چرا غفوریان سکته کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهران غفوریان که مدت ها از انسداد عروق کرونر رنج می برد و برخلاف توصیه پزشکان انجام آنژیوگرافی را به تعویق انداخته بود، دوشنبه 26 مهرماه دچار سکته مغزی و عمل قلب باز شد.

یکی از پزشکان معالج مهران غفوریان پس از مرخصی از بیمارستان در مقابل دوربین خبرگزاری صدا و سیما به تشریح علت سکته این بازیگر پرداخت و گفت: در حین ساخت سریال نیسان آبی. او مسافتی را دنبال نیسان می دود که در این صورت دچار سکته قلبی می شود.» فردی که سه رگ اصلی اش کاملاً قطع شده ممکن است درجا دچار ایست قلبی شود و بس.

این پزشک در ادامه تاکید کرد: مهران غفوریان اصلا نباید فعالیت بدنی و ورزشی داشته باشد و دو هفته استراحت مطلق است.

تصویربرداری سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی فعلا متوقف شد.

5757

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون حوالی ظهر دوشنبه 5 مهرماه دچار حمله قلبی شد.

همسر مهران غفوریان ضمن تایید این خبر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از انتقال مهران غفوریان به بیمارستان قلب جماران خبر داد و اعلام کرد که او روز سه شنبه تحت عمل جراحی قلب باز قرار خواهد گرفت.

مهران غفوریان امروز تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و این عمل با موفقیت انجام شد.

آخرین وضعیت سلامتی مهران غفوریان پس از عمل جراحی قلب

احسان ظلی پور تهیه کننده سریال «نیسان آبی» نیز از پایان عمل مهران غفوریان خبر داد و گفت: عمل جراحی قلب باز مهران غفوریان صبح امروز سه شنبه ششم مهرماه انجام شد و پزشکان چهار رگ را تغییر دادند که با تشکر. خدایا عملیات موفقیت آمیز بود.» وی امروز از بخش مراقبت های ویژه ترخیص و به بخش عمومی منتقل می شود و احتمالا چند روزی در آنجا بستری خواهد بود. »

وی درباره اتفاقی که سر صحنه این سریال برای مهران غفوریان رخ داد، گفت: غفوریان دیروز سر صحنه فیلمبرداری دچار مشکل قلبی شد و به سرعت او را با آمبولانس به بیمارستان رساندیم و وقتی به درب بیمارستان رسید. او دچار ایست قلبی شد و در آنجا احیا شد، البته قبل از آن هم خودش می‌دانست که برای درمان قلبش باید به بیمارستان برود، اما این اتفاق زودتر برایش افتاد.»

منوچهر هادی کارگردان سریال نیسان آبی که مهران غفوریان این روزها در این سریال به ایفای نقش می پردازد از موفقیت آمیز بودن عمل این بازیگر سینما و تلویزیون خبر داد و نوشت: عمل قلب مهران غفوریان موفقیت آمیز بود.

عمل باز مهران صبح امروز با رضایت پزشکان متخصص و دلسوز بیمارستان جماران با موفقیت انجام شد.

عمل قلب باز مهران غفوریان بامداد امروز سه شنبه ششم مهرماه انجام شد و پزشکان چهار رگ را تعویض کردند که الحمدلله با موفقیت انجام شد.

مهران غفوریان امروز از بخش مراقبت های ویژه ترخیص و به بخش عمومی منتقل می شود و احتمالا چند روزی در بیمارستان بستری خواهد شد.

دوره نقاهت ممکن است یک ماه طول بکشد، تا زمان بهبودی کامل هنرمند، کار متوقف خواهد شد.

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان علاوه بر بازیگری، کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و رادیو نیز هست.

مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد است. مهران غفوریان بازیگری را با سریال طنز جنگ 39 به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد.

مهران غفوریان در سوم شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد.

مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و در محله تهران و دریا بزرگ شد. پدرش ناخدای نیروی دریایی تهران و مادرش معلم تبریز است. او یک برادر به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است و آهنگسازی می کند.

برای اولین بار در سال 1392 در سن 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست بازیگری برنامه آیتم 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و پذیرفته شد.

اما نقطه اوج شهرت این بازیگر طنز ایرانی، کارگردانی سریال زیر آسمان بود که یکی از بهترین و پرمخاطب ترین سریال های دهه های اخیر بود که ساخت سری دوم و سوم آن را نیز خودش برعهده داشت. نقش بهروز خلیبند.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از دوستان بسیار خوب و صمیمی مهران مدیری هستند.

او علاوه بر کار در سینما و هنر، شغل دومی نیز دارد و یک فروشگاه آجیل و آب نبات دارد.

ویژگی های مهران غفوریان

غفوریان می گوید: برخلاف شخصیت هایی که در بازی بازی می کنم، بسیار جدی هستم و هنگام کار تمام کارهایم را با جدیت دنبال می کنم. کسانی که با من کار کرده‌اند ویژگی‌های اخلاقی من را می‌دانند، اما در کل سعی می‌کنم همه چیز را با سرعت خودش انجام دهم.

عروسی مهران غفوریان

مهران غفوریان در 22 دی ماه 1392 در سن 40 سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کرد. آنها در یک مرکز خرید با هم آشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. ثمره این ازدواج دختری به نام حنا در بهمن ماه 1376 است.

همسر مهران غفوریان کیست؟

همسر مهران غفوریان در عرصه تئاتر فعالیتی ندارد و خانه دار است، به ویژه از بدو تولد دخترشان سعی می کند از فرزندش مراقبت کند و کاری در عرصه هنری انجام ندهد.

مهران غفوریان و همسرش در دی ماه ۱۳۹۲ ازدواج کردند و در سال ۱۳۹۶ صاحب یک دختر به نام حنا شدند.

نحوه آشنایی مهران غفوریان و همسرش

مهران غفوریان در برنامه دورهمی نحوه آشنایی با همسرش را گفت که در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و آرزو من را نمی شناخت و بعد از آشنایی به او گفتم که بازیگر هستم و بعدا متوجه شد که گفته همسرش فقط تماشا می کند. کانال آی فیلم، او این کار را می کند.

مهران غفوریان در مورد اینکه آیا او پدر خوبی است یا نه، گفت: از آن دسته نیستم که بچه‌ای را با عیش و نوش تربیت کند. می خواهم از دریافت هر چیزی لذت ببرد، حتی اگر برایش مهم نباشد. از 17 سالگی در ظهیرالاسلام در یک فروشگاه لوازم التحریر کار می کردم و هر چه با حقوقم می خریدم برایم جذاب بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره دوران تحصیل خود نیز گفت: در دوران راهنمایی و دبیرستان اگر پدرم را از مدرسه صدا می کردند، اول سرم را می تراشید و بعد دستم را می گرفت و به مدرسه می برد! هر چی گفتم شاید برای یه چیز دیگه صدات کردند، گوش نکرد… سه سال اول دبیرستان موندم و اولین بار که «تجدید شدم، سال پنجم بودم. غفوریان درباره اینکه برخی بازیگران از بی صداقتی برخی تهیه کننده ها گلایه می کنند، گفت: بازیگران زن هم مثل بقیه در زندگی خرج دارند. الان یک الگو شده که بازیگر می گوید تا پولم را نگیرم دست به کار نمی شوم. نباید طوری رفتار کنیم که بازیگر مجبور شود این حرف را بزند.»

مهران غفوریان درباره نحوه کاهش وزنش می گوید: «در سه سال و نیم ۵۵ کیلو وزن کم کردم. داستان کاهش وزن من با جراحی پایم شروع شد. حوالی 80-81 در حین ساخت سریال زیر آسمان شهرم تصادف کردم. در آن زمان مفصل ران من دچار آسیب بسیار جزئی شد که در نهایت باعث از بین رفتن کامل مفصل ران من شد. من یک تعویض مفصل ران انجام دادم و دکترم به من گفت که باید 85 پوند وزن کم کنم. آن موقع حدود 126 کیلو وزن داشتم. من الان ۷۸ کیلو هستم. از یک متخصص تغذیه مشاوره گرفتم و برای خودم رژیم گرفتم که رژیم بسیار سختی بود.»

مهران غفوریان در خندوانه

مهران غفوریان در سال 1393 توانست در خنده دارترین مسابقه برنامه خندوانه به مرحله نهایی راه پیدا کند و با امیرمهدی جهله مقام اول را کسب کند.

دختر مهران غفوریان

مهران غفوریان یک دختر به نام حنا غفوریان دارد.

آرزو همسر مهران غفوریان متن زیر را برای دخترش در اینستاگرام منتشر کرد:

وقتی عاشقت میشم قلبم از خوشحالی سوت میزنه.

وای، ما آن را شکست دادیم. تنها نگرانی من این است که تو زود به دنیا آمده ای.

با سواد عشقی زودتر باسواد شوید. تا بفهمی روحم چقدر تو را دوست دارد

نازکام دلیل این همه احترام عشقم حضور توست عشقم.

به من نگاه کن، ببین چقدر دوستت دارم، وقتی حتی تو را هم نمی بینم، چقدر دوستت دارم.

وقتی از باغ خاطراتم می گذرم، تو بهترین خاطره امسالی…

عزیزم تو چقدر خوبی، چه خوب میای قاصدک بچینی و برات آرزو کنم

چه خوب که من مادرت هستم، به جانم قسم می خوری، به من زنگ می زنی، هزار بار برایت لالایی می خوانم تا بخوابی…

و وقتی خواب غمگینی میبینم که تو کابوس نبینی…

برای تو و ان اکاد می خوانم تا جراحت نبینی با تو راه می روم تا یاد بگیری… زمین نخوری.

و هزار خرمای دیگر که فقط خدا می داند چند تا بشنود و ببیند.

تو برای من از خورشید گرمتر و از ماه زیباتر

به گزارش ایسنا، مهران غفوریان بازیگری که در هفته‌های اخیر در سریال‌هایی چون «خاتون» و «نیسان آبی» محصول شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته است، روز دوشنبه ۵ مهر و روز بعد دچار سکته مغزی شد. عمل قلب باز انجام شد و خوشبختانه با موفقیت عمل و دوران نقاهت بعد از عمل از بیمارستان مرخص شد و دوران نقاهت بعد از عمل را در منزل سپری می کند.

پزشک مهران غفوریان در ویدئویی که خبرگزاری صداوسیما قبل از خروج این بازیگر از بیمارستان منتشر کرده است، توضیح داد: مهران مسافتی را بعد از نیسان دوید. فردی که سه رگ قلب دارد و در حین تعقیب نیسان دچار حمله قلبی می شود، ممکن است در محل دچار ایست قلبی شود و تمام. او اصلا نباید فعالیت بدنی و ورزشی داشته باشد و دو هفته استراحت مطلق است.

غفوریان پیش از خروج از بیمارستان نیز گفت: از همه بابت دعایشان تشکر می کنم. من واقعا خوشحالم که زنده ام و این همه عشق را می بینم. بچه های بیمارستان جماران قلبم را برگرداندند و خواست خدا بود. از دیدن این همه محبت و دعا خوشحالم. اونی که دیدم گفت: مادرم تا صبح برات دعا کرد. » من خادم امام حسین (ع) هستم. اسمش را در آمبولانس آوردم و گفتم: «ای امام حسین(ع)، سوار آمبولانس می شوم. بقیه را به دست تو سپردم و به دیگری واگذار کردم.

این هنرمند که اخیراً در سریال طنز «نیسان آبی» بازی کرده است، در بدو ورود به بیمارستان جماران در اورژانس حیاط سکته کرده و با لحنی طنز اضافه کرد: قول می دهم از این قلبم استفاده کنم. بار دیگر با قلب جدیدم همه شما را دوست دارم و خدمت می کنم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا