چرا باید وبلاگ داشته باشیم

فقط 6 دقیقه وقت بگذارید و این مقاله را بخوانید 🙂

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا باید وبلاگ داشته باشیم؟ برای بهبود کسب و کار اینترنتی خود و افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت خود، باید راه های هوشمندانه تری را برای جذب مخاطبان زیادی به وب سایت خود اتخاذ کنید. یکی از این روش ها ایجاد سایت وبلاگی است. در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم که چرا باید برای وب سایت خود وبلاگ داشته باشیم. بیایید پرداخت کنیم پس با الیت دیزاین همراه باشید.

وبلاگ چیست؟

وبلاگ یک یا چند صفحه وب است که می توان در آن مطالب را منتشر کرد و با کاربران به اشتراک گذاشت. این موضوعات می تواند افکار، نظرات، شعرها یا هر مطلب دیگری مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد.

شما می توانید مطالب مختلف و متنوعی را در این صفحات با موضوعات مختلف ارسال کنید و بر اساس دانش و تجربه ای که به دست آورده اید، محتوا ایجاد کنید و در سایت وبلاگ خود قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با تولید محتوا توصیه می کنیم مقاله تولید محتوا چیست را مطالعه کنید.

چرا باید وبلاگ سایت داشته باشیم ؟ 5 مزیت داشتن وبلاگ سایت

چرا باید وبلاگ داشته باشیم؟

امروزه یکی از راه های بازاریابی کسب و کار آنلاین، بازاریابی محتوای وبلاگ است. یعنی بسیاری از مخاطبان برای کسب اطلاعات در مورد موضوعات مختلف به اینترنت مراجعه می کنند و اطلاعات مربوط به این موضوع را جمع آوری می کنند. محتوا شامل چندین گروه در قالب محتوای متنی، صوتی، تصویری، تصویری و گرافیکی است. اگر با تولید محتوای بصری آشنایی ندارید می توانید به مقاله تولید محتوای بصری چیست در سایت الیت دیزاین مراجعه کنید.

در حال حاضر محتوای متنی بیشترین سهم از بازدید را در اینترنت دارد. محتوای متنی اصولی دارد که اگر این اصول را رعایت نکنید، محتوای متنی شما ارزشی ندارد. برای آشنایی بیشتر با اصول محتوای متنی مقاله 5 اشتباه در ایجاد محتوای متنی را مطالعه کنید.

اگر یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اید، می توانید با ایجاد یک صفحه وبلاگ برای وب سایت خود، مشتریان زیادی را جذب کنید. در واقع، با ایجاد یک وبلاگ برای کسب و کار خود و ایجاد محتوا برای خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید، می‌توانید به جای جستجوی اطلاعات در مورد برند خود و زمانی که مشتری به اطلاعاتی نیاز دارد تا شما را در مورد محصولات و خدماتتان راهنمایی کند، روی برند خود تمرکز کنید. محصولات موجود در سایت های دیگر، شما به راحتی می توانید اطلاعات مربوطه را از طریق وبلاگ خود دریافت کنید.

مزایای داشتن وبلاگ برای سایت چیست؟

اکثر سایت هایی که وبلاگ دارند موفق تر از سایت هایی هستند که ندارند، زیرا با تولید محتوا می توانید مخاطبان زیادی را به سایت جذب کنید و تنها با تمرکز بر وبلاگ نویسی نمی توانید موفق باشید.

علاوه بر این، با کمک وبلاگ نویسی که یکی از ارزان ترین روش های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک است، می توانید کاربران زیادی را برای بازدید از سایت جذب کنید و ترافیک سایت را افزایش دهید.

اهمیت بلاگ برای شناسایی نیازهای کاربران

اهمیت وبلاگ نویسی برای شناسایی نیازهای کاربران

یکی از مزایای داشتن وبلاگ شناسایی و به دست آوردن نیازهای مشتریان است که بر اساس شناسایی این نیازها می توانید طیف وسیع تری از خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید. با دسترسی آسان به اینترنت، بسیاری از مخاطبان نیازهای خود را از طریق مرورگرهای جستجوی اینترنتی برآورده می کنند.

با ایجاد یک وبلاگ و بررسی آمار آن می توانید متوجه شوید که مشتریان به دنبال چه هستند و به دنبال چه هستند؟ چه محتوایی آنها را در کسب و کار شما مورد علاقه قرار می دهد؟ و شما می توانید بسیاری از اطلاعات دیگر که نیازهای مشتری را نشان می دهد به دست آورید.

پس از تجزیه و تحلیل و بررسی این نیازها، می توانید ابتدا محصول مورد نظر مشتریان را بسازید یا در وبلاگ سایت محتوا ایجاد کنید و نیازهای مشتری را برآورده کنید.

پس از آن شاهد تغییرات زیادی در زمینه فعالیت خود خواهید بود. با شناسایی نیازهای کاربران و رفع آنها می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید و مخاطبان وفاداری برای خود داشته باشید.

اهمیت وبلاگ نویسی برای افزایش سئو

همه سایت ها بر اساس محتوایی که دارند در موتورهای جستجو رتبه بندی می شوند و اگر سایت شما فاقد محتوا باشد، در نتایج جستجوی مرورگرها ظاهر نمی شود. یکی از موارد مهم برای سئو سایت، فعالیت های سایت شما است و از این رو می توانید شانس حضور در نتایج موتورهای جستجو را داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با سئو می توانید مقاله سئو چیست؟

ایجاد محتوای استاندارد برای سایت شما در مورد سئو بسیار مهم است، به همین دلیل باید برای سایت خود یک وبلاگ داشته باشید تا بتوانید با تولید محتوا سئوی سایت خود را افزایش دهید و در رتبه های برتر نتایج جستجو قرار بگیرید.مرورگرها جستجو کنید.

به خاطر داشته باشید که برای کسب بهترین رتبه برای سایت خود، محتوای وبلاگ شما باید همیشه به روز شود و به طور مرتب مطالب خود را منتشر کنید تا بتوانید سایتی فعال داشته باشید.

ترافیک بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهید

اگر می خواهید مخاطبان زیادی را به سایت خود جذب کنید و بازدید سایت خود را افزایش دهید، می توانید با داشتن وبلاگ به هدف خود برسید. اما برای رسیدن به این نتیجه ابتدا باید پربازدیدترین موضوعات مرتبط با فعالیت خود و نیازهای کاربران سایت خود را شناسایی کنید.

سپس بهترین و مفیدترین محتوایی را ایجاد کنید که کاربران می خواهند در رتبه های برتر گوگل قرار دهند و کاربران جدیدی را به سایت خود جذب کنید. داشتن وبلاگ در افزایش بازدید سایت مفید خواهد بود و یکی از ساده ترین گزینه ها برای افزایش بازدید سایت است.

معرفی خدمات و محصولات در وبلاگ

ارائه خدمات و محصولات در وبلاگ

ایجاد وبلاگ برای سایت به شما این امکان را می دهد که محتوا را با دیگران به اشتراک بگذارید و خدمات و محصولاتی را که ارائه می دهید شرح دهید.

برای ایجاد اعتماد و اعتبار در حوزه محصولات و خدمات خود، می توانید مقالات مفیدی را در بخش وبلاگ ایجاد کنید و محصولات خود را به نمایش بگذارید. با انجام این کار، مخاطبان شما خواهند فهمید که شما در حرفه خود حرفه ای هستید.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که ارزشی در وبلاگ ایجاد خواهید کرد. به عبارت دیگر محصولات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. بنابراین نباید از روش های تبلیغاتی زیاد استفاده کنید و روی انتشار محتوا و برندسازی از طریق وبلاگ ها تمرکز کنید تا بتوانید کاربران را متقاعد کنید.

افزایش ارتباط با کاربران با استفاده از وبلاگ سایت

ایجاد محتوا و مقالات مفید و استاندارد به بهبود تعامل با مخاطب کمک می کند و ارتباط با مخاطب را تسهیل می کند. اگر در وبلاگ خود قسمت نظرات قرار دهید، کاربران می توانند نظرات خود را در مورد مقاله و محتوای شما بیان کنند و اگر انتقاد یا پیشنهادی برای بهبود محتوای شما دارند، می توانند آن را بیان کنند و حتی می توانند نیازهای خود را به اشتراک بگذارند. به همین دلیل می توانید مطالب خود را بهتر بنویسید و با کاربران تعامل بیشتری داشته باشید.

5 مزیت یک سایت وبلاگ برای تجارت

کسب و کارهایی که وبلاگ دارند، لینک های ورودی بیشتری به سایت خود دارند تا سایت هایی که ندارند.

ایجاد اعتماد و رضایت مشتری

کسب قدرت برند در تجارت

تمرکز بر محصولات و ارائه اطلاعات

جذب مخاطبان و مشتریان جدید برای ارائه خدمات و فروش بیشتر

نتیجه

در این مقاله شما را با وبلاگ سایت و اینکه چرا باید برای سایت وبلاگ داشته باشیم آشنا کردیم و مزایای داشتن وبلاگ برای سایت را توضیح دادیم. داشتن یک وبلاگ به شما کمک می کند تا رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را بهبود بخشید، با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید و افراد را به سمت برند خود جذب کنید.

پس با ایجاد وبلاگ در سایت خود راه را برای پیشرفت کسب و کار خود هموار کنید و سایت خود را به منبعی از محتوای جامع و مفید تبدیل کنید. زیرا با تولید محتوای جامع و مفید می توانید کاربران زیادی را به سایت خود جذب کنید و روز به روز بر تعداد بازدیدکنندگان سایت خود بیافزایید.

امتیاز بدید و بفرستید برای دوستاتون

با گذشت زمان و ظهور استارتاپ ها و برندهای مختلف، داشتن وبلاگ به یک شرط ضروری برای هر سایتی تبدیل شده است. فرقی نمی کند که هدف شما از استفاده از وبلاگ ها یک وبلاگ شخصی باشد که در آن مطالب روزانه ارسال می کنید یا وبلاگی برای تجارت خود دارید که در آن نحوه کار با خدمات ارائه شده و آموزش های لازم را در مورد محصول خود یاد می گیرید. در هر صورت، برای هر هدفی که می خواهید وبلاگ نویسی کنید، داشتن یک وبلاگ و ایجاد محتوا، مزایای وبلاگ نویسی را برای شما به ارمغان می آورد. البته وبلاگ نویسی به معنای ایجاد وبلاگ در خدمات وبلاگ نویسی نیست. در این مقاله به مزایای وبلاگ نویسی می پردازم و دلایل شگفت انگیزی را برای استفاده از وبلاگ ارائه می کنم؟ من برای راه اندازی وبلاگ شما بر اساس این دلایل و بدون اتلاف وقت هزینه می کنم.

چرا باید از وبلاگ استفاده کنیم؟

منظور ما از وبلاگ نویسی در اینجا ایجاد وبلاگ در دامنه اصلی سایت است که می تواند در خود سایت اصلی باشد یا می توانید وبلاگ خود را در یک پوشه راه اندازی کنید. بنابراین استفاده از خدماتی مانند بلاگفا در این مقاله لحاظ نشده است. تنها مزیتی که سرویس های وبلاگ نویسی می توانند داشته باشند داشتن دامنه معتبر بالا است که می تواند به رشد سریعتر شما در موتورهای جستجو کمک کند، اما دلایل اصلی دیگری وجود دارد که استفاده از خدمات وبلاگ نویسی را نقض می کند.

به سایت های بزرگ فکر کنید. چرا یک سایت میزبانی وب از وبلاگ استفاده می کند؟ یا اینکه سایتی در زمینه فروش کمپوست مصرفی در کشاورزی از وبلاگ استفاده می کند چه دلیلی دارد؟ آیا نداشتن وبلاگ برای سایت هایی در این زمینه باعث شده فروش کمتری نسبت به رقبای خود که از وبلاگ و تولید محتوا استفاده می کنند را تجربه کنند؟

کسب و کارهای موفق وبلاگ دارند!

البته کسب و کارهایی که وبلاگ دارند موفق تر از آنهایی هستند که وبلاگ ندارند. زیرا وبلاگ این شرکت ها در واقع به محل ملاقات مشتریان تبدیل شده است. جدای از آن، این سوال بر روی برند متمرکز بود و هر زمان که مشتری نیاز به مشاوره در مورد خدمات مربوطه داشت، به جای گشتن در سایت های مختلف، می تواند پاسخ سوالات خود را از وبلاگ همان سایت دریافت کند.

مزایای وبلاگ نویسی و مزایای داشتن وبلاگ

این روزها حتما در مورد بازاریابی محتوا و بازاریابی اینترنتی شنیده اید و اهمیت تولید محتوا را که روز به روز پر رنگ تر می شود، می دانید. تولید محتوا بهترین و آخرین سنگری است که می توانید برای جذب مشتریان زیادی از آن استفاده کنید. آمار زیر ممکن است برای شما جالب باشد.

کسب و کارهای دارای وبلاگ 97 درصد بیشتر از سایت های بدون وبلاگ لینک های ورودی به سایت خود دارند.

81 درصد از کاربران ایالات متحده به وبلاگ ها و استفاده از اطلاعات ارائه شده در وبلاگ ها اعتماد دارند.

بازاریابان اینترنتی که وبلاگ دارند 68 درصد بیشتر از کسانی که وبلاگ ندارند، سرنخ دریافت می کنند.

60 درصد از کاربران هنگام مطالعه محتوای شخصی سازی شده یک شرکت در وبلاگ خود، دیدگاه مثبتی نسبت به آن شرکت دارند و 61 درصد از کاربران آمریکایی از این طریق خدمات چنین شرکتی را خریداری و استفاده می کنند.

متاسفانه برخی از مدیران سایت به دلایل مختلف از جمله طولانی بودن روند جذب مشتری از طریق وبلاگ، عدم توانایی در تولید محتوا، عدم تمایل به پرداخت هزینه برای نویسنده و محتوای تولیدی و … از ایجاد وبلاگ برای کسب و کار خود سرباز می زنند. اما نادیده می گیرند که آینده در تولید محتواست و بدون تولید محتوا و تمرکز صرف بر تبلیغات نمی توان به موفقیت دست یافت. اکنون به ارائه مزایای وبلاگ نویسی و مزایای داشتن وبلاگ برای تجارت ادامه خواهم داد.

1. نیازهای روز را برآورده کنید

مزیت اصلی داشتن وبلاگ برای سایت این است که می توانید نیازهای روزانه مشتریان را بشناسید و با برنامه ریزی صحیح محصول جدیدی ایجاد و معرفی کنید. بزرگترین ایده های خلاقانه از بررسی این نیازها به وجود می آیند و تا زمانی که نیاز ایجاد نشود، محصولی وجود نخواهد داشت.

در همین زمینه، مسائل وبلاگ نویسی را بخوانید

فقط آمار وبلاگ و سایت را تکان دهید و ببینید مشتریان بیشتر به دنبال چه چیزی هستند؟ آنها به دنبال چه می گردند؟ چه موضوعاتی آنها را در شرکت شما مورد علاقه قرار می دهد؟ و تمام اطلاعات دیگری که می توانید با گرفتن آمار بدست آورید. سپس با نگاهی به این نیازها، ابتدا محصولی ایجاد می کنید یا در وبلاگ محتوا ایجاد می کنید و نیازهای مشتری را جذب می کنید. پس از آن باید تغییرات را مشاهده کنید، در اینجا چند نمونه خوب وجود دارد.

جلب رضایت مشتری

قدرت برند را بدست آورید

بر روی محصول تمرکز کنید و به عنوان اولین شرکتی که این ایده را راه اندازی کرده است، فهرست شوید

با جسور کردن این ایده، ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو دریافت کنید

جذب مشتریان جدید و افزایش فروش

و…

2. سئوی سایت را افزایش دهید

سایت هایی که فقط در زمینه فروش محصولات یا ارائه خدمات خاص فعال هستند، صفحات کمتری را در آنجا ایجاد خواهند کرد. شاید حتی در یک شرکت تا یک سال خبری از ایجاد صفحه جدید نباشد. بنابراین با ایجاد وبلاگ برای سایت نیاز به ایجاد صفحات بیشتر و شناخته شدن به عنوان یک سایت فعال توسط گوگل داریم. البته تولید صفحات به این معنا نیست که هر روز محتوای بی کیفیت و بیهوده را تنها با هدف داشتن لینک بیشتر در گوگل ضبط کنید. بلکه صفحات ما باید کاملا بر اساس اصول تولید محتوا ایجاد شوند.

در همین زمینه، آموزش نمایه سازی سریع محتوا در گوگل را مطالعه کنید

این کار را در قالب یک سرگرمی و اوقات فراغت مرور می کنیم. فکر می کنید بعد از یک سال وبلاگ نویسی چه اتفاقی می افتد؟ شاید رویدادهای زیر از تجربیات خودم برای شما جالب باشد.

من به شخصه رتبه الکسا را ​​اصلا معیار سنجش سایت نمی دانم. اما پس از یک سال فعالیت منظم و روزانه وبلاگ نویسی، سایت الکسا شاهد افزایش قابل توجهی 6 برابری بود.

در ابتدا، ترافیک سایت به 2000 آی پی در روز می رسید، اما پس از یک سال، کل ترافیک به بیش از 10000 بازدیدکننده منحصر به فرد رسید.

میانگین رتبه سایت در موتور جستجو بین 8.9 تا 12 است، اما پس از یک سال برای کلمات مرتبط با تجارت به 2.3 می رسد که بیشتر آنها مربوط به همان وبلاگ هستند.

اصولا داشتن محتوای با کیفیت و کامل هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو بسیار مهم است. بنابراین این مشکل شرکت هایی را که یک سال پیش رقیب یکدیگر بودند از خود دور کرده است. آنقدر که دیگر نمی توان آنها را رقیب دانست.

بنابراین به راحتی می توان دریافت که استفاده از وبلاگ در سایت منجر به رشد بسیار قوی در فعالیت موتورهای جستجو می شود که مزایای بسیاری را در پی خواهد داشت.

تصویر از upsplash.com

3. افزایش بازدید سایت و جذب بازدید کننده

به لطف این افزایش سئوی سایت با استفاده از وبلاگ، اکثر بازدیدکنندگان از طریق وبلاگ تامین می شوند. در نظر داشته باشید که در این مدت یک ساله وبلاگ نویسی و تولید محتوا در کسب و کار اینترنتی که دارید، هیچ هزینه ای برای تبلیغات خرج نکرده اید. حالا اگر بعد از یک سال پولی را که قصد داشتید صرف تبلیغات کنید برای بهبود بیشتر وبلاگ و تمرکز بیشتر روی وبلاگ نویسی هزینه کنید، وضعیت چند برابر نمی شود؟

در همین زمینه بخوانید و سرعت بارگذاری سایت را افزایش دهید

با این افزایش ترافیک وبلاگ، کاربران جدیدی وارد وب سایت شما می شوند. پس از مطالعه محتوا، آنها با کسب و کار شما آشنا می شوند و برخی از این کاربران از طریق برندسازی، مشتری مداری، تمرکز بر ارائه خدمات از طریق وبلاگ نویسی و ایجاد ارزش به مشتریان شما تبدیل می شوند.

4. به مشتریان اطلاع دهید

همه به طور مرتب ایمیل های خود را چک نمی کنند. اما اکثر مشتریانی که به دست می آورید به طور مرتب از وبلاگ شما برای خواندن مطالب جدید بازدید می کنند. به همین دلیل کافی است در بخشی از وبلاگ که بیشتر به چشم می آید و در چشم مشتری است قسمت اطلاعاتی را در نظر بگیرید.

هر زمان که می‌خواهید سیستم را ارتقا دهید یا هر گونه بی‌نظمی را برطرف کنید، کافی است از چند روز قبل مشتریان را از طریق این وبلاگ مطلع کنید تا در صورت نیاز به انجام کاری، قبل از اینکه کسب و کار شما برای مدتی موقتاً وارد حالت تعمیر شود. داده ها و اطلاعاتی که آنها برای تولید و گزارش نیاز دارند.

5. تعامل با مشتری را افزایش دهید

داشتن تعامل بیشتر با مشتری و حفظ ارتباط مستقیم و شناخته شده با مشتری تا حد امکان در یک کسب و کار آنلاین مهم ترین بخش هر کسب و کاری محسوب می شود. صرفاً تولید محتوای با کیفیت نیازهای مشتری را برآورده نمی کند. در عوض، مشتری باید با شما تعامل داشته باشد و رابطه برقرار کند. باید مشخص باشد که او با چه کسانی تعامل و همکاری دارد. شاید ایده های زیر نیز برای افزایش تعامل خلاقانه باشد.

یک بخش مصاحبه در وبلاگ خود ایجاد کنید و کارمندان و بیوگرافی آنها را معرفی کنید. مشتریان می توانند با خواندن بیوگرافی کارمندان و تجربه کاری آنها با شرکت بدانند که با چه کسی سروکار دارند.

با دعوت از آنها و ایجاد کمپین های هشتگ در شبکه های اجتماعی، مشتریان را با خود همراه کنید. در پایان می توانید برای بهترین ها جوایزی در نظر بگیرید. این به تصویر برند شما کمک می کند.

یک بخش نظرات برای مشتریان ایجاد کنید تا نگرانی‌های خود را در مورد شرکت یا هر بازخوردی که ممکن است برای سایر مشتریان شرکت مفید باشد، ارسال کنند.

فقط این نیست که قرار است تجارت شما یکنواخت باشد و مشتری باید به شما وفادار باشد. درعوض، شما باید راه های مختلفی را برای تعامل با مشتریان دیگر با پیاده سازی آنها ارائه دهید. چه این تعامل خوب یا بد باشد، باید آن را اجرا کنید. اگر مشتری انتقادی است، باید دلیل آن را پیدا کنید و ببینید چه چیزی را از دست داده اید. آیا این انتقاد موجه است؟ در هر صورت، باید کاری انجام دهید که مشتری را راضی کند.

به خاطر داشته باشید که همان نظرات مشتریان و کاربران در تجارت سازنده خواهد بود. پس از انتقاد و قرار گرفتن در لیست داوران کاربران نگران نباشید. 😀

موضوع دیگر این است که این موارد به دیگران کمک می کند تا در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند. ساده ترین راه برای ایجاد تعامل با کاربران را می توان از قسمت نظرات پیاده سازی کرد. البته سعی نکنید نظرات انتقادی و منفی را سانسور کنید. شاید فکر کنید که این دیدگاه ها باعث ترساندن کاربران جدید و ایجاد شک و تردید می شود، اما باید بدانید که اگر درصد بالایی از مشتریان راضی داشته باشید، آن مشتریان با دادن پاسخ های مثبت، کاربر را راضی خواهند کرد. تنها چیزی که لازم است این است که مشتریان خوشحال شما نظرات و تجربیات خود را در مورد تجارت شما به کاربران بگویند.

تصویر از upsplash.com

6. استفاده تبلیغاتی و معرفی محصولات جدید

هنگامی که وبلاگ شما رشد کرد و با سئو و افزایش ترافیک وبلاگ، می توانید شروع به ایجاد محصولات جدید و معرفی محصولات کنید. این وبلاگ می تواند بهترین مکان برای معرفی محصول و همچنین ارائه کدهای تخفیف برای خرید محصول باشد. حتی می توانید برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی از طریق وبلاگ خود از مشتریان خود بازخورد بخواهید.

به خاطر داشته باشید که مشتریان عضوی از خانواده کسب و کار شما هستند که باید از آنها محافظت و حمایت کنید.

البته به خاطر داشته باشید که ارزشی در وبلاگ ایجاد خواهید کرد. بنابراین در استفاده از این روش های تبلیغاتی زیاده روی نکنید. در عوض، بر انتشار محتوا و برندسازی از طریق وبلاگ نویسی تمرکز کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که:

این روزها کاربران دشمن تبلیغات هستند!

7. ایجاد ارزش و تصویر برند

اگر وبلاگ نویسی به صورت صحیح و اصولی دنبال شود، مهمترین فایده آن ارزش آفرینی آن است. اگر می خواهید دیده شوید، برند شوید و مهم تلقی شوید، باید برای مشتری ارزش ایجاد کنید. به یاد داشته باشید هیچ چیز مهمتر از معنویت و ایجاد ارزش در ذهن مشتری نیست. پس از ایجاد ارزش، با سیل نظرات تشکر و ستایش مشتریان مواجه خواهید شد.

به خواندن در همین زمینه ادامه دهید، چگونه یک وبلاگ خوب بسازیم

با ارائه اطلاعات مفید به مشتریان ارزش ایجاد کنید. اگر مشکلی دارند در اسرع وقت آن را حل کنید. از یادگیری ترفندهای مختلف غافل نشوید. حتی هدف شما این نیست که آنها را توصیه نکنید زیرا آنها مشتریان شما نیستند. در عوض، بدانید که اگر برای کاربرانی که مشتریان رقبای شما هستند، ارزش ایجاد کنید، با دیدن این میزان ارزش آفرینی، کاربران جذب کسب و کار شما خواهند شد.

8. از حالت خشک و ثابت خارج شوید

کار خشکی نخواهید داشت. داشتن وبلاگ می تواند خشکی یک کسب و کار را برطرف کند و ماهیت بی روح و تکراری را از بین ببرد. تمام مزایای ذکر شده در بالا برای وبلاگ نویسی، نتیجه اصلی آنها خروج یک تجارت از حالت خشک و یخ زده خواهد بود.

چگونه یک وبلاگ بسازیم؟

اکنون که مزایای مختلف وبلاگ نویسی و مزایای داشتن وبلاگ برای وب سایت خود را می شناسید و تصمیم به وبلاگ نویسی گرفته اید، باید با روش های راه اندازی وبلاگ نیز آشنا شوید. راه اندازی وبلاگ می تواند با خرید هاست و دامنه و راه اندازی آن با یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس شروع شود. در همین راستا در مقاله آموزش رایگان سایت سازی توضیحات مفصلی ارائه کرده ام که بر اساس آن می توانید وبلاگ خود را راه اندازی کنید.

اما از آنجایی که دو راه ممکن برای داشتن وبلاگ در کنار سایت وجود دارد، بیایید بررسی کنیم که کدام یک بهترین گزینه خواهد بود. همانطور که می دانید و دیده اید داشتن وبلاگ برای سایت که در سایت های بزرگ هم همینطور است به دو صورت پیاده سازی می شود.

یک وبلاگ برای سایت در یک زیرپوشه مانند site.com/blog ایجاد کنید

یک وبلاگ برای یک سایت در یک زیر دامنه مانند blog.site.com ایجاد کنید

کدام گزینه برای شما مناسب تر به نظر می رسد؟ ساب دامین یا ساب پوشه؟ افکت ساب دامنه در سئو بهتر است یا افکت ساب فولدر در سئو؟

اگر متوجه شده باشید، بزرگترین شرکت های اینترنتی برای این منظور از پوشه های فرعی استفاده می کنند. زیرا ایجاد وبلاگ در یک زیرپوشه جزئی از سایت محسوب می شود و از این طریق می توانید بر افزایش اعتبار دامنه و کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو تمرکز کنید. اما استفاده از ساب دامنه در وبلاگ به خودی خود یک سایت مجزا محسوب می شود و تاثیر زیادی روی دامنه نخواهد داشت. بنابراین اگر قصد دارید یک وبلاگ برای سایت و وبلاگ ها ایجاد کنید، حتما وبلاگ را در یک پوشه یا زیر پوشه ایجاد کنید. به زودی مقاله مفصلی در این زمینه منتشر خواهم کرد.

وبلاگ نویسی بخش مهمی از هر کسب و کاری است. اما سوالی که کسب‌وکارها همیشه می‌پرسند این است: «چرا کسب‌وکار من به وبلاگ نیاز دارد و چرا باید وبلاگ داشته باشیم؟» » پاسخ این است که مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، باید یک وبلاگ داشته باشید. در این مقاله، 6 دلیل برای نیاز کسب و کار شما به یک وبلاگ را کشف خواهید کرد.

چرا وبلاگ داشته باشیم؟

1. یک وبلاگ می تواند استراتژی بازاریابی شما را حفظ کند و محتوای مرتبط شما را ساختار دهد.

خدمات و کالاهای تبلیغاتی در یک محیط تجاری بسیار رقابتی کار آسانی نیست. یک وبلاگ در این شرایط مفید است و به کسب و کار شما در ارائه چند رسانه ای کمک می کند. یک وبلاگ مخاطب را جذب می کند و کسب و کار شما را تبلیغ می کند. تبلیغ ویدیوها، پادکست ها، مصاحبه ها و موارد دیگر را در وبلاگ خود در نظر بگیرید. این یک محتوای مفید برای مخاطبان شما و محتوای عالی برای وب سایت شما خواهد بود.

2. یک وبلاگ می تواند مشتریان جدیدی را جذب کند.

وبلاگ نویسی و انتشار محتوای مرتبط ابزار بسیار مفیدی برای افزایش ترافیک وب سایت و خدمات شما است. با کمک استراتژی های سئو مانند کلمات کلیدی، عناوین، توضیحات متا و موارد دیگر، پست های وبلاگ به ابزاری قدرتمند برای هدایت ترافیک به وب سایت و برند شما تبدیل می شوند. علاوه بر این، هر پست وبلاگ جدیدی که منتشر می کنید، صفحه جدیدی را به وب سایت شما اضافه می کند، که به سئوی وب سایت شما کمک زیادی می کند، زیرا به گوگل و سایر موتورهای جستجو دلیلی می دهد تا دوباره سایت شما را بخزند. وب سایت و محتوای جدید برای فهرست بندی پیدا کنند.

3. یک وبلاگ می تواند یک جامعه در اطراف وب سایت و سازمان شما ایجاد و تبلیغ کند.

این یک راه عالی برای ایجاد آگاهی و آگاهی از خدمات شما و ایجاد برابری بلندمدت با مشتریان بالقوه است. وبلاگ های خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و جامعه ای را پیرامون پست ها، ایده ها و بینش های تجاری خود بسازید. وقتی وبلاگ را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید و بازدیدکنندگان جدیدی را برای وب سایت خود جذب می کنید، خواهید دید که یک وبلاگ چقدر می تواند در جذب مخاطب موثر باشد.

4. یک وبلاگ می تواند در زمینه خاصی که مورد علاقه شماست به شما اعتبار بدهد.

هیچ چیز به اندازه یک شهرت خوب نیست و وبلاگ نویسی از این فرآیند استفاده می کند زیرا به شما امکان می دهد دیدگاه خود را به روشی جدید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

5. یک وبلاگ می تواند به شما در تبلیغ کمک کند.

تحقیقات نشان می‌دهد که حدود ۸۰ درصد از کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند به جای تبلیغات سنتی «اکنون بخر»، در قالب یک سری مقالات تبلیغ کنند. مشتریان نیز کمی از روش های تبلیغاتی مرسوم خسته شده اند. بنابراین بسیار مهم است که راه های خلاقانه ای برای ارائه خدمات خود به محیط کسب و کار بیابید.

6. یک وبلاگ می تواند به شما کمک کند که برای مشتریان بالقوه خود معتبرتر جلوه کنید.

مردم به کلمات نوشته شده اعتماد می کنند و وبلاگ نویسی سطح اعتماد را در سازمان یا تجارت شما بهبود می بخشد. اطمینان حاصل کنید که محتوای مفید و دقیق ارائه می کنید، بحث و گفتگو و به اشتراک گذاری دانش را تشویق می کنید و در نهایت شاهد افزایش اعتماد به برند خود خواهید بود.

نتیجه:

اهمیت وبلاگ نویسی برای شرکت های تجاری در فضای دیجیتال و بازاریابی امروزی را نمی توان نادیده گرفت. حتی با ظهور ابزارهای خلاقانه دیگر برای حمایت از دیده شدن و ترویج خدمات شما، این از ارزش کاری که یک وبلاگ می تواند برای برند شما انجام دهد کم نمی کند. نیاز شما هر چه باشد، یک پست وبلاگ ابزاری عالی برای ایجاد جریان ترافیک به وب سایت شما، افزایش مخاطبان و سرنخ های جدید است.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا