چرا در روبیکا تعلیق می شویم

دلیل ممنوعیت شما در روبیکا چیست؟

دلیل تعلیق حساب روبیکا

دلیل تعلیق حساب کاربری روبیکا

آنچه دیگران می خوانند

دلیل محرومیت روبیکا چیست؟ آیا کسی می داند

دلیل گزارش روبیکا (فیلتر روبیکا):

1) ارسال مطالب ناپسند
2) توهین به ملیت ها، قومیت ها و اعتقادات جوامع 5757599 9888 6) ارسال خصوصی اطلاعات و تصاویر کاربر
7) ارسال مکرر یک پیام به عنوان spage579 توسط سیستم شناسایی شده است.

چگونه حساب روبیکا را از فیلتر حذف کنیم؟ اکثر ایرانیان نام اپلیکیشن روبیکا را شنیده اند، این شبکه اجتماعی قدرتمند ایرانی که سوژه تبلیغات متعددی در تلویزیون ها و سایت های ایرانی بوده و امروزه فعال ترین شبکه اجتماعی ایرانی است.

محبوبیت این پیام رسان ها وجود دارد، بسیاری می گویند روبیکا رایگان است و برخی می گویند اینطور نیست و مشخص نیست کدام اپراتورها ترافیک روبیکا را رایگان می دانند. به طور کلی با کمک این شبکه اجتماعی می توانید فیلم و سریال تماشا کنید یا به آهنگ گوش دهید و محتوای ویدیویی مانند اینستاگرام را به اشتراک بگذارید.

برنامه پرکاربرد روبیکا به لطف گزینه ها و امکانات متفاوتی که دارد توانسته نظر مردم را جلب کند اما یک سری ایرادات و مشکلاتی دارد که طبیعی است و ایرادی ندارد.

در این مبحث به مشکل آویزان کردن یا تعمیر فیلتر روبیک یا صفحه شناسه روبیک پرداخته ایم و نکاتی را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آنها می توانید زمان تعمیر فیلتر روبیک (بلاک باستر) خود را افزایش دهید.

دلیل فیلتر شدن شما در روبیکا (تعلیق) چیست؟

یکی از دردناک ترین مشکلات این رپورتاژ اکانت است که واقعا برای برخی افراد معلق است، حالا اگر کانالی داشته باشد خیلی مهم است که از فیلتر خارج شود. چرا که حزب ماه هاست سخت کار می کند و به دلیل مسائل ناخواسته صفحه اش به دلیل برخی تخلفات به حالت تعلیق درآمده و تمام تلاش هایش بی نتیجه است!

مواردی که باعث فیلتر شدن صفحه شما می شود و با پیغام “اکانت شما به حالت تعلیق درآمده” مواجه می شوید!

ارسال هرزنامه و رگبار نظرات و تبلیغات مزاحم

محتوای خشونت آمیز و جنسی و هرگونه محتوای غیرقانونی

سایر کاربران را تهدید کند

از مشخصات دیگر استفاده کنید

ارسال هر نوع ویروس یا هر نوع کد مخرب

نقض قوانین اسلامی، اخلاقی و عرفی و کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران

اگر قوانین روبیک را رعایت نکنید، قطعا با محدودیت هایی مواجه خواهید شد. این محدودیت‌ها دائمی نیستند و با روش‌های مؤثر برطرف خواهند شد. اگر صفحه شما به دلیل انتشار تصاویر خشونت آمیز، فحاشی، فیلم ها و سریال های ایرانی، سیاسی و ضدملی دارای حق چاپ بسته می شود، کار سختی در پیش دارید، اما اگر موضوع رشته شما نباشد، شما هستید. گیر کرده ام، آموزش زیر به شما کمک خواهد کرد.

چگونه فیلتر روبیک را در چند دقیقه تعمیر کنیم

دوستان نوع فیلتر روبیک برای همه یکسان نیست. فیلتر دائمی و موقت است، اگر فیلتر دائمی باشد، تمام نمایه شما ناپدید می شود و نمایش داده نمی شود. اما اگر موقت باشد، نمایه شما نمایش داده می شود.

اما در هر دو صورت باید روش های زیر را دنبال کنید تا انشاالله بتوانیم اکانت روبیکا فیلتر شده را برگردانیم.

1- برای رفع ریپورت روبیکا از ربات پشتیبانی که در خود نرم افزار هست استفاده کنید یا به آیدی SupportBot در روبیکا پیام بدید و با پشتیبانیشون صحبت کنید و مشکلتون رو مطرح کنید.

اگر همچنان به صفحه‌ای که فکر می‌کنید محتوای آن خلاف قوانین است دسترسی دارید، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.

نام کاربری @SupportBot را در ذره بین وارد کرده و گزینه اول یعنی «Rubika Support» را انتخاب کنید.

اکنون ربات را “شروع” کنید.

در اینجا می گوید که وقتی روی “I have a question” کلیک می کنید یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید.

“پیام رسان” را از دسته مربوطه انتخاب کنید. اگر روبینو است، بگویید «روبین».

خوب، در این بخش باید “سوال پشتیبانی” را انتخاب کنید.

خوب، پنجره ای باز می شود که از شما می خواهد سوال یا مشکل خود را بنویسید. هنگام نوشتن، حتماً آن را رسمی و محترمانه بیان کنید. هرچه رسمی تر و مودبانه تر باشد، کار شما سریعتر انجام می شود. پس به این نکته توجه کنید.

خوب، پس از وارد کردن سوال و ارسال آن به پشتیبانی، اگر دکمه برگشت و سپس “سوالات من” را فشار دهید، وضعیت و پیشرفت پاسخ مدیر را مشاهده خواهید کرد.

عجله نکنید و این کار را یکی یکی انجام دهید. این کار را یک بار انجام دهید و حتی یک یا دو روز صبر کنید تا پست شما تایید شود.

خروجی های گزارش روبیک

اگر روش بالا جواب نداد، روش های زیر را امتحان کنید. البته روش های مطرح شده در بالا آزمایشی بوده و توسط روبیکا اعلام نشده است اما پیشنهاد می کنم در صورت داشتن وقت این کار را انجام دهید.

۱- حتما پروفایل خود را آپدیت کنید و از عکس واقعی، شناسنامه و بیوگرافی اخلاقی استفاده کنید تا روبیکا شما را یک کاربر فعال بداند.

۲- از دوستان و آشنایان خود بخواهید پیامی را در روبیکا برای شما ارسال کنند که شما را به عنوان یک کاربر مهم معرفی کند.

3- با پشتیبانی روبیکا (99977) تماس بگیرید و درخواست خود را بسیار محترمانه ارسال کنید. ابراز تاسف کنید و بگویید دیگر سیم کارت ندارید و باید به پیک های خارجی بروید!

4- اگر عجله ندارید یک لحظه صبر کنید تا خودتان از این حالت خارج شوید. زمان تحویل برای هر حساب متفاوت است و ممکن است 2 هفته تا 3 ماه طول بکشد. اگر با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید، شما را راهنمایی خواهند کرد.

5- آخرین راه حل حذف اکانت روبیکا است. اگر دیگر به محتوا و صفحه اهمیت نمی دهید، حذف حساب می تواند شماره شما را آزاد کند.

آیا کدی برای تعمیر فیلتر، ربات یا برنامه وجود دارد؟

دوستان کد و ربات یا برنامه ای هست و نمیتونم نظر بدم ولی 99 درصدش کلاهبرداریه. اسیر چنین ترفندهایی نشوید و برنامه های مسخره را نصب نکنید. راه های رفع تعلیق همان چیزی است که در این مقاله برای شما توضیح داده ام.

به عنوان مثال چندین کانال و گروه در تلگرام هستند که ادعا می کنند می توانند این کار را انجام دهند، من همه آنها را تست کردم و متوجه شدم که آنها فقط دروغ هستند. یا رسمی هستند یا شما را مجبور به انجام کارهایی می کنند که ربطی به داستان ندارد و منفعت شخصی دارد.

دوستان روش های فوق توصیه افرادی است که قبلا با این مشکل مواجه شده اند. اگر روش خاصی مد نظر دارید در قسمت نظرات سایت بنویسید تا دیگران از آن استفاده کنند. قسمت نظرات سایت را حتما مطالعه کنید زیرا راه حل هایی از طرف دوستان ارسال شده است که به شما در تعمیر فیلتر روبیک کمک زیادی می کند.

چگونه می توانم این مشکل را حل کنم؟ من اصلا نمیتونم وارد اکانتم بشم وقتی میخوام وارد بشم میگه اکانتت به حالت تعلیق درآمده. کسی میتونه به من کمک کنه؟ 😥🥺

دلیل تعلیق در روبیکا چیست؟

دلیل تعلیق حساب روبیکا

دلیل تعلیق حساب کاربری روبیکا

آنچه دیگران می خوانند

دلیل محرومیت روبیکا چیست؟ آیا کسی می داند

دلیل گزارش روبیکا (فیلتر روبیکا):

1) انتشار مطالب ناپسند 75757599998882) توهین به ملیت ها، قومیت ها و اعتقادات جوامع فایل های هک شده و امنیت اطلاعات کاربر 7575759 99888 6 ) انتشار اطلاعات و تصاویر خصوصی کاربر
7) انتشار مکرر پیامی که توسط سیستم به عنوان هرزنامه شناخته شده است
این یک بلوک دائمی است
اگر از این طریق فیلتر شده باشید، دیگر نمی توانید دریافت کنید.

سلام دوستان

اگر اکانت روبیکا شما برای همیشه به حالت تعلیق درآمده است (چه بی دلیل 🙄 یا به هر دلیلی) هیچ راهی برای رفع انسداد یا حذف این حساب ندارید. از روبیکا هم درخواست کمک کردم فقط یک راه مونده اونم سایتی که باید امضا کنیم و اگر تعداد امضاها زیاد شد و به حد نصاب رسید حتما پیگیری میکنن پس لطفا در صورت تعلیق اکانتتون ثبت نام کنید .

Karzar.net/34233

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا