چرا از شوهرم چندشم میشه

شوهرم خیلی بدبین است و توهم خیانت دارد. چند وقت پیش در حین رابطه به من گفت چند بار نجس شده ای.

دلم شکست و به خدا سپردم.

تا الان حتی به آن مرد نگاه نکرده بودم.

2.8/5 – (14 امتیاز)

اگر از زنی بپرسید که آیا تا به حال توسط مردان به او نگاه شده است، احتمالاً به شما خواهد گفت که اینطور بوده است. با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که اکثر خانم ها از این رفتار متنفرند. وقتی در معرض یک مرد هیز قرار می گیرند، احساس امنیت نمی کنند. اما اگر روزی شوهرت این کار را کرد چه؟ آن وقت چه احساسی خواهی داشت؟ با این رفتار شوهرتان چه خواهید کرد؟ البته صرف نظر از همه اینها مهم مدیریت صحیح این رفتار است.

با ما همراه باشید تا در مورد نگاه مردانه و نحوه برخورد با آن صحبت کنیم.

چرا مردها به ما نگاه می کنند؟

دلایل چشم چرانی مردان

ابتدا، بیایید به علت پرش چشم در مردان نگاه کنیم. وقتی علت این مشکل را درک کنید، راحت تر می توانید آن را حل کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چشم چرانی مردان | با مردان هیز چگونه رفتار کنیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری در داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

برای مشاوره به هموطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

برای رزرو مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری.

مشاوران ویژه

آنها در قبال شما مسئول هستند

زیست شناسی مردانه!

بله شما آن را درست خواندید. ژنتیک نیز در این مشکل نقش دارد. حتما این جمله را شنیده اید که می گوید: «مردها با چشم عاشق می شوند و زن ها با گوششان». علم آن را ثابت کرده است.

این نتایج در یک مطالعه روانشناختی بر روی جمعیتی از مردان و زنان به دست آمد.

مردان نسبت به زنان حس بینایی توسعه یافته تری دارند.

زنان نسبت به مردان حس شنوایی توسعه یافته تری دارند.

اولین چیزی که باعث می شود مرد عاشق یک زن شود ظاهر اوست.

اولین چیزی که زن را عاشق مرد می کند، حرف اوست.

از این مطالعه می توان نتیجه گرفت که استرابیسم مردانه تا حدودی علت ژنتیکی دارد. اما آیا تمام ماجرا همین است؟ خیر چه راهکارهایی را برای جلوگیری از تقلب باید بدانید؟ آیا می توان از خیانت جلوگیری کرد؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می کنیم مقاله پیشگیری از خیانت را مطالعه کنید.

احساس برتری کنید

ممکن است همسرتان خود را بهتر از شما بداند. او در ذهنش فکر می کند که لیاقت چیزی بهتر از شما را دارد و همین باعث می شود چشمش را ببندد. البته این فقط برای آقایان نیست. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود خانم ها چشمان خود را گرد کنند همین احساس برتری شخصی است.

ظاهر، یک عادت برای مردان

این احتمال وجود دارد که نگاه کردن به چشمان مردان از زمان مجردی یک عادت بوده و حتی پس از ازدواج نیز آن را ترک نکرده باشند. این عادت در مجردی هم بد است اما وقتی ازدواج می کنید شرایط فرق می کند. این می تواند مستقیماً همسر شما را آزار دهد و زندگی شما را تلخ کند.

چشم چرانی و تنوع طلبی

تنوع بخشی

یکی از دلایل اصلی تنوع مردان است. شاید شما از نظر ظاهر یک زن ایده آل باشید، اما او همیشه به دنبال شیرینی چشم است. این صرفاً به دلیل تطبیق پذیری او و این واقعیت است که او عاشق داشتن هر نوع زنی است.

به عنوان یک زن، شما به خودتان نمی رسید

همه عاشق دیدن زیبایی هستند و مردان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این یکی از دلایل انقباض چشم در مردان است. وقتی به خودتان نرسیدید، طبیعی است که همسرتان به دنبال زیبایی در زنان دیگر باشد.

مردانی که به خود نگاه می کنند معمولاً می دانند چگونه چنین لحظاتی را توجیه کنند:

من چه شکلی بودم؟

شما موضوع را بزرگ می کنید

مثل او لباس بپوش تا بتوانم به تو نگاه کنم

شما بدبین هستید

تو به من شک داری

اینها همه پاسخ هایی است که در صورت مخالفت با شوهرتان خواهید شنید.

اما اگر توسط یکی از این مردان یواشکی گرفتار شوید چه؟

چگونه با نابینایان رفتار کنیم؟

نحوه برخورد با مردان چشم چران

به خودت برسی

همیشه می گویند پیشگیری بهتر از درمان است. برای جلوگیری از کنجکاوی شوهرتان، سعی کنید ظاهر خود را کامل کنید. هر چه برای شوهرتان جذاب‌تر باشید، کمتر به شما چشمک می‌زند. او به دنبال زیبایی است، وقتی این زیبایی را در شما می بیند، طبیعی است که حواسش به شما باشد.

تنوع ایجاد کنید

یکنواختی شوهر شما را مجبور می کند همیشه به دنبال تغییر یا چیزهای جدید باشد. یکی از بهترین راه های درمان استرابیسم ایجاد تنوع در جنبه های مختلف زندگی است. این موارد می تواند موثر باشد:

تنوع جنسی

وقتی در اتاق خواب برای شوهرتان جذاب هستید، مطمئن باشید که تا حد زیادی توجه او را به خود جلب کرده اید.

تنوع در لباس شما

نحوه لباس پوشیدن خود را تغییر دهید. سعی کنید طوری لباس بپوشید که شوهرتان راضی باشد. رنگ های مختلف را امتحان کنید. روند را دنبال کنید. مطمئن شوید که شوهرتان از شما استقبال می کند.

تنوع در نوع آرایش

هر از چند گاهی رنگ موهای خود را تغییر دهید. از شوهرت نظر بپرس یکی از هوشمندانه ترین کارها این است که به نوع زنانی که به آنها توجه می کند توجه کند و سعی کند مثل شما باشد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چشم چرانی مردان | با مردان هیز چگونه رفتار کنیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری در داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

برای مشاوره به هموطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

برای رزرو مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری.

مشاوران ویژه

آنها در قبال شما مسئول هستند

با همسرتان صحبت کنید

همیشه گفته‌ایم که یکی از موثرترین اقدامات برای مقابله با مشکلات زوجین، صحبت کردن با یکدیگر است. با او واضح صحبت کنید و دلیل ناراحتی خود را توضیح دهید. بگو که از مردان همجنس باز اذیت می شوی و نمی خواهی شوهرت یکی از آنها باشد.

با یک مشاور صحبت کنید

اگر روش های قبلی خیلی موثر نبودند و به دنبال درمان روانشناسی چشم چرخان هستید، بهتر است با یک روانشناس صحبت کنید. اگر به خیانت همسرتان شک دارید، بهتر است از یک مشاور خیانت کمک بگیرید. شما یاد خواهید گرفت که با همسرتان مطابق با روحیه او صحبت کنید. چگونه موضوع را با او مطرح کنیم تا پرخاشگر نشود.

کاری که نباید انجام دهید

نبایدها در برخورد با مرد چشم چران

اقدامات ذکر شده در بالا در درمان پرش چشم همسر شما موثر است. اما باید مراقب باشید که بسته به شرایط از کدام روش استفاده کنید.

در اینجا کارهایی وجود دارد که نباید انجام دهید:

پرخاشگر نباش

این حق شماست که از دست شوهر خیانتکارتان خیلی عصبانی باشید. اما مراقب باشید، پرخاشگری هرگز پاسخ درستی برای این مشکل نخواهد بود. با این رفتار شما همسرتان مراقب است و به هیچ یک از حرف های شما گوش نمی دهد.

دیگران را آزار نده

درست است که همسر شما کار اشتباهی انجام داده است. اما راه درمان این نیست که آبروی شوهرت را جلوی دیگران به رخ دیگران بکشی. هرگز چنین چیزهایی را با خانواده و دوستان خود به اشتراک نگذارید. با این کار نه تنها مشکل حل نمی شود بلکه مشکل دیگری نیز به شما اضافه می شود. این بی اعتبار کردن شوهرت در مقابل خانواده ات است. همیشه سعی کنید این مسائل را بین خودتان حل کنید.

مقابله نکن

برای جلوگیری از کنجکاوی شوهرتان، هرگز سعی نکنید با او روبرو شوید. شما ممکن است نگاه مردانه را نوعی خیانت بدانید، اما اینطور نیست. بسیاری از زنان با برقراری ارتباط با مردان دیگر یا برقراری ارتباط چشمی سعی در برانگیختن خشم و حسادت همسر خود دارند. اما مطمئن باشید که این کار به هیچ وجه جواب نمی دهد و شوهرتان به دنبال انتقام خواهد بود.

عصبانی نشو

تا زمانی که در مورد یک مشکل صحبت نکنید، هیچ چیز حل نمی شود. عصبانیت فقط شما را از یکدیگر دور می کند. این هیچ کمکی به درمان استرابیسم شوهر شما نمی کند.

آخرین کلمه

بسیاری از زنان چشم مردان را یکی از نشانه های خیانت مردانه می دانند. اما باید بدانید که همیشه اینطور نیست. گاهی مردها می خواهند اینگونه به شما بگویند که باید شما را در دید بهتری ببینند. بنابراین اگر شوهر یخی دارید ابتدا او را متهم به خیانت نکنید و سعی کنید با راه حل های ذکر شده به درمان چشم های یواشکی بپردازید.

برای مشاوره در زمینه چشم مردان چگونه با مردان هیز برخورد کنیم؟

از مشاوران خانواده و روانشناسان متخصص از سراسر کشور

با شماره 02162999066 تماس بگیرید

4.1/5 – (56 امتیاز)

شرایطی در زندگی مشترک وجود دارد که می تواند بین زن و شوهر فاصله ایجاد کند. عوامل زیادی مانند استرس، خستگی و عدم علاقه می توانند بر روابط و زندگی مشترک شما تأثیر بگذارند. سعی کنید این عوامل تاثیر مخربی بر رابطه شما با همسرتان نداشته باشد. اگر به تازگی ازدواج کرده اید و این سوال برای شما پیش آمده است چگونه می توانم برای شوهرم عزیز باشم؟ یا بعد از چند سال زندگی به دنبال راه حل ها و ایده های جدید برای جذب همسرتان هستید. پس حتما این مقاله را بخوانید.

مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی آویژه در این مقاله ویژه ترین و جدیدترین راهکارها را برای دیوانه کردن شوهر و جذب او نوشته اند. برای رام کردن شوهرتان و افزایش عشق و علاقه او این مطلب را حتما تا انتها بخوانید. با مطالعه این مقاله و استفاده از جدیدترین راهکارها مطمئن باشید ملکه خانه و بهترین همسر برای همسرتان خواهید شد.

چگونه شوهرم را جذب کنم؟

شاید شما تازه ازدواج کرده اید و نمی دانید چگونه شوهرتان را راضی کنید یا سال ها با هم زندگی کرده اید و احساس می کنید توجه و علاقه شوهرتان به شما کم شده است. گاهی اوقات تنش ها و استرس های زندگی باعث دور شدن زن و شوهر از یکدیگر می شود. یا شاید شلوغی کار و زندگی باعث شده همسرتان ابراز علاقه اش را به شما فراموش کند و به شما بگوید که چقدر شما را دوست دارد. برخی از زنان پس از بچه دار شدن، حفظ رابطه عاشقانه را دشوار می دانند. می گویند: چگونه با وجود بچه ها و فعالیت شوهرم را جذب کنم؟

اگر به دنبال راهی هستید که شوهرتان را دیوانه کنید و او را مجذوب خود کنید، می توانید از راهکارهای ذکر شده در این قسمت برای به دست آوردن دل او استفاده کنید. این راهکارها به ما می آموزد که چگونه شوهرمان را طلسم کنیم؟

از معجزه رابطه جنسی برای جذب کردن شوهر غافل نشوید

چگونه شوهر خود را مانند موم در آغوش بگیریم؟ اگر بعد از گذشت چند سال از زندگی هنوز پاسخ این سوال را پیدا نکرده اید، به این دلیل است که احتمالاً معجزه رابطه جنسی با همسرتان را نمی دانستید. زوجین به دلایل مختلفی مانند: مشغله کاری، تولد فرزند، استرس و تنش، خودخواهی همسر و غیره، رابطه جنسی با همسر خود را فراموش می کنند یا برایشان مهم نیست. ممکن است زن و شوهر پس از چند سال زندگی مشترک، دیگر مانند ابتدای ازدواج، اشتیاق و تمایلی برای ایجاد یک رابطه زناشویی بزرگ و متفاوت نداشته باشند. این بزرگترین اشتباهی است که رابطه شما با همسرتان را ضعیف می کند.

اگر به دنبال راهی برای اهلی کردن شوهرتان هستید، برای داشتن رابطه جنسی عالی پیشقدم شوید. می توانید یک برنامه جنسی خوب با شوهرتان داشته باشید. به عنوان مثال، اگر همیشه در شب رابطه جنسی داشته اید، اما اکنون هر دو خسته شده اید، می توانید از زمان های دیگر برای رابطه جنسی استفاده کنید.

برای داشتن یک رابطه زناشویی عالی می توانید:

با هم دوش بگیرید و از مواد شوینده معطر برای جذب همسرتان استفاده کنید.

در مورد نیازها و انتظارات خود از رابطه جنسی با همسرتان صحبت کنید.

به یاد داشته باشید از خودگذشتگی در رابطه جنسی، زندگیتان را فلج می کند.

با یکدیگر در مورد جزئیات و ایده های خلاقانه که باعث بهتر شدن رابطه شما و همسرتان می شود صحبت کنید. مثلا می توانید از شمع، گل های طبیعی و عطر زدن و … برای افزایش جذابیت خود و اتاق خوابتان استفاده کنید.

گاهی او را غافلگیر کنید و به صورت ناگهانی شروع کننده رابطه باشید. می توانید با بازکردن دکمه های پیراهنش شروع کنید.

از او بپرسید که چه خواسته هایی دارد و در مورد انتظاراتش برای شما بگوید.

بهترین لباس های خود را که همسرتان را جذب می کند بپوشید. ساده ترین راه برای دیوانه کردن شوهر، استفاده از لباس های سکسی و جذاب است.

به خودتان اهمیت بدهید. اگر شوهرتان دوست دارد برایش آرایش کنید تا جذب رنگ رژلب شما شود.

و…

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه شوهرم را جذب خودم کنم؟ 12 راهکار برای به دست آوردن دل شوهر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری در داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

برای مشاوره به هموطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

برای رزرو مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری.

مشاوران ویژه

آنها در قبال شما مسئول هستند

یک سفر دو نفره را در برنامه خود قرار دهید

خارج شدن از فضاهای معمولی به شما کمک می کند تا روابط خود را ترمیم کنید و از کسالت و کسالت خود خلاص شوید. اگر هر دوی شما قادر به سفر هستید، یک سفر با هم برنامه ریزی کنید. اما اگر نمی توانید برای مدت طولانی سفر کنید، تعطیلات آخر هفته و تعطیلات خود را برنامه ریزی کنید و به سفر بروید. حتی می توانید انرژی از دست رفته خود را با دوری از مکان های معمولی خود مانند خانه و محل کار برای یک شب به دست آورید. می توانید برای تعطیلات به جایی بروید که هم لحظات خوب و هم خاطرات شیرین را تجربه کنید. گذراندن خاطرات شیرین و فضاهای عاشقانه رابطه شما با همسرتان را صمیمی تر می کند و همسرتان برای شما ارزش بیشتری قائل می شود.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه چگونه شوهرم را جذب خودم کنم؟ 12 راهکار برای به دست آوردن دل شوهر با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری در داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

برای مشاوره به هموطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

برای رزرو مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری.

مشاوران ویژه

آنها در قبال شما مسئول هستند

مردان دوست دارند مورد قدردانی زنان خود قرار بگیرند

فراموش نکنید که از شوهرتان تشکر کنید. این یک راه حل عالی برای آن دسته از زنانی است که می گویند: چگونه شوهرتان را عاشق خود کنید؟ مردها دوست دارند مورد قدردانی زنانشان باشند. ابراز قدردانی از شریک زندگی خود می تواند همسرتان را جذب کند. از او به خاطر همه خوبی ها و ویژگی های مثبتش قدردانی کنید. مثلا در مورد شخصیت همسرتان، رفتار و کردار نیک او، کارهایی که برای شما انجام می دهد و… می توانید از مهربانی شوهرتان تشکر کنید و در مواقعی که تنها هستید به او بگویید چه احساسی نسبت به او دارید. برای اینکه شوهرتان عاشق شود، می توانید:

از یک هدیه خاص و کوچک برای تشکر از همسرتان استفاده کنید.

برای شوهرتان یک نامه عاشقانه بنویسید و از او تشکر کنید.

در جمع خانواده یا دوستان، از همسرتان تعریف کنید و از او بخاطر خوبی هایش قدردانی کنید.

برای همسرتان وقت بگذارید و به او نشان بدهید که چقدر برای شما با ارزش است.

از دست زدن و نوازش همسرتان غافل نشوید

صمیمیت ایجاد شده در اثر تماس فیزیکی با همسر را نمی توان نادیده گرفت. بدانید که صمیمیت فیزیکی با رابطه جنسی بسیار متفاوت است. هر دو برای داشتن یک رابطه سالم و زندگی شاد با همسرتان ضروری هستند. یادتان باشد همیشه در رختخواب همدیگر را نوازش کنید و ببوسید، تا حد امکان کنار هم بخوابید و از جدایی از هم بخوابید.

بیشتر اوقات، به خصوص زمانی که در یک رابطه هستید، بدن شما باید راهی برای رسیدن به بدن همسرتان پیدا کند. شوهرتان را ببوسید، موهایش را نوازش کنید، او را ببوسید، وقتی خسته است بدنش را ماساژ دهید، حتی می توانید با انگشت خود یک عبارت محبت آمیز روی بدن او بنویسید. هنگام خداحافظی یا ملاقات، فقط خداحافظی و سلام ندهید، در آغوش او بروید و با یک بوس و نوازش محبت آمیز از او استقبال کنید.

یک غذای خوب برای شوهرتان آماده کنید

اکثر مردان عاشق غذا هستند. پس مراقب غذای همسرتان باشید. همیشه برای تهیه شام ​​و ناهار وقت بگذارید و با حوصله و اشتیاق بهترین غذاها را تهیه کنید. اگر بین شما و شوهرتان مشاجره‌ای پیش آمد، یکی از راه‌های حل تعارض‌ها و پایان دادن به خشم، پذیرایی از آن با شام مورد علاقه شوهرتان است. می توانید یک شام دو نفره را در رستورانی که خاطرات خوبی از آن دارید ترتیب دهید و به عنوان یک زوج حتی بدون بچه ها بروید.

در طول روز لحظات عاشقانه ای داشته باشید

گذشته از تمام خستگی ها، نگرانی ها و درگیری های خود، حداقل چند دقیقه در روز را به همسرتان اختصاص دهید. چند دقیقه از وقت خود را برای شوهرتان بگذارید و این لحظه را به لحظه ای عاشقانه تبدیل کنید. با هم درباره اتفاقاتی که در طول روز برایتان افتاده صحبت کنید یا این لحظه را با عبارات عاشقانه پر کنید. حداقل یک ساعت در هفته را با هم به تنهایی بگذرانید و روی نیازها و خواسته های یکدیگر تمرکز کنید. این زمان می تواند صرف غذا، پیاده روی یا نشستن روی مبل و در آغوش گرفتن همسرتان باشد.

سعی کنید گفتگوها و دغدغه های روزمره را در دوره عشق خود قرار ندهید یا حداقل در بیست دقیقه اول از صحبت در مورد این موضوعات خودداری کنید. مثلا صحبت از وام، چک بلامحل، کار، مزاحمت بچه ها و …. فقط در مورد خود و همسرتان صحبت کنید. مراقب باشید هنگام صحبت کردن، تماس چشمی برقرار کنید. این به شما قدرت ارتباط عاطفی زیادی می دهد.

زنی انتقادی و آزاردهنده نباشید

مردان واقعاً از زنانی که مدام شکایت یا نصیحت می کنند خوششان نمی آید. گاهی اوقات شوهرتان نیاز دارد که شما فقط به او گوش دهید و از نصیحت کردن به او اجتناب کنید. این سوال که چگونه شوهرم را به سمت خودم جذب کنم در ذهن اکثر خانم هاست، اما آنها همیشه با توصیه یا انتقاد منفی و پرهیز از مثبت اندیشی برخلاف دستورات شوهرشان عمل می کنند. نصیحت و سرزنش زیاد به شوهرتان نه تنها او را به شما نمی رساند، بلکه او را از شما دور می کند. پس قبل از شروع انتقاد و ناله کردن، به آن فکر کنید. سعی کنید انتقاد خود را به یک مورد در روز محدود کنید و گاهی فقط با همسرتان ابراز همدردی کنید و از نصیحت کردن خودداری کنید.

زنان همچنین از مردانی که همیشه بی ادب و عصبانی هستند متنفرند. آنها هرگز جذب مردی نخواهند شد که همیشه عصبانی و همیشه عصبانی باشد. اگر شما هم از زندگی با همسر بداخلاق رنج می برید، توصیه می کنم مقاله نحوه برخورد با مردان بداخلاق را مطالعه کنید.

هر چیزی را که در ازدواج خود از دست داده اید پیدا کنید

نگاهی به رابطه خود با همسرتان در طول این سال ها بیندازید. قبلا چه چیزهایی در زندگی تان داشتید که آرامش و خوشبختی را برایتان به ارمغان آورد، اما الان ندارید؟ آنچه را که در رابطه خود از دست داده اید پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر احساس می‌کنید مانند گذشته با همسرتان صحبت نمی‌کنید، صحبت‌های خوب و شادی را با همسرتان شروع کنید. اگر احساس ناامیدی می کنید، در مورد آن با شوهرتان صحبت کنید. یا مثلاً اگر جنسیت شما ضعیف و کسل کننده شده است، روش های جدید را امتحان کنید.

به پشیمانی شوهرتان از خیانت یا دروغگویی او توجه کنید

شوهرت بهت خیانت کرد؟ بنابراین ابتدا باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید رفتار کنید. آیا شوهرتان را خیلی دوست دارید و می خواهید به زندگی مشترک خود ادامه دهید؟ یا تحت هر شرایطی به جدایی فکر می کنید و نمی توانید او را به خاطر اشتباهش ببخشید؟ اگر به فکر بخشش هستید و به دنبال راهی برای اهلی کردن همسرتان هستید و می خواهید او را به سمت خود جذب کنید. پس اول از همه خیانت یا دروغ او را فراموش کنید. به احساس پشیمانی و ناراحتی شوهرتان توجه کنید. در مورد ناامیدی های خود صادق باشید. می توانید آن را در یک نامه بنویسید. سپس با شریک زندگی خود حد و مرزی تعیین کنید و مطمئن شوید که او به شما متعهد است و دیگر مرتکب اشتباه نمی شود.

بخشیدن همسرتان می تواند کمک بزرگی در برقراری روابط قبلی شما و شروع یک زندگی عاشقانه با او باشد. می توانید از نکات مشاوره خانواده برای گرفتن بهترین تصمیم در رابطه با زندگی مشترک خود استفاده کنید. انتخاب بین ماندن و بخشش یا نماندن و فراموش کردن همسر بسیار سخت است.

مهارت های عذرخواهی خود را بهبود بخشید

اگر شوهرتان را ناراحت یا آزرده خاطر کرده اید و پشیمان شده اید، غرور خود را کنار بگذارید. او را ببخشید. یکی از مهم ترین مهارت ها در ازدواج، پذیرش اشتباهات و داشتن قدرت عذرخواهی در هنگام اشتباه است. در مورد اشتباهی که مرتکب شده اید با همسرتان صحبت کنید و به او توضیح دهید که چرا این کار را انجام داده اید و چگونه از اثرات مضر آن بی اطلاع بوده اید. ابراز پشیمانی کنید و از او بخواهید که عذرخواهی صمیمانه شما را بپذیرد و دوباره زندگی عاشقانه ای را با هم آغاز کنید.

اهداف و رویاهای زندگی خود را با هم تعیین کنید

در مورد رویاها و اهداف زندگی خود صحبت کنید و نظر همسرتان را در مورد آنها بپرسید. مشخص کنید که می خواهید در زندگی مشترکتان چه اتفاقی بیفتد و به دنبال چه هستید. اگر اهداف و رویاهای شما بسیار متفاوت است، برای رسیدن به آنها مصالحه کنید. مثلا در موردی به توافق می رسید و اجازه می دهید به نظر و تصمیم همسرتان بستگی داشته باشد. در زمینه دیگری همسرتان باید از خود گذشتگی نشان دهد.

نسبت به شوهرتان همسری افسرده، عصبی، پژمرده و بی علاقه نباشید.

ایده های جدید را در زندگی خود امتحان کنید. مردها از زن افسرده و پژمرده متنفرند. پس ایده ها و راه های جدیدی را برای یافتن نشاط و شادی در خانه امتحان کنید. می توانید یک بازی و سرگرمی جدید را با شریک زندگی خود امتحان کنید یا برای مسابقه دو به دو به پارک بروید. مردان از زنانی که مدام همسر خود را با دیگران مقایسه می کنند و به زندگی اطرافیان خود حسادت می کنند، دوری می کنند.

به جای اینکه یک زن افسرده باشید که دائماً در مورد زندگی دیگران ناله می کند، مکان هایی را که قبلاً هرگز نرفته اید را با هم بگردید و به ماجراجویی بروید. این تازگی رابطه شما را جوان و شاداب نگه می دارد و جنبه های جدیدی از یکدیگر را کشف خواهید کرد. پس همسری افسرده، عصبی، پژمرده، حسود و بی علاقه نسبت به شوهرتان نباشید. یک زن می تواند کارهایی انجام دهد تا روح تازه ای در خانه و فضای زندگی مشترک دمیده شود.

سخنی از مشاوران آویژه

زندگی مشترک باید حفظ شود. اگر احساس می کنید شوهرتان از شما فاصله گرفته است، پس باید به دنبال راه حلی برای از بین بردن این فاصله باشید. دلیل دوری و صمیمیت کمتر او با شما را بیابید و سعی کنید مشکل را حل کنید. مردان نیز مانند کودکان به محبت، توجه و قدردانی شما نیاز دارند و حتی گاهی بیشتر از فرزندان شما برای جلب توجه و برآورده شدن نیازهای خود بهانه می گیرند. اگر به دنبال راه هایی برای جذب شوهرتان و دیوانه کردن او هستید، مطمئن شوید که وقت خود را با شوهرتان سپری می کنید. همچنین می توانید از یک مشاور یا روانشناس کمک و راهنمایی بخواهید. باور کنید توجه و محبت شما قطعا همسرتان را به سمت شما سوق خواهد داد.

برای مشاوره در مورد نحوه جذب شوهرم؟ 12 راه برای به دست آوردن دل شوهر

از مشاوران خانواده و روانشناسان متخصص از سراسر کشور

با شماره 02162999066 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا