چرا سفیده فرم نمیگیره

اگر شما هم به پخت و تزیین کیک علاقه دارید حتما بارها فیلم تهیه خامه کیک تولد را دیده اید. خامه کیک یکی از مواد اصلی و مهم است که نه تنها به عنوان خامه تزیین کیک بلکه به عنوان پوشش روی کیک نیز استفاده می شود. در این ویدیوها طرز تهیه خامه کیک خامه ای که رایج ترین نوع آن است آسان به نظر می رسد اما در واقع در فرم دادن به خامه مشکلاتی از جمله شل شدن نیز دارد. دلایل زیادی وجود دارد که خامه فرم گرفته از بین برود و اگر سوالی در مورد طرز تهیه خامه فرم گرفته دارید تا ریزش نکند، بدانید که می توانید با دانستن دلیل آن به این سوال پاسخ دهید که اگر خامه شل شد چه باید کرد. شل شدن کاسترد در این مقاله طرز تهیه خامه فرم گرفته را یاد بگیرید. ما با آموزش شکل دادن به کاسترد به شما نشان خواهیم داد که نیازی به تماشای ویدئویی در مورد نحوه شکل دادن به کاسترد ندارید و با رعایت نکاتی نه تنها می توانید به راحتی نحوه شکل دادن به کاسترد منجمد را یاد بگیرید، بلکه برخی از آنها را نیز می شناسید. نکات.دلیل شل شدن کرم چیه؟

طرز تهیه کیک خامه ای

همانطور که می دانید خامه ماده اصلی کیک است. بنابراین، اگر می خواهید کیک خامه ای درست کنید، باید طرز تهیه خامه فرم گرفته را بدانید، حتی اگر خامه برای تزئین کیک باشد. طرز تهیه خامه کیک بسیار ساده است و می توانید خامه فرم گرفته را با روش های مختلف درست کنید. در هر صورت اگر نکات مهم شکل دادن به کاسترد را بدانید درست کردن کاسترد در خانه بسیار لذت بخش خواهد بود و شما را تشویق می کند تا به راحتی انواع کیک های کاسترد را درست کنید. روش استفاده از خامه قنادی فقط به خامه کیک محدود نمی شود و می توانید خامه فرم گرفته را درست کنید و در انواع خوراکی ها از جمله خوراک خامه ای و انواع دسرها از آن استفاده کنید. مخصوصاً خامه فرم گرفته را می توان در فریزر نگهداری کرد و در صورت لزوم در زمان های دیگر استفاده کرد، حتی اگر کیفیت خامه فرم گرفته ای را که بلافاصله درست می کنید را نداشته باشد. در آینده با ما همراه باشید تا اگر شما هم دلیل تشکیل نشدن خامه را پرسیدید، نکاتی را به شما یادآوری کنیم که قبل از مخلوط کردن کاسترد، هنگام هم زدن کاسترد و بعد از فرم دادن به خامه با خامه قنادی چه باید کرد. خامه با کیفیتی داشته باشید و سفت نگه دارید و بدانید دلیل شل شدن خامه قنادی چیست.

برای فرم دادن به خامه قنادی چه باید کرد؟

درست کردن کاسترد یخ زده یکی از ساده ترین راه ها برای تهیه خامه فرم گرفته است. این روش مربوط به فرم دادن به خامه با کاسترد آماده است و نیازی به تهیه مواد اولیه ندارد. خرید خامه فرم گرفته آماده در بازار باعث سهولت و سهولت در تهیه خامه کیک می شود. اولین نکته ای که در خرید کاسترد باید به آن توجه کرد، علاوه بر قیمت خامه آماده، میزان چربی موجود در کاسترد است. هر چه درصد چربی کاسترد بیشتر باشد، بیشتر در تشکیل خامه شرکت می کند. بنابراین یک خامه قنادی حاوی بیش از 30 درصد چربی بخرید. روش نگهداری کاسترد این است که آن را در فریزر قرار دهید. وقتی به مقداری که می خواهید شکل دهید مصرف کردید، آن را در یخچال بگذارید تا بستنی آرام آرام آب شود. وقتی کاسترد ذوب شد و وسط آن کمی مایه باقی ماند، کاسترد آماده شکل دادن است. یکی از نکاتی که قبل از مخلوط کردن خامه شیرینی‌پزی باید رعایت شود مربوط به تیغه‌های همزن و ظرفی است که برای خامه فرم گرفته انتخاب می‌کنید. فرقی نمی کند کاسترد را با همزن برقی فرم دهید یا با همزن دستی. در هر دو حالت، تیغه های مخلوط کن شما باید کاملا خنک و عاری از هرگونه چربی باشد. همچنین انتخاب ظرفی که برای فرم دادن به خامه استفاده می کنید علاوه بر سرد بودن نیز اهمیت دارد. برای فرم دادن به کرم بهتر است از ظرف فلزی یا چینی استفاده کنید زیرا سرما را بیشتر نگه می دارد و به خامه منتقل می کند. ضمناً ظروف پلاستیکی با جذب چربی خامه از فرم گرفتن کرم جلوگیری می کنند و همچنین چربی از این ظروف به خوبی پاک نمی شود. درست است که خامه فرم گرفته را می توان در فریزر نگهداری کرد و دوباره استفاده کرد، اما این خامه به عنوان پوشش گزینه مناسبی برای کیک و شیرینی نخواهد بود. پس اگر خامه کیک جدا شد چه باید کرد؟ می توانید خامه فرم نگرفته را در ظرفی بریزید و در فریزر نگهداری کنید و در انواع دسرها یا بستنی های خامه ای استفاده کنید.

خامه قنادی را فرم دهید

هنگام مخلوط کردن کاسترد، دمای کاسترد بسیار مهم است. اگر کاسترد گرم، آبکی و نرم باشد، شکل نمی گیرد. علاوه بر این، اگر خامه خیلی سرد باشد، در فرم گرفتن آن مشکل ایجاد می کند. بنابراین اگر می‌پرسید چرا خامه فرم گرفته شل است، یکی از دلایل ممکن است همین مشکل باشد. خامه ای را که از فریزر خارج کرده اید بریزید و در ظرفی در یخچال بگذارید و دو دقیقه با دور کم بزنید تا کرم یکدست و یکدست شود و 10 دقیقه با دور تند هم بزنید تا فرم بگیرد و باقی بماند. از تیغه های همزن روی آن باقی می ماند. . ممکن است تعجب کنید که علامت پر روی خامه ظاهر شده است، پس دلیل شل شدن خامه چیست؟

به هم زدن ادامه دهید. مقدار مخلوط باید به اندازه ای باشد که نه تنها قسمت بالای خامه بلکه کل خامه سفت شود و با چرخاندن ظرف خامه، خامه تکان نخورد. البته فرم دادن به کاسترد بدون همزن برقی هم امکان پذیر است و اگر همزن برقی ندارید می توانید با همزن دستی هم فرم دادن به کاسترد را امتحان کنید. شکل دادن به کاسترد با چنگال هم امکان پذیر است اما ممکن است زمان بیشتری ببرد. فرم دادن به کاسترد با همزن هم امکان پذیر است و حتی می توان گفت خامه فرم گرفته نسبت به سایر انواع خامه فرم گرفته سفت تر خواهد بود.

یکی از نکاتی که بعد از فرم گرفتن خامه باید به آن توجه کرد، مصرف فوری خامه قنادی فرم گرفته است. بعد از فرم گرفتن کاسترد بلافاصله از آن برای فیل کردن و پوشاندن کیک و خوراکی ها استفاده کنید تا قوام و رنگ خود را از دست ندهد و جدا نشود. اگر متوجه شدید که خامه زدن کیک با خامه قنادی ممکن است زمان زیادی ببرد، می توانید باقی مانده خامه را برای مدت کوتاهی در یخچال نگهداری کنید. اگر خامه را خیلی هم زدید و احساس کردید خامه فرم گرفته برای تزئین روی کیک سفت است و مناسب نیست، می توانید به ازای هر 1 کیلو خامه، یک قاشق خامه شیرینی پزی منجمد که هنوز فرم نگرفته است اضافه کنید تا خامه شیرینی پزی نرم شود. خامه زده شده. به آن اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. بعد از فرم دادن به خامه می توانید با افزودن شکلاتی یا رنگ خوراکی و رنگ آمیزی خامه آن را زیباتر کنید. برای رنگ کردن خامه، رنگ خوراکی را در یخچال قرار دهید تا خنک شود، سپس آن را به خامه اضافه کنید، زیرا در صورت گرم بودن خامه می تواند شل شود. همچنین برای تهیه خامه شکلاتی می توانید به ازای هر کیلو خامه قنادی 70 گرم پودر کاکائو الک شده به خامه فرم گرفته اضافه کنید. استفاده از پودر کاکائو با کیفیت نه تنها می تواند طعم کرم را بهبود بخشد، بلکه از تیره شدن رنگ آن نیز جلوگیری می کند.

اگر خامه فرم گرفته جدا شود چه باید کرد؟

استفاده از خامه قنادی آماده شل شدن خامه را به حداقل می رساند اما همیشه این امکان وجود دارد که خامه فرم گرفته به دلایلی شل شود. بنابراین استفاده از کرم پودر روشی برای سفت شدن خامه است که می تواند از شل شدن خامه قنادی جلوگیری کند. زدن خامه با خامه پودر باعث می شود که خامه شما به راحتی جدا نشود. برای فرم دادن به خامه با خامه پودر می توانید پودر قند و خامه پودر را به اندازه یک فنجان هم بزنید. سپس یک فنجان شیر یا خامه را به آن اضافه کنید و با همزن پر سرعت 3 دقیقه و سپس حدود هشت دقیقه با همزن آرام هم بزنید. فرم دادن به کرم با کرم پودر باعث می شود که کرم شما کاملا پف کند و چیزی که به آن کرم می گویند شکل می گیرد. خامه فرم گرفته با پودر ژلاتین یا خامه فرم گرفته با ماسکارپونه راه دیگری برای سفت شدن خامه است که می توانید امتحان کنید. اگر می خواهید کاستارد خود را درست کنید، خامه فرم گرفته با سفیده تخم مرغ بهترین راه برای تهیه آن است، زیرا می توانید از سفت بودن خامه اطمینان حاصل کنید. برای تهیه خامه کیک در منزل می توانید به کرم شیرینی شف طیبه یا طرز تهیه خامه کیک خانگی ایران کوک مراجعه کنید.

در این مقاله 5 روش مختلف برای سفت کردن کرم را به شما آموزش می دهم. خواندن این مقاله زمان زیادی نمی برد، پس این روش ها را از دست ندهید.

1. نشاسته ذرت را اضافه کنید

برای هر فنجان خامه به 1 قاشق چایخوری نشاسته ذرت نیاز داریم. بعد از حدود 3 دقیقه هم زدن خامه، تا زمانی که خامه نه شل شد و نه کاملا فرم گرفت، نشاسته را اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا کاملا فرم بگیرد. سپس آن را چند دقیقه در یخچال قرار دهید و سپس از آن استفاده کنید.

2. پودر قند

برای 1 فنجان خامه به 3 قاشق چایخوری پودر قند نیاز دارید و مانند نشاسته به آن اضافه کنید.

در مقاله نحوه اندازه گیری مواد تشکیل دهنده را یاد بگیرید.

3. پنیر خامه ای

برای 200 گرم خامه، 50 گرم پنیر تازه بدون نمک اضافه کنید.

4. خامه را با خامه پودر سفت کنید

برای هر فنجان خامه به 1 قاشق چایخوری کرم پودر نیاز دارید.

5. پودر ژلاتین

1 قاشق چایخوری پودر ژلاتین را روی 4 قاشق غذاخوری آب سرد بریزید و چند دقیقه صبر کنید تا ژلاتین نرم شود سپس در مایکروویو قرار دهید تا کاملا ذوب شده و یکدست شود.

خامه را شروع می کنیم تا خطوط هم زدن روی خامه ایجاد شود، سپس کمی خامه را با ژلاتین مخلوط می کنیم تا یکدست شود، سپس به بقیه خامه اضافه می کنیم، هم می زنیم تا یکدست شود، این خامه یکدست می شود. ماندگاری طولانی
این مقدار ژلاتین برای 250 گرم خامه مناسب است. .

برای اینکه بتونی کیک‌هات رو به بهترین شکل و کاملا تمیز خامه‌کشی کنی حتما آموزش خامه کشی کیک رو ببین، به صورت فیلم برات کامل توضیح دادم.

آیا این مقاله به شما کمک کرد؟

ثبت امتیاز

میانگین امتیاز: 3.2/5. تعداد آرا: 125

موضوع

متن شما

گروه بندی

سالن

سوال مورد نظر

گزینه ها

*لطفا قبل از عضویت در ایجاد موضوعات و نظرسنجی دقت کنید زیرا امکان ویرایش یا حذف محتوا پس از انتشار وجود ندارد. علاوه بر این، شما باید قوانین و مقررات Ninisite را رعایت کنید.

صرفه جویی

انصراف دهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا