد گرفته باشید. یک سالن بدنسازی مجهز برای موفقیت هر تیمی ضروری است. بنابراین اگر می خواهید در بازی Dream League سریعتر پیشرفت کنید، باید باشگاه خود را گسترش دهید. ایجاد مراکز مختلف در باشگاه آرزوی لیگ برای رشد سریع است. به عنوان مثال، مرکز پزشکی باشگاه آسیب دیدگی بازیکنان تیم را کاهش می دهد و آنها پس از آسیب دیدگی سریعتر بهبود می یابند. همچنین ایجاد مرکز استخدام امکان خرید کاراکترهای «مأمور» و «پیشاهنگ» را با قیمتی کمتر فراهم می‌کند.

برای ارتقاء تمامی مراکز باشگاه باید به قسمت حرفه ای صفحه اصلی بازی رفته و در پنجره های موجود گزینه my club را انتخاب کرده و سپس گزینه استادیوم و امکانات را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید تمامی مراکز را باز کرده و به تدریج در بازی تقویت کنید.

قسمت های مختلف بازی Android Dream Soccer

نکات بازی Dream League 2022

در بازی Dream League شما برای خرید مربی، فوتبالیست های افسانه ای، پزشک و همه شخصیت های دیگر به سکه نیاز دارید. در زیر نکات بازی Dream League 2022 را برای بدست آوردن سکه های بیشتر به شما آموزش می دهیم:

1- ورزشگاه را اعلام کنید

هوشمندانه ترین ترفندی که لیگ برای بدست آوردن سکه های بیشتر رویای آن را دارد، تبلیغات استادیوم است. در این صورت سطح مرحله شما باید حداقل دو باشد. برای این کار می توانید 75 الماسی که بازی در اختیار شما قرار داده است را صرف راه اندازی تبلیغات خود کنید. به این ترتیب پس از اتمام هر مسابقه، بازی سکه های بیشتری به شما می دهد.

می توانید در قسمت بازرگانی تبلیغ کنید.

2- پاداش های روزانه را فراموش نکنید

یکی از بهترین نکات Dream League 2022 برای به دست آوردن سکه های بیشتر این است که حداقل یک بار در روز وارد بازی شوید. سکه هایی در بازی وجود دارد که روزانه بین همه توزیع می شود. حتی اگر قصد بازی ندارید، وارد بازی شوید و سکه جمع کنید، سپس از بازی خارج شوید.

جوایز روزانه هر 20 روز یکبار تکمیل می شود و اگر یک روز هم وارد سیستم نشوید و آنها را جمع آوری نکنید، چرخه به هم می خورد و باید دوباره شروع کنید. بعد از 20 روز تعداد زیادی سکه دریافت خواهید کرد و ارزش جمع آوری آنها را دارد.

3- چالش های روزانه را بپذیرید

جالب ترین ترفند Dream League برای جذب سکه های بیشتر، تکمیل چالش های روزانه است. برای دسترسی به این بخش، روی نماد تقویم در صفحه اصلی بازی کلیک کنید، در پنجره باز شده هر روز چالش های مختلفی را مشاهده می کنید که در صورت تکمیل آنها سکه های زیادی به دست خواهید آورد. مثلا یکی از چالش ها این است که از دروازه بان پشتیبان خود در مسابقه استفاده کنید و گل نزنید!

چالش های روزانه بازی Dream League 2022

4- در رویدادهای ماهانه شرکت کنید

یکی از تقلب های Dream League که به شما کمک می کند سکه های بیشتری جمع آوری کنید شرکت در رویدادهای درون بازی است.این رویدادها کاپ های خاصی هستند که در فصول مختلف اتفاق می افتند. اگرچه شرکت در این رویدادها می تواند کمی سخت باشد. اما سکه هایی که پس از تکمیل آنها به عنوان پاداش دریافت می کنید بسیار زیاد هستند و این یکی از بهترین راه ها برای گرفتن سکه است.

البته قبل از شرکت در این رویدادها باید تمرین کنید. زیرا شرکت رایگان نیست و باید بخشی از سکه های خود را برای شرکت در این جام ها بدهید و شانس خود را برای بردن امتحان کنید. پس از اتمام جام، تیم های اول، دوم و سوم سکه های زیادی دریافت می کنند.

رویدادهای بازی ماهانه Dream League 2022

5- تبلیغات ویدیویی بازی را تماشا کنید

مهیج ترین ترفند در Dream League تماشای تبلیغات است. در این بازی شما هر 24 ساعت فرصت دارید تا با تماشای تبلیغات سکه بگیرید. این روش ساده ترین راه برای جمع آوری سکه های بازی است که روزانه 30 سکه به شما می دهد.

در قسمت رایگان نشان داده شده در عکس می توانید تبلیغات را تماشا کنید و امتیاز بگیرید.

بازی Dream League را از کجا دانلود کنیم؟

در بازار، همه بازی‌ها از یک سپر امنیتی قوی و تست سلامت عبور می‌کنند تا مطمئن شوید که به گوشی شما آسیبی نمی‌رسانند. در ضمن دانلود از بازار سود داره چون نیم بها محاسبه میشه. یعنی برای دانلود این بازی به جای 500 مگابایت فقط 250 مگابایت پرداخت می کنید، اگر برای ساخت بهترین تیم دنیا لحظه شماری می کنید بهتر است هر چه زودتر این بازی فوق العاده را دانلود کنید.

چگونه در بازی Dream League بازیکن بفروشیم؟

از منوی اصلی وارد قسمت job شوید سپس روی پنجره انتقال کلیک کنید. روی دکمه Publish Player در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید، سپس پخش کننده ای را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید.

چگونه در Dream League 2022 ثروتمند شویم؟

تبلیغات بازی را تماشا کنید – تبلیغات استادیوم ایجاد کنید – روزانه سکه جمع کنید – شرکت کنید و جوایز مختلف را برنده شوید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا