چرا از گپ فیلم دانلود نمیشه

اصل دانلود سرعت بالا و بدون دردسر برای جلب رضایت کاربر است. دانلود منیجرهای مختلفی برای سیستم عامل های موجود ایجاد شده است تا کاربران بتوانند با استفاده از آنها از دانلودهای روان و بدون وقفه لذت ببرند. اما اگر به دلایلی هنگام دانلود فال خود با مشکل و خطا مواجه شدید، نحوه رفع مشکل دانلود راهنمای کامپیوتر را در این مقاله بخوانید تا بدانید چگونه فایل های خود را سریع و بدون وقفه در کمترین زمان ممکن دانلود کنید.

معرفی:

IDM مخفف Internet Download Manager است. این نرم افزار کم حجم دارای امکانات مختلفی می باشد که در صورت رضایت از عملکرد آن می توانید به مدت 30 روز به صورت کاملا رایگان از این نرم افزار استفاده کنید تا نسخه کامل آن را خریداری نمایید. Internet Download Manager با امکانات فراوانی که دارد ما را مجبور به استفاده از آن می کند، یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار عملکرد Scheduler است که به ما اجازه می دهد چندین فایل را همزمان دانلود کنیم تا با اتمام خودکار اولین فایل، فایل دوم شروع به دانلود می کند و به همین ترتیب ادامه می یابد و در نهایت به صورت خودکار بسته می شود.

ابتدا نکته مهم: اگر مشکل کرک دارید یا دانلود شما به دلیل لایسنس کار نمی کند یا با تاریخ پایان دانلود مشکل دارید و … نسخه جدید را به سادگی از اینجا و طبق آموزش مرحله به مرحله فایل کرک دانلود کنید. گام.

با این برنامه ساده، تنها با گوش دادن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز تقویت حافظه همزمان آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

نکته مهم 2: حتما توجه داشته باشید که اگر نسخه قبلی راهنمای دانلود مشکل داشت و آن را پاک کردید و خواستید دوباره آن را نصب کنید باید باقیمانده فایل قبلی را که در دو آدرس زیر است پاک کنید:

٪فایلهای برنامه٪

٪اطلاعات برنامه٪

یعنی دو عبارت بالا را یکی یکی در قسمت آدرس پنجره کامپیوتر وارد کنید و Enter بزنید. سپس یک پوشه به نام IDM پیدا کنید و آن را حذف کنید (مطابق تصویر زیر) و پس از حذف تمام پوشه های باقی مانده، Download Manager را مجددا نصب کنید:

رفع مشکل Internet Download Manager (IDM):

حتما بخوانید: جدیدترین و بهترین 3 نرم افزار دانلود منیجر کامپیوتر چیست؟

نرم افزاری است که تمامی دانلودهای شما را به صورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به نظارت انجام می دهد. به عنوان مثال، می توانید لینک های دانلود خود را در طول روز به نرم افزار اضافه کنید و آن را طوری تنظیم کنید که دانلود آنها در شب (مثلا ساعت 12:00) شروع شود و پس از اتمام دانلود، کامپیوتر خود را خاموش کنید. یا مثلا وقتی روی لینک یک فایل صوتی کلیک می کنید، به جای اینکه شاهد افت سرعت باشید و مدت زیادی منتظر بمانید تا دانلود شما کامل شود و مسیر هر فایلی را که می خواهید به صورت دستی دانلود کنید مشخص کنید، IDM می تواند این کار را انجام دهد. بدون هیچ مداخله ای

دلایل دانلود نشدن فایل ها:

بعد از نصب برنامه IDM کار خاصی لازم نیست! فقط روی لینک دانلود کلیک کنید. در این زمان، اینترنت دانلود منیجر پیام شروع دانلود را نمایش می دهد و با انتخاب Start Download، دانلود شروع می شود. در برخی موارد امکان کلیک بر روی لینک دانلود وجود دارد اما اینترنت دانلود منیجر پیامی نمی دهد و دانلود از طریق مرورگر شروع می شود. در این مرحله، به احتمال بسیار زیاد هنگام راه اندازی ویندوز، دانلود منیجر به صورت خودکار اجرا نشده است. می توانید با دوبار کلیک کردن روی نماد نرم افزار Internet Download Manager دوباره آن را فعال کنید. دلایل اصلی که باعث ایجاد خطا در هنگام دانلود می شوند عبارتند از:

این مشکل ممکن است به دلیل نسخه قدیمی اینترنت دانلود منیجر باشد، بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید حذف نسخه قدیمی و نصب نسخه جدید است.

ممکن است به دلیل تضادی باشد که بین این برنامه و آنتی ویروس یا فایروال رخ داده است، در حالی که برنامه Internet Download Manager مستقیماً به اینترنت متصل است، اما آنتی ویروس یا فایروال مانع از تکمیل فرآیند دانلود شده است، اکنون به دلایل امنیتی و یا اصلا به اشتباه، بنابراین همیشه باید دانلود منیجر اینترنت را با run as administrator باز کنید تا به برنامه مجوز بدهید. اگر مشکل حل نشد، آنتی ویروس یا فایروال را حذف و غیرفعال کنید، سپس سعی کنید ببینید مشکل از آنتی ویروس است یا خیر، اگر مشکل دارید، از آنتی ویروس دیگری استفاده کنید.

شاید این مشکل به دلیل درگیری نرم افزار با برنامه Download Manager باشد، بنابراین اگر برنامه ای غیر از دانلود منیجر در رایانه خود دارید که برای دانلود از آن استفاده می کنید، آن را حذف کرده و دوباره امتحان کنید.

گاهی اوقات این مشکل ممکن است به دلیل فعال بودن فیلتر شکن و پراکسی ایجاد شود، بنابراین آنها را غیرفعال کنید و دوباره امتحان کنید.

ممکنه بخاطر کرکی باشه که برای برنامه دانلود منیجر استفاده میکنید چون وقتی برنامه به اینترنت وصل میشه احتمالا به شرکت وصل میشه و به همین دلیل این مشکل پیش میاد.

این ممکن است به دلیل استفاده از سرور دانلود باشد، به عنوان مثال شما می خواستید قبل از خاموش شدن Rapidshare از این سایت دانلود کنید و این مشکل پیش آمده است، بنابراین باید سرورهای دیگر را امتحان کنید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که روند دانلود در 99 درصد ثابت بماند و تنها چند کیلوبایت برای تکمیل باقی بماند، در این صورت می توانید دانلود را متوقف کرده و دوباره دکمه start را فشار دهید تا دانلود کامل شود، اما خواهید دید که فرقی نکرده و حتی سرعت دانلود هم صفر است، برای رفع این مشکل مودم را خاموش و دوباره روشن کنید، سپس از طریق آیکون کنار آن برنامه IDM را کاملا ببندید.clock سپس دوباره برنامه را باز کنید و دانلود را کامل کنید.

1- مشکل کار نکردن IDM در مرورگرها را برطرف کنید:

IDM شما ممکن است در یک مرورگر خاص کار نکند. برای رفع این مشکل ابتدا به تنظیمات IDM رفته سپس به تب general رفته و گزینه مرورگر خود را تیک بزنید. اگر مرورگر شما در این لیست نیست، گزینه Add a browser را انتخاب کنید.

اکنون محل نصب مرورگر خود را پیدا کرده و فایل اجرایی (exe) آن را انتخاب کنید.

2- مشکل برخی از فرمت های فایل دانلود نشده توسط IDM را حل کنید:

IDM لیستی از فرمت های فایل دارد و فقط آن فایل ها را دانلود می کند! و هر فرمتی که در این لیست نباشد توسط IDM دانلود نمی شود، به عنوان مثال فرمت های EXE یا APK در این لیست نیستند، بنابراین وقتی می خواهید این فایل ها را دانلود کنید، توسط مرورگر شما دانلود می شوند نه توسط IDM.

برای رفع این مشکل IDM را باز کنید و گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

حالا به تب نوع فایل بروید، در اینجا در بالاترین کادر، لیستی از فرمت های مختلفی را می بینید که IDM آن ها را دانلود می کند، در اینجا شما می توانید فرمت های مورد نظر خود را بنویسید تا آن ها نیز توسط IDM دانلود شوند.

همچنین بخوانید: 3 قدرتمندترین و سریع ترین دانلود منیجر اندروید کدامند؟ با لینک دانلود

3- دانلود فایل ها فقط با IDM:

1) روی لینک کلیک راست کرده و Download with IDM را انتخاب کنید.

اگر این گزینه در منوی زمینه مرورگر شما وجود ندارد، به تنظیمات IDM رفته و اولین گزینه ویرایش را در تب عمومی انتخاب کنید. در پنجره باز شده تیک گزینه download by IDM را در هر دو تب بزنید.

4- رفع مشکل غیرفعال کردن دانلود منیجر در مرورگرهای مختلف:

IDM ممکن است به دلیل به روز رسانی مرورگر و تغییرات تنظیمات به درستی کار نکند که در ادامه با رفع این مشکل آشنا خواهید شد. اگر مشکل IDM مربوط به آپدیت مرورگر است باید وارد قسمت Add-ns شوید و ببینید که افزونه قرمز نمایش داده نمی شود. گاهی اوقات افزونه غیرفعال می شود و باید آن را فعال کنید. مانند تصویر زیر:

۲__غیر_فعال_شدن_دانلود_منیجر_در_مرورگرهای_مختلف

پس از بررسی این مشکل، باید بررسی کنید که مدیریت دانلود اینترنت شما آخرین نسخه است. باید اینترنت دانلود منیجر را به روز کنید و مشکل را بررسی کنید. پس از به روز رسانی، بر روی آیکون Internet Download Manager (نرم افزار نصب شده بر روی کامپیوتر) دوبار کلیک کنید تا اجرا شود. روی منوی تنظیمات یا گزینه‌های
کلیک کنید. در برگه عمومی، کادر نظرسنجی استفاده از مرورگر پیشرفته را علامت بزنید. در ادامه در قسمت Capture download از قسمت مرورگر زیر نام یک سری مرورگر نمایش داده می شود که همه آنها باید فعال باشند.

دقت داشته باشید که اینترنت دانلود منیجر بیشتر با فایرفاکس مشکل دارد و این موضوع هم بر می گردد به بروزرسانی های پشت سرهم فایرفاکس. نسخه اصلی افزونه را باید از طریق این لینک دانلود کنید ولی در حال حاضر افزونه برای فایرفاکس نسخه جدید در دسترسی نمی باشد و نصب نمی شود. مگر اینکه از نسخه های قبل از ۴۳ استفاده کرده باشید و بروزرسانی جدید را دریافت نکرده باشید.

اگر Internet Download Manager نصب نیست دو مرحله دارید:
ابتدا نسخه نصب شده را با کرک به آخرین نسخه آپدیت کنید. این در مورد مرورگر نیز صدق می کند.
دوم، دو گزینه ذکر شده را فعال کرده و یک فایل را از طریق مرورگر دانلود کنید.

اگر پس از مطالعه این مقاله همچنان در دانلود فایل از طریق IDM با مشکل مواجه هستید، می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات از کارشناسان مربوطه ما بپرسید.

چت فیلم – مرجع دانلود، نمایش و بررسی جدیدترین فیلم ها و سریال ها از سراسر جهان

فعالیت های سایت فیلم گپ تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

فیلم گپ دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای فیلم گپ پیگرد قانونی دارد.

© کلیه حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. 1400

Movie Chat – مرجع دانلود، نمایش و بررسی جدیدترین فیلم ها و سریال ها از سراسر جهان

فعالیت های سایت فیلم گپ تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

فیلم گپ دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای فیلم گپ پیگرد قانونی دارد.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا