چرا شجریان از همسر اولش جدا شد

مه آلود بودن پوست | مو | بیماری های تغذیه سلامت ورزش

امروز

همایون شجریان در 10 اردیبهشت 54 در تهران، فرزند استاد فقید و خسرو ایران، محمدرضا شجریان به دنیا آمد. همایون شجریان آهنگساز و نوازنده چیره دست تنبک و ویولن است و 3 خواهر دارد.

همایون شجریان فعالیت هنری خود را با افتخار موسیقی معاصر ایران استاد شجریان در سال 60 هجری قمری آغاز کرد و در حال حاضر یکی از نوازندگان برجسته ایرانی در عرصه موسیقی سنتی و اصیل ایرانی به شمار می رود. او عاشق بوکس است و ویدیویی از تمرینات بوکس خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

نام مادر همایون شجریان فرخنده گل افشان است که پس از مدتی از محمدرضا شجریان جدا شد. همسر همایون شجریان گیتا خوانساری است که از هم جدا شدند و گفته می شود همایون شجریان با سحر دولتشاهی ازدواج کرده است.

بعدها پدر همایون شجریان با خواهر همسرش (کتایون خوانساری) ازدواج کرد. شجریان در 53 سالگی در سال 1371 با همسر دوم خود کتایون خوانساری 27 ساله آشنا شد و با او ازدواج کرد و حاصل زندگی آنها پسری به نام رایان متولد 1376 در کانادا بود. جشن بزرگی به افتخار آقای نصرت الله کریمی که 24 ساعت پس از ورود ایشان به تهران پس از سالها دوری از ایران برگزار شد.

همایون شجریان دارای 3 خواهر بزرگتر به نام های فرزانه، افسانا و مژگان است که به موسیقی دوستان اصیل ایرانی در آمریکا آموزش موسیقی می دهند. همایون شجریان یک برادر ناتنی به نام رایان نیز دارد.

نام گیتا خوانساری زیاد شنیده می شود. گیتا خوانساری همسر همایون شجریان است. گیتا خوانساری در سال ۱۳۷۴ با همایون شجریان فرزند استاد شجریان ازدواج کرد.گیتا خوانساری در تهران به دنیا آمد. دلیل طلاق جیتا خوانساری را بخوانید.

زندگی خانوادگی و شخصی گیتا خوانساری

گیتا خوانساری در خانواده ای چهار نفره هنرمند به دنیا آمد و یک خواهر بزرگتر به نام کتایون خوانساری متولد سال 1344 دارد. پدرش از بنیانگذاران هنر گرافیک در ایران و از طرفداران دکتر مصدق بود.

او همچنین یکی از روزنامه نگاران سابق ایران و مدیر هنری این مجله بود.

اشرف کاشانی، مادربزرگ خانم خانم‌سری، از اولین بازیگران زن تئاتر ایران بود که بسیاری از آثار او به فراموشی سپرده شده است.

زمانی که مادرش پانزده ساله بود در فیلم ضربت به کارگردانی ساموئل خاچکیان نقش اصلی را بازی کرد و برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مسکو شد و پس از ازدواج بازیگری را رها کرد.

مهاجرت گیتا خوانساری به پاریس

گیتا در کودکی به همراه خانواده به پاریس نقل مکان کرد و در فرانسه اقامت گزید و تحصیلات و دوران جوانی خود را در آنجا گذراند. پس از ازدواج با همایون شجریان در ایران زندگی کرد.

گیتا خوانساری و ازدواج با همایون شجریان

استاد شجریان پس از جدایی از همسر اولش با خواهر گیتا به نام کتایون خوانساری ازدواج کرد که این ازدواج او را با همایون شجریان آشنا کرد و سرانجام پس از 3 سال با هم ازدواج کردند. اما مدتی است که شایعاتی مبنی بر جدایی و طلاق این زوج به گوش می رسد که صحت و سقم آن تایید یا تکذیب نشده است و هیچ یک از این دو زوج به این خبر طلاق واکنشی نشان نداده اند.

شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایوم شجریان نیز جوهره زیادی در رسانه ها به راه انداخت و این خبر پس از گذشت چندین سال تایید یا تکذیب نشده است اما عکس این دو نفر در ماشین و در بهشت زهرا به شایعات زیادی دامن زده است. در مورد ازدواج آنها

 

پیج اینستاگرام گیتا خوانساری

صفحه اینستاگرام او در دسترس عموم نیست و او نیز از دنبال کنندگان همایون شجریان است و در بیو اینستاگرام خود نوشت:

گم شده جایی بین یک رویا و دریا

این مقاله از گروه وبگردی است و فقط برای سرگرمی در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا