چرا تو اسنپ چت شماره موبایل قبول نمیکنه

اسنپ ​​چت

اندرویدزوم 17 آبان 1396 آموزش مقاله

اسنپ ​​چت یکی از پیام رسان های ویژه ای است که در سراسر جهان و همچنین ایران بسیار محبوب شده است. این پیام رسان با افزودن استیکرها و انیمیشن های جذاب بر روی چهره افراد بسیار معروف و محبوب شده است. اما اسنپ چت همیشه مشکلات ریز و درشتی برای ثبت نام، ورود و استفاده داشته است، به عنوان مثال کاربران اندروید ممکن است چندین بار پیش آمده باشد که هنگام ورود با خطای زیر مواجه شوند:

“اوه نه! ورود شما به طور موقت ناموفق است، پس لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید. اگر ورود شما همچنان ناموفق بود، لطفاً از https://support.snapchat.com/a/failed-login دیدن کنید :)”

اسنپ ​​چت اذعان داشت کسانی که از این پیام رسان با گوشی های روت شده استفاده می کنند ممکن است بیشتر از دیگران این پیام را دریافت کنند، هرچند که کل مشکل بسیار آزاردهنده است، اما اسنپ چت راهکارهایی برای این موضوع ارائه کرده است که سه مورد از آنها به شرح زیر است:

از اسنپ چت رسمی استفاده کنید و آن را از گوگل پلی دانلود کنید

بررسی کنید که زمان و تاریخ سیستم صحیح و به روز باشد

بررسی کنید که حساب Google شما معتبر است و به درستی با تلفن شما همگام شده است

نحوه همگام سازی اکانت گوگل با گوشی اندروید

1. به تنظیمات > حساب > افزودن حساب بروید.

2. روی گزینه Google ضربه بزنید و سپس اکانت معتبر جیمیل خود را وارد کنید و سپس بر روی Next کلیک کنید.

3. سپس رمز عبور خود را وارد کنید، Next و سپس Accept را انتخاب کنید.

4. Next و سپس گزینه پرداخت اطلاعات را بزنید و پس از انتخاب no thanks روی ادامه کلیک کنید

5. و به عنوان آخرین مرحله به گوگل رفته و سپس بر روی گزینه More و سپس Sync now کلیک کنید تا اکانت جیمیلی که وارد کردید در گوشی سینک شود.

اسنپ ​​چت یکی از محبوب ترین پیام رسان هایی است که روزانه میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. اگر شما هم قصد دارید به خانواده مولتی میلیونرهای این برنامه بپیوندید و عکس ها و فیلم های متنوع با فیلترهای جذاب بگیرید، با ما در آموزش نصب اسنپ چت همراه باشید…

چرا باید اسنپ چت را نصب کنیم؟

اساساً برنامه اسنپ چت بر این اساس طراحی شده است که کاربران این برنامه از فیلترهایی استفاده می کنند تا لحظات به یاد ماندنی خود را به صورت روان تری ثبت کنند. پیام‌های ناپدید شدن، داستان‌های 24 ساعته و اهداف متفرقه، اصلی‌ترین عواملی هستند که اسنپ‌چت را بسیار سرگرم‌کننده می‌کنند. جالب است بدانید در حال حاضر روزانه 332 میلیون کاربر در سراسر جهان در اسنپ چت فعال هستند. به نظر شما دلیل محبوبیت اسنپ چت چیست؟

طبق آمار و ارقام، افراد به طور متوسط ​​روزانه 145 دقیقه را در رسانه های عمومی سپری می کنند و در مورد اسنپ چت این میزان به 30 دقیقه در روز می رسد. دلیل اصلی محبوبیت این برنامه فیلتر اسنپ چت این است که استفاده از اکثر آنها واقعا سرگرم کننده است. اما چگونه می توان اسنپ چت را فعال کرد؟ در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه اسنپ چت را برای ایجاد یک حساب کاربری جدید نصب کنید…

آموزش نصب اسنپ چت

قبل از شروع آموزش اسنپ چت، باید برنامه را از پلی استور دانلود کنید. اگر هنوز این کار را نکرده اید، روی لینک زیر کلیک کنید:

توجه داشته باشید که باید VPN خود را در تمام مراحل راه اندازی Snapchat فعال نگه دارید.

پس از راه اندازی Snapchat، برنامه را باز کنید.

برای ایجاد یک اسنپ چت جدید، باید روی Sign Up کلیک کنید. انتخاب گزینه ورود برای کسانی است که قبلا یک حساب اسنپ چت ایجاد کرده اند و در حال حاضر اطلاعات حساب خود را به خاطر دارند.

پس از آن از شما خواسته می شود که نام خود را در قسمت First name و نام خانوادگی خود را در قسمت Last name وارد کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات خود، روی ثبت نام و پذیرش ضربه بزنید.

سپس از شما خواسته می شود که تاریخ تولد خود را در قسمت Birthday وارد کنید. به همین دلیل باید این بخش را تکمیل کنید زیرا سن قانونی برای استفاده از این پلتفرم 13+ است و اگر سن کمتری دارید، اسنپ چت استفاده از برنامه SnapKidz را توصیه می کند.

قیمت ویژه: 5,359,000 تومان

گوشی شیائومی ردمی 10A با 64 رم و 4 گیگابایت ظرفیت

قیمت ویژه: 5,899,000 تومان

سامسونگ گلکسی A14 دارای ظرفیت 64 رم و 4 گیگابایت است

قیمت ویژه: 8,499,000 تومان

گوشی هواوی Y9a دارای ظرفیت 128 گیگابایت رم است

قیمت ویژه: 5,099,000 تومان

گوشی شیائومی Redmi 10A با 64 رم و 3 گیگابایت ظرفیت

قیمت ویژه: 55,999,000 تومان

گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra 5G با ظرفیت رم 512 گیگابایت

قیمت ویژه: 49,799,000 تومان

گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 5G دارای ظرفیت 256 رم و 8 گیگابایت است

قسمت بعدی نام کاربری است. در این بخش باید یک نام منحصر به فرد به عنوان شناسه خود در اسنپ چت انتخاب کنید. دوستان شما می توانند شما را با نام کاربری شما پیدا کنند. این نام قابل تغییر نیست، بنابراین نامی را انتخاب کنید که با نوع حساب شما مطابقت داشته باشد.

در مرحله بعد، باید یک رمز عبور برای حساب اسنپ چت خود ایجاد کنید. ترجیحاً این رمز عبور شامل حروف بزرگ و کوچک، اعداد و علائم باشد.

در مرحله بعد از شما خواسته می شود که شماره موبایل فعال دستگاه را وارد کنید.

در مرحله بعد یک کد تایید 6 رقمی برای شما ارسال می شود. آن را در کادر وارد کرده و Continue را فشار دهید.

برای اثبات اینکه شما یک ربات نیستید، باید تصاویر مورد نظر را پیدا کنید و سپس دوستان خود را به لیست مخاطبین اضافه کنید. با کلیک روی Skip می توانید از این مرحله رد شوید.

راه اندازی اسنپ چت

اکنون که سایر مراحل یادگیری اسنپ چت را با موفقیت انجام داده اید، پس از ورود به اسنپ چت، باید یک سری کارها را انجام دهید:

افزودن دوستان: پس از فعال سازی اسنپ چت، اپلیکیشن لیستی از مخاطبین فعال در این برنامه را نمایش می دهد. برای انتخاب هر یک از آنها می توانید به راحتی روی Add ضربه بزنید. همچنین می توانید با کلیک روی Don’t allow، دسترسی برنامه به مخاطبین را ممنوع کنید. اگر به دنبال شخصی هستید که در این لیست نیست، نام کاربری او را وارد کنید.

ضبط یک اسنپ جدید: به هر عکس و فیلمی که در این برنامه گرفته می شود، اسنپ می گویند. از آنجایی که هر عکسی توسط دوربین گوشی گرفته می شود، اولین بار باید به برنامه اجازه دسترسی به دوربین را بدهید.

اگر می خواهید تنظیمات حریم خصوصی خود را تغییر دهید، راهنمای زیر می تواند کمک کند:

به صفحه پروفایل خود بروید و روی نماد تنظیمات کلیک کنید ⚙️.

به پایین بروید تا کنترل حریم خصوصی را پیدا کنید.

چه کسی می تواند به من پیام دهد یا تماس بگیرد؟ (چه کسی می تواند با من تماس بگیرد)

آیا من اعلان های همه را می بینم یا فقط دوستانم را؟ (برای من اعلان ارسال کنید)

چه کسی می تواند داستان من را ببیند؟ (چه کسی می تواند داستان من را ببیند)

چه کسی می تواند موقعیت مکانی من را در نقشه اسنپ چت ببیند؟ (چه کسی می تواند مکان من را ببیند)

اگر قصد دارید گوشی جدیدی بخرید که در بخش دوربین عملکرد خوبی دارد، اما از قیمت و مدل آن اطلاعی ندارید، از 19 محصول استفاده کنید.

امیدواریم پاسخ خود را در مراحل نصب آموزش اسنپ چت پیدا کرده باشید. اکنون وقت آن است که از امکانات بسیار خوب این برنامه بهره ببرید… در صورتی که در آموزش نصب اسنپ چت به مشکلی برخورد کردید، سوال خود را در نظرات برای ما ارسال کنید…

سوالات متداول

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

✔️ برای فعال سازی اسنپ چت باید شماره تلفن، نام کاربری، رمز عبور و تاریخ تولد خود را وارد کنید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید به مقاله ای که در آن تمام مراحل آورده شده است مراجعه کنید.

آیا می توانید در اسنپ چت پیام ارسال کنید؟

✔️ بله. اسنپ ​​چت حتی ویژگی های بیشتری نسبت به سایر پیام رسان ها ارائه می دهد. حتی می توانید با دوستان خود در چت بازی کنید.

اسنپ ​​چت برای چه سنی مناسب است؟

✔️ سن قانونی اسنپ چت 13 سال است. بنابراین کاربران 13 سال به بالا می توانند از این برنامه استفاده کنند.

چرا اسنپ چت نام کاربری من را نمی پذیرد؟

✔️ برای ایجاد حساب کاربری در اسنپ چت باید نام کاربری را وارد کنید که قبلا توسط کاربر دیگری انتخاب نشده است، زیرا ممکن است کاربران با این نام تمام شوند.

مگ/موبایل/آموزش نحوه فعال سازی اسنپ چت برای اندروید

موبایل

درناز خیبرگیر

او چندین سال در زمینه ترجمه فعالیت داشته و بیش از 3 سال در زمینه تولید محتوا فعالیت داشته است. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

پست های مشابه

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا