چرا ارشد از صحرا جدا شد

دوات آنلاین – سریال جزیره با داستان جذاب و عاشقانه خود توانسته مخاطبان را به خود جذب کند و حالا خیلی ها منتظرند ببینند در پایان این سریال چه اتفاقی می افتد؟ سوال اصلی درباره ارشد و صحرا است و همه می خواهند بدانند سرانجام عشقشان چه می شود؟

ارشد در سریال جزیره می میرد؟

ارشد بیمار است. بیماری نادری که درمان قطعی برای آن وجود ندارد. ارشد به لطف حمایت خانواده و البته ثروت هنگفتی که دارد تاکنون توانسته زندگی خود را تامین کند، اما آیا او ظرفیت مقابله با این بیماری را دارد؟ مرگ ارشد تمام معادلات سریال جزیره را به هم می زند و در این صورت با پایانی تلخ و غم انگیز مواجه می شویم. در حالی که بعید است چنین پایانی برای این سریال در نظر گرفته شده باشد، مرگ ارشد احتمالی است که نباید از آن چشم پوشی کرد.

ارشد و صحرا; طلاق یا ازدواج

همه ما دوست داریم ارشد و صحرا با هم ازدواج کنند اما همانطور که دیدید به این سادگی نیست. این دو نفر حداقل فعلا نمی توانند با هم ازدواج کنند و سنگ های زیادی بر سر راه عشق آنها قرار دارد و موانع یکی پس از دیگری زیاد می شود.

ارشد شرایط خاصی دارد. او بیمار است. صحرا این را می داند و مشکلی با این موضوع ندارد، اما واکنش او به ازدواج قبلی ارشد و دخترش چه خواهد بود؟ آیا او احساس نمی کند که توسط بزرگترش فریب خورده و بازی می کند؟

از سوی دیگر گروه شاهنگ دست به کار نمی شود و هزار و یک مانع بر سر راه این دو قرار می دهد; موانعی که ارشد به تنهایی قادر به رفع آنها نیست. پس بعید نیست که این دو مجبور شوند از اهم جدا شوند یا صحرا تصمیم بگیرد با ارشد زندگی کند. شاید در نهایت ارشد از این عشق پشیمان شود و تصمیم دیگری برای زندگی خود بگیرد. در این صورت انتظار ما از سریال جزیره برآورده نمی شود و این سریال نیز پایان غم انگیزی خواهد داشت.

گروه شاهنگ در انتهای سری جزایر

گروه شاهنگ چندان هم گروهی بی دردسر نیست و به فعالیت های غیرقانونی نیز معروف است. بنابراین این گروه در پایان سریال جزیره پایان خوشی نخواهند داشت. شاید اعضای ارشد خانواده را رها می کنند تا به هدف خود برسند، اما در نهایت رازها برملا می شود و به نظر می رسد که ناچاریم شاهد فروپاشی این شبکه اقتصادی باشیم. یک احتمال این است که صحرا صراف علیه این گروه افشاگری کند.

فکر می کنی ارشد و صحرا با هم جمع می شوند؟

دوست دارم با هم ازدواج کنند 😭😢

به هر حال من اشتراک خریدم و جزیره را راه انداختم تا عروسی این دو را ببینم

اما همین الان که صحرا به انتقام ارشد فکر می کند، به فکر فرزندش هم می افتد

جامعه پویا – سریال جزیره داستان عاشقانه ای را روایت می کند که در آن دختر و پسری در اوج تنهایی و درد به یکدیگر نزدیک می شوند و عاشق هم می شوند.

سریال جزیره داستان یک زمین خواری و یک کلاهبرداری بزرگ در جزیره کیش است که یک هلدینگ بین المللی بزرگ فعال در زمینه ساخت و ساز تصمیم می گیرد طی قراردادی ساخت جزیره را از سر بگیرد. اما در این هلدینگ افرادی هستند که قصد کلاهبرداری از کل جزیره را دارند.
در این میان ارشد (امیر مقاره)، جوان تحصیلکرده ای که مدیریت این مزرعه را بر عهده دارد، از بیماری نادری رنج می برد که هر لحظه او را به مرگ نزدیک می کند. حضور او در مسابقات والیبال ساحلی کیش باعث می شود با دختری به نام صحرا سحر آشنا شود. صحرا صراف (شادی مختاری) دختری با اندیشه های ضد سرمایه داری است که معتقد است هیچ ثروتمندی ثروتمند نمی شود مگر اینکه حقوق کارگران خورده شود.

صحرا در حین پوشش مسابقات والیبال ساحلی متوجه می شود که هدلینگ شاهنگ قصد دارد پروژه های بزرگی را در جزیره شروع کند و به دنبال داستان این تیترلاین می رود و اسنادی علیه او منتشر می کند. او به خاطر رفتار متکبرانه ای که ارشد و اطرافیانش ندارند چنین کاری می کند. ارشد برای کنترل بیابان به او نزدیک می شود و عشقی بین آنها شکل می گیرد.
عشقی که به نظر نمی‌رسد زیر چرخ دنده‌های شهوت کسانی که می‌خواهند جزیره را بالا ببرند زنده بماند.
عشق بین صحرا و ارشد در یک قایق شکل می گیرد، جایی که ارشد از صحرا می پرسد که آیا شانس نجات او را دارید، آیا او را با خود می برد و ریسک را می پذیرد، اگرچه صحرا به این سوال پاسخ نمی دهد، اما زمانی که در داخل است. وضعیتی که گرد ارشد را سوار گاری می کند و نجاتش می دهد.

نقطه اصلی داستان جزیره اکنون شکل گرفته است: دختری فقیر که به دنبال عدالت است به دنبال پسری ثروتمند می گردد تا او را سرنگون کند، اما متوجه جنبه هایی از شخصیت خود می شود که شعله های عشق بین آنها را شعله ور می کند. اما این شروع هیجان انگیز و شیرین فراز و نشیب های زیادی دارد. این آشفتگی را در سکانس این دو عاشق می توان حدس زد. سامان مقدم به بیننده می فهماند که رابطه این دو مانند یک قایق متلاطم خواهد بود با سکانس ایجاد جرقه عشق در قایق متلاطم که دختر و پسر جوانی را به هر طرف پرتاب می کند و دیدن او ضروری است. که در نهایت حاضر است عاشقانه ادامه دهد.

هر چند صحرا در این سریال در یک سکانس ادعا می کند که می داند چطور باید ارشد را عاشق خودش کند و بعد او را به بزنگاه بسپارد، اما احتمالاً باید از این ادعا علیه خود صحرا استفاده کرد و کسی که او را ترک می کند ارشد است.
آیا ارشد و صحرا باید پایان تلخی داشته باشند؟

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا