چرا تفاوت تطبیق فرهنگیان حذف شد

به گزارش راهبرد معاصر، برخی مناطق قوانین جدید را در سامانه https://profile.medu.ir بارگذاری کرده اند.

برخی از مناطق دیگر تصمیمات جدید را در سیستم اتوماسیون آپلود کردند که برای بارگذاری فرم های قانونی یا تصمیمات استفاده می شد.

برخی از مناطق ممکن است به دلایلی مانند عدم دسترسی و چاپ تصمیمات، سفارشات را در سیستم ها آپلود نکنند و از طریق دبیرخانه بخش ها به مدارس ارسال کنند.

به عنوان بخشی از صدور تصمیمات در سال 1401، تصمیمی برای کاهش یا کاهش حقوق نداریم.

هنگام تنظیم پیش نویس افزایش حقوق 1401 ارسالی به حوزه پایداری و چند بند، تفاوت بند (y) سال 98 و بند (1) بند الف سال 97 در بند “19” دستور استخدام نشان داده شده است.

بنابراین بند مابه التفاوت تعدیل 97 و مابه التفاوت تعدیل 98 ثابت می ماند و مبلغ ریالی آنها در بند دیگر از این تاریخ ثابت می ماند اما به معنای باطل شدن این بندها نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، الهیار ترکمن گفت: در این شرایط برنامه ریزی مالی پیچیده می شود، به ویژه مدیران استانی باید بتوانند حقوق فرهنگیان را در این زمینه تضمین کنند و به سمت تحقق اهداف حرکت کنند. اهداف کیفی.” بحث دور زدن قانون در آموزش و پرورش معنا ندارد و در دستور کار مدیران آموزش و پرورش نیست، یعنی مدیران به دنبال دور زدن قانون نیستند یا به اقتصاد بیت المال احترام نمی گذارند. از کنترل خارج شده و باعث دردسر و دردسر می شود.

تشکیل کمیته تعاملی بین آموزش و پرورش و دیوان محاسبات ضروری است

وی افزود: تقاضا دارم کمیته ای تعاملی بین وزارت آموزش و پرورش و دیوان محاسبات تشکیل شود تا در این شرایط اعمال قوانین را مدیریت کرده و نظارتی داشته باشد که بتواند راهنما و کمک کننده باشد. دادگاه در انجام تعهدات ذاتی خود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گفت: دو پرونده بسیار پیچیده و حساس داریم که در حال حاضر در مرحله اجرای احکام قضایی است و تقاضای من این است که اگر کمک و توجه خاصی به این دو صورت نگیرد. در مواردی، مشکلاتی برای آموزش پیش خواهد آمد. دیوان عدالت اداری برخی مصوبات معاونت توسعه مدیریت در دولت نهم و دهم از جمله برقراری حق آشتی، طبقه تشویقی و حق تشکیل خانواده برای زنان مجرد و … را نقض کرد. ما بر اساس آن اخطارها پرداخت به آنها را متوقف کرده ایم، اما اکنون اخطاریه های دادگاهی داریم که به این موضوع اشاره می کند که ما وجوه پرداخت شده را برمی گردانیم.

ما پرداخت را مسدود کرده ایم / بازپرداخت خارج از کنترل ما است

وی تصریح کرد: به عنوان مثال برای هر نفر حدود 17 میلیون تومان باید نسبت به مابه التفاوت نسبی که شامل 145 هزار فرهنگی می شود، بازپرداخت کنیم. یا در مورد صنف تشویقی که شامل کلیه کارکنان آموزش و پرورش می شود، از هر کدام 800 هزار تومان کسر و به حساب خزانه واریز کنیم. هفته گذشته ما را به شعبه اجرای احضار کردند و تاکید کردند که این اتفاق باید بیفتد وگرنه وارد مرحله بعدی نظارت می شود. درخواست بازپرداخت خارج از کنترل ما است. ما جلوی پرداخت را گرفته ایم اما بازپرداخت آن خارج از حیطه آموزش است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مجوزهای استخدامی آموزش و پرورش کاملاً مجوز آموزشی است و مجوز استخدام نیروی اداری به آموزش و پرورش اعطا نمی شود. بر اساس بخشنامه 230 شورای انقلاب، مجاز به استفاده از نیروهای آموزشی در مشاغل اداری هستیم. برخی از موارد مربوط به کادر آموزشی به مشاغل اداری نیز تعمیم می یابد زیرا ماهیت استخدام آنها آموزشی است، اما در حال حاضر در بخش اداری مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: مابه التفاوت نسبی 1.1 مشاغل آموزشی در افزایش حقوق استخدامی بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری نیز برای نیروهای اداری پرداخت می کنیم اما اخیرا شعبه چهارم کهگیلویه و بویراحمد. رای صادر کرد که احتمالا ملی می شود و اشاره می شود که این 1.1 را از مشاغل اداری کسر کنیم و پرداخت نکنیم.

الهیار ترکمن افزود: این مشکل انگیزه مراجعه به اداره را کاهش می دهد و میل به بازگشت به مدرسه برای دریافت این مبلغ را که حدود 400 هزار تومان است افزایش می دهد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تعداد پرسنل آموزش و پرورش اداری را حدود 30 هزار نفر عنوان کرد و گفت: این موضوع در دیوان عدالت اداری قابل رسیدگی است و لازم است رسیدگی شود. طرح ویژه برای حل آن

تفاوت بند انجام کار با سایر موارد در قرارداد کار چیست؟ اخیراً این سوال در شبکه های مجازی دست به دست می شود که بند «دیگری» در قرارداد کار را ناشی از رفع سختی کار در قضاوت ها می دانند که کاملاً نادرست است.

♦️تفاوت در انطباق چیست؟
با وضع قانون مدیریت خدمات کشوری و لزوم مهاجرت از قانون کار اداری به مدیریت خدمات کشوری، مولفه های قوی انتخاب شغل به طور طبیعی تغییر خواهد کرد، از جمله حذف مشاغل فوق العاده به دلیل انتشار احکام ابتدای سال 1387 و لزوم همسان سازی در طبق قانون کلیه ارقام مندرج در حکم سال قبل باید به سال بعد منتقل شود که با توجه به حذف برخی از اجزای این واگذاری منجر به کاهش دستمزد سال جدید نسبت به سال قبل می شود، بنابراین برای جلوگیری از این امر، تفاوت در قضاوت سال قبل سال جدید تحت عنوان تفاوت در اجرا به آخر احکام اضافه شد، به طوری که با توجه به تغییر در قانون مجازات های جدید از نظر میزان با مجازات های قبلی برابری می کند.

آیا از موارد فوق راضی هستید؟

22

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا