چرا با اپ نمیتونم موجودی بگیرم

پشتیبانی اپلیکیشن‌ آپ / راه‌های پیگیری مشکلات اپلیکیشن آپ

صفحه اصلی

پشتیبانی برنامه / راه هایی برای ردیابی مشکلات برنامه

اپلیکیشن های مالی 💰 به دلیل سادگی کارها در بین کاربران بسیار محبوب هستند. به خصوص در شرایط اپیدمی و اهمیت ماندن در خانه، استفاده از این برنامه ها برای انجام کارها در خانه رو به افزایش است. یکی از برنامه های فعال در این زمینه Up است. از آنجایی که برخی از کاربران با این برنامه مشکل دارند، امروز در انزل وب قصد داریم نحوه رفع مشکل رایج اپلیکیشن را به شما آموزش دهیم.

عیب یابی مشکل برد به برد، استعلام، نصب آیفون و غیره. نرم افزار کاربردی

نحوه حل مشکلات AP (آسان پرداخت)

در حال حاضر بیش از 30 سرویس از جمله کارت به کارت، موجودی، طرح خرید و شارژ و … می باشد. را می توان در برنامه اجرا کرد. با این حال، ممکن است هنگام کار متوجه خطاهای مختلفی شوید. در ادامه به نحوه حل مشکلات رایج می پردازیم.

گوشی را ریستارت کنید

گاهی اوقات اشکالات مختلف نرم افزاری یا تداخل های سطحی ممکن است رخ دهد که به راحتی با راه اندازی مجدد برطرف می شود. همچنین قبل از انجام روش های دیگر، بهتر است گوشی خود را ریستارت کنید.

رفع مشکل برنامه در آیفون

اگر کاربر آیفون و iOS هستید، برای استفاده از اپلیکیشن ابتدا باید به اپلیکیشن اعتماد کنید. برای انجام این کار، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

ابتدا اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. در مرحله بعد، برای رفع مشکل برنامه در آیفون، به تنظیمات گوشی رفته و روی General ضربه بزنید.

اکنون روی Device Management ضربه بزنید.

Seeb Co OR را در لیست باز باز کنید.

روی دکمه Trust Seeb Co OR ضربه بزنید.

اعتماد در پیام نمایش داده شده را انتخاب کنید.

اکنون می توانید از برنامه استفاده کنید.

همچنین اگر از کاربران اسنپ هستید و با آن با مشکل مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم ۱۶ روش رفع مشکل برنامه اسنپ را مطالعه کنید.

مشکل نرم افزار برنامه، خطای عدم تطابق کارت به کارت را حل کنید

چه چیزی باعث ایجاد خطا هنگام درخواست اطلاعات کارت می شود؟ بر اساس قانون جدید، برای فعالیت های خاص لازم است که صاحب شماره درج شده در درخواست با صاحب کارت یکی باشد. در غیر این صورت در حین تراکنش با خطای «تراکنش فقط با کارت متعلق به صاحب شماره همراه مجاز است» (مشکل خطا در درخواست کارت) مواجه می شوید. این فرآیند در سیستم Masterpiece انجام می شود. به عنوان مثال سقف کارت به کارت با اپلیکیشن App از 10 میلیون ریال به 30 میلیون ریال در برنامه های پرداخت افزایش یافته است. اما برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، قانون تطبیق شماره ملی دارنده کارت و سیم کارت برای این کار ضروری شده است.

برای حل این مشکل باید یا مالکیت سیم کارت را به نام خود تغییر دهید یا با استفاده از سیم کارتی که متعلق به خودتان است وارد برنامه شوید تا بتوانید تراکنش های کارت به کارت را با کارت خود انجام دهید.

اگر مشخصات مالک سیم کارت و کارت بانکی یکی است، اما باز هم با خطا مواجه می شوید، مشکل این است که درخواست را دریافت نکرده اید. برای حل این مشکل ابتدا یک معامله ساده مانند خرید بار، پرداخت قبض و … انجام دهید. با کارت تا مراحل درخواست تکمیل شود.

اختلال در برنامه، مشکل نرم افزار برنامه در iOS

به خاطر داشته باشید که در برخی موارد ممکن است مشکل از نقص خود برنامه باشد. در این مواقع فقط باید منتظر بمانید و مشکل را به پشتیبانی برنامه گزارش دهید تا آنها آن را حل کنند. می توانید با جستجو در اینترنت، استفاده از سایت برنامه یا بررسی برنامه در گوشی های دیگر کاربران مطمئن شوید.

خطا خطا در درخواست اطلاعات کارت

اگر هنگام درخواست اطلاعات کارت با خطا مواجه شدید، یکی از دلایل احتمالی قطع شدن موقت سیستم بانک صادرکننده کارت شما است. در این صورت بهتر است صبر کنید تا مشکل حل شود.

مشکل کارت به کارت

اگر هنوز مشکل کارت به کارت دارید، ممکن است کارت شما باشد. مشکلات مختلف کارت بانکی مانند مسدود شدن حساب، موجودی ناکافی و غیره می تواند منجر به خطا در هنگام جابجایی بین کارت شود.

برای حل مشکل در نرم افزار برنامه، برنامه را به روز کنید

در بسیاری از موارد، برای اینکه برنامه به درستی کار کند، برنامه باید به آخرین نسخه منتشر شده به روز شود. در غیر این صورت نمی توانید از آن به درستی استفاده کنید. فقط کافی است به فروشگاه برنامه خود بروید و برنامه را به روز کنید.

برای رفع مشکل برنامه، اینترنت را بررسی کنید

همانطور که می دانید، برنامه برای کار به اتصال اینترنت نیاز دارد. بنابراین باید مطمئن شوید که دستگاه شما به شبکه اینترنت صحیح متصل است. با باز کردن برنامه های آنلاین می توانید این موضوع را تأیید کنید. در غیر این صورت می توانید با شماره گیری کد دستوری *733# از خدمات آن استفاده کنید.

اگر شما هم از کاربران بازار هستید، برای رفع مشکلات برنامه بازار، مطالعه آموزش کامل 52 روش رفع مشکلات رایج برنامه کافه بازار برای شما راحت و مفید خواهد بود.

کش را حذف کنید

در موارد دیگر وجود داده های معیوب در حافظه کش و داده های برنامه باعث ایجاد مشکل می شود. می توانید با پاک کردن حافظه پنهان و داده های برنامه، مشکل را برطرف کنید.

غیرفعال کردن IP Changer

آیا به طور مرتب از سوئیچ های IP استفاده می کنید؟ هنگامی که سوئیچ های IP فعال هستند، برنامه ممکن است نتواند به درستی ارتباط برقرار کند. برای این منظور بهتر است برنامه های تغییر آدرس IP را غیرفعال کنید و سپس وارد شوید.

از حساب کاربری خارج شوید

برخی از کاربران توانستند با خروج از حساب کاربری خود و ورود مجدد مشکل را حل کنند. بنابراین می توانید این روش را نیز امتحان کنید.

برای رفع مشکل برنامه، مجوزهای برنامه را بررسی کنید

این برنامه به مجوزهای خاصی روی گوشی شما نیاز دارد تا به درستی کار کند. در بخش تنظیمات تلفن و برنامه‌ها، مجوزهای دسترسی برنامه را بررسی کنید.

مشکل برنامه، سایر سوالات متداول

همچنین اگر سوال دیگری در مورد استفاده از اپلیکیشن دارید، می توانید از قسمت سوالات متداول اپلیکیشن استفاده کنید. مسائل رایج و توضیحات دیگر در این بخش موجود است.

تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانید

تنظیمات نادرست شبکه نیز می تواند دلیل دیگری برای مشکل باشد. اگر همچنان مشکل دارید، می توانید تنظیمات شبکه تلفن را بازنشانی کنید. قبلاً نحوه تنظیم مجدد تنظیمات شبکه در Enzel Web را به شما آموزش داده ایم.

آیا برنامه مشکلی دارد؟ با پشتیبانی برنامه تماس بگیرید

اگر مشکل دیگری را تجربه کردید که در اینجا ذکر نشده است، یا نمی توانید مشکل خود را حل کنید، برای راهنمایی بیشتر باید آن را با پشتیبانی برنامه در میان بگذارید. کارشناسان برنامه به شما در حل مشکل کمک خواهند کرد.

در نهایت برای محافظت از گوشی خود، معرفی 8 برنامه مخرب و خطرناک اندرویدی را که نباید نصب کنید را بخوانید! فراموش نکن

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مقاله امروز شما را با راه حل های مشکل اپلیکیشن آشنا کرده ایم. شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه اپلیکیشن (پرداخت آسان) در نظرات همین پست به اشتراک بگذارید.

همه چیز درباره اپلیکیشن آپ

صفحه اصلی

همه چیز در مورد برنامه

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا