چرا راچنا با ویهان ازدواج نکرد

جدول یاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سریال هندی رویا شیرینی جوانی یکی از پرطرفدارترین سریال های هندی پخش شده از شبکه ZTV در سال های 2012 تا 2015 می باشد که موضوع این سریال حول محور زندگی دو دختر نوجوان می باشد. نوجوانی سرآغاز شکوفایی جوانی و اتفاقاتی است که در آینده رخ می دهد و شخصیت را شکل می دهد. این سریال درام در دو فصل و 707 قسمت تولید شده است. روپال تیاگی، ماهیما ماکوانا، آنکیت گرا و ریو ساهدف بازیگران اصلی این سریال هستند.

خلاصه داستان سریال هندی رویا شیرین جوانی

داستان این سریال در مورد دو دختر نوجوان به نام‌های گونجان (روپال تیاگی) و راچانا (مهیما مکوانا) است. در طول داستان، مراحل مختلف زندگی این دو دختر از جمله عشق، ازدواج و مشکلات دیگری که با آن روبرو هستند ارائه می شود.

گونجان دختری شاداب و با روحیه است که در بمبئی زندگی می کند و با روحیه ای که دارد از زندگی خود لذت می برد. او با مادرش سنها زندگی می کند. پدرشوهرش آکاش (شوهر مادرش) برای تجارت در استرالیا می ماند. سنها سرطان دارد و از بیماری خود رنج می برد. او ویدیویی برای گونجان ضبط می کند که در آن نگرانی خود را در مورد آینده خود بیان می کند. راچانا دختری درونگرا و خجالتی است که در شهر کوچکی به نام بنارس زندگی می کند و از پدرش دیال بسیار می ترسد که فکر می کند اگر در امتحاناتش مردود شود پدرش ترتیب ازدواج او را می دهد.

پس از مدتی مادر گونجان به دلیل بیماری می میرد و مادر راچانا گونجان را به بنارس می آورد. دیل و خانواده اش از سبک زندگی مدرن گونجان ناراضی هستند و گونجان که هنوز از مرگ مادرش آسیب دیده است، با کسی ارتباط برقرار نمی کند. زمان می گذرد و خانواده راچانا مراسم و جشنی را برای بازگشت برادرش مایانک به بنارس آماده می کنند. مایانک به اشتباه شبانه وارد اتاق گونجان می شود و بین آنها مشاجره می شود.

یک روز، پسر جوانی به رشنا قلدری می کند و گونجان به او درس ریاضی می دهد. گونجان و رچنا با هم دوست می شوند و گونجان تمام ماجرا را برای خانواده اش تعریف می کند. گونجان و مایانک به رهنا کمک می کنند تا هاکی بیاموزد، اما پدرش ریکنا که مخالف فعالیت هاکی او است، برنامه ازدواج او را ترتیب می دهد، اما ریکنا در بازی هاکی موفق می شود و در نهایت پدرش برای حمایت از او قیام می کند. رهنا قرار است با پسری به نام ویهان ازدواج کند، در حالی که توجه کامل ویهان به گونجان است که در نهایت گونجان و رچنا را فاش می کند و ازدواج ویهان از هم می پاشد.

با گذشت زمان گونجان با مایانک رابطه خوبی پیدا می کند و قرار است با هم ازدواج کنند اما بالاخره در روز مراسم فرد دیگری به نام چارو با مایانک ازدواج می کند. چارو مشکلات زیادی را در خانواده مایانک ایجاد می کند و شکایت جعلی جهیزیه را علیه خانواده مایانک تنظیم می کند. راچانا، گونجان و کبیر علیه نیت بد چارو شهادت می دهند و او به زندان می افتد. سرانجام گونجان و مایانک با هم ازدواج کردند. رچنا که با کبیر در یک تجارت طراحی مد کار می کند، در مقابل خانواده اش اعلام می کند که کبیر او را به فرزندی پذیرفته و قرار است با هم ازدواج کنند.

در روز مراسم عروسی، کبیر ناپدید می شود و نامه ای برای رهنا می گذارد و از او می خواهد که از برادر بیمار روانی اش بیتو مراقبت کند. با وجود مخالفت شدید خانواده، رچنا تصمیم می گیرد برای اثبات عشق خود به کبیر از بیتو مراقبت کند و به همین دلیل خانه را ترک می کند. پس از اینکه رچنا خانه را ترک می‌کند، یک سری مشاجرات بین گونجان و مایانک رخ می‌دهد و آنها تصمیم می‌گیرند تا شش ماه جدا از هم زندگی کنند و تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند با هم زندگی کنند یا نه.

شش ماه بعد، گونجان و مایانک تصمیم می گیرند در یک مکان شلوغ همدیگر را ملاقات کنند، اما آنها گم می شوند و به خانه می روند و به خانواده هایشان می گویند که نمی توانند دور هم جمع شوند. در همین حال بیتو به بیمارستان منتقل شده و رهنا همچنان از او مراقبت می کند. زمان می گذرد و مایانک گونجان را در یک سوپرمارکت می بیند و به سمت او می دود اما گونجان او را نمی شناسد. سرانجام آکاش، ناپدری گونجان به او می گوید که گونجان حافظه خود را در یک تصادف از دست داده است. رچنا از شنیدن این حرف متاثر می شود و مایانک به دانشگاه گونجان می پیوندد تا او را به زندگی خود بازگرداند. رچنا در خانه مردی به نام آمکار به عنوان دکوراتور کار می کند. آمکار وقتی رچنا را می بیند شوکه می شود زیرا او بسیار شبیه همسر مرحومش است. پسر آمکار که فکر می کند رچنا مادرش است، رابطه بسیار نزدیکی با او برقرار می کند. آمکار متوجه می شود که برادرش لالیت همسرش دیویا را کشته است و به همسر برادرش هشدار می دهد که از آسیب رساندن لالیت به رچنا جلوگیری کند. آمکار با لالیت درگیر می شود و در نهایت لالیت و همسرش دستگیر می شوند و آمکار از رهنا کمک می گیرد. از مایانک و گونجان تشکر می کنم. مایانک و گونجان نیز تصمیم می گیرند گذشته را فراموش کرده و زندگی جدیدی را آغاز کنند. کبیر نیز برمی گردد، اما نگرش سردی نسبت به رهنا دارد در حالی که ریکنا هنوز او را عمیقا دوست دارد. خانواده رچنا تصمیم می گیرند او را به مکانی دور بفرستند و رچنا برخلاف میل درونی او می پذیرد، اما در نهایت کبیر تصمیم می گیرد او را به زندگی خود بازگرداند و به این ترتیب موفق می شود و در نهایت کبیر و رهنا با هم ازدواج می کنند.

این سریال با اعلام بارداری رچنا و گونجان به پایان می رسد.

0 0 رای

به مقاله امتیاز دهید

این کانال پیگیری می شود دنبال کردی این کانال را دنبال کنید. دنبال کردن

خوشحال می شویم برای دیدن ویدیوهای مرتبط با از دست دادن عشق پیج اینستاگرام دکتر فرزاد طباطبایی را دنبال کنید.

از دست دادن عشق و تجربه شکست عشقی احساس ناخوشایندی است که بسیاری از افراد می توانند آن را تجربه کنند. برخی از این افراد پس از مدتی این مشکل را پذیرفته اند و سعی می کنند روابط عاطفی خود را از سر بگیرند. گروهی دیگر به دلیل وابستگی بیش از حد و توانایی کم در سازگاری با شرایط جدید دچار مشکلات و فشارهای روانی می شوند. اما اهمیت مشکل این است که بهتر است یک شکست عشقی را تحمل کنید تا اینکه در یک ازدواج ناموفق زندگی کنید. در اغلب موارد، وقتی به روابطی که به جدایی ختم شده اند نگاه می کنیم، متوجه می شویم که این رابطه منصفانه و اصولی نبوده و یا طرفین به دلیل ساختار شخصیتی خود با یکدیگر سازگار نبوده اند. البته تشخیص این نکات در نگاه اول دشوار است. اما کارشناسان حوزه ازدواج و روانشناسی می توانند نظر دقیق و کارشناسی در این زمینه ارائه دهند. با بهره گیری از مشاوره ازدواج می توانید منشا دلایل از دست دادن عشق را بیابید و در رابطه عاطفی بعدی دقت بیشتری داشته باشید. برای اطلاع از مشاوره ازدواج کلیک کنید.

از دست دادن عشق چرا نباید با کسی که دوستش داریم ازدواج کنیم؟

ممکن است شما در یک رابطه عاطفی باشید، اما شریک زندگی شما ویژگی هایی دارد که ازدواج را دشوار می کند. در این صورت، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید با او ازدواج کنید یا از محبوب خود جدا شوید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که مهم ترین انگیزه ازدواج، یافتن آرامش با همسرتان است. اگر قرار نیست با ازدواج یک رابطه مسالمت آمیز و صمیمانه داشته باشید، پس ازدواج چه فایده ای دارد. یکی از عوامل مهم برای یک ازدواج موفق صمیمیت بین زوجین است. اگر همسر آینده شما ویژگی هایی دارد که نمی توانید به درستی با او ارتباط برقرار کنید، بهتر است بیشتر به فکر ازدواج خود باشید. .

اینفوگرافیک عشق از دست دادن

خصوصیاتی که اگر در فردی هستند نباید با او ازدواج کنیم

اگر هر یک از ویژگی های زیر را در علاقه خود می بینید، قبل از تصمیم گیری دو بار فکر کنید:

1. از دست دادن عشق روانی

اگر طرف مقابل دچار اختلال شخصیت یا بیماری روانی جدی است، در تصمیم خود برای ازدواج با او شک کنید. اختلالات شخصیتی به طور جدی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. به طوری که فرد حتی متوجه مشکلات خود نمی شود. بلکه اطرافیان او هستند که صدمه دیده و آشفته می شوند. اختلالات روانی جدی مانند اختلال دوقطبی، اسکیزوفرنی و سابقه بستری در بیمارستان های روانپزشکی را جدی بگیرید یکی دیگر از اختلالات روانی که با عاشق بودن اشتباه گرفته می شود ترس از طرد شدن است. افرادی که از طرد شدن و رها شدن می ترسند سعی می کنند از طریق رفتارهای افراطی خود به دارایی های خود از جمله روابط عاطفی خود بچسبند. این افراد با محبت بیش از حد، کنترل و رفتارهای مشابه سعی می کنند رابطه را حفظ کنند. این افراد قطعاً جزو افرادی هستند که برای ازدواج مناسب نیستند.

2. سابقه خودکشی

فردی که به خاطر شما دست به خودکشی می زند یا تهدید به خودکشی می کند. چنین فردی قدرت مقابله با مشکلات و چالش های زندگی را ندارد و نمی تواند مشکلات خود را به روش صحیح حل کند. این شخص برای متقاعد کردن شما و جلوگیری از شکست عاطفی دست به خودکشی می‌زند. این یک نشانه بسیار خطرناک است که نشان دهنده زندگی پر از خطر و گناه است.

3. از دست دادن عشق پنهانی

کسی که پنهان می شود. اگر متوجه شده اید که شخصی که دوستش دارید دروغ های بزرگی به شما می گوید یا مسائل بسیار مهمی را از شما پنهان می کند، به فکر ازدواج با او باشید. یکی از مزایای آگاهی قبل از ازدواج، امکان دانستن این سوالات است.

4. پرخاشگری

فردی پرخاشگر، عصبی و بی ادب که هر از گاهی کنترل خود را از دست می دهد. ممکن است پس از چنین برخوردی پشیمان شود و عذرخواهی کند. اما توجه داشته باشید که زندگی با چنین فردی که قادر به کنترل احساسات خود نیست، خطرات جسمی و روانی را به همراه خواهد داشت. این رفتار باعث از بین رفتن صمیمیت شما پس از ازدواج می شود.

5. کنترل

کنترل، مالکیت و حسادت نشانه های یک رابطه بی پایان است. چون فردی که چنین ویژگی هایی دارد می خواهد همه جوانب زندگی شما را تحت کنترل داشته باشد، در مورد تمام کارهای شما تصمیم می گیرد، به شما امر و نهی می کند، بدانید که در آینده با او زندگی سختی خواهید داشت. شاید او بهانه ای برای عشق پیدا کند. اما یک رابطه سالم اینگونه نیست.

6. از دست دادن عشق بی مسئولیتی

فردی که به خاطر شما از رابطه یا زندگی گذشته خود خارج شده است. هرگز به چنین فردی اعتماد نکنید. چنین فردی به راحتی از تعهدات و مسئولیت های خود دوری می کند. همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که او با شما همین کار را نکند.

7. بدبینی

فردی بدبین و مشکوک. این شخص مدام شما را کنترل می کند و تحت عنوان عشق یا حسادت به شما آسیب می رساند. گاهی اوقات این بدبینی ها می تواند نشانه ای از اختلال شخصیت پارانوئید باشد.

8. کمبود میل جنسی

فردی که برایش میل جنسی ندارید. اگر کسی را دوست دارید اما از نظر جنسی به او علاقه ندارید و نمی خواهید با او رابطه جنسی داشته باشید، با او ازدواج نکنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیبیدو کلیک کنید.

9. از دست دادن تفاوت های فرهنگی عشق

فردی که در ازدواج با او اختلافات مذهبی دارید. تفاوت‌های فرهنگی و نژادی یا طبقات اجتماعی می‌تواند به تفاوت‌های شدید ایدئولوژیک منجر شود. این تفاوت ها در طول زمان شما را از هم جدا می کند.

10. وابستگی

فردی که اعتیاد دارد. این اعتیاد می تواند مربوط به مواد مخدر، قمار، بازی های رایانه ای و غیره باشد.

11. از دست دادن عشق فقدان ارتباطات اجتماعی

کسی که دوست صمیمی ندارد. اینکه انسان در تمام سال های عمرش دوست نداشته باشد به این معناست که توانایی صمیمی و ایجاد روابط موثر و پربار را ندارد. کسی که نمی تواند با شما صمیمیت داشته باشد، شریک خوبی برای زندگی شما نخواهد بود. دانستن آن قبل از ازدواج به شما کمک می کند این ویژگی ها را بهتر بشناسید.

چگونه رابطه خود را با یک عزیز پایان دهم؟

علیرغم همه دلایل منطقی، جدایی از فردی که دوستش دارید همیشه سخت است و مطمئناً نمی توانید به راحتی در مورد جدایی صحبت کنید. جداسازی و پایان دادن به یک رابطه عاطفی بر اساس اصول زیر است:

1. رابطه را بدون اطلاع او محدود نکنید. قطع ناگهانی رابطه می تواند عواقب ناخوشایندی برای طرفین به همراه داشته باشد. زیرا او حق دارد افکار و نظرات شما را در مورد آینده رابطه شما بداند.

2. یک ملاقات حضوری ترتیب دهید و دلایل خود را برای پایان دادن به رابطه به وضوح بیان کنید. صحبت کردن با تلفن می تواند راحت باشد، اما کار درستی نیست.

3. مواظب باشید در این گفتگو طرف مقابل خود را متهم نکنید و او را سرزنش نکنید. قرار نیست کل جدایی را به گردن او بیندازید.

4. مواظب باشید رابطه شما به بدبختی و رفتار بد ختم نشود. غم و اندوه پایان یک رابطه عاطفی کافی است. پس این بدبختی و شکست در عشق را با گفتار بد و کردار بد دو چندان نکنید.

آخرین کلمه

برای اینکه بتوانید همسر آینده خود را انتخاب کنید، قبل از ازدواج به یک آشنایی نیاز دارید. دانش در طول زمان و در طول ارتباط شکل می گیرد. این در حالی است که بسیاری از جوانان معیارهای انتخاب همسر مناسب را نمی دانند. مشاوره ازدواج یکی از راه های انتخاب همسر مناسب است. درگیر شدن در یک رابطه بن بست می تواند در نهایت منجر به احساس شکست عاشقانه شود. به همین دلیل لازم است با مراجعه به روانشناس از پیامدهای ناخوشایند روانی ناشی از شکست عاطفی و تجارب تلخ از دست دادن عشق پیشگیری کرد. مرکز مشاوره سبک زندگی به کسانی کمک می کند که برای حفظ سلامت روان خود تلاش می کنند و آرزو دارند تجربیات تلخ گذشته را فراموش کنند. برای اطلاع از مشاوره روانشناسی کلیک کنید.

نظرات

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز نشانه گذاری شده
اند*

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا