چرا به ارزوهایمان نمیرسیم

✔️ چرا رویاهایم را محقق نمی کنم؟

به این دلیل است که شما نمی دانید چه الگوی فکری را برای رسیدن به این خواسته تنظیم کنید. اگر نوع درستی از تفکر، الگوهای درست تفکر و عمل داشته باشید، می توانید به رویاهای خود برسید.

✔️ چگونه رویاهایمان را محقق کنیم؟

ما در این دنیا هم فیزیک کلاسیک داریم و هم فیزیک کوانتومی. برای رسیدن به رویاهایتان باید الگوهای ذهنی و فکری را انتخاب کنید که هم در فیزیک کار کنند و هم الگوهای ذهنی خود را طوری تنظیم کنید که هم در دنیای کلاسیک و هم در دنیای موج به نتایج دلخواه برسید. . در واقع شما باید الگویی را انتخاب کنید که شما را به موفقیت برساند.

می‌دانم که نرسیدن به رویاها و خواسته‌هایمان احساس بسیار بدی است، اما اگر تعجب می‌کنی که چرا به رویاها، خواسته‌ها و اهدافمان نمی‌رسیم، یکی از دلایل اصلی این است که حتی این مقاله را هم نخوانده‌ای. پایان و تمرکز… فکر می کنم یک چرخش در ذهن شما ایجاد شده است.

بیایید به سراغ ۸ مانع و دلیل مهم برسیم که چرا به اهداف، رویاها و خواسته های خود نمی رسیم.

1- شروع راه رسیدن به خواسته هایتان دشوار است

شروع هر کاری انرژی زیادی می خواهد و من و شما از این قاعده مستثنی نیستیم. هر بار که می خواهیم برای رسیدن به خواسته ها و اهدافمان تلاش کنیم، این مغز لعنتی به ما می گوید که همین حالا دست بردارید، فردا دیر نیست (ادامه هفته). )

اما راه حل چیست؟ راه حل این است که از قانون 5 دقیقه برای ایجاد خواسته ها و خواسته ها استفاده کنید، یعنی بگویید من فقط 5 دقیقه این کار را انجام می دهم و بعد تصمیم می گیرم که این کار را ادامه دهم یا نه، نمی دانید چه معجزاتی رخ خواهد داد، او خورد

بنابراین تصمیم گرفتیم که هر بار که قرار است کاری را انجام دهید، بگویید من آن را فقط 5 دقیقه انجام می دهم و نه بیشتر، و خواهید دید که چگونه انگیزه کافی برای ادامه پیدا خواهید کرد.

2- چرا رویاهایمان را محقق نمی کنیم، زیرا به دنبال یک تکنیک جادویی هستیم

بیشتر مردم فکر می کنند که من نمی دانم چگونه به خواسته هایم برسم وگرنه آن کارها را انجام می دادم و سریعتر به آرزوها و اهدافم می رسیدم. من هم می گویم: خیال باطل.

آیا می دانید مسواک زدن مفید است؟ آیا می دانید خواندن 5 صفحه در روز مفید است؟ آیا می دانید ورزش روزانه مفید است؟ حالا بگو آیا به این دانش عمل می کنی؟

پس حالا فهمیدید که اگر به رویاها، اهداف و خواسته های خود نمی رسیم به این دلیل است که بر اساس دانش خود عمل نمی کنیم و به دنبال تکنیکی جادویی هستیم که همه چیز را برای ما تغییر دهد.

3- اراده قوی دارم و گرفتار هوی و هوس نفس نمی شوم و حتما به خواسته هایم خواهم رسید.

انسان فکر می کند که قدرت همه چیز در دست اوست و می تواند به خوبی همه چیز را کنترل کند.

عزيزان، ميزان اراده هر فرد در اول صبح مانند ظرف پر است و تا آخر شب به تدريج کاهش مي يابد، يعني نمي توانيد براي آفرينش روياها و آرزوها و رسيدن به اهدافتان به قدرت اراده تکيه کنيد. . .

پس راه حل چیست؟ راه حل دوری از محرک هایی است که شما را از رسیدن به خواسته ها و رویاهایتان باز می دارد، اجازه دهید چند مثال بزنم:

اگر آرزوی شما کاهش وزن است: غذا را نزدیک اداره نگذارید، نوشابه و شیرینی نخرید، تا وقتی به یخچال می روید وسوسه نشوید از خیابانی که در آنجا زیاد است بروید. فست فود.

اگر می خواهید از هدر رفتن پول خود جلوگیری کنید: پول خود را در حسابی قرار دهید که رمز دوم ندارد و هر از چند گاهی سرمایه گذاری کوچکی مانند طلا و غیره انجام دهید، قبل از خرید لیستی تهیه کنید تا هدر نرود. پول تو. بدون نیاز به خرید اضافی و …

به همین ترتیب، ببینید چه محرکی شما را از خواسته ها و اهدافتان دور می کند و قبل از رسیدن به آن محرک مسیر خود را تغییر دهید.

4- امروز یک روز جذاب و منحصر به فرد است، از فردا شروع می کنم

در واقع می توان هر روز را به عنوان یک روز خاص نادیده گرفت و برای برآورده شدن آرزوها کاری نکرد و از فردا شروع کنیم.

امروز هوا ابری است، امروز تولد فلانی است، امروز خیلی خسته هستم، امروز مهمان دارم، امروز با چند دوست در یک کافه جلسه دارم، امروز تعطیل است و روزهای دیگر، هیچ روزی نباید برای تحقق رویاهایتان تلف شوید نمی گویم خوش نگذرد، روزها را می گویم. هدر ندهید، هر روزی که به پایان می رسد، مسیر رسیدن به خواسته ها و اهداف ما فراتر می شود.

5- من بهتر از دیگران هستم و تا حدودی خواسته هایم را برآورده کرده ام

عجب ترفند جذابی است، خودمان را با 5 نفر حقیر مقایسه می کنیم و می گوییم وضعیت من خیلی بد نیست و این باعث می شود برای رسیدن به اهداف و آرزوهایمان تلاشی نکنیم. البته این کار مغز هم هست.

آیا دوست دارید ماهیانه 5 میلیون تومان درآمد داشته باشید یا ماهی 100 میلیون تومان؟ اگر هدف دوم را دارید، ما وقت مقایسه با 5 نفر پست را نداریم، باید شروع کنیم و به سمت خواسته هایمان حرکت کنیم.

6- چرا به اهداف خود نمی رسیم؟ چون فکر می کنیم همه چیز را می دانیم

عده ای فکر می کنند راه رسیدن به رویاها، اهداف و خواسته های خود را مانند کف دست می دانند و به همین دلیل به مربی، آموزش، مطالعه و … اعتقادی ندارند. و به احتمال زیاد، این افراد هرگز به آرزوها و رویاهای بزرگ خود دست نخواهند داد.

یک عبارت بسیار خاص وجود دارد که فکر می کنم ذهن ما را روشن می کند:

نسخه فعلی شما فقط نتایج محدودی را برای شما به ارمغان آورده است. برای استفاده از ویژگی های بیشتر، باید نسخه خود را به روز کنید.

گوشی موبایل هم مثل موبایل هر سال آپدیت می شود و امکانات جدیدی در اختیار صاحبش قرار می دهد اما بعضی ها با افتخار می گویند من 30 سال پیش چیزی گفته ام و هنوز هم به همان اعتقاد دارم یعنی این شخص. نسخه 30 سال پیش

به یاد داشته باشید که حرف های یک مرد یکسان نیست، اما حرف های یک مرد یکسان است.

7- وقت کافی ندارم یا هنوز وقت هست

این افراد معمولاً از روی بوم می افتند، یعنی می گویند من برای انجام بعضی کارها وقت ندارم، بنابراین نمی توانم به آرزوها و اهدافم برسم یا هنوز برای تحقق رویاها و خواسته هایم وقت دارم و خواهم کرد. به زودی شروع کنید

اگر روزی 1 ساعت تلویزیون تماشا نمی کنید، اگر در شبکه های اجتماعی گشت و گذار نمی کنید، می توانیم بگوییم که زمان کافی ندارید.

8- آیا دنیا عادلانه است؟

عده ای فکر می کنند هر کاری انجام می دهند باید به زودی پاداش برآورده شدن خواسته های خود را دریافت کنند.

اگر پاداش سریع دریافت نکنند، شکایت خواهند کرد که چرا به رویاها، اهداف و خواسته هایم نمی رسم. اگرچه قرار نیست همه چیز در دنیا به طور مساوی تقسیم شود، شما کار خود را انجام دهید و بهترین نسخه از خود شوید، به احتمال زیاد به اهداف، رویاها و خواسته های خود نیز خواهید رسید، اما هیچ چیز در این دنیا قطعی نیست.

اگر می خواهید در مورد هوش کلامی بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید

آخرین کلمه

با تمام توان و انرژی خود برای تحقق خواسته ها، رویاها و اهداف خود تلاش کنید، در راه رسیدن به این هدف، احتمال اینکه اتفاق جالبی برای شما بیفتد بسیار زیاد است.

به خودتان اجازه ندهید روزی که می خواهید بمیرید این جمله را بگویید، ای کاش برای رسیدن به آرزوها و رویاهایم بیشتر تلاش می کردم.

5/5 – (2 امتیاز)

چرا به آرزوهایم نمیرسم ؟ – راز موفقیت – راز موفقیت

درج کنید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا