چرا از تلگرام پرت میشم بیرون

اگر مشکل خروجی تلگرام حل نشد

اگر مشکل خروجی تلگرام حل نشد

موضوعات اصلی این مقاله:

معرفی

گاهی پیش می آید که در هنگام استفاده از تلگرام با مشکل خروج از تلگرام مواجه می شویم. در چنین مواقعی دوباره سعی می کنیم به تلگرام دسترسی پیدا کنیم اما همیشه شکست می خوریم و این سوال پیش می آید که دلیل خروج از تلگرام چیست؟ برخی از افراد سعی می کنند با روشن و خاموش کردن اینترنت یا ریست کردن دستگاه این مشکل را حل کنند، اما موفق نمی شوند.

پیش از این با ارسال مطالبی از جمله حذف اکانت تلگرام طلایی، حذف پیام از تلگرام به واتس اپ، حذف تمامی مخاطبین تلگرام، آموزش کلمه دوم پاس تلگرام و … در مورد شبکه اجتماعی تلگرام همراه شما بودیم.

امروز در گروه مشاوره هایواتک تصمیم گرفتیم مقاله ای برای بررسی علت ترک تلگرام تهیه کنیم.

به دلیل هک از تلگرام پرش کنید

حالا که در مقدمه موضوع مقاله را می دانیم، می خواهیم بدانیم آیا امکان خروج از تلگرام به دلیل هک وجود دارد یا خیر؟ واقعیت این است که بدون توجه کاربر در تلگرام امکان هک به معنای واقعی وجود ندارد.

1. اما گاهی اوقات تلفن همراه خود را به مراکز تعمیرات ناشناس برمی گردانیم و در این صورت مورد سوء استفاده قرار می گیرد زیرا شخصی می تواند به راحتی شماره شما را در دستگاه دیگری فعال کند و کد فعال سازی نیز پس از دریافت آن از گوشی شما حذف می شود. البته این مشکل به همه مراکز قابل تعمیم نیست و فقط یک احتمال است.

2. حالت دیگر این است که برنامه های خاصی را روی گوشی شما نصب می کنند که ظاهر فریبنده ای دارند مثلا یکی از آنها به عنوان Setting در دستگاه ذخیره می شود که این قابلیت را دارد که تمام اطلاعات گوشی شما را از طریق ایمیل ارسال کند. در برنامه تعریف شده است. و به همین دلیل تلگرام شما هک خواهد شد.

3. علاوه بر این، گاهی اوقات هنگام کار با تلگرام پیامی برای شما ارسال می شود که محتوای آن این است که شرکت تلگرام از شما می خواهد کد فعال سازی خود را در همان پیام برای آنها ارسال کنید، در غیر این صورت اکانت شما غیرفعال می شود و ارسال می کنید. کد .

4. گاهی اوقات اگر هکرها به تلگرام شما دسترسی پیدا کنند، یک کد امنیتی قرار می دهند و در نتیجه شما دیگر نمی توانید به اکانت خود دسترسی داشته باشید و آن شخص می تواند به راحتی با دوستان و در گروه برای شما چت کند.

5. حالت دیگر این است که قبل از حذف اکانت، سیم کارت خود را بفروشید و به دیگران اجازه دهید به راحتی به تلگرام شما دسترسی داشته باشند.

اما نگران نباشید همانطور که در ابتدا به شما گفتیم امکان هک واقعی تلگرام وجود ندارد.

خروج از تلگرام به دلیل حذف جلسه فعال

همانطور که می دانید مشکل چرایی خروج از تلگرام موضوع مقاله امروز است و همچنین راه هایی برای هک تلگرام در نظر گرفته ایم. در ادامه می خواهیم به موضوع خروج تلگرام به دلیل حذف جلسات فعال بپردازیم.

بیایید در مورد جلسات با جزئیات بیشتر صحبت کنیم، اگر حساب خود را در دستگاه های مختلف فعال کرده اید، به عنوان مثال در رایانه شخصی یا لپ تاپ، در دستگاه اندروید یا آیفون دیگری و غیره، یک جلسه فعال ایجاد کرده اید. برای مشاهده جلسات اکانت خود مسیر زیر را طی کنید:

تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > جلسات فعال

با حذف جلسات فعال ممکن است پس از ورود به تلگرام با این مشکل مواجه شوید زیرا جلسات حذف شده است.

در ادامه پیشنهاد می شود مقاله نحوه خروج از برنامه در اندروید را مطالعه کنید.

از خروج از تلگرام خودداری کنید

همانطور که در قسمت خروج از تلگرام به دلیل هک اشاره کردیم، هک تلگرام بدون اطلاع کاربر امکان پذیر نیست، زیرا می توانید به راحتی جلسات فعال را بررسی کرده و آنها را حذف کنید یا نرم افزارهایی که گمراه کننده به نظر می رسند و اطلاعات خود را حذف کنید. با دیگران، از تایید دو مرحله ای استفاده کنید و قبل از فروش سیم کارت خود، اکانت تلگرام خود را حذف کنید تا از هک شدن تلگرام جلوگیری کنید یا امنیت آن را افزایش دهید تا مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

حذف جلسه فعال

برای حذف جلسات ایجاد شده همانطور که در قسمت قبل گفتیم مسیر زیر را دنبال کنید:

Settings > Privacy & Security > Active Sessions > End All Other Sessions

به این ترتیب تمام جلسات فعال شما حذف و غیرفعال می شود که پس از حذف آنها، اکانت شما از سایر دستگاه ها قطع می شود و در نتیجه دیگر به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت.

تایید دو مرحله ای تلگرام

این قابلیت برای افزایش امنیت تلگرام شما ایجاد شده و در هنگام ورود به نرم افزار در اختیار کاربران قرار می گیرد که باعث می شود در صورت تمایل به فعال سازی اکانت در دستگاه دیگری از شما کد درخواست شود.

برای فعال سازی تایید دو مرحله ای پیشنهاد می کنیم مقاله افزایش امنیت تلگرام را مطالعه کنید.

حذف اکانت تلگرام

همانطور که گفته شد، گاهی اوقات افراد فراموش می کنند که اکانت تلگرام خود را حذف کنند و سپس سیم کارت خود را بفروشند و به دیگران امکان دسترسی آسان به حساب خود را بدهند. یکی از مزایای حذف یک حساب کاربری این است که ممکن است رویدادهای خاصی را که در حساب شما رخ داده است نیز حذف کند. برای حذف اکانت تلگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

برای حذف اکانت خود ابتدا لینک داده شده را وارد کنید https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

سپس شماره تلفن خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید. کدی که برای شما ارسال می شود را وارد کنید و در نهایت روی پیامی که از شما می پرسد می خواهید اکانت خود را حذف کنید یا خیر؟ برای حذف اکانت خود روی دکمه تایید کلیک کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد حذف اکانت، مقاله حذف اکانت تلگرام و اگر از کاربران تلگرام طلایی هستید، مقاله حذف اکانت تلگرام طلایی را مطالعه کنید.

اکانت هک شده را بازیابی کنید

اگر تلگرام شما هک شده است و به حساب کاربری خود دسترسی ندارید، مراحل زیر را برای بازیابی اکانت تلگرام هک شده خود دنبال کنید:

به www.telegram.org/support مراجعه کرده و وارد قسمت مکاتبات شوید.

در صفحه باز شده سه کادر را مشاهده می کنید، اطلاعات درخواستی در این قسمت را پر کنید، سپس تلگرام بعد از 24 ساعت درخواست شما را تایید می کند و برای بازگردانی اکانت شما، با مکاتبه اطلاعات دقیق تری را از شما می خواهد. لطفا توجه داشته باشید که پاسخ های شما باید به زبان انگلیسی و صحیح باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه بازگردانی اکانت هک شده مقاله نحوه دسترسی به اکانت تلگرام هک شده را مطالعه کنید.

پسورد در تلگرام

یکی دیگر از راه های افزایش امنیت و جلوگیری از هک تلگرام، قرار دادن رمز عبور در تلگرام است. اگر می خواهید دسکتاپ تلگرام را رمزگذاری کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. مسیر زیر را دنبال کنید

تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > فعال کردن رمز عبور محلی

حالا رمز مورد نظر را دو بار وارد کرده و ذخیره کنید. در نهایت بازه زمانی مورد نظر را تنظیم کنید تا پس از این مدت و غیر فعال بودن تلگرام به صورت خودکار قفل شود و افراد دیگر نتوانند به حساب شما دسترسی داشته باشند. اگر در این مورد سوالی دارید، مقاله نحوه تنظیم رمز عبور تلگرام در کامپیوتر را مطالعه کنید.

سوالات متداول

1- دلایل پریدن بیرون از تلگرام چیست ؟

به دلیل هک شدن    و     حذف Session فعال

2- برای جلوگیری از بیرون پریدن از تلگرام چه کارهایی باید انجام داد؟

حذف سشن فعال   –   تایید دو مرحله ای تلگرام   –  دیلیت اکانت تلگرام   –   بازیابی اکانت هک شده   – رمز گذاشتن روی تلگرام

3- چطور برای جلوگیری از بیرون پریدن از تلگرام سشن فعال را حذف کنم ؟

مسیر زیر را دنبال کنید :  Setting > Privacy and Security > Active Sessions  > Terminate all other Sessions
به این ترتیب همه شسن های فعال شما حذف و غیر فعال می شود ، پس از حذف آنها اکانت تان از دیگر دستگاه ها Log out شده و در نتجه دیگر به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت.

اگر مشکل خروجی تلگرام حل نشد

اگر مشکل خروجی تلگرام حل نشد

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش شبکه های اجتماعی، ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران از طریق اینترنت و اپلیکیشن های مختلف مانند تلگرام به راحتی امکان پذیر است.

اما متاسفانه گاهی اوقات کاربران با مشکلاتی مانند خروج ناگهانی اکانت تلگرام مواجه می شوند، این موضوع مانع از دسترسی افراد به اطلاعات، چت ها و فایل های مهم کاربران می شود.

با توجه به اهمیت این مشکل سعی شده است در این مقاله تمامی دلایل خروج شما از تلگرام و همچنین روش های جلوگیری از بروز آن را بیان کنیم تا بتوانیم پاسخ مناسبی به سوالات شما بدهیم.

اگر پس از مطالعه این مقاله نتوانستید مشکل خود را حل کنید، می توانید با کارشناسان مرکز ما تماس بگیرید.

برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران و رفع تمام مشکلات اینستاگرام خود به صورت آنی و تلفنی می توانید با شماره زیر از سراسر کشور تماس بگیرید:

این سرویس حتی در دوره های فیلتر اینستاگرام نیز قابل انجام است

9099072958

از سراسر کشور شماره فوق را بدون کد منطقه و صفر فقط از تلفن ثابت آینا بگیرید

کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران همه روزه (حتی جمعه ها و روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 1 بامداد آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع تمامی مشکلات اینستاگرام شما هستند.

دلیل ترک تلگرام چیست؟

1- عدم قطعیت هویت کاربر: تلگرام یک سیستم پیام رسانی پایدار است و از سیاست های خاصی برای حفظ ایمنی کاربر پیروی می کند. به همین دلیل، اگر تلگرام از هویت کاربر مطمئن نباشد، می تواند بلافاصله اکانت کاربر را حذف کند.

2- فعالیت های مشکوک یا نقض قوانین تلگرام: اگر شما به عنوان کاربر فعالیت هایی خارج از محدوده قوانین تلگرام انجام دهید، حساب کاربری شما مسدود می شود.

3- نصب و استفاده از برنامه های نامعتبر و خطرناک: برخی از برنامه های غیررسمی تلگرام که افراد زیادی از آنها استفاده می کنند، می توانند برای جمع آوری اطلاعات یا نفوذ به حساب کاربری افراد برنامه ریزی شوند و در صورت استفاده، دسترسی شما را به تلگرام محدود می کنند.

4- اتصال به شبکه های عمومی و رایگان: اتصال به شبکه های عمومی و رایگان مانند وای فای رایگان ممکن است باعث افت کیفیت و مشکلات ارتباطی با سرورهای تلگرام شود که در نهایت باعث ایجاد حساب کاربری شما می شود.

5- محدودیت های داخلی و خارجی کشور: در برخی کشورها ممکن است به دلیل محدودیت های داخلی و خارجی، دسترسی افراد به این پلتفرم محدود شود.

6_ به روز نبودن نسخه تلگرام: در صورت عدم به روز رسانی، مشکلات امنیتی و ناسازگاری با سیستم عامل، دسترسی شما به تلگرام محدود خواهد شد.

7_ استفاده از تلگرام در دستگاه های مختلف: استفاده از یک حساب کاربری در چندین دستگاه و ورود همزمان باعث خروج شما از تلگرام به دلیل تداخل می شود.

8_ نقص در امنیت حساب کاربری: اگر شخصی به رمز عبور یا شماره تلفن شما دسترسی پیدا کند، می تواند شما را از حساب تلگرام شما بیرون کند.

9_ خطا در وارد کردن اطلاعات کاربری: وارد کردن شماره تلفن یا رمز عبور نادرست یکی از دلایلی است که می تواند باعث از دست دادن دسترسی شما به اکانت تلگرام شود.

10_ تنظیمات پیشرفته تلگرام: برخی از تنظیمات پیشرفته تلگرام مانند تنظیمات امنیتی، تنظیمات ورود دو مرحله ای و غیره را فعال کنید.

11_ تغییرات در قوانین و مقررات: شرکت تلگرام در صورت تغییر قوانین و مقررات ممکن است کاربران را از حساب خود حذف کند. به عنوان مثال، در سال 2019 حساب های بسیاری از افراد به دلیل تصویب قانون جدید حذف شد.

12_ نقض شرایط استفاده: در صورت تخطی کاربران از شرایط استفاده از تلگرام مانند ایجاد حساب کاربری با شماره تلفن شخص دیگری، ارسال اطلاعات نادرست در مورد خود و غیره، شرکت ممکن است اکانت خود را حذف کند.

حل مشکل خروج از تلگرام

1_ آپدیت تلگرام: ابتدا مطمئن شوید که نسخه جدید تلگرام را نصب کرده اید.

۲- حذف کش تلگرام و داده های ذخیره شده: برای این کار به قسمت «حافظه و ذخیره سازی» از تنظیمات تلگرام رفته و سپس گزینه های «حذف کش» و «حذف اطلاعات ذخیره شده» را انتخاب کنید.

3- حذف و نصب مجدد تلگرام: با هدف قرار دادن و نصب مجدد این برنامه ممکن است مشکل شما حل شود.

4- بررسی دقیق دسترسی های اعطا شده به برنامه: برخی از برنامه های جعلی از طریق دسترسی های غیرمجاز به تلگرام امکان دسترسی به حساب کاربری شما و انجام عملیات نامناسب را دارند.

5_ استفاده از نسخه رسمی تلگرام: برای محافظت از اکانت تلگرام خود بهتر است از نسخه رسمی تلگرام استفاده کنید و اپلیکیشن های غیر رسمی را دانلود نکنید.

6_ استفاده از شماره تلفن دوم: در صورتی که کاربران می خواهند از اکانت تلگرام خود محافظت کنند، پیشنهاد می شود از شماره تلفن دوم به عنوان شماره تلفن اصلی استفاده کنند. با استفاده از این روش در صورت بروز مشکل می توانید با استفاده از شماره تلفن دوم دسترسی به حساب کاربری خود را بازیابی کنید.

7_ تماس با پشتیبانی تلگرام: اگر مشکل شما پابرجا بود، بهتر است با پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید و مشکل را به آنها گزارش دهید.

شماره تلفن: 9099072958

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر

برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران و رفع تمام مشکلات اینستاگرام خود به صورت آنی و تلفنی می توانید از سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:

این سرویس حتی در دوره های فیلتر اینستاگرام نیز قابل انجام است

9099072958

از سراسر کشور شماره فوق را بدون کد منطقه و صفر فقط از تلفن ثابت آینا بگیرید

کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران همه روزه (حتی جمعه ها و روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع تمامی مشکلات اینستاگرام شما هستند.

به طور کلی برای جلوگیری از حذف اکانت تلگرام خود باید تمامی فعالیت های خود را طبق قوانین و مقررات تلگرام انجام دهید و نکات زیر را رعایت کنید تا از حذف یا مسدود شدن اکانت تلگرام خود جلوگیری کنید.

شماره موبایل ثبت شده در حساب کاربری شما باید فعال و در دسترس شما باشد.

از ارسال مطالب غیر قانونی و تبلیغاتی خودداری کنید و به جای آن مطالب مفید و قانونی ارسال کنید.

از روبات های ناشناس استفاده نکنید.

به مواردی مانند سرعت ارسال پیام، فعالیت زیاد، استفاده از کلمات نامناسب و … توجه کنید تا به عنوان ربات شناخته نشوید.

از احراز هویت دو مرحله ای در تلگرام استفاده کنید.

به دلیل هک از تلگرام پرش کنید

آیا امکان خروج از Taglaram به دلیل تصاحب حساب وجود دارد؟

نکته اصلی این مشکل این است که امکان هک به معنای واقعی کلمه و بدون توجه کاربر در تلگرام وجود ندارد، مگر در مواقعی که شخصی موبایل خود را به تعمیرگاه ناشناخته می آورد و در این حالت، از آن سوء استفاده می شود. (البته احتمالش هست)

در صورت نیاز می توانید مقاله، آموزش نحوه بازگردانی یا بازیابی اکانت هک شده تلگرام را مطالعه کنید.

آخرین کلمه

قطع ناگهانی اکانت تلگرام می تواند به دلایل مختلفی از جمله ورود به حساب کاربری از دستگاه های مختلف، استفاده از نسخه های قدیمی برنامه، مشکلات امنیتی و غیره رخ دهد.

همانطور که خواندید، با انجام کارهایی مانند: می توانید با به روز رسانی برنامه، استفاده از رمز عبور قوی، تغییر منظم رمز عبور، استفاده از تایید دو مرحله ای و غیره از این مشکل جلوگیری کنید.

همچنین در صورت مواجه شدن با این مشکل می توانید با رعایت روش هایی که در این مقاله توضیح داده شده است، حساب کاربری خود را بازیابی کرده و از اطلاعات و فایل های خود محافظت کنید.

اگر نتوانستید مشکل خود را حل کنید، می توانید با کارشناسان الو کامپیوتر تماس بگیرید تا از شما کمک بگیرند.

برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران و رفع تمام مشکلات اینستاگرام خود به صورت آنی و تلفنی می توانید از سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:

این سرویس حتی در دوره های فیلتر اینستاگرام نیز قابل انجام است

9099072958

از سراسر کشور شماره فوق را بدون کد منطقه و صفر فقط از تلفن ثابت آینا بگیرید

کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران همه روزه (حتی جمعه ها و روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع تمامی مشکلات اینستاگرام شما هستند.

سوالات متداول

دلیل ترک تلگرام چیست؟

این مشکل به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد که در متن مقاله همه آنها را توضیح داده ایم.

برای جلوگیری از خروج از تلگرام چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟

برای جلوگیری از این اتفاق می توانید تایید دو مرحله ای را فعال کنید یا از راه حل های پیشنهادی در متن مقاله استفاده کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد دلیل خروج از تلگرام می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن 9099075302 با تلفن ثابت ( سراسر کشور )
شماره تلفن 9099075302 با تلفن ثابت (فقط تهران)

(از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر)

تماس بگیرید و مشکل خود را با کمک کارشناسان اینترنت حل کنید.

(اگر خطوط اشغال است، دوباره امتحان کنید)

اگر در حال خواندن این مقاله هستید حتما با موضوع خروج از تلگرام مواجه شده اید. همانطور که می دانید تلگرام یکی از پر رنگ ترین نقش ها را نسبت به دیگر پیام رسان های هم رده خود ایفا می کند. پس از انتشار تلگرام، نرم افزارهای دیگری مانند وایبر، وی چت، لاین و… متوقف شدند و محبوبیت خود را از دست دادند.

تلگرام فعالیت خود را با قابلیت ارسال پیامک آغاز کرد و به مرور زمان امکاناتی به این نرم افزار اضافه شد که از جمله آنها می توان به حذف پیام های ارسالی در تلگرام، تماس صوتی در تلگرام، تغییر سازنده گروه تلگرام و … اشاره کرد. اگر از این پیام رسان استفاده می کنید، باید سایر ویژگی های آن را بدانید. البته این ویژگی های تلگرام علاوه بر مزایایی که برای کاربران این برنامه دارد، گاهی اوقات این نرم افزار برای کاربران دغدغه ای می شود زیرا اکثر کاربران در سراسر دنیا از این نرم افزار برای ارتباطات خود استفاده می کنند و به همین دلیل است. توجه داشته باشید که افراد سودجو به دنبال هک کردن حساب کاربری تلگرام هستند تا اطلاعات شخصی آنها را برای اهداف خاصی به دست آورند.

البته نرم افزار تلگرام به تنهایی نرم افزاری امن است، اما کاربران با نادیده گرفتن چند نکته می توانند اکانت تلگرام خود را هک کنند.

هک کردن اکانت تلگرام یکی از دلایل خروج شما از تلگرام است که در کنار سایر مواردی که در ادامه به آنها می پردازیم می تواند باعث خروج ناگهانی از تلگرام شود.

در ادامه این مقاله شما را با دلایل دیگری برای ترک تلگرام آشنا می کنیم. در حین مطالعه این مقاله، در صورت نیاز به توضیح بیشتر، می توانید با کارشناسان اینترنت تماس بگیرید تا راهنمایی شوند.

دلیل ترک تلگرام چیست؟

همانطور که اشاره کردیم هک اکانت تلگرام یکی از دلایل خروج شما از تلگرام است، گاهی اوقات این مشکل به دلایل زیر رخ می دهد:

1- نصب بدافزار همیشه یکی از مهمترین دلایل هک اطلاعات است. به عنوان مثال یکی از مهم ترین این بدافزارها برنامه هایی هستند که در تنظیمات گوشی ثبت می شوند و از این طریق علاوه بر اکانت تلگرام، تمامی اطلاعات گوشی را برای هکر ارسال می کنند.

2- مورد دیگری که بسیاری از کاربران گزارش می دهند این است که پیامی به اصطلاح جعلی توسط تلگرام برای آنها ارسال شده است که از آنها خواسته شده است کد فعال سازی حساب خود را ارسال کنند و غیره. در این صورت این حساب مسدود خواهد شد. در چنین شرایطی کاربر کد فعال سازی تلگرام خود را ارسال می کند و به راحتی به دیگران اجازه می دهد اکانت تلگرام او را هک کنند.

3- در روش زیر می توانید گوشی خود را به مراکز تعمیرات غیر رسمی و بدون مجوز ببرید. در چنین شرایطی امکان هک اکانت تلگرام وجود دارد. زیرا شخصی می تواند به راحتی اکانت تلگرام شما را در گوشی دیگری فعال کند و پیام فعال سازی را از گوشی شما پاک کند.

4- اشتباهی که بسیاری از کاربران مرتکب می شوند این است که سیم کارت خود را قبل از حذف اکانت تلگرام خود به شخصی می فروشند یا به او می دهند. در چنین شرایطی خریدار می تواند به راحتی وارد حساب کاربری تلگرام خود شود.

5- در شرایط دیگر ممکن است هکر پس از ورود به اکانت تلگرام شما پسوردی را روی اکانت شما قرار داده باشد و در چنین شرایطی نتوانید به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

6- در مورد موضوع خروج از تلگرام نکته مهم دیگر فعال بودن جلسات اکانت شماست. جلسات فعال در تلگرام در اصل همان دستگاه هایی هستند که وارد حساب کاربری شما شده اند. به عنوان مثال، اگر حساب خود را در دو دستگاه فعال کرده باشید، در قسمت جلسات قابل مشاهده است. همچنین دستگاه های ناشناخته متصل به حساب کاربری شما در این قسمت قابل مشاهده است.

7- در برخی موارد اکانت هک نشده است، دلیل خروج شما از تلگرام پر بودن کش تلگرام یا پر بودن حافظه داخلی گوشی است. برای پاک کردن کش تلگرام به قسمت تنظیمات تلگرام رفته و گزینه Data and storage را انتخاب کرده و به قسمت Storage usage بروید. با انتخاب گزینه Clear Cache، کش تلگرام شما پاک می شود. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پاک کردن حافظه گوشی می توانید مقاله پاک کردن حافظه پنهان گوشی را مطالعه نمایید.

8- نسخه قدیمی تلگرام شما نیز می تواند یکی از دلایل ترک یا ترک ناگهانی تلگرام باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم تلگرام خود را به روز کنید. با به روز رسانی نرم افزار علاوه بر استفاده از امکانات جدید تلگرام، مشکل خروج ناگهانی از برنامه نیز در اکثر موارد برطرف می شود.

البته لازم به ذکر است که بدون اطلاع کاربر امکان هک تلگرام وجود ندارد! و خود شخص با کمی آگاهی و رعایت نکردن نکاتی که گفتیم این فرصت را به افراد می دهد تا اکانت تلگرام خود را هک کنند. بنابراین با رعایت نکات امنیتی هیچگاه نمی توان اکانت تلگرام شما را هک کرد.

حل مشکل خروج از تلگرام

پس از توضیح دلایل ترک تلگرام، نوبت به ارائه راهکارهایی برای حل این مشکل می رسد که در ادامه به آن می پردازیم:

1- حذف جلسات فعال: همانطور که گفتیم یکی از دلایل خروج شما از تلگرام، جلسات فعال تلگرام است. برای غیرفعال کردن آنها، با مراجعه به بخش تنظیمات تلگرام و رفتن به حریم خصوصی و امنیت > جلسات فعال > پایان تمام جلسات دیگر، جلسات فعال را از حساب تلگرام خود حذف کنید.

۲- تایید دو مرحله ای تلگرام: در مقاله افزایش امنیت تلگرام به این موضوع اشاره کردیم که یکی از راه های جلوگیری از هک شدن تلگرام تایید دو مرحله ای است. در این روش هر زمان که بخواهید با دستگاه دیگری به اکانت خود دسترسی داشته باشید باید رمز عبور را وارد کنید.

3- حذف اکانت تلگرام: همانطور که گفتیم پس از حذف اکانت تلگرام هیچ فردی حتی با سیم کارت شما نمی تواند به اکانت قبلی تلگرام شما دسترسی داشته باشد زیرا با حذف اکانت اکانت کاربری تلگرام به طور کامل حذف می شود و قابل برگشت نیست. پس اگر قصد فروش یا واگذاری سیم کارت خود را دارید، ابتدا اکانت تلگرام خود را حذف کنید.

4- گذاشتن رمز در تلگرام: یکی دیگر از راه های افزایش امنیت تلگرام، قرار دادن رمز روی نرم افزار است. در تلگرام به راحتی می توانید برای اکانت خود پسورد 4 رقمی یا بیشتر انتخاب کنید تا برای دسترسی به نرم افزار باید آن را وارد کنید. برای این کار به Settings > Privacy and Security > enable local passcode بروید و به راحتی مشخص کنید که بعد از عدم فعالیت شما در تلگرام چه مدت قفل تلگرام روی برنامه اعمال شود.

5- استفاده از برنامه های تغییر آی پی: همانطور که می دانید نرم افزار تلگرام مدت هاست که در کشور ما مسدود شده است و برای استفاده از آن باید از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنید. گاهی اوقات همین برنامه ها از تلگرام بیرون می آیند. پس پیشنهاد می کنیم سعی کنید با برنامه تغییر آدرس IP دیگری به تلگرام دسترسی پیدا کنید.

البته تمام روش هایی که نام بردیم مشکل خروج از تلگرام را حل می کند اما دلیل اصلی خروج ناگهانی تلگرام پر شدن کش یا حافظه گوشی تلگرام است. اگر با خواندن این مقاله مشکل خروج ناگهانی تلگرام حل نشد، می توانید با کارشناسان ما در اینترنت تماس بگیرید و راهنمایی کنند.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد دلیل خروج از تلگرام می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن 9099075302 با تلفن ثابت ( سراسر کشور )
شماره تلفن 9099075302 با تلفن ثابت (فقط تهران)

(از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر)

تماس بگیرید و مشکل خود را با کمک کارشناسان اینترنت حل کنید.

(اگر خطوط اشغال است، دوباره امتحان کنید)

آیتم های مرتبط:

نظرات کاربران



آیلار

2018/09/30

با سپاس از اظهارنظر شما
نظر شما تا حداکثر 3 روز تایید و نمایش داده خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا