چرا فری فایر ارور میده

Free Fire یکی از محبوب ترین بازی های نبرد رویال است. این بازی روی گوشی های ضعیف هم امکان پذیر است و نیازی به داشتن گوشی خوب ندارید. اما ممکن است در حین بازی با مشکلاتی مواجه شوید، ما در این مقاله از پشتیبانی بازی های موبایل Imojo به شما نحوه رفع مشکلات رایج Free Fire را آموزش می دهیم.

مشکلات رایج در بازی Free Fire

در مقاله قبلی در مورد آموزش سریع تغییر از PUBG Mobile به Freefire صحبت کردیم، حالا ممکن است با مشکلاتی در بازی مواجه شوید، در این مقاله نحوه رفع مشکلات رایج Freefire را به شما آموزش می دهیم. Free Fire یکی از محبوب ترین بازی های نبرد رویال در جهان است. شما می توانید این بازی بتل رویال را روی سیستم های کم مصرف بازی کنید. اگرچه می توانید این بازی را روی هر تلفنی بازی کنید، اما ممکن است با مشکلات معمول بازی Free Fire روبرو شوید.

داشتن

مشکلات رایج بازی Freefire: پینگ بالا

اولین مشکل رایج در Free Fire پینگ زیاد است که احتمالاً همه بازیکنان آن را تجربه خواهند کرد. بنابراین بازیکنان باید با این مشکل روبرو شوند و آن را حل کنند. بیشتر اوقات این مشکل ناشی از اینترنت خود بازیکنان است، زیرا سرورها به خوبی کار می کنند. برای تست این مشکل، می‌توانید بازی را روی دستگاه‌هایی اجرا کنید که از یک شبکه استفاده می‌کنند. اگر همه دستگاه ها کند هستند، اتصال شما مشکل دارد.

برای حل این مشکل، می توانید مودم را مجدداً پیکربندی کنید، اما گاهی اوقات شخص دیگری به مودم شما متصل می شود و باید آن را قطع کنید. زیرا هر چه افراد بیشتری از اینترنت استفاده کنند کندتر می شود.

مشکلات رایج بازی آتش رایگان: تاخیر

این مشکل ممکن است مربوط به اتصال اینترنت شما باشد، اما اگر پینگ شما مشکلی نداشته باشد، به احتمال زیاد این تاخیر ناشی از مشکل دیگری است.

برای رفع این مشکل freefire، باید دستگاه خود را بررسی کنید. اگر دستگاه شما بیش از حد داغ شد، باید بازی را متوقف کنید تا خنک شود. همچنین می توانید تنظیمات گرافیکی را کاهش دهید تا لگ دستگاه خود را کاهش دهید و از CPU گوشی خود کمتر استفاده کنید.

مشکلات رایج بازی آتش رایگان: بازی در حال بارگیری نیست

سومین مشکل رایج بازی Free Fire لود نشدن بازی است، گاهی اوقات دستگاه پس از مدتی دانلود فایل بازی یا دیتای بازی، پیغام خطا نشان می دهد. این ممکن است به دلیل مشکلات دستگاه تلفن همراه یا کمبود فضای ذخیره سازی باشد.

به طور کلی، رفع مشکلات رایج Freefire آسان است و برای این مشکل، ابتدا باید بررسی کنید که آیا دستگاه شما حافظه کافی دارد یا خیر، علاوه بر این، باید مطمئن شوید که دستگاه شما اتصال محکمی دارد. . اگر دستگاه شما حافظه کافی ندارد، برنامه های دیگر را حذف نصب کنید تا برخی از برنامه ها را آزاد کنید. اگر مشکل ذخیره سازی نیست، می توانید کش بازی را پاک کنید و بازی را دانلود یا دوباره نصب کنید.

مشکلات رایج بازی Fire Free: Device Freezing

چهارمین مشکل رایج در فری فایر، انجماد دستگاه است. اگر حساب شما مسدود شده باشد، ممکن است دستگاه شما نیز مسدود شود. اگر می خواهید Freefire را بیشتر بازی کنید، ممکن است این مشکل برای شما باشد.

برای حل این مشکل می توانید برنامه های IMEI Changer را از پلی استور دانلود کنید تا IMEI گوشی خود را تغییر دهید. مسدود کردن دستگاه بر اساس شماره IMEI است.

مشکلات رایج بازی آتش رایگان: از دست دادن صفحه

آخرین مشکل رایج بازی Free Fire از دست دادن صفحه نمایش است، گاهی اوقات پیام ها یا تصاویر مختلف بازی نمایش داده نمی شود.

دلیل اصلی این مشکل اغلب مشکلات اتصال است. اگر با راه اندازی مود بازی مشکل حل نشد باید بازی را دوباره نصب کنید امیدوارم روش های حل مشکلات رایج در فری فایر به شما کمک کند.

برای آشنایی بیشتر با مشکلات بازی Free Fire و رفع آنها می توانید به قسمت مسائل بازی در سایت ایموجو مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

در این مقاله از شرکت خدمات اینترنتی ماهان نت به یکی از بازی های پرطرفدار در سبک بتل رویال که در بین گیمرها بسیار محبوب شده است، بازی جذاب Garena Free یا Free Fire Battle Grand یا Free Fire نگاهی می اندازیم و مشکل را حل می کنیم. دلیل لود نشدن بازی Free Fire Freefire یک بازی کاملا رایگان می باشد که نسخه موبایل آن بسیار پرطرفدار بوده و میزان دانلود بالایی دارد. با ارائه بازی در اینترنت ماهان نت می توانید از این بازی بدون پینگ لذت ببرید

داستان بازی از این قرار است که شما در منطقه ای ناشناخته فرود می آیید، باید وسایل و ابزار اطراف خود را جستجو کنید تا بتوانید با کمک آنها زنده بمانید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که تازه می خواهید این بازی را شروع کنید، پیشنهاد می کنیم نکات مهم در مورد آموزش آن را مطالعه کنید. البته ناگفته نماند که مدتی است که کاربران و بازیکنان از ما می پرسند: “چرا بازی Free Fire لود نمی شود؟” در این قسمت تصمیم گرفتیم پس از بیان نکات مهم در مورد سهولت بازی به مشکلات Free Fire بپردازیم و علت لود نشدن Free Fire Max را دریابیم. .

نکات مهم در تنظیمات Free Fire

اگر به بازی های کامپیوتری علاقه دارید حتما نام کالاف دیوتی را شنیده اید. در هنگام طراحی و معرفی بازی Call of Duty به بازار با استقبال خوبی مواجه شد. از این رو سازندگان بازی های رایانه ای تصمیم گرفتند تا بازی های دیگری در این سبک و سبک ارائه دهند. البته همه بازی های طراحی شده مورد استقبال قرار نگرفته اند، اما بازی Free Fire یکی از جذاب ترین نمونه های رایگان این سبک از بازی های رایانه ای است که هر روز بر تعداد کاربران آن افزوده می شود. با هر آپدیت بازی Free Fire بازی هیجان انگیزتر می شود، در این بازی باید سعی کنید شانس بقای خود را افزایش دهید و تنها در صورتی که آخرین بازمانده بازی باشید به عنوان برنده شناخته می شوید.

اگر می خواهید از خدمات اینترنت LTE بهره مند شوید، به این صفحه مراجعه کنید.

آپدیت جدید Fire رایگان را دانلود کنید

ابتدا برای شروع بازی، آخرین نسخه Free Fire را با توجه به نوع سیستم عامل موبایل خود از اپ استور دانلود کنید. حجم فایل آپدیت جدید Free Fire حدود 570 مگابایت است بنابراین، قبل از شروع دانلود، از میزان اینترنت و فضای رایگان گوشی خود مطلع شوید. دانلود رایگان آپدیت نیازی به فیلتر شکن ندارد. فقط با یک حساب کاربری فیس بوک یا حساب مهمان وارد شوید و لذت ببرید. ممکن است با مشکل شروع نشدن Free Fire در همان ابتدا مواجه شوید. صبور باشید، ما به شما خواهیم گفت که چرا بازی Free Fire بارگذاری نمی شود.

نحوه بازی Free Fire

برای هر کاربر جدید این سوال پیش می آید: “چگونه باید بازی را شروع و ادامه دهم؟”

پس از فرود در ابتدای بازی در نقطه مورد نظر قرار بگیرید و به دنبال تجهیزات اطراف خود بگردید زیرا این وسایل و ابزار شانس بقای شما را افزایش می دهند، هرچند توجه به لباس در این بازی بسیار مهم است.در ادامه مقاله “چرا بازی Free Fire بارگذاری نمی شود” دلیل آن را به شما خواهیم گفت.

نکات مهم برای برنده شدن

دریافت لباس رایگان در بازی (در این بازی که خطر کشته شدن وجود دارد، جلیقه ضد گلوله به این معنی است که شما بیشتر زنده خواهید ماند! راه های مختلفی برای دریافت لباس رایگان در این بازی وجود دارد. اما بهترین راه ما استفاده از جعبه است. برنامه لولو است.)

ماشین مناسب را انتخاب کنید!

از نقشه کوچک به نفع خود استفاده کنید!

توجه به تغییر رنگ دوربین به دلیل حضور دشمن بسیار مهم است!

از اشیاء به عنوان پوشش استفاده کنید.

پس از بحث در مورد مهم ترین نکات برای برنده شدن، در ادامه مبحث چرایی شروع نشدن بازی Free Fire به مشکلات Free Fire می پردازیم و راه حلی برای رفع ارور بازی Free Fire ارائه می دهیم. با ماهان نت همراه باشید.

چرا Freefire نمایش داده نمی شود؟

برخلاف بازی‌های دیگری مانند Call of Duty، می‌توانید Free Fire را حتی با مصرف کم بر روی همه سیستم‌ها بازی کنید، اما مشخص شد که برخی از کاربران در ابتدا با مشکل شروع نشدن بازی Free Fire مواجه شدند. اما نگران نباشید، ما با تمام مسائل Free Fire مقابله خواهیم کرد. مشکلات رایج در بازی Free Fire عبارتند از:

پهنای باند

تاخیر یا تاخیر در بازی

از بازی بیرون بیاندازید

خطاهای متعدد

اختلال در دانلود فایل

رایج ترین مشکلات Freefire. پهنای باند

یکی از رایج ترین مشکلات Free Fire پینگ زیاد است. احتمالا در حین بازی با این مشکل مواجه خواهید شد، بنابراین باید با آن مقابله کنید. اما چگونه

اساساً این مشکل به دلیل اینترنت شما ایجاد می شود، مطمئن شوید که می توانید بازی را روی دستگاه دیگری که از همان شبکه اینترنت استفاده می کند اجرا کنید. اگه اونجا سرعت پایین بود مشکل از بازی Free Fire نیست مشکل اتصال شماست.

حل مشکل بازی فری فایر

برای رفع این مشکل، مودم را دوباره خاموش/روشن کنید و در نهایت تنظیمات آن را دوباره انجام دهید. در مورد نحوه رفع مشکل سرعت پایین اینترنت و دلایل آن به مبحث کاهش سرعت اینترنت و افزایش سرعت خود در ۶ مرحله برای حذف پینگ از بازی مراجعه کنید.

رایج ترین مشکلات Freefire. پا

تاخیر ممکن است به دلیل اتصال به اینترنت شما باشد، اما اگر بررسی کنید و ببینید که پینگ شما خوب است، ممکن است به دلایل دیگری باشد. تاخیر یک مفهوم کلی است که به کاهش سرعت نمایش بازی اشاره دارد، اگر این تاخیرها ناشی از اتصال به اینترنت نباشد، ممکن است به مشکلات سخت افزاری، پهنای باند ناکافی، مشکلات سرور، زمان پینگ بالا و غیره مربوط باشد.

حل مشکل لگ بازی فری فایر

برای رفع مشکل لگ بازی Free Fire ابتدا اتصال اینترنت را بررسی کرده و سپس دستگاه خود را بررسی کنید. اگر دستگاه به طور غیر عادی داغ شد، باید بازی را ببندید تا گوشی خنک شود. پیشنهاد ما کاهش عملکرد CPU گوشی و رفع مشکل تاخیر بازی Free Fire برای به حداقل رساندن گرافیک در تنظیمات گوشی است. هنگام بازی از وصل کردن شارژر خودداری کنید. کش را پاک کنید. بازی را ببندید و دوباره باز کنید گوشی را ریست کنید و در نهایت اگر همه چیز درست نشد می توانید با دانلود نرم افزار تقویت کننده رم یا خرید گوشی جدید با رم بیش از 3 گیگابایت این مشکل را برطرف کنید.

رایج ترین مشکلات Freefire. پرت كردن

چرا بازی Free Fire پرش می شود؟ اساساً دلیلی که بازی شما را اخراج می کند کمبود حافظه است.

مشکل خروج از بازی Free Fire را برطرف کنید

اقداماتی که در زیر ذکر خواهد شد می تواند به شما در رفع مشکل بازی Free Fire کمک کند.

هنگام بازی شارژر را وصل نکنید.

قبل از شروع بازی همه نرم افزارها را ببندید.

کش را خالی کنید

یک بار از بازی خارج شوید و دوباره وارد شوید.

گوشی را ریست کنید.

وارد تنظیمات Free Fire شوید و کیفیت گرافیک را کاهش دهید.

رایج ترین مشکلات Freefire. مرتکب اشتباهی شدن

یکی دیگر از مشکلات بازی Free Fire نشان دادن خطا است، در این قسمت می خواهیم بفهمیم که چرا بازی Free Fire ارور می دهد؟ یکی از ارورهای بازی مربوط به لود نشدن بازی است، گاهی اوقات سخت افزار شما تا مدتی بعد از لود فایل بازی پیغام خطا نشان می دهد، اول اینکه ممکن است به دلیل مشکل سخت افزاری یا کمبود فضای حافظه باشد.

رفع مشکل خطای بازی Fire Free

ابتدا بررسی کنید که آیا فضای ذخیره سازی کافی وجود دارد یا خیر. در مرحله بعدی مطمئن شوید که اتصال اینترنت قوی با گوشی خود دارید. اگر فضای کافی وجود ندارد، به تنظیمات گوشی بروید و برنامه های استفاده نشده را آزاد کنید. اگر مشکل از حافظه نیست، پیشنهاد می کنیم کش گوشی خود را پاک کنید و سپس فایل جدید به روز رسانی Fire را دانلود و نصب کنید. مقاله چرا Free Fire بارگذاری نمی شود که توسط گروه ماهان نت گردآوری و تولید شده است را می خوانید. در ادامه این مبحث، به دلایل دیگری برای بارگذاری نشدن Free Fire می پردازیم.

رایج ترین مشکلات Freefire. اختلال در هنگام دانلود

پس از دانلود دیتا یا فایل بازی، ممکن است با خطای مربوط به شکست دانلود مواجه شوید. حافظه کم ممکن است یکی از دلایل این خطا باشد.

راه حل رفع مشکل فری فایر، خرابی دانلود

ابتدا حافظه دستگاه تلفن همراه یا رایانه خود را بررسی کنید

اتصال اینترنت را بررسی کنید

برخی از برنامه های استفاده نشده را آزاد کنید و دوباره بارگیری کنید.

سایر مشکلات Free Fire عبارتند از:

حساسیت بالا

اختلال دانلود

از دست دادن اطلاعات یا داده ها

مسدود شده

و… خط کشی کرد. راه حل این مشکلات مشابه راه حل بالا است. و به طور کلی، شما باید از ظرفیت سخت افزار، اتصال به اینترنت و فضای کافی حافظه خود اطمینان حاصل کنید. اما برای داشتن اینترنت قوی و پرسرعت می توانید به ماهان نت مراجعه کنید.

چرا ماهان نت؟

با توجه به سهولت اجرای هر بازی یا نرم افزاری، مهم است که فایل نصبی آن را از یک منبع معتبر دانلود کنید. در ماهان نت نه تنها می توانید با خیال راحت آپدیت جدید فایر را دانلود کنید، بلکه از آخرین اخبار دنیای بازی های رایانه ای نیز مطلع خواهید شد. اما ماهان نت کجاست؟ ماهان نت یک ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت و نسل بعدی است که به شما کمک می کند از بازی هایی مانند Mobile Duty، Free Fire و غیره لذت ببرید.

سخن آخر

چرا بازی Free Fire بارگذاری نمی شود؟ چرا بازی Free Fire نصب نیست؟ چرا بازی رایگان فایربک می خورد؟ چرا بازی Free Fire فیلتر شده است؟ چرا بازی Free Fire شروع نمی شود؟… اینها و مسائل دیگر مشکلات Free Fire هستند که توسط کاربران بیان شده و برای بازیکنانی که علاقه زیادی به بازی Garena Free دارند ایجاد شده است. در این قسمت سعی شده است با بررسی موردی برخی از مشکلات موجود در فری فایر و ارائه راه حلی برای هر کدام از آنها بپردازیم. ما امیدواریم که این برای شما مفید باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ماهان نت می توانید به صفحه اینستاگرام ماهان نت مراجعه کنید.

سوالات متداول

آیا بازی freefire پولی است؟

خیر، این بازی در زمان دانلود رایگان است. فقط پرداخت های درون برنامه ای را ارائه می دهد. باید بدانید که راه های رایگان زیادی برای دریافت لباس رایگان وجود دارد.

آیا بازی رایگان آفلاین است؟

خیر، این بازی آنلاین است و شما می توانید با دوستان خود به یک گروه بپیوندید.

آیا می توانیم Garena Free را روی رایانه شخصی بازی کنیم؟

بله مراحل بازی Free Fire روی کامپیوتر و لپ تاپ انجام شده است تا بتوانید راحتتر بازی کنید.

در این مقاله از رسانه بازی موبایل Imojo، لیستی از مشکلات رایج در Free Fire را برای شما جمع آوری کرده ایم تا نحوه رفع مشکلات و نحوه ایجاد این مشکلات را به شما آموزش دهیم. امیدواریم با خواندن این مقاله با مشکلات بازی و نحوه رفع آنها آشنا شوید.

مشکلات رایج در بازی آتش رایگان و نحوه رفع آنها

در مقاله قبلی به معرفی و بررسی نقشه های بازی Free Fire آنها پرداختیم اما در این مقاله می خواهیم در مورد مشکلات رایج بازی Free Fire و راه حل های آن برای رفع مشکلات صحبت کنیم. بازی Freefire یک بازی بتل رویال است که نسبتاً بهینه شده است و راه اندازی آن برای سایر دستگاه ها راحت تر است. بازیکنان به ندرت در بازی با باگ مواجه می شوند اما اینطور نیست که در این بازی باگ وجود نداشته باشد و گاهی ممکن است با مشکل بسیار آزاردهنده ای مواجه شوید. در این مقاله به چند باگ رایج در بازی Free Fire و راه حل های ممکن اشاره می کنیم.

داشتن

مشکلات رایج در بازی Fire Free: اشکالات مهلت زمانی سرور

این کم و بیش به دلیل مشکلات اتصال به سرور IDN است (نپال و بنگلادش نیز اغلب این مشکل را دارند). اگر اتصال شما پایدارتر شود، معمولاً این به طور خودکار برطرف می شود. اما در غیر این صورت، می‌توانید حالت هواپیما را در تلفن همراه خود روشن و خاموش کنید تا اتصال به‌روزرسانی شود. این یکی از راه حل ها برای مشکلات بازی Free Fire در زمانی که سرور از کار افتاده است.

مشکلات رایج در بازی آتش رایگان: مسئله بازپرداخت

اگر سعی کنید از طریق Google تجارت کنید یا از یک باگ برای بدست آوردن الماس استفاده کنید، حساب شما یک موجودی الماس منفی دریافت می کند. اگر حساب خود را برای جبران آن شارژ نکنید، ممکن است پس از چند روز حساب شما مسدود شود. بازی Free Fire این نوع مسائل را بسیار جدی می گیرد و باید مراقب باشید که از این امتیازات به درستی استفاده کنید تا در بازی Free Fire با این نوع باگ ها مواجه نشوید.

مشکلات رایج در فری فایر

مشکلات رایج در بازی Freefire: بازیکنان آنلاین به صورت آفلاین نشان داده می شوند

همچنین در دسته باگ های رایج بازی Free Fire است که گاهی اوقات بازیکنان Free Fire آنلاین به صورت آفلاین در چت گروهی نشان داده می شوند. این باگ به طور کلی بسیار آزاردهنده است، زیرا برای برقراری ارتباط با این بازیکنان یا باید با آنها تماس بگیرید یا از میکروفون داخل بازی برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده کنید. معمولاً این به دلیل مشغول بودن سرور است و معمولاً پس از چند ساعت برطرف می شود.

مشکلات رایج در فری فایر

مشکلات رایج در بازی Free Fire: بازی خراب می شود

یکی دیگر از مشکلات رایج در بازی Free Fire خرابی است. هر زمان که با این مشکل مواجه شدید، باید بدانید که این مشکل زمانی رخ می دهد که فایل نصبی شما آسیب دیده یا دستگاه شما بسیار داغ است. راه حل هایی برای این مشکل وجود دارد اما این بهترین راه حلی است که می توانیم به شما ارائه دهیم. می‌توانید با بررسی داده‌های بازی این مشکل را برطرف کنید (فایل‌های خود را در برنامه‌ها > توقف اجباری > پاک کردن حافظه پنهان و داده‌ها را تعمیر کنید) یا اجرای بازی را تا زمانی که دستگاه خنک شود متوقف کنید.

شما در مورد مشکلات رایج در Freefire برای ما بنویسید

در این مقاله با مشکلات رایج Freefire آشنا شدید. شما می توانید تمام سوالات بازی موبایل خود را با کارشناسان ایموجو در میان بگذارید و مشاوره های لازم را دریافت کنید. شما همچنین می توانید نظرات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. نظرات شما می تواند به بازدیدکنندگان سایت ایموجو کمک کند تا بهترین نظرات را در مورد این بازی دریافت کنند. برای آشنایی بیشتر با مشکلات بازی موبایل و رفع آنها می توانید به قسمت مسائل بازی سایت ایمجو مراجعه کنید و از بازی خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا