چرا ثبت نام ایران خودرو کد نمیده

مشکل دسترسی به سایت ایران خودرو یکی از مواردی است که ایران خودرو همواره به خریداران خودرو اعلام می کند. پس از اعلام ایران خودرو مبنی بر اینکه تمامی خریداران خودرو می توانند به سایت مراجعه و برای 4 محصول ثبت نام کنند، مردم به سایت هجوم آوردند و ثبت نام کردند و مشکلات زیادی را برای این سایت ایجاد کردند، یکی از این مشکلات ممکن است وجود ایراد در عملکرد سایت باشد.

هجوم و مراجعه افراد به سایت بسیار زیاد است، بنابراین سایت ایران خودرو به زودی پس از اعلام این موسسه با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد و برای هر فردی در مرحله خاصی کار نمی کند و به این ترتیب افراد نمی توانند به درستی ثبت نام کنید در ادامه مشکل دسترسی به سایت ایران خودرو را بررسی کرده و بیشتر آشنا خواهیم شد.

مشکل ورود به سایت ایران خودرو

هر بار که ایران خودرو اعلام می کند مردم می توانند محصولات خود را خریداری کنند، خیل عظیمی از مردم به این سایت مراجعه می کنند و برای خرید خودرو ثبت نام می کنند. اما این سایت قادر به پذیرش این حجم از کاربر نیست و امکان ارائه خدمات مشابه را به طور همزمان ندارد و در نهایت باعث توقف کاربر در مرحله ای و عدم امکان ادامه مراحل ثبت نام و یا با خطاهای مختلف سایت می شود. .

معمولا هر یک از خطاها یا خطاهای موجود در سایت دلیل خاصی دارد و همه قادر به بررسی و رفع خطای مربوطه نیستند.

اطلاع

اگر می خواهید از نحوه ثبت نام ایران خودرو مطلع شوید، می توانید با مراجعه به این مقاله در سایت ایران تحصیل، با مراحل و نحوه ثبت نام بیشتر آشنا شوید.

دلیل مشکل دسترسی به سایت ایران خودرو

یکی از دلایلی که سایت دچار مشکل شده و باعث سردرگمی کاربران می شود این است که افراد زیادی به صورت همزمان از این سایت بازدید می کنند که دلیل اصلی آن شعله ور شدن بازار خودرو در ایران است و مردم دائما شاهد افزایش و سقوط شدید آن هستند. در قیمت خودرو

در روزی که ایران خودرو از پیش فروش 4 محصول خود خبر داد، افراد زیادی برای ثبت نام و تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کردند اما با مشکل مواجه شدند.

پس از اینکه سامانه فروش یا تخصیص خودرو در ابتدای فعالیت خود در مراحل ثبت نام با مشکل مواجه شد، با پیگیری های مسئولان مربوطه مشکلات برطرف شده و تمامی متقاضیان به راحتی می توانند ثبت نام و مراحل ثبت نام خودرو را تکمیل کنند. آنها می خواهند انجام دهند

سامانه فروش یا واگذاری خودرو به آدرس اینترنتی sale.iranecar.com

از آنجایی که مشکلات حل شده است برای همه قابل دسترسی است. در برخی از قسمت های این سامانه می توان با بخشنامه های فراوان فروش خودرو که توسط تمامی خودروسازان ارائه می شود، مردم را مطلع کرد.

اولین فروش رسمی خودرو در قالب سامانه یکپارچه فروش خودرو پس از اعلام مهلت یک هفته ای برای کلیه متقاضیان آغاز شد.

اما در ابتدای راه اندازی رسمی این سامانه یکپارچه فروش خودرو، افرادی که برای خرید خودرو اقدام می کنند، در مراحل ثبت اطلاعات و ثبت درخواست خودرو با مشکل مواجه می شوند و به نوعی روند ثبت نام با اختلال مواجه می شود.

برخی از مشکلاتی که داوطلبان در هنگام ثبت نام ایران خودرو با آن مواجه می شوند، عدم ارتباط با تلفن همراه در اولین ساعت ثبت نام و یا موارد متعددی مانند بروز خطا در هنگام رسیدگی به درخواست شما می باشد، لطفا دوباره امتحان کنید، ربات. (تایید «من ربات نیستم»)، عدم آپلود اطلاعات و عدم ذخیره اطلاعات، ارائه نشدن کد رهگیری و ….

معمولا بعد از هر تبلیغ مشکلاتی پیش می آید و اکثر این مشکلات توسط کاربر حل می شود و مشکلات بزرگتر توسط نگهبانان سایت حل می شود که با رفع مشکل همه افراد می توانند روند ثبت نام خود را شروع کنند.

برای آشنایی بیشتر با ردیاب قرعه کشی ایران خودرو، روی کد کشور کلیک کنید.

3 راهکار کد امنیتی سایت ایران خودرو

وب سایت ایران خودرو از reCAPTCHA گوگل برای محدود کردن ربات ها استفاده می کند. علاوه بر این، او همچنین از کپچای تصویر در به روز رسانی سایت جدید استفاده کرد. در نهایت می توان گفت که از 2 کپچا بهره می برد.

معمولاً ممکن است شما نیز بدانید که Google RecCaptcha بر اساس تجزیه و تحلیل رفتار کاربران کار می کند و در برخی موارد ممکن است شما را به عنوان یک ربات شناسایی کند و هنگام کار یا ورود به سایت خطایی را به شما نشان دهد.

1- رفع خطای نامشخص در کپچا

1- برای اینکه کپچای گوگل مانند یک ربات با شما رفتار نکند، یک راه حل وجود دارد: در ابتدای ورود به سایت مقصد وارد جیمیل خود شوید.

2- راه دیگر دور زدن خطای کپچا این است که ابتدا باید کد امنیتی کپچا را به درستی وارد کنید. اگر اشتباه تایپ کنید یک خطای جدید دریافت خواهید کرد.

2- مشکل “هنگام پردازش درخواست شما خطایی رخ داد، لطفا دوباره امتحان کنید” را حل کنید.

یکی از بزرگترین خطاهایی که اکثر کاربران هنگام ثبت نام برای خرید خودرو با آن مواجه می شوند این جمله است: هنگام پردازش درخواست شما خطایی رخ داد، لطفا دوباره امتحان کنید.

در این صورت افراد نباید در ساعات اوج مصرف در سایت حضور داشته باشند و به نحوی بدانند که با مشاهده این خطا نمی توانند اقدامی انجام دهند و تا رفع مشکل توسط سایت و با تمدید مجدد مهلت ثبت نام صبر کنند. ، می توانند برای خرید خودرو ثبت نام کنند. با شرکت ایران خودرو اقدام کنید.

3- دریافت کد کاربری ویژه، لازمه جدید سایت ثبت نام آنلاین ایران خودرو!

به منظور رعایت حقوق مشتریان واقعی، افزایش شانس موفقیت و تسهیل در ثبت نام خودرو، به هر مشتری یک کد کاربری و رمز عبور اختصاصی اختصاص می‌یابد.

با توجه به اهمیت رعایت حقوق مشتریان، کاهش تاثیر اینترنت پرسرعت در فرآیند ثبت نام و همچنین شناسایی مشتریان واقعی و نهایی و ایجاد شرایط مطلوب تر ثبت نام، گروه صنعتی ایران خودرو سامانه ای برای ایجاد پروفایل و دریافت رمز عبور و… طراحی کرد. رمزهای عبور، که فرآیند ثبت نام آنلاین را آغاز کرد.

با اضافه شدن این مرحله به مراحل ثبت نام، امکان سوء استفاده برخی از افراد از استفاده از اطلاعات شخصی و کد ملی سایرین هنگام ثبت نام خودرو محدود شده و مشتریان واقعی فرصت بیشتری برای ثبت نام خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، جویندگان محصولات ایران خودرو هم اکنون می توانند با مراجعه به سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir، شناسه کاربری و رمز عبور ویژه ثبت نام خودرو را دریافت کنند. کد کاربری برای بازدیدهای بعدی مشتریان فعال و معتبر خواهد بود.

لازم به ذکر است در حال حاضر ورود به سایت فروش محصولات ایران خودرو و ثبت نام خودرو مستلزم تعیین کد کاربری و رمز عبور می باشد.

فرآیند دریافت رمز و رمز عبور در حال حاضر در سایت خرید اینترنتی ایران خودرو فعال است و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت فوق، مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

روی لینک کد منطقه ثبت نام ایران خودرو کلیک کنید.

مراحل ثبت نام در ایران خودرو

متقاضی با وارد کردن کد کاربری و رمز عبور خود به صفحه ثبت نام دسترسی پیدا کرده و خودرو را انتخاب می کند.

در پایان مراحل ثبت نام به متقاضی کد رهگیری تعلق می گیرد.

مراسم قرعه کشی ایران خودرو با حضور مراجع نظارتی برگزار می شود.

لیست افراد منتخب در قرعه کشی حداکثر تا 3 روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش و از طریق ارسال پیامک اعلام می شود و مشتری باید از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب در) مطلع شود. قرعه کشی) با مراجعه به سایت.

فرد منتخب در قرعه کشی باید ظرف مدت 3 روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس: ikco.ir پرداخت کند. در صورت عدم پرداخت، ثبت نام داوطلب ناقص تلقی خواهد شد.

توجه: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط تأیید متقاضی (شرایط و ضوابط) در هر زمان قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی ناقص تلقی می شود و مبلغ پرداختی متقاضی حداکثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای درج شده برگردانده می شود. شرکت مسئولیتی در قبال تحویل خودرو نخواهد داشت.

نکته مهم: متقاضیانی که واجد هیچ یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه نباشند، در صورت ثبت نام ضمن اینکه ثبت نام کامل تلقی می شود، به مدت 3 سال از تاریخ ثبت نام در کلیه طرح های آتی فروش محصولات شرکت شرکت ایرانی. خودروها رد می شوند.

برای اطلاع از اینکه خطای 98 در کارنامه ایران خودرو به چه معناست، روی لینک کلیک کنید.

لیست خطاهای سایت ایران خودرو

در حال حاضر هیچ ظرفیتی در این برنامه فروش موجود نیست، لطفا دوباره امتحان کنید.

با عرض پوزش، ظرفیت ماشین انتخابی بیشتر شده است

روند خرید شما به پایان رسیده است. لطفا فرآیند خرید را از ابتدا شروع کنید

متاسفانه ظرفیت نمایندگی منتخب به اتمام رسیده است

متاسفانه ظرفیت بیش از حد است

به دلیل محدودیت برنامه فروش امکان خرید وجود ندارد

لطفا دوباره وارد شوید.

هنگام اتصال خطایی روی داد. دوباره امتحان کن!

اتصال ناموفق بود، لطفاً دوباره امتحان کنید

نام کاربری یا رمز عبور اشتباه است

خطای نامشخص!

خطای نامشخص در کپچا!

لطفا کپچا را به درستی وارد کنید

حساب شما منقضی شده است. لطفا دوباره از طریق این لینک وارد شوید.

لطفا کد امنیتی را به درستی وارد کنید.

هنگام پردازش درخواست شما خطایی روی داد، لطفاً دوباره امتحان کنید!

درخواست شما معتبر نیست! لطفاً دوباره مقادیر را بررسی کنید

لطفا با تیم پشتیبانی سایت تماس بگیرید. خطای 1001

با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. خطای 1008

امکان ثبت نام با این کد مشتری وجود ندارد. خطای 1006

به دلیل غیر فعال بودن آژانس امکان ورود وجود ندارد. لطفا مقادیر را به طور کامل و صحیح وارد کنید

اطلاعات وارد شده صحیح نیست، خطای 104

نام کاربری یا رمز عبور صحیح نیست 105

اطلاعات شما در پایگاه داده ما موجود نیست

اطلاعات شما در پایگاه داده ما موجود نیست. خطای 1014

کاربر دیگری در حال حاضر وارد وب سایت شده است

از این طریق امکان دسترسی به سایت برای کاربر شما وجود ندارد. خطای 1007

امکان ورود به آژانس وجود ندارد.

فقط مشتریان بالای 18 سال می توانند ثبت نام کنند.

ظرفیت برنامه فروش در حال حاضر رزرو شده است، لطفا دوباره امتحان کنید.

ما در حال حاضر قادر به ارائه خدمات نیستیم، لطفاً دوباره امتحان کنید.

کاربر فعال نیست

در حال حاضر امکان ثبت کاربر شما وجود ندارد. خطای 1005

لطفا شماره مشتری ایران خودرو را وارد کنید.

با توجه به محدودیت بانک مرکزی، فقط x ریال مبلغ اعلام شده را پرداخت خواهید کرد. لذا خواهشمند است پس از پرداخت مبلغ جاری و دریافت خط قرارداد، جهت تکمیل مراحل خرید، بلافاصله نسبت به پرداخت مابقی مبلغ در قسمت سپرده دفتر در یک یا چند مرحله به پایین تر از قیمت خودرو اقدام نمایید. . بدیهی است در صورت عدم تکمیل به موقع وجه، ثبت نام شما لغو و طبق روند شرکت وجه پرداختی به شما عودت داده خواهد شد.

لطفا کد ملی و شماره شناسایی را وارد کنید.

کاربر با این نمایه پیدا نشد

تعداد روزهای اسفند در تاریخ تولد صحیح نیست

تعداد روزهای اسفند سال کبیسه در تاریخ تولد صحیح نیست

تاریخ تولد صحیح نیست

خطا در به‌روزرسانی رمز عبور

لطفا یک نماینده انتخاب کنید

خطای 96. لطفاً دوباره امتحان کنید. اگر دوباره این اتفاق افتاد، با پشتیبانی تماس بگیرید.

خطا: اعتبار سنجی کپچا نادرست است.

اصلاح اطلاعات با موفقیت انجام شد

مدت اعتبار متن ارسالی به پایان رسیده است. لطفا دوباره امتحان کنید
لطفا به تمام سوالات اجباری پاسخ دهید

فرم درخواست برای خط قرارداد وارد شده یافت نشد.

خطایی در حین پرداخت رخ داد

خطای قطع اتصال

شماره فاکتور برای اتصال به بانک پاسارگاد اشتباه است

عدم تطابق کوکی با اطلاعات ورود به سیستم

خرید خودرو از طریق نمایندگی امکان پذیر نیست

هنگام ذخیره سفارش خطایی روی داد

خطا به دلیل دسترسی از مسیر نامعتبر

خطا در بارگیری دستیار مشتری

جهت تصحیح اطلاعات به نماینده مراجعه فرمایید

درخواست شما به درستی پردازش نشد، لطفا دوباره امتحان کنید.

عملیات با مشکل مواجه شد

یک رمز عبور جدید ایجاد و برای شما ارسال شده است

ظرفیت این بانک به اتمام رسیده است. دوباره امتحان کنید

مشکل در برقراری ارتباط با بانک

کاربر گرامی، ثبت نام شما با موفقیت انجام شد، تا 24 ساعت آینده اطلاعات خط قرارداد ثبت نام شما پیامک خواهد شد.

خطای ارتباط با بانک

مشکل در برقراری ارتباط با دستگاه POSE

پرداخت مورد نظر یافت نشد

پرداخت مربوط به شماره فاکتور برای اتصال به بانک پاسارگاد یافت نشد

عملیات پرداخت انجام نشد

پسوند فایل انتخاب شده فقط می تواند jpg یا jpeg باشد.

حجم فایل نمی تواند بیش از 100 کیلوبایت باشد.

درخواست شما به درستی پردازش نشد، لطفا دوباره امتحان کنید.

توضیحات آژانس باید پر شود.

لطفا یک بیمه گر انتخاب کنید

هیچ سابقه ای یافت نشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید.

جهت اطلاع صحیح به سازمان بازرگانی ایران خودرو مراجعه فرمایید

لطفا پورت دیگری را انتخاب کنید.

نام باید بیش از دو حرف داشته باشد.

نام باید به فارسی نوشته شود.

کد ملی باید یک عدد باشد.

به دلیل غیرفعال بودن نمایندگی امکان خرید وجود ندارد.

شما مجاز به مشاهده این قرارداد نیستید.

شما مجاز به مشاهده این سفارش نیستید.

شما مجاز به مشاهده این برنامه فروش نیستید.

امکان خرید وجود ندارد زیرا کد مشتری در سامانه تعریف نشده است

کد ارسال شده صحیح است، به صفحه ورود هدایت می شوید.

خطا در کد ارسال شده

نوع فایل انتخابی قبلاً بارگیری شده است.

ایمیل وارد شده از قبل تعریف شده است، یک ایمیل جدید وارد کنید.

کد کشور تکراری وارد شده است. اگر قبلا از سایت ایران خودرو خرید کرده اید با کد ملی و شماره شناسایی خود وارد شوید.

هیچ اطلاعاتی برای شماره خط قرارداد درخواستی یافت نشد

توضیحات باید حداکثر 250 کاراکتر داشته باشد

آدرس‌های IP غیرفعال ابری خودرو

خطایی در سیستم رخ داده است. لطفا چند دقیقه ی دیگر دوباره سعی کنید.

نام خانوادگی باید بیش از دو حرف داشته باشد.

نام خانوادگی باید به فارسی نوشته شود.

نام پدر نباید کمتر از دو حرف باشد.

نام پدر باید فارسی باشد.

شما تا ظرفیت مجاز برای هر مشتری قانونی خرید کرده اید

شماره شناسنامه باید یک عدد باشد.

ورود به خط قرارداد الزامی است

لطفا ایمیل صحیح را وارد کنید

در ضبط خطایی وجود داشت. دوباره امتحان کنید

لطفا یک پورت انتخاب کنید!

لطفا یک رنگ انتخاب کنید

لطفا یک کارت طلایی انتخاب کنید.

لطفا یک بیمه گر انتخاب کنید

کد پیامکی ارسال شده صحیح نیست.

خطا در سیستم

استفاده از سرویس چک اعتبارسنجی ایران خودرو

اگر کد پستی با کد شهرداری مطابقت ندارد، کد پستی باید یک عدد باشد.

حد استانی

لطفا یک شماره تلفن همراه معتبر وارد کنید

لطفاً یک کد کشور معتبر وارد کنید

اکثر اتصالات

رکورد مورد نظر پیدا نشد

مشتری انتخاب نشده است

رمز عبور شما نامعتبر است

رمز عبور جدید با تکراری مطابقت ندارد

رمز عبور انتخابی شما ضعیف است. لطفا رمز عبور قوی تری انتخاب کنید رمز عبور جدید باید دارای حروف و اعداد و حداقل 6 کاراکتر باشد.

پیشوند شماره تلفن باید یک عدد باشد.

شماره تلفن ثابت باید یک عدد باشد.

لطفا یک آژانس انتخاب کنید.

اخبار پیرامون مشکل ورود به سایت ایران خودرو

کاهش چشمگیر قیمت محصول محبوب ایران خودرو

قیمت سمند LX تک نسبت به روز گذشته بدون تغییر باقی ماند. قیمت پژو 207 دنده ای با افت شدیدی همراه شد و 12 میلیون تومان ارزان شد. همچنین قیمت سمند سورن پلاس نیز نسبت به روز گذشته 6 میلیون تومان کاهش داشته است.

سایت سیستم یکپارچه فروش خودرو روز اول خراب بود!

در اولین روز فعالیت سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو، عموم مردم اعلام کردند که هنگام ورود به سامانه مشکلی ایجاد شده و سایت از کار افتاده است!

چرا سایت ایران خودرو باز نمی شود؟ / واکنش ها به اختلالات ثبت نام خودرو

با دستور وزارت حراست، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان طراحی شد. طبق اعلام قبلی قرار بود این سامانه از ساعت 9 صبح امروز 7 اردیبهشت 1402 شروع به کار کند اما برخی از کاربران از اختلالاتی در این سایت فروش خودرو خبر می دهند.

آغاز تولید دو محصول جدید در ایران خودرو خراسان

به منظور نظارت و تجمیع اهداف کمی و کیفی سایت های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو، معاون توسعه و تولید این گروه و جمعی از معاونین و مدیران کل سایت های استانی بازدید کردند. ایران خودرو خراسان. .

اطلاع

از این پس ثبت نام خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می شود.

خلاصه

یکی از مشکلاتی که افراد هنگام خرید خودرو دارند ورود به سایت است، به نوعی این سیستم قادر به پاسخگویی به سیل عظیم کاربران نیست. به همین دلیل افرادی که برای ثبت نام خودرو اقدام می کنند با مشکل ورود به سایت ایران خودرو مواجه می شوند و نمی توانند ثبت نام خود را از جایی به نقطه دیگر تکمیل کنند. بنابراین متقاضیان باید منتظر تعمیر سایت توسط نگهبانان وب سایت باشند.

در متن بالا مشکلات سیستم تخصیص خودرو توکار را در نظر گرفتیم. با مراجعه به مطالب بالا می توانید این مشکل را حل کنید. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر می توانید با مشاوران مجرب ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود PDF این مقاله کلیک کنید.

3.7/5 – (11 امتیاز)

سایت ثبت نام ایران خودرو چیست؟

ثبت نام ایران خودرو به صورت اینترنتی است و مردم باید از esale.ikco.ir استفاده کنند.

محدودیت کد ملی در ثبت نام خودرو چیست؟

برای ثبت نام در ایران خودرو ظرفیت هر کد ملی یک خودرو می باشد.

چگونه تاریخ تحویل خودرو را تمدید کنیم؟

پس از رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت تمایل به خرید می توانید تاریخ تحویل را تمدید کنید.

علت مشکل سامانه یکپارچه تخصیص خودرو 1402 چرا خودرو ثبت نام نمی شود و چرا سایت ایران خودرو بسته است؟ نمی توانم بررسی کنم، در پست بعدی کی باز می شود.

مرحله سوم فروش تلفیقی خودرو از صبح امروز آغاز شد، متقاضیان در مراحل ثبت نام با مشکل مواجه شدند (سامانه یکپارچه قرعه کشی تا یک ساعت آینده آماده می شود) و گزینه ثبت نام خودروهای مشمول قرعه کشی و خودروهای خارج از مرحله قرعه کشی غیر فعال شده است. ; در همین راستا مسئولان سامانه اختلالات ناشی از حجم بالای تقاضا را بررسی و بر رفع هر چه سریعتر موضوع تاکید کردند. وزارت امنیت همچنین اطمینان داد که این سیستم تا یک ساعت آینده در دسترس خواهد بود.

لازم به ذکر است در سومین دوره فروش تلفیقی خودرو و قرعه کشی حدود 60 هزار دستگاه خودروی سواری به فروش می رسد.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و خرید محصول مورد نظر از هر یک از خودروسازان نیمه دولتی و خصوصی (ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، مدیره خودرو و آرینپارس موتور) به سایت اصلی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com مراجعه کنند. ) در طرح های فروش مانند فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله، فروش فوری، مشارکت در تولید در قالب طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح تعویض خودروی کارکرده.

مسئولان شرکت ساماندهی سامانه تخصیص یکپارچه خودرو در خصوص این اختلال اعلام کردند: به دلیل ترافیک و حجم بالای تقاضای ثبت نام کنندگان، سامانه با کندی و اختلال مواجه شد. اما ما سعی می کنیم مشکل را در اسرع وقت حل کنیم.

امتیاز دهید

همچنین بخوانید:

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، زمانی که متقاضیان پیش ثبت نام برای خرید خودرو وارد سایت ایران خودرو می شوند، اولین چیزی که مشاهده می کنند توضیحی است که با رنگ سبز در صفحه اصلی آن نوشته شده است که بازدیدکنندگان را به سمت ثبت نام راهنمایی می کند. بخش تنظیمات رمز عبور /.

با مراجعه به این بخش و ثبت اطلاعات درخواستی، در نهایت هیچ گزینه ای برای ذخیره اطلاعات وجود ندارد و متقاضیان قادر به تکمیل ثبت نام و دریافت شناسه کاربری و رمز عبور نخواهند بود. بررسی کدهای مربوط به این برنامه نویسی نشان می دهد که با تغییر کدگذاری این قسمت، ضبط به این صورت غیرفعال شده است.

از سوی دیگر، اگر شخصی از گزینه بالای صفحه برای پیش ثبت نام استفاده کند، اطلاعات را با موفقیت وارد کرده و نام کاربری و رمز عبور را دریافت می کند، اما لازم به ذکر است که اکثر بازدیدکنندگان به جای انتخاب این گزینه، ابتدا به گزینه ثبت نام در صفحه اصلی با رنگ سبز مشخص شده است. زیرا گزینه ورود با نام کاربری به ما یادآوری می کند که از قبل باید نام کاربری داشته باشیم.

این موضوع در ویدیوی زیر توضیح داده شده است:

انتهای پیام/


نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدمهدي

مقاله جالبی بود. خیلی خوب شرح داده بودن که چرا ثبت نام ایران خودرو کد نمی ده. من خودم همیشه تعجب می کردم که چرا اینطوریه. ممنون از شما بابت این مقاله

دکمه بازگشت به بالا