چرا سجاد غریبی کتک خورد

فیلم کامل کتک خوردن سجاد غریبی توسط مارتین فورد! هالک ایرانی روتوش شده است، جزئیات را در صفحه وسط مجله شبونه ببینید.

نام سجاد غریبی این روزها بر سر زبان ها افتاده است. تخیل بسیاری از مردم را مخدوش کرد. حتی رقیبش مارتین فرود هم با دیدن سایز او عصبانی شد و حتی ممکن است از مبارزه با سجاد غریبی کناره گیری کند چون سجاد را مبارز نمی داند.

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی به صفحه مارتین فرود رفتند و از او خواستند که با سجاد دعوا نکند زیرا سجاد آنقدر خوب نیست که با مارتین فرود دعوا کند. کاربران ایرانی نیز به صفحه سجاد غریبی رفتند و به او توصیه کردند که با مارتین مبارزه نکند زیرا در روز دعوا اتفاق بدی برای او رخ می دهد اما سجاد غریبی در اینستاگرامش اعلام کرد که تسلیم نمی شود و حتی اگر وارد رینگ شود. و برنگشت، او برنگشت.

فیلم کامل سجاد غریبی کتک خورده از مارتین فورد

سجاد غریبی یکی از بدنسازان ایرانی است که به لطف عکس هایش توانسته فالوورهای زیادی در فضای مجازی به دست آورد.

او چند سالی است که برای مارتین فورد، یکی از بوکسورهای انگلیسی و چندین بار قهرمان جهان نقاشی می کشد.

سجاد غریبی با تگ کردن نام مارتین فورد بر روی عکس ها و فیلم هایش، این بوکسور انگلیسی را تشویق می کند تا در کنار او بجنگد. سرانجام پس از چند سال مارتین فورد تصمیم گرفت پیشنهاد سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی را بپذیرد. و برایش دعوت نامه بفرست

سرانجام فدراسیون جهانی در 13 آوریل 1401 مسابقاتی را برای آنها ترتیب داد.

سجاد غریبی وارد فرودگاه دبی شد و مارتین فورد به استقبال او آمد. آنها پس از رویارویی با یکدیگر تصمیم به مبارزه گرفتند. غریبی تبدیل به منبع طنز کاربران شبکه های اجتماعی شده است و مشخص شده است که تمام عکس هایی که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است فتوشاپ شده و سابقه خاص خود را دارد.

شایان ذکر است که مارتین فورد گفت من او را در 20 ثانیه حذف می کنم، اما برای تنبیه او می خواهم مسابقه را به دو راند افزایش دهم و او را شکست دهم.

فیلم درگیری سجاد غریبی و مارتین فورد

نکته عجیب در این مسابقه اختلاف قد قابل توجه سجاد غریبی و مارتین فورد است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این ورزشکار علیرغم لقب هالک ایرانی به میزان قابل توجهی از رقیب خود کوچکتر است و به نظر می رسد این موضوع در مسابقات فروردین ماه برای او مشکل ایجاد کند. انتشار این تصاویر باعث شد تا بسیاری از کاربران به این مشکل توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار با تکنیک های خاصی روتوش یا فیلمبرداری شده است. در ویدئوی منتشر شده مشخص است که غریبی زیر دست فورد به زمین افتاده و چند متری پرتاب شده است که همه ابهامات را نسبت به وی ایجاد کرده است.

سجاد! بازگشت به ایران

مسابقه اصلی سجاد غریبی و مارتین فورد که قرار است حدود یک ماه دیگر برگزار شود، چهار ساعت و دو دقیقه و زیر نظر اتحادیه حرفه ای بوکس برگزار می شود. فورد و غریبی تا به حال تجربه مبارزه در رینگ را نداشته اند، اما فورد سال هاست که در هنرهای رزمی ترکیبی تمرین می کند و یکی از علاقه مندان جدی این ورزش به حساب می آید. سبک تمرینی عجیب او پیش از این مورد سوال طرفداران قرار گرفته بود و فورد نیز ویدئوهای عجیب منتشر شده از او را “شرم آور” خواند. این ورزشکار انگلیسی گفت پیروزی مقابل غریب در آوریل برای او دستاورد خاصی نبود.

داستان کامل فیلم ایرانی هالک ساخته سجاد غریبی و مارتین فورد از دعوا تا شات فتوشاپی! و عکس العمل ها و فیلم کامل دعوای سجاد غریبی و شکست هالک ایرانی را از تصاویر فوتوشاپ شده مارتین فورد و سجاد غریبی در دبی امارات ببینید.

از روز گذشته فیلمی با عنوان ترسناک ترین مرد زنده به کارگردانی مارتین فورد درگیری و ضرب و شتم سجاد غریبی در فرودگاه دبی امارات متحده عربی منتشر شد که با واکنش های مختلفی روبرو شد و در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

در فیلم کامل چهره به چهره، سجاد غریبی و مارتین فورد در دبی، سجاد غریبی معروف به حالم ایرانی با هالک روی زمین بازی می کند و در این رویارویی هر دو آماده رویارویی با دیگری بودند اما او ایرانی است. غولی که نتوانست فورد را شکست دهد و تا حدی که کاربران بر این باورند که با این همه تهدید و شعارهای کریهانه، آبروی جماعت ایرانی را به دست آورده است.

فیلم کامل رویارویی سجاد غریبی بین هالک ایرانی و مارتین فورد را مشاهده کنید:

می بینید که بعد از دعوای مختصری که روی زمین داشتند، برای دومین بار روی پای خود شروع به کار کردند و این بار فورد بود که قریب را به زمین زد.

تدابیر امنیتی کافی، افراد فیلم‌بردار این درگیری را به خطر انداخت و در نهایت این مسابقه را در میانه راه متوقف کرد.

نکته عجیب در این مسابقه اختلاف قد قابل توجه سجاد غریبی و مارتین فورد است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این ورزشکار علیرغم لقب هالک ایرانی به میزان قابل توجهی از رقیب خود کوچکتر است و به نظر می رسد این موضوع در مسابقات فروردین ماه برای او مشکل ایجاد کند.

داستان فتوشاپ بودن

انتشار این تصاویر باعث شد تا بسیاری از کاربران به این مشکل توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار با تکنیک های خاصی روتوش یا فیلمبرداری شده است.

اما بعد از این فیلم درگیری و اولین رویارویی مارتین فورد با هالک ایرانی، مهم این است که در دبی همه با شورت کوتاه یا لباس های نازک و خنک به دلیل گرمای 40 درجه آمده بودند، او سه لباس پوشید تا قد بلندتر به نظر برسد.

نکته عجیب در این مسابقه اختلاف قد قابل توجه سجاد غریبی و مارتین فورد است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این ورزشکار علیرغم لقب هالک ایرانی به میزان قابل توجهی از رقیب خود کوچکتر است و به نظر می رسد این موضوع در مسابقات فروردین ماه برای او مشکل ایجاد کند.

مسابقات آنها که قرار است حدود یک ماه دیگر برگزار شود، چهار ساعت و دو دقیقه و زیر نظر انجمن حرفه ای بوکس برگزار می شود.

فورد و غریبی تا به حال تجربه مبارزه در رینگ را نداشته اند، اما فورد سال هاست که در رشته های رزمی ترکیبی تمرین می کند و یکی از علاقه مندان جدی این ورزش به حساب می آید.

همچنین ببینید: بیوگرافی سجاد غریبی و همسر و فرزندانش + عکس های خانوادگی و مکاتبات

سبک تمرینی عجیب او پیش از این مورد سوال طرفداران قرار گرفته بود و فورد نیز ویدئوهای عجیب منتشر شده از او را “شرم آور” خواند. این ورزشکار انگلیسی گفت پیروزی مقابل غریب در آوریل برای او دستاورد خاصی نبود.

فورد به میرور گفت: «فقط می‌خواهم سرش را بردارم». این هیچ حس پیروزی یا غرور به من نمی دهد زیرا اساساً فکر می کنم چیزی برای ارائه ندارد و باعث افتخار من نیست. برای من، این مبارزه برای از بین بردن مزخرفاتی است که در سال‌های اخیر مطرح شده است.»

همچنین ببینید: تاریخ و ساعت مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد ترسناک ترین مرد روی کره زمین مشخص شد.

شاهد درگیری در اولین دیدار پیش از مبارزه بین سجاد غریبی، هالک ایرانی، و مارتین فورد، ترسناک ترین مرد موجود در آمریکا باشید. اخیرا انتقادات زیادی به سجاد غریبی در خصوص غیر واقعی بودن عکس های بدنسازی او وارد شده است.

هالک ایرانی یا هرکول ایرانی نام مستعار سجاد غریبی ورزشکار 28 ساله ایرانی است. هالک وزنه بردار و بدنساز ایرانی است و گفته می شود که کشتی هم …

265 262

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا