چرا تو اینستا نمیتونم لوکیشن بزارم

آموزش 6 راه برای رفع مشکل عدم تغییر و تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

ممکن است برای تغییر عکس پروفایل خود در اینستاگرام با مشکل مواجه شوید و این سوالات از شما پرسیده شود: “چرا نمی توانم عکس پروفایل در اینستاگرام قرار دهم” یا “چرا پروفایل در اینستاگرام تغییر نمی کند؟” با ما همراه باشید.

آخرین نسخه اینستاگرام برای اندروید را می توانید از لینک گوگل پلی و برای iOS از لینک اپ استور دانلود کنید.

نکته: همچنین برای اینکه بدانید چگونه اینستاگرام نصب نشده در اندروید را برطرف کنیم مقاله رفع نصب نشدن اینستاگرام در اندروید را مطالعه کنید.

ویرایش پروفایل برای رفع مشکل عکس پروفایل اینستاگرام

اگر در ثبت نمایه خود با مشکل مواجه هستید، ممکن است به دلیل سردرگمی با مجوز خدمات مجاز باشد. یک بار پروفایل خود را ویرایش کنید، سپس نمایه خود را ذخیره کنید.

حل مشکل تغییر عکس پروفایل اینستاگرام و ارور تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

اگر مشکل تغییر عکس پروفایل اینستاگرام را دارید، یکی از دلایل آن درست نبودن فرمت عکس شماست. برای این کار بهتر است عکس پروفایل خود را با فرمت JPEG ذخیره کنید و سپس اقدام به تغییر عکس پروفایل خود کنید. برای تغییر فرمت عکس پروفایل اینستاگرام خود می توانید آموزش ما را در این زمینه مطالعه کنید.

حل مشکل ارور Sorry we couldn’t update your profile picture اینستاگرام

یکی از خطاهایی که کاربران هنگام تغییر عکس پروفایل خود با آن مواجه می شوند، خطای اینستاگرام “Sorry, we couldn’t update your profile picture” است. دلیل خطای عکس پروفایل اینستاگرام می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، اما راه حل بسیار ساده ای برای رفع آن وجود دارد. توجه داشته باشید که اگر نیاز به تغییر فرمت عکس پروفایل خود دارید، می توانید از ابزارهای آنلاین برای تغییر فرمت عکس استفاده کنید.

برای رفع مشکل تغییر نکردن عکس پروفایل اینستاگرام، باید وارد وبسایت اینستاگرام به آدرس www.instagram.com شوید و سپس روی گزینه ورود کلیک کنید.

در صفحه بعد باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود، روی گزینه نمایه خود که با آیکون ساختگی مشخص شده است کلیک کنید.

در مرحله بعد گزینه Edit profile را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه Change profile picture یک عکس پروفایل جدید آپلود کنید.

برنامه آپدیت نیست!

برای پاسخ به این سوال که چرا نمی توانید عکس پروفایل در اینستاگرام قرار دهید، روش دیگری وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد. یکی دیگر از راه های رفع این مشکل، به روز رسانی نرم افزار اینستاگرام است. اپلیکیشن های خود را با استفاده از فروشگاه گوگل پلی پیدا کنید و به قسمت My Apps & Games بروید و اگر نسخه جدیدی برای اینستاگرام شما منتشر شده است با انتخاب گزینه Update اپلیکیشن را آپدیت کنید.

حافظه کش پر است

راه دیگر برای پاسخ به این سوال که چرا پروفایل اینستاگرام را نمی توان ویرایش کرد، پاک کردن کش اینستاگرام است. برای این کار به تنظیمات گوشی خود رفته و روی گزینه Apps کلیک کنید. اپلیکیشن اینستاگرام خود را پیدا کنید و پس از باز کردن صفحه آن، روی Clear cache کلیک کنید تا کش اینستاگرام شما پاک شود.

چرا نمیتونم پروفایل اینستا رو عوض کنم؟ دسترسی برنامه درست نیست!

برای رفع مشکل عدم تغییر عکس پروفایل به تنظیمات گوشی خود رفته و روی گزینه Apps کلیک کنید. اپلیکیشن اینستاگرام خود را پیدا کنید و پس از باز کردن صفحه، گزینه Clear Data را کلیک کنید.

دوباره به صفحه برنامه اینستاگرام بروید و روی گزینه Permissions کلیک کنید و همه دسترسی برنامه ها را فعال کنید.

منبع

ثبت موقعیت مکانی خود در اینستاگرام فرصتی عالی برای انتشار اخبار کسب و کار و جذب مشتریان جدید است. در واقع، فعال کردن موقعیت مکانی در اینستاگرام منجر به جستجوهای بیشتر، مشتریان جدید بیشتر و دسترسی بیشتر به برند شما می شود.

آیا می دانستید که امروزه افراد بیشتری از رسانه های اجتماعی برای تحقیق در مورد مشاغل مختلف استفاده می کنند و بیش از 200 میلیون کاربر در اینستاگرام حداقل هر روز از یک پروفایل تجاری بازدید می کنند؟ بنابراین بسیار مهم است که کاربران بتوانند با جستجو به شرکت های مختلف دسترسی داشته باشند. از آنجایی که مانند هشتگ ها، می توانید پست ها و استوری های مورد نظر خود را با استفاده از تگ مکان جستجو کنید، ذخیره موقعیت مکانی در اینستاگرام تاثیر زیادی بر آگاهی از برند شما و افزایش بازدید کاربران از کسب و کار شما دارد.

در این مقاله آموزش ثبت مکان مورد نظر در اینستاگرام و همچنین ثبت موقعیت مکانی در بیوگرافی و تاریخچه اینستاگرام به صورت گام به گام با جزئیات و استفاده از تصاویر توضیح داده شده است. اگر شما هم قصد دارید از قابلیت ذخیره موقعیت مکانی اینستاگرام برای ارتقا اکانت خود استفاده کنید، این آموزش را از دست ندهید.

مکان مورد نظر خود را در اینستاگرام ذخیره کنید

پیش از این، اینستاگرام به کاربران این امکان را می داد که مکان های جدید را هنگام ارسال پیام اضافه کنند. اما اکنون باید از فیس بوک برای افزودن مکان مورد نظر خود به اینستاگرام استفاده کنید. به این ترتیب، ابتدا باید مکان مورد نظر خود را در فیس بوک ایجاد کنید و سپس آن مکان را به پست اینستاگرام خود اضافه کنید. بنابراین لازم است پروفایل فیسبوک خود را به حساب کاربری تجاری اینستاگرام خود متصل کنید تا موقعیت مکانی خود را در اینستاگرام ذخیره کنید. برای ایجاد یک مکان دلخواه در اینستاگرام، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد فیسبوک شوید.
شاید از خود بپرسید که چرا فیس بوک؟ همانطور که می دانید اینستاگرام در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد و از آن زمان برای انجام برخی کارها مانند ایجاد مکان دلخواه، باید از صفحه فیس بوک متصل به حساب اینستاگرام خود استفاده کنید. اینستاگرام به شما اجازه اضافه کردن مکان جدید را نمی دهد، بنابراین همانطور که گفته شد، اولین کاری که برای ایجاد موقعیت مکانی باید انجام دهید این است که وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید.

فعال سازی سرویس موقعیت یابی
برای تعیین مختصات دقیق باید سرویس موقعیت یابی فیسبوک را فعال کنید تا بتواند از GPS گوشی موبایل شما استفاده کند. برای فعال کردن خدمات موقعیت مکانی در فیس بوک، باید موارد زیر را انجام دهید.
> روی نماد سه خط در سمت راست پایین صفحه کلیک کنید.
> به قسمت تنظیمات بروید و روی تنظیمات و حریم خصوصی کلیک کنید.
> به پایین بروید و مکان را در بخش حریم خصوصی انتخاب کنید.
> روی سرویس مکان کلیک کنید.
> روی مکان کلیک کنید و دسترسی اجازه Facebook را انتخاب کنید.

پس از انجام مراحل بالا از فیس بوک خارج شده و برگردید و مراحل را دنبال کنید تا مکان مورد نظر خود را بسازید.

قسمت وضعیت پست را به پایین اسکرول کنید و روی “ذخیره” کلیک کنید.

نام کسب و کار خود را تایپ کنید و مکان خود را اضافه کنید
نام کسب و کار خود را در نوار جستجو تایپ کنید. اگر این نام قبلاً توسط شخص دیگری استفاده شده است، باید یک عبارت توصیفی یا نام شهر یا هر عبارت خلاقانه دیگری اضافه کنید. پس از تایپ نام و تنظیم تگ مکان مورد نظر، روی دکمه افزودن کلیک کنید.

دسته مناسب را انتخاب کنید.
لیستی از گزینه ها ظاهر می شود و شما باید دسته مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید.
> مکان خود را انتخاب کنید.
> اگر سر کار هستید، یک مکان سفارشی ایجاد کنید. این بهتر است. برای این کار باید در صفحه موقعیت مکانی گزینه “I’m here now” را انتخاب کنید تا موقعیت مکانی شما به طور دقیق ثبت شود.

جزئیات اضافی را تایپ کرده و روی گزینه ایجاد کلیک کنید.

موقعیت مکانی خود را ثابت کنید
شما چراغ راهنما موقعیت مکانی خود را ایجاد کرده اید و اکنون باید ثابت کنید که این مکان به کسب و کار شما تعلق دارد. برای این کار باید نام مکان خود را در نوار جستجوی فیس بوک وارد کرده و صفحه مربوطه را از نتایج انتخاب کنید. اینجا را کلیک کنید “آیا شما صاحب این کسب و کار هستید؟” را کلیک کنید.

از این پس می توانید این لوکیشن اضافه شده را در اینستاگرام جستجو کنید و مطابق تصویر زیر برچسب موقعیت مکانی خود را به پست ها اضافه کنید.

ذخیره یا تغییر مکان پس از انتشار پست

پس از آپلود و ویرایش عکس یا ویدیوی پست، می توانید مکان فرعی را در چند مرحله ساده اضافه کنید.

روی افزودن مکان کلیک کنید.

مناسب ترین مکان را از مکان های ارائه شده در نزدیکی خود انتخاب کنید یا خودتان مکان را جستجو کنید.

روی اشتراک گذاری در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه قرار دادن موقعیت مکانی در استوری اینستاگرام

استوری های اینستاگرام راهی سرگرم کننده برای افزایش آگاهی از برند و رشد صفحه اینستاگرام شماست. ذخیره لوکیشن در استوری اینستاگرام و همچنین استفاده از هشتگ باعث افزایش تعداد بازدید از استوری شما و به عبارتی بیشتر دیده شدن آن می شود. افزودن تگ موقعیت مکانی به استوری اینستاگرام بسیار ساده است و با انجام چند مرحله قابل انجام است.

پس از افزودن عکس یا ویدیوی مورد نظر به استوری خود، روی نماد مربع شکلک در بالای صفحه استوری کلیک کنید.

تگ مکان را از بین گزینه های موجود انتخاب کنید.

در این مرحله مکان مورد نظر را تایپ کنید تا لیستی از نتایج نمایش داده شود.

گزینه مناسب را از لیست انتخاب کنید.

می توانید اندازه و جهت چراغ مکان را تغییر دهید یا عملکردهای دیگری را به آن اضافه کنید.

پس از انجام موارد بالا بر روی گزینه next کلیک کنید و استوری خود را در اینستاگرام آپلود کنید.

مکان را در بیو اینستاگرام ذخیره کنید

ذخیره موقعیت مکانی در بیو اینستاگرام شما، یافتن کسب و کار شما را برای مشتریان بالقوه بسیار آسان تر می کند. افزودن لوکیشن به بیوگرافی اینستاگرام بسیار ساده است و در چند مرحله ساده و در کمتر از دو دقیقه قابل انجام است. در ادامه نحوه ایجاد لوکیشن در بیو اینستاگرام به صورت مرحله به مرحله آموزش داده می شود.

به اکانت اینستاگرام خود بروید.

روی ویرایش نمایه کلیک کنید.

در بخش اطلاعات عمومی کسب و کار، روی گزینه های تماس کلیک کنید.

می توانید موقعیت مکانی خود را در بخش آدرس کسب و کار ایجاد کنید.

پس از افزودن مکان، روی Done کلیک کنید تا به نمایه خود بازگردید.

رفع مشکل ذخیره موقعیت مکانی اینستاگرام

گاهی اوقات کاربران از مشکلاتی که هنگام ذخیره موقعیت مکانی خود در اینستاگرام برای آنها پیش می آید شکایت می کنند. در این بخش، چند مشکل رایج و راه حل برای هر یک شرح داده شده است. استفاده از این راه حل ها به رفع مشکل موقعیت مکانی اینستاگرام کمک زیادی می کند.

اگر مشکلی در آپلود عکس و افزودن مکان به اینستاگرام وجود دارد و موقعیت مکانی اضافه نمی شود، ابتدا باید مطمئن شوید که در تنظیمات موقعیت مکانی گوشی خود موقعیت مکانی را برای اینستاگرام فعال کرده اید. برای این کار، باید به بخش تنظیمات بروید و «Allow location access while using the app» را در بخش مربوط به موقعیت مکانی فعال کنید. این تنظیمات به اینستاگرام اجازه می دهد به اطلاعات موقعیت مکانی دسترسی پیدا کند.

اگر هنگام افزودن موقعیت مکانی، مکان مورد نظر به طور دقیق اضافه نمی شود، احتمالاً به کیفیت اتصال و دسترسی به اینترنت بستگی دارد، زیرا اینستاگرام موقعیت مکانی شما را از طریق GPS موبایل و سیستم های موقعیت یابی دریافت می کند.

گاهی اوقات مشکل عدم نمایش موقعیت مکانی اینستاگرام می تواند مربوط به به روز رسانی نرم افزار گوشی یا اینستاگرام شما باشد. پس از آپدیت، از اینستاگرام خارج شوید و پس از تغییر رمز عبور دوباره وارد شوید. بسیاری از کاربران ادعا می کنند که با خروج و ورود مجدد، مشکل نشان دادن موقعیت مکانی اینستاگرام برای آنها برطرف شده است. همچنین، نصب مجدد نسخه دیگری از اینستاگرام اغلب مشکل نشان ندادن مکان را برطرف می کند.

اگر پس از استفاده از روش های بالا همچنان با مشکل عدم نمایش موقعیت مکانی خود در اینستاگرام خود مواجه هستید، لطفاً از طریق دستگاه های دیگر وارد حساب اینستاگرام خود شوید. اگر مشکل مکان اینستاگرام در دستگاه دیگری برطرف شد، به این معنی است که مشکل مربوط به اینستاگرام نیست، اما گوشی شما با مشکل مواجه شده است. بنابراین بهتر است هر چه زودتر مشکل تلفن همراه خود را برطرف کنید.

نتیجه

ثبت مکان در اینستاگرام یک روش بسیار قدرتمند برای برندها است و به برند شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شود. در این آموزش روش ذخیره لوکیشن در پست اینستاگرام، استوری و بیو مرحله به مرحله آموزش داده می شود.

همانطور که گفته شد، ذخیره موقعیت توسط شما و یافتن موقعیت مکانی در اینستاگرام توسط کاربران و مشتریان بالقوه باعث می شود که کسب و کار شما بدون تلاش زیاد بیشتر دیده شود. با استفاده از آموزش بالا می توانید مکان مورد نظر خود را در کمتر از چند دقیقه ایجاد کنید. مطمئن باشید که این چند دقیقه تاثیر زیادی در توسعه کسب و کار و شناخت برند شما توسط تعداد زیادی از مشتریان خواهد داشت.

مراجع:

https://fanbooster.com/blog/instagram-location-tags

https://www.shopify.com/blog/instagram-bio

https://www.socialmediaexaminer.com/instagram-location-stories-and-hashtag-stories-what-marketers-need-to-know/#:~:text=To%20get%20to%20the%20location,Select% 20گزینه %20Location%20sticker%20.

https://www.instafollowers.co/blog/instagram-location-feature-not-working-properly#:~:text=اگر%20locations%20ain%20appearn’t, section%20of%20your%20phone’s%20settings.

در میان تمام به روز رسانی های اخیر در دنیای رو به رشد رسانه های اجتماعی، استوری های اینستاگرام به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شده اند. اساساً، اینها قطعات کوچکی از رسانه های اجتماعی هستند که می توانید چند دقیقه تماشا کنید و سپس ادامه دهید.

گاهی اوقات یک داستان از نظر احساسی به شما می چسبد، اما بعد از 24 ساعت محو می شود و به سراغ داستان بعدی می روید. این دنیای کوچکی است که رسانه های اجتماعی آن را نشان می دهند. عکس های زندگی مردم که چند ثانیه روی آن می ایستی و همه چیز را فراموش می کنی.

در صورت لود نشدن استوری اینستاگرام چه باید کرد؟

استوری های اینستاگرام معمولا بلافاصله دانلود می شوند. شما آن را در نوار بالای برنامه انتخاب کرده و دانلود می شود. بدون درام و بدون انتظار. در بالای اینستاگرام یا انتهای شبکه خود، گاهی اوقات می توانید با تاخیر مواجه شوید، اما خوشبختانه این اتفاق نادر است. قابلیت اطمینان زیادی در این مورد وجود دارد زیرا به این معنی است که هر زمان که بخواهیم می توانیم به آن دسترسی داشته باشیم. اما هنگام دانلود استند چندان عالی نیست. وقتی سعی می کنید خواهرتان را جاسوسی کنید، بیشتر به دردتان می خورد و باعث می شود دایره چرخان (نماد شارژ) را ببینید.

با این برنامه ساده، تنها با گوش دادن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز تقویت حافظه همزمان آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

برخی از مراحل عیب‌یابی وجود دارد که اگر این مشکل همیشه برای شما اتفاق می‌افتد یا در حالتی اتفاق می‌افتد که چیزی دانلود نمی‌شود، می‌توانید دنبال کنید.

اتصال اینترنت خود را بررسی نمایید

وقتی دایره در حال چرخش را می بینید می دانید اتفاقی در حال رخ دادن است. بدیهی است که نمی توانید به دفتر مرکزی IG بروید و در پایان کار آنها را عیب یابی کنید، اما می توانید مطمئن شوید که همه چیز با شما کاملاً خوب است. وای فای و اینترنت خود را بررسی کنید. آیا سایر برنامه ها به سرعت دانلود می شوند؟ آیا فیس بوک به سرعت پاسخ می دهد یا می توانید ویدیوها را از YouTube پخش کنید؟ اگر پاسخ مثبت است، احتمالاً مشکل مربوط به اتصال اینترنت شما نیست.

اگر از 4G استفاده می کنید، در صورت امکان به Wi-Fi بروید و سعی کنید داستان را دانلود کنید. بهتره یا بدون تغییر؟ اگر داستان سریعتر دانلود می شود، ممکن است به دلیل اتصال اینترنت شما باشد. در صورت عدم تغییر، امکان پذیر است

استوری یا اینستاگرام با مشکل روبرو هستند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که سایر برنامه ها به خوبی دانلود شوند و بتوانید ویدیوها را از YouTube پخش کنید.

6 راه برای مشاهده استوری های اینستاگرام بدون شناخت طرف مقابل

برنامه را مجددا راه اندازی کنید

اگر اینستاگرام خراب می شود یا به خوبی کار نمی کند، همیشه ارزش راه اندازی مجدد را دارد. همانطور که از اندروید استفاده می کنم، برنامه را به صورت زیر راه اندازی مجدد می کنم:

تنظیمات و برنامه ها را در گوشی خود باز کنید.

در صورت موجود بودن، اینستاگرام را انتخاب کرده و اجباری را ببندید.

اگر برنامه از کار بیفتد و همچنین هنگام دانلود یک داستان ثابت شود، گزینه Force Quit ممکن است در دسترس نباشد. در این صورت خاکستری می شود. اگر نه، روی Force Quit ضربه بزنید، دستور را تایید کنید و اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید و دوباره امتحان کنید.

در iOS، به صفحه اصلی بروید و صفحه اینستاگرام را به سمت بالا بکشید تا بسته شود. برنامه به طور کامل بسته خواهد شد. کافی است دوباره آن را از کشوی برنامه خود باز کنید و دوباره تست کنید.

گوشی خود را ریستارت کنید

لود نشدن استوری های اینستاگرام نباید تقصیر گوشی شما باشد، اما تنها چند ثانیه طول می کشد، بنابراین ارزش امتحان کردن را دارد. یک هارد ریست روی گوشی خود انجام دهید سپس داستان را دوباره امتحان کنید. اگر به هر حال مشکلی در گوشی شما وجود داشت، باید همین الان رفع شود.

چرا فیلترهای اینستاگرام کار نمی کنند؟ 5 راه حل ساده

کش برنامه را پاک کنید

باز هم، پاک کردن کش برنامه اینستاگرام هیچ تفاوتی ندارد.

آپلود داستان ها ایجاد می کند، اما این آزمایش غیر مخرب است، بنابراین ارزش امتحان کردن را دارد. آیفون گزینه “Clear Cache” را ندارد، اما دارد

دارای “Offload Application” است که داده های غیر ضروری را از برنامه حذف می کند. در اینجا نحوه انجام آن در هر قالب آورده شده است:

در اندروید:

تنظیمات و برنامه ها را باز کنید

اینستاگرام را در دستگاه خود انتخاب کنید.

فضای ذخیره سازی را انتخاب کنید.

Clear Data و Clear Cache را انتخاب کنید.

در آیفون:

تنظیمات را باز کنید و روی «General» و «iPhone Storage» ضربه بزنید.

اینستاگرام را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید

روی “Offload Application” ضربه بزنید.

اینستاگرام را آپدیت یا دوباره نصب کنید

همچنین بعید است که نسخه قدیمی برنامه مانع از باز شدن داستان ها شود، اما ارزش بررسی را دارد. برنامه را در پلی استور یا اپل استور به روز کنید. اگر کار نکرد، می‌توانید به سادگی برنامه را حذف و دوباره نصب کنید.

در اندروید:

تنظیمات و برنامه ها را باز کنید

اینستاگرام را در دستگاه خود انتخاب کنید.

Uninstall را انتخاب کنید.

اینستاگرام جدید را از اینجا یا اینجا دانلود و نصب کنید.

در آیفون:

تنظیمات و General را باز کنید.

iPhone Storage را انتخاب کرده و Instagram را انتخاب کنید.

Delete Application را انتخاب کرده و انتخاب خود را تایید کنید.

اپ استور را باز کنید و اینستاگرام جدید را از اینجا دانلود کنید.

تاریخ و ساعت گوشی خود را بررسی کنید

ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما در واقع می تواند علت بسیاری از مشکلات شما باشد. تاریخ و زمان شما باید به طور خودکار به روز شود، اما گاهی اوقات ما آن را تغییر می دهیم یا یک اشکال در سیستم باعث رفتار نامناسب می شود. چه از آیفون یا دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید، تنظیمات تاریخ و زمان خود را بررسی کنید تا مشکل برطرف شود.

در اندروید:

تنظیمات را باز کنید و روی “مدیریت عمومی” ضربه بزنید – این دستورالعمل ها ممکن است بسته به سازنده متفاوت باشد، بنابراین می توانید از نماد جستجو استفاده کنید و “تاریخ و ساعت” را تایپ کنید تا مستقیماً به تنظیمات بروید.

روی تاریخ و زمان ضربه بزنید، سپس به حالت خودکار بروید یا منطقه زمانی خود را به روز کنید.

در آیفون:

تنظیمات را باز کنید و روی General ضربه بزنید.

روی تاریخ و زمان ضربه بزنید.

روی منطقه زمانی خود تنظیمی تنظیم کنید.

این‌ها تنها راه‌های مناسبی هستند که من برای رفع مشکلات زمانی که استوری‌های اینستاگرام دانلود نمی‌شوند و به مرور ادامه می‌دهند، می‌شناسم.

6 دلیل برای بلاک شدن در اینستاگرام و یک راه آسان برای رفع مشکل

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا