چرا در کالاف دیوتی نمیشه درخواست داد

در این مقاله سعی داریم برخی از خطاهای بازی Call of Duty: Warzone را بر روی کنسول پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی بررسی و رفع کنیم. لطفا توجه داشته باشید که خطاهای ایجاد شده برای این عنوان رایگان مانند Call of Duty: Modern Warfare خواهد بود. با Zipfa بچسبید.

اخیراً به خصوص پس از انتشار نسخه 8.00 به‌روزرسانی نرم‌افزار پلی‌استیشن 4، کاربران اخیراً از خطاها و خطاهای جدید بازی Call of Duty: Warzone خبر داده‌اند. خطاهایی که ظاهراً در نسخه پلتفرم رایانه شخصی نیز ظاهر شده و کاربران را به شدت ناراضی کرده است.

در حال حاضر، هیچ به روز رسانی یا راه حل دائمی برای رفع این خطاها وجود ندارد. با این حال در این مقاله قصد داریم نحوه رفع برخی از آنها را به شما آموزش دهیم.

فروشگاه در دسترس نیست یا خطای PlayStation Plus unavailable

Activision در حال حاضر از مشکل کاربران با این خطا آگاه است و در آخرین توییت خود اعلام کرده است که به زودی این مشکل را برطرف خواهد کرد.

اما یکی از راه حل های ممکن برای رفع این ارور در بازی Call of Duty: Warzone و Call of Duty: Modern Warfare این است که به منوی بازی فروشگاه پلی استیشن بروید و سپس گزینه Your Add Ons را انتخاب کنید. با این کار، برخی از داده های بازی که پس از آپدیت حذف شده اند، دوباره دانلود می شوند.

کد خطا ce-34878-0

این خطا نشان دهنده مشکل خاصی در بازی Callof Duty Warzone نیست. مشکل بیشتر از نرم افزار کنسول یا آپدیت نشدن آن است که با روش های زیر می توانید آن را حل کنید.

1. در منوی اصلی کنسول پلی استیشن 4 ابتدا به منوی تنظیمات بازی رفته و سپس بررسی کنید که آیا بازی Call of Duty: Warzone نیاز به آپدیت دارد یا خیر.
2. بررسی کنید که آیا کنسول پلی استیشن 4 شما به آخرین نسخه به روز شده است یا خیر.
3. کنسول خود را خاموش و روشن کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده، باید به این نکته نیز اشاره کرد که اگر یک هارد اکسترنال را به کنسول خود متصل می کنید و قصد دارید بازی را از روی آن راه اندازی کنید، بهتر است این کار را با عنوان دیگری انجام دهید. زیرا بازی Call of Duty: Warzone به دلیل ماهیت کاملاً آنلاین آن (برای ارسال و تأیید اطلاعات با اطمینان بیشتر)، پس از به‌روزرسانی جدید کنسول پلی‌استیشن 4، به نظر می‌رسد که فقط روی حافظه داخلی اجرا می‌شود.

خطای DEV ERROR 6345

این ارور اخیرا برای بازیکنانی که بازی Call of Duty: Warzone را بر روی پلتفرم PC بازی می کنند ظاهر شده است و باید اشاره کنیم که در صورت مشاهده آن باید بدانید که لانچر بازی برای بازی شما مشکل دارد.

برای رفع این مشکل، پس از اجرای لانچر بازی، باید به منوی Options رفته و گزینه Scan and Repair را اجرا کنید. همچنین اگر این روش بازی شما را حل نکرد، لازم است یک بررسی کلی برای وضعیت به روز شدن برنامه های درایور کارت گرافیک و همچنین battle.net داشته باشید. همچنین مطمئن شوید که آنتی ویروس شما غیرفعال است و Battle.net در حالت Run As Administrator اجرا می شود.

البته مطمئن شوید که اگر مشکل از فایل های بازی شما است، دوباره سعی کنید بازی Call of Duty: Warzone را نصب کنید تا خطاهای نمایش داده شده برطرف شود.

کد خطا 8192 در بازی Kalaf Duty Warzone

اگر در حین بازی Call of Duty: Modern Warfare یا Call of Duty: Warzone با این مشکل مواجه شدید، لطفاً توجه داشته باشید که Activision از این موضوع آگاه است و به زودی یک به‌روزرسانی برای رفع آن منتشر خواهد کرد. اما نکته اینجاست که هیچ راهی برای رفع این خطای گزارش شده توسط کاربر وجود ندارد.

به هر حال، این اولین بار نیست که با این خطا مواجه می شویم. همچنین زمانی که آپدیت فصل چهارم Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد، بسیاری از کاربران دوباره با این باگ مواجه شدند که علت آن پر بودن سرورهای بازی بود.

کدهای خطا 262146 و 263234

هر دوی این ارورهای بازی Kalaf Duty Warzone مربوط به مشکل سرور است که معمولا به دلیل پینگ زیاد یا قطعی اینترنت ظاهر می شود. با این حال، راه هایی برای رفع این مشکل وجود دارد.

1. یکی از راه های آسان این است که از حساب بازی خارج شوید و دوباره وارد آن شوید. این ترفند معمولا بسیاری از مشکلات را حل می کند. کنسول پلی استیشن 4 یا رایانه شخصی خود را به طور کامل خاموش کنید (آن را در حالت خواب قرار ندهید) و پس از مدت کوتاهی چند دقیقه دوباره آن را روشن کنید.
3. یکبار مودم اینترنت خود را خاموش و روشن کنید.
4. کنسول خود را ریست کنید!

اگر تمام مراحل بالا به شما کمک نکرد، تنظیم مجدد آخرین گزینه شما خواهد بود زیرا درصد بالایی از کاربران با انجام این کار بازی را اجرا کرده اند. برای بازگردانی کنسول پلی استیشن 4 به تنظیمات کارخانه، پس از رفتن به منوی تنظیمات کنسول، به قسمت Initialization بروید؛ سپس با انتخاب گزینه Restore Defaults کنسول خود را ریست کنید.

همچنین برای کنسول Xbox Series X ابتدا به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کرده و گزینه System را انتخاب کنید. سپس در قسمت Console Information گزینه Reset and Delete All را انتخاب کنید.

اگر در پلتفرم رایانه شخصی چنین مشکلی دارید، ویندوز خود را تغییر دهید.

خطای 6 و DIVER در بازی Callaf Duty Warzone

یکی دیگر از خطاهای رایجی که اکثر کاربران در بازی Call of Duty: Warzone و همچنین بازی Call of Duty: Modern Warfare با آن مواجه می شوند، خطای 6 یا DIVER است که تا به امروز توسط Activision برای رفع آن منتشر نشده است. .

با این حال، در این بخش با کمی تحقیق در وب سایت های مختلف و پیشنهادات کاربران، روش های موثری برای رفع آن به شما پیشنهاد می کنیم.

1. مودم را خاموش و دوباره روشن کنید.
2. به گفته برخی از کاربران یکی از مشکلات اجرای این بازی روشن بودن فایروال ویندوز است. اگرچه با خاموش کردن آن، امنیت رایانه به میزان قابل توجهی تضعیف می شود. اما اگر به هر شکلی قصد اجرای بازی را دارید این روش را نیز امتحان کنید.
3. از شبکه تلفن خود برای راه اندازی بازی و دانلود به روز رسانی استفاده کنید.
4. بازی را حذف و دوباره نصب کنید.

خطای 0x80131500

این ارور که فقط برای کاربران کنسول ایکس باکس وان نمایش داده می شود، یک باگ مایکروسافت استور است که معمولا در زمان آپدیت بازی های Call of Duty: Warzone و Call of Duty: Modern Warfare نمایش داده می شود و در حال حاضر راهی برای رفع آن وجود ندارد. به گفته مایکروسافت، این مشکل به زودی برطرف خواهد شد. نظرات خود را در زیپفا با ما در میان بگذارید و اخبار بازی های ما را دنبال کنید.

4.3/5 – (6 امتیاز)

کلاف دیوتی یکی از مهیج ترین و جذاب ترین بازی هایی است که بسیاری از شرکت کنندگان در مسابقه با گوشی موبایل خود بازی می کنند. گاهی اوقات پیش می آید که این بازی موبایل پشتیبانی نمی شود. دلیل اجرا نشدن بازی موبایل کالاف دیوتی چیست؟ در این مقاله سایت ایران موجو آموزش رفع مشکل Call Of Duty شروع نمی شود را برای شما قرار داده ایم تا دیگر در این زمینه دچار مشکل نشوید. در این مقاله با ما همراه باشید.

بازی Call Of Duty Mobile یکی از محبوب ترین هاست

بازی Call Of Duty Mobile یکی از ده ها نسخه از بازی معروف COD است که از محبوبیت استثنایی و شگفت انگیزی برخوردار است. این بازی بیش از 100 میلیون بار توسط بازیکنان مختلف در سراسر جهان دانلود و نصب شده است. اگرچه کاربران ایرانی برای استفاده از بسیاری از بازی های ویدئویی مشکلات زیادی دارند، اما گاهی اوقات مشکلاتی به جز تحریم ها و مسائل مالکیت معنوی دارند که یکی از آنها قادر به بارگذاری بازی کالاف دیوتی موبایل نیست. در ادامه این مقاله آموزش بازی کلاف دیوتی به مشکلات رایج تر بازی موبایل کلاف دیوتی و راهکارهای آن پرداخته می شود.

همچنین بخوانید: چگونه Call of Duty 8 را آنلاین بازی کنیم؟

معرفی بازی موبایل کالاف دیوتی

همانطور که گفته شد، سری بازی های COD را می توان یکی از معروف ترین و مهیج ترین بازی های اکشن و تیراندازی دانست که در سراسر جهان محبوبیت دارد. نسخه های مختلف این بازی میلیون ها بار توسط بازیکنان در سراسر جهان دانلود و نصب شده است. از آنجایی که در دهه گذشته استفاده از تلفن های همراه به سرعت محبوب شده است، توسعه دهندگان بازی تصمیم گرفته اند تا Call Of Duty Mobile را در سال 2019 برای اولین بار منتشر کنند. این بازی توسط اکتیویژن منتشر شد و در مدت کوتاهی توانست جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.

مهم ترین ویژگی های بازی موبایل کالاف دیوتی

برخی از بارزترین ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایل عبارتند از:

این بازی دارای گرافیک عالی می باشد.

صدا و افکت های عالی و جذاب در بازی گنجانده شده است

بازی موبایل Call of duty دارای دو حالت حرفه ای برای حالت های تیراندازی می باشد.

گیم پلی و گان پلی بسیار خوبی در بازی وجود دارد.

حملات و نبردهای جنگی به طور منحصر به فردی شبیه سازی شده اند.

قسمت چند نفره بسیار منحصر به فرد و جذاب است و بازیکنان را به بازی معتاد می کند.

بازی دارای نقشه های زیبا و خاطره انگیز است.

هوش مصنوعی بازی بسیار خوب عمل می کند.

سفارشی سازی شخصیت ها و تجهیزات بسیار مطلوب است و بازی دارای مراحل مختلفی می باشد.

دلیل اجرا نشدن بازی موبایل کالاف دیوتی

همانطور که گفته شد، بازیکنان ممکن است پس از دانلود و نصب بازی کالاف دیوتی موبایل با مشکلاتی مواجه شوند. قبل از هر کاری لازم است بازی را روی گوشی موبایل نصب کنید. برای این کار ابتدا باید فایل نصب را دانلود و سپس نصب کنید. در مرحله بعد فایل دیتا باید دانلود و از حالت فشرده استخراج شود. سپس پوشه com.activision.callofduty.shooter در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی شده و در نهایت بازی اجرا شود.

گاهی اوقات بعد از نصب بازی روی موبایل می توانید آن را اجرا کنید و بدون مشکل بازی را شروع کنید اما گاهی در حین اجرای بازی در شارژ 99 درصد می ماند و وارد محیط بازی نمی شود دلیل اجرا نشدن چیست بازی کالاف دیوتی موبایل در این مواقع؟ این مشکل با تغییر DNS قابل حل است. تغییر DNS را می توان با استفاده از نرم افزارهای ساده ای مانند نرم افزار 1.1.1.1 انجام داد. کاربران می توانند این برنامه را روی تلفن همراه خود نصب و سپس اجرا کنند. پس از اجرای این نرم افزار می توان بازی را دوباره اجرا کرد. البته در بسیاری از مواقع لزومی ندارد که نرم افزار 1.1.1.1 همیشه روشن باشد و با یک بار روشن شدن آن مشکل لود شدن بازی حل می شود.

مشکلات صدا در بازی Call Of Duty Mobile

اگرچه مشکلات صوتی نادر و کمتر از مشکلات شارژ رایج است، اما همچنان ممکن است رخ دهد. وقتی بازی کالاف دیوتی موبایل لود می شود اما صدا ندارد، دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. در تلفن های IOS، زمانی که حالت لرزش فعال است، صدای بازی گاهی اوقات به طور کامل قطع می شود. در گوشی های اندرویدی ممکن است کنترل دستگاه و صدای آن در اختیار نرم افزارهایی مانند اکولایزرهای مختلف باشد. برای حل این مشکل بهتر است نرم افزار مدیریت صدا را از گوشی حذف کرده و بازی را ریستارت کنید.

!!! cp Kalaf Duty را همین الان می توانید از سایت رسمی ایران موجو خریداری کنید!!!

چت صوتی Call Of Duty Mobile کار نمی کند

کار نکردن چت صوتی یکی از مشکلات رایج بازی موبایل کالاف دیوتی است که توسط بسیاری از گیمرها گزارش شده است. در حالی که مکالمات آنلاین یکی از جذابیت های هیجان انگیز بازی های ویدیویی است. بنابراین فقدان آن می تواند آسیب برساند. هنگامی که این مشکل وجود داشته باشد، هیچ گیمر آنلاینی در بخش گفتگوی Voice Gamer حضور نخواهد داشت. اگر همه قسمت‌های بازی به‌خوبی کار می‌کنند و فقط قسمت صوتی چت قطع است، ممکن است ناشر بازی باعث این مشکل شود که احتمالاً با توسعه و انتشار به‌روزرسانی برطرف خواهد شد.

راه حل برای کار نکردن voice chat

گاهی حتی آیکون میکروفون هم دیده می شود اما واکنشی نشان نمی دهد. برای رفع این مشکل، بازیکن باید بازی را شروع کند و روی نماد تنظیمات کلیک کند و سپس روی گزینه Audio and Graphics ضربه بزنید. در این مرحله دو گزینه Audio و Graphics وجود دارد که باید روی Audio کلیک کنید. اکنون باید مطمئن شوید که همه گزینه ها فعال هستند و همه عناصر روی 100٪ تنظیم شده اند.

اگر آیکون میکروفون روی صفحه نمایش دیده نشد مشکل از نمایش است و برای رفع آن باید پس از راه اندازی بازی به قسمت تنظیمات رفته و در قسمت Controls گزینه MP MODE را انتخاب کنید و در نهایت حالت Advanced را انتخاب کنید. پنجره سپس روی دکمه Custom Layout کلیک کنید. با این کار قسمت دیگری برای پخش کننده نمایش داده می شود که روی آیکون میکروفون کلیک کرده و گزینه های SCALE و CAPACITY را روی 100 درصد قرار می دهد.

بهبود عملکرد بازی Kalaf Duty در موبایل

معمولاً لانچرهای بازی متفاوتی در تلفن های همراه وجود دارد. برای مثال برنامه Game Launcher روی گوشی های موبایل سامسونگ نصب شده است. با استفاده از تنظیمات این لانچر می توانید عملکرد بازی ها را بهینه کنید. اگر تلفن های همراه لانچر ندارند، می توانید Game Booster را از گوگل پلی دانلود کنید. در این برنامه پس از انتخاب بازی و پس از اجرای هر بازی، فضای رم آزاد شده و کیفیت بازی بهبود می یابد. علاوه بر این، برنامه های دیگری نیز وجود دارند که می توانند تنظیمات مختلفی را برای پخش، ضبط ویدیو، گرافیک و موارد دیگر در اختیار گیمرها قرار دهند.

نکات اضافی برای استفاده از بازی موبایل Call Of Duty

برای استفاده از بازی موبایل COD لازم است کاربران نکات مهمی را در نظر داشته باشند تا با مشکلات زیادی مواجه نشوند. از جمله مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این بازی آنلاین است.

بازی موبایل کالاف دیوتی فوق نسخه جهانی است و نیازی به فیلترشکن ندارد.

بازی نسخه مود ندارد و قابل هک نیست.

اگر بازی در حالت لود و 99% گیر کرده باشد ممکن است مربوط به اینترنت معیوب باشد.

با نرم افزار 1.1.1.1 می توانید DNS را تغییر دهید تا مشکل بارگذاری حل شود.

برای آپدیت بازی موبایل کالاف دیوتی باید فایل نصب کننده و دیتای جدید دانلود شود و نسخه جدید با دیتای نسخه های قبلی قابل دانلود نیست.

برای پیشرفت و ارتقاء این بازی باید CP Callaf Duty را خریداری کنید. برای خرید CP Call of duty کافیست به سایت معتبر ایران موجو مراجعه کنید. با خرید پول بازی از این فروشگاه می توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید.

چرایی کار نکردن بازی موبایل کالاف دیوتی برای ما می نویسید

در این مطلب از سایت ایران موج، نحوه رفع مشکل لود نشدن بازی کالاف دیوتی را از زوایای مختلف به شما گفته ایم. اگر هنگام بارگذاری این برنامه با مشکلی مواجه شدید، آن را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اگر از تکنیک های خاصی برای حل مشکل این بازی استفاده می کنید به شرکت کنندگان عزیز ایران موجو بگویید.

در سایت ایران موج امکان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت ارزان بسته به حجم مورد نظر شما وجود دارد و می توانید با مراجعه به قسمت فروشگاه و انتخاب گزینه خرید سی پی قطعات مورد نظر خود را خریداری نمایید. این CP ها پس از تکمیل مراحل خرید در اسرع وقت در اختیار شما قرار می گیرد.

بازی Kalaf Duty یکی از محبوب ترین بازی های دهه های اخیر است که ارائه آن بر روی پلتفرم های موبایل محبوبیت آن را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. با وجود تمام کارهایی که سازندگان این بازی برای آن انجام داده اند، باز هم مشکلاتی وجود دارد که یکی از آزاردهنده ترین آنها مسلما باز نشدن بازی است، علاوه بر این مشکل می توان به موارد دیگری از جمله عدم نصب، خطای کمبود حافظه، خطای مشکل اتصال و موارد مشابه دیگر. در این مقاله شما را با مشکلات این بازی آشنا می کنیم و راه حل هایی برای حل آن ها ارائه می دهیم. اما قبل از آن قصد داریم یک مرجع بی نظیر برای خرید سی پی کالا معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمت سی پی بازی خود را خریداری کنید. اگر یک بازیکن معمولی هستید حتما با CP که پول و اعتبار داخلی است آشنا هستید و می دانید که برای قدرتمندتر شدن در بازی، خرید آیتم ها، ماموریت ها، پاس های نبرد و … به CP نیاز دارید. فروشگاه آیدبل یکی از بهترین، با کیفیت ترین و معتبرترین سایت هایی است که می توانید سی پی بخرید و قدرتمندتر در بازی ظاهر شوید.

مسائل بازی کالاف دیوتی

بازی ها، نرم افزارها و همه چیز در دنیای دیجیتال و الکترونیک هرگز 100% کامل و بدون اشکال نیستند. مهم این است که محصول مورد نظر دارای باگ های بسیار آزاردهنده و بسیار ابتدایی نباشد، مهمتر از آن این است که توسعه دهندگان سعی کنند این باگ ها و مشکلات را برطرف کنند. بازی Kalaf Duty نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای باگ ها و مشکلاتی است که سازندگان همواره به فکر رفع آن هستند. در ادامه به برخی از اصلی ترین و مهم ترین مسائلی که برای این بازی رایانه ای و نسخه موبایلی آن وجود دارد می پردازیم که به شرح زیر است:

بازی باز نمیشه

بازی در نصب مشکل دارد

شما فوراً از بازی اخراج می شوید

بازی لود نمی شود

سرعت بازی پایین است

خطای اتصال ممکن نیست

عدم دسترسی به حساب کاربری و عدم امکان ورود به بازی

مشکل تاخیر

صفحه گوشی شما سیاه می شود

صفحه گوشی شما صورتی می شود

خطا با عرض پوزش، خطایی وجود داشت…

میکروفون شما قطع شده است

در ادامه به توضیح هر یک از این مسائل و خطاها برای این بازی خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

بازی باز نمیشه

یکی از مسائل مهمی که برای بازی Callaf Duty به وجود می آید این است که با لمس آیکون آن بازی باز نمی شود. معمولاً گفته می شود که این مشکل مربوط به خود دستگاه شما است، یعنی تلفن همراه یا تبلت شما و غیره. و مشکلی از بازی نیست، در واقع دستگاه شما گیر کرده و نمی تواند بازی را باز کند، برای رفع این مشکل باید به قسمت تنظیمات بروید و قسمت مدیر برنامه را انتخاب کنید. سپس در این قسمت به دنبال نماد بازی کالاف بگردید. حالا روی آن ضربه بزنید و در صفحه باز شده گزینه Force Stop را انتخاب کنید. با این کار، بازی از لیست برنامه های در حال اجرا در پس زمینه حذف می شود. اکنون باید گوشی خود را ریستارت کنید. پس از روشن شدن مجدد گوشی، می توانید بدون هیچ مشکلی وارد بازی شوید.

بازی در نصب مشکل دارد

گاهی اوقات که مراحل دانلود بازی کالاف دیوتی به پایان می رسد و می خواهید نصب را روی گوشی خود شروع کنید، به دلایل متعددی امکان پذیر نیست. در ادامه سه دلیل مهمی که برای این مشکل وجود دارد و باعث بروز آن می شود را خواهیم دید:

فضای ناکافی حافظه داخلی: اولین مشکلی که باعث می شود فرآیند نصب بازی کالاف با مشکل مواجه شود، کمبود حافظه داخلی گوشی شماست. برای نصب اولیه کالاف به حداقل 2 گیگابایت حافظه داخلی نیاز دارید. همچنین توجه داشته باشید که در آینده و برای به روز رسانی بازی، میزان حافظه مورد نیاز بین 5.5 تا 6 گیگابایت افزایش خواهد یافت.

سخت افزار گوشی با بازی سازگار نیست: بازی کلاف را می توان یکی از سنگین ترین بازی های کامپیوتری موبایل به حساب آورد. به همین دلیل برای اجرای آن به گرافیک بسیار بالایی نیاز دارید. اگر نمی توانید کالاف را روی گوشی خود نصب کنید، حتما سخت افزار گوشی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا از گرافیک بالای این بازی پشتیبانی می کند یا خیر!

این بازی از فروشگاه های غیر معتبر دانلود شده است و در دسترس نیست: باید بدانید که تنها فروشگاه معتبر برای دانلود بازی ها و برنامه های اندروید Play Store و تنها اپ استور معتبر برای iOS است. بنابراین اگر سعی کرده اید بازی کالاف دیوتی را از منبعی غیر از این دو استور دانلود کنید، ممکن است فایل مورد نظر خراب یا آسیب دیده باشد و گوشی شما نتواند آن را تشخیص دهد و سپس اقدام به نصب کنید.

شما فوراً از بازی اخراج می شوید

در این قسمت از بررسی مسائل بازی کالاف دیوتی موضوعی است که ممکن است برای هر کاربری پیش بیاید و چیزی جز اخراج شدن از بازی نیست و به طور کلی بیرون انداختن از بازی یک موضوع رایج در اپلیکیشن های موبایل است. ، از بازی گرفته تا نرم افزار و غیره و از این رو این مشکل برای کالاف دیوتی نیز می تواند رخ دهد. یکی از راه حل های حل این مشکل به وضوح پول نقد در بازی شماست همچنین نصب مجدد بازی (مانند حذف) و نصب مجدد آن می تواند به شما در حل این مشکل کمک کند. برای پاک کردن کش بازی کالاف دیوتی می توانید در قسمت تنظیمات به Application رفته و بازی کالاف را از بین اپلیکیشن ها پیدا کنید سپس اقدام به پاکسازی پول کنید.

بازی لود نمی شود

در ادامه بررسی مشکلات به وجود آمده نوبت به لود نشدن بازی می رسد. گاهی یا بازی اصلا شروع نمی شود و یا سرعت آن بسیار پایین است که در قسمت بعدی توضیح خواهیم داد. یکی از راه های حل این مشکل استفاده از برنامه های VPN است که می توانند آدرس های IP شما را تغییر دهند. با کمک این برنامه ها، بازی کالاف دیوتی و سرورهای آن دیگر نمی توانند آدرس IP شما که همان ایران است را تشخیص دهند. نکته منفی استفاده از برنامه های VPN این است که مصرف اینترنت آنها زیاد است و خیلی سریع حجم اینترنت شما را تمام می کنند و البته راه حل دیگری برای این مشکل وجود ندارد و اگر از VPN استفاده کنید IP شما مشخص می شود و بازی نمی شود. برای شما شروع کنید

سرعت بازی پایین است

کندی بازی و سرعت کم یکی دیگر از مواردی است که در بازی کلاف دیوتی پیش می آید. اگرچه سرعت بالا یک مشکل بسیار بزرگ برای بازی های سبک شوتر است، اما کاهش سرعت می تواند مشکلات زیادی را در گیم پلی ایجاد کند. اگر متوجه شدید که پس از ورود به بازی، سرعت آن بسیار پایین است، این نشان دهنده باز بودن و اجرای برنامه های دیگر در پس زمینه گوشی است. برای رفع این مشکل، باید تمام برنامه ها و برنامه هایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند را ببندید. سپس یک بار گوشی یا تبلت خود را ریستارت کنید. احتمالا مشکل سرعت پایین بازی کالاف دیوتی حل شده و به راحتی بتوانید به بازی ادامه دهید.

خطای اتصال ممکن نیست

یکی از رایج ترین مشکلاتی که بازیکنان در بازی Callaf Duty با آن مواجه می شوند قطعا همین خطای اتصال است. متن کامل این خطا به این صورت است: امکان اتصال به بازی وجود ندارد، لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید. در واقع خطای Unable to Connect زمانی رخ می دهد که نتوانید به درستی به سرور اصلی این بازی متصل شوید.یکی از شایع ترین دلایل این مشکل بدون شک سرعت پایین اینترنت است. در ضمن گاهی اوقات سرور به شدت شلوغ می شود که در این صورت معمولاً بعد از حداقل چند دقیقه و احتمالاً چند ساعت این مشکل برطرف می شود و می توانید وارد بازی شوید به این دلایل احتمال خطاهای خاص را اضافه کنید و باگ های برنامه و همچنین آپدیت نکردن بازی که با آپدیت بازی خیلی راحت می توانید آن ها را برطرف کنید.

عدم دسترسی به حساب کاربری و عدم امکان ورود به بازی

مشکل بعدی که در رابطه با بازی کلاف دیوتی پیش می آید معمولا عدم امکان ورود به بازی است این مشکل زمانی پیش می آید که شما قبلا در این بازی اکانت باز کرده باشید معمولا اتفاقی که می افتد این است که با لمس آیکون وارد بازی می شوید. و بلافاصله وارد حساب کاربری خود شوید و بازی برای شما راه اندازی شد و می توانید آن را شروع کنید. اما مشکل از زمانی شروع می شود که وقتی نماد را لمس می کنید دیگر وارد حساب کاربری خود نمی شوید. دلایل زیادی در این وضعیت دخیل است که مهم ترین آنها قطع شدن اینترنت یا سرعت کم است. برای رفع این مشکل خیلی راحت می توانید یا اتصال اینترنت گوشی خود را بررسی کنید یا از اینترنت پرسرعت و پرسرعت استفاده کنید.

مشکل تاخیر

در ادامه بررسی مسائلی که برای بازی کلاف دیوتی پیش آمده، نوبت به لگ بازی می رسد که موضوعی آزاردهنده است و کاربران زیادی گاهی وارد آن می شوند. این مشکل که معمولا در بازی های تیراندازی رخ می دهد و بسیار اعصاب خردکن است معمولا منجر به افت قابل توجه کیفیت بازی می شود که یکی از راه حل های رفع آن قطعا استفاده از نرم افزار GamerBox است. این نرم افزار به طور خودکار تمامی پارامترهای مورد نیاز برای پردازنده و گرافیک را به ایده آل ترین شکل ممکن تنظیم می کند و به این ترتیب می توانید کیفیت بازی خود را افزایش دهید.

صفحه گوشی شما سیاه می شود

در این قسمت از بررسی مسائل بازی کالاف دیوتی نوبت به سیاه شدن صفحه می رسد. علت این مشکل از بین رفتن تصادفی فایل های OBB این بازی است که برای رفع این مشکل کافیست دوباره این فایل را دانلود کنید. سپس آن را در مسیری که در زیر می بینید قرار دهید:

Android/obb/com. فعال سازی. ندای وظیفه. تیرانداز

اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید، می توانید بازی خود را به طور کامل نصب کنید و سپس دوباره آن را نصب کنید. به این ترتیب تمامی فایل های بازی در پوشه های خاص خود قرار می گیرند و مشکل شما حل می شود.

صفحه گوشی شما صورتی می شود

یکی از خطاهای رایجی که در بازی Callaf Duty ممکن است رخ دهد این است که صفحه گوشی شما صورتی می شود. البته این مشکل برای همه پیش نمیاد و فقط برای افرادی هست که سیستمشون ضعیفه و از نظر گرافیکی قدرتمند نیست. زیرا این بازی بازی بسیار سنگینی است و برای اجرای آسان آن نیاز به سیستم قوی با گرافیک بالا دارید. حالا اگر گرافیک گوشی شما ضعیف است و کارت گرافیک شما مناسب نیست، ممکن است صفحه نمایش شما صورتی شود. اگر بازی را در شبیه سازها انجام می دهید، گاهی اوقات این مشکل می تواند ناشی از ناسازگاری موتور شبیه ساز و تنظیمات آن باشد. دو راه حل اصلی برای حل این مشکل وجود دارد که عبارتند از:

اگر مشکل از کارت گرافیک دستگاه شما است، دو راه حل دارید: اول آن را به روز کنید و اگر مشکل همچنان ادامه داشت، راه حل دوم ارتقای کارت گرافیک به نسخه بالاتر است.

اگر بازی را روی شبیه سازها انجام می دهید، می توانید برای رفع این مشکل به بخش Engine بروید و یکی از دو موتور OpenGL یا DirectX را از آنجا انتخاب کنید. سپس گزینه های بهینه سازی رندر را انتخاب کنید، همه تغییرات را ذخیره کنید و از شبیه ساز خارج شوید. حالا دوباره وارد آن شوید و سپس بازی کالاف دیوتی را راه اندازی کنید به احتمال زیاد مشکل شما حل شده و می توانید به راحتی بازی خود را ادامه دهید.

خطا با عرض پوزش، خطایی وجود داشت…

خطای “Sorry, there was a error…” که معمولا برای شبیه سازها رخ می دهد ناشی از کش بازی است که برای رفع این مشکل می توانید کش را به راحتی پاک کنید و مشکل شما به راحتی حل می شود. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، حذف کامل بازی و نصب مجدد آن راه حل دیگری است که پیش روی شماست.

میکروفون شما قطع شده است

میکروفون برای ارتباط صوتی با هم تیمی های شما بسیار مهم است. وقتی در بازی Callaf Duty نمی توانید با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید، به این معنی است که میکروفون شما قطع شده است. یکی از ساده ترین راه حل های این مشکل را می توان چندین بار خاموش و روشن کردن میکروفون نام برد. در ادامه اگر مشکل شما حل نشد می توانید یک بار از بازی خود خارج شوید و بعد از چند دقیقه دوباره وارد شوید و امتحان کنید که آیا مشکل میکروفون حل شده است یا خیر. در حالی که به هیچ وجه نمی توانید از میکروفون در بازی خود استفاده کنید، برنامه ها و برنامه هایی مانند Discord وجود دارند که می توانید از آنها برای برقراری ارتباط با دوستان خود در بازی استفاده کنید.

نتیجه

یکی از محبوب ترین بازی های تیراندازی کالاف دیوتی است. این بازی که بازی سنگینی است و نیاز به گرافیک بالایی دارد معمولا برای بازیکن مشکلاتی به همراه دارد. برخی از این مشکلات را می توان به سادگی با ترک بازی و ورود مجدد به سیستم حل کرد، در حالی که برخی دیگر به راه حل های پیشرفته و دشوارتری نیاز دارند. در این مقاله در مورد مشکلات بازی کالاف دیوتی صحبت کرده ایم و همچنین راه حل هایی برای رفع آن ها گفته ایم.

سی پی ها یکی از مهم ترین مواردی هستند که در بازی کالاف دیوتی به آن نیاز دارید.. زیرا با کمک آنها می توانید قدرتمندتر در بازی عمل کنید.در صورت نیاز به خرید سی پی کالا استفاده از خدمات فروشگاه ایدبل را به شما توصیه می کنیم. CP های این مرجع برای دریافت خدمات قمار کالاف دیوتی کاملاً مقرون به صرفه بوده و با قیمت مناسب ارائه می شود. علاوه بر این، آنها به صورت آنی شارژ می شوند و شما می توانید در کمترین زمان CP را در حساب خود داشته باشید و از آنها برای خرید اقلام مختلف مورد نیاز خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرين

مقاله جالبی بود، ولی فکر می‌کنم چیزی که به نقدش می‌رسه اینه که ممکنه بعضی از بازیکن‌ها این موارد رو قبلا بلد باشن. ولی به هر حال، این مقاله برای من خیلی کارساز بود و منتظر مقالات بعدیتون هستم.

سجاد

خیلی جالب بود! منم همیشه دوست داشتم بفهمم چرا نمیشه درخواست داد. توضیحات خوبی داده بودید و من روشن شدم. فقط یه کمی بیشتر جزئیات روی این موضوع میتونستید بگید. ولی در کل عالی بود!

دکمه بازگشت به بالا