چرا صدای تلویزیون قطع شده

دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

با به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها و تجربیات خود در انتهای مقاله می توانید با تعمیرکاران آی پی امداد و سایر کاربران گفتگوی آنلاین داشته باشید.

ارسال دیدگاه

دلیل قطع شدن صدای تلویزیون چیست؟ استفاده روزانه از تلویزیون باعث می شود تا هر زمان که کوچکترین مشکلی در این دستگاه به وجود آمد به جستجوی علت و راه حل آن بپردازند. دلایل خاص صدای تلویزیون چیست و چگونه می توان مشکل پخش نشدن صدای تلویزیون را حل کرد، سوالی است که معمولا برای صاحبان تلویزیون پیش می آید. تلویزیون علاوه بر تصویر، صدا هم دارد و تماشای یک تصویر بدون صدا در تلویزیون قطعاً کسی را جذب نمی کند. در این مقاله قصد داریم با معرفی مهم ترین علل قطع ناگهانی صدای تلویزیون و ارائه راه حل های مختلف برای رفع این مشکل به شما کمک کنیم. با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی اگر سوالی در مورد علت قطع شدن صدای تلویزیون دارید می توانید در قسمت نظرات همین مقاله و یا در قسمت پرسش و پاسخ با کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد در میان بگذارید.

فهرست

چرا تلویزیون خاموش است؟

تصور کنید در یک روز تعطیل، فیلمی را برای تماشای خانواده خود انتخاب کنید. فیلم را می گذارید داخل دستگاه و می نشینید فیلم را تماشا می کنید. ناگهان متوجه می شوید که صدایی از تلویزیون نمی آید. در ابتدا تصور می کنید که صدای دستگاه ضعیف است، حتی در مرحله بعدی خرابی صدای تلویزیون را به فیلم نسبت می دهید. اما در نهایت متوجه می شوید که تلویزیون شما مشکلی دارد که هیچ صدایی پخش نمی کند. پاسخ این سوال که چرا صدای تلویزیون قطع می شود و نحوه عیب یابی تلویزیون را در این مطلب از آی پی امداد دنبال کنید.

قطع ناگهانی صدای تلویزیون هنگام اتصال به گیرنده

اگر صدای تلویزیون هنگام اتصال به گیرنده یا هر پخش کننده دیگری قطع شود، اگر با خطا در اتصال کابل ها همراه باشد، ممکن است صدا به تلویزیون پخش نشود.

به همین دلیل هنگام اتصال پخش کننده ها یا گیرنده های دیجیتال و ماهواره ای مختلف، از سالم بودن کابل های ورودی و صحیح بودن آن اطمینان حاصل کنید.

آیا با فعال بودن بی صدا، صدای تلویزیون قطع می شود؟

این ممکن است ساده به نظر برسد، اما روشن کردن «بی‌صدا» گاهی اوقات می‌تواند از پخش صدا در تلویزیون جلوگیری کند. بنابراین، قبل از اینکه به دنبال یک مشکل اساسی در تلویزیون خود باشید، این گزینه را بررسی کنید تا از فعال نبودن آن مطمئن شوید.

با کم و زیاد کردن صدا می توانید مطمئن شوید که مشکل مربوط به این گزینه است یا خیر.

اتصال هدفون و لوازم جانبی به تلویزیون ممکن است صدا ایجاد نکند!

این مورد نیز یکی از مواردی است که ساده به نظر می رسد، اما در بسیاری از موارد افراد قبل از درخواست تعمیرات از تکنسین ها به دلیل حواس پرتی که اتصال هدفون و لوازم جانبی تلویزیون می تواند داشته باشد، این علت را در نظر نگرفته اند. .

توجه داشته باشید که اتصال هدفون و لوازم جانبی، هر چقدر هم که کوچک باشد، به جک تلویزیون ممکن است از پخش صدا جلوگیری کند.

تنظیمات نادرست صدا یکی از دلایل پخش نشدن صدا از تلویزیون است.

همانطور که می دانید تلویزیون ها دارای تنظیمات جلوه های صوتی هستند و تنظیمات نادرست صدا می تواند باعث توقف پخش صدای تلویزیون شود. با بازنشانی تنظیمات به حالت عادی می توانید این مشکل را حل کنید.

برای رفع مشکل قطع صدای تلویزیون، به قسمت تنظیمات بروید.

تنظیمات صدا را به صورت دستی تغییر دهید.

چگونه یک خطا در کابل HDMI می تواند باعث قطع صدای تلویزیون شود؟

افرادی که معمولا تلویزیون خود را به دستگاه های دیگر متصل می کنند باید در نظر داشته باشند که این امر ممکن است باعث شود صدای تلویزیون پخش نشود. معمولاً افراد از کابل برای اتصال تلویزیون به دستگاه های دیگر مانند لپ تاپ استفاده می کنند. شاید از خود بپرسید که چگونه مشکل کابل HDMI می تواند از پخش صدا در تلویزیون جلوگیری کند؟

این کابل ها علاوه بر انتقال تصاویر برای انتقال صدا نیز ضروری هستند و مشکلات انتقال صدا با این کابل ها به خصوص کابل های HDMI بدون محافظ پیش می آید.

بلندگوهای داخلی خراب شده و صدای تلویزیون پخش نمی شود

این مشکل را می توان با صدای خش خش قبل از از کار افتادن بلندگوهای داخلی و از دست دادن صدا تلویزیون تشخیص داد. این مشکل یک مشکل سخت افزاری است که برای رفع آن نیاز به کمک تکنسین های خبره دارید.

به شما توصیه می کنیم قبل از خاموش کردن صدای تلویزیون و در مرحله خش خش این مشکل را به یک تعمیرکار متخصص گزارش دهید.

مشکل برد اصلی ممکن است باعث قطع صدای تلویزیون شود

در تمامی تلویزیون های ال جی، سامسونگ، سونی، پاناسونیک و … ممکن است خرابی برد اصلی و خرابی برد اصلی باعث قطع صدای تلویزیون شود که این هم یک مشکل سخت افزاری است. اغلب، زمانی که مادربرد تلویزیون با مشکلی مواجه می شود، راه حل آن تعویض آن توسط متخصصان است.

چگونه مشکل همیشگی صدای تلویزیون را حل کنیم؟

این سوال همیشه در بین صاحبان تلویزیون مطرح بوده که چگونه مشکل قطعی صدای تلویزیون را حل کنیم؟

تنظیمات صدا را ببینید:

تنظیمات نادرست تلویزیون ممکن است باعث قطع شدن صدای تلویزیون شود. مطمئن شوید که تنظیمات MTS تلویزیون روی گزینه اصلی یا استریو تنظیم شده است.

نرم افزار تلویزیون را به روز کنید:

از آپدیت بودن نرم افزار تلویزیون خود اطمینان حاصل کنید، زیرا عدم به روز رسانی نرم افزار به خصوص در تلویزیون های هوشمند باعث قطع شدن صدا می شود.

به تنظیمات بلندگو مراجعه کنید:

صدای تلویزیون را با استفاده از کنترل از راه دور بلندگو بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تغییر دهید. اگر مشکل در این قسمت بود می توانید با کم و زیاد کردن صدا این مشکل را برطرف کنید. اما اگر مشکل در این قسمت نیست با مراجعه به منوی اکشن ها گزینه بلندگوهای تلویزیون را انتخاب کنید. اگر تلویزیون شما روی بلندگو تنظیم شده باشد، بلندگوها شروع به پخش صدا می کنند.

بازگشت به تنظیمات کارخانه:

اگر با انجام تمام مراحل بالا مشکل عدم صدا در تلویزیون شما حل نشد، بهتر است تلویزیون خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

بررسی بلندگوها و بلندگوها:

گاهی اوقات مشکل اصلی قطع شدن صدای تلویزیون در واقع به باندهای بلندگو مربوط می شود. بنابراین لازم است هنگام عیب یابی تلویزیون خود از سالم بودن بلندگوها اطمینان حاصل کنید.

نتیجه گیری مشکل قطعی صدای تلویزیون

در این مقاله علت و راه حل مشکل پخش نشدن صدای تلویزیون را به تفصیل بیان کرده ایم، اما ضمن جمع بندی راه حل مشکل پخش نشدن صدای تلویزیون، لازم است به نکاتی اشاره کنیم.

قبل از تماس با یک تکنسین، مطمئن شوید که مشکل از مواردی مانند گزینه بی صدا یا اتصال هدست نیست.

هنگام نصب تلویزیون تمام نکات مهم را رعایت کنید.

مطمئن شوید که مشکل تلویزیون مربوط به قسمت نرم افزاری نیست و اگر چنین است، این مشکل را با راهنمای ما برطرف کنید.

اگر مشکل تلویزیون شما سخت افزاری است، اجازه دهید کارشناسان بدون هیچ اقدامی مشکل را برطرف کنند.

اگر نمی توانید مشکل را تشخیص دهید، برای این کار با مشاوران مشورت کنید.

سعی کنید در چنین مواردی از گارانتی و خدمات پس از فروش استفاده کنید.

و در آخر به یاد داشته باشید که مراقبت و استفاده صحیح از لوازم خانگی خیلی کمتر شما را از این گونه مشکلات نجات می دهد.

دلیل قطع شدن صدای تلویزیون

نداشتن صدا در تلویزیون یا قطع صدا یکی از مشکلات رایج تلویزیون های خانگی است، اما مشکلات دیگری مانند صدای خش خش، صدا و تصویر همزمان و غیره وجود دارد که همگی لذت استفاده از تلویزیون را از بین می برند.

خوشبختانه راه حل این مشکلات همیشه به تعمیر تلویزیون محدود نمی شود. گاهی اوقات وقتی صدای تلویزیون قطع می شود دلیل آن مربوط به قسمت تنظیمات یا مشکلات ساده ای است که به راحتی قابل رفع است.

در برخی موارد تجربه و تخصص تکنسین تلویزیون برای تعمیرات سخت افزاری ضروری است. در واقع علت قطع شدن صدای تلویزیون را می توان به دو دسته عوامل نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط دانست.

اگر صدای تلویزیون خاموش است، دلیل ممکن است یکی از موارد زیر باشد:

1. خرابی بلندگوی داخلی

ممکن است صدایی در تلویزیون وجود نداشته باشد زیرا بلندگوی تلویزیون خراب است. این یک تعمیر سخت افزاری است و برای تعمیر نیاز به تخصص و دانش فنی دارد.

معمولاً اگر بلندگوها علت قطع شدن صدای تلویزیون باشند، قبل از از کار افتادن کامل، صدای تلویزیون نیز به صدا در می آید.

اگر بلندگوی تلویزیون ایراد داشته باشد دیافراگم یا فوم آن آسیب دیده است که در هنگام حرکت علاوه بر صدای اصلی باعث ایجاد نویز می شود و دلیل صدای خش خش تلویزیون نیز همین است.

برای تست بلندگوها، تلویزیون را به دستگاه دیگری مانند دی وی دی یا… وصل کنید و ببینید که آیا صدا همچنان قطع است یا خیر.

تعمیر تخصصی تلویزیون خود را به کاراباما بسپارید
ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته
درخواست تعمیر

2. حالت MUTE فعال تلویزیون

در تمام تلویزیون ها اگر به طور ناخواسته دکمه Mute را روی ریموت کنترل تلویزیون انتخاب کرده باشید، با حالتی مواجه می شوید که تلویزیون صدا ندارد اما تصویر دارد.

برای رفع این مشکل، کافی است دکمه MUTE یا یکی از دکمه های صدا (کم – یا زیاد +) را دوباره فشار دهید تا تلویزیون خاموش شود.

عدم به روز رسانی نرم افزار تلویزیون، اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون مانند هدفون، دستگاه های متصل از طریق بلوتوث، دستگاه های دیجیتال و همچنین جابجایی کابل ها از سایر دستگاه هایی که به تلویزیون وصل می کنید، ممکن است دلیل قطع صدای تلویزیون باشد.

3. مشکلات بلندگوهای خارجی

منظور از اسپیکر خارجی بلندگو، سینمای خانگی و … می باشد. ال جی، سامسونگ، سونی و غیره قطع شدن صدای تلویزیون می تواند به دلیل مشکلات کابل ها و اتصالات بلندگو یا سینمای خانگی باشد یا خود بلندگوها معیوب هستند.

برای تست بلندگوها می توانید باتری قلم را به سیم های بلندگو وصل کنید. در این حالت باید صدای خش خش را بشنوید.

4. مشکل با کابل HDMI

در بسیاری از موارد، زمانی که تلویزیون صدا تولید نمی کند، به این دلیل است که به دستگاه دیگری مانند لپ تاپ متصل است. در این شرایط، کابل های رابط مانند کابل HDMI ممکن است دلیل عدم صدا در تلویزیون باشد.

ابتدا وضعیت کابل HDMI و اتصال خوب آن را بررسی کنید.

سپس تنظیمات مناسب را روی دستگاه یا لپ تاپ خود انجام دهید.

در این صورت باید در قسمت تنظیمات اسپیکر اسپیکر لپ تاپ را تغییر دهید و تلویزیون را به عنوان پخش کننده پیش فرض انتخاب کنید.

5. خطای برد اصلی یا برد اصلی

در نهایت علت این مشکل ممکن است مربوط به مادربرد یا برد اصلی تلویزیون باشد. در واقع برد اصلی قسمتی است که صدای رمزگشایی شده از تلویزیون در آن پردازش می شود. سپس به قسمت آمپلی فایر و در نهایت به بلندگوها ارسال می شود تا پخش شود.

بنابراین، برد اصلی یا برد اصلی تلویزیون معیوب ممکن است باعث ایجاد اختلال در صدا و جلوگیری از تولید صدا از تلویزیون شود. در این صورت عیب یابی و تعمیر تلویزیون باید توسط تکنسین انجام شود.


تعمیر مادربرد تلویزیون: نشانه های خرابی مین برد کدام است؟

قسمت های مختلف مادربرد تلویزیون، قطعات مختلفی روی مادربرد تلویزیون نصب می شود که به درستی و بهینه عمل می کند […]

تنظیمات صدای تلویزیون

اگر دلیل قطع شدن صدای تلویزیون فعال نشدن حالت Mute است، پیشنهاد می کنیم موارد مربوط به منوی تنظیمات صدا تلویزیون های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک و … را بررسی کنید.

در ادامه نحوه تنظیم صدای برخی از تلویزیون های محبوب را توضیح می دهیم که ممکن است دلیل قطع یا تأخیر صدا در تلویزیون باشد.

تنظیمات صدای تلویزیونتوضیحاتتنظیمات صدای تلویزیون سامسونگMENU/ صدا/ حالت صدا/ استاندراد
Menu → Sound → Sound Mode → Set to Standardرفع مشکل تاخیر صدا در تلویزیون سامسونگMENU / صدا/ تنظیمات اضافی/ تاخیر صدا/ تنظیم به عدد صفر
Menu → Sound → SPDIF Output → Audio Delay → Set to 0ریست کردن تنظیمات صدا در تلویزیون سامسونگMENU / صدا/ تنظیم مجدد صداتنظیمات صدای تلویزیون سونیHOME/ تنظیمات/ صدا/ تنظیمات صدا/ حالت صدا/ استاندارد
Home → Settings → Sound → Sound Adjustments → Sound Mode → Standard
تنظیمات زیر را نیز بررسی کنید که به صورت زیر انتخاب شده باشند:
تنظیمات یا ACTION MENU/ بلندگوها/ بلندگوی تلویزیون
HOME/ تنظیمات/ نمایش و صدا/ خروجی صوتی/ بلندگوها/ بلندگوی تلویزیونرفع مشکل تاخیر صدا در تلویزیون سونیHOME/ تنظیمات/ صدا/ همگام سازی صدا/تصویرتنظیمات صدای تلویزیون ال جیتنظیمات/ صدا/ حالت صدا/ استاندارد
Home → Settings → Sound → Sound Mode → Standard
تنظیمات/ صدا/ خروجی صدا/ بلندگوی تلویزیون
برای تست صدای تلویزیون ال جی می‌توانید از طریق این منو اقدام کنید:
MENU/ sound testرفع مشکل تاخیر صدا در تلویزیون ال جیHome → Settings → Sound → AV Sync Adjust → Set to Onتنظیمات صدای تلویزیون پاناسونیکMENU / سطح صوتی/ سطح صوتی پیشرفته/ روشن
Menu → Audio→ Advanced Audio → Set to On

دلیل سوت تلویزیون

یکی از دلایل اصلی صدای خش خش تلویزیون خراب یا کثیف بلندگوی تلویزیون است. البته ممکن است مشکلات آنتن، خرابی اتصال دستگاه یا مشکلات کابل HDMI نیز باعث صدای خش خش تلویزیون شود.

اگر همه این موارد بررسی شود و مشکلی نداشته باشد، ممکن است مادربرد تلویزیون آسیب ببیند و صدای سوت نیز دلیل آن باشد که در این صورت توصیه می شود از مرکز خدمات کمک بگیرید.تعمیر لوازم خانگی تایید شده.

آخرین کلمه

در این مقاله 5 دلیل قطع شدن صدای تلویزیون و همچنین راه حل هایی برای رفع این مشکل را مشاهده کرده اید. اگر راه حل ها را امتحان کرده اید و مشکل همچنان ادامه دارد، توصیه می کنیم با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید تا دستگاه خود را بررسی کند. دستکاری تلویزیون بدون دانش فنی باعث آسیب و هزینه های گزاف خانواده شما می شود.

سوالات متداول

برد اصلی قسمتی است که صدای رمزگشایی شده از تلویزیون در آن پردازش می شود. سپس به قسمت آمپلی فایر و در نهایت به بلندگوها ارسال می شود تا پخش شود. بنابراین، برد اصلی معیوب ممکن است دلیل قطع صدای تلویزیون باشد.

دلیل اصلی سوت تلویزیون خرابی یا کثیف شدن بلندگوهای تلویزیون است. همچنین ممکن است مشکلات آنتن، خرابی اتصال دستگاه یا مشکلات کابل HDMI باعث صدای خش خش تلویزیون شود.

مشکل تأخیر صدا در تلویزیون های سونی معمولاً زمانی رخ می دهد که یک دستگاه خارجی را از طریق بلوتوث یا کابل HDMI به تلویزیون خود متصل می کنید.

استفاده روزانه از تلویزیون باعث می شود تا هر زمان که کوچکترین مشکلی در این دستگاه به وجود آمد به جستجوی علت و راه حل آن بپردازند. علت قطع شدن صدای تلویزیون و رفع مشکل صدای تلویزیون چیست، سوالی است که اغلب برای صاحبان تلویزیون پیش می آید. تلویزیون علاوه بر تصویر دارای صدا نیز می باشد و قطعا تماشای تصویر بدون صدا در تلویزیون برای هیچکس جذابیتی ندارد، دقیقا به همین دلیل مشکل قطع صدا در تلویزیون را می توان مشکل بسیار مهمی دانست. . در این مقاله با ارائه مهم ترین علل این مشکل در تلویزیون و ارائه راه حل های مختلف برای حل آن به شما کمک می کنیم.

دلیل قطع شدن صدای تلویزیون

تصور کنید در یک روز تعطیل، فیلمی را برای تماشای خانواده خود انتخاب کنید. شما فیلم را در دستگاه قرار می دهید و فیلم را تماشا می کنید. ناگهان متوجه می شوید که صدایی از تلویزیون نمی آید. در ابتدا تصور می کنید که صدای دستگاه ضعیف است، حتی در مرحله بعدی خرابی صدا را به گردن فیلم می اندازید. اما در نهایت متوجه می شوید که تلویزیون شما مشکلی دارد که هیچ صدایی پخش نمی کند.

قطع ناگهانی صدای تلویزیون هنگام اتصال به گیرنده

صدای تلویزیون هنگام اتصال به گیرنده یا هر پخش کننده دیگری قطع می شود، اگر با خطا در اتصال کابل ها همراه باشد، ممکن است صدایی در تلویزیون ایجاد نشود.
به همین دلیل هنگام اتصال پخش کننده ها یا گیرنده های مختلف کانال های دیجیتال و ماهواره ای. ، مراقب باشید کابل های ورودی سالم باشند و به درستی وارد شوند.

با فعال شدن گزینه بی صدا، صدای تلویزیون خاموش می شود

ممکن است ساده به نظر برسد، اما روشن کردن گزینه بی‌صدا گاهی اوقات می‌تواند باعث توقف پخش صدا شود، بنابراین قبل از اینکه به دنبال مشکل اصلی در تلویزیون خود باشید، این گزینه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که فعال نیست. مطمئن شوید که مشکل مربوط به این گزینه است یا خیر.

اتصال هدفون و لوازم جانبی به تلویزیون ممکن است از پخش صدا جلوگیری کند!

این مورد یکی از مواردی است که ساده به نظر می رسد اما در بسیاری از موارد افراد قبل از درخواست تعمیرات از تکنسین ها این علت را در نظر نگرفته اند به دلیل حواس پرتی که اتصال هدفون و لوازم جانبی به تلویزیون ممکن است علت
باشد. توجه داشته باشید که اتصال هدفون و لوازم جانبی، حتی موارد کوچک، به جک های تلویزیون ممکن است از پخش صدا جلوگیری کنند.

تنظیمات نادرست صدا یکی از دلایل پخش نشدن صدا از تلویزیون است.

همانطور که می دانید تلویزیون ها دارای تنظیمات افکت صدا هستند و تنظیمات نادرست صدا ممکن است صدایی تولید نکند. با برگرداندن تنظیمات به حالت عادی می توانید این مشکل را حل کنید.
برای رفع مشکل قطع صدای تلویزیون به قسمت تنظیمات بروید.
تنظیمات صدا را به صورت دستی تغییر دهید.

چگونه یک خطا در کابل HDMI می تواند باعث قطع صدای تلویزیون شود؟

افرادی که معمولا تلویزیون خود را به دستگاه های دیگر متصل می کنند باید در نظر داشته باشند که این امر ممکن است باعث شود صدای تلویزیون پخش نشود. معمولاً افراد از کابل برای اتصال تلویزیون به دستگاه های دیگر مانند لپ تاپ استفاده می کنند. شاید از خود بپرسید که چگونه نقص کابل HDMI باعث قطع صدای تلویزیون می شود؟ این به ویژه در مورد کابل های HDMI بدون محافظ اتفاق می افتد.

بلندگوهای داخلی خراب شده و صدای تلویزیون پخش نمی شود

این مشکل ممکن است قبل از از کار افتادن بلندگوهای داخلی و خروج صدا به تلویزیون به عنوان صدای خش خش تشخیص داده شود. این مشکل یک مشکل سخت افزاری است که برای رفع آن نیاز به کمک تکنسین های خبره دارید. توصیه می کنیم قبل از خاموش کردن صدای تلویزیون و در مرحله خش خش این مشکل را به متخصص تعمیر
گزارش کنید.

مشکل برد اصلی ممکن است باعث قطع صدای تلویزیون شود

در تمامی تلویزیون های ال جی، سامسونگ، سونی، پاناسونیک و … ممکن است خرابی برد اصلی و خرابی مینی برد باعث قطع صدای تلویزیون شود که این هم یک مشکل سخت افزاری است. اغلب، زمانی که مادربرد تلویزیون با مشکلی مواجه می شود، راه حل آن تعویض آن توسط متخصصان است.

چگونه مشکل همیشگی صدای تلویزیون را حل کنیم؟

این سوال همیشه در بین صاحبان تلویزیون مطرح بوده که چگونه مشکل قطعی صدای تلویزیون را حل کنیم؟

تنظیمات صدا را ببینید:

تنظیمات نادرست تلویزیون ممکن است منجر به قطع صدا شود. مطمئن شوید که تنظیمات MTS تلویزیون روی Main یا Stereo تنظیم شده است.

نرم افزار تلویزیون را به روز کنید:

از آپدیت بودن نرم افزار تلویزیون خود اطمینان حاصل کنید، زیرا عدم به روز رسانی نرم افزار به خصوص در تلویزیون های هوشمند باعث قطع شدن صدا می شود.

به تنظیمات بلندگو مراجعه کنید:

صدای تلویزیون را با استفاده از بلندگوهای از راه دور بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تغییر دهید. اگر مشکل در این قسمت است، می توانید با کم و زیاد کردن صدا این مشکل را برطرف کنید.
اما اگر مشکل در این قسمت نیست، با مراجعه به منوی اکشن گزینه بلندگوهای تلویزیون را انتخاب کنید، اگر تلویزیون شما روی بلندگو تنظیم شده است، اسپیکر شروع به پخش آن می کند.

باید خواند شود:

بازگشت به تنظیمات کارخانه:

اگر تمام مراحل بالا نتوانستند مشکل تلویزیون شما را برطرف کنند، بهتر است تلویزیون خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

بررسی بلندگوها و بلندگوها:

گاهی اوقات مشکل اصلی قطع شدن صدای تلویزیون در واقع به باندهای بلندگو مربوط می شود. بنابراین لازم است هنگام عیب یابی تلویزیون خود از سالم بودن بلندگوها اطمینان حاصل کنید.

به طور کلی: قبل از تماس با تکنسین، مطمئن شوید که این مشکل مربوط به مواردی مانند گزینه بی صدا یا اتصال هدست نیست.
هنگام نصب و پیکربندی تلویزیون تمام نکات مهم را رعایت کنید. راهنمای ما این مشکل را حل می کند.
اگر مشکل تلویزیون شما سخت افزاری است، اجازه دهید کارشناسان بدون هیچ اقدامی مشکل را حل کنند.
اگر قادر به تشخیص مشکل نیستید، از مشاوران مشاوره بگیرید.
در چنین مواردی، گارانتی و استفاده پس از فروش را امتحان کنید. و در آخر به یاد داشته باشید که مراقبت و استفاده صحیح از لوازم خانگی خیلی کمتر شما را از این گونه مشکلات نجات می دهد.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا