چرا از اپ استور دانلود نمیشه

راه اندازی مجدد گوشی می تواند اکثر مشکلات آیفون را برطرف کند. آیفون خود را ریستارت کنید و سپس سعی کنید برنامه را از اپ استور دانلود کنید.

Wi-Fi را در آیفون خود فعال کنید.

روی Settings > General > Software Update ضربه بزنید.

روی Download and Install ضربه بزنید.

برای به روز رسانی خودکار، به Settings > General > Software Update > Automatic Updates بروید.

6. دانلود برنامه را متوقف کرده و آن را مجددا راه اندازی کنید.

اگر آیفون 6 اس یا مدل های جدیدتر دارید، می توانید این روش را امتحان کنید. از صفحه اصلی روی برنامه ضربه بزنید. سه گزینه را مشاهده خواهید کرد: Resume Download، Pause Download یا Cancel Download.

اگر دانلود برنامه متوقف شده است، روی Resume download ضربه بزنید.

اگر دانلود برنامه گیر کرده است، روی Pause Download ضربه بزنید، سپس دوباره روی برنامه ضربه بزنید و روی Resume Download ضربه بزنید.

7. از سیستم خارج شوید و وارد اپ استور شوید

برای رفع مشکل دانلود از اپ استور، از اپ استور خارج شوید و دوباره وارد شوید. مراحل خروج از اپ استور:

به تنظیمات > iTunes & App Store بروید.

روی Apple ID ضربه بزنید (اگر Apple ID خود را فراموش کرده اید، لطفاً به Forgot Apple ID
مراجعه کنید).

در پنجره باز شده، روی Sign out ضربه بزنید.

دوباره روی Apple ID ضربه بزنید و با Apple ID خود وارد شوید.

حالا سعی کنید برنامه را از اپ استور دانلود کنید.

8. روش های پرداخت Apple ID را بیاموزید

آیا روش پرداخت معتبری دارید که با Apple ID خود ثبت شده است؟ در غیر این صورت، نمی توانید هیچ برنامه ای از جمله برنامه های رایگان را دانلود کنید. بنابراین، پرداخت Apple ID خود را در تنظیمات دستگاه iOS خود مدیریت کنید. در آیفون، نحوه افزودن، حذف، آپدیت یا تغییر پرداخت از طریق تنظیمات به شرح زیر است:

تنظیمات > [نام شما] > iTunes & App Store.

برای مشاهده روی Apple ID ضربه بزنید.

روی مدیریت پرداخت‌ها ضربه بزنید.

سپس می‌توانید روش‌های پرداخت خود را اضافه، به‌روزرسانی، تنظیم مجدد یا حذف کنید.

برای به‌روزرسانی روش پرداخت: روی روش پرداختی که می‌خواهید ویرایش کنید ضربه بزنید و اطلاعات را ویرایش کنید.

برای افزودن روش پرداخت: روی افزودن روش پرداخت ضربه بزنید و دستورات را دنبال کنید.

برای حذف یک روش پرداخت: روی نماد ویرایش > حذف ضربه بزنید یا انگشت خود را به چپ بکشید و روی حذف ضربه بزنید.

هنگامی که یک روش پرداخت معتبر را ذخیره کردید، باید بتوانید برنامه ها را دانلود کنید.

9. تاریخ و زمان را تنظیم کنید

حل مشکل دانلود از اپ استور با تغییر تاریخ و ساعت شاید عجیب به نظر برسد، اما حقیقت دارد! تنظیمات نادرست تاریخ و زمان در آیفون شما می تواند بر دانلود برنامه در اپ استور تأثیر بگذارد. بنابراین، تاریخ و زمان خود را به درستی تنظیم کنید تا مشکل دانلود نشدن برنامه ها برطرف شود. مراحل تنظیم تاریخ و ساعت در آیفون:

به تنظیمات > عمومی > تاریخ و زمان بروید.

مجموعه را به طور خودکار تغییر دهید.

ده محدودیت های نصب برنامه را غیرفعال کنید

آیا محدودیت های iOS را فعال کرده اید؟ اگر چنین است، برای نصب برنامه ها باید آن را غیرفعال کنید. مراحل غیرفعال کردن محدودیت های برنامه در آیفون به شرح زیر است:

به Settings > General > Restrictions بروید.

رمز عبور خود را تایپ کنید

کلید نصب برنامه را تغییر دهید.

11. برای حل مشکل دانلود از اپ استور، مجوزهای زیر را به آن بدهید.

ممکن است با فعال کردن محدودیت‌های محتوا و حریم خصوصی در آیفون خود، دانلود و خرید برنامه را غیرفعال کرده باشید، به همین دلیل ممکن است برنامه‌ها در آیفون شما دانلود نشوند. اجازه دهید دانلودها و خریدهای iTunes و App Store برنامه های دانلود نشدن در آیفون را برطرف کنند. مراحل فعال کردن خرید اپ استور در آیفون:

به Settings > Screen Time بروید.

روی Content & Privacy Restrictions ضربه بزنید.

رمز عبور خود را تایپ کنید

روی iTunes & App Store Purchases ضربه بزنید.

روی Allow تنظیم کنید.

12. تنظیمات دستگاه را بازنشانی کنید.

یکی از دلایلی که باعث می شود برنامه ها را از اپ استور دانلود نکنید، می تواند مربوط به تنظیمات دستگاه iOS شما باشد. برای بازنشانی تنظیمات گوشی، مراحل زیر را دنبال کنید:

1- به Settings > General > Reset بروید.

2- Reset all settings را انتخاب کنید.

توجه: بازنشانی همه تنظیمات همه تنظیمات دستگاه از جمله تنظیمات شبکه، مکان، فرهنگ لغت صفحه کلید، طرح‌بندی صفحه اصلی، تنظیمات حریم خصوصی را حذف می‌کند و آنها را به حالت پیش‌فرض تنظیم می‌کند، اما هیچ داده، سند، عکس، ویدیو و غیره را از دست نخواهد داد. که نخواهی داد

13. آیفون خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید

هنگامی که هیچ چیز کار نمی کند، تنظیم مجدد کارخانه آخرین راه حل است، اما تمام داده ها، عکس ها، فیلم ها، مخاطبین، تاریخچه تماس، یادداشت های صوتی، موسیقی، پیام ها و غیره را پاک می کند. از آیفون شما بنابراین، همیشه قبل از انتخاب بازنشانی کارخانه، از iCloud یا iTunes نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای انجام بازنشانی کارخانه ای:

1- به Settings > General > Reset بروید.

2- گزینه Erase All Content and Settings را انتخاب کنید.

اگر آیفون خود را بدون تهیه نسخه پشتیبان به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید، می توانید از روش هایی که در مقاله دیگری توضیح داده شده است برای بازیابی گوشی خود استفاده کنید.

در این مقاله دلیل نصب نشدن اپلیکیشن را از اپ استور بررسی کرده ایم. مشکل اپ استور را می توان با یکی از این راه حل ها برطرف کرد. اما رایج ترین مشکلات فروشگاه برنامه عبارتند از مشکلات حساب Apple ID، مشکلات پرداخت، مشکلات نسخه iOS، محدودیت های IP یا تنظیمات تلفن و اینترنت شما. خوشبختانه، می‌توانید با راه‌اندازی مجدد گوشی یا خروج از سیستم و سپس بازگشت به Apple ID و سایر راه‌حل‌های ذکر شده در بالا، اکثر مشکلات را خودتان برطرف کنید. از چه روشی استفاده کردی؟ اگر با این روش ها مشکل دانلود از اپ استور حل شد، تجربیات خود را برای ما و دوستانتان در 19 کالامگ در قسمت نظرات بنویسید.

مایکروسافت استور اولین بار در 29 فوریه 2012 در کنار ویندوز 8 راه اندازی شد. در واقع ویندوز استور برای نصب برنامه های مختص سیستم عامل ویندوز طراحی و ارائه شده است و برنامه های رایگان و پولی در دسترس هستند. اما گاهی اوقات کاربران از عدم دسترسی به ویندوز استور، عدم امکان دانلود برنامه از فروشگاه مایکروسافت و مشکلات فعال سازی آن خبر می دهند. در این مقاله از میزبان وب فامگ مشکلات کلی فروشگاه در ویندوز را برای شما بیان می کنیم. در پایان می توانید از این قابلیت جذاب ویندوز برای دانلود هر برنامه ای که می خواهید استفاده کنید.

مشکل مایکروسافت استور را برطرف کنید

وقتی مشکلی برای برنامه ای روی کامپیوتر پیش می آید، اگر تازه کار هستید، نمی دانید منبع اصلی این مشکل چیست؟ بنابراین، شما باید تمام روش ها را برای رفع مشکل در یک برنامه امتحان کنید تا دلیل اصلی وقوع آن را درک کنید. راه های مختلفی برای رفع مشکلات ویندوز استور وجود دارد که در زیر به رایج ترین آنها می پردازیم. اساساً کاربران با مشکلاتی مانند دانلود نکردن برنامه از ویندوز استور، عدم دسترسی به مایکروسافت استور و باز نکردن فروشگاه مواجه هستند.

1. مشکل فروشگاه ویندوز را از طریق عیب یابی حل کنید

مایکروسافت برنامه ای به نام Troubleshooter دارد که سیستم شما را اسکن می کند و می تواند مشکلات دسترسی به ویندوز استور را شناسایی کند. در صورت امکان، این عیب یاب ویندوز به طور خودکار بدون ایجاد مزاحمت برای کاربر، مشکل را حل می کند. بنابراین، در اولین قدم برای رفع مشکلات مایکروسافت استور، به عیب‌یابی می‌پردازیم. برای دسترسی به این برنامه، یعنی عیب یابی، به سادگی:

با میانبر win + i به تنظیمات ویندوز دسترسی پیدا کنید.

به بخش به روز رسانی و امنیت مراجعه کنید.

سپس از گزینه Troubleshoot به بخش Windows Store Apps بروید.

در مرحله بعد بسته به مشکلی که در سیستم مایکروسافت استور شما پیش آمده گزینه هایی برای شما نمایش داده می شود. در اکثر موارد ایمیل شما در سیستم ثبت نمی شود.

⚫🔴 توجه: یکی از مشکلاتی که معمولا در این زمینه پیش می آید، ثبت نشدن ایمیل در سیستم است که با ورود به سیستم یا ایجاد ایمیل خود به راحتی می توانید آن را برطرف کنید. در این زمینه می توانید از مقاله آموزشی از طریق ایمیل نیز استفاده کنید. در این حالت مانند تصویر زیر کافیست روی گزینه Add account کلیک کرده و ایمیل خود را تنظیم کنید.

2. تغییر منطقه برای فروشگاه مایکروسافت

این روش راه حل اصلی و بهترین روش برای رفع مشکل باز نشدن ویندوز استور است! اگر هیچ یک از روش های بالا برای رفع مشکل مایکروسافت استور روی سیستم شما جواب نداد، این روش یعنی تغییر ناحیه ویندوز بهترین روش برای آدرس های IP ایرانی است و در 99 درصد موارد مشکل عدم دسترسی به اپ استور مایکروسافت را حل می کند.

این روش برای اکثر کاربران ایرانی که می خواهند از فروشگاه مایکروسافت استفاده کنند توصیه می شود!

برای تغییر منطقه و حل مشکل Windows App Store، فقط:

به تنظیمات ویندوز بروید. (کلیدهای صفحه کلید Windows + i را همزمان فشار دهید.)

روی قسمت Time and language کلیک کنید.

بخش تنظیمات منطقه را باز کنید. (همچنین می توانید این مورد را در منوی Start پیدا کنید.)

در قسمت تنظیمات کشور آن را روی کشوری غیر از ایران قرار دهید.

سیستم را ریستارت کنید.

3. بررسی زمان و تاریخ کامپیوتر

تنظیمات زمان راه دیگری برای رفع مشکل باز نشدن ویندوز استور و دسترسی است. تنظیم تاریخ و ساعت در رایانه یکی از راه حل هایی است که در اکثر موارد اپ استور ویندوز را فعال می کند.

ممکن است عجیب باشد، اما فروشگاه به ساعت و تاریخ سیستم شما حساس است و اگر به درستی تنظیم نشده باشد، می‌تواند مانع از کار کردن اپ استور ویندوز شود.

برای حل این مشکل، به سادگی مراحل زیر را دنبال کنید:

تنظیمات ویندوز را باز کنید. (می توانید از کلیدهای میانبر Windows+i استفاده کنید.)

برای تنظیم تاریخ و زمان رایانه، به زمان و زبان مراجعه کنید.

تنظیم خودکار زمان را فعال کنید و گزینه های منطقه زمانی را به طور خودکار تنظیم کنید.

4. اپ استور ویندوز را بازنشانی کنید

راه دیگر برای رفع مشکلات اپ استور ویندوز، بازنشانی آن است که داده های ذخیره شده برنامه مایکروسافت استور را پاک کرده و به حالت پیش فرض باز می گرداند. اگرچه این تنظیمات شما را حذف می کند، اما هیچ برنامه ای را که خریداری کرده اید از دست نخواهید داد. برای بازنشانی ویندوز استور، به سادگی:

به تنظیمات ویندوز بروید. (ویندوز + آی)

به بخش برنامه ها مراجعه کنید.

فروشگاه App را پیدا کنید.

روی گزینه های پیشرفته کلیک کنید.

در صفحه باز شده روی دکمه Reset کلیک کنید.

با این کار داده‌های Windows Store پاک می‌شود، بنابراین در صفحه‌ای که باید دوباره روی Reset ضربه بزنید، هشداری دریافت خواهید کرد.

5. کش را پاک کنید

پاک کردن حافظه پنهان برنامه مایکروسافت استور یا به‌روزرسانی‌های آن می‌تواند مشکلات فروشگاه را برطرف کند. در واقع، بسیاری از مشکلات برنامه های ویندوز با پاک کردن کش از بین می روند، بنابراین فقط باید مراحل زیر را یکی پس از دیگری دنبال کنید:

برنامه Run را باز کنید. (کلیدهای ترکیبی windows + r را فشار دهید.)

در برنامه Run wsreset.exe را تایپ کرده و OK کنید.

سپس منتظر بمانید تا سیستم کش را پاک کند.

پس از چند ثانیه، این صفحه به طور خودکار بسته می شود و کش ویندوز استور پاک می شود.

اساساً این راه حل مسئول باز نشدن ویندوز استور خواهد بود و پس از آن Windows App Store به صورت خودکار باز می شود. اگر این روش جواب نداد، تکنیک های دیگر را امتحان کنید.

6. مشکل فروشگاه App را با ویرایش رجیستری برطرف کنید

اگر زمانی که می‌خواهید برنامه‌ای را از فروشگاه مایکروسافت دانلود یا به‌روزرسانی کنید، با خطای اتصال به اینترنت مواجه شدید، باید با دنبال کردن مراحل زیر مشکل دانلود از فروشگاه ویندوز را برطرف کنید:

برای دسترسی به فروشگاه ویندوز و رفع مشکلات دانلود برنامه ها، برنامه Run را در مرحله اول اجرا کنید. (از کلیدهای ترکیبی windows + r استفاده کنید.)

regedit را تایپ کرده و OK کنید.

در ویرایشگر رجیستری به آدرس زیر بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionNetworkListProfiles

روی Profiles کلیک راست کرده و Permissions را انتخاب کنید.

سپس گزینه Replace all child permission entries with inheritable permission entries از this object را فعال کنید.

در نهایت سیستم خود را ریستارت کنید.

7. تنظیمات پروکسی خود را بررسی کنید

استفاده از سرویس اینترنت ضعیف یا آدرس‌های IP مختلف و متفاوت که غیرعادی به نظر می‌رسند نیز می‌تواند دلیل دیگری برای ایجاد مشکل در فروشگاه مایکروسافت باشد. برای جلوگیری از این مشکل، ابتدا برنامه های تغییر آدرس IP را غیرفعال کنید، سپس:

به تنظیمات ویندوز بروید. (از کلیدهای میانبر Windows + i استفاده کنید.)

به بخش شبکه و اینترنت مراجعه کنید.

روی قسمت Proxy در ستون سمت چپ صفحه کلیک کنید.

تنظیمات خود را مطابق تصویر زیر انجام دهید.

8. تغییر DNS در ویندوز

آخرین روش برای رفع مشکل ویندوز مایکروسافت استور، تغییر DNS است. برای رفع مشکل فروشگاه مایکروسافت با تغییر DNS، کافی است مراحل ذکر شده را دنبال کنید:

به تنظیمات ویندوز بروید. برای این کار می توانید روی نماد ⚙ در منوی شروع کلیک کنید.

گزینه Network and Internet را انتخاب کنید.

در بخش Wi-Fi، روی Change adapter options کلیک کنید.

روی Wi-Fi کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید.

در این ارتباط از موارد زیر استفاده کنید، گزینه Internet Protocol version 4 را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

سپس روی properties کلیک کنید و در قسمت General اطلاعات زیر را وارد کنید:

گزینه Use the following DNS server addresses را فعال کنید.

در فیلد اول 8.8.8.8 و در فیلد دوم 8.8.4.4 را وارد کنید.

در نهایت بر روی دکمه ok کلیک کنید.

در این مقاله سعی کرده ایم مشکل اپ استور مایکروسافت را در ویندوز برطرف کنیم. هر یک از این راه حل ها می تواند مشکل مایکروسافت استور شما را برطرف کند تا بتوانید برنامه های مورد نظر خود را دانلود کنید. اگر مشکل عدم دسترسی یا دانلود برنامه از اپ استور ویندوز دارید، لطفا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. 😎

رفع مشکل دانلود اپلیکیشن از اپ استور برای آیفون : در ادامه سری مقالات آموزشی امروز در این مقاله قصد داریم نحوه رفع مشکل دانلود نشدن اپلیکیشن را از اپ استور به شما آموزش دهیم. برای دانلود برنامه ها از اپ استور مشکل دارید؟ تا پایان مقاله نحوه رفع مشکل دانلود از اپ استور با رایاستور همراه باشید.

زمانی که آیفون شما برنامه‌های جدید را دانلود نمی‌کند، ممکن است خسته‌کننده باشد.

اگر آیفون نتواند از مزیت فروشگاه اپلیکیشن و کتابخانه عظیم اپل استفاده کند، واقعاً ارزش زیادی ندارد.

حل این مشکل معمولا خیلی سخت نیست. در این مقاله قصد داریم نحوه رفع مشکل دانلود از اپ استور و همچنین رفع محدودیت 200 مگابایتی دانلود را به شما بگوییم.

لازم به ذکر است که این روش ها برای تمامی دستگاه های آی پد، آیفون و آیپد تاچ دارای نسخه iOS قابل اجرا می باشد.

چرا آیفون نمی تواند برنامه را از اپ استور دانلود کند؟

در حالی که تعمیر آیفونی که برنامه‌ها را دانلود نمی‌کند نسبتاً ساده است، تشخیص علل آن آسان نیست.

دلایل آن می‌تواند خط‌مشی‌های اپ استور، باگ‌های ساده نرم‌افزاری یا مشکلات مربوط به تنظیمات اپل آیدی یا آیفون شما باشد.

به جای ارائه فهرستی از دلایل در اینجا، هر راه حل زیر اطلاعاتی در مورد مشکل ارائه می دهد.

توضیح ساده در مورد اینکه چرا نمی توانید برنامه ها را دانلود کنید این است که فضای ذخیره سازی کافی در آیفون شما وجود ندارد.

راه هایی برای آزاد کردن فضای ذخیره سازی آیفون و حتی افزایش حافظه آیفون وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

رفع مشکل دانلود اپ استور: چگونه با آیفون برنامه ها را از اپ استور دانلود کنیم؟

راه های مختلفی برای تعمیر آیفونی که هنگام دانلود برنامه از کار می افتد وجود دارد. اگر برنامه‌های دستگاه شما دانلود نمی‌شوند، این مراحل را به ترتیب امتحان کنید.

1- رفع مشکل دانلود اپ استور: دانلود از طریق وای فای

اگر برنامه‌ای را از طریق اتصال داده مانند 4G LTE دانلود کنید، ممکن است به محدودیت‌های فروشگاه App برسید.

اپل حجم برنامه‌هایی را که می‌توانید از طریق شبکه‌های تلفن همراه دانلود کنید به 200 مگابایت محدود کرده است.

این مانع از استفاده افراد از داده های بیش از حد در یک بارگیری می شود. اگر برنامه‌ای که می‌خواهید دانلود کنید بزرگ‌تر است، به Wi-Fi متصل شوید و دوباره امتحان کنید.

مطمئن شوید که تلفن در حالت هواپیما نیست زیرا Wi-Fi و اتصال داده را مسدود می کند.

2- حل مشکل دانلود از اپ استور: دوباره اپ استور را اجرا کنید

خطاهای دانلود برنامه ممکن است مربوط به برنامه App Store باشد. خروج از اپ استور ممکن است این اشکال را برطرف کند.

پس از خروج از اپلیکیشن، اپلیکیشن اپ استور را دوباره باز کنید و دوباره اپلیکیشن را دانلود کنید.

3- رفع مشکل دانلود اپ استور: دانلود برنامه را متوقف کرده و دوباره شروع کنید

این ترفند زمانی کار می کند که دانلود برنامه متوقف شود. اگر نماد برنامه در صفحه اصلی شما ظاهر می شود، اما دانلود کند یا متوقف شده است، روی نماد برنامه ای که می خواهید نصب کنید ضربه بزنید.

با این کار دانلود متوقف می شود. مدتی صبر کنید و سپس دوباره روی آن ضربه بزنید تا دانلود از سر گرفته شود.

4- حل مشکل دانلود از اپ استور: آیفون را خاموش/روشن کنید

گاهی اوقات لازم است دستگاهی را مجددا راه اندازی کنید تا دوباره کار کند.

ممکن است مشکل موقتی در سیستم عامل یا یک جزء نرم افزاری وجود داشته باشد. راه اندازی مجدد معمولا این مشکلات را حل می کند.

5- حل مشکل دانلود از اپ استور: تایید اپل آیدی

برای دانلود برنامه ها، حتی اگر در حال دانلود یک برنامه رایگان هستید، باید یک روش پرداخت را به Apple ID خود متصل کنید.

اگر روش پرداختی در پرونده ندارید یا کارت شما منقضی شده است، ممکن است نتوانید برنامه ها را دانلود کنید.

همچنین ممکن است منجر به یک پیام بازشوی Verification Required شود. افزودن یک روش پرداخت معتبر ممکن است مشکل را حل کند.

رفع مشکل دانلود 6 اپ استور: از اپ استور خارج شده و دوباره وارد شوید

آیفونی که نمی تواند برنامه ها را دانلود کند ممکن است نشان دهنده مشکل در Apple ID شما باشد.

اگر اتصال بین آیفون و اپ استور اپل قطع شود، قطع و وصل مجدد ممکن است مشکل را حل کند.

به تنظیمات بروید، روی نام خود در بالا ضربه بزنید و Sign Out را در پایین انتخاب کنید. سپس با انتخاب Sign In و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور Apple ID خود دوباره وارد شوید.

7- رفع مشکل دانلود اپ استور: iOS را آپدیت کنید

به‌روزرسانی‌های iOS برای iPhone، iPad و iPod touch اغلب اشکالات نرم‌افزاری را برطرف می‌کنند.

ممکن است آیفون شما به دلیل وجود اشکال در سیستم عامل نتواند برنامه ها را دانلود کند. یک به روز رسانی ساده، سریع و رایگان سیستم عامل می تواند مشکل را حل کند.

شما می توانید سیستم عامل را به صورت بی سیم یا از طریق iTunes به روز کنید.

8- رفع مشکل دانلود اپ استور: بررسی تاریخ و زمان

تنظیمات نادرست تاریخ و زمان می تواند مانع از دانلود برنامه ها شود.

ساده ترین راه برای رفع این مشکل این است که به طور خودکار تاریخ و ساعت آیفون خود را تنظیم کنید تا همیشه درست باشند.

تنظیمات عمومی تاریخ و زمان را انتخاب کنید. کلید تنظیم خودکار (سبز) را روشن کنید.

تنظیمات > عمومی > تاریخ و زمان > تنظیم خودکار

9- رفع مشکل دانلود اپ استور: تنظیمات دستگاه را بازنشانی کنید

اشکالات گاهی اوقات از تنظیمات سطح پایین می آیند.

شما همیشه نمی توانید این تنظیمات را به صورت جداگانه ببینید یا تغییر دهید، اما iOS راهی برای بازنشانی همه تنظیمات ارائه می دهد.

داده های شما را پاک نمی کند، اما می تواند این نوع مشکلات را برطرف کند.

10-مشکل دانلود App Store را برطرف کنید: Apple ID را تأیید کنید

اگر در به‌روزرسانی یک برنامه در دستگاه خود مشکل دارید، ممکن است اپل آیدی مورد استفاده شما باشد.

هنگامی که یک برنامه را دانلود می کنید، به Apple ID که در آن زمان با آن وارد شده اید، گره خورده است.

اگر Apple ID مورد استفاده خود را تغییر دهید، برنامه های مرتبط با شناسه قدیمی نمی توانند به روز شوند.

با دنبال کردن دستورالعمل‌های مرحله 6 در بالا، به Apple ID دیگری که استفاده کرده‌اید وارد شوید.

حل مشکل دانلود 11-App Store: با اپل تماس بگیرید

اگر تمام این مراحل را امتحان کرده اید و آیفون شما همچنان برنامه ها را دانلود نمی کند، به کمک کارشناسان اپل نیاز دارید.

می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی در وب سایت اپل پشتیبانی دریافت کنید.

رفع محدودیت بیش از 200 مگابایت دانلود از اپ استور

این مشکل زمانی پیش می آید که قصد دانلود حجم زیاد به خصوص بالای 200 مگابایت را با اینترنت گوشی دارید.

در این مرحله با یک خطای عملیات غیرممکن مواجه خواهید شد. در سیستم عامل iOS 11 شاهد افزایش این محدودیت از 100 مگابایت به 150 مگابایت بودیم و اخیراً این محدودیت از 150 مگابایت به 200 مگابایت افزایش یافته است.

بهتر است بدانید که در IOS 11 می توانید این محدودیت را غیرفعال کنید.

برای رفع این محدودیت کافیست مراحلی که در تصویر زیر داده شده است را دنبال کنید.

هنوز راه حل رسمی برای حل این مشکل در IOS 12 وجود ندارد، اما یک راه حل غیر رسمی برای حل این محدودیت در IOS 12 وجود دارد.

این روش برای بسیاری از افراد جواب داد و مشکل آنها را حل کرد. با ما همراه باشید تا نحوه رفع این مشکل را بدانید.

چرا محدودیت دانلود در آیفون و آیپد با داده های گوشی وجود دارد؟

این مشکل سالهاست که گریبانگیر کاربران آیفون و آیپد بوده و بسیاری از کاربران از این محدودیت ناراضی هستند.

دلیل این محدودیت جلوگیری از مصرف تصادفی داده های تلفن همراه برای دانلود بازی ها و اپلیکیشن های متعدد است.

در واقع راهی برای مراقبت از حجم اینترنت و صرفه جویی در مصرف داده است.

این محدودیت برای همه کاربران اعمال نمی شود زیرا به اپراتور یا منطقه ای که در آن زندگی می کنید بستگی دارد.

اگر محدودیت دانلود در آیفون و آیپد برای شما اتفاق نیفتاده است، شما یکی از خوش شانس ها هستید.

اما اگر به دلایلی این مشکل برای شما پیش آمده است جای نگرانی نیست، در چند مرحله ساده می توانید این محدودیت را از بین ببرید.

چگونه یک اپلیکیشن بزرگتر از 200 مگابایت را از اپ استور دانلود کنیم؟

اولین قدم برای رفع این محدودیت این است که بدانید وای فای تلفن همراه شما خاموش است.

برای این کار کافی است نماد وای فای را از طریق مرکز کنترل یا قسمت تنظیمات غیرفعال کنید تا رنگ آن خاکستری شود.

مرحله دوم این است که به صفحه اپلیکیشن یا بازی مورد نظر برای دانلود در اپ استور رفته و اپلیکیشن مورد نظر را انتخاب کنید.

پس از چند ثانیه، هشداری را مشاهده می کنید که به شما می گوید نمی توانید فایل های بزرگتر از 200 مگابایت را با داده های گوشی خود آپلود کنید.

در این صورت دکمه OK را بزنید و به صفحه اصلی بازگردید.

سپس به Settings > General > Date & time رفته و گزینه Set automatically را خاموش کنید.

وقتی تنظیم خودکار را خاموش می کنید، یک تاریخ در پایین ظاهر می شود.

تاریخ را روی سال آینده تنظیم کنید و به صفحه اصلی بازگردید.

در مرحله بعد، نماد برنامه مورد نظر برای دانلود را پیدا کنید و پس از یکی دو ثانیه کلیک کردن، وضعیت آن از حالت انتظار به بارگیری تغییر می کند.

حتما به این نکته توجه کنید که پس از دانلود اپلیکیشن حتما مجددا گزینه Set automatically را فعال کنید.

با انجام این مراحل، شانس خوبی برای حل مشکل شما وجود دارد.

امیدواریم مقاله نحوه رفع مشکلات و محدودیت های اپ استور آیفون راضی بوده باشید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا