چرا اسمم تو کالاف عوض نمیشه

همانطور که می دانید کالاف دیوتی موبایل یک بازی برای موبایل و تبلت است و به لطف گرافیک بسیار خوب و کیفیت باورنکردنی خود توانسته است به سرعت توجه بسیاری از بازیکنان و گیمرها را به خود جلب کرده و آنها را مجذوب خود کند. همچنین دارای چندین حالت مختلف است که هر کدام کاربران مورد علاقه خود را دارند و کاربران می توانند در هر کدام از آنها به رقابت بپردازند.

در این بازی می توانید در هنگام ثبت نام یک نام کاربری انتخاب کنید تا سایر بازیکنان شما را با آن نام بشناسند و آن نام در تمامی بازی ها برای شما نمایش داده شود. شاید گاهی اوقات از نام کاربری خود خسته شده باشید و بخواهید آن را به یک نام کاربری جدید تغییر دهید، برای این منظور در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه نام کاربری خود را در این بازی تغییر دهید تا شما کاربران عزیز بتوانید به راحتی این تغییرات را در اکانت خود انجام دهید. . همچنین مقالات مشابه در مورد تغییر نام PUBG Mobile و دانلود PUBG از سایت را بررسی کنید.

نحوه تغییر نام در کلاف

برای تغییر نام کاربری در بازی موبایل Call of Duty ابتدا پس از ورود به بازی روی قسمتی که عکس پروفایل شما در سمت چپ تصویر است کلیک کنید.

بخش مشخص شده را انتخاب کنید.

تغییر نام بازی موبایل کالاف دیوتی

گزینه مداد برجسته را انتخاب کنید.

(برای اینکه بتوانید نام کاربری را تغییر دهید، باید کارت تغییر نام داشته باشید.)

نام کاربری خود را در قسمت مشخص شده بنویسید و گزینه CHANGE را انتخاب کنید تا نام کاربری خود را تغییر دهید.

Game City در سال 2018 با هدف فروش محصولات و خدمات بازی تاسیس شد و امروزه با بیش از 50000 مشتری یکی از معتبرترین فروشگاه های دارای نماد اعتماد است که توانسته نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند زیرا ویژگی این فروشگاه قیمت پایین آن است. تحویل فوری و امنیت بالا! شهر بازی نیز دارای مجوز از بنیاد ملی بازی های رایانه ای است.

نحوه تغییر نام یا نام نمایشی در Call Of Duty Mobile بسیار ساده است. در این مقاله نحوه رفع مشکل عدم تغییر نام در Call of Duty را به شما آموزش می دهیم. با شبکه داتیس همراه باشید.

آموزش تغییر نام در کلاف دیوتی موبایل

بازی موبایل Call of Duty دارای نقشه های مختلفی است که هر کدام کارکرد خاصی دارند. به عنوان مثال، اگر کارت Weapon XP دارید، می توانید از آن برای ارتقاء سلاح های خود استفاده کنید.

برای افزودن نام به بازی، باید کارت تغییر نام را داشته باشید. اگر این کارت را ندارید، می توانید آن را با قیمت 350 CP یا 1000 CP از فروشگاه درون بازی خریداری کنید.

برای خرید این کارت نیازی نیست CP خود را هدر دهید، زیرا می توانید این کارت را با استفاده از سکه های C نیز خریداری کنید. سکه های C با میخ زدن و بازی به دست می آیند.

اگر به دنبال راهی برای تغییر نام در بازی Call of Duty Mobile هستید می توانید از روش زیر استفاده کنید. با شبکه داتیس همراه باشید.

نحوه تغییر نام در کالاف دیوتی موبایل

برای تغییر نام، باید یک کارت تغییر نام دریافت کنید. اگر این کارت را ندارید، مراحل زیر را دنبال کنید و این کارت را دریافت کنید.

ابتدا وارد فروشگاه شوید. سپس بخش Maps را باز کرده و روی تغییر نام نقشه ضربه بزنید.

حال در پنجره باز شده گزینه C را انتخاب کرده و تعداد کارت های مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس روی خرید کلیک کنید.

توجه: در صورت انتخاب گزینه CP، کارت را به مبلغ 350 CP دریافت خواهید کرد. اما این CP شما را هدر می دهد. همچنین می توانید با استفاده از سکه های C درون بازی، این کارت را با قیمت 1000 درجه سانتی گراد خریداری کنید.

مرحله دوم تغییر اسم در کالاف دیوتی موبایل

پس از بدست آوردن نقشه، صفحه اصلی بازی را باز کرده و وارد قسمت Loadout شوید.

سپس بخش موجودی را باز کنید.

تغییر نام کارت را انتخاب کنید و روی استفاده ضربه بزنید.

حالا نام جدید را وارد کرده و روی Edit کلیک کنید.

نحوه رفع عدم تغییر نام در Call Of Duty Mobile

اگر هنگام تغییر نام در کالاف دیوتی موبایل با مشکل «نام شما رمزگذاری شده است و قابل تغییر نیست» مواجه شدید، مراحل زیر را برای رفع مشکل دنبال کنید.

ابتدا وارد تنظیمات بازی شوید سپس در منوی سمت چپ به پایین اسکرول کنید و قسمت Legal & Privacy را پیدا کنید. سپس روی آن کلیک کنید.

حال در صفحه باز شده گزینه Stream Mode را غیرفعال کنید. سپس دوباره نام را تغییر دهید، دیگر این مشکل را نخواهید داشت.

همچنین امکان تقلب و استفاده از ابزارهای هک در بازی Call Of Duty Mobile وجود دارد. این ابزار را می توانید از مقاله دانلود چیت های بازی موبایل کالاف دیوتی دریافت کنید.

امیدواریم مقاله نحوه تغییر نام در کالاف دیوتی موبایل برای شما مفید بوده باشد. شبکه داتیس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا