چرا خزان با سینان ازدواج نمیکنه

موضوع

متن شما

گروه بندی

سالن

سوال مورد نظر

گزینه ها

* لطفا قبل از ثبت نام مراقب ایجاد موضوعات و نظرسنجی باشید زیرا امکان ویرایش یا حذف محتوا پس از ارسال وجود ندارد. علاوه بر این، شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نینی سایت هستید.

ثبت نام

انصراف دهید

چقدر از خزان متنفرم

چقدر دلم برای فضیلتت میسوزه بنده خدا خوشبختی بچه هاشو میخواد و هر کاری میکنه ولی دخترا انگار دشمناشونو میبینن.

خزان خیلی سرش شلوغ است، دو نفر را اسیر کرده است، به تو چه ربطی دارد؟ این دو تا داداش دارن با هم حرف میزنن مثل بچه ها داره میپره وسط شما.

یاووز اصالتا یاز هست فکر کنم بهش میگن یاووز لقب

این است که هر وقت می رود سر و کله اش به هم می رسد که سینان می افتد

آنها همیشه در انتهای جاده ماشینی را زیر پاشنه های خود پیدا می کنند و جایی که نباید بروند

آخرین قسمت از سریال فژه خانم داستان جالبی دارد اما هنوز از شبکه جم تی وی پخش نشده است. داستان قسمت آخر را می توانید در این مطلب بخوانید. در این مطلب بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال فازه خانم را گردآوری کرده ایم.

ماجرای قسمت آخر سریال فازه خانم + بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال

سریال Fazilet Hanim ve Kizlari یکی از پربیننده ترین سریال های سال 2017 ترکیه و استار تی وی است که داستانی دراماتیک و عاشقانه دارد.

خانم فژه زنی میانسال است که دارای دو دختر به نام های خزان و آجه است که هر کدام از این دختران فراز و نشیب های زیادی در زندگی خود دارند و فضتلا قصد دارد اوضاع را بهبود بخشد. دخترانش پس از چند اتفاق خانه را ترک می کنند. عشق آژه و یاسین نیز در اواسط سریال به پایان می رسد و آژه برای نجات کودک درون شکمش مجبور می شود با پدر خانواده کاظم سوری ازدواج کند.

خزان نیز بین عشق دو برادر پسر کاظم گرفتار شده است. او ابتدا عاشق سینان است، اما به نظر می رسد سینان از عشق خزان بی خبر است و نمی تواند انتظارات سینان را برآورده کند. این دو در ابتدا عاشق هم بودند تا اینکه یاووز بین آن دو قرار گرفت. البته یاووز که می داند سینان به اندازه او خزان را دوست ندارد عاشقانه و ناخودآگاه عاشق خزان می شود اما خزان هرگز عشق و علاقه او را نمی بیند و همچنان به رابطه با سینان علاقه مند است.

پس از این اتفاقات، زنی به نام کریمه زیاد دور این خانواده می چرخد ​​و فاضله متوجه می شود که پسر کریمه یا سینان است یا یاووز. شوهر کریما چند سال پیش در شرکت کاظم از ارتفاع سقوط کرد و فوت کرد. ماجرا از این قرار است که کاظم با شوهر کریمه بحث می کند و شوهر کریمه از پشت پرتاب می شود. پس از این ماجرا، کاظم پسر این مرد را تربیت می کند. پسرش یاووز است. خزان و سینان قصد دارند سینان را به جای پسر کریمه به او معرفی کنند و کریما او را باور می کند. در این بین فضیله متوجه عشق یاووز به دخترش خزان می شود و قصد دارد به هر حال مانع از عشق یاووز شود، زیرا او پسر اصلی کاظم نیست و ارث نخواهد برد.

نام عروس این خانواده یاسمین نیست که مدل برهنه و روسپی بود و توانست پسر بزرگ خانواده را فریب دهد و با او ازدواج کند. گوخان بین یاسمین و خانواده اش قرار می گیرد و همسرش مدام سعی می کند او را برای رسیدن به اهدافش نسبت به برادرانش بد کند. یاسمین از ازدواج قبلی خود یک دختر دارد که گوخان بعداً متوجه او می شود. یاسمین بعد از چند قسمت به آجا دارو میده و میگه تو غذای کاظم بذار تا حالش بهتر بشه اما این ماده سم بود و باعث میشه کاظم کاملا حافظه اش رو از دست بده و به بیمارستان بره. آنها آجا را متهم می کنند که قصد کشتن شوهرش را دارد، اما بعداً یاسمین یکی از خدمتکاران را مجبور می کند مسئولیت این حادثه را به عهده بگیرد. گوکوهان آرام آرام متوجه می شود که همسرش زن بدی است و قصد دارد به او خیانت کند و اموالش را بدزدد و به همین دلیل از او جدا می شود. یاسمین تسلیم نمی شود و قصد دارد هر چه باشد با گوخان باشد.

در قسمت آخر سریال خواهید دید که:

سینان می میرد. همه فکر می کنند کاظم خان مرده است، اما پس از تصادف توسط شخصی پیدا می شود و از او مراقبت می کند.

آژه که یاسین را باردار است سعی می کند به یاسین برسد و در قسمت آخر به یاسین می رسد و با هم ازدواج می کنند.

کاظم پس از مدتی فلج می شود و یاسین و آژه را رها می کند تا در کار او زندگی کنند.

خزان عاشق سینان بود، اما در نهایت با یاووز، برادر سینان ازدواج کرد.

سلین که خوشحالی آجا را نمی بیند و شوهرش (یاسین) به او توجه نمی کند، خودکشی می کند.

یاووز و خزان به هم می رسند و یاسمین از گوخان حامله می شود و دوباره به هم می رسند و…

بیوگرافی بازیگران

نازان کسال در نقش خانم فضیلت

نازان کسال بازیگر نقش فضله خانم متولد 7 اسفند 1348 در ترکیه است. برخی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی قابل توجه او عبارتند از: اوزاکیف اکلیمها و فیلم دلیبال.

دنیز بایسال در نقش هازان

دنیز بایصل بازیگر نقش خزان در سریال فاضتلی خانم است. او در سال 1991 در ترکیه متولد شد و بازیگر تئاتر و تلویزیون است. او 10 سال در تئاتر شهرداری کرشایاکا کار کرده است.

کاگلار ارطغرول در نقش یاگیز

چاغالار ارتوگرل متولد 5 نوامبر 1987 در ترکیه است و نقش یاووز را در مجموعه تلویزیونی فاضیل خانم بازی می کند. از فیلم های برجسته او می توان به کوه اشاره کرد.

ماهیر گونسیری در نقش حازیم

ماهیر گونشیرای بازیگر ترک متولد 10 اوت 1960 در استانبول است. او در رشته تئاتر تحصیل کرد. مهیر گنشیرای در انگلستان تئاتر کارگاهی خوانده است.

تولگا گولچ در نقش گوکوهان

تولگا گولچ (به ترکی: Tolga Güleç؛ زادهٔ ۲۰ سپتامبر ۱۹۸۱) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. از فیلم هایی که او در آنها حضور داشت می توان به روزی روزگاری اشاره کرد.

افرا ساراچ اوغلو در نقش آجا

افرا ساراچ اوغلو بازیگر جوان متولد سال 1998 در شهر استانبول است که اوزجان دنیز در اولین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد نیز حضور داشت که موفقیت آمیز بود و این دختر در کنار این بازیگر سرشناس تجربه بازیگری را به دست آورد.

آلپ نوروز در نقش سینان عجمان

آلپ نوروز در 15 ژانویه 1990 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک برادر کوچکتر دارد. در دبیرستان شروع به نوشتن شعر و نمایشنامه کرد و ادبیات ترکی را به عنوان رشته تحصیلی خود در دانشگاه Yıldız teknik انتخاب کرد. او با قبول پیشنهادهای مدلینگ و نقش های کوتاه در سریال ها، فعالیت های هنری خود را آغاز کرد و با بازی در سریال فضتلی خانم و دخترانش در سال ۱۳۹۶-۱۳۹۷ به شهرت رسید. چهره زیبا و جذاب او به او کمک کرد تا پله های موفقیت را طی کند و خیلی زود به عنوان چهره تبلیغاتی برند بین المللی Hamel و برند ترکی پوشاک مردانه hatmoğlu انتخاب شد.

ادریس نبی تاسکان ادریس نبی تاسکان در نقش یاسین

Ecem Baltaci در نقش سلین

Gülçin Güvenç در نقش نرمین

تورکان کیلیچ در نقش کریمه ییلدیز

سوینچ ارول در نقش شکری

امیدواریم از خواندن داستان آخرین قسمت سریال فضیلت خانم لذت برده باشید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا