چرا در بورس نمیتونم خرید کنم

برای معامله سهام چند شرط لازم است:
اول اینکه نماد مجاز باشد (نماد ممکن است ممنوع یا تعلیق شود) (در صورتی که سرمایه گذار سهام را از کارگزاری دیگری خریداری کند یا کارگزار ناظر او کارگزار دیگری باشد. او نمی تواند در یک کارگزاری آگاه خرید و فروش کند بدون اینکه فرآیند انتقال ناظر را طی کند).

چهارم، در حال حاضر حداقل مبلغ درخواست خرید و فروش سهام 5 میلیون ریال است. در صورت ثبت سفارش کمتر از این مبلغ، درخواست شما به هسته تجاری ارسال نمی شود و فروش انجام نمی شود.

اگر از سیستم های معاملات آنلاین استفاده کرده اید، احتمالاً مواردی وجود داشته است که هنگام ارسال سفارش با خطا مواجه شده اید و سفارش شما ثبت نشده است. در اینجا به خطاهایی که معامله گران می توانند با آن مواجه شوند نگاهی می اندازیم.

خطا به حداقل مقدار رسیده نشده است

برای جلوگیری از سوء استفاده های زیادی که برخی افراد با ارسال سفارش های کوچک مرتکب شده اند، قانون حداقل سفارش قابل ارسال در معاملات آنلاین تصویب شده است.

حداقل مبلغ خرید سامانه های آنلاین نمادهای فعال در بورس تهران و فرابورس ایران پنج میلیون ریال است. لطفا با توجه به محاسبات ماشین حساب در پنل ارسال سفارش، سفارش خرید خود را وارد نمایید تا مبلغ حداقل پنج میلیون ریال + هزینه خرید باشد.

مبلغ تراکنش خارج از محدوده تعریف شده است

حداقل مبلغ سفارش برای معاملات آنلاین 50000 ریال یا پنج هزار تومان می باشد. در صورتی که مایل به ارسال سفارش فروش کمتر از مبلغ فوق هستید، می توانید با در دست داشتن اصل کارت ملی به یکی از دفاتر کارگزاری مفید مراجعه و سفارش فروش خود را ثبت نمایید.

باید دقت داشت:

ارسال سفارش فروش کمتر از 5 میلیون ریال در نمادهای بورسی تخلف معاملاتی محسوب می شود.

در صورتی که ارزش کل دارایی ها در یک نماد کمتر از 500 هزار تومان باشد، فقط باید دستور فروش در آن نماد و برای ارزش کل دارایی ها ارسال شود. در غیر این صورت مشمول تخلف معامله خواهد شد. مسئولیت کنترل میزان سفارشات بر عهده سهامدار است.

خطای باقی مانده کافی نیست

اگر مبلغ سفارش بیشتر از موجودی حساب یا قدرت خرید شما باشد، با این خطا مواجه خواهید شد.

قبل از ارسال سفارش با توجه به موجودی حساب خود سفارش خود را ثبت نمایید. اگر موجودی حساب شما برای تکمیل سفارش کافی نیست، با واریز پول موجودی حساب خود را افزایش دهید.

اگر اقدام به فروش کرده اید و می خواهید از فروشنده خرید کنید، مطمئن شوید که تاریخ تسویه نماد در حال فروش کمتر یا برابر با تاریخ تسویه نمادی است که قصد خرید آن را دارید.

نماد مجاز نیست

در بورس نیز وضعیت نماد دارای حالات مختلفی است. با توجه به وضعیت نماد ممکن است اجازه ارسال دستورات در نماد ذکر شده را نداشته باشید. در این صورت با این خطا مواجه می شوید که وضعیت آیکون اجازه ارسال دستور را نمی دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که ارسال فرمان فقط در حالت مجاز و مجاز-محافظت شده امکان پذیر است. در سامانه های معاملات آنلاین، وضعیت مجاز با علامت سبز، وضعیت ممنوعه با علامت قرمز و وضعیت مجاز – رزرو با علامت زرد در کنار نماد مشخص می شود.

خطای موجودی ناکافی

اگر تعداد سهام برای سفارش بیشتر از تعداد موجود در کیف پول سپرده باشد، این خطا نمایش داده می شود. ملاک تعداد صحیح دارایی افراد هر نماد، تعداد سهام قابل مشاهده در کیف سپرده هر روز صبح قبل از شروع معاملات است.

در صورت ثبت نماد سفارش فروش برای بخشی از سهام و باز شدن سفارش در هسته معاملاتی، تنها قسمت باقیمانده قابل ثبت مجدد است.

به عنوان مثال، اگر یک معامله گر دارای 800 سهم از یک تیک تیک باشد و برای 500 سهم از آن تیک دار سفارش فروش داده باشد، دارایی قابل فروش او 300 سهم آن تیک خواهد بود.

اگر سفارش سایز 500 را بدون در نظر گرفتن مجدد ارسال کند، با خطای موجودی ناکافی مواجه خواهد شد. همچنین بدیهی است که در صورت عرضه 800 سهم برای فروش، ورود مجدد سفارش فروش امکان پذیر نخواهد بود و با خطای موجودی ناکافی موجودی مواجه خواهد شد، بنابراین باید در سفارشات وارد شده دقت کافی را داشته باشید.

دلیل چنین خطایی در صورت موجود بودن دارایی در سبد شرکت سپرده گذاری مرکزی ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

کارگزار نظارت بر مشتری در این نماد کارگزار مفید نیست

اگر سهام را از طریق یک کارگزاری مفید خریداری کرده اید، اما روز کاری بعد آن سهام در سبد کارگزاری مفید شما ظاهر نمی شود، کارگزار نظارتی شما در آن نماد کارگزاری مفید نیست. پس از تایید موجودی خود در سبد حافظ مرکزی، تغییر کارگزار ناظر را در سامانه آنلاین کارگزاری مفید ثبت کنید.

سفارش فروش در سفارشات باز ثبت و موجود است

در برخی موارد، ارسال سفارش فروش در سامانه ثبت می شود و در صورت داشتن درخواست تغییر سفارش، باید همان سفارش ثبت شده را اصلاح یا حذف کنید.

نکته ای که باید از آن آگاه بود

برخی از سهامداران بازار سرمایه ممکن است به دلایلی کد سهام غیرفعال داشته باشند. این موضوع باعث می شود سبد سهام آنها به طور کامل نمایش داده نشود. برای این منظور باید درخواست تلفیق کد بورسی را ثبت کنند. پس از حداکثر 10 روز کاری کد سهام تجمیع و سبد سهام فرد در سامانه ذینفعان بازار سرمایه و سپس در پرتفوی کارگزاری مفید به روز می شود.

قیمت نماد خارج از محدوده است

همانطور که می دانید نمادهای بازار سرمایه بسته به بازاری که در آن قرار دارند دارای دامنه نوسان قیمت مشخصی هستند. اگر مقدار وارد شده در سفارش بیشتر یا کمتر از محدوده تعیین شده باشد، با این خطا مواجه خواهید شد.

اشتباه سهامدار نبودن

اگر فردی با ارزش دارایی بیش از 50 میلیون تومان به مدت 2 سال هیچ فروشی نداشته باشد، شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه فروش را ممنوع می کند. در این صورت فرد مشکلی برای خرید ندارد و تنها در هنگام فروش با خطای ممنوعیت معامله مواجه می شود. برای رفع این مشکل فرد پس از احراز هویت SJAM باید وارد درگاه ذینفع بازار سرمایه یکپارچه شده و درخواست خود را از قسمت مربوطه ثبت کند.

پس از دسترسی به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه، می توانید درخواست خود را برای رفع ممنوعیت معاملات ارسال کنید. سپس درخواست شما بررسی شده و نتیجه به شما اعلام خواهد شد.

اگر شخصی هنگام خرید با این خطا مواجه شد، باید موضوع را به مخزن مرکزی افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: صندوق بخشی در بورس

سوالات متداول

خطا موجودی سهام کافی نیست چه هنگامی نمایش داده می‌شود؟

اگر تعداد سهام برای سفارش بیشتر از تعداد موجود در کیف پول سپرده باشد، این خطا نمایش داده می شود.

خطا نماد مجاز نیست به چه معناست؟

در بورس نیز وضعیت نماد دارای حالات مختلفی است. با توجه به وضعیت نماد ممکن است اجازه ارسال دستورات در نماد ذکر شده را نداشته باشید. در این صورت با این خطا مواجه می شوید که وضعیت آیکون اجازه ارسال دستور را نمی دهد.

خطا مقدار معامله خارج از محدوده تعریف شده است به چه علت نمایش داده می‌شود؟

حداقل مبلغ سفارش برای معاملات آنلاین 50000 ریال یا پنج هزار تومان می باشد. در صورت ثبت سفارش فروش کمتر از مبلغ فوق با این خطا مواجه خواهید شد.

خطا حداقل مبلغ رعایت نشده است چه مفهومی دارد؟

حداقل مبلغ خرید سامانه های آنلاین نمادهای فعال در بورس تهران و فرابورس ایران پنج میلیون ریال است. اگر سفارشی با کمتر از این مقدار ثبت شود، این خطا نمایش داده می شود.

خطا قیمت نماد خارج از رنج تعیین شده است به چه معناست؟

نمادها در بازار سرمایه بسته به بازاری که در آن قرار دارند دارای محدوده نوسان قیمت مشخصی هستند. اگر مقدار وارد شده در سفارش بیشتر یا کمتر از محدوده تعیین شده باشد، با این خطا مواجه خواهید شد.

چندین سال است که معاملات بازار سهام دیگر تنها به حضور در اتاق معاملات بستگی ندارد. مردم و معامله گران در این بازار می توانند به راحتی از هر کجا به قلب معاملات دسترسی داشته باشند و خرید سهام را به صورت آنلاین تجربه کنند.

اولین مرحله خرید و فروش سهام به صورت آنلاین در دسامبر 2019 انجام شد. معاملات آنلاین همچنان یکی از محبوب ترین روش ها برای استفاده معامله گران از این بازار است.

با هدف کسب سود از خرید و فروش ارز دیجیتال، با این لینک عضو صرافی آبان‌تتر شوید و به عنوان پاداش 150,000 ارز دیجیتال شیبا (SHIB) هدیه بگیرید: عضویت فوری در صرافی آبان‌تتر

آیا اطلاعاتی در مورد روش خرید و فروش اینترنتی بورس دارید؟ اگر پاسخ شما منفی است تا پایان این مقاله با ما در بورسینز همراه باشید. در این مقاله بورسنس قصد داریم روش های انجام معاملات آفلاین در بورس را به شما آموزش دهیم.

برای شروع سرمایه گذاری در بورس کلیک کنید!

تاریخچه معاملات آنلاین بورس اوراق بهادار تهران

همزمان با چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در دی ماه 1397، سامانه معاملات آنلاین بورس با هدف توسعه بازار سرمایه و سهولت و عدالت در معاملات راه اندازی شد. همچنین گسترش فرهنگ سهامداری و تسهیل دسترسی به این بازار تجاری از دیگر اهدافی بود که در ارائه این برنامه مورد توجه قرار گرفت.

خرید و فروش آنلاین بورس یا معاملات آنلاین تحول بزرگی در بازار سهام بوده و جدا از افزایش نقدینگی، پیش نیازهای توسعه و رونق بازار و محبوبیت بازار سهام را نیز فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: نحوه ارسال سفارشات آنلاین و آفلاین در بورس

با معاملات آنلاین دیگر نیازی به سپری کردن هر روز معامله گران و سرمایه گذاران در بورس نبود و در عین حال از یک شغل تمام وقت به شغل دوم تبدیل شد. شغل و منبع درآمدی که بیش از پیش همه را به خود جذب می کرد.

معاملات سهام در بورس اوراق بهادار تهران از شنبه تا چهارشنبه هر هفته به جز روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 12:30 در تالارهای معاملاتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان برای معامله در بورس چه زمانی است؟!

در حال حاضر سرمایه گذاران علاوه بر امکان معامله حضوری در تالارهای بورس اوراق بهادار، می توانند از طریق اینترنت و رایانه های خانگی و شخصی خود بدون نیاز به حضور در تالارهای گفتگو، تراکنش کنند.

معاملات سهام فقط از طریق سامانه معاملات بورس که یک سامانه کاملاً مکانیزه است انجام می شود و صاحبان سهام نمی توانند خارج از سامانه معاملاتی اقدام به خرید و فروش اوراق بهادار کنند.

نکته مهمی که قبل از سرمایه گذاری در بازار و ورود به بازارهای آنلاین باید در نظر داشت این است که تمامی معاملات باید از طریق کارگزاران رسمی انجام شود. به عبارت دیگر، حتی اگر قصد خرید و فروش سهام در بورس را به صورت آنلاین داشته باشید، تنها در صورتی امکان پذیر است که حساب فعال و کد سهام خود را از طریق کارگزاری دریافت کرده باشید.

کارگزاری های معتبری که می توانند پیوند و پل ارتباطی شما برای ورود به بازار پرطرفدار و پرطرفدار بورس و کالا باشند، از جمله کارگزاری هایی هستند که مجوز رسمی فعالیت دارند.

نحوه انجام معاملات سهام

در حال حاضر علاوه بر تالار حافظ که تالار اصلی معاملات است (واقع در تهران، خیابان حافظ، پلاک 192)، تالارهای دیگری نیز توسط بورس یا شرکت های کارگزاری در شهرستان ها افتتاح شده است و سهامداران می توانند به آن مراجعه کنند. . امکانات موجود در این تالارها از جمله سیستم نمایش قیمت و سفارش، بروشورهای اطلاع رسانی و دوره های آموزشی.

همه افراد برای شروع معاملات در بورس نیاز به کد سهم دارند که باید از طریق یکی از کارگزاران آن را دریافت کنند.

لیست کارگزاران فعال در بورس را اینجا ببینید.

در سال های اخیر ثبت نام و دریافت کد بازخرید به صورت کاملا آفلاین انجام می شود. قبلا برای احراز هویت باید در کارگزاری مورد نظر حضور می یافتید، سپس پس از انجام مراحل احراز هویت و سپری شدن 48 ساعت، کد سهام معامله گر برای حضور در بازار فعال می شد. امروزه با توجه به تغییرات و تحولاتی که در سامانه ثبت نام کاربران و معامله گران جدید ایجاد شده است، کلیه متقاضیان می توانند با مکاتبه از طریق سامانه سجام و سایت خود کارگزاران ثبت نام خود را تکمیل کنند.

برخی از شرکت های بورسی امکان ثبت نام و دریافت کد مشارکت را به صورت حضوری در سایت خود فراهم کرده اند و افرادی که قصد سرمایه گذاری در بورس را دارند می توانند با پرکردن فرم های ردیفی، کد بورسی را از هر نقطه ای دریافت کنند.

راهنمای دریافت کد بازخرید را از اینجا بخوانید

مراحل خرید آنلاین سهام در بورس

پس از ثبت نام و فعال سازی کد بورسی، کاربران و معامله گران می توانند اولین معامله آنلاین خود را در بورس ایران انجام دهند. برای این کار کافیست وارد سایت کارگزاری شوید، از طریق سایت به سبد خود و ناظر بازار شخصی خود دسترسی داشته باشید.

با دسترسی به این دو بخش و سایر بخش های قابل حمل کارگزار مانند واریز وجه به حساب کارگزاری می توانید اقدام به خرید و فروش آنلاین در بورس کنید. برای این کار کافی است حساب کارگزاری خود را بدهکار کرده و اعتبار لازم را از طریق حساب های بانکی به حساب کارگزاری واریز کنید. سپس با تعیین قیمت و حجمی که می خواهید در بورس دریافت کنید، اولین خرید را انجام دهید.

سایر مراحل و روش های خرید و فروش سهام در بورس به صورت آنلاین مشابه مورد اول است.

ذکر این نکته ضروری است که روش های سفارش آفلاین و آنلاین و سایر مراحل خرید و فروش در بورس آنلاین نیازمند کسب اطلاعات و داشتن مهارت و دانش بیشتر است که در بخش ها و مقالات مختلف بورس به آموزش آن پرداخته ایم.

مزایای خرید سهام به صورت آنلاین

تا مدت ها سوال و دغدغه مهم علاقمندان و سرمایه گذاری در بازار این بود که آیا امکان سرمایه گذاری غیرحضوری در بورس وجود دارد؟ پاسخ بله است.

مدتی است که اینترنت معاملات در بورس را آسان کرده است. قبلاً مردم مجبور بودند سهام را تلفنی بخرند و بفروشند یا مستقیماً به شرکت کارگزاری مراجعه کنند.

اما با وجود اینترنت، بیشتر افراد ترجیح می دهند روند معاملات را از طریق کامپیوتر و لپ تاپ دنبال کنند. خرید و فروش سهام در بورس به صورت آنلاین نسبت به روش حضوری بسیار آسان است و باعث جذب معامله گران و سرمایه گذاران بیشتری به بازار سرمایه گذاری ملی شده است.

خرید و فروش سهام شرکت نیازی به حضور سهامداران در بورس ندارد و سهامداران پس از دریافت کد معاملاتی از کارگزاری می توانند به معاملات آنلاین و معاملات اینترنتی دسترسی داشته باشند.

پس از دریافت کد سهام، سرمایه گذاران می توانند بدون دخالت مستقیم کارگزار از طریق اینترنت اقدام به خرید و فروش اوراق بهادار کنند.

تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که پس از تحقیق و مطالعه کافی برای تعیین استراتژی معاملاتی خود، سفارشات خرید و فروش آنلاین سهام را از طریق کارگزار به هسته معاملاتی ارسال کنند. سپس پس از ارسال سفارش معامله و بسته به وضعیت بازار، سفارش آنها نهایی یا در صف قرار می گیرد.

مزیت استفاده از اینترنت برای خرید و فروش سهام این است که معامله گران می توانند اخبار، محتوا و روند قیمت سهامی که خریداری کرده اند را در هر کجا که هستند دنبال کنند.

همه معامله گران می توانند به بازارهای سهام دسترسی داشته باشند و خرید و فروش خود را به صورت آنلاین بدون نگرانی یا محدودیت تنها با یک رایانه شخصی یا گوشی هوشمند انجام دهند.

معاملات آنلاین سهام به صورت آنی انجام می شود و سفارش خرید یا فروش سهام همزمان با ثبت در سامانه معاملات بورس ثبت می شود.

انتقال آنلاین پول، کاهش خطاهای کارگزار، سرعت و قابلیت اطمینان از دیگر مزایای تراکنش های آنلاین است.

سیستم های معاملات آنلاین سهام

سیستم معاملات آنلاین ارائه شده به مشتریان توسط کارگزاران یکی از تفاوت های آنها است.

بنابراین انتخاب کارگزاری که نرم افزار معاملات آنلاین مناسب را برای انجام معاملات ایمن و آسان در اختیار شما قرار دهد، یکی از نکات مهم و اساسی برای شروع خرید و فروش سهام به صورت آنلاین است.

هر کدام از نرم افزارهایی که کارگزاران بورس در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

تعدادی از کارگزاری ها، علاوه بر نسخه ویندوز سیستم آنلاین خود، ممکن است با ارائه نسخه های اندروید یا iOS عملکرد بهتری نسبت به سایرین در جلب رضایت مشتریان خود داشته باشند.

نحوه استفاده از انواع نرم افزارهای معاملات آنلاین سهام را اینجا بخوانید!

معاملات و قیمت سهام را به صورت آنلاین مشاهده کنید

آدرس سایت رسمی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران tsetmc.com می باشد که در آن می توانید قیمت سهام شرکت های مختلف و سایر اطلاعات شرکت های پذیرفته شده بورسی و فرابورس را مشاهده نمایید.

در سایت مذکور تنها امکان مشاهده معاملات، جزئیات بازار، اطلاعیه ها و بسیاری از اطلاعات دیگر وجود دارد. اما این سایت برای تجارت نیست!

معامله فقط از طریق سایتی انجام می شود که کارگزار اطلاعات تماس خود را در اختیار شما قرار می دهد.

محیط بازار بورس اینترنتی

زمانی که صحبت از خرید و فروش آنلاین در بورس می شود، ثبت سفارش خرید و فروش سهام در سامانه های آنلاین بسیار آسان و ساده است.

در ادامه تصاویر سامانه معاملات آنلاین اساطریدار آقا را مشاهده می کنید.

صفحه ارسال سفارش خرید یا فروش سهام

فیلدهایی که برای خرید یا فروش سهام باید پر کنید:

نماد: نماد شرکتی که قصد خرید یا فروش سهام آن را دارید (نماد شرکت ها در سایت tsetmc.com قابل مشاهده است)

سرمایه: مبلغ ریالی معامله است که باید حداقل 100000 تومان (1 میلیون ریال) باشد. با پر کردن این گزینه حجم سفارش با توجه به قیمتی که وارد کرده اید به صورت خودکار تکمیل می شود (سرمایه بر قیمت تقسیم می شود و حجم به دست می آید)

قیمت: قیمتی است که برای سفارش خرید یا فروش سهام ارسال می شود. قیمت وارد شده باید بین دو محدوده قیمت در کنار فیلد قیمت قرار گیرد. به عنوان مثال در تصویر بالا محدوده قیمت مجاز برای ثبت سفارش خرید بین 2080 ریال تا 2298 ریال می باشد.

حجم: در واقع تعداد سهامی است که قصد خرید (فروش) در سفارش خرید را دارید، در صورتی که سرمایه و قیمت سفارش را وارد کرده باشید، حجم به صورت خودکار محاسبه و درج می شود.

منبع مالی: اگر موجودی حساب خود را افزایش داده اید، باید یک حساب نزد کارگزار انتخاب کنید. اگر حساب بانکی خود را به حساب معاملاتی مرتبط کرده اید، می توانید منبع برداشت را روی حساب بانکی تنظیم کنید تا پول مستقیماً از حساب بانکی شما برداشت شود (نیازی به وارد کردن مشخصات کارت بانکی نیست).

اعتبار: نشان دهنده مدت زمان ماندگاری سفارش در سیستم معاملاتی است.

پس از پر کردن فیلدهای ضروری بالا، اگر قصد خرید دارید و پول کافی در حساب خود دارید، بر روی دکمه خرید کلیک می کنید.

اطلاعات تماس وب سایت برای ارسال سفارش آنلاین اوراق بهادار

اگر قصد فروش سهام یا اوراق بهادار را دارید، فرمی مشابه فرم بالا را نیز مشاهده خواهید کرد، البته تفاوت این است که به جای دکمه خرید، دکمه فروش جای آن را می گیرد.

سفارشات ثبت شده، سهامی که خریداری کرده اید یا در انبار موجود است را می توان در سیستم های آنلاین مشاهده کرد.

علاوه بر این، معاملات انجام شده (پولی که به حساب کارگزاری واریز کرده اید یا از حساب برداشت کرده اید) همه لیست شده و در هر زمان قابل دسترسی هستند.

در قسمت دارایی های سهام می توانید تمامی سهام خریداری شده را مشاهده کنید و در صورت تمایل بر روی دکمه قرمز یا سبز سبد خرید بیشتر یا فروش آن دارایی کلیک کنید.

تصویر زیر لیست سهام را نشان می دهد.

در تصاویر بالا محیط معاملات آنلاین را در سامانه معاملات آساتریدر آگاه (سامانه معاملات کارگزاری آگاه) مشاهده کرده اید و ممکن است سامانه معاملات آنلاین برخی از کارگزاری ها متفاوت باشد.

این مقاله برای آشنایی کوتاه و مختصر افراد با معاملات آنلاین سهام تهیه شده است. اطلاعات بیشتر در مورد سامانه های معاملات آنلاین سهام را می توانید پس از دریافت کد سهام از کارگزار خود دریافت کنید.

یادگیری و استفاده از سایت تجارت آنلاین بسیار آسان است و به راحتی قابل یادگیری است; اما نکته مهم این است که بتوانید در بورس موفق شوید و با یک سرمایه گذاری اولیه سرمایه خود را رشد دهید. قسمت آموزش سایت بورسنس برای آموزش استوک را مطالعه کنید.

خلاصه مراحل شروع خرید سهام به صورت آنلاین

مرحله 1: کد سهام را دریافت کنید

مرحله دوم: یادگیری اصول اولیه بازار سهام از طریق:

در بازار سهام علاوه بر خرید و فروش سهام:

شما می توانید در دارایی هایی مانند طلا و املاک سرمایه گذاری کنید

سود ثابت در صندوق های سرمایه گذاری بدون ریسک کسب کنید

برای شروع سرمایه گذاری، یک حساب رایگان در یکی از کارگزاری ها باز کنید:

برای سرمایه گذاری و تجارت موفق، به آموزش نیاز دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری ذیصلاح ارائه می شود:

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا