چرا جسیکا از لیتل میکس رفت

هنگامی که جسی نلسون در حین فیلمبرداری موزیک ویدیوی “Sweet Melody” به “نقطه شکست” خود رسید، متوجه شد که باید لیتل میکس را ترک کند…

در ماه نوامبر، اخباری مبنی بر اینکه این خواننده به مدت طولانی از گروه دختران وقفه خواهد گرفت، منتشر شد و ماه بعد او اعلام کرد که از گروه جدا می شود و سلامت روان خود را یکی از دلایل این حرکت عنوان کرد.

جسی در اولین مصاحبه انفرادی خود برای جلد مجله بریتانیایی Cosmopolitan توضیح داد که “نقطه شکست” او هنگام فیلمبرداری موزیک ویدیو اتفاق افتاد و او دچار “حمله پانیک ” شد، زیرا با وجود اینکه دو هفته قبل رژیم گرفته بود. تا زمان فیلمبرداری، برای کاهش وزن اضافی ناشی از دوران قرنطینه، سخت غذا خورده بود، اما از ظاهر خود ناراضی بود.

“هر بار که یک موزیک ویدیو داشتیم، فشار زیادی به خودم وارد می‌کردم تا وزن کم کنم. می‌ترسم جلوی دوربین برگردم، زیرا ممکن است چیزی را که می‌بینم دوست نداشته باشم و بعد برایم سخت باشد که باشم. جلوی دوربین و احساس شگفت انگیزی و عملکردی داشته باشید.” روزی که ویدیوی ملودی شیرین ضبط شد، سر صحنه فیلمبرداری دچار حمله پانیک شدم.

“در “ملودی شیرین” صحنه ای وجود دارد که من در آن نیستم، آن موقع بود که دچار حمله پانیک شدم و شکستم. انگار “فقط می خواهم به خانه بروم.” “در رختکن هق هق می کردم. کسی که خیلی به من نزدیک بود به من گفت: «باید متوقف شود. اینجوری نمیتونی ادامه بدی با این وضعیت به همان جایی که قبلا بودی برمی گردی.»

او متوجه شد که باید سلامت روان خود را در اولویت قرار دهد وگرنه خود را در همان طرز فکری که در سال 2013 داشت می دید که به دلیل آزار و اذیت آنلاین تحت فشار قرار گرفت تا جان خود را بگیرد.

“برای مدت طولانی نگران افکار دیگران بودم، و همچنین نگران ناامید کردن مردم بودم. اگر تنها کسی که باید برای خوشحال کردنم تلاش می کردم خودم بودم و این کار را نمی کردم حتی اکنون نیاز داشتم که این کار را برای خودم انجام دهم. سلامت عقل چون می دانم اینجا می تواند همان جایی باشد که چند سال پیش بودم و ترسناک است.

هم گروه های سابق او پری ادواردز، لی آن پینوک و جید تیرلوال اولین تک آهنگ سه گانه خود را هفته گذشته منتشر کردند.

امروز چطوری

باید گفت، گروه دخترانه لیتل میکس (ثروتمندترین افراد مشهور جوان بریتانیا!) در حال برنامه ریزی برای آن هستند. فعالیت های گروهی خود را برای همیشه پایان دهید!

اعضای گروه لیتل میکس از هم جدا می‌‌شوند!

بر اساس گزارش های منتشر شده، گفته می شود اعضای گروه دخترانه لیتل میکس پس از 10 سال فعالیت قصد دارند تا ماه آینده پایان فعالیت گروهی خود را اعلام کنند و هر کدام به صورت جداگانه به فعالیت خود ادامه دهند.

خبر پایان فعالیت این گروه در حالی منتشر می شود که نزدیک به یک سال از خروج جسی نلسون از لیتل میکس می گذرد.

لازم به ذکر است که نلسون در دسامبر 2020 به دلیل مشکلات روانی گروه را ترک کرد. علاوه بر این، آخرین آلبوم لیتل میکس در ماه آینده منتشر خواهد شد.

گروه لیتل میکس

Little Mix یک گروه دخترانه است که در سال 2011 در طول فصل هشتم نسخه بریتانیایی X Factor (سایمون کاول X Factor را لغو کرد!) تشکیل شد.

این گروه متشکل از جید ثیروال، پری ادواردز (پری ادواردز و شریک زندگی او در انتظار اولین فرزند خود هستند) و لیان پینوک (رفتار نژادپرستانه با لیان پینوک!). جسی نلسون عضو سابق گروه در سال 2020 به دلیل مشکلات روانی گروه را ترک کرد.

لیتل میکس اولین گروهی است که برنده X Factor شده است. آنها قراردادی با ناشر سایمون کاول، سایکو موزیک، امضا کردند و نسخه‌ای از بولتن رایس دیمین رایس را به‌عنوان تک‌آهنگ برنده‌شان منتشر کردند که در جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا به رتبه یک رسید. علاوه بر این، Little Mix بزرگترین گروه دختر در جهان است.

جسی نلسون، خواننده انگلیسی الاصل و عضو سابق گروه Little Mix (29) در اینستاگرام خود عکسی از بنری در خیابان محل زندگی خود منتشر کرد که روی آن جمله ای نوشته شده بود: اگر می توانید رویا کنید، پس هر چیزی هست. ممکن است. و در مورد این عکس نوشت:

اگر به این جمله اعتماد کافی داشته باشید، پس می توانید هر کاری را در زندگی خود انجام دهید. امروز که این عبارت را دیدم مرا به سال های نوجوانی برد. وقتی به دفتر مدیر رفتم، او به من گفت: “خب جسی، وقتی مدرسه را ترک کردی می خواهی چه کار کنی، هدفت از زندگی چیست؟” به او گفتم: می خواهم در حرفه مترجمی موفق شوم و خواننده دنیا شوم. مدیر مدرسه خندید و به من گفت: فکر می کنم باید کمی واقع بین باشی و این اتفاق برایت نمی افتد.

وی در ادامه نوشت: آن زمان می توانستم از هدفم فاصله بگیرم و صادقانه حرف های مدیرم را باور کنم اما نشد. حتی این باعث شد که تصمیم بگیرم به او ثابت کنم که اشتباه می کند. هرگز اجازه ندهید کسی رویای شما را خراب کند یا به شما بگوید که چه کاری را می توانید یا نمی توانید انجام دهید. اگر روی چیزی که می خواهید تمرکز کنید و به اندازه کافی به آن ایمان داشته باشید، می توانید هر کاری انجام دهید.

گاهی اوقات ترس می تواند عملکرد ما را بهبود بخشد یا برعکس بر ما غلبه کند و ما را از دستیابی به آنچه واقعاً می خواهیم به دست آوریم باز دارد. ترس را به ایمان تبدیل کنید و ایمان داشته باشید که به هر آنچه می خواهید برسید. ایمان داشتن.

من این را تجربه کردم.

جسی نلسون

نام نویسنده: حامد شعبانی

جسی نلسون جسی نلسون، لیتل میکس، گروه لیتل میکس، خواننده انگلیسی، ثروت جسی نلسون، عکس جسی نلسون

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا