چرا شاد با فیلترشکن باز میشه

روزنامه نگار –

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان که منجر به تعطیلی مدارس در همه کشورها از جمله ایران شد و با توجه به اهمیت و اهمیت ضرورت ادامه تحصیل دانش آموزان، وزارت آموزش و پرورش با تمرکز بر راه اندازی مدارس در فضای مجازی، تلاش مستمری را در این راستا آغاز و شبکه آموزشی دانش آموزی (HAPPY) را در اسرع وقت راه اندازی کرد. .

بر این اساس شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد) در فضایی منزوی با امکانات بومی و به عنوان شبکه آموزشی اختصاصی وزارت آموزش و پرورش ایجاد شد تا اتفاقاتی که در مدارس در زمان تعطیلی مدارس می افتد در این بستر مجازی رخ دهد. فضای امن

با راه اندازی این شبکه ممکن است مدیران، معلمان و دانش آموزان در استفاده از این پیام رسان با ابهاماتی مواجه شوند که نیاز به شفاف سازی و رفع آن دارد. به این ترتیب سوالات رایج کاربران به صورت جداگانه در سطح عمومی، مدیران، معلمان، کادر آموزشی، والدین و دانش آموزان به منظور بهره مندی بیشتر و سهولت دسترسی به این فضای مجازی پاسخ داده می شود.

سوالات عمومی

1. آیا پس از نصب پیام رسان توسط ادمین، معلم، دانش آموز یا والدین ایجاد کلاس یا گروه آموزشی ضروری است؟

به محض ورود مدیر مدرسه و احراز هویت، کلاس های مدرسه به صورت خودکار تعریف می شوند و نیازی به ایجاد گروه های کلاسی نیست.

2. مزیت استفاده از اپلیکیشن داخلی و اختصاصی در این طرح چیست؟

ایجاد محیطی جذاب، پویا، ایمن و متناسب با نیازهای آموزشی و اجتماعی دانش آموزان ایرانی یکی از مهم ترین دلایل راه اندازی اپلیکیشن داخلی شاد است.

3. تلفن همراه من نمی تواند برنامه را نصب کند. باید چکار کنم؟ آیا پیام‌هایی مانند این برنامه نامعتبر هستند یا ممکن است تلفن و داده‌های شما را به خطر بیندازند؟

تمامی مسائل امنیتی مربوط به اپلیکیشن توسط تیم فنی بررسی شده است. بنابراین، فقط به بخش تنظیمات دستگاه خود بروید و مجوز نصب برنامه را فعال کنید.

4. آیا سایر مخاطبین گروه ها و مخاطبین ما را می بینند؟

خیر، تمامی اطلاعات شخصی کاربران برای سایر کاربران محفوظ است و غیرقابل دسترسی است. مردم فقط می توانند مخاطبان خود را ببینند که به شاد پیوسته اند.

5. آیا پیام رسان نسخه دسکتاپ (ویندوز/مک/لینوکس) دارد؟

در حال حاضر فقط نسخه اندروید موجود است.

6. آیا پیام رسان نسخه وب دارد؟

آره Shadweb.iranlms.ir

7. آیا پیام رسان نسخه IOS دارد؟

بله Shaddl.ir

8. دوره های آنلاین چقدر طول می کشد؟

آموزش آنلاین تا رفع موانع موجود و اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

9. آیا دسترسی رایگان به اینترنت خواهیم داشت؟

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، به زودی امکان استفاده از اینترنت رایگان برای اپلیکیشن شاد فراهم می شود.

10. برنامه نهضت چندپایه/پیش دبستانی/سوادآموزی چگونه خواهد بود؟

در حال حاضر امکان حضور این افراد در دستگاه مبارکه وجود ندارد. در صورت امکان ارائه خدمات در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

11. برای دانش آموزان/مناطق محروم فاقد امکانات لازم چه باید کرد؟

موضوع در دست بررسی است و وضعیت متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

12. آیا می توان از فعالیت مدارس و کلاس ها در سطح منطقه و استان گزارش داد؟

آره یک پنل گزارش در قسمت “اتصال به مدیر ستاد/استان/شهرستان” برنامه شاد وجود دارد.

13. آیا امکان برگزاری کلاس های پیش دبستانی وجود دارد؟

الان نه. اما این امکان به زودی ارائه خواهد شد.

14. آیا امکان ایجاد گروه و کانال (از هر نوعی) برای افراد وجود دارد؟

خیر، این امکان در حال حاضر در اپلیکیشن شاد وجود ندارد.

15. برای نصب این برنامه چه ویژگی هایی از دستگاه هوشمند مورد نیاز است؟

دستگاهی هوشمند با سیستم عامل اندروید (نسخه 4.4 یا بالاتر) و با حداقل حافظه مورد نیاز برای نصب و اجرای اپلیکیشن.

مدیران

1. مدیران چه کاری باید انجام دهند؟ (شرح مراحل یک به یک)

مدیران می توانند با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد، تمامی مراحل کار را به صورت جداگانه مشاهده کنند. (در صورت لزوم از راهنما استفاده کنید.)

2. نحوه ثبت و تغییر اطلاعات معلمان (رسمی، پولی، مستقل، بدون اطلاع سامانه (خرید خدمات)) در «سناد» چگونه است؟ مشکل عدم پذیرش اطلاعات معلم توسط اپلیکیشن را چگونه حل کنیم؟

تمامی اطلاعات معلمان توسط مدیران مدارس در سامانه سناد قابل ذخیره و ویرایش است. مدیر و مدرس باید از صحت اطلاعات وارد شده در سناد اطمینان حاصل کنند و سپس مراحل نصب اپلیکیشن را تکمیل کنند.

3. چگونه اطلاعات (ادمین) خود را در سناد ثبت کنم؟

این اطلاعات توسط مدیران منطقه در سامانه سناد قابل ذخیره و ویرایش است.

4. برای ذخیره اطلاعات در سناد چه مراحلی لازم است؟

تمامی ادارات موظفند اطلاعات خود را در سناد ثبت کنند. مسئولیت این کاربر بر عهده مدیران مدرسه و ناحیه است و هیچ دسترسی برای دیگران وجود ندارد.

سوالات معلمان

1. معلمان چه باید بکنند؟ (شرح مراحل یک به یک)

اساتید با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد می توانند تمامی مراحل کار را به صورت جداگانه مشاهده کنند. (در صورت لزوم از راهنما استفاده کنید)

2. هنگام وارد کردن کد ملی معلم در قسمت طبقه بندی، خطای “Invalid” ظاهر می شود. باید چکار کنم؟

مطمئن شوید که شماره تلفن شما با سیستم سناد مطابقت دارد. همچنین شماره ملی را به صورت صحیح و با کیبورد انگلیسی وارد کنید. در صورت نیاز از مدیر بخواهید که اطلاعات شما را در سامانه سناد تصحیح کند.

3. تعدادی از همکاران معلم با اطلاع همکار دیگری در کلاس حضور دارند. چه کار باید بکنیم؟

ارتباط کلامی مخالف آن است. اطلاعات دقیق باید در سناد گنجانده شود.

4. آیا امکان ادغام چندین کلاس با محتوای مشابه توسط یک معلم وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

5. معلمانی که آموزش اختیاری ارائه می دهند چه باید بکنند؟

مربیان دارای تدریس انتخابی می توانند از روز سه شنبه پیامک وارد کرده و پس از انتخاب نقش معلم کد مدرسه خود را انتخاب کنند.

6. آیا امکان انصراف از دوره وجود دارد؟

امکان خروج دانش آموزان از کلاس وجود دارد که به زودی غیرفعال می شود.

راهنمای اضافه کردن عضو به کلاس:

راهنمای انتخاب یک عضو گروه (معلم) به عنوان رهبر گروه

نحوه حذف یک مخاطب (به جز اعضای تایید شده)

سوالات مدرسه/دیگر کارکنان آموزشی

1. معاونین مدرسه چه باید بکنند؟

در حال حاضر کارکنان مدرسه موظف به همکاری با مدیر مدرسه هستند. در مراحل زیر می توان نقش های جداگانه ای برای این افراد روی اپلیکیشن تعریف کرد.

2. مربیان/مشاوران میزبان چه کاری باید انجام دهند؟

به زودی در هر مدرسه یک گروه آموزشی و مشاوره ویژه ایجاد می شود. ایده های عملیاتی و کاربردی خود را در محیطی دوستانه از طریق مدیران منطقه به تیم پشتیبانی منتقل کنید تا در صورت امکان از طرف شما اجرا شود.

3. برای اجرای برنامه های تربیت بدنی و سلامت / کلاس های عملی / کلاس ها چه باید کرد؟

متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. ایده های عملیاتی و کاربردی خود را در محیطی دوستانه از طریق مدیران منطقه به تیم پشتیبانی منتقل کنید تا در صورت امکان از طرف شما اجرا شود.

پیغام خطا

1. در حین احراز هویت دانش آموز صفحه ثبت اطلاعات شناسنامه (کد ملی و سری شناسنامه و …) نمایش داده نمی شد و مستقیماً در صفحه ای با پیغام خطای 403 وارد می شد، چه کار کنم؟

فیلتر خود را هنگام کار با Shad و احراز هویت در تلفن خود غیرفعال کنید.

زبان صفحه کلید تلفن یا کامپیوتر را روی انگلیسی تنظیم کنید. (اعداد را به زبان انگلیسی وارد کنید)

اصالت شناسنامه دانش آموز باید توسط مدیر مدرسه سناد تایید شود. تصحیح اطلاعات در سناد حداکثر به مدت 24 ساعت در سامانه شاد اعمال خواهد شد.

پیوند صفحه وب احراز هویت را کپی کنید، همان صفحه را با مرورگر دیگری در تلفن یا رایانه خود باز کنید و احراز هویت را کامل کنید. (مراحل را در عکس ببینید).

مشکل معمولاً از ترافیک و سرعت اتصال اینترنت شما یا خود برنامه است. مراحل احراز هویت را در زمان های مختلف تکرار کنید.

ممکن است نسخه مرورگر تلفن یا اینترنت شما کم باشد. اگر به بروزرسانی عادت دارید، لطفاً مرورگر خود را از “Market” یا “Google Store” به روز کنید یا مرورگر دیگری مانند Google Chrome یا Mozilla Firefox و غیره را نصب کنید.

اگر با استفاده از این روش قادر به احراز هویت نیستید، ساده ترین راه این است که برنامه را روی گوشی دیگری با همان شماره موبایل نصب و اجرا کنید و مراحل احراز هویت را تکمیل کنید. پس از اتمام کار در تلفن دوم، دانش آموز با تلفن اول به کلاس اضافه می شود و می توانید برنامه را از تلفن دوم حذف کنید.

مجموع دو عدد را در جای خالی بنویسید.

2. در صورت خطای 406 راه حل چیست؟

هر دانش آموز 5 دقیقه فرصت دارد تا اطلاعات شخصی خود را ثبت کند. اگر در عرض 5 دقیقه نتواند اطلاعات شما را ذخیره کند، با خطای 406 مواجه می شوید که در این صورت لطفا دوباره اطلاعات را ذخیره کنید.

3. راه حل خطاهای 402 و 401 چیست؟

اگر پس از ذخیره پروفایل دانش آموز با خطای 401 یا 402 مواجه شدید، باید یک مرحله به عقب برگردید و مراحل را ادامه دهید. اگر بعد از مرحله احراز هویت با خطای 401 یا 402 مواجه شدید، باید به قسمت دانشجو و سپس به قسمت لیست دانشجو بروید و نام دانشجو را انتخاب کنید.

4- در هنگام ورود دانش آموز، خطای عدم تطابق اطلاعات در شناسنامه وجود دارد.

توجه داشته باشید که دلیل این خطا ممکن است نقص یا اشتباه در اطلاعات ثبت شده دانش آموز در سامانه سناد باشد. مطمئن شوید که اطلاعات شما صحیح است.

سوالات دانش آموزان

1. دانش آموزان چه باید بکنند؟ (شرح مراحل یک به یک)

دانشجویان می توانند با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد، تمامی مراحل کار را به صورت جداگانه مشاهده کنند. (در صورت لزوم از راهنما استفاده کنید.)

2. من یک شهروند دانشجو هستم. چگونه وارد سامانه شویم؟

در مورد اتباع سایر کشورها به جای کد ملی باید کد ملی درج شود و نیازی به درج اطلاعات شناسنامه نیست. ورود این اقوام به زودی امکان پذیر می شود. مدیر اکنون توانایی اضافه کردن دانش آموزان را دارد.

3. آیا امکان ثبت نام چند دانشجو در یک خط وجود دارد؟ آیا معلمان والدین یا مدیران می توانند از همان خط برای ثبت نام فرزند خود استفاده کنند؟

آره در حال حاضر این امکان وجود دارد اما احتمال خطای فرزندان در این زمینه بر عهده والدین خواهد بود. در صورت لزوم والدین خط تلفن جداگانه برای هر دانش آموز تهیه کنند.

3. دانش آموزانی که گوشی ندارند چگونه می توانند از تلفن والدین خود استفاده کنند؟

می توانید این برنامه را روی دو گوشی مثلا (تلفن پدر و مادر) نصب کنید و با یک شماره آن را فعال کنید، اگر یکی در دسترس نبود از گوشی دیگر استفاده کنید.

4. دانش آموزان مبارز چه باید بکنند؟

برنامه ریزی برای دانش آموزان استثنایی ادامه دارد. در صورت وجود پیشنهاد ایده های عملیاتی و کاربردی خود را از طریق مدیران منطقه در محیطی شاد به تیم پشتیبانی انتقال دهید تا از طرف شما آنها را اجرا کنند.

سوالات والدین

1. والدین چه باید بکنند؟

پس از نصب اپلیکیشن، والدین می توانند در زمان توافق شده بر حضور دانش آموزان در کلاس های درس نظارت کنند. در حال حاضر امکان حضور فعال والدین در اپلیکیشن شاد وجود ندارد.

2. آیا امکان ارسال گزارش حضور و غیاب هفتگی برای والدین وجود دارد؟

متأسفانه، در حال حاضر این امکان وجود ندارد، اما محتوای دوره و فعالیت های دوره در دستگاه هوشمند مورد استفاده در دسترس هستند.

3. آیا چند دانش آموز از یک خانواده با یک شماره موبایل می توانند وارد شاد شوند؟

رعایت این ماده امکان پذیر است. هنگامی که یک کودک به برنامه ملحق شد، باید از برنامه خارج شود و قبل از اینکه دانش آموز بعدی بتواند به کلاس بپیوندد، دوباره وارد شود.

فعالیت های کلاسی

1. آیا امکان انصراف از دوره (ترک گروه کلاس) وجود دارد؟

در حال حاضر امکان انصراف از دوره وجود ندارد.

2. آیا می توانم دوره و محتوای ارائه شده را ذخیره کنم؟

آره در این راستا اپلیکیشن شاد شبیه به پیام رسان ها عمل می کند و می توانید محتوای ارائه شده در آنجا را مانند یک پیام رسان ذخیره کنید.

3. آیا می توانم پیام های ارسال شده را حذف/ویرایش کنم؟

آره در همین راستا اپلیکیشن Shad مشابه پیام رسان ها عمل می کند و می توانید پیام های خود را مانند یک پیام رسان حذف یا ویرایش کنید.

4. آیا برای ارسال فایل متنی، عکس یا فیلم محدودیتی وجود دارد؟

حداکثر حجم فایل قابل ارسال 100 مگابایت است.

5. آیا می توانم اطلاعات را از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل کنم؟

آره اطلاعات مسنجر در خود پیام رسان ذخیره می شود و به دستگاهی که استفاده می کنید بستگی ندارد. به سادگی با دستگاه دیگری وارد حساب کاربری خود شوید.

6. آیا امکان برقراری ارتباط دو طرفه و تعاملی بین دانش آموزان و معلم وجود دارد؟

آره محیط شاد امکان ارتباط دو طرفه معلم و دانش آموزان در گروه های کلاس را فراهم می کرد. البته در حال حاضر امکان ارتباط شخصی بین دانشجویان وجود ندارد.

7- آیا آزمون ها/امتحانات/کارنامه ها به همین صورت تحویل داده می شوند؟

در این صورت اطلاعات متعاقبا ارائه خواهد شد.

8. آیا امکان اشتراک بخشی از صفحه نمایش گوشی یا دسکتاپ برای همه کلاس ها وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

9. آیا امکان حضور آنلاین وجود دارد؟ چگونه بفهمم دانش آموز کلاس را ترک نکرده است؟

با مراجعه به لیست دوره ها از میزان حضور هر دانش آموز مطلع خواهید شد.

10. آیا امکان ارسال همزمان تصویر یا صدای استاد (استریم) وجود دارد؟

خیر متاسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

انتهای پیام/

برنامه Shad احتمالاً به خوبی لبه های آن کار نمی کند. مشکلات عملیاتی و فنی زیادی در مورد Shaad وجود دارد. در این گفتگو به مشکل حل مشکل اپ شاد می پردازیم.

سیستم شاد که به معنای شبکه اجتماعی دانش آموزی است، یک سیستم آموزش از راه دور برای دانش آموزان است. به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، مدارس برای مدت طولانی تعطیل شد. به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش به فکر ایجاد سیستم آموزش از راه دور افتاد تا دانش آموزان از تحصیل عقب نمانند. البته وی در چند مرحله از این سیستم در نسخه های مختلف اندروید، آیفون و تحت وب رونمایی کرد.

دانشجویان باید با استفاده از یکی از این نسخه ها در این سامانه ثبت نام کنند تا بتوانند از امکانات آن استفاده کنند. ابتدا نسخه اندروید در تاریخ 16 آوریل آماده استفاده شد، سپس نسخه تحت وب در 26 آوریل آماده استفاده شد و در نهایت نسخه iOS این برنامه معرفی شد.

رفع مشکل برنامه Shaad

همانطور که در مقدمه این مقاله اشاره کردیم، سامانه اقبال در شرایط کنونی ویروس کرونا در کشور و تعطیلات طولانی ناشی از شیوع این ویروس به کمک نظام آموزش از راه دور آمده است.

این اپلیکیشن با کمک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روبیکا اپ، فرست میت و دانشگاه صنعتی شریف برای شما آورده شده است و سعی شده است بدون خطا باشد اما مانند هر سیستم یا اپلیکیشن دیگری با مشکل مواجه هستند. . به خصوص در مراحل اولیه بهره برداری که برای کاربران این گونه سیستم ها و اپلیکیشن ها آزاردهنده است.

در همین راستا در این گفتار ابتدا به دلایل کلی خطای نصب برنامه شاد می پردازیم و سپس به برخی از خطاهای خاص رخ داده در مورد شاد می پردازیم. کاربران هنگام نصب، عضویت، فعال سازی و احراز هویت این برنامه با خطای Shad مواجه می شوند. در مقاله زیر نحوه رفع ارورهای 401، 402، 403، 405، 406 و 417 در اپلیکیشن شاد را شرح می دهیم. همچنین سعی کرده ایم در قسمتی جداگانه مشکلات آیفون را شرح دهیم. برای حل مشکل برنامه شاد با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بدانید:

حل مشکل برنامه شاد; چرا Happy نصب نمی شود؟

ممکن است دلایل زیادی برای نصب نشدن برنامه Happy Education وجود داشته باشد، اما عمدتا یکی از 6 دلیل زیر باعث عدم نصب برنامه Happy Education می شود.

ناکافی بودن حافظه تلفن همراه

همه ما می دانیم که تلفن های همراه دو نوع حافظه دارند.

حافظه داخلی

رم کارت SD

بسیاری از تلفن های همراه پس از چند ماه استفاده، حافظه داخلی خود را پر می کنند. در نتیجه زمانی که کاربران بالقوه برنامه آموزشی را با خوشحالی دنبال می کنند. برنامه Shad نصب نمی شود.

دلیل روشن است؛ کارت حافظه داخلی فضای کافی برای نصب برنامه آموزشی شاد را ندارد. اما برخی از کاربران بالقوه فکر می‌کنند مشکلی نیست زیرا رم کافی [کارت SD] را در دسترس می‌بینند.

در حالی که مشکل دقیقاً این است: زیرا همه برنامه ها برای نصب اولیه نیاز به حافظه داخلی دارند. بنابراین، داشتن فضای خالی زیاد روی کارت SD به این معنی نیست که گوشی شما فضای کافی برای نصب Happy Education دارد.

فایل نصبی شاد ناقص است یا مشکل دارد

به ندرت پیش می آید که فایل نصبی برنامه آموزشی شاد خراب شود. معمولاً دلایل زیر می تواند برنامه شاد معلمان بد را توضیح دهد:

دانلود ناقص برنامه آموزشی شاد

آماده سازی فایل نصبی برنامه شاد از منابع غیر رسمی

به هر حال، اگر نمی توانید برنامه Happy Education را نصب کنید. پیشنهاد می کنیم از تمیز بودن فایل نصبی برنامه Shaad Education مطمئن شوید. تنها راه دانلود از منابع رسمی و قابل اعتماد است.

مشکل منبع ناشناخته

شایع ترین دلیل نصب نکردن برنامه آموزشی شاد این است که شما مجاز به نصب برنامه از منابع ناشناس نیستید. تلفن های همراه معمولاً برای جلوگیری از نصب برنامه های آلوده اجازه نصب برنامه ها را از هر منبعی نمی دهند. برای مثال، گوشی های اندرویدی گوگل پلی استور را به عنوان یک منبع قابل اعتماد می شناسند.

رفع مشکل برنامه Happy

بنابراین اپلیکیشن Shad Education در گوگل پلی موجود نیست، گوشی اندرویدی شما اجازه نصب آن را به شما نمی دهد. بنابراین، هرکسی که می‌خواهد اپلیکیشن شاد را نصب کند، باید منابع غیر ایمن [از تلفن همراه خود] را در قسمت تنظیمات فعال کند.

بیشتر بدانید:

نسخه اندروید دستگاه شما قدیمی است

این به نوبه خود می تواند در عدم نصب برنامه Shad موثر باشد. اگر گوشی اندرویدی شما یک دستگاه قدیمی با اندروید ضعیف است، کاری جز تهیه یک گوشی جدید و به روز نمی توانید انجام دهید.

اما اگر قصد خرید گوشی جدید را ندارید، شاید راه حل استفاده از اپلیکیشن Shad برای ویندوز و کامپیوتر باشد که کار شما را آسان می کند. زیرا استفاده از Shad در کامپیوتر بستگی زیادی به سیستم عامل دستگاه شما ندارد.

ریست کردن تنظیمات نصب

در برخی موارد با ریست کردن توانستیم اپلیکیشن شاد را روی موبایل دریافت کنیم. خیلی ساده است؛ باید به بخش Applications رفته و تنظیمات را بازنشانی کنید.

رفع مشکل برنامه Happy

شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

تنظیمات را وارد کنید

روی Apps ضربه بزنید

در صفحه ای که باز می شود، روی گزینه سه نقطه در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید

Reset app settings را انتخاب کنید

ناشناخته بودن SD کارت

یکی دیگر از دلایل نصب نشدن اپلیکیشن، خطای Application not installed است زیرا کارت حافظه گوشی شناسایی نمی شود. برای رفع نصب نشدن برنامه در اندروید، باید کارت حافظه خود را نصب کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از گوشی های هوشمند جدید این کار را به صورت خودکار انجام می دهند، اما اگر کارت SD شما نصب نشده باشد، می توانید به تنظیمات گوشی دسترسی پیدا کرده و به قسمت Storage بروید. به کارت SD اشاره کنید و روی رسانه ضربه بزنید.

بیشتر بدانید:

حل مشکل برنامه شاد; خطای احراز هویت و سایر خطاها

همانطور که توضیح داده شد، پس از نصب و فعال سازی اپلیکیشن شاد، اولین وظیفه دانش آموزان، معلمان و مدیران، احراز هویت برای عضویت در کانال ها و گروه های مطالعه مرتبط با کلاس و مدرسه خود است. اما در حین انجام موارد ذکر شده احتمال بروز خطا به دلایل مختلف وجود دارد که در ادامه برای ارائه این خطاهای برنامه شاد و رفع هر کدام از خطاها توضیح داده شده است.

خطای عدم تطابق اطلاعات شناسنامه در برنامه شاد: اطلاعات دانش آموزان قبل از ثبت نام توسط مدیر مدرسه در سامانه سناد ثبت می شود. برای احراز هویت در سامانه شاد از اطلاعات این سامانه سناد استفاده می شود.

لازم به ذکر است که دلیل این خطا در برنامه شاد ممکن است نقص یا خطا در پروفایل دانش آموز ذخیره شده در سامانه سناد باشد. برای رفع این خطا ابتدا اطلاعات دانش آموز را با سامانه همگام سازی بررسی کنید و در صورت وجود مشکل در اطلاعات شناسنامه با مدیر مدرسه تماس بگیرید تا اطلاعات دانش آموز در سامانه سناد ثبت شود. لازم به ذکر است پس از اصلاح اطلاعات در سامانه سناد، ممکن است در عرض 24 ساعت با این خطا مواجه شوید. پس بهتر است کمی صبر کنید.

خطاهای برنامه شاد 401 و 402: اگر پس از ثبت مشخصات دانشجو در برنامه شاد، خطای 401 یا 402 رخ داد، باید یک مرحله به عقب برگردید و فرآیند ثبت برنامه را دوباره انجام دهید. همچنین اگر بعد از مرحله احراز هویت خطای 401 یا 402 ظاهر شد، باید به قسمت student سپس به قسمت student list بروید و دوباره نام دانشجو را انتخاب کنید.

رفع مشکل برنامه Happy

خطای برنامه شاد 403: این ارور می تواند در حین احراز هویت دانشجو رخ دهد و به جای ورود به صفحه ثبت اسناد (کد ملی و شماره سریال شناسایی و …) l ارور 403 نمایش داده شود. ظاهر این خطا ممکن است به دلایل مختلفی باشد که در زیر برای رفع مشکل توضیح داده شده است:

راه حل 1: فیلتر خود را هنگام کار با Shad و احراز هویت روی تلفن غیرفعال کنید.

راه حل دوم: زبان صفحه کلید گوشی یا کامپیوتر را روی انگلیسی قرار دهید و اعداد را به انگلیسی وارد کنید.

راه حل سوم: اصالت شناسنامه دانش آموز باید توسط مدیر مدرسه سامانه سناد تایید شود. لازم به ذکر است تصحیح اطلاعات در سناد ظرف 24 ساعت در سامانه شاد اعمال خواهد شد.

راه حل چهارم: پیوند صفحه وب احراز هویت را کپی کنید، همان صفحه را با مرورگر دیگری در تلفن یا رایانه خود باز کنید و احراز هویت را ادامه دهید.

رفع مشکل برنامه Happy

راه حل پنجم: مشکل معمولا از ترافیک و سرعت اینترنت شما یا خود برنامه است. مراحل احراز هویت را در زمان های مختلف تکرار کنید.

راه حل ششم: ممکن است نسخه گوشی یا مرورگر اینترنت کم باشد. اگر به به‌روزرسانی برنامه‌ها عادت دارید، مرورگر خود را از Google Market به‌روزرسانی کنید یا مرورگر دیگری مانند Google Chrome یا Mozilla Firefox را ثبت یا نصب کنید.

راه حل هفتم: اگر با این روش ها قادر به احراز هویت نیستید، ساده ترین راه این است که اپلیکیشن را روی گوشی دیگری با همان شماره موبایل نصب و اجرا کنید و مراحل احراز هویت را تکمیل کنید. پس از اتمام کار در تلفن دوم، دانش آموز در تلفن اول به کلاس اضافه شده است و می توانید برنامه را از تلفن دوم حذف کنید.

راه حل هشتم: مجموع دو عدد را در جایی که مشخص شده است بنویسید.

خطای 404 (خطای برنامه شاد 404): زمانی رخ می دهد که سرور نتواند صفحه درخواستی کاربر را پیدا کند. در این صورت احتمالا آدرس سامانه شاد را اشتباه وارد کرده اید.

ارور 405 (خطای برنامه شاد 405): ارور 405 در این سیستم نشان دهنده مشکل بودن اطلاعات دانش آموز در سامانه سناد است. سامانه دانش آموزی سناد که در سال 1392 به عنوان بخشی از طرح تحول آموزش و پرورش راه اندازی شد، مأموریت جمع آوری اطلاعات دانش آموزان در 31 استان کشور را دارد.

سامانه سناد از طریق این لینک قابل دسترسی است و دارای آدرس های مختلف برای هر سال تحصیلی است که در صفحه اصلی سناد قابل دسترسی است. بنابراین برای رفع این مشکل دانش آموز یا مدیر مدرسه باید سامانه سناد را بررسی کرده و اطلاعات نادرست را اصلاح کند.

خطای برنامه Shaad 406: برای افزایش امنیت اپلیکیشن شاد به هر دانش آموز 5 دقیقه فرصت داده می شود تا اطلاعات شخصی خود را ثبت کند. اگر ثبت اطلاعات دانش در مدت 5 دقیقه تکمیل نشود، خطای 406 نمایش داده می شود که در این صورت باید ثبت مشخصات مجدد انجام شود.

Happy Program Error 417: این ارور شباهت زیادی به Happy Program Error 403 دارد با این تفاوت که خطای 417 تنها زمانی رخ می دهد که آدرس IP اینترنت شما ایران نباشد. همانطور که توضیح داده شد نرم افزار شاد محیط امنی برای دانش آموزان است و وزارت آموزش و پرورش تنها امکان دسترسی به اپلیکیشن شاد با آی پی و اینترنت کشور را برای ارائه این محیط ارائه می دهد.

رفع مشکل برنامه Happy

به همین دلیل، اگر هنگام احراز هویت در سیستم Shad یا استفاده از برنامه Shad با خطای 417 Shad مواجه شدید، فایروال خود را خاموش کنید. برای اینکه مطمئن شوید آدرس IP گوشی شما بعد از خاموش کردن کلید تغییر کرده است، می توانید با نرم افزار IP Finder بررسی کنید که آدرس IP گوشی شما به ایران تغییر کرده است.

بیشتر بدانید:

رفع مشکل برنامه Shad در iOS

اگر برنامه های آیفون از اپ استور دانلود نشوند، آیفون به خوبی سایر گوشی های هوشمند کار نخواهد کرد. به دلیل تحریم ها، بسیاری از اپلیکیشن ها از جمله Shad را نمی توان از اپ استور دانلود کرد، بنابراین مستقیما دانلود و نصب می شوند. برای استفاده از برنامه های ناشناخته ای که نمی توانند از اپ استور دانلود شوند، باید اطمینان داشته باشید

رفع مشکل برنامه Happy

اگرچه هنوز نسخه iOS شاد ارائه نشده است، اما پس از دانلود اپلیکیشن آیفون نسخه شاد که به زودی ارائه می شود، باید به تنظیمات گوشی رفته و وارد گزینه General شده و ماشین های مدیریتی را انتخاب و فعال کنید. گزینه این برنامه یا Trust.do.

همانند گوشی‌های اندرویدی، کمبود فضا می‌تواند مانع از نصب برنامه‌ها بر روی آیفون شود. در چنین شرایطی، برنامه هایی که فضای زیادی اشغال می کنند یا برنامه های اضافی را حذف کنید، پس از آزاد شدن فضای گوشی، می توانید برنامه را دوباره نصب کنید.

علاوه بر این، می توانید از برنامه Shad برای ویندوز در حالی که منتظر انتشار نسخه iOS Shad هستید، استفاده کنید.

بیشتر بدانید:

.

گردآوری شده توسط: تکراتو

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که شاد را از کجا دانلود و نصب کنید یا وقتی شاد دانلود نمی شود چه کاری انجام دهید، این مقاله را تا انتها بخوانید زیرا در این مقاله قصد داریم بهترین مکان برای نصب شاد و دلیل آن را به شما بگوییم. به شما بگویم عزیزان من برای شما توضیح می دهیم که چرا شاد باز نمی شود. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

لیست این مقاله (با کلیک بر روی هر عنوان به این بخش دسترسی خواهید داشت):

چه چیزی خوشحال است؟

برنامه معروف Shaad، یک برنامه پیام رسانی که توسط یک ویروس کوچک ایجاد شده است. ویروسی وحشتناک که وارد زندگی مردم در سراسر جهان شده و آنها را شوکه کرده است. مردمی که از حمله این ویروس بسیار شگفت زده شده بودند و جز قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با آن اقدام دیگری نداشتند. بنابراین لازم بود برای مدت معینی همه چیزهایی را که مردم را به ترک خانه هایشان سوق می داد، از جمله مدرسه کنار گذاشت!

برای اینکه دانش آموزان در این شرایط بحرانی از آموزش دور نمانند باید روش آموزشی جدیدی در نظر گرفته شود. این بار تکنولوژی به کمک بشریت آمد و دانش آموزان را قادر ساخت که تحصیل خود را رها نکنند. وزارت آموزش و پرورش با ایجاد و معرفی اپلیکیشنی به نام شاد، خانه را به مکانی برای آموزش کودکان در قالب یک مدرسه مجازی و آنلاین تبدیل کرده است.

شاد یک پیام رسان است و دارای بخش های مختلف کانال و گروه است و دانش آموزان، معلمان و مدیران به راحتی می توانند کلاس غیر فیزیکی خود را با استفاده از زنده، تصویری، صوتی و فایل ها از طریق رابط کاربری ساده این برنامه به اشتراک بگذارند. ، عکس و غیره و استفاده کنید. می توان گفت کلاس مجازی شاد نه تنها کم ندارد، بلکه دارای مزایایی نسبت به کلاس های فیزیکی از جمله قابلیت ذخیره دروس است که همانطور که می دانید در کلاس فیزیکی وجود ندارد. برخی از ایرادات مانند عدم وجود گزینه های به روز رسانی را می توان حل کرد، به عنوان مثال برای این مشکل که راه حل آن را می توان در مقاله “چگونه شاد را به روز کنیم؟” و می توانید از آن استفاده کنید. اگر نسخه صحیح برنامه شاد دانلود نشود، برنامه دچار مشکلاتی مانند تاخیر ثابت، سرعت پایین، کیفیت پایین، حذف خودکار، خروج خودکار و غیره خواهد شد. بنابراین برای بهره مندی از امکانات برنامه حتما نسخه مناسب برنامه را دانلود کنید.

نحوه نصب نسخه سالم شاد

یک نسخه آسیب دیده یا قدیمی نه تنها می تواند به دستگاه شما آسیب برساند بلکه زمان شما را نیز تلف می کند. پس در انتخاب سایتی که اپلیکیشن را از آن دانلود می کنید بسیار دقت کنید. برنامه ای که انتخاب می کنید باید با نسخه ویندوز یا اندروید شما سازگار باشد. به روز باشید زیرا این برنامه به دلیل شادی مبتدیان تغییرات زیادی می کند.

علاوه بر این نصب شاد روی ویندوز باید با دقت انجام شود و می توان گفت سخت تر از اندروید است. در مقاله آموزش شاد در ویندوز 10 به آموزش کامل نصب شاد در ویندوز و نکات دیگر پرداخته شده است که خواندن آن خالی از لطف نیست. اگر می خواهید Shad را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید، این قطعا کمک زیادی به شما خواهد کرد. بنابراین نصب برنامه علاوه بر نسخه انتخابی بسیار مهم است.

چرا پیام های شادی نمی آید؟ چرا اپلیکیشن Happy کار نمی کند؟

هر برنامه ای ممکن است با مشکل مواجه شود و Shad نیز از این قاعده مستثنی نیست. همانطور که گفته شد، اگر نسخه برنامه مشکلی داشته باشد، ممکن است به درستی باز نشود. اما گاهی اوقات برنامه نیاز به آپدیت دارد و با دانلود نسخه آپدیت شده شاد از مایکت می توان این مشکل را برطرف کرد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]برای رفع عدم نمایش Shad، برنامه را از رایانه خود نصب کنید. اگر مشکل شما حل نشد، به قسمت نظرات اپلیکیشن در MyKite بروید و از سایر کاربران بپرسید، آنها به شما کمک خواهند کرد، همچنین می توانید سوالات خود را در انتهای این مقاله از ما بپرسید[/box]

برنامه آموزشی شاد

حجم: 41.9 مگابایت

شایان ذکر است که گاهی اوقات برنامه به خوبی کار می کند و گوشی یا سیستم شما دچار مشکل می شود. اگر سایتی که برای دانلود برنامه انتخاب می کنید قابل اعتماد است و از سالم بودن نسخه برنامه مطمئن هستید اما شاد روی گوشی شما پاسخ نمی دهد و پیام های شاد نمایش داده نمی شود، گوشی موبایل شما مشکل دارد. حافظه خارجی.

اگر گوشی شما مشکل سخت افزاری دارد با نرم افزارهای دیگر مشکل دارد و فقط از باز نشدن آن راضی نیستید. گاهی اوقات می توانید با استفاده از گزینه تغییر مکان ذخیره سازی (از Settings/Applications/Application Manager/Application) Shad (برنامه Shad) / تغییر مکان ذخیره سازی (Storage) متوجه شوید که حافظه خارجی مشکل دارد و Shad را از کار کردن متوقف کرده است. حافظه خارجی. اگر حافظه کمکی دستگاه آسیب ببیند، اکثر فایل های موجود در آن حافظه نیز دچار مشکل می شوند و این داستان فقط مربوط به Shad نیست.

اگر Shad در حافظه داخلی گوشی شما باشد، اما ظاهر نشد، ممکن است فضای داخلی شما برای کار این نرم افزار کافی نباشد. بنابراین، اگر حافظه خارجی سالم است، برنامه را به آنجا منتقل کنید یا حافظه داخلی را آزاد کنید تا فضای مورد نیاز برای عملکرد برنامه فراهم شود.

اگر راه حل های بالا مشکل شما را حل نکرد، لطفاً دستگاه خود را بازنشانی کنید و سپس برنامه به روز شده را از Myket دانلود و نصب کنید. تنظیم مجدد هیچ یک از داده های شما را پاک نمی کند و فقط به عملکرد بهتر تلفن کمک می کند. اگر تنظیم مجدد به درستی کار نمی کند، به عنوان آخرین راه حل، گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. فرآیند بازیابی کارخانه، بر خلاف بازنشانی کارخانه، تمام داده‌ها را از گوشی شما حذف می‌کند و گوشی شما را دقیقاً شبیه همان روز اولی که آن را خریده‌اید، می‌کند.

نسخه سالم یک اپلیکیشن چه ویژگی هایی دارد؟

یک اپلیکیشن سالم باید کاملا به روز، بدون وقفه، بارگذاری سریع و بدون خرابی، سازگار با نسخه اندروید یا ویندوز و اندازه مناسب برای کارایی باشد.

انتخاب باشماست!

در این مقاله سعی کردیم به شما آموزش دهیم که Shad را کجا نصب کنید، اپلیکیشن انتخابی شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد و چرا شاد کار نمی کند، امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد. حالا نوبت شماست که نظرات خود را به ما بدهید. همچنین اگر زیر عنوان مقاله سوالی دارید پاسخ را از ما بپرسید. از همکاری شما متشکرم.

در این مقاله سوالات متداول کاربران و مشکلاتی که ممکن است کاربران شبکه شاد در هنگام استفاده از این برنامه با آن مواجه شوند در قالب پرسش و پاسخ گردآوری شده است.

چه زمانی سرعت شاد بیشتر می شود؟

در روزهای آینده با تغییراتی که انجام خواهد شد و کلاس ها طبق دستور برگزار می شود، مشکل برطرف خواهد شد. علاوه بر این می توانید در قسمت تنظیمات – داده و ذخیره سازی سرعت دانلود فیلم و … را افزایش دهید.

علت متوقف شدن پیام رسان چیست؟

این مشکل یکی از اصلی ترین و رایج ترین مشکلاتی است که کاربران سیستم شاد با آن مواجه هستند و مربوط به پر شدن حافظه ذخیره سازی اطلاعات دستگاه می باشد. این مشکل به ویژه در شرایطی که گوشی شما از اتصال حافظه SD پشتیبانی نمی کند و ظرفیت حافظه داخلی پیش فرض آن محدود است، قابل توجه است.
یکی از کاربردی ترین روش هایی که در صورت پر بودن حافظه گوشی می تواند شما را از مشکل خلاص کند مربوط به پاک کردن کش اپلیکیشن ها است.
اگر تعداد اپلیکیشن ها یا برنامه های نصب شده بر روی گوشی اندرویدی شما زیاد باشد و مدت زمان نسبتا زیادی از آنها استفاده کرده باشید، بدون شک حجم اطلاعات ذخیره شده در کش دستگاه شما بسیار زیاد خواهد بود. بنابراین حذف این اطلاعات یکی از بهترین راه ها برای آزادسازی حافظه گوشی اندروید است.

آیا ممکن است علت مشکلات کاربری شاد مربوط به ضعیف بودن سرعت اینترنت گوشی موبایل باشد؟

استفاده از اینترنت با سیم کارت 4G را امتحان کنید.

در گروه های کلاسی و پی وی دبیران قادر به ارسال عکس و فایل نیستم. چه کار کنم؟

به معلم مربوطه بگویید پیام های ارسال را در گروه باز کند تا دانش آموزان شما بتوانند در گروه ارسال کنند.

چرا وقتی دانش اموزی که اشتباهی دستش می خورد و گروه را ترک می کند ،مجددا نمی توانم به گروه اضافه کنم؟

بسته به مشکل خود می توانید یکی از روش های زیر را در نظر بگیرید:
1 – منتظر بروزرسانی سیستم باشید که ممکن است 2-3 هفته طول بکشد.
2-دوباره توسط admin به کلاس اضافه شود.
3-ادمین گروه جدیدی با نام کلاس شما ایجاد می کند و شما را به گروه اضافه می کند و به شما اجازه دسترسی می دهد، سپس دانش آموزان مورد نظر را به گروه اضافه می کنید و به فعالیت خود ادامه می دهید.

چگونه می توان معلمی که از گروه من مدیر حدف شده دوباره برگردان ومن مدیر وارد کلاسش شوم ؟

اگر دوباره با احراز هویت وارد نشدید. برای خوشحالی باید منتظر ویژگی های بعدی باشید.

برای حل مشکلات کاربری در برقراری ارتباط زنده و سرعت پایین پیامرسانی چه باید کرد؟

در آینده جدید این مشکلات به دلیل ترافیک بالای سیستم کاهش خواهد یافت.

چرا اجرای شاد متوقف می شود؟

این مشکل مربوط به سرور و پهنای باند برنامه است که بارها به پشتیبانان برنامه منتقل شده و طبق گفته های آنها سرعت را پیگیری و بهبود می بخشند.

چرا برنامه ی شاد برای من راه اندازی نمی شود؟

دلیل تایید نشدن کد ملی معلمان در برنامه شاد و احراز هویت شاد معمولاً نیاز به مراحل زیر دارد:
1- قدم اول بررسی اطلاعات سناد این معلم عزیز در سناد توسط مسئول و اصلاح آنها می باشد. هر گونه اختلاف
2- مرحله دوم: معلم باید در برنامه شاد شماره موبایل و کد ملی ثبت شده برای خود را در سناد وارد کند.
یک نکته مهم و مهم: اگر معلم در بیش از یک مدرسه تدریس می کند، مشخصات کد ملی و شماره همراه معلم در سناد برای تمامی مدارسی که تدریس می کند یکسان باشد. معلمان یا مدیرانی که در دوره گذشته دانش آموزان یا سایر همکاران خود را با سیم کارت خود احراز هویت کرده اند، به دلیل تغییر سناریوی احراز هویت در سال جاری و همچنین عدم تنظیم مجدد داده های گذشته، با مشکلات احراز هویت مواجه شده اند، به عنوان مثال. پیام قبلا ساخته شده است !! ظاهر می شود، اما گروه های کلاس نمایش داده نمی شوند!
راه حل: یا باید با سیم کارت جدیدی که در سناد معرفی شده احراز هویت کنند یا باید صبر کنیم تا همه معلمان و مدیران احراز هویت شوند، سپس یک روش سیستمی مانند دیتا ریست برای رفع مشکل ایجاد می شود.

برای حل مشکل عدم ایجاد گروه بندی چه کار باید انجام داد؟

ابتدا اطلاعات مربوط به تعیین وقت معلم در مدرسه سناد و همچنین مجموعه شماره را بررسی کنید که شماره ای که برای شما در مدرسه سناد تعیین می شود با شماره ای که بر روی آن شاد نصب کرده اید یکسان است. در صورت صحت اطلاعات سناد در آپدیت بعدی شاد مشکل برطرف خواهد شد. سپس بر اساس دسترسی استاد و تا رفع مشکلات شبکه شاد، معلمان باید گروه ایجاد کرده و دانش آموزان را دعوت کنند.

چرا دانش آموز وارد سامانه شاد نمی تواند بشود؟

با موبایل دیگری امتحان کنید یا از نسخه تحت وب شاد استفاده کنید یا برنامه را از سایت رسمی شاد دانلود کنید و برنامه قبلی را حذف کنید سپس نصب کنید یا دقیقا مشکل و خطای مشاهده شده را مشخص کنید تا ما راهنمایی شویم.

در شاد امکان ارسال پیام وجود ندارد. چه کار کنم؟

از معلم مربوطه بخواهید که به شما امکان ارسال پیام از قسمت تنظیمات را بدهد.

چرا بعضی از دبیران را با توجه به اینکه سال گذشته هم در شبکه شاد حضور داشته اند ، در کلاس ها نمی شناسد؟

در آپدیت جدید برنامه این مشکلات کاربران راضی برطرف خواهد شد.

چرااز گروه کلاس حذف شدم و نمیتوانم بار دیگر وارد کلاسم شوم؟

باید دوباره احراز هویت کنید.

یکی از مشکلات کاربری شاد این است که بعضی از کاربران وارد برنامه شاد نمی توانند شوند. راه حل چیست؟

اگر نمی توانید با تلفن همراه خود وارد Shad شوید، از Shad Web در رایانه خود استفاده کنید، اما اگر نمی توانید دوره ها را مشاهده کنید یا وارد شوید، از قسمت پیام رسانی در پایین صفحه اول وارد شوید. از شاد، ارائه شده می تواند شماره یک در شاد و سناد باشد

اینترنت شاد خیلی ضعیفه یه فیلم که معلمان میفرستند خیلی دیر برای بچه ها ارسال میشه ،راه چاره ای نیست ؟

شبکه از ساعت 9 صبح ترافیک دارد، به معلم شما پیشنهاد می شود بعد از ظهر یا عصر درس بدهد.

اطلاعات من به عنوان مدیر در سناد اصلاح شده است ولی بعد از ده روز امکان ورود به مدرسه وجود ندارد. چه زمانی این گونه مشکلات کاربری شاد حل خواهد شد؟

این وزارتخانه برای به روز رسانی اطلاعات شبکه شاد از سناد زمان می برد و این موضوع صرفا در حیطه اختیارات وزارتخانه است. لطفا منتظر بمانید تا اطلاعات به روز شود و مشکل حل شود.

علت کند بودن و دانلود نشدن فیلم ها وعکسها چیست؟

مشکل ممکن است به این دلیل باشد: 1- سرعت اینترنت و گوشی شما 2- مشکل در زیرساخت شاد 3- فایل های ارسالی و دریافتی ناقص است. راه حل: اوایل و اواخر روز مراجعه کنید.

چرا بعد از وارد کردن کد ملی ورود انجام نمی شود؟

از مدیر بخواهید موارد زیر را بررسی کند:
1- معلم به کلاس های شما در سناد منصوب شده است.
2- در قسمت مدیریت کاربران و اطلاعات شخصی شما شماره همراه صحیح وارد شده است. همچنین می توانید یک بار با کد ملی و رمز شخصی وارد سناد شوید و در قسمت پروفایل من شماره موبایل خود را تایید کنید.
پس از انجام این کارها منتظر بروزرسانی اطلاعات در شاد باشید. در این بین می توانید با توجه به دسترسی استاد و تا رفع مشکلات سیستم شاد، گروه ایجاد کرده و دانش آموزان را دعوت کنید تا خللی در روند آموزشی ایجاد نشود.

چرا بعد از دانلود عکس در گروه صفحه سیاه میشه از برنامه خارج می شوم؟

صدای گوشی پر شده فضای کافی در گوشی وجود ندارد. فضای گوشی را آزاد کنید یا مشکل ممکن است به این دلیل باشد: 1- سرعت اینترنت و گوشی شما 2- مشکل در زیرساخت شاد 3- فایل های ارسالی و دریافتی ناقص است. راه حل: اوایل و اواخر روز مراجعه کنید.

پس از عکس گرفتن وتایید از شاد خارج می شوم وگاهی اوقات در حین تدریس ویا ضبط صدا ناگهان از شاد خارج می شوم. علت چیست؟

فضای گوشی پر است لطفا با تمیز کردن گوشی فضای مناسب ایجاد کنید یا مشکل ممکن است به دلیل: 1- سرعت اینترنت و گوشی شما 2- مشکل در زیرساخت شاد 3- فایل های ارسالی و دریافتی ناقص هستند : اوایل و اواخر روز مراجعه کنید.

چرا اعضای گروه های درسی را نشان نمی دهد؟

دانشجوی عزیز یکی از امکانات جالب مخفی کردن اعضای گروه است، احتمالاً مدیران گروه چنین تنظیماتی را برای گروه مطالعه اعمال کرده اند.

چرا ،خودبخود دانش آموز یا مدیر از کلاس حذف می شود؟

باید چند نکته را رعایت کنید:
1. فقط روی یک گوشی احراز هویت کنید و کاربر را از گوشی های دیگر حذف کنید.
2. حتماً معلم و سپس دانش آموز را احراز هویت کنید.

چرا نمی توانم در گروه کلاسم وارد شوم؟

دانش‌آموزان و معلمانی که به‌طور تصادفی کلاس را ترک کردند یا کلاس را ترک کردند. برای بازگشت به کلاس، آنها باید با یک تلفن جدید وارد شوند، احراز هویت کنند، سپس دوباره با تلفن قدیمی وارد شوند و برای بازگشت به کلاس احراز هویت کنند.

چرا وقتی وارد شاد میشوم بعد چند دقیقه به صفحه اول گوشی برمیگردد و از شبکه کامل خارج میشوم؟

نکات زیر را بررسی کنید و حافظه گوشی خود را پاک کنید. اگر از حافظه جانبی استفاده می کنید، آن را حذف کنید. نسخه جدید 99 را از کانال ict2900@ دانلود و نصب کنید. اگر مشکل با این راه حل ها حل نشد، گوشی شما با شاد سازگاری ندارد. موفق باشید.

علت ارسال نشدن عکس و فیلم چیست؟

دانلود بستگی به سرعت اینترنت و حجم دانلود دارد.

من دبیری هستم که به اشتباه از کلاس هشتم که عضو بودم خارج شدم و الان نمیتونم دوباره عضو گروه بشم. مدیر مدرسه هم نتوانسته عضوم کند. برای حل این مشکل چه کار باید انجام دهم؟

همکار گرامی لطفا مراحل زیر را انجام دهید:
1- برنامه شاد خود را حذف کنید.
2- گوشی را خاموش کنید.
3- آخرین نسخه برنامه را دوبار نصب کنید.
4- خود را احراز هویت کنید.
5- حافظه گوشی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید بیش از 4 گیگابایت فضا دارد.
6- دوبار وارد کلاس می شوید.

من از گروه کلاسی خارج شدم و معلم من نمیتونه منو ببره توی گروه کلاسی. چه کار کنم؟

لطفاً از طریق منوی enter my school خود را از لیست حذف کنید و گزینه حذف دانش آموز را انتخاب کنید. اگر این شماره موبایل برای شماست، برنامه شاد را از گوشی خود حذف کنید و آخرین نسخه آن را فقط از طریق سایت shad.ir دانلود کنید. دانلود و نصب کنید، سپس وارد شوید و دوباره با این شماره احراز هویت کنید. اگر درس ها را برای شما نیاوردند، این شماره را به معلم خود بدهید تا شما را با این شماره به کلاس اضافه کنند. و اگر این شماره برای شما مناسب نیست حتما به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا در قسمت آدرس پروفایل شماره موبایلی که می خواهید در شاد در سناد استفاده کنید را تصحیح کند. همچنین لطفا از طریق منوی ورود در مدرسه من خود را از لیست حذف کنید و با انتخاب گزینه Remove Student برنامه شاد را از گوشی خود حذف کنید و آخرین نسخه را فقط از طریق سایت shad.ir دانلود و نصب کنید سپس وارد شده و مجدد احراز هویت شوید. .

چرا در برنامه شاد پیام ها و ویدیو ها ارسال نمی‌شود؟

دلیل آن این است که شما از گالری دسترسی پیدا کرده اید، باید به آن اجازه دسترسی به گالری شما را بدهید.

چرا برنامه شاد روی گوشی من نصب نمی شود؟

اگر برنامه Shad اصلا بر روی گوشی شما نصب نیست، ابتدا باید این مشکل را برطرف کنید. برنامه ها و فایل های اضافی و غیر ضروری را از گوشی حذف کنید و حافظه را آزاد کنید. نسخه اندروید شما باید 4.4 یا بالاتر باشد. اگر گوشی iOS دارید، نمی توانید Shad را نصب کنید و باید از برنامه های شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود استفاده کنید.

راه حل مشکل خارج شدن از برنامه هنگام ورود چیست؟

حافظه گوشی را بررسی کنید و در صورت پر بودن، فایل ها و برنامه های غیر ضروری را حذف کنید.

مدرسمو عوض کردم چرا تو کلاسای مدرسه ی جدید نمیتونم عضو شم ؟

منتظر بروزرسانی صحیح باشید. از مدیر و معلمان خود بخواهید در گروه های مطالعه به شما ملحق شوند.

چرا پیام های کلاسی نه میاره و نه میره مینویسه در حال بروزرسانی؟

گاهی اوقات ممکن است به دلیل ترافیک بالای شبکه، به روز رسانی پیام های شما کمی طول بکشد، اما البته شرکتی که برنامه را اجرا می کند، ظرفیت و زیرساخت Happy را بهبود می بخشد و ارتقا می دهد. اما اگر پس از چند دقیقه همچنان در وضعیت به‌روزرسانی باقی بماند، ممکن است مشکل به دلیل قطع شدن اتصال اینترنت شما باشد. بنابراین ابتدا مطمئن شوید که دستگاه شما به اینترنت متصل است.

چرا به عنوان نقش معلم که وارد می شوم و کد ملی میزنم پیام میاد که اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد؟

اگر امسال از طرف مدیران مدارسی که تدریس می کنید به معلمی در سیستم سناد درسی اختصاص داده شد، دوباره در قسمت (مدیریت کاربر) و در قسمت (مدیریت دانش آموز -> مدارک تحصیلی) و رتبه شما مانند خوب، آن را بررسی کنید. به صورت کامل. همه آنها باید یک شماره تلفن داشته باشند. در تمام مدارسی که تدریس می کنید حتماً برای شما یک عدد در سامانه سناد وارد کرده اند و این عدد باید عدد مبارک شما باشد.

چرا شاد رسانه ها را باز نمیکند؟

نسخه جدید را در قسمت تنظیمات – دیتا و ذخیره سازی – افزایش سرعت دانلود فیلم و … نصب کنید با سیم کارت 4G از اینترنت استفاده کنید، ممکن است گوشی مشکل داشته باشد، برای نرم افزار مناسب به تلفن سرویس مراجعه کنید. پخش فایل ها را برای شما نصب کنید.

مشکل احراز هویت من هنوز با مشکل مواجه هست لطفا بررسی کنید من هنوز کلاسم در شاد نیومده مشکل احراز هویت داره. چه کار باید انجام دهم؟

شما باید با شماره قبلی، شماره ای که توسط مدیر در گواهی ثبت شده است، احراز هویت کنید.

راه حل ترک گروه سهوی همکاران از شاد چیست؟

در حال حاضر ورود همکار با شماره جدید به سیستم بسیار دشوار است. در صورت دریافت روش جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

چرا وقتی یک گروه در برنامه شاد ساختیم وهمه دانش آموزان را با شماره عضو گروه کردیم یک دانش آموز ترک گروه می کند دوباره نمیتوان آن را عضو گروه کرد؟

در تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی تلفن همراه دانش آموز، گزینه عضویت در گروه ها و کانال ها باید روی «همه» فعال باشد.

روش وارد شدن مجدد دانش آموز در کلاس چیست؟

شماره دانش آموز را ضبط کرده و به گروه اضافه کنید. امکان ارسال پیام در گروه را فعال کنید تا گزینه خروج از گروه در پایین گروه حذف شود.

چرا بعد از احراز هویت در شاد برای من اطلاعات سال قبل میاد؟

متاسفانه اطلاعات شما به دلیل عدم آپدیت شاد از سناد آپدیت نشده است. به محض آپدیت، مشکل حل می شود.

تولید لینک عضویت چگونه انجام می شود؟

برای کانالی که قبلا ایجاد کرده اید، می توانید مانند کانال های موجود در شبکه های اجتماعی دیگر، خودتان یک نام کاربری ایجاد کنید، اما در حال حاضر امکان ایجاد پیوند برای گروه ها وجود ندارد.

چرا شادمن از برنامه خارج میشه و نمیتونم عکس بفرستم؟

حافظه گوشی خود را پاک کنید و همچنین حجم فایل عکس را کاهش دهید.

در هنگام ورود به کلاس ها بعد از چند دقیقه از شاد بیرون می روم. برای حل این مشکل چه کار باید انجام دهم؟

حافظه گوشی شما کم است و باید هر از چند گاهی محتویات پوشه اندروید و سپس اطلاعات و سپس محتویات پوشه Shad را حذف کنید.

منبع: سیستم رهبران شاد

کلیه هموطنان عزیز از سراسر ایران می توانند جهت استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان دانشگاهی از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099075305 تماس حاصل نمایند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا