چرا در برنامه شاد فیلم ارسال نمیشود

احتمالا شما هم مشکل ارسال فیلم در شاد دارید و نمی توانید فیلم های ارسالی را دانلود کنید یا فیلم را به صورت گروهی یا PV دوستانتان ارسال کنید. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، ادامه مطلب را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه مشکل آپلود فیلم شاد را به راحتی و بدون اتلاف وقت برطرف کنید به راحتی ویدیوهای آپلود شده را دانلود کنید یا فیلم را با حجم زیاد در زمان مناسب در گروه ها و کانال های شاد به اشتراک بگذارید.

دانش آموزان و معلمان گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل از قبیل نصب نشدن برنامه، عدم احراز هویت، مشکل در ورود به کلاس و … می توانید از مشاوران ارشد ما کمک بگیرید. کارشناسان ما در تمام روزهای هفته در خدمت شما هستند. حتی در روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر.

الان تماس بگیر

از سراسر کشور با شماره 9099071612 تماس بگیرید

حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن ثابت بدون کد و بدون صفر تماس بگیرید

مشکل ارسال فیلم در شاد

پیام رسان شاد در آپدیت اخیر خود امکانات متنوع تری را برای دانش آموزان و معلمان فراهم کرده است. علاوه بر این سرعت برنامه شاد نسبت به نسخه قبلی خود بسیار بهبود یافته است و کیفیت آموزش مجازی در حال بهبود است. اکثر دانش آموزان و معلمان با مشکل عدم آپلود و یا ارسال فیلم به شاد روبرو هستند و با توجه به اینکه اکثر معلمان از قبل فیلم هایی با محتوای آموزشی مجازی ضبط می کنند، برای ارسال این فیلم ها با حجم نسبتاً زیاد در گروه ها و کانال ها افراد شاد با مشکل مواجه می شوند.

مطالب مرتبط: سایت الا – لینک ورود به سایت الا و راهنمای کاربر – مشاوره تلفنی کنکور

مشکل ارسال ویدیو در شاد برطرف شد

برای رفع مشکل آپلود یا دانلود نشدن ویدیو در شاد باید از طریق تنظیمات این برنامه محدودیت حجم دانلود برنامه شاد را افزایش دهید. محدودیت حجم دانلود برای اکثر کاربران برنامه شاد 1000 کیلوبایت است، به این معنی که پس از دانلود یک فیلم 1000 کیلوبایتی، نمی توانید فیلم های بیشتری را دانلود کنید مگر اینکه محدودیت حجم دانلود را افزایش دهید.

برای این کار به تنظیمات شاد بروید.

در قسمت تنظیمات شاد می توانید چندین گزینه را مشاهده کنید. در گزینه سوم وارد قسمت data and storage شوید.

در این بخش باید دانلود خودکار رسانه را فعال کنید. اگر در آپلود ویدیو در شاد مشکل دارید، روی گزینه دوم یعنی Videos کلیک کنید.

همانطور که مشاهده می کنید محدودیت حجم دانلود خودکار برنامه 1000 کیلوبایت است که برای افزایش این محدودیت قسمت آبی را تا انتها برش دهید.

در تصویر زیر می بینید که محدودیت حجم دانلود خودکار برنامه به 50 مگابایت افزایش یافته است، یعنی می توانید فیلم یا فیلم هایی با حجم 50 مگابایت دانلود کنید.

در بخش‌های دیگر، می‌توانید محدودیت اندازه آپلود خودکار را نیز افزایش دهید. برای مثال اگر در دانلود موزیک مشکل دارید، در قسمت داده و ذخیره سازی وارد قسمت موسیقی شده و این محدودیت را به 5 مگابایت برسانید.

سوالات شما

آیا امکان رفع مشکل ارسال فیلم در شاد وجود دارد؟

بله، می توانید با روش هایی که در این مقاله توضیح داده شده است، مشکل ارسال ویدیو در شاد را برطرف کنید.

آیا فیلمی با حجم زیاد را می توان به برنامه شاد ارسال کرد؟

فیلم های با حجم بالا را نمی توان به برنامه شاد ارسال کرد و باید حجم فیلم را کاهش دهید.

یکی از مشکلاتی که پس از شیوع کرونا در کشور در جامعه آموزشی به وجود آمده است، بحث استفاده از شبکه های مجازی مختلف برای برگزاری دوره های آنلاین است. از سایت هایی مانند اسکای روم و سیستم نوید گرفته تا شبکه آموزش شاد، با مشکل مواجه شده اند. از جمله این موارد می توان به موضوع آپلود فیلم در شاد اشاره کرد که بسیاری از معلمان، دانش آموزان و حتی والدین را به چالش کشیده است.

ارسال فیلم های گرفته شده با دوربین تلفن همراه اینترنت زیادی مصرف می کند، به عنوان مثال یک ویدیوی 5 دقیقه ای به سادگی 200 مگابایت حجم خواهد داشت، بنابراین ارسال فیلم های آموزشی روزانه که توسط معلمان تهیه شده است مقدار زیادی است. در این مقاله به نحوه آپلود فیلم در شاد، رفع مشکل آپلود فیلم در این سیستم و فشرده سازی فایل ها برای آپلود در برنامه شاد پرداخته می شود.

راهنمای ویدیویی دانلود فیلم در شاد

چندین بار معلمان فایل هایی را با محتوای آموزشی در گروه های برنامه شاد به اشتراک گذاشته اند که برخی دانش آموزان موفق به دانلود آن نشده اند. برای رفع مشکل آپلود و دانلود فایل در برنامه شاد باید محدودیت حجم آپلود حذف شود. برای این امر لازم است با مراجعه به تنظیمات این برنامه و غیرفعال کردن محدودیت دانلود 1000 کیلوبایت، جزئیات و نحوه انجام آن در زیر توضیح داده شده است.

وارد تنظیمات برنامه شاد شوید.

دانلود فیلم در شاد

در صفحه بعد تعدادی گزینه را مشاهده خواهید کرد. گزینه سوم با عنوان Data and Storage را انتخاب کنید.

آپلود فیلم در شاد

auto-download media را انتخاب کنید و روی گزینه دوم که به عنوان ویدیو مشخص شده است کلیک کنید تا مشکل آپلود ویدیو حل شود.

دانلود فیلم در شاد

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، محدودیت حجم برای آپلود فایل ها وجود دارد. قسمت آبی را تا انتها بکشید تا بزرگ شود.

دانلود فیلم در شاد

در تصویر زیر مشاهده می کنید که محدودیت حجم آپلود خودکار برنامه به 50 مگابایت افزایش یافته است و می توانید فایل هایی با حجم 50 مگابایت آپلود کنید.

دانلود فیلم در شاد

در بخش‌های دیگر، می‌توانید محدودیت اندازه آپلود خودکار را نیز افزایش دهید. به عنوان مثال اگر در دانلود موزیک مشکل دارید، در قسمت داده و ذخیره سازی وارد قسمت موسیقی شده و این محدودیت را به 50 مگابایت برسانید.

دلیل آپلود نشدن فیلم در شاد

همانطور که در قسمت قبل گفته شد برنامه Shad محدودیت حجم فایل های ارسالی دارد و در تنظیمات پیش فرض اجازه ارسال فایل های بزرگتر از 1000 کیلوبایت را نمی دهد و در این شرایط برای آپلود و دانلود فایل های بزرگتر باید به بخش تنظیمات بروید و دستورالعمل های داده شده در بالا را دنبال کنید.

اگر باز هم ارسال نشد و یا حجم فایل و ویدیوی ارسالی بیشتر از 50 مگابایت بود، لازم است با استفاده از برنامه های فشرده سازی حجم فیلم ها را کاهش داده و به صورت فایل فشرده در برنامه شاد دانلود کنید.

برای یادگیری نحوه رفع مشکلات برنامه Shad کلیک کنید.

چگونه اندازه ویدیو را هنگام آپلود ویدیو در شاد کاهش دهیم

معلمان و دانش آموزان می توانند فیلم های با حجم بالا را در برنامه شاد سریعتر از کاهش حجم فیلم ها به طور مستقیم در خود برنامه شاد دانلود کنند. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

گزینه پین ​​را انتخاب کنید.

فیلم مورد نظر را انتخاب کنید.

قبل از دانلود ویدیو، اندازه و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. این کیفیت ها شامل 240، 360، 480 و 720 می باشد که همزمان با انتخاب کیفیت مورد نظر، حجم مصرف مربوطه برای دانلود فیلم در بالای صفحه نمایش داده می شود.

توجه داشته باشید که برای دانلود فیلم های شاد و سایر قابلیت های جدید باید از نسخه به روز نرم افزار استفاده کنید. قبل از نصب نسخه جدید، نسخه قبلی را حذف نکنید.

نحوه ارسال تکالیف در شاد

در نسخه قدیمی شاد، مراحل ارسال تکالیف به این صورت بود که دانش آموزان پس از انجام تکالیف، تصویر یا فایل تصویری مربوطه را در گروه های شاد ارسال می کردند. اگرچه این روش برای دانش آموزان ساده است، اما طبقه بندی و مدیریت تکالیف را برای معلمان دشوار کرده است. بنابراین در نسخه دوم این برنامه قابلیتی به نام ربات شاد اضافه شده است که دانش آموزان فایل های تکالیف خود را به صفحه شخصی معلمان ارسال می کنند و هر دانش آموز محیط مخصوص به خود را برای بررسی و ذخیره نقطه توسط معلم دارد.

بنابراین برای شروع آموزش بعدی ابتدا باید نسخه دوم برنامه شاد را نصب کنید.

برای دانلود آخرین نسخه برنامه کلیک کنید.

پس از ورود به برنامه شاد روی نام خود کلیک کنید.

در صفحه بعد از خبر، گزینه ارسال تکلیف را انتخاب کنید. برای این منظور در نسخه جدید شاد نیازی به ورود به برنامه شاد نیست و فقط گزینه ارسال تکلیف واقع در پایین گروه My Courses را انتخاب کنید.

در قسمت تکالیف لیست دروسی که معلم برای آنها تکلیف تعیین کرده است نمایش داده می شود و دانش آموز می تواند با انتخاب گزینه ورودی تکالیف خود را مشاهده کند.

با انتخاب گزینه شروع، دانش آموز می تواند تکالیف بارگذاری شده توسط استاد را مشاهده کند. برای دانلود فایل مورد نظر کافیست بر روی فلش آبی رنگ کلیک کنید و منتظر بمانید تا دانلود کامل شود.

پس از این مرحله دانش آموز باید پاسخ سوال را به صورت خوانا در برگه مناسب بنویسد و با نور کافی عکس بگیرد و برای معلم ارسال کند.

برای ارسال تکلیف در ربات گزینه (ارسال تکلیف) را انتخاب کرده و با مشاهده پیام (لطفا فایل مورد نظر را آپلود کنید)، تکلیف مورد نظر را به صورت عکس ارسال کنید.

در نهایت دانش آموزان موظفند در مدت زمانی که معلم تعیین می کند تکالیف را تحویل دهند که در غیر این صورت به تشخیص معلم نمره منفی برای دانش آموز در نظر گرفته می شود.

آخرین اخبار برنامه شاد

تست اجرای یک دوره آنلاین در شبکه آموزش شاد

مدیر فنی شبکه شاد با اشاره به اضافه شدن قابلیت «دوره آنلاین» به شبکه شاد گفت: در حال حاضر قابلیت دوره آنلاین به صورت آزمایشی در شاد در حال استفاده است و 5000 دانشجو در حال استفاده هستند. این ویژگی بهینه شده است و با رفع مشکلات می توان تعداد مدارس تحت پوشش را افزایش داد. وی افزود: شبکه شاد به عنوان بزرگترین اپلیکیشن آموزشی کشور و همچنین بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی در شهریور ماه سال جاری، در دوران پسا کرونا پایدار بوده و به صورت شعبه ای به فعالیت خود ادامه می دهد. آموزش مجازی در کشور

آیا صحت دارد یا شایعه هک شدن شبکه آموزشی شاد است؟

شاد هرگز قبلا هک نشده است. ما باید دزدی دریایی را به درستی تعریف کنیم. هک کردن یک کار بسیار تخصصی است. یعنی فردی که از نظر علمی و کارشناسی برتر از برنامه نویس شاد است وارد مرکز داده ما می شود و لایه های امنیتی شبکه را می شکند. این برنامه بر عموم تأثیر می گذارد یا دسترسی غیرمجاز به مرکز داده را به دست می آورد. با این تعریف از هک، ما هرگز هک شاد را ندیده ایم.

آنچه در شبکه شاد رخ می دهد کلاهبرداری است. کار بی مهارتی است فرد تهدید شده، تحریک شده یا فریب خورده از یک کاربر خوشحال پیامی برای ورود به شبکه دریافت می کند و به جای او وارد شبکه شاد می شود، دیگر به این هک نمی گویند. این خود کاربر است که مسیر و دسترسی به شبکه را در اختیار فرد دیگری قرار می دهد تا کلاهبرداری کند. کلاهبردار هم متخصص نیست. تمامی موارد ذکر شده در بالا تحت عنوان هک شاد از این نوع کلاهبرداری بوده است.

در بیشتر مواردی که گزارش شده است؛ کاربران اغلب گوشی خود را به شخص دیگری داده اند یا مادر و پدر گوشی خود را به فرزند خود داده اند. یا کاربر خوش شانس گوشی خود را به شخص دیگری فروخته بود و خریدار وارد برنامه شاد می شد. ما حتی مواردی از سوء استفاده از حساب های کاربری مدیر مدرسه و منطقه داشته ایم. در واقع همیشه این خود کاربران بوده اند که امکان سوء استفاده و کلاهبرداری از شبکه شاد و دادن دسترسی به گوشی یا سیم کارت خود را به شخص دیگری فراهم کرده اند. ما باید مراقب باشیم که این مقالات را هک نخوانیم.

برای دانلود فایل این مقاله با فرمت PDF کلیک کنید.

خلاصه

از سال 1998، به دلیل همه گیری کرونا، آموزش شیعه یک شبکه آموزشی به نام شاد راه اندازی کرد تا آسیب های وارد شده به برنامه آموزشی کشور را کاهش دهد. در نتیجه این اقدام کلاس های دانش آموزان به صورت مجازی برگزار شد و با توجه به نرم افزار جدید و عدم آشنایی کارکنان با امکانات آن، مشکلاتی از جمله فایل های ویدئویی ارسال نشده، کاهش سرعت دانلود دیتا و … به وجود آمد. . در این مقاله راهکارهایی برای حل مشکلاتی مانند آپلود فایل در شاد، مشکل آپلود فایل در شاد و نحوه آپلود تکالیف دانش آموز مورد بحث قرار گرفته است. در صورت وجود هرگونه مشکل و سوال در این زمینه با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

3.7/5 – (4 امتیاز)

چرا ویدیوها در شاد پست نمی شوند؟

حداکثر حجم برای آپلود فایل ها در تنظیمات شاد 1000 کیلوبایت می باشد.برای آپلود ویدئو تا حجم 50 مگ کافیست به قسمت تنظیمات رفته و این محدودیت را همانطور که در مقاله توضیح داده شده حذف کنید.

چگونه می توانم حجم فیلم های آپلود شده در برنامه شاد را کاهش دهم؟

برای این کار گزینه پین ​​و سپس فیلم مورد نظر را انتخاب کنید. با انتخاب کیفیت نمایش داده شده در پایین تصویر، می توانید به طور مستقیم از طریق خود شبکه شاد، حجم فیلم ها را کاهش دهید.

چگونه تکالیف را در شاد ارسال کنم؟

ارسال تکالیف در شاد در نسخه قدیمی این برنامه به صورت تصویری و در نسخه جدید اما در نسخه جدید گزینه ارسال تکالیف به صورت خصوصی در نظر گرفته شده است.

در این مقاله سوالات متداول کاربران و مسائلی که ممکن است کاربران شبکه شاد هنگام استفاده از این برنامه با آن مواجه شوند در قالب پرسش و پاسخ گردآوری شده است.

چه زمانی سرعت شاد بیشتر می شود؟

طی چند روز آینده با تغییراتی که انجام خواهد شد و همچنین برگزاری کلاس ها طبق دستورالعمل مشکل برطرف خواهد شد. علاوه بر این، می توانید سرعت دانلود فیلم ها را افزایش دهید. در بخش تنظیمات – داده ها و ذخیره سازی.

علت متوقف شدن پیام رسان چیست؟

این مشکل یکی از اصلی ترین و رایج ترین مشکلاتی است که کاربران سیستم شاد با آن مواجه هستند و مربوط به پر شدن حافظه ذخیره سازی اطلاعات دستگاه می باشد. این مشکل به ویژه در شرایطی که گوشی شما از اتصال حافظه SD پشتیبانی نمی کند و ظرفیت حافظه داخلی پیش فرض آن محدود است، قابل توجه است.
یکی از راحت ترین روش هایی که در صورت پر بودن حافظه گوشی می تواند شما را از مشکل خلاص کند مربوط به پاک کردن کش برنامه ها است.
اگر تعداد اپلیکیشن ها یا برنامه های نصب شده بر روی گوشی اندرویدی شما زیاد باشد و مدت نسبتا زیادی از آن ها استفاده می کنید، بدون شک حجم اطلاعات ذخیره شده در حافظه کش دستگاه شما بسیار زیاد خواهد بود. بنابراین، حذف این اطلاعات یکی از بهترین راه‌ها برای آزاد کردن حافظه گوشی اندرویدی است.

آیا ممکن است علت مشکلات کاربری شاد مربوط به ضعیف بودن سرعت اینترنت گوشی موبایل باشد؟

سعی کنید از اینترنت با سیم کارت 4G استفاده کنید.

در گروه های کلاسی و پی وی دبیران قادر به ارسال عکس و فایل نیستم. چه کار کنم؟

به معلم مربوطه بگویید پیام های ارسال را در گروه باز کند تا دانش آموزان شما بتوانند در گروه ارسال کنند.

چرا وقتی دانش اموزی که اشتباهی دستش می خورد و گروه را ترک می کند ،مجددا نمی توانم به گروه اضافه کنم؟

بسته به مشکل خود می توانید یکی از موارد زیر را در نظر بگیرید:
1 – منتظر بمانید تا سیستم به روز شود که ممکن است 2-3 هفته طول بکشد.
2-در حال اضافه شدن مجدد به کلاس توسط مدیر.
3-Admin یک گروه جدید با نام کلاس شما ایجاد می کند و شما را به گروه اضافه می کند و به شما اجازه دسترسی می دهد سپس دانش آموزان مورد نظر را به گروه اضافه می کنید و به فعالیت خود ادامه می دهید.

چگونه می توان معلمی که از گروه من مدیر حدف شده دوباره برگردان ومن مدیر وارد کلاسش شوم ؟

اگر دوباره با احراز هویت وارد نشدید. برای خوشحالی باید منتظر ویژگی های بعدی باشید.

برای حل مشکلات کاربری در برقراری ارتباط زنده و سرعت پایین پیامرسانی چه باید کرد؟

در آینده نزدیک این مشکلات به دلیل ترافیک بالای سیستم کاهش خواهد یافت.

چرا اجرای شاد متوقف می شود؟

این مشکل مربوط به سرور و پهنای باند برنامه است که بارها به حامیان برنامه منتقل شده است و طبق گفته های آنها سرعت را پیگیری و بهبود می بخشند.

چرا برنامه ی شاد برای من راه اندازی نمی شود؟

دلیل تایید نشدن کد ملی معلمان در برنامه شاد و احراز هویت شاد معمولاً موارد زیر را می طلبد:
1- اولین قدم تایید اطلاعات سناد این معلم عزیز در سناد توسط مدیر و به هرگونه مغایرت را اصلاح کنید
2- مرحله دوم: معلم باید شماره تلفن همراه و کد ملی ثبت شده برای خود را در برنامه سناد در شاد وارد کند.
یک نکته مهم و مهم: اگر معلم در چند مدرسه تدریس می کند، مشخصات کد ملی و شماره همراه معلم باید در سناد برای همه مدارس مختلفی که تدریس می کند یکسان باشد. معلمان یا مدیرانی که در دوره گذشته دانش‌آموزان یا سایر همکاران خود را با سیم‌کارت خود احراز هویت کرده‌اند، به دلیل تغییر سناریو در احراز هویت امسال و همچنین خرابی ریست داده‌ها در گذشته، با مشکل احراز هویت مواجه شده‌اند، مثلاً احراز هویت پیام قبلاً انجام شده است. !! ظاهر می شود، اما گروه های کلاس نمایش داده نمی شوند!
راه حل: یا باید با سیم کارت جدیدی که در سناد معرفی شده احراز هویت کنند یا باید منتظر احراز هویت همه معلمان و مدیران باشیم، سپس یک روش سیستمی مانند دیتا ریست برای حل مشکل ایجاد می شود.

برای حل مشکل عدم ایجاد گروه بندی چه کار باید انجام داد؟

ابتدا اطلاعات قرار معلم در مدرسه سناد را با مجموعه شماره بررسی کنید که شماره ای که در مدرسه سناد برای شما تعیین شده همان شماره ای است که شاد نصب کرده اید. درست است، در آپدیت بعدی، Shad مشکل را برطرف می کند. سپس با توجه به دسترسی معلم و تا رفع مشکلات شبکه شاد، معلمان باید گروه هایی ایجاد کرده و دانش آموزان را دعوت کنند.

چرا دانش آموز وارد سامانه شاد نمی تواند بشود؟

با موبایل دیگری امتحان کنید یا از نسخه تحت وب شاد استفاده کنید یا برنامه را از سایت رسمی شاد دانلود کنید و برنامه قبلی را پاک کنید سپس نصب کنید یا دقیقا مشکل و خطای مشاهده شده را مشخص کنید تا راهنمایی شویم.

در شاد امکان ارسال پیام وجود ندارد. چه کار کنم؟

از معلم مربوطه بخواهید که به شما امکان ارسال پیام از قسمت تنظیمات را بدهد.

چرا بعضی از دبیران را با توجه به اینکه سال گذشته هم در شبکه شاد حضور داشته اند ، در کلاس ها نمی شناسد؟

در آپدیت جدید برنامه، این مشکلات کاربران خوشحال برطرف خواهد شد.

چرااز گروه کلاس حذف شدم و نمیتوانم بار دیگر وارد کلاسم شوم؟

باید دوباره احراز هویت کنید.

یکی از مشکلات کاربری شاد این است که بعضی از کاربران وارد برنامه شاد نمی توانند شوند. راه حل چیست؟

اگر نمی توانید با تلفن همراه خود وارد شاد شوید، از شاد وب در رایانه خود استفاده کنید، اما اگر نمی توانید دوره ها را ببینید یا نمی توانید احراز هویت کنید، از قسمت پیام رسانی در پایین صفحه اول وارد شوید. از شاد، مشروط بر اینکه عدد در شاد و سناد یک باشد

اینترنت شاد خیلی ضعیفه یه فیلم که معلمان میفرستند خیلی دیر برای بچه ها ارسال میشه ،راه چاره ای نیست ؟

شبکه صبح ها از ساعت 9 صبح ترافیک دارد، پیشنهاد می شود معلم شما ظهر یا عصر کلاس های خود را برگزار کند.

اطلاعات من به عنوان مدیر در سناد اصلاح شده است ولی بعد از ده روز امکان ورود به مدرسه وجود ندارد. چه زمانی این گونه مشکلات کاربری شاد حل خواهد شد؟

این وزارتخانه برای به روز رسانی اطلاعات شبکه شاد از سناد زمان می برد و این موضوع صرفاً در حیطه اختیارات وزارتخانه است. لطفا منتظر بمانید تا اطلاعات به روز شود و مشکل برطرف شود.

علت کند بودن و دانلود نشدن فیلم ها وعکسها چیست؟

مشکل ممکن است به این دلیل باشد: 1- سرعت اینترنت و گوشی شما 2- زیرساخت شاد مشکل دارد 3- فایل های ارسالی و دریافتی ناقص هستند راه حل: اوایل و اواخر روز بررسی کنید.

چرا بعد از وارد کردن کد ملی ورود انجام نمی شود؟

از مدیر بخواهید موارد زیر را بررسی کند:
1- معلم برای دوره های شما در سناد تعیین شده است.
2- در قسمت مدیریت کاربر و اطلاعات شخصی شما شماره همراه صحیح وارد شده است. می توانید یک بار با کد ملی و رمز شخصی خود وارد سناد شوید و از قسمت پروفایل من شماره موبایل خود را تایید کنید.
پس از انجام این عملیات منتظر بروزرسانی اطلاعات در شاد باشید. تا آن زمان می توانید بسته به دسترسی استاد و تا زمانی که مشکلات سیستم شاد حل نشود، گروه ایجاد کرده و دانش آموزان را دعوت کنید تا در روند آموزش اختلالی ایجاد نشود.

چرا بعد از دانلود عکس در گروه صفحه سیاه میشه از برنامه خارج می شوم؟

صدای تلفن پر است فضای کافی در گوشی وجود ندارد فضای تلفن را خالی کنید یا. مشکل ممکن است به این دلیل باشد: 1- سرعت اینترنت و گوشی شما 2- زیرساخت شاد مشکل دارد 3- فایل های ارسالی و دریافتی ناقص هستند راه حل: اوایل و اواخر روز بررسی کنید.

پس از عکس گرفتن وتایید از شاد خارج می شوم وگاهی اوقات در حین تدریس ویا ضبط صدا ناگهان از شاد خارج می شوم. علت چیست؟

فضای گوشی پر است لطفا با تمیز کردن گوشی فضای مناسب ایجاد کنید یا مشکل ممکن است به این دلیل باشد: 1- سرعت گوشی و اینترنت شما 2- زیرساخت شاد مشکل دارد 3- فایل های ارسالی و دریافتی ناقص هستند. . : اوایل و اواخر روز چک کنید.

چرا اعضای گروه های درسی را نشان نمی دهد؟

دانش آموز عزیز یکی از جالب ترین ویژگی ها مخفی کردن اعضای گروه است. مدیران گروه احتمالاً این تنظیمات را برای گروه مطالعه اعمال کردند.

چرا ،خودبخود دانش آموز یا مدیر از کلاس حذف می شود؟

شما باید چند نقطه را دنبال کنید:
1. فقط در یک گوشی احراز هویت کنید و کاربر را از تلفن های دیگر حذف کنید.
2. حتماً استاد و سپس دانش آموز را احراز هویت کنید.

چرا نمی توانم در گروه کلاسم وارد شوم؟

دانش آموزان و معلمانی که به طور تصادفی کلاس را ترک کرده اند یا کلاس را ترک کرده اند. برای بازگشت به کلاس، آنها باید با یک تلفن جدید وارد شوند، احراز هویت کنند، سپس دوباره با تلفن قدیمی وارد شوند و برای بازگشت به کلاس احراز هویت کنند.

چرا وقتی وارد شاد میشوم بعد چند دقیقه به صفحه اول گوشی برمیگردد و از شبکه کامل خارج میشوم؟

نکات زیر را بررسی کنید و حافظه گوشی خود را پاک کنید. اگر از حافظه جانبی استفاده می کنید، آن را حذف کنید. نسخه جدید 99 را از کانال ict2900@ دانلود و نصب کنید. اگر با این راه حل ها مشکل حل نشد، گوشی شما با شاد سازگاری ندارد. موفق باشید.

علت ارسال نشدن عکس و فیلم چیست؟

دانلود بستگی به سرعت اینترنت و حجم دانلود دارد.

من دبیری هستم که به اشتباه از کلاس هشتم که عضو بودم خارج شدم و الان نمیتونم دوباره عضو گروه بشم. مدیر مدرسه هم نتوانسته عضوم کند. برای حل این مشکل چه کار باید انجام دهم؟

همکار گرامی لطفا مراحل زیر را انجام دهید:
1- برنامه شاد خود را حذف کنید.
2- گوشی را خاموش کنید.
3- آخرین نسخه برنامه را دوبار نصب کنید.
4- خود را احراز هویت کنید.
5- حافظه گوشی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید بیش از 4 گیگابایت فضا دارد.
6- دو بار وارد دوره می شوید.

من از گروه کلاسی خارج شدم و معلم من نمیتونه منو ببره توی گروه کلاسی. چه کار کنم؟

لطفاً از طریق منوی ورودی در مدرسه من و انتخاب گزینه حذف دانش آموز، خود را از لیست حذف کنید. اگر این شماره موبایل به درد شما می خورد، برنامه شاد را از گوشی خود حذف کنید و آخرین نسخه آن را فقط از طریق سایت shad.ir دانلود کنید. دانلود و نصب کنید، سپس وارد شوید و دوباره با این شماره احراز هویت کنید. اگر درس ها را برای شما نیاورد این شماره را به معلمتان بگویید تا شما را با این شماره به کلاس اضافه کند. و اگر این شماره برای شما جواب نمی دهد، حتماً به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا در قسمت آدرس پروفایل شماره تلفن همراه شما را که می خواهید در شاد در سناد استفاده کنید، تصحیح کنند. لیست را از طریق منوی enter در مدرسه من و با انتخاب گزینه حذف دانش آموز، برنامه شاد را از گوشی خود حذف کنید و آخرین نسخه را فقط از طریق سایت shad.ir دانلود و نصب کنید، سپس وارد شوید و مجددا احراز هویت شوید.

چرا در برنامه شاد پیام ها و ویدیو ها ارسال نمی‌شود؟

دلیل این است که شما از گالری دسترسی دارید، باید به آن اجازه دسترسی به گالری شما را بدهید.

چرا برنامه شاد روی گوشی من نصب نمی شود؟

اگر برنامه Shad اصلا روی گوشی شما نصب نیست، ابتدا باید این مشکل را برطرف کنید. برنامه ها و فایل های اضافی و غیر ضروری را از گوشی حذف کنید و حافظه را آزاد کنید. نسخه اندروید شما باید 4.4 یا بالاتر باشد. اگر گوشی iOS دارید، نمی توانید Shad را نصب کنید و باید از برنامه های شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود استفاده کنید.

راه حل مشکل خارج شدن از برنامه هنگام ورود چیست؟

حافظه گوشی را بررسی کنید و در صورت پر بودن، فایل ها و برنامه های غیر ضروری را حذف کنید.

مدرسمو عوض کردم چرا تو کلاسای مدرسه ی جدید نمیتونم عضو شم ؟

منتظر بروزرسانی شاد باشید و از مدیر و معلمان خود بخواهید در گروه های مطالعه به شما ملحق شوند.

چرا پیام های کلاسی نه میاره و نه میره مینویسه در حال بروزرسانی؟

گاهی اوقات ممکن است به دلیل ترافیک بالای شبکه، به روز رسانی پیام های شما کمی طول بکشد، اما البته شرکتی که این برنامه را اجرا می کند، ظرفیت و زیرساخت Happy را بهبود و ارتقا می دهد. اما اگر بعد از چند دقیقه همچنان در وضعیت به‌روزرسانی باقی بماند، ممکن است مشکل به این دلیل باشد که اتصال اینترنت شما قطع شده است. بنابراین ابتدا مطمئن شوید که دستگاه شما به اینترنت متصل است.

چرا به عنوان نقش معلم که وارد می شوم و کد ملی میزنم پیام میاد که اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد؟

اگر معلمی در سامانه سناد درسی از سوی مدیران مدارسی که امسال تدریس می کنید برای او محول کرده است، دوباره در بخش (مدیریت کاربر) و در قسمت (مدیریت دانش آموز -> مدارک تحصیلی) و همچنین طبقه بندی خود را بررسی کنید. آن را به طور کامل همه باید یک شماره تلفن داشته باشند. در تمام مدارسی که تدریس می کنید حتماً برای شما یک عدد در سامانه سناد وارد کرده اند و این شماره باید عدد مبارک شما باشد.

چرا شاد رسانه ها را باز نمیکند؟

نصب نسخه جدید در قسمت تنظیمات – دیتا و ذخیره سازی – افزایش سرعت دانلود فیلم و … سعی کنید از سیم کارت اینترنت 4G استفاده کنید، ممکن است گوشی مشکل داشته باشد، برای نرم افزار مناسب به سرویس تلفن مراجعه کنید. برای خواندن فایل ها را برای شما نصب کنید.

مشکل احراز هویت من هنوز با مشکل مواجه هست لطفا بررسی کنید من هنوز کلاسم در شاد نیومده مشکل احراز هویت داره. چه کار باید انجام دهم؟

شما باید با شماره قبلی، شماره ثبت شده در گواهی توسط مدیر، احراز هویت کنید.

راه حل ترک گروه سهوی همکاران از شاد چیست؟

در حال حاضر ورود همکار با شماره جدید در سیستم بسیار مشکل است. در صورت دریافت روش جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

چرا وقتی یک گروه در برنامه شاد ساختیم وهمه دانش آموزان را با شماره عضو گروه کردیم یک دانش آموز ترک گروه می کند دوباره نمیتوان آن را عضو گروه کرد؟

در تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی تلفن همراه دانش آموز، گزینه عضویت در گروه ها و کانال ها باید روی “همه” تنظیم شود.

روش وارد شدن مجدد دانش آموز در کلاس چیست؟

شماره دانش آموز را ذخیره کرده و به گروه اضافه کنید امکان ارسال پیام در گروه را فعال کنید تا گزینه خروج از گروه از پایین گروه حذف شود.

چرا بعد از احراز هویت در شاد برای من اطلاعات سال قبل میاد؟

متاسفانه اطلاعات شما به دلیل عدم آپدیت شاد از طرف سناد بروز رسانی نشده است. به محض آپدیت، مشکل حل می شود.

تولید لینک عضویت چگونه انجام می شود؟

برای کانالی که قبلا ایجاد کرده اید، می توانید مانند سایر کانال های شبکه های اجتماعی، خودتان نام کاربری ایجاد کنید، اما در حال حاضر امکان ایجاد لینک برای گروه ها وجود ندارد.

چرا شادمن از برنامه خارج میشه و نمیتونم عکس بفرستم؟

حافظه گوشی خود را پاک کنید و همچنین حجم فایل عکس را کاهش دهید.

در هنگام ورود به کلاس ها بعد از چند دقیقه از شاد بیرون می روم. برای حل این مشکل چه کار باید انجام دهم؟

حافظه گوشی شما کم است و باید هر از چند گاهی محتویات پوشه اندروید و سپس داده ها را حذف کنید و سپس محتویات پوشه را سایه بزنید.

منبع: سیستم رهبر مبارک

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا