چرا اپل به کامپیوتر وصل نمیشه

در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکل در این زمینه کارشناسان شرکت موبایل کامپیوتر به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما خواهند بود، کافیست با شماره تلفن ثابت بدون پیش شماره زیر را شماره گیری نمایید.
9099070345

ممکن است در برخی شرایط زمانی که آیفون یا آیپد خود را به کامپیوتر متصل می کنید، با این مشکل مواجه شوید که آیفون توسط کامپیوتر و برنامه iTunes شناسایی نمی شود. در این مقاله با نحوه رفع مشکل اتصال آیفون به کامپیوتر و شناسایی نشدن آیفون توسط iTunes آشنا می شویم. با کمک موبایل همراه باشید.

مقدمه ای در مورد مشکل اتصال آیفون به کامپیوتر و شناسایی نشدن آیفون توسط iTunes.

اتصال آیفون به کامپیوتر به دلایل مختلفی انجام می شود. یکی از دلایل اصلی اتصال کاربران آیفون خود به کامپیوتر مربوط به استفاده از برنامه iTunes و انجام برخی اعمال از طریق این برنامه است. به عنوان مثال، می توانید در حین اتصال آیفون خود به رایانه و اجرای برنامه iTunes، از محتوا و اطلاعات آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. از آنجایی که استفاده از سرویس iCloud مشکلات و محدودیت های زیادی را برای ما ایرانی ها به همراه دارد، اکثر کاربران از iTunes استفاده می کنند و آیفون را به کامپیوتر متصل می کنند تا از محتویات دستگاه بک آپ بگیرند. این مشکل و ذخیره محتویات دستگاه تنها یکی از دلایل اتصال آیفون به کامپیوتر است.

بیشتر بخوانید: تعمیر تلفن همراه

در ضمن وقتی آیفون یا آیپد خود را به کامپیوتر، لپ تاپ یا مک بوک وصل می کنید و برنامه iTunes را اجرا می کنید، ابتدا باید ارتباط آیفون و کامپیوتر مشخص شود، سپس برنامه آیتونز آیفون شما را نیز شناسایی می کند. و به شما امکان می دهد با محتوای آن تعامل داشته باشید. در غیر این صورت در صورت بروز مشکل در اتصال آیفون به کامپیوتر، نمی توانید از برنامه iTunes و خدمات آن استفاده کنید. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که کاربران با مشکل اتصال آیفون به کامپیوتر مواجه می شوند و آیفون توسط iTunes شناسایی نمی شود! اما دلیل این مشکل چیست؟ چرا در برخی مواقع پس از اتصال آیفون به کامپیوتر شاهد شناسایی آن توسط کامپیوتر و برنامه آیتونز نیستیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است منجر به عدم اتصال آیفون به کامپیوتر و شناسایی نشدن آیفون توسط iTunes شود. برای رفع این مشکل باید مراحلی را قدم به قدم دنبال کنید و در نهایت منشا مشکل موجود را شناسایی کرده و برای رفع آن قدم بردارید. در این مقاله قصد داریم این مراحل را گام به گام برای شما عزیزان توضیح دهیم و نحوه رفع مشکل اتصال آیفون به کامپیوتر و عدم تشخیص آیفون توسط iTunes را به شما آموزش دهیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده، می توانید از طریق شماره های موجود با کارشناسان موبایل همراه تماس گرفته و از آنها مشاوره دقیق تری بخواهید. با کمک موبایل همراه باشید.

چگونه اتصال آیفون به کامپیوتر و عدم شناسایی آیفون توسط iTunes را رفع کنیم

در ابتدا به محض اینکه با مشکل اتصال آیفون به کامپیوتر مواجه شدید و آیفون توسط iTunes شناسایی نشد، باید اتصالات فیزیکی موجود را بررسی کنید. برای اتصال آیفون خود به رایانه، از کابل میانی استفاده می کنید که یک سر آن به رایانه و سر دیگر آن به آیفون متصل است. این امکان وجود دارد که دوشاخه های یکی از دو سر کابل به درستی وارد نشده باشد و این مشکل منجر به عدم اتصال آیفون به کامپیوتر و عدم شناسایی آیفون توسط iTunes شده باشد.

متأسفانه بروز مشکلات در سوکت گوشی هوشمند بسیار رایج است. بنابراین مطمئن شوید که اتصال صحیح بین جک تلفن و کابل رابط را بررسی کنید. توصیه می کنیم یک بار اتصال دو سر کابل را قطع کرده و دوباره به گوشی و کامپیوتر وصل کنید. ممکنه خود کابل هم مشکل داشته باشه! بنابراین کابل رابط دیگری را امتحان کنید. اگر کابل رابط جدید مشکل موجود را برطرف کند، بدون شک کابل رابط قدیمی شما مشکل دارد و منجر به مشکل ذکر شده می شود.

در برخی مواقع مشخص شده است که کابل اتصال در انتهای خود و محل اتصال آن به جک آیفون قطع و وصل شده است. در این مواقع وقتی کاربر با انتهای کابل رابط و محل اتصال آن به جک آیفون بازی می کند، قطع و وصل شدن آن را مشاهده می کند. بروز این مشکل ممکن است مربوط به خود کابل یا شل شدن جک آیفون باشد. بنابراین، برای یافتن منبع مشکل باید از کابل رابط دیگری استفاده کنید. اگر وضعیت مشابه حالت قبلی تکرار شود، مطمئناً مشکل از سوکت آیفون شما می آید، اما اگر مشکل مورد نظر در سطح اتصال کابل ثانویه ظاهر نشد، مشکل به کابل اتصال مربوط می شود. خود -حتی. بنابراین، باید اقداماتی را برای جایگزینی آن انجام دهید.

اما اگر کابل رابط سالم بود و جک اتصال آیفون مشکلی نداشت چه؟ در این شرایط، جک یا اتصال USB رایانه شما احتمالاً مشکل دارد. سعی کنید کابل رابط را به پورت دیگری در رایانه خود وصل کنید. احتمالا در این شرایط مشکل شما حل خواهد شد. علاوه بر این، بررسی وضعیت پورت های USB کامپیوتر می تواند کمک زیادی به شما کند. برای انجام این کار در مک بوک های اپل، مراحل زیر را دنبال کنید:

ادامه مطلب: تعمیر آیفون

کلید Option را روی صفحه کلید خود فشار داده و نگه دارید.

به منوی اپل مراجعه کنید.

گزینه System Information را انتخاب کنید.

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است به بخش USB مراجعه کنید.

در این قسمت دقیقاً نشان می دهد که پورت USB مک بوک شما به چه دستگاه دیگری متصل است و وضعیت آن چگونه است! اگر پورت اتصال USB مک بوک شما سالم است، هنگام اتصال کابل رابط و آیفون باید اطلاعاتی مشابه عکس بالا مشاهده کنید. مراحل زیر را برای بررسی وضعیت پورت اتصال UBS در رایانه های ویندوزی دنبال کنید:

اول از همه، باید مطمئن شوید که درایور USB روی رایانه شما نصب شده است.

اکنون باید به بخش Device Manager بروید. برای این کار می توانید روی My Computer یا This PC کلیک راست کرده و سپس گزینه Manage را انتخاب کنید.

در پنجره باز شده شعبه ای به نام Device Manager وجود دارد.

با مراجعه به این قسمت می توانید وضعیت پورت های USB کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوزی خود را بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مشکل می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی سیار تماس گرفته و از آنها مشاوره دقیق تری بخواهید. اگر بعد از انجام مراحل بالا مشکلی مشاهده نکردید، واضح است که مشکل سخت افزاری نیست. بنابراین باید قسمت نرم افزاری کیس را بررسی کنیم.

ادامه مطلب: تعمیرات اپل

برای رفع مشکل اتصال آیفون به کامپیوتر و شناسایی نشدن آیفون توسط iTunes در مرحله اول قسمت نرم افزار، توصیه می کنیم آیفون خود را ریستارت کنید. برای راه اندازی مجدد آیفون بهتر است از Force Restart استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که راه اندازی مجدد اجباری آیفون منجر به از دست رفتن داده ها و تنظیمات دستگاه شما نمی شود. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

در آیفون 6s و نسخه های قبلی سری آیفون اپل: دکمه های پاور و هوم آیفون خود را به مدت 10 ثانیه به طور همزمان فشار دهید. هنگامی که لوگوی اپل ظاهر شد، این دکمه ها را رها کنید.

در اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس: دکمه های پاور و کاهش صدا را به طور همزمان به مدت 10 ثانیه فشار دهید. هنگامی که لوگوی اپل ظاهر شد، این دکمه ها را رها کنید.

به این ترتیب می توانید به اجبار آیفون خود را ریستارت کنید. پس از راه اندازی مجدد آیفون، آن را دوباره با استفاده از کابل رابط به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید. اگر مشکل اتصال آیفون به کامپیوتر و عدم شناسایی آیفون توسط iTunes همچنان ادامه دارد، توصیه می کنیم تمام داده ها و محتوای آیفون خود را ریست کنید. این باعث می شود داده ها و تنظیمات فعلی دستگاه حذف شوند. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

به بخش تنظیمات آیفون خود بروید.

گزینه General را انتخاب کنید.

گزینه Reset را انتخاب کنید.

گزینه Erase all content and settings را انتخاب کنید.

اگر بعد از آن مشکل اتصال آیفون به کامپیوتر و آیفون توسط iTunes شناسایی نشد همچنان پابرجاست، برنامه iTunes را از کامپیوتر خود حذف کرده و مجددا نصب کنید. همچنین سعی کنید همیشه برنامه iTunes را به روز کنید و از آخرین نسخه استفاده کنید.

ادامه مطلب: تعمیر موبایل

نتیجه

همانطور که می بینید، در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه آیفون وصل نشدن آیفون به کامپیوتر و شناسایی نشدن آیفون توسط iTunes را برطرف کنیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل توضیح داده شده، می توانید از طریق شماره های موجود با کارشناسان موبایل همراه تماس گرفته و از آنها مشاوره دقیق تری بخواهید.

بیشتر بدانید:

قیمت دوربین جلو آیفون 11 پرو

LCD A60

لوازم یدکی سامسونگ A40

در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکل در این خصوص کارشناسان شرکت موبایل کامپیوتر به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود، کافیست با تلفن ثابت بدون پیش شماره شماره زیر را شماره گیری نمایید.
9099070345

اپل همچنان از دستگاه های ویندوزی خود با iTunes، iCloud و سایر خدمات پشتیبانی می کند. این مشکل زمانی رخ می دهد که آیفون به ویندوز 10 یا 11 متصل نمی شود. خوشبختانه راه حلی برای این کار وجود دارد.

اتصال نکردن آیفون خود به ویندوز 10 یا 11 می تواند تجربه ای خسته کننده از iCloud را برای انتقال رسانه ها و پشتیبان گیری به شما ارائه دهد.

چرا آیفون به کامپیوتر وصل نمی شود؟

اگر هنگام پشتیبان‌گیری از آیفون یا انتقال داده‌ها به رایانه، مشکل اتصال دارید، وقت آن است که یک بار برای همیشه آن را برطرف کنید. در این مقاله دلایل این مشکل و راه حل های آن را بیان می کنیم. پس تا پایان مقاله با زوم تک همراه باشید.

کابل دیتا را چک کنید

کابل پیش فرض آیفون به دلیل کیفیت پایینش شهرت بدی دارد. اگر کابل کمی آسیب دیده باشد، ممکن است در اتصال کامپیوتر اختلال ایجاد کند.

دو طرف کابل را به دقت بررسی کنید. اگر متوجه شکستگی شدید، کابل دیگری را امتحان کنید. برای بهترین نتیجه، فقط از کابل های مورد تایید اپل استفاده کنید.

پورت را بررسی کنید

اگر پورت لپ تاپ یا رایانه شما خراب باشد، به آیفون یا دستگاه های دیگر اجازه اتصال به رایانه را نمی دهد.

اکثر دستگاه های ویندوز 10 یا 11 دارای چندین پورت هستند. پورت دیگری را امتحان کنید، و اگر کابل Lightning Type-C دارید، آن را نیز امتحان کنید.

کسانی که از لپ‌تاپ‌های ویندوزی با پورت‌های Type-C استفاده می‌کنند، می‌توانند به سادگی از آداپتور دیگری برای اتصال آیفون به رایانه استفاده کنند.

قفل آیفون را باز کنید

به دلایل امنیتی، اپل از شما می خواهد که به محض اتصال آیفون خود به رایانه، هویت خود را با رمز عبور تأیید کنید.

قفل آیفون را با یک رمز عبور باز کنید و در صورت درخواست iOS روی Yes ضربه بزنید.

نیازی به احراز هویت Face ID یا Touch ID ندارد. در عوض، برای ورود موفقیت آمیز باید یک رمز عبور اضافه کنید.

iTunes را به روز کنید

اپل به طور مرتب برنامه iTunes را در ویندوز 10 یا 11 به روز می کند تا قابلیت اطمینان و پایداری آن را بهبود بخشد. با این حال، نرم افزار دارای معایبی است.

از آنجایی که این شرکت برنامه را از طریق فروشگاه مایکروسافت توزیع می کند، به روز رسانی آن به آخرین نسخه موجود بسیار ساده است.

مرحله 1: فروشگاه مایکروسافت را در ویندوز باز کنید.

مرحله 2: روی منوی Library در گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید.

مرحله 3: روی Get Updates کلیک کنید و iTunes را به روز کنید.

عکس‌های موجود در این مقاله مربوط به آخرین نسخه مایکروسافت استور در ویندوز 11 است. کسانی که از ویندوز 10 استفاده می‌کنند، در ماه‌های آینده به‌روزرسانی تغییرات فروشگاه را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  کلید های میانبری در ویندوز که به آن نیاز پیدا میکنید

iTunes را تعمیر کنید

حتی پس از به‌روزرسانی iTunes، اگر مطابق انتظار کار نکرد، باید برنامه را از طریق تنظیمات تعمیر کنید.

ویندوز یک ابزار تعمیر داخلی ارائه می دهد که به شما کمک می کند برنامه ای را در صورتی که به درستی کار نمی کند تعمیر کنید. مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در دستگاه ویندوز خود باز کنید. (از Windows key + I استفاده کنید).

مرحله 2: به منوی برنامه ها بروید و iTunes را در لیست پیدا کنید.

مرحله 3: به گزینه Advanced در منوی More بروید.

مرحله 4: به پایین بروید و از دکمه Repair در منوی Reset استفاده کنید.

اجازه دهید ویندوز مشکل را برطرف کند و آیفون را دوباره به رایانه ویندوز متصل کنید.

درایورها را به روز کنید

ویندوز اکنون با درایورهای مناسب ارائه می شود تا بتوانید آیفون خود را به رایانه متصل کنید. اگر در اتصال مشکل دارید، می توانید درایورهای آیفون خود را از منوی Device Manager به روز کنید.

مرحله 1: کلید Windows را فشار دهید و Device Manager را جستجو کنید.

مرحله 2: به پایین اسکرول کنید و به Wearable Devices بروید.

مرحله 3: منو را باز کنید و آیفون اپل را در لیست پیدا کنید.

مرحله 4: روی آن کلیک راست کرده و Update Drivers را انتخاب کنید.

اکنون سیستم را ریستارت کرده و آیفون را دوباره وصل کنید.

به روز رسانی ویندوز

به روز رسانی ویندوز به آخرین نسخه همیشه ایده خوبی است هر زمان که با مشکلات کوچکی مانند عدم اتصال آیفون به رایانه های ویندوز 10 یا 11 مواجه می شوید.

اگر رایانه شما برای ویندوز 11 واجد شرایط است، می توانید به آخرین سیستم عامل مایکروسافت به روز رسانی کنید. کسانی که با ویندوز 10 گیر کرده اند می توانند یک سیستم عامل کوچکتر را دانلود کنند زیرا مایکروسافت قول داده است که آن را تا سال 2025 به روز نگه دارد.

مرحله 1: برنامه Settings را در ویندوز باز کنید (برای باز کردن سریعتر از Windows key + I استفاده کنید).

مرحله 2: به System > Windows Update بروید و سیستم عامل را به آخرین نسخه به روز کنید.

اتصال موفق آیفون به رایانه

عدم اتصال آیفون به ویندوز 10 یا 11 می تواند گزینه های ذخیره سازی ابری را برای پشتیبان گیری و انتقال داده ها در اختیار شما قرار دهد. این زمان بر است و برای اکثر آنها یک راه حل عملی نیست. مراحل بالا باید مشکل را برای شما حل کند. اگر هیچ یک از این روش ها برای شما کارساز نبود، آیفون خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

به این پست امتیاز بدید

رفع مشکل اتصال آیفون به کامپیوتر

در برخی مواقع اتصال آیفون یا آیپد به کامپیوتر با مشکل عدم شناسایی توسط کامپیوتر و برنامه آیتونز مواجه می شود که باعث بروز مشکلاتی می شود. با ما همراه باشید تا بدانید چگونه این مشکل را برطرف کنیم.

مشکل اتصال آیفون به کامپیوتر و آیفون توسط iTunes تشخیص داده نمی شود

در این مقاله قدم به قدم این مراحل را برای شما عزیزان توضیح می دهیم و نحوه رفع مشکل اتصال آیفون به کامپیوتر و شناسایی نشدن آیفون توسط iTunes را آموزش می دهیم. اتصال آیفون به کامپیوتر به دلایل مختلفی انجام می شود. یکی از دلایل اصلی اتصال کاربران آیفون خود به کامپیوتر مربوط به استفاده از برنامه iTunes و انجام برخی اعمال از طریق این برنامه است. برای مثال می توان در حین اتصال آیفون به کامپیوتر و اجرای برنامه iTunes از محتوا و اطلاعات بک آپ گرفت. تهیه نسخه پشتیبان از محتویات دستگاه تنها یک دلیل برای اتصال آیفون به رایانه است. در ضمن زمانی که موبایل به کامپیوتر، لپ تاپ یا مک بوک وصل شده و برنامه iTunes در حال اجراست. ابتدا باید ارتباط بین آیفون و کامپیوتر شناسایی شود، سپس اپلیکیشن آیتونز روی تلفن همراه باید بتواند با محتوای آن تعامل داشته باشد. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که کاربران با مشکل اتصال کامپیوتر و عدم شناسایی آیفون توسط iTunes مواجه شده اند. چرا در برخی مواقع پس از اتصال آیفون به کامپیوتر توسط کامپیوتر و برنامه آیتونز شناسایی نمی شود؟ برای رفع این مشکل باید مراحلی را قدم به قدم دنبال کنید و در نهایت منشا مشکل موجود را شناسایی کرده و برای رفع آن قدم بردارید.

مشاهده موبایل با تخفیف ویژه از مبیت: قیمت گوشی

چگونه اتصال آیفون به کامپیوتر و عدم شناسایی آیفون توسط iTunes را رفع کنیم

مشکل در سوکت گوشی هوشمند بسیار رایج است. و اتصال خوب جک تلفن همراه و کابل رابط باید بررسی شود. و اولین قدم بررسی اتصالات فیزیکی موجود است. . برای اتصال آیفون به کامپیوتر باید از کابل میانی استفاده کنید که یک سر آن به کامپیوتر و سر دیگر آن به تلفن همراه متصل است. البته ممکن است دوشاخه های یک سر کابل به درستی وارد نشده باشند. بنابراین لازم است کابل رابط دیگری را آزمایش کنید. اگر کابل رابط جدید مشکل موجود را برطرف کند، بدون شک کابل رابط قبلی مشکل دارد و منجر به بروز مشکل مذکور می شود. در برخی مواقع مشخص شده است که کابل اتصال در انتهای خود و محل اتصال آن به جک آیفون قطع و وصل شده است. در این مواقع وقتی کاربر با انتهای کابل رابط و محل اتصال آن به جک آیفون بازی می کند، قطع و وصل شدن آن را مشاهده می کند. بروز این مشکل ممکن است مربوط به خود کابل یا شل شدن جک تلفن همراه باشد. و اگر همان وضعیت قبلی تکرار شود، مطمئناً مشکل از سوکت تلفن همراه است. اما اگر مشکل مورد نظر در اتصال کابل ثانویه ظاهر نشد، مشکل از خود کابل رابط است. بنابراین، باید اقداماتی را برای جایگزینی آن انجام دهید.

اما در شرایطی که ممکن است کابل رابط سالم باشد و جک اتصال تلفن همراه مشکلی نداشته باشد، در این شرایط احتمالاً جک یا اتصال USB کامپیوتر مشکل دارد. و کابل رابط باید به پورت دیگری در رایانه متصل شود.

برای انجام این کار در مک بوک های اپل، مراحل زیر باید دنبال شود:

1- دکمه Option را روی صفحه کلید فشار دهید.

2- باید به منوی اپل بروید.

3- گزینه System Information را انتخاب کنید

4- به قسمت با عنوان USB مراجعه کنید

در این قسمت دقیقاً نشان داده می شود که کدام پورت USB مک بوک به کدام دستگاه دیگر متصل است و وضعیت آن در چه وضعیتی است.

برای بررسی وضعیت پورت اتصال UBS در رایانه های ویندوزی، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1- باید از نصب درایور USB در کامپیوتر اطمینان حاصل کنید.

2- به قسمت Device Manager رفته و برای این کار می توانید روی My Computer یا This PC کلیک راست کرده سپس گزینه Manage را انتخاب کنید.

3- در پنجره باز شعبه ای به نام Device Manager وجود دارد.

با مراجعه به این قسمت می توان وضعیت پورت های USB کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوزی را بررسی کرد.

اگر بعد از انجام مراحل بالا مشکلی مشاهده نکردید، واضح است که مشکل سخت افزاری نیست.

بنابراین مناسب است بخش نرم افزار را بررسی کنید:

ابتدا باید قسمت نرم افزاری آیفون ریستارت شود. و برای راه اندازی مجدد بهتر است از فورس ریستارت استفاده کنید.

برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

در آیفون 6s و نسخه های قبلی سری آیفون اپل: دکمه های پاور و هوم آیفون باید به مدت 10 ثانیه به طور همزمان فشار داده شوند. هنگامی که لوگوی اپل ظاهر شد، این دکمه ها را رها کنید.

در اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس: دکمه های پاور و کاهش صدا را به طور همزمان به مدت 10 ثانیه فشار دهید، سپس با ظاهر شدن لوگوی اپل، این دکمه ها را رها کنید.

به این ترتیب می توانید به اجبار آیفون را ریستارت کنید. پس از راه اندازی مجدد، باید دوباره با استفاده از کابل رابط به رایانه یا لپ تاپ متصل شود.

اگر مشکل اتصال آیفون به کامپیوتر و آیفون شناسایی نشده توسط iTunes همچنان پابرجاست، تمام داده ها باید ریست شوند. البته این امر منجر به حذف داده ها و تنظیمات فعلی دستگاه می شود.

پارامترهای-1 باید ارجاع داده شوند.

2- گزینه General را انتخاب کنید

3- گزینه Reset را انتخاب کنید

4- گزینه Erase all content and settings را انتخاب کنید

و اگر پس از انجام این اقدامات مشکل اتصال و شناسایی نشدن آیفون توسط iTunes همچنان پابرجاست، برنامه iTunes را از کامپیوتر خود حذف کرده و مجددا نصب کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله نحوه رفع آیفون متصل به کامپیوتر و آیفون شناسایی نشده توسط iTunes را توضیح داده ایم و همچنین روش های رفع این مشکل را بیان کرده ایم. امیدواریم این مطلب برای کاربران مفید باشد.

فروشگاه اینترنتی مبیت

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت مبیت می تواند بهترین انتخاب و تصمیم باشد. زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و لیبل مخصوص در نظر گرفته و گارانتی معتبر و بلندمدت در اختیار آنها قرار می دهد. بنابراین، این امر به شما در مورد اصالت کالا اطمینان می دهد و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید در هنگام خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومی مقایسه مشخصات موبایل سری Mi، Poco و Redmi، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ ، مشخصات گوشی های سری A، M، S و Note، سوالات، نظرات، عکس ها، نظرات و موارد مورد نیاز برای خرید گوشی سامسونگ .

لیست قیمت گوشی آیفون ، مشخصات گوشی های آیفون 11، 12، 13 و سری pro، سوالات، نقد و بررسی، عکس، نظرات و آنچه برای خرید گوشی آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا گوشی نوکیا با طرح ها و مدل های مختلف به همراه نقد، عکس، نظر و آنچه برای خرید گوشی نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی تلفن همراه | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کاور هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هدفون و هدفون هندزفری و بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی و قیمت روز و مشخصات هدفون بلوتوث .

خرید باتری خارجی و شارژر با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

شیشه گوشی، بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، چسب کامل و محافظ لنز دوربین و غیره را بخرید. برای تمام برندهای موبایل موجود در بازار

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا