چرا در قسمت استوری موزیک نداره

حل مشکل عدم نمایش موزیک در اینستاگرام

Androidzoom 2, ژوئیه 2019, آموزش, مقاله

اگر اخیرا اینستاگرام خود را آپدیت کرده اید، باید از گزینه ای به نام Music in Stories اطلاع داشته باشید یا حتماً دیده اید که دوستانتان برخی از موسیقی های خاص را در استوری های خود به اشتراک گذاشته اند. با این آپدیت، زمانی که به استوری ها دسترسی پیدا می کنید، گزینه Music را مشاهده می کنید که در آن می توانید موسیقی مورد علاقه خود را در استوری به اشتراک بگذارید و کاربران می توانند آن را پاسخ داده یا به اشتراک بگذارند.

قرار دادن موزیک در استوری اینستاگرام

اما گاهی اوقات این گزینه را در استوری های خود نمی بینید یا نمی توانید در حین مشاهده استوری های دوستان خود به آن گوش دهید و با این خطا مواجه می شوید که موسیقی اینستاگرام در منطقه شما موجود نیست.

اگر با این خطا مواجه شدید، بدانید که مشکل از اینترنت یا گوشی شما نیست و تنها دلیل آن این است که این آپدیت فقط در فرانسه، آلمان، سوئد، نیوزلند، استرالیا، انگلیس و آمریکا توسط اینستاگرام ارائه شده است، بنابراین شما همیشه در منطقه به روز رسانی هستند. من هیچ ندارم. اما اگر اصرار دارید که می توانید از این به روز رسانی استفاده کنید و این خطا را برطرف کنید، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

رفع خطا موسیقی اینستاگرام در منطقه شما در دسترس نیست

1. ابتدا باید اینستاگرام را روی گوشی خود حذف کنید.

uninstall-instagram

2. سپس باید فیلتر شکن را فعال کنید و ترجیحا سرور را در کشورهای ذکر شده در بالا قرار دهید.

3. حالا به گوگل پلی بروید، اینستاگرام را دانلود و دوباره نصب کنید.

4. پس از ورود مجدد به اکانت (فیلتر شکن همچنان فعال است) مشاهده می کنید که در قسمت استوری گزینه Music اضافه شده است. اکنون می توانید به راحتی از گزینه های مختلف این گزینه مانند اشتراک گذاری موسیقی در استوری ها، استفاده از تگ های موسیقی در استوری ها و غیره استفاده کنید.

موسیقی را در داستان قرار دهید

وارد قسمت داستان شده و گزینه Music را انتخاب کنید. اکنون قسمت خاصی از موسیقی را انتخاب کرده و به اشتراک بگذارید.

music-on-story

یک تگ موسیقایی خاص در داستان قرار دهید

music-tag-on-story

موارد مشابه

فعال کردن موسیقی در استوری اینستاگرام؛ قطعا مواقعی در استوری های اینستاگرام دیده اید که وقتی استوری پخش موسیقی را تماشا می کنید، این برنامه به شما پیامی مبنی بر اینکه Instagram Music در منطقه شما در دسترس نیست، به شما نشان می دهد.

اگر صفحات بین المللی زیادی را دنبال کرده اید، ممکن است بیشتر با این پیام مواجه شده باشید. اما امروز قصد داریم در این مقاله نحوه فعال سازی پخش موسیقی در استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه، در سایت ایران تبلیغ بمانید.

البته قبل از بحث در مورد فعال سازی این قابلیت در اینستاگرام باید بگوییم که چرا این قابلیت فقط در مناطق خاصی در دسترس است؟ دلیلش هم این است که اینستاگرام باید گواهینامه یا لایسنس آهنگ ها را تهیه کند و باید گفت که همه این آهنگ ها در همه کشورها قابل پخش نیست. این ویژگی فقط در هفت کشور در دسترس است: استرالیا، نیوزیلند، فرانسه، آلمان، سوئد، بریتانیا و ایالات متحده.

چگونه موسیقی را در استوری اینستاگرام فعال کنیم!

چگونه عملکرد موسیقی را برای اینستا فعال کنیم؟ چگونه استیکر موسیقی اینستاگرام را فعال کنیم؟ چگونه موسیقی اینستاگرام را فعال کنیم؟

در حال حاضر، ما جزو 7 کشوری نیستیم که استیکرهای موسیقی بدون هیچ مشکلی برای آنها فعال شده است. بنابراین باید روش هایی که منجر به فعال شدن استیکر موزیک اینستاگرام می شود را امتحان کرد.

حتما در بین دوستان و آشنایان خود دیده اید که با استفاده از استیکرهای موسیقی روی استوری خود آهنگ می گذارند. بنابراین کار غیر ممکنی نیست و می توان با چند ترفند ساده این امکان را در قسمت داستان فعال کرد.

1. اینستاگرام را به روز کنید

اولین ایده برای فعال کردن موسیقی اینستاگرام، به روز رسانی است. برای اینکه آخرین تغییرات برای اپلیکیشن اینستاگرام شما فعال شود، لازم است اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید. بنابراین ابتدا از آپدیت شدن اپلیکیشن اینستاگرام خود مطمئن شوید. اگر آپدیت نشد، می توانید اینستاگرام خود را از طریق گوگل پلی یا کافه بازار به روز کنید.

2. از ابزار تغییر IP استفاده کنید

پس از به روز رسانی گوشی خود به آخرین نسخه، نوبت به تغییر آدرس IP می رسد. برای این کار به ابزار تغییر IP یا مشابه آن (قند شکن) نیاز دارید. ترجیحاً هنگام استفاده از ابزار تغییر IP، آن را روی IP کشورهای ذکر شده در بالا تنظیم کنید. در این صورت فرآیند فعال سازی موزیک اینستاگرام آسانتر و سریعتر خواهد بود.

خروج از سیستم. 3 از اینستاگرام

پیشنهاد می شود زمانی که از ابزار تغییر آدرس IP استفاده می کنید و استیکر موسیقی هنوز وارد نشده است، از اینستاگرام خارج شوید. در این صورت پیشنهاد می کنیم از حساب کاربری خود خارج شوید و دوباره وارد شوید. زمانی که نام کاربری و رمز عبور خود را به خاطر می آورید، این روش را امتحان کنید.

4. اینستاگرام را حذف کنید

راه دیگر برای فعال کردن موسیقی در استوری این است که اینستاگرام خود را یک بار حذف کنید و دوباره آن را نصب کنید. برخی از کاربران گفتند که این روش برای آنها مفید بوده است. زیرا منجر به تنظیم مجدد و پاک کردن کش اینستاگرام می شود و تغییرات جدیدی از جمله فعال کردن موسیقی اینستاگرام اعمال می شود.

5. تغییر حساب از حالت حرفه ای به حساب شخصی

اینستاگرام محدودیت هایی را برای حساب های تجاری اعمال می کند. به عنوان مثال، برخی از آهنگ ها در کتابخانه اینستاگرام برای حساب های تجاری در دسترس نیستند. این آهنگ ها به دلیل قانون حق چاپ برای این حساب ها در دسترس نیستند. از سوی دیگر مشخص شده است که برخی افراد پس از تغییر اکانت خود به حالت تجاری، استیکر موزیک اینستاگرام از دسترس آنها حذف شده است. بنابراین اگر اکانت شما یک اکانت تجاری است و تمام روش های ذکر شده را امتحان کرده اید و همچنان استیکر موزیک برای شما در دسترس نیست، توصیه می کنیم یک بار اکانت خود را از اکانت تجاری به حساب شخصی تغییر دهید.

کسری، 16 آوریل 2019، آموزش، مقاله، پیشنهاد سردبیر

قطعا مواقعی در استوری های اینستاگرام دیده اید که وقتی استوری پخش موسیقی را تماشا می کنید، این برنامه به شما پیامی مبنی بر اینکه Instagram Music در منطقه شما در دسترس نیست، به شما نشان می دهد. اگر صفحات بین المللی زیادی را دنبال کرده اید، ممکن است بیشتر با این پیام مواجه شده باشید. اما امروز قصد داریم در این مقاله نحوه فعال سازی پخش موسیقی در استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در وب سایت Androidzoom بمانید.

البته قبل از بحث در مورد فعال سازی این قابلیت در اینستاگرام باید بگوییم که چرا این قابلیت فقط در مناطق خاصی در دسترس است؟ دلیلش هم این است که اینستاگرام باید گواهینامه یا لایسنس آهنگ ها را تهیه کند و باید گفت که همه این آهنگ ها در همه کشورها قابل پخش نیست. این ویژگی فقط در هفت کشور در دسترس است: استرالیا، نیوزیلند، فرانسه، آلمان، سوئد، بریتانیا و ایالات متحده.

پخش موسیقی را در استوری اینستاگرام فعال کنید

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را حذف کنید. سپس با استفاده از VPN متعلق به یکی از کشورهای ذکر شده در بالا، دوباره برنامه را دانلود کنید. پس از آن، دوباره وارد حساب کاربری خود شوید تا به راحتی مشکل دسترسی منطقه ای را دور بزنید.

چگونه به ویدیوها موسیقی اضافه کنیم

هنگامی که برنامه را نصب کردید، روی نماد دوربین در بالا سمت چپ ضربه بزنید یا صفحه را به سمت راست بکشید. در این صورت وارد قسمت استوری اینستاگرام می شوید. در این قسمت می توانید گزینه جدید Music اضافه شده به برنامه را مشاهده کنید. با انتخاب این گزینه می توانید آهنگ هایی که می خواهید در استوری شما ظاهر شوند را انتخاب کنید.

با انتخاب آهنگ می توانید به صورت خودکار یک کلیپ 15 ثانیه ای داشته باشید اما با انتخاب گزینه سه خط، قسمتی از آهنگ را که می خواهید در استوری اینستاگرام پخش شود انتخاب کنید.

اکنون ویدیوی خود را طبق معمول ذخیره کنید و موسیقی به صورت خودکار به ویدیو اضافه خواهد شد.

نحوه اضافه کردن موسیقی به عکس

دوباره وارد رابط کاربری استوری اینستاگرام شوید. در این قسمت بر روی آیکون عکس کلیک کرده و عکس مورد نظر را آپلود کنید. پس از انتخاب عکس، باید روی نماد استیکر ضربه بزنید.

در این قسمت می توانید گزینه Instagram Music را نیز در بین استیکرها مشاهده کنید. با انتخاب این استیکر آهنگ مورد نظر را نیز انتخاب کنید.

خوب، همین الان دیدید که می توانید این ویژگی جالب را به اپلیکیشن محبوب اینستاگرام اضافه کنید. سایر مقالات آموزشی مرتبط با اپلیکیشن اینستاگرام را حتما ببینید.

دانلود اینستاگرام Instagram 128.0.0.0.124 اندروید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا